Beoordelingen over Van der Valk Hotel Vianen 4-sterren

Prins Bernhardstraat 75, 4132 XE Vianen, Nederland

#1 van de 1 hotels in Vianen

Ontbijt was TOP

ER was blijkbaar vergeten stof af te doen op de kamer en de badkamer. Al meerdere keren gelogeerd bij Van der Valk. Dit was de eerste keer dat dit voorviel.

Ontbijt was TOP

Glutenvrije opties bij het ontbijt, ze bakken ‘s morgens je...

Inrichting van de buitenkant, gangen en kamers kan wel wat vrolijker

Glutenvrije opties bij het ontbijt, ze bakken ‘s morgens je broodjes af in een aparte oven, super! En voor de rest zalige bedden, goede douche en vriendelijk personeel. Niet het mooiste hotel qua inrichting, maar prijs kwaliteit onverslaanbaar.

Goede locatie, lekker ontbijt

Kamer vond ik écht niet fris (heel veel stof en een muffe lucht). Personeel ook niet vriendelijk. Bij binnenkomst kijken ze amper van hun beeldscherm af. Moest ook zelf vragen waar/hoe laat ontbijt was, hoe het met parkeren zat etc., i.p.v. dat ik netjes een ‘verhaaltje’ kreeg

Goede locatie, lekker ontbijt

Goed hotel, PRACHTIGE KAMER, denk aan hygiene
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Hygiene: Kamer was niet echt schoon (veel stof) en in de gangen en trappen van het hele hotel was het vies en lag er veel stof en rommel op de vloer.

Ontbijt was prima en de suite echt geweldig. We konden gratis omboeken van luxe naar suite kamer en deze kamer 408 was echt geweldig met alles er op en eraan. Jacuzzi, stoomdouche, 2 wc's plasmascherm van 120 cm, ligstoelen.

Ons verblijf was kort en prima!

we bestelden Moet Chandon champagne en deze was er niet; ander champagne gekozen, ook prima

Kamers groot, luxe, comfortabel en schoon; diner en ontbijt in restaurant uitstekend, uiterst vriendelijk personeel

aanrader

Niets speciaals

prima ontbijt en steeds lachende gezichten gezien : o.a. receptie ook meedenken medewerkers : bereid om steeds ter hulp te komen.......

Ruime kamer met veel voorzieningen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Gemeenschappelijk balkon met 2 buren. Op een warme avond geeft dat overlast als mensen buiten gaan zitten praten. Badkamer en kamer waren niet 100% schoon

Ruime kamer met veel voorzieningen

Voor mij een door reis Hotel

Het LICHT in de badkamer. Haast geen voldoende HELDER licht, om iets aan je aangezicht te doen, scheren, trimmen en 5 andere zaken, je ziet niet wat je doet. Ik betreur een vrouw die zich moet schminken !! Het licht in de kamer ook, er is voldoende, maar het is sfeer licht. Als je de krant wil lezen, moet je zeker onder een lamp gaan zitten.

Kamer aan een zeer rustige kant.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Kamer was niet schoongemaakt na de laatste gast. Toilet was na klacht door de receptioniste schoongemaakt. Tapijt blijft 3 dagen vuil. Totale druk in het hotel (mogelijk vanwege volledige bezetting), onrein. Voor de kamerprijs niet acceptabel.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

mijn kamer was erg goed en een bubbelbad !

mijn kamer was erg goed en een bubbelbad ! dat was na een dag luisteren en werken fantastisch want ik had weekend seminar. Het eten en drinken was ook erg goed verzorgd , lunch dat wij tijdens de seminar aangeboden kregen was erg lux en goed verzorgd .

Kamer met bubbelbad was fijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Er lag scheermes hoesje op de grond in de badkamer en wat haren. De locatie had een heel groot event. Hierdoor was het restaurtant naar de 2e verdieping verplaatst. Wat mij tegenviel was dat ik mij zeker verheugde op de steaktartaar echter door de beperkte kaartkeuze was dit niet mogelijk. Geen ramp maar in dit geval zou ik het op prijs stellen dat het aangekondigd wordt op de website dat er andere omstandigheden zijn (door event) waardoor er een beperkte service van het restaurant is!

Kamer met bubbelbad was fijn.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

De vriendelijkheid van het personeel.

Ik kwam in principe alleen maar on te overnachten. Heb verder geen gebruik gemaakt (kunnen maken) van de extra faciliteiten.

De vriendelijkheid van het personeel. Het diner.

Het verblijf zelf in van der Valk Vianen was in 1 woord SUPER !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wat ons erg tegen viel was de door jullie aanbevolen taxi. Bracht ons wel weg naar Club Roodenburg in Beesd. Maar toen we naar huis wilde kregen wij de mededeling dat dit buiten hun werkgebied viel. Terwijl de super aardige taxi chauffeur heen ons vertelde dat zij ons ook op konden halen s nachts. Wij hebben hierdoor 3 kwartier zitten wachten op een andere taxi die ons wel wilde brengen naar Vianen terug.

super genoten van de lazy zondag en heerlijk gegeten in het restaurant nog daarna om 14,30

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

personeel fantastisch, overlast van de snelweg enorm!

Ik heb nog nooit zo slecht geslapen, doordat de kamer pal aan de snelweg lag en het geluid echt niet te doen was. Terwijl ik een upgrade had genomen

geweldig lief en pro personeel uitstekend

Beter verder zoeken naar een andere locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Slecht comfort ("ravijn" in het midden van het bed), onvriendelijk/bevooroordeeld personeel, lege minibar en geen roomservice na 22:30 zonder dat te melden.

Handige locatie. Kamer ziet er mooi uit.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Hier zal ik niet meer boeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Ontbijt vond ik matig, ben beter gewend bij vd Valk, dit was de slechtste. Ongezellig grote ruimte waar misschien wel 300 man in konden en we zaten er met pak m beet 10. Personeel achter ontbijt buffet had het ook erg druk met elkaar, geen aandacht voor die "paar" klanten. De gang waar ik door moest om bij mijn kamer te komen stond vol gepropt met stoelen, kwam er amper door met 2 trollys, leek wel of ik ergens in een uithoek terecht kwam.

Kamer was perfect.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Beetje vervelend als gasten om 2 uur ‘s nachts de wihrpool in hun badkamer aanzetten waardoor er veel herrie in de kamer was. Dat ligt dan meer aan de gasten dan aan het hotel.

Lekker ontbijt mooie kamer. Vriendelijkmpersoneel

Teleurstellend

Wij hadden het speciale wine & dine kerstdiner geboekt en op basis van de voorinfomratie hadden wij ons daar veel van voorgesteld. Het bleek een gewoon 'life cooking' evenement te zijn met de normale gerechten die daarbij altijd geserveerd worden. Alleen de prijs was 2 keer zo hoog als normaal. De kwaliteit van verschillende producten, met name de vis, was ver onder de maat. Het ontbijt was een nog grotere teleurstelling. We hebben extra betaald voor ontbijt in de kamer, maar werden negatief verrast door de fantasieloze samenstelling van het kerstontbijt. Wel verschillende soorten brood, maar het beleg was karig (kaas en ham) en extra's zoals gebruikelijk bij het gewone ontbijt in het restaurant, waren er niet bij. Als ervaren Van der Valk bezoekers de meest slechte ervaring tot nu toe en eigenlijk Van der Valk onwaardig.

de kamer was ruim en de badkamer was ook prima ingericht.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Fantastische kwaliteit in alle opzichten voor een meer dan scherpe prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De luxe grote kamer was echt van alle comfort en gemakken voorzien, heel schoon en dat vinden wij super belangrijk. Wat ons ook opviel was de rust in het hotel waardoor we uitstekend hebben geslapen waarna we hebben genoten van het meer dan uitgebreide ontbijt. Ja wij zijn groot fan.

Ik ging met mijn partner een weekend naar Utrecht en daarom verbleven wij een nacht in het hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk niks! Dat er verbouwd wordt kan vervelend zijn voor gasten maar ik heb er zelf geen last van gehad!

De lunch was overheerlijk en de prijzen zijn normaal. De kamer beviel zeker. De badkamer was ook erg mooi en schoon!

Een prima hotel voor zakenreizen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De badkamer in onze eerste kamer was niet schoon en rook raar. Nadat we werden om geboekt werkte de lamp boven de kaptafel niet in onze tweede kamer. De hotelbar viel tegen door barpersoneel dat geen aandacht gaf aan de bezoekers en bezoekers die er niet thuis hoorden.

Het ontbijt was heel uitgebreid en het buffetpersoneel zorgde ervoor dat zelfs mensen met een ochtendhumeur vrolijk aan de dag begonnen. De kamers zien er verzocht en welkom uit.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Fantastisch verblijf,we hadden best enkele nachten langer gebleven zoals verleden jaar!

een heel uitgebreid ontbijtbuffet, niets ontbrak, veel variatie. Er was koffie/thee faciliteiten op de kamers en ook een minikoelkastje met 2 flesjes water. Goede bedden en toiletproducten in badkamer. Er was een bad en een aparte douche!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Voor herhaling vatbaar en een aanbeveler!

Het was moeilijk om een parkeerplek te bemachtigen, na wachten totdat er uiteindelijk een andere gast het terrein verliet toch nog gelukt. Jammer van de vuile handdoek die onder het bed lag bij binnenkomst.

Goede ontvangst, duidelijke uitleg, prachtige kamer en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Terugkomst gegarandeerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

het vinden van de weg in het gebouw; o.a. naar de wellness/pool afdeling.

Kamers waren nieuw en volgens mij heel recent opgeleverd. Echt top. Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Lunchbox was goed (geregeld) en zeer vriendelijk personeel.

Niet naar verwachting als andere keren....helaas.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Had mijzelf even wat rust gegund na een hectische periode, maar er was zoveel lawaai op de gang vroeg in de ochtend dat dit helaas niet is gelukt ivm werkzaamheden aan het hotel. Vind niet dat deze kamers dan gegeven mogen worden als je er een aardig bedrag aan betaalt (85 euro)!

Kamer is ontzettend mooi ingericht. Ben vaker in Vianen, alleen was deze keer een wat mindere ervaring.

De sauna vond ik super heerlijk, ook de badkamer op de kamer...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

het wifi signaal was niet al te best, het internet moest steeds laden of viel af en toe weg. Ondanks dat het natuurlijk super is dat het gratis is, had dat beter gekund.

De sauna vond ik super heerlijk, ook de badkamer op de kamer was hartstikke mooi! Ook hebben we heel erg genoten van de omgeving. Mooi om even te wandelen!

Zeer ruime keuze bij het ontbijt, alles vers en keurig...

Booking hand niet doorgegeven dat we met kinderen kwamen en had ook geen ontbijt voor ons gereserveerd. Gemeenschappelijke ruimten (hal, eetzaal) super druk en lawaaierig, en koud. Kleedruimte bij zwembad erg beperkt, gelukkig was er enkel nog één koppel in het zwembad.

Zeer ruime keuze bij het ontbijt, alles vers en keurig gepresenteerd - mooi zwembad.

Ik heb de luxe kamer geboekt en die was luxe en groot.

De kamer was prijzig.

Ik heb de luxe kamer geboekt en die was luxe en groot. De hygiëne is op een hoog niveau en het balkon is zeker welkom. Het hotel is bij de uitvalswegen en er is genoeg parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Uitstekend hotel - als je met de auto bent.

Water douche/kraan wisselend van warmte. Niet stabiel. Niet goed bereikbaar met OV.

Groot hotel, grote loopafstanden. Prima kamers, ook standaardkamer ruime omvang. Gasten parkeren gratis. Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet.

Ontbijt was goed.

We hadden een kamer op de begane grond, waar buiten gerookt kan worden. Er hing een lichte rooklucht. Kamer wat gedateerd, sfeerloos, maar worden binnenkort verbouwd .

Ontbijt was goed. Zeer ruime kamers.

Uitstekend!

Uitstekend ontbijt en grote kamer met bubbelbad en douche..... Beveiligde parking. Opvallend vriendelijk onthaal! Patrick...uit België en niet uit Bermuda!

Helaas tegenvallend

De fitness en wellness ruimten sluiten al om 22.00 uur. Aangezien ik mij bij aankomst om 21.30 verheugd had op "een saunaatje" viel dat tegen. Echter, er werd mij gezegd dat de fitness en welnessruimten de andere dag om 07.00 uur weer open zouden zijn. Dit, zo bleek later, alleen te gelden voor de fitness en het zwembad, maar niet voor de sauna. Deze laatste gaat pas weer om 10.00 open. Hotel gekozen vanwege de sauna. Helaas dus. Personeel weet dus ook niet exact de tijden. Bij de receptie hier wat van gezegd. Kreeg de indruk dat men het even aanhoorde and that's it.

Prima kamer, er wordt echter wel flink verbouwd, dus wil je langer slapen dan half 8 dan is dat vrij lastig ivm de geluiden van de werkzaamheden

toffe uitvalsbasis voor boottochtje op de Lek en bezoek aan Utrecht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

het uitzicht vanop het balkon op de vernieuwingswerken van de comfortkamers

we hadden een deluxe kamer die perfect was en parking voor auto+boot was perfect voor ons

bubbels in je bad

lawaai van de trein en de A2

wat een heerlijk ontbijt. Slechts de champagne miste, ach, het had ook een cava of prosecco kunnen zijn, maar dat maakt het toch wel af. Veel congresgangers in het hotel, daar was de fles bubbels bij het ontbijt niet aan besteed geweest.

De grootte van de (bad)kamer en het vriendelijke en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het bed. Het was een tweepersoonsbed maar waren 2 aparte matrassen die met behulp van cover bij elkaar werden gehouden.

De grootte van de (bad)kamer en het vriendelijke en doortastende personeel.

Voor herhaling vatbaar.

De geur is niet lekker als je de receptie binnen komt. Beetje keuken lucht in combinatie met een muffe geur. Kan dat door de verbouwing komen? Vlekken in de vloerbedekking in de kamer gaven mij een onbehaaglijk gevoel. Bij de balkondeur Badkamer:vieze vlek aan de rand van de douchedeur. Maar het bad was een heerlijk alternatief.

Heerlijk bed , goed geslapen. Gelukkig geen last gehad van de verbouwing . Ontbijt was oké, ik miste het verse brood , dat was op. Wij waren om 9.30 aan het ontbijt . Er was ruim voldoende aanbod in andere brood soorten. Omdat het niet wordt afgedekt droogt dit uit aan de korst. Maar iedereen was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Locatie perfect om meerdere bestemmingen in een paar dagen af te werken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Niets! Nou ja, die beroemde Valk-kussens....

Kamers ruim met balkon, bedden prima, gescheiden badruimte/douche. Ontbijt prima. Enorm terras aan de A2 maar toch perfect. Zeer uitgebreide kaart. Allemaal goed.

Heel fijn personeel en heerlijk genoten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De verouderde inrichting van het restaurant viel me wat tegen.

Diner was voortreffelijk en wij hadden veel haast en daar speelde het personeel perfect op in!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Een prima ruime kamer met een heerlijk bed.

Een prima ruime kamer met een heerlijk bed. Het interieur van de kamer is wel aan een update toe, maar daar wordt zo te zien aan gewerkt. Het ontbijt was super, een ruime keuze aan allerlei verse en gezonde ingrediënten. Maar wat helemaal top was, is dat ik heerlijk gesport heb in de nieuwe fitnessruimte en daarna heerlijk kon ontspannen in de sauna en het zwembad!

Prachtige, verzorgde locatie met ruime, schone kamers

We kwamen rond 23.30u aan, de twee heren achter de receptie waren erg chaotisch, wisten niet wat ze aan 't doen waren en één van beide heren wist niet in welk hotel hij stond. Drie klanten na ons waren eerder geholpen dan wij.

Kamers waren erg netjes en erg schoon, heerlijk geslapen

Comfortabel

Misschien twee wasbakken in badkamer i.p.v. 1

Ruime kamers, badruimte, uitgebreid ontbijt. Koffie en thee op kamer en flesjes water. Rustige kamers, vriendelijk personeel.

Heerlijk luxe kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wat mij tegen viel, was dat dezelfde kamer 13 euro per nacht goedkoper was op de site van van der Valk hotel Vianen zelf. Dit zagen we helaas pas na de boeking, dus Booking, gezien jullie prijsgarantie, zouden wij graag 13 euro terug krijgen

Heerlijk luxe kamer

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Slechte hygiëne op hotelkamer 304. Vier sterren accommodatie, 1 ster voor de moeite.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Slechte hygiëne op hotelkamer 304. Arriveerde 15-05-2017 namiddag alweer ik later de middag op mijn hotelkamer etensresten op het tapijt ontdekt, bij nader onderzoek een lege koekdoos met koekkruimels in de kluis en als 'bonus' een maandverband onder het bed, allen van de vorige gast(en). Na melding bij de receptie de toezegging dat de kamer meteen zou worden schoongemaakt. Dit is niet gebeurd. Op 16-05 kwam in de middag weer terug op de hotelkamer en trof alle voornoemde onrechtmatigheden nog steeds aan. Wederom gemeld bij het hotel waarna actie werd ondernomen. Het excuus was dat de schoonmaak n.a.v. mijn melding op 15-05 het verkeerde kamernummer had doorgekregen. (?) Bij mijn vertrek op 18-05-2017 werd niet door de receptie geïnformeerd naar de rest van mijn verblijf. Tot slot: de lege koekdoos met koekkruimels bevond zich ten tijde van mijn vertrek er nog steeds. Conclusies: van der Valk neemt de gast niet serieus, slecht management c.q. kwaliteitscontrole en veel beloven maar dit niet in gedrag laat zien....Vier sterren accommodatie, 1 ster voor de moeite.

Goede locatie.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prima hotel.

iets betere verlichting in de badkamer

Prima hotel. Niets slechts op aan te merken. vriendelijk personeel, alles ok. Thee en water op de kamer. Prima ligging. Luxe kamer = uitstekende kwaliteit

Zeer aangenaam verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

We hebben het bad even goed voorgespoeld, voordat we deze gingen gebruiken. Was een beetje "stoffig".

Kamer was ruim en modern, ontbijt van uitstekende kwaliteit.

Dagje weg
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Hele grote turistengroep tijdens het ontbijt.misschien ontbijt gescheiden houden voor hotelgasten En grote busvol turisten. We hadden veel hinder van de drukte en mensen die elkaar onder de poten liepen en onbeleefd aan de kant duwden bij de serveertafels

Grote kamers met een zithoek!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Slapen prima, restaurant was geen geweldige ervaring
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Diner, vlees was gewoon droog. Leek wel van een buffet te komen terwijl we niet in het buffet restaurant zaten. Dit ook aangegeven bij de bediening. Deze hebben niets met de feedback gedaan op dat moment.

Faciliteiten

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Ruime kamer, fijn bed, top ontbijt, goeie wifi (je hoeft...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ruime kamer, fijn bed, top ontbijt, goeie wifi (je hoeft niet telkens opnieuw in te loggen zoals bij andere hotels), vriendelijk personeel (m.n. in restaurant). Ook dinerkaart goed, prima maaltijden.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Alles was goed geregeld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Afstand naar kamer op derde etage was erg ver. Met veel bochten door veel gangen snel het gevoel fout te lopen! En als je veel bagage bij je hebt is dit zeker niet bevorderlijk. Heb nog gezocht naar wellness maar hiervoor moest ik werkelijk vanaf receptie via kamer naar wellness het gehele hotel door wandelen.

Alles was goed geregeld.

Een heerlijk en relaxed weekendje weg!

Het ontbijtbuffet was heerlijk en erg uitgebreid! Het personeel was zeer vriendelijk! Het hotel heeft alles te bieden wat je maar kunt nodig hebben! Het restaurant in het hotel was top!

Prima optie voor een kort verblijf
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Inrichting van de standaard kamer is erg gedateerd

Geweldig ontbijtbuffet. De standaard kamer is heel groot, met goede bedden. Het zwembad en sauna gedeelte zijn netjes. De dikke handdoeken bij de wellness zijn fijn. Het is 10min lopen naar centrum Vianen, prettig als je niet in het hotel wilt eten

Alles perfect voor ons in orde. Komen hier graag terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Kamer,ontbijt,diner Vriendelijk personeel en voor de rokers ( ben ik zelf niet ) is er een ruime en zeer comfortabele rokersruimte. Over het wellnessgedeelte kan ik niet oordelen, daar heb ik door tijdgebrek geen gebruik van kunnen maken

De kamer, lekker groot (vermoedelijk omdat ik gevraagd had...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Dat er een kopje van de koffie stond die niet schoon was, er nog koffie druppel aan de buitenkant zat . . . :-(

De kamer, lekker groot (vermoedelijk omdat ik gevraagd had naar een Kingsize bed) met zitje, helemaal top.

over het algemeen, zeker voor herhaling vatbaar.aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het bed,tweepersoonsbed gevraagd en geen twee apartebedden naast elkaar geduwd

Heel verzorgd ontbijt, vriendelijke ontvangst,alsook steeds glimlachend personeel

De kamer was prima, eten en onbijt was erg lekker. Leuke sfeer in het hotel

Het aangeven van de kamer. Wij zaten op kamer 128. Het begin stond goed aangegeven maar het bleek dat wij nog een keer met een andere lift moesten, dit stond niet aangegeven. Dit was erg vervelend om het best al een stukje lopen was en wij al een dag erop hadden zitten en ik erg veel last van mij spieren heb. Bij de receptie werd het begin van de route verteld, maar net vanaf waar het met borden niet meer stond aangegeven vertelde zei niet dat wij dan nogmaals een lift moesten nemen

Het was een mooie groter kamer, het ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Zalig om tot rustig te komen met twee en even te ontspannen in de wellness en het restaurant!
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Stijl van de kamer is niet zo mijn ding. Ik hou niet van overal tapijt.

Praktische grote kamer met goed bed, aangename wellness met 2 sauna's, stoombad, infraroodsauna, zwembad en regendouches. Uitgebreid ontbijt. Hotel geeft een heel luxueus gevoel.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

6,0
    Hotel Vianen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het tweepersoons bed waren 2 1-persoonsbedden met een dekmatras erover.. dat voldoet niet als een twee-persoonsbed. Matrassen schuiven uit elkaar.

Ruime kamer, aparte toilet en grote inloop douche. Hebben geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten van hotel.

Het was een aangename overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Het ontbijt was goed hoewel ik vond dat de pistolets wat verser mochten zijn. We moesten ook een heel lange weg afleggen voor we aan onze kamer waren. Wij hadden kamer 407

De kamer was goed, de badkamer ook. Het ontbijt was goed, lekkere vruchtensap. Het was super dat we tot halfelf konden ontbijten en dat we de kamer tot 12u mochten houden

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Zeer lekker ontbijt en toppersoneel.

Inrichting kamers gedateerd ... eten via roomservice is haast niet te eten. Groot contrast met het eten dat wordt geserveerd in het restaurant.

Zeer lekker ontbijt en toppersoneel. Vriendelijk en behulpzaam, zwembad en gymfaciliteiten zijn een plus en veel gratis parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

heel vriendelijk personeel uitgebreid ontbijt nette kamer + grote badkamer met groot bad en regendouche (deluxe kamer) groot zwembad + 2 sauna's, 1 hamam & 1 infrarood sauna grote parking

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Value for money

"Comfort" kamer bleek zeer verouderd en slechts cosmetisch een beetje modern gemaakt. In de kamer was gerookt.

Vriendelijke en snelle check in, ontbijt met veel verse producten

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Enorme kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Klein puntje: Hygiëne. In onze douche was een zeepje met haartjes en op terras een gebruikte assenbak die niet proper is gemaakt.

Enorme kamer. Zalige massagebad en rain shower. Beste ontbijt ooit. Dicht bij autosnelweg en Utrecht.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heerlijk weekend weg gehad, volgende keer alleen a la carte ipv life cooking
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

live cooking, het idee is erg leuk het is ook goedkoop maar ik vond het eten matig van kwaliteit. Het wokken was goed, maar er stonden ook bakken met eten en alles was door gebakken en hard. Ook was de kamer redelijk stoffig.

De kamers waren mooi, groot en de bedden sliepen erg comfortabel. De wifi deed het ook erg goed. En douche was mooi en groot en natuurlijk een lekker bad! Het ontbijt was ook erg uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Praktische overnachting

Kamer heeft een geur van rook. Heb ik eerder melding van gemaakt.

Ik neem nooit ontbijt omdat de prijs die ik moet betalen voor een croissant en koffie veruit belachelijk is. Veel mensen binnen mijn netwerk delen deze mening.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Lekker relaxed weekend!

Kamer was in eerste instantie niet goed schoon gemaakt, bubbelbad werkte niet. Goed opgelost, we kregen een andere kamer die schoon was en met een werkend bubbelbad.

Mooie, ruime kamer met bubbelbad.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Een comfortabel verblijf, niet alleen voor ons maar ook onze huisdieren (kat + hond).
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Wij hebben geen klachten, het was niets anders dan dat wij zochten - even er tussenuit.

Uitgebreide continental breakfast, dat we zowel onze kat als hond mee mochten nemen, en de hond mocht mee 's ochtends bij ontbijt en 's avonds in het restaurant en kreeg netjes een bak water. Ruime kamer (zelfs de standaard kamer), fijn bad, goede overige faciliteiten.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Slechte communicatie leidinggevenden.
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Zeer slechte communicatie tussen leiding en personeel op nieuwjaarsdag. Bij het inchecken meerdere malen gevraagd of het ontbijt vanaf 07.00 uur was. Werd duidelijk bevestigd! Wat bleek: ontbijt was pas vanaf 08.00 uur. Een uur te vroeg opgestaan. Gevraagd naar een leidinggevende. Antwoord: vandaag (nieuwjaarsdag) is geen enkele leidinggevende aanwezig?!?!!

Prima kamer.

Fijne kamers/ goed gegeten in het restaurant
    • Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer met Bubbelbad

geluidsoverlast in de kamer waar niet serieus op is ingegaan tot 2x toe. Vermoedelijk dor ventilatie/bubbelbad van de buren veroorzaakt.

Fijne bedden, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

ruime kamer, warm, voor zakendiner en verblijf is het goed...

niet van toepassing

ruime kamer, warm, voor zakendiner en verblijf is het goed gelegen, ook goed bereikbaar en ook weer snel weg. verzorgde service, ruime parking.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

alles netjes

2 oude bedden waar ik midden in de nacht tussen lag op de grond. en enorme krakende bedden. lijken teveel gebruikt... lol. slecht geslapen

alles netjes

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Het ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Parkeerplaats, erg druk, buiten de standaard parkeerplaats moesten we de auto zetten. Er was een eet activiteit gepland. En de afstand van de receptionist naar de hotelkamer was erg lang!!

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Heerlijke lunch en ontbijtbuffet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Tolilet zat poep in, er hing een sok aan de rookmelder. Flinke schimmel in de voegen van de tegels in de douchecabine. Zwembad was niet te vinden. Bordjes onduidelijk. Het was heel lang wachten op de bediening. Na een half uur werden pas drankjes opgenomen. half 7 zaten we. Pas na half 9 kregen we het hoofdgerecht. En 9.40 het nagerecht. Jammer, het was in mijn ogen onnodig.

Heerlijke lunch en ontbijtbuffet. Mooie aankleding van het hotel. Veel comfort.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Fantastisch hotel voor een goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

De wachttijd bij het diner was extreem lang. Ik kreeg na ruim twee uur pas mijn hoofdgerecht.

De kamer is echt fantastisch, groot en van alle gemak voorzien. Het personeel is heel erg vriendelijk en de kwaliteit van het eten goed.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Mega hotel die toch sfeer kan brengen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

onbeleefde wijze dat de bar sloot, de bediening in de bar was ook niet vriendelijk, aan ontbijt was sommige personeel nukkig

zeer goede ontvangst receptie met hartelijk ontvangst, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Mooi kamer super hotel vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het was een hele duur kamer 140 euro pernacht en het grootste probleem was het bed, wat hoort een grote twee persoons bed te zijn bleek een twee bedden met een top matras te zijn. Was echt niet comfortabel.

Mooi kamer super hotel vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Vianen