Beoordelingen over Van der Valk Hotel Amersfoort A1 4-sterren

Ruimtevaart 22, 3824 MX Amersfoort, Nederland

#9 van de 18 hotels in Amersfoort

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Lokatie, goede keuken, uitgebreid ontbijt en keurige kamer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ongesuikerde muesli bij het ontbijt en geen roomservice meer na 21.00 uur.

Lokatie, goede keuken, uitgebreid ontbijt en keurige kamer verzorging!

Super verblijf van 1 nacht

NIETS

WE WERDEN VRIENDELIJK ONTVANGEN. LEKKER GEGETEN S AVONDS. NIETS WAS TEVEEL. DE KAMER WAS NETJES EN WE HEBBEN GENOTEN VAN HET BUBBELBAD. S MORGENS EEN FANTASTISCH UITGEBREID ONTBIJT. NIETS ONTBRAK ER. NOG OP NIET VEEL HOTELS MEEGEMAAKT.

Niks op aan te merken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik wordt altijd erg blij als er pannenkoeken bij het ontbijt zijn. Dit keer licht teleurgesteld dat dit droge kant en klare American Pancakes waren, alleen even opgewarmd en niet vers gebakken. ;) Verder fijn en uitgebreid ontbijt en verse jus. Top!!

Niks op aan te merken. Vriendelijk personeel, schone en comfortabele kamer.. uitgebreid ontbijt, heerlijke douche!

Prettig personeel bij receptie en in het restaurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffievlekken op de muur in de kamer. Bureaustoel die erg versleten was. Vieze vloerbedekking in de gang.

Prettig personeel bij receptie en in het restaurant.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Hotel voldeed niet aan verwachtingen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was slecht, €15,50 voor betaald maar bijna niks gegeten, om 10:00 uur ruimde ze alles op! Nooit eerder meegemaakt. Niet verwacht van Van Der Valk.

Bed was goed.....

Fenomenabel.

Niks. Alles was perfect.

De kamer was netjes, schoon, smaakvol ingericht en voorzien van bed, tv, internet. De badkamer was ook schoon en voorzien van handdoeken, shampoo en dergelijke. Verder was de kamer erg comfortabel vanwege vooral het vloerkleed en wat ik ook erg fijn vond waren de vrij geluidsdichte muren. Dus ik zou graag een keer terug willen komen en raad het anderen ook van harte aan.

Prima hotel voor zaken en luxe.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Niets te doen in de nabije omgeving. Eenvoudig menu met erg vettig en sauzig eten. Voornamelijk wat oudere gasten (50-60+). Geen filmaanbod op tv. Geen wellness faciliteiten.

De badkamer met bubbelbad en fijne verzorgingsproducten. Eenvoudig te bedienen regelbare airconditioning. Prima ontbijt met gratis krant. Snel op de snelweg op weg naar het werk. Minibar bij luxe kamer inclusief, gevarieerd aanbod per dag. Goede bedden.

5,5
    Was wel schoon
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Een oude inrichting , kussen zijn hard, geen koelkast, geen slippers, alle doosjes in de badkamer waren leeg, de wasbak was verstopt. Viel enorm tegen. We zijn anders gewend van Van de Valk. We komen niet meer terug!!!

Was wel schoon

Precies goed voor een verblijf van 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afstandelijk personeel. Bestekbak in het restaurant zelf waardoor het erin “ gooien “ van bestek regelmatig te horen was tijdens het eten.😞

Goede kamer

• Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Was erg warm op de kamer en airco deed het niet. Zit ook geen raam in wat open kan

Fijne kamer, goed bed, lekker bad. Mini bar is gratis ( 5 drankjes (alcohol mocht geruild worden voor frisdrank) en wat lekkers)

Locatie goed en kamers zijn ruim.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs is vergeleken met andere VV hotels best pittig. Echter de kamers zijn niet helemaal top. Tapijt is aan vervanging toe. Gordijnen hebben vlekken, stoelen zijn aan vervanging toe, douch lekt etc Avonduren is er geen bar open en minibar was niet gevuld.

Locatie goed en kamers zijn ruim. Restaurant is ok.

fantastish
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

het internet had iets sneller gekund

Alles was perfect in orde en geweldig gelegen, In het midden van het land. De volgende keer als ik in Nederland kom boek ik weer hier

Het ontbijt was goed verzorgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat zou ik niet zo kunnen zeggen.

Het ontbijt was goed verzorgt. Het hotelkamer was ook weer goed te doen. En het avond eten is ook niks om aan te merken dat was ook weer goed .en het personeel was ook weer erg vriendelijk. dus al met al hebben we ons weer goed vermaakt .

Maar service, omdat onze zoon trouwde en bij ons ontbijt kreeg aangeboden, geweldig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geur in de badkamer was eigenlijk niet te harden.

Personeel vriendelijk, kamer mooi, alleen, ik heb bij receptie dit trouwens wel gemeld, de andere morgen. In de badkamer hing een erg irritante afvoer geur, heel erg. Lampje bij nachtkastje deed het niet. Diner en ontbijt heel goed.

Was goed voor 1 nacht maar komen niet zo snel terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Hygiëne in de kamer. Er lag een handdoek die niet goed schoon was. Veel vlekken op tapijt. Ontbijt viel tegen qua keuze. Wij logeren wel eens in van der valk eindhoven. Dit was vele malen beter.

Goede bedden

prima en heel rustig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kon pas ontbijten om 07:30 uur. Ik heb daarom het ontbijt moeten overslaan.

de sfeer en het design van het hotel is prachtig. Locatie erg fijn als je snel op de snelweg wilt zijn

Uitstekend en gemakkelijk bereikbaar met de wagen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer verzorgde kamer; prima ontbijt; mogelijkheid om ‘s avonds ter plaatse gebruik te maken van restaurant en/of bar Ideale ligging om naar een event te gaan in Hart van Holland (Nijkerk) Gratis parking en goede WiFi

Super service en heerlijke bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt keurig, maar verder redelijk standaard. Verder een groot en daardoor druk en rumoerig in ontbijt en restaurant.

Super service en heerlijke bedden

Prima verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stoel bij het bureau is verouderd, het stof is kapot.

Ruime grote lichte kamer, fijne douche,en een uitstekend ontbijt, personeel bij de receptie erg vriendelijk

Ik had meer comfort verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koud in het restaurant. Gasten zaten met hun winterjassen aan te eten. 's nachts was het benauwd in de kamer. Met de ventilatieregelaar op maximaal was het net uit te houden.

Eenvoudig met de auto te bereiken aan de snelweg. Geen geluidsoverlast dankzij goede isolatie. Nette, schone kamers en sanitair.

Toplocatie, top ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Geen bijzonderheden; heb echter de snelheid vd wifi dit keer niet getest.

Prima schone kamer; perfecte badkamer. Toplocatie aan de A1. Echt perfect ontbijt. Uiterst vriendelijk personeel. Geluiddichte kamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Zeer tevreden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was voor het oog schoon maar troffen toch iets wat over het hoofd was gezien schoon te maken. Maar doordat alles verder super in orde was geen melding van gemaakt.

Ontbijt was geweldig

Aangenaam verblijf, goede service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik hou persoonlijk niet zo van tapijt op de kamer. Heb liever een vloer die gedweild kan worden. Tapijt geeft wel een gezelligere en warmere sfeer.

Uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. Ruime keuze. Tafeltjes netjes opgeruimd. Badkamer hygienisch in orde. Gezellige kamer. Vriendelijk personeel. Sfeervolle haard in de lounge. Parking aan het hotel, dichtbij. Aangenaam voor in- en uitchecken.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Te veel lawaai door permanente afzuiger badkamerruimte om te slapen!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben ‘s nachts wakker geweest van de afzuiger van de toilet/badkamer ruimte. De afzuiger daarvan maakt giga veel lawaai. Ondanks oordopjes kon ik niet slapen door het geluid. In de nacht heb ik de receptie gebeld. Alle kamers blijken dit probleem te hebben. Onacceptabel/onleefbaar. De ramen kunnen niet open. Dat wordt als reden genoemd voor de permanente afzuiging. In andere hotels werkt de afzuiging alleen als het licht aan is in de badkamer.

Ontbijt was heerlijk bad was heerlijk bed was goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

We lagen op kamer 412. Daar was er deur en die sloeg heel hard dicht elke x.. waardoor mn kinderen wakker werden (1.5 En 3)

Ontbijt was heerlijk bad was heerlijk bed was goed

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima hotel voor 1 overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zitten veel vlekken in de vloerbedekking in de kamers, niet echt een leuk gezicht.

Goede kamers, Hotel is gelegen op een bedrijventerrein, heel makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Heel vriendelijk personeel. Bij de incheck werd gevraagd, of wij ook wilde dineren dat wilden wij, maar helaas, was de bevestiging niet doorgegeven. Het personeel van het restaurant heeft dit in orde gemaakt. De kwaliteit van het eten was goed, maar de temperatuur was veel te laag, dit ook kenbaar gemaakt.

Zeer slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De bed matras veel te hard en kleine kamer. Ook de beveiliging liet ons gewoon voor de deur wachten en deed veel te laat open terwijl die ons zag staan.

alles was goed geregeld
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

onze kamer was top, bedden/matrassen liggen erg fijn, aan mijn verzoek om de bloemen, prosecco en rozenblaadjes op onze kamers te doen ivm valentijn was voldaan helemaal top

Personeel was heel aardig en de mogelijkheid voor een late...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Putje van de douche lag binnenstebuiten waardoor we elke keer op de schimmel keken die eronder zat.

Personeel was heel aardig en de mogelijkheid voor een late snack was ook aanwezig wat heel fijn was, om 11 uur hebben we nog een pizza kunnen bestellen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Fantastisch verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was ontzettend vriendelijk! En ook nog mogelijk om wat te eten te krijgen op de kamer ondanks de keuken net gesloten was. Dus was TOP!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima hotel, zoals Valk altijd is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kost best wel veel (15,50) en dan moet het wel goed zijn......er was veel niet meer aanwezig. Wel gezegd maar personeel was vooral druk met zichzelf.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prettig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Vlekken in de vloerbedekking van de hotelkamer

Kamer netjes en comfortabel. Netjes dat de minibar inclusief was. Bubbelbad was fijn. Diner en ontbijt goed

Prima Hotel met goede faciliteiten en een prima locatie.

Geen idee

Hele mooie kamer met alle faciliteiten zoals en koffie apparaat en een heel leuk uitzicht. Een geweldig ontbijt met alles erop en eraan.. De ontvangst was helemaal oké.

Dit is gelukkig nog een VdValk met een afgesloten badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was erg druk op nieuwjaardag. Dat konden ze niet helemaal aan. Zoeken naar een tafeltje en veel was op en werd maar traag bijgevuld

Dit is gelukkig nog een VdValk met een afgesloten badkamer. Veel van die nieuwe hotels hebben zo'n 'open concept' idee.. waarbij je voor je gevoel midden in de slaapkamer op de wc zit.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Te duur
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Ik kom vaker in Van der Valk hotels. Hotel Amersfoort heeft helaas een stuk minder mooie kamers/badkamers dan wat ik gewend ben. Kamer was krap, bed was klein voor 2personen, badkamer had een bad waar je ook in moest douchen. Niet zoals de andere hotels zijn helaas. Ook klein aanbod van het ontbijt.

Lekker eten, goed hotel om Amersfoort te ontdekken. Aardig personeel. Koffie/thee op de kamer en de minibar was gratis!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

prima kamer, met gelegenheid om een kopje thee of koffie te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeerplaats was vrij vol, kleine plekken en bij het wegrijden was de route geblokkeerd omdat er auto's langs de rand geparkeerd stonden

prima kamer, met gelegenheid om een kopje thee of koffie te zetten

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima kamer, ruime kamer, goed bed en ruime badkamer met...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wel warm, geen raam om even open te zetten, airco ging niet lager dan 20,2 graden ondanks dat hij op 18 was gezet. Door airco erg droge lucht.

Prima kamer, ruime kamer, goed bed en ruime badkamer met goede douche.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Eerste keer dat ik er kwam, maar ik kom zeker nog terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enige opmerking die ik als Belg heb: Er waren slechts 2 Vlaamse zenders (helemaal op de laatste plaats) en daarvan was er dan nog ééntje, die het niet deed. Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit aanbod wat ruimer te maken?

Handige ligging vlakbij de snelweg en vlakbij de vele bedrijven. Ontbijt was erg goed en kamer was ook heel degelijk. Ook leuk dat je een eigen koffietje of thee kan klaarmaken op de kamer Mooie badkamer met ruime douche. Gratis parkeren en goed gegeten in het restaurant 's avonds!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima hotel, goed/uitgebreid ontbijt, gezien locatie/omgeving meer voor meer zakelijke reiziger
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Locatie prima voor de wat meer zakelijke reiziger, als ‘vakantie bestemming’ wat minder fraai gelegen (op industrieterrein nabij uitvalswegen). Op 8 km van centrum Amersfoort. In ons geval was er geen aparte douche maar moest er (helaas) in bad worden gedoucht. Het afzuigsysteem in de badkamer is erg luidruchtig doch geeft met deur dicht geen overlast.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Zeer goed bevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een kleine eter is de prijs van het ontbijt te hoog.

Uitstekende kwaliteit, zoals te verwachten bij van der Valk. Sfeervol hotel met een prettige ambiance. Goed geprijsd.

zakenhotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

We hadden dmv deurkaart ontbijt op bed besteld. Dit is echter niet geleverd of uitgevoerd. Ze waren het vergeten. Diner in het het restaurant was van povere kwaliteit.

Mooie Kamer, vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 9 november 2017

kamer was o.k. maar voortaan gaan we maar elders dineren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner was zeker geen vier sterren waard. Het vlees was stug en niet warm en de bediening is helemaal niet komen informeren of we nog een dessert wilden hebben.

kamer

Ontbijt was uitgebreid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen gezellige zitjes beneden. Bar in midden restaurant. Schoonmaak badkamer. Sporen van...binnenkant deur en op hout onder wastafel. Verder was kamer netjes en bedden prima.

Ontbijt was uitgebreid. Alleen jammer dat je in rij moet staan voor het drinken.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ene onvriendelijke personeelslid dat geen tijd heeft om naar behoren naar de bezoeker te luisteren.Alles al bepaald vooraf en weg loopt terwijl je nog wilt bestellen..Vervolgens mij afscheept met een zielig uitgelopen hoopje, wat moet lijken op slagroom en dat dan een collega laat brengen.De volgende ochtend je bord weg heeft gehaald en de boter ondanks dat ik duidelijk mes en vork open op bord en tafel heb gelegd,tas stond er nog.was even thee aan het halen .Loop met kruk dus het is al lastig.Het bestek lag er nog.Ben toen maar weggegaan Zonde om mij weer te ergeren.Bij een eerdere lunch paar weken daarvoor troffen wij deze dame ook en hadden wij ook veel ergenissen op weer een andere manier.

Dat het vlakbij het Oogziekenhuis was zodat ik in de ochtend daar heen kon lopen.De hulp bij de balie vanwege storing bij de Bank.Het Groene gebeuren(handdoeken enz.)Vriendelijkheid.De ontwerpen.Ontbijt .

Volgende keer echt wat anders in de buurt zoeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn te zacht voor mij en de behandeling die ik kreeg in het restaurant was echt beneden alle peil, daarbij was de door mij bestelde steak (het was tenslotte "steak actie") bijzonder teleurstellend en toen ik de vraag van de ober, smaakt het, negatief beantwoordde was de reactive, oh, jammer, en liep hij gewoon weer door!!

Prima locatie, snel weer onderweg.

matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bediening: niet opletten, lang gewacht, vragen of het lekker was maar weglopen voordat ik mijn antwoord uitgesproken had. Eten vond ik minder dan bijvoorbeeld in Van der Valk Veenendaal of Breukelen.

Kamer was prima.

Niet onze verwachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel wat niet altijd vriendelijk was. Het slecht bijvullen van het ontbijt. Het is de 2e keer dat we hier waren. Deze keer als 2e keus, omdat we liever naar de Cantharel wilden, maar dit vol zat. 1e keer idem....personeel niet altijd vriendelijk. Weinig belangstelling. Ze doen hun ding. Ze zijn niet op elkaar ingesteld. Ontbijt wederom slecht bijgevuld. 1e keer ook al zo. Jammer. In tegenstelling tot een andere van der Valk is het ontbijt hier minder uitgebreid. In vorig review ook zelfde klachten aangegeven en alles verdiend een 2e kans. Hiermee is niks gedaan, we gaan hier niet meer naar toe. Toch blijven we van der Valkfan en proberen telkens een ander hotel. Daarom veel vergelijkingsmateriaal.

De uitstraling van de ruimtes.

Aangenaam en ontspannen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele krappe parkeerplaatsen, moest eerst iedereen uit laten stappen anders kon ik niet inparkeren Konden niet lunchen we waren te vroeg, maar konden wel ontbijt bestellen. Dat was prima, alleen dat duurde zo lang dat inmiddels naast ons mensen al lunch konden bestellen :( Dus daarna (noodgedwongen) naar de overkant Mc Donalds omdat het ontbijt te weinig was om onze honger te stillen... we zaten gewoon precies in de overgang van lunch naar ontbijt. En dat kan natuurlijk! Ik denk dan, als mensen willen lunchen en het is te vroeg, bied ze een kop koffie aan en vraag of ze 20 minuten willen wachten..... Dat doet niks af van het feit dat de bediening zeer vriendelijk was 👍🏻

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede sfeer

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heel teleurstellend!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer met uitzicht! (andere kant van de gang.... maar er was geen andere kamer beschikbaar !!) Ontbijtbuffet rommelig en saai. Hele drukke lobby met enorm gekakel.... Niemand van personeel helpt met bagage (loop met stok, ben 77 jaar!)

Ontbijt was redelijk! Kamer had zeer slecht uitzicht (groot gebouw met mensen aan 't werk!) Kamer had donkere kleuren, niet gezellig!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

prima Hotel ik kom er vaak.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

door de jaren heen zijn de hoofdkussens versleten. ze liggen gewoon iet meer lekker. deze moeten hoog nodig vervangen worden.

prima Hotel ik kom er vaak.

Matig hotel met lekkere bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie op de kamer is echt vies. Geef dan niets, dan kan het ook niet tegenvallen…. Ontbijt is vele malen minder dan in andere Valk hotels die we hebben bezocht. Op de kamer slechts een douchekapje en shampoo. Geen douchegel of conditioner o.i.d. Personeel niet vriendelijk. We kregen pas na ons eten ons drankje… Rommelig management.

De bedden waren lekker

het was een kort verblijf daar we door moesten reizen naar slagharen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat we niet van te voren waren ingeligt, we stonden daar met onze geh. zoon. gelukkig konden we instappen en naar het andere hotel rijden lag niet zo ver vandaan. daar vriendelijke ontvangen en goed verblijf gehad.

bij aankomst hadden ze geen drie persoonskamer voor ons, wij hadden een kamer geboekt met een bed om bij te zetten daar we met 3 waren. zijn we doorgestuurd naar ander hotel leusden daar hadden ze 3 pers. kamer.

Prima ontbijt : verzorgd, lekker, voldoende en vers...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's Morgens op kamer 613 geen water om te douchen (zou wegens uitzonderlijke technische reden zijn en het is hen vergeven maar is niet voor herhaling vatbaar)

Prima ontbijt : verzorgd, lekker, voldoende en vers sinaasappelsap a volonté

Kamer beoordeling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer: 306 De bureaustoel op de kamer is aan de beide zijden van versleten. Dit is een duidelijke tekortkoming in de afwerking van de kamer. Verder moet er een reparatie aan het plafond verricht worden. Verder is de kamer prima. Verder is het kastje van de bediening in het restaurant aan vervanging toe. Zie hiervoor de foto's

Kamer en het ontbijt waren prima.

• Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Er is zonder te vragen al geld van mijn creditcard geboekt toen we uitcheckten. Dat was al gebeurd kennelijk omdat het bedrag van mijn kaart was gehaald. ZONDER toestemming. Dat is schandalig en mag niet gebeuren. zeker niet als je als zakenhotel te boek wil staan.

Ontbijt was prima

kamer was ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heel slecht was ,dat wij uit geweest zijn ,en niet meer het hotel in konden ,omdat de deur dicht was.Portier inslaap ofzo? 45 min rondgelopen om 4.00 smorgens daarna deed hij open en was beledigd omdat wij geen gedag zeiden, ik verwacht minstens een gratis overnachting,van het hotel als compesatie??????

kamer was ok

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

We waren bij een evenement geweest en konden bij aankomst in het hotel geen hapje meer bestellen, en dat op zaterdagavond. Gemiste kans! (Rond 22.00 uur)

Hartelijkheid personeel

Prima accomodatie, verzekerd van een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We mistten een koelkastje op de kamer. Het zou fijn zijn als de koffie ook de tweede dag wordt bijgevuld. We konden niet ontdekken hoe de radio op de televisie werkte.

Wij vonden de kamer prima. Het klimaat in de kamer was goed te regelen. Prima bedden, complete badkamer. Niet gehorig.

alles prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

mijn partner heeft problemen met haar evenwicht , hier werd soms een beetje vreemd naar gekeken door het personeel .

De mooie badkamer en de lekkere bedden om in te slapen en lekkere handdoeken. en alles was goed schoon bij terugkomst op de kamer.

Goed hotel voor een nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er kon geen raam open op de kamer. Kamerdeuren zijn vrij zwaar, klappen hard dicht. Wij werden hierdoor s nachts wakker wanneer buren laat terug kwamen.

Ruime schone kamer. Goed ontbijt.

De avond slecht de ochtend goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Het personeel en het beleid van de donderdagavond tijdens het diner, wat ons uitje compleet verpest heeft

Het ontbijt was fantastisch en de service van de manager vrijdagochtend goed

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, gekookte eitjes ontbraken maar werden bij navraag bijgevuld. Roerei had te lang gelegen, niet lekker. Tevens een haar van iemand anders op het opgemaakte bed bij binnenkomst..

Ligging, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een weekendje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Grootschalig hotel dus contact met personeel is vooral afstandelijk maar ze zijn wel heel vriendelijk. Het was natuurlijk leuker geweest als het hotel dichtbij centrum was en bezienswaardigheden.

Het onthaal verliep heel vlot en personeel was heel vriendelijk. De kamer zelf was groot genoeg en voorzien van allerlei faciliteiten, tv, kluis, minikoelkastje met drank, koffiezet, enz. Bed was heel comfortabel en tamelijk groot. Mooi ingerichte kamers. Er was zelf een jacuzzi in de badkamer. De kamer was op de vierde verdieping met grote ramen en voldoende zonlicht. Het ontbijt was een open buffet, met veel fruit, zaden, enz dus veel variatie. De ontbijtzaal was heel groot dus je kon op gemakske eten gaan halen. In de buurt van het hotel kan je lekker wandelen in de ochtend, veel groen, water, ... Er was zelfs een tennisruimte.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Zeer tevreden over accommodatie en uitgebreid ontbijtbuffet
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

gerecht op menukaart niet ter beschikking, terwijl we nét daarvoor dit hotel hadden gekozen.

Propere kamers en badkamer, heel stil (goede geluidsisolatie), uitgebreid ontbijt (eitje wordt à la minute en volgens wens gebakken), zeer vriendelijk personeel, lekker eten in restaurant (wel reserveren) . Ligging in industrieel-achtige omgeving, voor ons doel prima, vlakbij de autostrade maar niet om te wandelen of zo

Mijn verblijf was goed zonder het eten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Het avond eten kon zeker veel veel beter weeral was de maaltijd niet warm en groeten die er bij geserveerd werden waren absolut niet gaar prijs kwaliteit 3op10 Sorry beter was het niet

Het ontbijt was lekker buiten enkele zaken die niet warm waren zoals de omelet en spek

plezierig, ontspannend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Ontbijt had wel wat uitgebreider gemogen voor 15 euro p/p. Lawaaierig restaurant.

De kamer/badkamer was super schoon. t.v. met super groot beeldscherm.

Prima accomodatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Dat er geen waterkoker opnde kaner staat. Thee uit senseo apparaat smaakt altijd naar koffie als je geen koffiedrinker ben is dat niet lekker.

Prima kamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Van der Valk is meer dan ok.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er hing een rare, zure lucht in de kamer. Dat viel mij tegen. En ik zet graag een raam open 's nachts en dat ging niet.

Het ontbijt bij Van der Valk is zeer goed.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Leuk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

"smiddags bedienend personeel voor een kop koffie en drankje . Fouten en niet echt vriendelijk

Ontbijt prima en >s avonds een zeer vriendelijke ober tijdens ons diner.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima hotel met zeer goede faciliteiten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Had er langer willen blijven -:))

Prachtig hotel met een prima parkeergelegenheid. Heerlijk ontbijt. Een prachtige kamer en een prima bed. Helemaal oké. Koffie (Senseo) op de kamer.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Net Hotel maar niet speciaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warme kamer, zeer dik dekbed en zeer gehorig. Ontbijt was niet goed aangevuld en wijkt af qua compleetheid af van andere van der Valk hotels.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Je krijgt wat je kunt verwachten. Geen verrassingen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Erg grootschalig, maar dat is natuurlijk wat je van Van der Valk hotel vooraf weet. Issue met verkeerde kamer toegewezen en sleutel die niet werkte, maar werd snel opgelost

Alles goede kwaliteit. Zakelijk, efficient, value for money. Vriendelijk en klantgericht personeel, ondanks grootschaligheid hotel. Voldoende parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit van de bedden is ronduit slecht. Van der Vlak onwaardig! Doorgelegen binnenveringmatrassen! De badkamer was zeer matig. Slecht schoongemaakt. Slechtste accommodatie van Van der Valk die ik heb gehad!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

heerlijk! dit was echt een classy opleidingstrip als freelancer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

de informatie over de roomservice was niet duidelijk. dus ik heb me ervan weerhouden roomservice te bellen aangezien ik ziek was

de kamer was heerlijk! ik was de eerste dag van mijn opleiding heel erg ziek geworden en heb heerlijk geslapen zodat ik de volgende ochtend toch weer naar mijn opleiding kon

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Ongezellig

Ontbijt - geen service, geen gedekte tafels, personeel was alleen bezig met voorbereiding van Kerstbrunch waarvoor tijdens ons ontbijt alles al werd klaargezet

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Amersfoort A1