Beoordelingen over Van der Valk Hotel A4 Schiphol 4-sterren

Rijksweg A4, Nr 3, 2132 MA Hoofddorp, Nederland

#6 van de 17 hotels in Hoofddorp

Ruim voldoende
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Douche en afstand tot lift, receptie en uitgang

Kamers sober maar prima voor kort verblijf en schoon. Douchekop mag wel eens ontkalkt worden. Matige straal

Tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer was erg nat na het douche.

Ontbijt was goed! Het bed lag ook erg lekker. De meneer bij de receptie die ons hielp bij binnenkomst was erg vriendelijk en grappig! erg leuk. Gratis bus naar schiphol en hotel

Prima shuttle vanaf het hotel naar schiphol
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een foutje gemaakt met parkeren en ins verblijf. Mevrouw was nog al denigrerend over onze booking via booking.com.

Prima shuttle vanaf het hotel naar schiphol

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Zeer goed. Ook de verbinding met Schiphol.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst werd er zeer goed gehandeld door de manager over het iets langer parkeren. En kregen we een kleine upgrade van een hotel kamer kosteloos. Dat was een aangename binnenkomst. 😉

Uitstekend hotel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De schone kamer, de kwaliteit van het restaurant, de vele keuzemogelijkheden bij het ontbijt en de goede verbinding met schiphol door de bus van Van der Valk hotel.

Prima hotel kort bij Schiphol
    • Luxe Vierpersoonskamer

We hadden via Booking.com geboekt park, sleep fly. Parkeren was kostenloos staat in de tekst. Bij terugkeer helaas pindakaas. We kregen nog een rekening voorgeschoteld van Van der Valk van € 360 voor 14 dagen parkeren. Booking.com ik ben niet blij met jullie!!!

Nette kamers, kort bij Schiphol.

Ideaal gelegen en uitstekende shuttle service van en naar...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het restaurant pas 17uur open gaat. De brasserie is daar en tegen een prima alternatief.

Ideaal gelegen en uitstekende shuttle service van en naar schiphol. Beste vd Valk restaurant die wij kennen, wij zijn trouwe terugkerende bezoekers. Bedden liggen heerlijk.

Dichtbij luchthaven, fijne shuttlebus service, ruime en mooie kamer.
    • Budget Driepersoonskamer

Alles was prima in orde.

Het inchecken verliep snel en professioneel. Je werd meteen en goed geholpen. De kamer was heel ruim (family room) en bood alle comfort dat je kunt verwachten. Strijkkamer is een heel goed idee, dan voorkom je dat men de strijkijzer steeds meeneemt!!

A decent hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is niet ideaal als je samen met je familie verblijft (geen privacy). Locatie moeilijk te bereiken met openbaar vervoer in de middernacht.

De kamer was best wel groot en het balkon was gezellig

De kamers zijn goed.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Water in de kamer om eventueel tablet te drinken.

De kamers zijn goed.wordt elke dag schoongemaakt. De ontbijt is top..de cafe is top.service is heel goed.airport shutle is top.lunch is ook top.

We hebben 1 nacht gelogeerd ivm onze doorreis naar Ierland dus lekker dichtbij Schiphol
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij vd Valk is het altijd goed!! Alles klopt altijd...ontbijt diner alles is aanwezig dus Top...1 maar de wc bril zat los!! Maar dat kan verholpen worden

Ontbijt kon veel beter, verder oke.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel behoorlijk tegen vergeleken met andere van de Valk hotels (ik heb zelf in de ontbijt service bij vd Valk gewerkt in een andere vestiging). Parkeerplaats was erg vol. Schoonmakers spreken of geen Nederlands of hebben gewoon dovemansoren.. niet vriendelijk.

Lekker bed en prima douche.

In zijn algemeen vooral als de nieuwbouw gerealiseerd is aanbevelingswaardig
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer en bad kamer cleaning was maximaal 10 tot 15 minuten !!!

ontbijt was super iedere dag andere variatie, het hotel was verder prima, alleen een verouderde kamer was aan renovatie toe was ,voor mij het ergste er was geen koeling of minibar dus lauw water drink.

Verrassend en uitstekend kort verblijf-
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

ontvangst was vriendelijk en voorkomend, direct geholpen. Onze kamer was meer dan uitstekend met vooral een goede douche, voor ons zeer belangrijk, zo niet het belangrijkste. Ook de aanwezigheid van een balkon(netje) was welkom en onverwacht. Het diner was goed á la van de Valk, ruim en voldoende, bediening kan altijd beter. Het ontbijt was zeer ruim en goed voorzien; wij hadden reeds het gevoel dat we nú reeds in USA waren.....

Amsterdam
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig/geen privacy op balkon. Ontbrekende tegel in de badkamer. vieze vloerbedekking en stoel. waardeloze kussens.

Ontbijt was goed Kamers waren tijdens de hitte prima koel te houden dankzij de airco. erg prettig

De bedden sliepen heerlijk en vaak schone lakens en...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, alleen tussen het verse fruit zat oud fruit. Soms zelfs beschimmelde druiven en kersen De wc was vuil bij de rand in de pot (werd schoon gemaakt) De slang van de douchekop was stuk waardoor deze steeds dubbelklapte en er geen water uit de douchekop kwam. (slang werd vervangen) Het koffie/thee-zet apparaat deed het niet. (koffie/thee-zet apparaat werd vervangen) Wij zijn niet rokers. We konden niet lekker op het balkon genieten van het mooie weer omdat er gerookt werd op de andere balkons. Jullie zouden dit moeten verbieden.

De bedden sliepen heerlijk en vaak schone lakens en handdoeken. De temperatuur was goed te regelen in onze kamer. Geen last van lawaai. Aan de klachten werd direct iets gedaan, alles was in notime opgelost

De kamers zijn geweldig!

De kamers zijn geweldig! Zo ook het zwembad en de wellness voor een kort verblijf. Ontbijt hebben we niet genomen, omdat we heel vroeg op Schiphol moesten zijn.

Directe verhuizing naar andere kamer na melding defecte...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aurco kapot tv werkte niet Uitgecheckt voordat we de sleutel afgaven en zijn nu spullen kwijt.

Directe verhuizing naar andere kamer na melding defecte airco Shuttle naar schiphol

Premium is een ruime kamer met goeie bedden, modern en...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Tip: bij het zwembad zouden nóg een paar haakjes aan de wand welkom zijn ;-) We zijn eigenlijk wel benieuwd of er in vd Valk duurzaam omgegaan wordt met verbruik van water vooral nu het in Nederland zo warm is en steeds gevraagd wordt of we zuinig aan willen doen met water. Een mededeling hierover bij de douches in het zwembad en op de kamer met bijv. het verzoek de douche uit te doen i.p.v. te laten stromen zou dan bijvoorbeeld sieren. En eigenlijk hadden we ook verwacht dat er in het kader van het sparen van het milieu in het hotel de gewoonte was om de handdoeken die je niet meer wil gebruiken bijv. op de grond in de kamer te leggen zodat alleen die handdoeken vervangen kunnen worden, maar tot onze verbazing werden alle gebruikte handdoeken vervangen en wij vinden dit helemaal niet nodig. Nogmaals hartelijk dank voor ons heerlijke verblijf toen wij gestresst noodgedwongen (omdat onze vakantie vanwege visumproblemen uitgesteld werd) onverwacht nog 3 dagen in Nederland moesten blijven. De vriendelijkheid van het personeel en de fijne accommodatie en faciliteiten hebben ons er redelijk ontspannen doorheen geholpen. Hartelijke groet, Hans en Yvonne van de Leur

Premium is een ruime kamer met goeie bedden, modern en schoon, airco, koffie/thee op de kamer (theecupjes maken wel heel sterke thee!). Bij kamer op begane grond een terras met stoelen en uitzicht op groen. Regen én gewone handdouche erg fijn! Zwembad, wellness en sportfaciliteiten waarin we na onze stress lekker konden ontspannen. Heerlijk ontbijt met veel keus. Lekker gegeten ook ‘s avonds in het café. Erg vriendelijk personeel hielp dat ons o.a. hielp om papieren uit te printen. Complimenten!

De aankleding in de kamer was leuk,
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen bad, balie medewerker bij aankomst was niet klantvriendelijk. Saai uitzicht. Klein balkon

De aankleding in de kamer was leuk, Het ontbijt was goed

We (2 volw en 2 kids 11jr en 5 jr) hebben er goed gegeten en goed geslapen!
    • Luxe Vierpersoonskamer

Niet alle bedden hadden een goed zicht op de tv. Een tv-beugel met beweegbare arm zou daar een fantastische oplossing voor zijn geweest. Het signaal van de tv viel ook zeer regelmatig weg.

Ontzettend veel keuze aan het ontbijtbuffet, elke kamer beschikt over een ruim terras, zeer proper en hygiënisch hotel met vriendelijk personeel. Luxe 4-persoonskamer is een zeer ruime kamer met een grote badkamer met bad en afzonderlijke douche en apart wc, grote ronde tafel met 4 zeteltjes aan.

Eerlijke prijs / kwaliteit ; aangenaam verblijf.
    • Budget Vierpersoonskamer

Het adres van dit hotel was niet te traceren via onze GPS in de wagen en ook niet op de GSM... Naar het schijnt zou dit een gekend probleem zijn dat af en toe eens voorkomt. Wij en nog een ander echtpaar hebben toch wat moeten rondrijden om het hotel uiteindelijk te vinden. Maar uitstekend hotel en goede service.

Zeer warme en aangename ontvangst. De kamer voor 4 personen is bijzonder ruim. Geweldige bedden!

Ideaal als je de volgende dag moet vliegen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het bad zaten nog wat haren van de vorige bezoeker, dat was de enige tegenvaller van de kamer. Iets te weinig ruimte in de bus voor het aantal passagiers en koffers, maar door de korte reistijd was dit niet zo erg.

Geweldig lekker geslapen, heerlijke bedden, de kamer was schoon en alles leek nieuw. Dicht bij het vliegveld en een netjes op tijd geregelde pendelbus. In de bus was door de drukte wel net te weinig ruimte voor de koffers, maar gezien de rit maar 10 minuten duurt niet erg.

Alles in het hotel was geweldig, lijkt op reclame maar dat...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles in het hotel was geweldig, lijkt op reclame maar dat is hoe mijn man en ik het ervaren hebben. In de tuin gezeten voor het diner: gezellig, lekker en erg aardige bediening. De kamer is comfortabel, het ontbijt was gevarieerd en vers. De vernieuwingen in hotel zijn met smaak uitgevoerd en gued uitgewerkt.

Nooit meer voor ons
    • Budget Driepersoonskamer

Kamers gedateerd en erg gehorig en wij en ons zoontje slecht geslapen hierdoor. Balkon was smerig en vol met peuken. Kamer geboekt en in de veronderstelling dat ik deze 31 dagen kon laten staan tijdens onze vakantie in Ierland. Werd doodleuk gezegd dat dit niet mogelijk is als je via booking boekt en doorverwezen naar lang parkeren op schiphol. Als ik dit geweten had dan hadden we niet geboekt en ochtend trein gepakt. We boeken regelmatig van der Valk vanwege dat het altijd goed is maar dit viel ons tegen.

Ontbijt was heerlijk. Douche was top met harde straal. Diner is brasserie was lekker.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen mogelijkheid was tot lang parkeren tijdens onze reis naar Italië

Geweldig die kamer Super vriendelijke barman Behulpzaam balie personeel aan ingang 2

Prima om uitgerust op reis te gaan
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het 31 gratis parkeren is alleen te boeken via Van der Valk zelf. In de vakantieperiode geldt dit arrangement niet en is het niet boekbaar. Jammer!

Prima uitvalbasis om een nacht te verblijven als je de dag erna een vroege vlucht hebt. Personeel is hartstikke vriendelijk.

Lekker geslapen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het opstaan hadden we geen stroom. Dus niks werkte. Omdat de gasten boven ons niet storen hadden hangen, werd er niks aan gedaan. Heel jammer.

Het ontbijt was prima en het bed lag heerlijk

Echt een vakantiegevoel en dat voor een verblijf van 1 nacht.

Niks!

Opvallend vriendelijk en leuk personeel bij de receptie en de brasserie. Mooie ruime en rustige kamer, ondanks dat t hotel aan de rijksweg ligt. Heerlijk en een beetje overdadig ontbijt. Voor ieder wat wils.

Perfect

Ik miste een koelkastje

Altijd fijn om hier te overnachten. Dit keer voor het eerst in het nieuwe gedeelte wat heel erg mooi is. Schone kamers dus mijn complimenten aan de housekeeping. Ontzettend vriendelijk personeel bij het ontbijt.

we hebben geen ontbijt genomen.

ik heb geen minpunten

we hebben geen ontbijt genomen. we moesten al voor 7 uur in schiphol zijn , maar het diner 's avonds van te voren was geweldig.

schone en nette kamer
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

onderbemande en ook onoverzichtelijke receptie, rommelig lange afstand tot de kamer kamergang vanuit de hotel lobby alleen met sleutel toegankelijk, maar vanaf (openbaar toegankelijke parkeerplaats) zonder sleutel. Heel opmerkelijk.

schone en nette kamer

Een echte aanrader , geweldig verblijf gehad
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

niks , tijd ging te snel wilde eigenlijk nog een nachtje blijven . Misschien aanbieding doen 2 de nacht helft van de prijs ? :-) ohja ik had zin in kopje tomatensoep dat zagen we in de brasserie niet op de kaart , maar dit is dan meer als tip ;-) een soepje op de kaart zetten

Wij verbleven in t I Am gedeelte , zo mooi ... heel mooie kamers , ruim en mooi balkon . t ontbijt , nou als je t daar niet vind vind je t nergens zo uitgebreid . Alles lekker en vers heel tevreden. hotel ligt enorm centraal ook de shuttle echt heel gemakkelijk . zeker hehalingvatbaar

Goed hotel in combinatie met vertrek vanuit luchthaven Schiphol
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- poetsen van de badkamer, haren van vorige klanten, vieze spiegel en kranen - verouderde kamer

- Incheck: ondanks dat we te vroeg waren, kregen we toch al 1 van de 2 kamers ter beschikking - baliepersoneel: goede hulp/info bij zieke zoon

zeer groot airporthotel
    • Deluxe Eenpersoonskamer

veel drukte en massaliteit in het hotel door grote reisgezelschappen - ,s ochtends dus bijtijds uitchecken ivm evt lange rijen voor de receptie

Nette kamer . Groot zwembad. Goed restaurant.

Redelijk verblijf
    • Luxe-Driepersoonskamer

Gereserveerde luchthaven shuttel bleek volzet door niet-gereserveerde mensen: konden we vervolgens op kosten van het hotel met de stadsbus. Daarnaast een veel te klein bed voor een betalende 17 jarige.. daarin zijn de fotos misleidend!

Het bed voor de volwassenen was prima.

Let op: het is momenteel niet mogelijk om een park-fly...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Let op: het is momenteel niet mogelijk om een park-fly arrangement via booking.com te boeken, maar dit kan enkel via de website van Van der Valk.. Mocht u dus denken dat u gratis kunt parkeren na het boeken van standaard een overnachting heeft u het mis.. € 1,-- per uur is het parkeertarief, en dat kan dus aardig oplopen. De eerste 24 uur parkeren is overigens wel kosteloos.

Kom terug en dat zegt genoeg.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ik elk drankje en hapje direct moest betalen en niet via mijn credit kaart. Overleg gehad met de manager, en die heeft de rede aangegeven het hoe en waarom.

Tevreden in zijn totaliteit.

Perfect Schiphol hotel.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Perfect hotel vlakbij Schiphol, kies voor een luxe of superior kamer want het verschil met een budget kamer is erg groot. Geen handig hotel voor de reiziger welke tijdens zijn verblijf ook naar Amsterdam wil.

Fijn verblijf, voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Graag de kamers beter isoleren tegen geluidsoverlast van buitenaf, dwz. vliegtuigen & lawaai van andere gasten. De ontbijszaal is erg verouderd, en heebft 1 make-over nodig :-)... wel netjes & schoon!

Heerlijke kamers & lekker ontbijt... zowel kamer als bar totaal verniuwd. Mooie uitstraling en fijne sfeer overal. Vriendelijk personeel.

geweldig

het viel ons niet tegen. er is een pendelbus die haal je op en breng je weer terug naar schiphol ariport.

de kamers zijn geweldig schoon en mooi en het onbijt zuper en goed.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Kon beter
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afvoer wastafel liep slecht door. Onderdeel van onderkant kraan ontbrak, waardoor kraan spetterde. Geen tissues, geen douche kapjes, kladblok en pen. Groot personeelstekort, waardoor eten niet mogelijk was bij de bar aan de tuinkant. Overigens ober Tom deed zijn uiterste best om ons een gezellig etentje te bezorgen.

De grootte van de kamer

goede ligging, goede service
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

best op voorhand de prijs vragen bij Van der Valk zelf als je boekt via booking.com om je auto tijdens je ganse verblijf in het buitenland op de parking van het hotel te laten staan

shuttle service naar de luchthaven, ondanks dat het een groot hotel is was het toch rustig

Ook alwas het druk toch had het personeel aandacht voor je,ik kom zeker terug
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De parking was heel druk De gps kon het hotel niet vinden omdat het bij een tankstation ligt

Heerlijk gegeten,en zeer mooie kamer deze was een superieur kamer

Zeer ruime parkeergelegenheid.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Roken mag op de balkons en de terrassen van de hotelkamers, jammer dat er geen asbakjes zijn.

Zeer ruime parkeergelegenheid. Goede ligging van het hotel aan de snelweg. Wij hadden een tweepersoonskamer geboekt maar kregen een vierpersoonskamer. Onze kamer was dan ook ruim! Het hotel oogt zeer gezellig met voldoende zitjes in de lobby. Gezellig restaurant, zeer vriendelijk personeel en genoeg keuze op de menukaart. Het eten was heerlijk en betaalbaar. Het ontbijt was goed met een ruime keuze.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers waren ruim alleen geen airco dat was wel jammer en dat je via de galerij toegang had naar alle kamer.Dus geen privesie

ja de kamers waren goed en het ontbijt ook

Is goed bevallen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De auto konden wij niet parkeren bij het hotel gedurende onze vakantie. Dat was niet bekend tijdens de boeking.

Het ontbijt en het diner is goed bevallen en de kamer was ook prima

Hoge prijs voor lage kwaliteit.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht schoonmaakpersoneel, kon geen woord af bij ze, ook niet gek, komen rechtstreeks uit Bulgarije zonder enige ervaring. Hotel is vies en oud, sinds de bouw begin jaren 90 niets meer aan gedaan helaas

Goeie fitnessruimte

Een prima hotel om Amsterdam te bezoeken.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt en de gratis pendelbus naar Schiphol. Toen ik om kamer vroeg met andere ligging, werd het zo geregeld dat dit mogelijk was. Gratis parkeren.

Niet voor herhaling vatbaarq
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerde en vooral gehorige kamers. Hele nacht last gehad van pratende mensen die langskwamen op de gang. Hakken op de vloer van de bovenliggende kamer.

Vriendelijk en attent personeel

Jammer van de extra kosten en nare balie medewerkster, ze liet ons niet welkom voelen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mevrouw bij inchecken! Wat een nare vrouw. Ineens moesten we €30 meer betalen dan geboekt. We hadden met lang parkeren geboekt. Ze wilde niet eens kijken wat wij geboekt hadden. De kamer stonk naar rook.

Als je rustig wil slapen neem een ander hotel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Shuttle net gemist, de volgend ging om een of andere reden 10 min later weg, dus totaal 50 min gewacht Meest slechtste was overlast van bruiloft in de zaal vlak naast ons, terwijl ik om een rustige kamer had gevraagd. Nooit meer boek ik dit hotel.

prima overnachtingsmogelijkheid voor een vroege vlucht vanaf Schiphol
    • Luxe Vierpersoonskamer

Wij hadden een kamer op de begane grond. Er liepen nogal wat mieren over de vloer en de muren. Dat was wat vervelend, maar gelukkig hadden we er weinig last van.

we hebben niet ontbeten. Het avondeten in het restaurant wat prima. De bedden zeer comfortabel. Het zwembad wat een feestje voor de kinderen. Zeer prettig dat de auto geparkeerd kon blijven tijdens onze week vakantie! De shuttle bus was een uitkomst.

Super komen graag weer terug..
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt liep wat chaotisch maar dat kwam ook door storing op Schiphol en onrustige mensen die niet wisten wat hun te wachten stond later die dag..inhoud en kwaliteit en keuze vh ontbijt 👍👍👍

Heerlijk gegeten en geborreld in de bar echt super personeel..

Locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers 846 en 848 waren aan de zonzijde en toen wij arriveerden waren beide kamers bloedheet. De airco werd aangezet maar kon de kamer niet naar een bevredigende temperatuur afkoelen. Gedurende de nacht sloeg het uit een gaf een error code. Ontbijt: een fantastisch assortiment beleg, fruit en sappen, maar allles wat in principe heet/warm moet zijn was koud. Koude eieren en bacon smaken nu eenmaal niet.

Locatie. Vooral als je de volgende ochtend heel vreog naar Schiphol moet.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ruim en comfortabel verblijf met veel ontspanningsgelegenheid kort bij de luchthaven.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Het kamervenster kwam voor de helft op het balkon van een andere hoekkamer. Eigenlijk was binnenkijken geen probleem. Dit is volgens mij toch een designfout van de architect.

Ruime kamer (echter niet met balkon) zoals ik ergens gelezen had. Zeer goed bed en ruime badkamer met stort- en ligbad. De koffiemaker op de kamer is een pluspunt. Voor twee personen is de kleerkast misschien wat te bekrompen. De shuttle naar de luchthaven reed op tijdschema.

Het aantal tafels in het restaurant was niet voldoende...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het aantal tafels in het restaurant was niet voldoende waardoor het ontbijt in dit hotel niet meer voor herhaling aan te bevelen is. Dit is de reden dat ik van deze lokatie geen gebruik meer zal maken.

Een teleurstelling
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een smerige oude kamer , er stonden nog schoenen in de kast van een vorige klant,we hebben geboekt omdat we een vroege vlucht hadden , maar we hadden een kamer naast de zaal waar een groot feest was,toen dat eindelijk was afgelopen we wakker gemaakt door een groep dronken Engelsen,we hadden beter gewoon thuis kunnen blijven , en dan maar vroeg eruit om naar Schiphol te gaan.

Zeer prettig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren vele groepen vooral jongeren die veel lawaai produceren in de late avond.

Het hotel staat bijna naast schiphol en is daarom door ons gekozen tevens de prijs en kwaliteisverhouding.

Perfect voor het ons doel - danswedstrijd in Hoofddorp, was vlakbij.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vlak bij de luchthaven, in de vroege morgen hoor je de vliegtuigen overvliegen. Heel groot hotel, lange afstand tussen de receptie en de kamer, enkel lift van begane grond naar 1ste verdieping. Ver sleuren met de koffers.

heerlijk ontbijt, ruime kamer, netjes, de badkamer was aan een opfrissing toe. Geen scheerspiegel aanwezig.

Mooie kamer maar te prijzig
    • Luxe Vierpersoonskamer

Wij vonden het zeer prijzig om er enkel te overnachten, zonder ontbijt. De brasserie is heel gezellig maar viel ons tegen omdat we er niet konden eten omdat het Pasen was? Dit was ons niet op voorhand gezegd dus niet echt praktisch.

Wij hadden een luxe 4-persoonskamer gereserveerd (hadden geen andere keuze meer). De kamer op zich was heel ruim en mooi. Wij boekten de overnachting om s nachts vlot naar de vlieghaven in Schiphol te reizen. Dit was vlakbij dus ideaal!

Prettig verblijf op doorreis naar eindvakantiebestemming.
    • Luxe Vierpersoonskamer

In mail gevraagd voor kamer dichtbij zwembad. ( we zaten ver)

Gemak locatie ( dichtbij Schiphol) in combinatie met goede pendelbus. Kamer en badkamer prettig.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima locatie zeker op doorreis naar schiphol
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet alle kamers zijn gemoderniseerd en ik had er zo een. De badkamer erg gedateerd en oogt niet prettig

De gebruikelijke goede vd Valk service, eten in restaurant erg goed

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

teleurstellend.

Diner in restaurant.

Heb salade gegeten met gegrilde rode tonijn. Nog noooit zo''n smaakloze salade gegeten!! Tonijn was koud, is teruggenomen en weer opnieuw op gril gelegd. Dressing van salade was ver te zoeken en had geen smaak.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

ligging
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Heel erg druk, lang wachten (receptie, bar) Parkeren bijna onmogelijk Ontbijt, rommelig en veel gebruikte tafels die niet "verschoond"werden

ligging mooie kamer in nieuwe vleugel Fijn bed Wifi goed

Oke voor wat het moest dienen (overnachting voor vroeg vertrek vanop schiphol)
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lift stuk, daardoor moesten we een heel eind rondlopen om aan de kamer te komen. Heel druk hotel

Kamers en hotel zijn wel aan "opfrissing" toe

voor een hotel viel het wat tegen, maar de bedden lagen goed.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad en met name de sauna's beneden waren intens vies, het rook er naar een frans openbaar toilet langs de snelweg, of het muurtje achter centraal station, echt intens intens vies. Tevens was het tussen 00.00 en 3.30 uitermate lawaaiig, met schreeuwende, kakelende over de gang rennende mensen, open en dicht slaande deuren, wat onze nachtrust niet ten goede is gekomen. We zijn doodmoe wakker geworden, maar da's gewoon pech. Inherent denk ik aan een groot hotel zonder receptie snachts, of zonder bewaking. De douche deed het niet(geen water, wellicht vanwege verkalking of defect) in de kamer en had het uiterlijk van een camping of zwembad douche, met een pijpje aan de muur waar water uit had zullen komen. Wij vinden een gewone douchesproeier fijn in een hotel, met warm water. In het bad was ook een douche sproeier, maar de slang was niet lang genoeg om eronder te staan en er was geen warm water, alleen lauw.

dat het dichtbij schiphol was. De medewerksters waren aardig, al kon niet iedereen nederlands of engels spreken. Dat vind ik toch altijd een beetje bijzonder. De uitstraling van binnen was mooi. Automaten in de gang was fijn, zodat ons zoontje nog even wat kon drinken 's avonds. Bedden en handdoeken waren fris en schoon. Sanitair opzich ook, maar wel defect.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Makkelijk al je vroeg op Schiphol moet zijn.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De logica van het gebouw is mij niet helemaal duidelijk: met de lift (die aanmerkelijk kleiner is dan de voorgaande lift) naar de eerste verdieping en dan weer 4 trappen af om bij de kamers met de 500 serie te komen.

Locatie, vlak bij Schiphol waar ik vroeg naar toe moest. Grote nette kamer met goede bedden en een hele lekkere douche. Je kunt er makkelijk parkeren, stukken goedkoper dan op Schiphol. je kunt er ook goed eten met grote porties. De shuttle service naar Schiphol is perfect!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Te duur
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er toch ineens 80€ parkeerkosten bij kwamen voor 14 dagen. Het was erg misleidend aangegeven incl parkeren.

Kamer was prima, lekkere bedden en goede douche.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Soms zit het mee,
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Afhandeling bij receptie is rommelig.

De luchthavenshuttle rijdt a 40 min.: dat is best lang wachten ('s avonds) in de kou. Het publiek is erg gemeleerd. Het lijkt wel of het oude gedeelte veel locale touristen of casinogangers heeft. Het modernere achterste gedeelte blijft te prefereren: grote, nette en stille kamers.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Ontbijt was OK, maar voor het geld verwacht je tenminste...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en sanitair was niet goed schoon (haren voorganger, hoeken al lange tijd niet schoongemaakt).

Ontbijt was OK, maar voor het geld verwacht je tenminste versie jus'd orange en goede koffie. Kamer prima bedden. Parkeren is ideaal voor regio Schiphol.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Stoomcabine en douches waren geweldig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Topmatrassen van het bed verschoven steeds. Was echt ontzettend benauwd en warm in de kamer. Doucheputje verroest. Wellness en zwembadmist wel zit/ligruimte

Stoomcabine en douches waren geweldig. Zwembad was heerlijk op temperatuur. Bedden lagen prima, schoven wel steeds van elkaar af. Grote tv.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

kamer aan de achterkant, zijn dringend aan renovatie toe.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer aan de achterkant, zijn dringend aan renovatie toe. outbollig,ruikt naar oud en totaal achterhaald. Geen van der Valk waardig. Zijn er 2 maanden geleden geweest maar toen een kamer aan de voorkant denk dat die wel gerenoveerd waren, was in ieder geval een wereld van verschil.

Kort maar goed!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met de boeking werden we afgeleid naar de website van booking.com waardoor we meer moesten betalen per kamer en dat het parkeren ook niet geregeld was. Ook de transfer naar de luchthaven was niet geregeld. Een mail naar booking.com werd niet beantwoord! Uiteindelijk hebben we rechtstreeks contact genomen met Van der Valk en prima geholpen!

De hulpvaardigheid bij Van der Valk.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Gewoon de perfectie om vroeg te vertrekken
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte formule wanneer je vroeg van Schiphol moet vertrekken. Shuttle perfect op tijd en geholpen met de bagage. Ruime kamer. Wij komen in april al terug.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel A4 Schiphol