Beoordelingen over Van der Valk Cuijk - Nijmegen 4-sterren

Raamweg 10, 5431 NH Cuijk, Nederland

#3 van de 3 hotels in Cuijk

prima verblijf met wat aandachtspunten dus.
    • Comfort Kamer

hygiene op gangen, in de lift en op badkamer kan echt beter. ombouw bed kan beslist beter worden gereinigd. geen opmaakspiegel, geen toiletborstel, douchebak is echt aan vervanging toe. verlichting op badkamer mag beter. moest erg lang wachten op een drankje op het buitenterras. Ober stond te kletsen en was ons vergeten.

ontbijt was zoals verwacht prima verzorgd. ruime kamer en badkamer.

Ontvangst, personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de...

Geen airconditioning, gehorige gangen

Ontvangst, personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de ruime kamers met espresso machine en badkamers met bad én douche cabine. Veel faciliteiten aanwezig

We hebben genoten!
    • Suite

Zou fijn zijn als er een waterkoker(met theezakjes) op de kamer zou zijn en niet alleen een koffie apparaat.

Door een aanbieding van Booking hadden we gekozen voor een suite. Was heerlijk wat meer ruimte en een zitje te hebben. Er stond alleen een koffie apparaat, maar we kregen op verzoek een kan kokend water en theezakjes mee. Dat was fijn. Het ontbijt was heerlijk! Verse jus d'orange, verse croissants, heerlijk vers bruin brood, eieren op verzoek, lekkere zalm, komkommer, tomaatjes etc. Goed bed.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Wij hebben genoten , ondanks de zondag
    • Comfort Kamer

Honden in het restaurant. Ontbijt op de zondag, zie bovenstaand relaas

Het ontbijt was op zaterdag goed, zondag liet te wensen over, teveel gasten te weinig personeel en voorraad, ik denk het u zegt het maar. Diner was voortreffelijk. Wij vinden het alleen niet fijn dat er honden in het restaurant zitten, helaas maakt de eigenaar deze keuze wel.

Geweldig hote
    • Comfort Kamer

Het personeel de loungebar mag wat vriendelijker en professioneler. Daarbij de keuken langer open dan 22.00 uur. Enkele kamers hebben wat ouder en doorgezakt bedden

Comfort, behulpzaam, locatie, ontbijt, diner

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima hotel met heerlijke kamers
    • Comfort Kamer

Dat er regelmatig geen Wi-Fi was

ontbijt was prima bedden ook kamer lekker stil en redelijk koel .De locatie prima om er met de fiets op uit te gaan . Het maas gebied is zeker de moeite waard

De Valk Hotels is een aanrader.
    • Comfort Kamer

kleine opmerking voor kamer 304, de douchevloer heeft een scheur, ze is al eens hersteld, merk ik. Toch is deze nog waterdoorlatend.

De vrijheid en praktische accomodatie beviel ons zeer, ook fietsen.

• Comfort Kamer

Helemaal geen zon op terrasje bij kamer en geen tafeltje. Bij buren stond er wel een. Ook zou privacy scherm wel fijn zijn

Goed bed, heerlijk eten, vriendelijk personeel

Goed hotel voor een kort verblijf
    • Comfort Kamer

Kamer had een update gehad, alleen badkamer was erg simpel en hoog tijd voor een renovatie, na het douche stond de vloer blank, er was geen plaats voor je toilet spullen.cafe was dicht en je kon verder nergens een cocktail krijgen

Diner was uitstekend, beste tot heden bij van der Valk

Waar voor je geld, met af en toe een kanttekening.
    • Comfort Kamer

Door medicijnen loop ik wat moeilijk lange afstanden. En nou, met lange afstanden heb je als gast wel te maken als je door de eindeloze gangen naar je kamer sloft. Wat later ontdekte ik een route via de tuin. Die was leuker. Het is lente!

Bij hotels als deze Van der Valk heb ik vaak een dubbel gevoel. Aan de ene kant: aardig personeel, comfortabele kamers, redelijke prijs en als je ervan houdt stijlvolle ambiance. Aan de andere kant: het is nogal massaal allemaal en dat wreekt zich af en toe in de kwaliteit. Een paar voorbeelden. Ruime kamers met gratis koffie en bronwater, plus een prachtig verzorgd en smakelijk voorgerecht in het restaurant. Daaraan wordt dan weer een beetje afbreuk gedaan door een elektronische deursleutelkaart die zichzelf uitwist in de nabijheid van smartphones en aan tafel een hoofdgerecht met koude frietjes en non-descripte groentenpuree. Alles bij elkaar zeker waar voor je geld.

Prima voor een kort verblijf.
    • Comfort Kamer

Ontbijt was een puinhoop. Nergens werd afgeruimd, toen wij binnen kwamen rond 0945 was er geen enkele tafel klaar voor nieuwe gasten. Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ook werd er niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest bij het uitchecken. Daardoor moesten we zelf de situatie bij het ontbijt ter sprake brengen. Pijnlijk.

Prijs kwaliteit verhouding was uitstekend. Prima hotel voor een prima prijs.

Goede en fijne accommodatie
    • Comfort Kamer

Stoffig tapijt in de lift en hal Kamer was verder goed Ik was alleen niet tevreden over de de douchedeur. Deze was niet schoon

Ontbijt en vriendelijk personeel Ligging is goed, vanuit dat punt leuke dingen te doen in de omgeving

Absoluut geen 4 sterren waard!!!
    • Comfort Kamer

-De kamer was ijskoud, de verwarming stond uit en er werd koude lucht de kamer in geblazen. -Er was geen waterkoker aanwezig in de kamer -Hele gehorige kamers, s'nachts wakker van de deuren die dicht slaan en het stampen op de gang. Je hoort mensen praten en het gebruik van toilet. -Er lag nergens een wifi code, waardoor er geen gebruik kon worden gemaakt van het internet -De doucheranden waren beschimmeld -In het gehele hotel een muffe geur -Het hotel en personeel kwam op ons zeer rommelig en onvriendelijk over

Een uitstekend hotel in alle opzichten!
    • Comfort Kamer

Eigenlijk niets. Komen zeker terug.

Een prachtig hotel, zeer goed bereikbaar en mooi gelegen. Personeel zeer vriendelijk en professioneel. Kamer ruim, schoon en comfortabel. Restaurant voortreffelijk!

Heel aangenaam verblijf in prima kamer.

Geen suggesties

Prima kamer in een goed hotel. Direct aan de A73 wat een prima uitvalsbasis biedt voor omgeving Nijmegen. Leuk en vriendelijk personeel in bar en restaurant en met name een uitstekende zeetong. Helemaal goed.

Aangenaam!
    • Comfort Kamer

Lokatie is aan een snelweg.

Een attente medewerkster bied me bij het inchecken een up grade kamer aan waar ik erg blij mee was. Verder eet ik glutenvrij en zijn ze daar bij het restaurant goed op ingespeeld.

Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Kamer

het weer, maar dat buiten de organisatie om......!

De kamers waren zoals verwacht groot genoeg, alles aanwezig wat aanwezig moet zijn. Het ontbijt was prima en uitgebreid. Bad en douche aanwezig. Geweldig.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

zeer tevreden, gaan zeker nog een keer terug!
    • Comfort Kamer

Tijdens het diner, teveel verschillende personeelsleden aan de tafel waardoor extra bestelde frietjes vergeten werden.

De kamers waren geweldig, erg luxe en zeer comfortabele bedden.

Voor een nachtje zeker oké.
    • Comfort Kamer

Trage bediening in restaurant, zelfs als er bijna geen volk aanwezig was. Borden die leeg waren bleven staan... Wat verouderde badkamer maar voor één nachtje niet zo erg.

Lekker en ruim ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Waar voor je geld, pretentieloos en prima hotel.
    • Comfort Kamer

Op de gangen valt goed op dat het een wat ouder hotel is. Sanitair is een beetje versleten.

Kamer was verrassend ruim en er was rekening gehouden met onze voorkeur voor een kamer op een hogere verdieping. Ontbijtbuffet erg uitgebreid en lekker.

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Comfort Kamer

jammer dat door een afsluiting van de autobaan het hotel niet goed bereikbaar was vanaf richting Nijmegen. Enige aanwijzing vanuit van der Valk was zeker wenselijk geweest.

veelzijdig ontbijt en grote kamers

Leuk, goed bereikbaar hotel voor een leuke prijs. Goed voor een weekend. Kamer en badkamer renoveren
    • Comfort Kamer

De kamer viel op het eerste oog mee, maar als je beter kijkt moet de kamer binnenkort een kleine onderhoudsbeurt krijgen: De stoelen waren doorgezeten, met name de bureaustoel was echt kapot. Er was een klepje onder de bureautafel van de muur af waarbij bedrading openlag. De bedden zelf was prima, extra bed was perfect met de lengte maar erg hard. Kussens was of te hard of te zacht. Verwarming en airco was ingewikkeld en het leek er op of deze niet echt werkte. Knaapje op kapstok was afgebroken. Leeslampjes was of net niet kapot of net wel. Koffiezet apparaat was echt een drama, niet over nagedacht. Gaat alleen met espressocups, niet heet genoeg, lekte aan alle kanten, te weinig kopjes, water reservoir met kalk en thee maken was onmogelijk want het had een koffie smaak en maar twee thee cups was echt te weinig voor 3 gasten. Is echt beter om een gewone waterkoker te plaatsen met normale thee zakjes. De badkamer kan echt niet meer, is niet meer van deze tijd en zeer gedateerd. Heel veel kalkaanslag en roest op verwarming, lampje en knaapje. Wc liep af en toe gewoon door. Wc bril zag er vies uit. Badkuip liep erg langzaam leeg. Douchcabine zag er ook smerig uit. Geen gratis .genius welkomst drankje bij ontvangst, lijkt een lokkertje. Naw gegevens op factuur klopt niet.

Leuke locatie vlak langs de snelweg, tankstation en McDonalds, voldoende parkeermogelijkheid. Ook de ontvangsthal was zeer mooi en de brasserie was uitstekend. Kamer was qua ruimte voldoende, lekker stil, goede verduisteringsgordijnen. Zeer mooie volle handdoeken. Koffer trolley mag je zelf gebruiken en pakken.

Wij hadden een 50 jarig huwelijksfeest van familie en omdat wij in Apeldoorn wonen hebben we geboekt
    • Comfort Kamer

Het was prima dus niets viel tegen. De kamer was mooi het eten heerlijk. De bedden uitstekend. De badkamer was ook van alles voor zien. Er waren washandjes een föhn doucheschuim bodylotion zeep handdoeken voldoende.

Het ontbijt was geweldig heel erg uitgebreid er was van alles brood beleg eieren gekookt gebakken als roerei met spek. De keuze van yoghurt was ook heerlijk verschillende dingen voor in de yoghurt en natuurlijk ook soorten koffie en thee.

Mooie nette kamer
    • Comfort Kamer

Frisse badkamer. Fitness: niemand aanwezig, geen gebruiksaanwijzing voor de toestellen, die zonder hartslagmeter niet bruikbaar zijn. Ondermaats restaurant: caesar's salad met uitgedroogde kip en met gewone kaas ipv Parmezaanse; vispalet waarvan 1 soort droog en niet lekker was, vergezeld van een slaatje met veel te veel mayonaise, appelmoes (!), taaie spruiten (!), lekkere frietjes en vettige gebakken aardappelen. Wel een heerlijk dessert.

Mooie nette kamer Vriendelijk personeel. Veel wandel-en fietsmogelijkheden in de buurt. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Stijlvol hotel met prettig personeel zoals je van Van der Valk gewend bent!
    • Comfort Kamer

Mooi en stijlvol hotel. Ruime kamer en badkamer en prima bedden. Personeel was heel correct en vriendelijk en het ontbijt was prima. Al met al een prima verblijf gehad in dit hotel en zou hier zo weer terugkomen!

Van de Valk maakt Ijn reputatie waar.
    • Comfort Kamer

Wij kregen maar 1 kaartje voor de toegang van de kamer. Dat is lastig als een van ons de hond uit wil laten of naar de fitness. Standaard 2 kaarten geven bij 2 personen us een aanrader.

Goed, met daarbij de minpuntjes die we op de koop toe namen
    • Comfort Kamer

*Sleutelkaart haperde s'avonds bij terugkomst in het hotel. Naar de receptie lopen. Met nieuwe kaart weer naar de kamer, geen resultaat. Weer naar de receptie, 200 mtr. Medewerker mee, slot bleef dicht, weer naar receptie, waarschijnlijk batterijen op. We kregen na 3 keer falend slot een drankje aangeboden en mochten in de brasserie verblijven. Echter we waren moe thuis gekomen en wilden zsm gaan liggen. Personeel was zeer attent, naar ons idee kan dit euvel voorkomen worden. De volgende ochtend mensen bij haperende gangdeur, wij hebben ze binnen gelaten, maar het duidt wel een beetje op kwetsbaar slotensysteem. *Alle Toegangsdeuren zijn erg zwaar ( brandwerend vast, maar toch) *Op terras in de middag gingen we na het fietsen lunchen. Drie maal bestelling van drankje moeten doen! Bestelling was niet doorgekomen, zei men. Daar nemen we na 1 keer genoegen mee, maar de 2 e keer dan...? Ze namen het als eerste op en we kregen het aan einde van de maaltijd. Bij kroketten om mosterd moeten vragen.

Bij aankomst lekker buiten kunnen zitten voor de kamer. Heerlijke bedden en super schoon.

Goed hotel
    • Comfort Kamer

De prijs die het hotel rekende was aanvankelijk hoger dan de prijs waar ik het voor geboekt had. Personeel geeft elkaar de schuld van dingen die mis gaan en roddelt over elkaar in het bijzijn van klanten.

De comfort room die ik geboekt had was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Goed eten in het restaurant en een ruim assortiment voor ontbijt.

Prima verblijf voor Qbase !
    • Comfort Kamer

Prima hotel als u op door reis bent of als u simpel weg lekker wilt stappen in de omgeving. Late check out koste maar €25 meer en was tot 6 uur smiddags ! Ik bedoel WAUW ! Je krijgt gewoon 6 uur meer voor nog geen eens de helft van de boekings kosten ! Erg goed. Personeel super vriendelijk.

Met vrienden gingen we naar een concert van Guns n Roses in...
    • Comfort Kamer

Met vrienden gingen we naar een concert van Guns n Roses in Nijmegen. Je weet als je bij Van Der Valk reserveerde dat het goed is. Maar wat ik echt top vond is dat er een busverbinding was georganiseerd tussen het hotel en het festival terrein. Echt een super initiatief en goed geregeld.

Mooi hotel op goede locatie voor herhaling vatbaar wanneer de bedden vervangen zijn
    • Comfort Kamer

Ik verwacht van een 4 sterrenhotel dat er overal een minibar is en vooral goede bedden. Dat laatste was hier absoluut dringend te vervangen.

Heel mooie ruime kamer met douche en bad doch zonder minibar. Heel rustig gelegen en een perfecte uitvalbasis voor fiets-en wandelroutes.

• Comfort Kamer

Toch wel geluid van rijksweg, en dat je de balkondeur niet open durft te doen ,doorlopende balkons, de hele verdieping kan langs lopen .

Ontbijt , plus het was rustig in van der Valk hotel .

Goed verblijf voor even een nachtje weg of meerdere nachten.
    • Comfort Kamer

De bedden. Het zou fijn zijn als er hoeslakens op de bedden liggen en geen gewone lakens die niet blijven liggen. Ook blijven de matrassen niet goed op zijn plaats. In de loop van de nacht wordt de ruimte ertussen steeds groter!

Schone kamers. Vriendelijk personeel. Fijn restaurant en bat

Een aanrader
    • Comfort Kamer

Badkamer was perfect in orde met douche en bad. Het ontbijt was zoals het hoeft te zijn. Ik kan geen negatieve opmerkingen geven want er zijn geen negatieve punten.

Concert Robbie Williams
    • Comfort Kamer

Informatievoorziening aangaande de shuttle bussen naar het Goffert Park. Bij het afrekenen wachtte ze niet tot we klaar waren maar was ze al met de volgende gasten bezig in de lobby.

Altijd lekkere ruime kamers bij Van der Valk maar hier was het helemaal goed omdat er een gallerij voor zat waarop je een sigaretje kon roken.

Aanrader
    • Comfort Kamer

Helaas geen koelkastje op de kamer dit vonden wij wel jammer

Prima kamers schoon en ruim, prima verzorgt ontbijt, vriendelijke en behulpzaam personeel. Kom hier zeker nog een keer terug

Heerlijk ontbijt in het zonnetje op het terras
    • Comfort Kamer

We moesten helaas wel erg lang op de borrelhapje wachten, maar het was ook wel erg druk voor de nachtbezetting...

Openstelling van de bar na het concert van Robbie was super

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Mooi en goed bereikbaar met de auto
    • Comfort Kamer

Afstand tot station Cuijk.

Mooie, verrassend grote kamer met balkon en uitzicht. Zeer goed te bereiken vanaf de snelweg. Binnenkomst in het hotel en algemene ruimten zijn erg sjiek.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Rustige ruime kamer met alles wat je nodig hebt.
    • Comfort Kamer

Rustige ruime kamer met alles wat je nodig hebt. Fijne badkamer, netjes schoon. Vriendelijk personeel en mooie omgeving voor wandelingen of fietstochten. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Voir zakelijke reis oke

Geen koelkast

Ik heb niet onbijt gedaan kamer was schoon tedelijk schoon de sprei op bed was niet schoon verder was het prima voir de prijs wel jammer geen koelkast ik had zelf drinke bij kon ik niet koud houden

Het ontbijt en de mogelijkheid om te parkeren vlak voor het...
    • Comfort Kamer

Vriendelijkheid van het personeel vond ik eerder matig (zeker in de bar). De verouderde badkamer.

Het ontbijt en de mogelijkheid om te parkeren vlak voor het terras van uw kamer.

• Comfort Kamer

we hadden op de site gelezen dat er om 12 uur kon worden ingecheckt. We stonden er om 13.15 uur waarop de receptie aangaf dat het een foutje was op booking.com en we pas om 14 uur terecht konden. Na overbrugging van de tijd stonden we er om 14 uur en gaf men aan dat de kamer nog niet klaar was. Waarop ik vroeg hoe lang duurt het dan nog en de reactie was; weten we nog niet precies. Klantgericht handelen zou ik dan iets aanbieden voor het ongemak maar dat terzijde Om 14.20 uur was de kamer gereed. Voor het overige prima personeel maar onnodig wachten door verkeerde informatie op de site is niet zo prettig

accommodatie prima

Een aanrader voor een weekend fietsvakantie.
    • Comfort Kamer

Alles was een meevaller, goed gelegen, mooie kamer, lekker ontbijt en je kon er ook gezellig en lekker eten. En bovendien was het smaakvol ingericht, heel mooi!

Ontspannen na inspanning!!

N.v.t.

Na het lopen van de Kennedymars Cuijk had ik een hele goede nachtrust. Ik kwam helemaal bij en was aardig uitgerust! Ik reed ook ontspannen naar huis.

komen zeker nog eens terrug en de bedden waren ook goed
    • Comfort Kamer

eigelijk niets alleen in de slaapkamer was het zeer warm wat moet dat in de zomer en wij hadden de hond meemisschien een kleine stofzuiger op de kamer of kruimeldief wij willen het altijd zo netjes mogelijk achterlaten

zeer ruime kamer en zeer schoon . zeer uitgebreid ontbijt. personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Geen van der valk meer
    • Comfort Kamer

Het bed was vreselijk doorgezakt, de grond van de douchecabine was stuk en zakte ook in. De stoelen in het restaurant waren ook ingezakt. Er was geen koelkast op de kamer. De kraan in de badkamer liep niet goed. De wc bril was oud en smal en deed pijn!

Het eten: diner en ontbijt. Ruime badkamer.

Ideale locatie om de prachtige omgeving (Kraaijenbergse...
    • Comfort Kamer

Ideale locatie om de prachtige omgeving (Kraaijenbergse plassen en Overasseltse en Hatertse vennen) per fiets te verkennen. Ook de stad Nijmegen is een bezoekje waard. Aangenaam hotel (terras aan de kamer) en zeer lekker, uitgebreid ontbijt. Restaurant is een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Ontbijt was super goed
    • Comfort Kamer

Ik kon mijn drankjes niet op de kamer zetten omdat wij al afgerekend hadden. Dus we moesten naar boven om onze portemonnee te halen

Ontbijt was super goed

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Vlot, correct en voor herhaling vatbaar...zeer een te onthouden bestemming
    • Comfort Kamer

de temperatuur in de badkamer... deze was zeer killig wanneer men uit de douche komt!

kamers oké, restaurant oké, ontbijt oké, receptie zeer vriendelijk! de roeiergometer heeft nood aan een service beurt! de aandrijfketting loopt stroef of is aan vervanging toe.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Top overnachting, volgende keer weer
    • Comfort Kamer

Ontbijt mis gelopen. Moesten te vroeg vertrekken, ondanks dat jullie het ontbijt vervroegd hadden. Helaas volgende keer beter.

Moderne kamers en badkamers. Vriendelijk personeel. Top verblijf. Netjes en schoon

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Groot, ruim en aangenaam hotel.
    • Comfort Kamer

Het hotel ligt nabij de autostrade (afstand ongeveer 300 meter) wat zorgt voor geluidshinder, vooral storend 's nachts.

Ruime kamers met terras. Uitstekende ruime privé parkeergekegenheid vlakbij het hotel en vanuit je kamer kan je jouw auto zien staan. Lift. Vriendelijke service. Mooie badkamer. Zeer goed restaurant dat doorlopend geopend is tot 22u00. Ontbijt zeer gevarieerd buffet en mogelijkheid om te ontbijten wat een pluspunt is.

Prettig verblijf en voor herhaling vatbaar
    • Comfort Kamer

Eigenlijk alleen de hoeveelheid licht in de kamer.

de snelle afhandeling van de aankomst en vertrek. Ook het ontbijt was lekker en goed georganiseerd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

• Comfort Kamer

Deze keer sliepen we aan de snelweg-kant van het hotel. Hierdoor wel overlast van de A73. Vorige keer sliepen we aan de achterkant en daar hadden we geen lawaai overlast.

De tweede keer in dit hotel. Vriendelijk personeel, zeer goed bed, zeer ruime badkamer met douche en bad.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Kort verblijf
    • Comfort Kamer

Het bad was erg klein en badkamer bevatte wel hier en daar wat kalkaanslag en aanslag op het plafond boven de douche. Was verder wel super schoon, maar qua kwaliteit prijsverhouding vond ik de kamer in dat opzicht te duur.

Aardig personeel en super uitgebreid ontbijt. Kamer was ook netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Mooie kamer en een heerlijk ontbijt: exact waar vd Valk bekend om is.
    • Comfort Kamer

OP de gang waar mijn kamer was stond een drankautomaat die een verschrikkelijk herrie maakt. Ik ben er 's nachts uitgegaan om de stekker eruit te trekken. Maar dat was het enige minpunt.

Uitgebreid ontbijt met vers brood, naar wens een vers gebakken eitje, en ruime keuze aan beleg. Verder een mooie ruime kamer, met een heerlijk bed, een goede douche enz.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ontbijt is uitgebreid en lekker.
    • Comfort Kamer

De douche is niet meer geheel schoon. De voegen zijn donker geworden. Tijd voor een uitgebreide schoonmaak of vervanging van tegels

Ontbijt is uitgebreid en lekker. Mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ruime grote kamer
    • Comfort Kamer

Lift stuk alles moeten tillen Er ontbrak wat op de kamer Iets mindere bedden( dat is wel jammer)

Ruime grote kamer Goed onbijt. Genoeg parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Geweldig, kom zeker terug.
    • Comfort Kamer

Het afvoer putje, water liep moeizaam weg. Jammer dat er geen waterkoker aanwezig was. Thee zetten uit een koffieapparaat vond ik niet lekker,

De kamer was ruim, zo ook de badkamer.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Geen Van de Valk waardig hotel in Cuijk
    • Comfort Kamer

Bedden waren slecht. De toilet spoelde constant door. Het personeel probeerde ons van alles aan te smeren terwijl wij duidelijk zijn geweest in onze wensen. Al met al, dit hotel is niet Van de Valk waardig.

Het ontbijt.

Fijne overnachting!
    • Comfort Kamer

De wachtrij bij de koffie automaat tijdens het ontbijt was jammer. Was makkelijk te voorkomen door 2 extra automaten te plaatsen.

Verder goed ontbijt en een fijne ruime kamer!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

korte vakantie
    • Comfort Kamer

De bedden zijn wat minder fijn, het ene bed had in het midden een kuil.

Het was een heerlijke ruime kamer met een fijn zitje. Ook de koffie en thee faciliteit was fijn. En s ochtends stond er een heerlijk ontbijt klaar in het restaurant met als extra dat je een lekker eitje kon laten bakken.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prijs kwaliteit is te duur !
    • Comfort Kamer

Prijs van 80 euro voor een kamer met vieze handdoeken is over de Top. Zijn om 23.00 aangekomen, na het douchen proberen te gaan slapen ,maar bedden goed was kapot/ of er zaten gaten in😔. Hebben om 04.15 op zondagochtend maar uitgecheckt. Voor een basic kamer 80 euro zonder ontbijt is echt te duur !

Nesspreso koffie automaat op kamer.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Ondanks de kleine tekortkomingen, hadden wij het hier ontzettend naar ons zin!
    • Comfort Kamer

Het is natuurlijk een beetje een "gedateerd" hotel, ik was "toevallig" voor mijn werk even in Lent, tja... dan valt natuurlijk alles tegen.... Geef mensen die 11 dagen blijven een fijne, mooie kamer, met leuk uitzicht, en niet al te ver verstopt van alles. Geef die mensen een sleutel van het fietsenhok, als zij elke dag daar meerder malen naar toe moeten. Geef die mensen misschien een korting omdat het vervangen van het bedegoed geen 11x, maar 1 keer hoeft plaats te vinden, en beloof geen welkomstdrankjes als je die vervolgens niet aanbied? Kamers zijn een beetje aan de donkere kant, niet al te veel verlichting. Als er dan op een morgen geen water uit de kraan en/of douche kom, zou het toch zo kunnen zijn dat je daar van in kennis wordt gesteld, en e.v.t. excuses voor het ongemak

We hadden een zogenaamde fietsvakantie, hebben dit ook, denk ik, duidelijk aangegeven. Verbleven er 11 nachten, dat is net iets anders als 1 a 2 overnachtingen denk ik, dan spelen er andere belangen, en misschien gelden er dan andere regels? Ik bedoel het uitzicht, de ligging van de kamer, en zelfs de prijs per overnachting komen dan in een ander daglicht te staan..... De ligging, is gewoon fantastisch, heerlijk om te fietsen. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is goed, en s'avonds is het ook prima dineren daar!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Het ontbijt en diner waren heerlijk, de kamer was erg ruim...
    • Comfort Kamer

Het ventilatie rooster is de badkamer was erg vies, het was geen vuil van een dag of van een week. Het was vuil van maand of langer. Jammer. Het was 's nachts erg rumoerig in het hotel. De bedden waren erg zacht.

Het ontbijt en diner waren heerlijk, de kamer was erg ruim en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Goed voor één nacht.
    • Comfort Kamer

Alles was smoezelig en matig onderhouden. Er wordt duidelijk op onderhoud en schoonmaken bespaard. Duur voor wat er geboden wordt. Koffie bij ontbijt was vies, wsl. worden de koffiemachines ook niet goed schoongemaakt.

Grote kamer, ruime badkamer, goede bedden. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Zeer aangename suite!
    • Suite

De foto's die op booking.com staan komen niet overeen met de werkelijkheid, de getoonde foto's zijn van de business suite! Gelukkig was het personeel van het hotel erg behulpzaam foto's te mailen van de suite zoals die er echt uitziet!

De suite is zeer ruim en mooi ingedeeld! Het hotel is rustig gelegen, toch vlakbij de snelweg, met ruime gratis parkeergelegenheid. Echt een aanrader! Zeer goede rustige uitvalsbasis voor allerlei activiteiten in de omgeving.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Kamersleutelsysteem werkt beroerd.
    • Comfort Kamer

Kamersleutelsysteem werkt beroerd. We zijn wel 3 keer terug naar receptie gemoeten, terwijl wehelemaal achterin hotel zaten. Personeel zegt "excuse" maar volgens mij is het bijna standaard. Geef dan duidelijke instructie en of extra sleutelkaart mee... dit is erg ongastvrij. Verder was snelweg voor de deur eenzijdig afgesloten, dergelijke informatie vooraf melden op website of mailen is wat mij betreft netjes en gewoon service voor gasten! Nu daardoor uur meer reistijd en laat gearriveerd.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Comfortabele kamer, uigebreid ontbijt.
    • Comfort Kamer

Het hotel ligt aan de snelweg, dat verkeer hoor je dus de hele nacht. Bedden waren nogal doorgezakt. Er is geen wc-borstel.

Ruime grote comfortabele kamer, ook de badkamer was lekker ruim met ligbad, wastafel, toilet en aparte douchekabine. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Goed Hotel, nu nog een behoorlijke Airco en het compleet.
    • Suite

Helaas was de het ontbreken van een behoorlijke klimaat beheersing een groot minpunt. 's nachts veel te warm, de enige voorziening was een ventilator.

Prima ontbijt, mooie kamer (suite) met uitstekende koffie/thee voorziening.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Ontbijt niet bijgevuld.
    • Comfort Kamer

Ontbijt niet bijgevuld. Vragen ALLEEN JE KAMERNUMMER, DAT IS SCHIJNBAAR DE SERVICE. Verbouwingen gaande bij receptie en bar, rommel alom. Douchekop defect.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

• Comfort Kamer

In onze kamer liep de wasbak slecht door, en het water in het bad was kokend heet en niet koud te krijgen. De thermostaatkraan is kapot en daar is waarschijnlijk nooit naar gekeken en wat aan gedaan.

De kamer was ruim,netjes en modern. In de douche is er ook ruimte genoeg. Het ontbijt is prima en er is genoeg keus. In de avond heerlijk eten, er is voor elke eter wel iets lekkers op de menukaart

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Het ontbijt was zeer goed
    • Comfort Kamer

Het lawaai van onze boven buren hoorden we zeer goed. Op het eerste zicht was de kamer proper maar als je in detail keek zag je overal wel iets van stof of vuiligheid zoals onder lamp op nachtkast lag een pindanoot en veel stof of de bovenkant van vuilbak ook veel stof

Het ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Mooi en sfeervol hotel met vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

Om 7 uur rennende kinderen op klompen Door de gangen zodat We erg vroeg wakker waren maar dat ligt niet aan het hotel maar aan de ouders

Ruime kamer en badkamer, mooie sfeervolle aankleding

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goede locatie.
    • Business Suite

De kwaliteit van de gerechten in het restaurant viel wat tegen (koude gerechten waren soms te warm geserveerd, gerechten die aankwamen waar ingrediënten ontbraken). Spijtig - kon beter!

Goede locatie. Gratis parking. Mooi interieur (dit verwacht je niet als je het exterieur ziet). Vriendelijk personeel. Mooie en ruime business kamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Zeker met de prijs van booking.com een heerlijke avond/ochtend gehad
    • Comfort Kamer

Er veel muggen op de kamer. Het was best warm, maar geen horren dus je kan niks open zetten. Er is een koffie/thee corner op de kamer. Maar de thee cupjes zagen er niet echt fris uit.

Ruime kamer, lekker bed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Cuijk - Nijmegen