Beoordelingen over Van der Valk Hotel Apeldoorn - de Cantharel 4-sterren

Van Golsteinlaan 20, 7339 GT Apeldoorn, Nederland

#8 van de 15 hotels in Apeldoorn

Aanrader

Ik vind de kamers best prijzig icm het. Het eten is gevarieerd maar voor de prijs die je betaalt vind ik het verhoudingsgewijs niet helemaal kloppen.

De kamers (familie) waren fantastisch. Je kan heerlijk ontspannen op de kamers.

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche en Bad en Terras of Balkon

1 minpuntje, bad in kamer. Het was fijn geweest als er een scheidingswand tussen het slaapgedeelte en bad zou zitten.

Geweldige kamer, groot en luxe. Fijn ontbijtbuffet.

We hopen nog eens terug te komen om de omgeving nader te verkennen, maar we vinden het een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

t was terrasweer, maar als je binnen gaat eten vond ik het wat donker. Verder prima hotel, om aan te bevelen.

Ik was voor een onderzoek in het Gelre Ziekenhuis, helaas bleek ik een griepje te hebben en heb niet uitgebreid van het eten kunnen genieten, aangezien we om 8.45 al in het ziekenhuis moesten zijn hebben we alleen thee en een croissantje kunnen eten en dan is het ontbijt wat aan de dure kant. Maar alle lof voor de prachtige kamer 18, top!!

Kamer en omgeving oké maar de rest viel tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het was erg druk, het restaurant s'vonds overvol en s'morgens met het ontbijt idem. Voor eind fijn en rustig weekendje weg kan men beter een wat kleinschaliger hotel boeken.

De omgeving, je kan er in alle richtingen fijn door de bossen fietsen.

iedereen kan vanaf de parkeerplaats je zien in je kamer dus...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

iedereen kan vanaf de parkeerplaats je zien in je kamer dus gordijnen moeten dicht. zeker in kamer 90 wat een hoek betreft. verder hotel fantastisch !! alles goed geregeld incl de fietsverhuur. prachtige omgeving!

Ze waren aan het verbouwen en dit was niet bekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ze waren aan het verbouwen en dit was niet bekend. De entree en gang was hierdoor erg rommelig. Ik vind het vooral vervelend dat hier niet over wordt gecommuniceerd van te voren en tijdens verblijf.

Fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

Ze hadden even mogen melden dat ze aan het verbouwen waren. Sochtens veel overlast van gehad.

Kregen vanwege de verbouwing een upgrade voor een mooiere en grotere kamer dit was geweldig!

Boven verwachting!

Er is niets op of aan te merken.

Het gezellige terras en het heerlijke eten. Grootste verrassing was huisje James. Hier gaan we zeker een volgende keer reserveren en we komen terug met onze paarden om een weekend te rijden.

geweldig weer gehad, in heerlijk hotel op een prima locatie

kluis zit wel erg laag op de grond, dat zou hoger moeten zitten. lullig om te zeggen maar geen douchecap, is toch handig voor de dames, klein doosje er bij zetten met een cap moet toch kunnen. klein / mini koelkastje zou ook handig zijn

ontbijt, heerlijk terras, live cooking en heerlijke kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2018

kamers hebben achterstallig onderhoud en zijn niet echt...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers hebben achterstallig onderhoud en zijn niet echt schoon. Voornamelijk de badkamers was niet heel schoon. De spiegel zat vol kalk vlekken bijvoorbeeld #145

Comfort van de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was heel erg goed alleen kon ik geen kleine lepeltjes vinden voor de yoghurt...maar kan ook aan mij liggen. En ik stopte een hele sinasappel in het apparaat terwijl deze geschild had moeten worden. Dit was niet/niet duidelijk aangegeven.

Comfort van de kamer. Vriendelijke ontvangst. Dames waren mooi gekleed (bloem op shirt)

Het betrof een moeder dochter weekend dat erg geslaagt is geweest.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Wat tegen viel was het fijt dat we er daar pas achterkwamen dat het ontbijt niet bij de kamerprijs was inbegrepen.dan vind ik 255 euro best veel geld voor 2 nachten.

Het ontbijt was prima,het diner ook prima.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Kamer was goed, jammer dat het bad midden in de kamer stond.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

het bad stond midden in de kamer en je had vrij uitkijk op de parkeerplaats en andersom ook.

Kamer was goed, jammer dat het bad midden in de kamer stond.

waardeloos
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

had een rolstoel kamer besteld maar was fout gegaan moesten buiten om door het hele gebouw heen om bij feestzaal tekomen door twee keukens heen rolstoel past niet in lift

Prima, maar niet voor herhaling
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

Geld helaas niet echt waard. Er waren veel kleine dingetjes mis in de kamer (los, niet werkend etc). Wellness was heel klein, met 6 mensen was het al druk.

Grote kamer met mooie open badkamer. Hotel is goed gelegen, vlakbij snelweg en park de Veluwe.

aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Afvalbak of afvalemmer ontbrak. Personeel op gangen was niet vriendelijk. Ze zeiden niets. Verbouwing was oncomfortabel, maar gelukkig geen geluidsoverlast.

Stille omgeving: uitstekend adres om goed te slapen

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Heel leuke nieuwe kamer met mooi uitzicht over de velden. Wij hadden echt een vakantiegevoel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren werkzaamheden, dit had vermeld moeten staan bij vd Valk en Booking. Dan kan er een keuze worden gemaakt.

Wij hadden eigenlijk een standaardkamer. Maar wij hebben een hele nieuwe kamer gekozen met uitzicht op de velden! Supervriendijk.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima! Komen zeker terug als we in die regio iets zoeken!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

We zaten in een vleugel die nog verbouwd werd, de gang voor onze kamer was al gestript en daardoor onaf en stoffig. We hadden wel uitzicht op 'groen', maar zagen vooral de bouwafzetting en de afvalplek. Die laatste gaf ook geluidsoverlast. Helaas hadden we nog een 'oude kamer'. Ruim en netjes genoeg, maar na een blik op de prachtige nieuw verbouwde kamers van onze reisgenoten waren we toch een beetje teleurgesteld.

Mooigelegen hotel, lekker centraal en prima uitstraling door recente verbouwing.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima voor een nachtje, het gebied is erg mooi en genoeg te doen. Top voor paardenliefhebbers

Momenteel wel een grote verbouwing gaande, het wordt vast mooi maar nu is het niet echt gezellig verblijven. Niet handig met kleine kinderen Wij wilde zondag om ontbijten om 10:30 maar om 11:00 moesten de gasten echt weg vanwege een brunch. We zijn toen ergens anders gaan ontbijten.

Ruime gezinskamer, leuk ingedeeld Er zit een mooi en gezellig paarden hotel naast, wat net dat beetje extra sfeer geeft (en ik hou niet eens van paarden). Aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Superlekker gegeten in een heel mooi hotel, buffetdiner zeker aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het ontbijt en het diner was zoals gewoonlijk bij van dervalk SUPER, kamers netjes en comfortabel, mooie ligging aan fietsroutenetwerk en wandelpaden, ook leuk om paard te rijden. Heel,mooi hotel van uitzicht, hele gezellige lobby! Aanrader!

ontbijt goed diner goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

waren aan het verbouwen kreeg 1 consumptie voor de overlast maar betaalde wel de hoofdprijs voor schimmel in de douch lawaai en opgebroken gangpad mijn kamer lag naast de verbouwing dit allemaal gemeld maar geen respons

ontbijt goed diner goed

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Overheerlijk ontbijt met heel veel keuze
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De bar beneden is wat klein en bediening vrij traag. Werkzaamheden aan de kamers zorgen wel voor een vuile indruk en soms een omweg voor de ingang. Maar er moet ooit eens gerenoveerd worden.

Overheerlijk ontbijt met heel veel keuze

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne . Zweet geur in de kussens en algemene slechte geur in de kamer. Wat een tegenvaller was . Voor deze prijs wil je wel propere kamers

Ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

We zijn beter gewend van Van der Valk

De luizen die mijn dochter aan dit bezoek heeft overgehouden en de teleurstelling over de fitnessruimte en de wellness. Bediening bij het avond buffet was nors En niet meedenken.

De kamer was erg netjes, ruim met moderne badkamer en fijne woonkamer hoek

het ontbijt was zoals gewoonlijk prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De kamer was gedateerd en er waren werkzaamheden in het deel van het hotel waar wij verbleven. Hier waren wij vooraf niet van op de hoogte gesteld. Alles lag open op de gangen. Het leek tevens wel of we boven een generator sliepen want de gehele tijd was een irritant gezoem te horen.

het ontbijt was zoals gewoonlijk prima

Mooie ruime en lichte kamer, lekkere stortdouche.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Door renovatie moesten we buitenom naar onze kamer. Het was even zoeken naar de lichtknop voor de douchecabine, maar dat is dan ook het enige.

Mooie ruime en lichte kamer, lekkere stortdouche. Prima bedden, goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Prima kamer, alleen wat jammer dat het 2 afzonderlijke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

niets speciaals te vermelden.

Prima kamer, alleen wat jammer dat het 2 afzonderlijke bedden en dito dekbedden betreft (wel tegen elkaar aan geplaatst). Douche met sproeier en regendouche waarbij vooral de infra-rood stalers een schitterende aanvulling zijn.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Fantastische hotelkamer met bad in het midden van de kamer!

Ik kan niets bedenken. Alles perfect georganiseerd.

Fantastische hotelkamer met bad in het midden van de kamer! Heerlijk ontspannen in een warm bad en daarna lekker slapen in de comfortabele bedden. En fris de dag opstarten met het zeer uitgebreide ontbijt buffet.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik kreeg een upgrade naar een luxere kamer, maar via internet had ik een kamer juist met twee aparte bedden gevraagd. Luxe kamer was overigens super. Wij hebben het zo gelaten, maar daar zou misschien meer aandacht voor moeten zijn, wat er via internet gevraagd wordt.

Heel comfortabel dat we de hond op de kamer mee mochten...
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

Eten was smaakloos, douche in de kamer te klein, ben in veel Vd valk geweest over heel Nederland maar voor de prijs kamer verhouding was dit niet de beste Vd valk,

Heel comfortabel dat we de hond op de kamer mee mochten terwijl de kamer niet voor huisdieren was, heel goed geregeld en de medewerkers waren uiterst meedenkend

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

De luxe was top!
    • Suite met Sauna

Het was er koud. Verwarming werkte niet en ze hadden electric kachels geplaatst. Desondanks duurde het een paar uur voordat de temperatuur boven de 20 graden was. Ik vermoed dat dit kwam door een verbouwing.

De luxe was top! Geweldige kamer met luxe bad en aparte zeer grote douch en sauna. Roomservice erbij! Top! Ook muziek luisteren via Bluetooth op de speakers in de kamer was super. Personeel heel vriendelijk en alles is mogelijk.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Niets dit keer.

Had een luxe kamer voor de prijs van een standaardkamer i.v.m. een verbouwing. Kamer zag er zeer netjes uit en was van veel gemakken voorzien. Uitstekend dus! Ontbijt was gewoon goed.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Echt heerlijk, we voelden ons welkom en geborgen.

Dan moet ik erg nadenken. Ik begrijp dat jullie dat ook graag zouden weten. Momenteel kan ik niets bedenken.

Het was super fijn. De hele atmosfeer, de locatie, de kamer, het personeel. Wij komen zeker nog eens een heel weekend. Bedankt! Wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Verblijf voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

De bar was bezet wegens feest of zo iets Moesten naar een andere ruimte, zeer ongezellig Absoluut niet goed, wij zijn een weekendje weg en willen dan gezelligheid , wij zijn maar naar onze kamer gegaan , dat was niet de bedoeling !🤢

Kamer👍 Gedineerd in restaurant , top👍👍

Heerlijk ontspannen

De brunch vonden wij teveel van hetzelfde. Veel vis en vlees. Voelde voor ons wel echt meer als lunch i.p.v. brunch. We hadden nog niet ontbeten dus hadden gehoopt op tenminste wat vers fruit en een eitje. Maar helaas was er alleen meloen en brood. De rest was allemaal meer lunch. We vonden het dan ook te duur voor een brunch en hebben het geld er zeker niet uit kunnen eten.

De kamer vonden we super! Lekker bad en douche. Verder goed schoon en rustig. We willen zeker nog een keer verblijven.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

We zagen geen rek om de handdoeken op te hangen.

We kregen een upgrade wegens de verbouwing, dat was al een mooi pluspunt. De douche, inclusief de ingebouwde lichten (infrarood) waren heerlijk!! Ook de lunch, het ontbijt en diner zijn de moeite waard!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

De kamer was geweldig!

Bedkwaliteit van het grote bed vonden wij matig. Kussen was ‘verpulverd’ zoals dat denk ik gaat bij wat oudere kussens. We hadden uitzicht op de verbouwing maar daar hebben we verder geen last van gehad.

De kamer was geweldig! Zeker met jonge kinderen is de grote familiekamer echt een aanrader en een feest. Stapelbedje was super en hoekje daaronder ook. Ook een heerlijke badkamer en bad. Sfeervol ingericht!

Prima prijs - kwaliteit verhouding in een mooie omgeving en ruime kamers
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

Waar zoveel hotels last van hebben is dat het er standaard veel te warm is; dat is nog niet zo erg als je de temperatuur dan maar kan regelen en dat kan niet (waarschijnlijk wel in de zomer maar wellicht niet in de winter). Daardoor is het erg warm en te droog; gewoon een raam openzetten werkte in dit geval nauwelijks. Het wellness deel was aardig met wat beschadigingen hier en daar op douchevloer en muren. Jammer dat het stoombad niet werkte. Bij het ontbijt viel het op dat het afruimen erg traag gaat ("Het is erg druk" werd er steeds gezegd maar dat leek wel mee te vallen).

De kamer was goed: zeer ruim en met prima bedden en beddengoed. Doucheruimte en sanitaire voorzieningen ook. Het bad midden is de kamer is leuk maar hoeft niet per se maar hoorde nou eenmaal bij dit type kamer. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende gevarieerd: vele soorten brood en beleg en de mogelijkheid om eiergerechten op bestelling te laten maken.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen haakjes om de handdoeken op te hangen en geen zeepbakje bij de wastafel. Das niet handig .

Mooie kamer , in de douche mogelijkheid tot infrarood of uv lamp.

Gratis upgrade bij aankomst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vond de slaapkamer wat warm.

Gratis upgrade bij aankomst. Daardoor zéér riante kamer. Restaurant biedt uitgebreide kaart naast buffetmogelijkheid. Bereikbaarheid zeer goed, nabij snelweg maar toch buitenaf.

Goed hotel en restaurant maar jammer dat in het restaurant niet veel aandacht voor ons was.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Als voorgerecht had ik een rilette met hertenham. Helaas bevatte dit zo’n groot stukje bot dat ik me flink verslikte. Aan de rest heb ik me maar niet gewaagd. Toen ik de serveerster die uitruimde uitlegde waarom ik niet verder had gegeten zei ze op inverschillige toon ‘Nog nooit gehoord, raar’. Doe het toch echt niet voor de lol! Toen het kaasplankje werd gebracht en ik vroeg welke kaasjes het waren, antwoordde zij: ‘Dat moet je mij niet vragen. Geen idee’. We voelden ons deze keer niet echt welkom. Temeer daar er meer aandacht was voor mensen om ons heen die voor het buffet hadden gekozen.

Gezellig en sfeervol aangekleed hotel en restaurant.

6,0
    Viel tegen, we dachten rust te vinden..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie van de kamer! Aan de zijkant van het restaurant met alle lawaai van dien (containers, glasbakken, scooters van personeel etc.) en aan het begin van een gang met bijbehorende geluiden van erg lawaaierige medegasten tot laat!

Het losse ontbijt was erg prima! Ruime portie voor relatief lage prijs

Knus hotel in een mooie omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een standaard kamer geboekt. Die was ouder in vergelijking met de foto's. Meubilair gedateerd.

Ruime en schone kamer. Lekker ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid. Mooie ligging en leuke wandelroutes in de omgeving. Op korte rijafstand van Apeldoorn en Arnhem. Diner in het restaurant ook goed bevallen!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Wij vonden de kamers gedateerd.

Wij vonden de kamers gedateerd. Kamer van vrienden was niet echt geweldig na schoonmaak afgeleverd. Er hing op de andere kamer van onze kinderen een vieze rooklucht. rookmelders waren afgeplakt door vorige bezoekers waarschijnlijk. Hebben hier melding van gemaakt bij e receptie. Wij hadden het idee dat door bezoekers Glazen huis het iets te druk van in hotel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Telerustellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De muur en vloer in de toilet was erg vies... Na melden werd dit deels schoon gemaakt. Het resultaat hiervan was zeer teleurstellend. Net als de afhandeling van de melding over deze teleurstelling. Het personeel van de receptie was druk met zichzelf en elkaar... alles behalve gericht op de klant

Het personeel in het restaurant doet erg haar best

De ruime kamer, waarin ik heerlijk heb geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen in bad. Dwars in een (te) smal bad staan douchen, waarbij je half/half op het putje moet staan is een domper als je na een dag werken een lekkere douch wil nemen. Ik vraag me altijd af of degene die de badkamer inrichting bepaalt, dit zelf ook heeft 'getest'.

De ruime kamer, waarin ik heerlijk heb geslapen. Goed bed, rust en ruimte.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

We hebben genoten.
    • Deluxe Suite met Queensize Bed

Het mannelijk personeel zou wel een opfriscursus kunnen gebruiken mbt klantvriendelijkheid of bij het vrouwelijk personeel over de schouders mee moeten kijken.

Elke maaltijd is een genot.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond t voor de prijs tegenvallen hoe de kamers waren. Ook vond ik t raar dat je na inchecken bij receptie weer naar buiten moet om via een stoep naar het gedeelte te lopen waar je kamer zit. Was in t donker met sneeuw en gladheid niet echt lekker

De omgeving

• Beoordeeld op: 8 december 2017

afhandeling bij receptie duurt te lang, behandel een groep...

afhandeling bij receptie duurt te lang, behandel een groep als groep en schaal op voor andere gasten. Kamer wat stoffig, klimaat niet regelbaar (veel te warm)

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Koffie/thee faciliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warm, zeg maar heet op de kamer. Harde bedden. Oudbollige kamer met veel puntige hoeken, au. Geen balkon of koelkast op de kamer.

Koffie/thee faciliteit

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Voldoende voor het doel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kalkvorming in de kraan van de wastafel, waardoor er nog maar een heel klein straaltje water uit kwam. En douchen in het ligbad is niet meer van dexe tijd.

Kamer was netjes en modern.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Mooie ligging maar veel te massaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De drukte in het restaurant, we hebben n uur op ons eten moeten wachten. De drukte van de kinderen in de gangen. Geen zwembad. Sauna waarin je uitsluitend in badkleding toegang krijgt.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Geweldig weekend gehad, gaat in 2018 worden herhaald.

Geen opmerkingen, sorry...

Super ontbijt en diner, zowel a la carte als wel het buffet. Kamers super ingericht, personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Met de koets en huifkar over de Veluwe was in een woord geweldig! De van der Valk kwaliteit in een heel bijzondere omgeving.

Fantastisch verblijf!
    • Suite

Je hoort vanuit de kamer, de mensen op de gang die het hotel in/uit gaan.

Vriendelijk personeel! De kamer is schoon en warm bij binnenkomst! Lekker eten in het restaurant en genoeg faciliteiten en activiteiten te doen in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima hotel, zeer mooie landelijke omgeving!

De ligging van de kamer lag pal naast het parkeerterrein. Er was een bad aanwezig in het midden van de kamer maar er waren geen badjassen/badslippers/badmat aanwezig. Dit was wel praktisch geweest. Tevens vond ik de bedden erg hard. Het betrof een 2pers bed met 2 losse matrassen die regelmatig tijdens de nacht verschoven. Het restaurant was erg donker, zowel tijdens diner als ontbijt.

De kamer was erg ruim met veel lichtinval.

Was compleet verrast door de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

Was compleet verrast door de kamer. Erg groot, met een zitje, een bureau, een badkuip en ook nog een douche met regendouche. Onverwachte luze en heel fijn als je zakelijk op reis bent. Je ziet al zoveel hotelkamers, dan is een beetje eigen ruimte erg prettig. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Medewerkers attent en vriendelijk.

spijtig van het nachtlawaai was alles wel prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Nachtlawaai door luidruchtige gasten tot twee uur 's nachts Onze kamer lag in de nabijheid van het afzuigsysteem van het restaurant en was de hele nacht hoorbaar

Uitstekend ontbijt en gezellig restaurant. Goede service overal!

voor herhaling vatbaar

Afstanden tot kamer met gesleep bagage

Niet ontbeten. We waren met een BMW autoclub, parkeerterrein RA Hotel zeer geschikt voor zo'n evenement. Ook het zaaltje beneden droeg bij aan het succes van die clubdag.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Er was geen koelkast op de kamer aanwezig en bij de koffie werd geen suiker of melk geserveerd

Mooie ruime, luxe kamers. Goede hygiëne en prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

Twee persoonsbankje in de kamer in plaats van twee losse stoelen. Dat zit toch minder om heerlijk te ontspannen.

De kamer was geweldig. Gezellig bad midden in de kamer. Mooie afwerking met alles. Heerlijke douche.

Omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Personeel bediening was slecht. 3 x verkeerde bestelling gekregen. Daarna wilde zij het eten geven waar iemand al van had gegeten. Soep opgediend zonder lepel. Kwartier op moeten wachten. Werden geïrriteerd dat iedereen op spullen zaten te wachten. Verkeerde wijn en ga zo maar door. Dit zijn wij niet gewend van der valk

Omgeving

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooi hotel om ontspannend WE in het groen te beleven
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De badkamer, je kon geen douche nemen zonder de badkamer in een zwembad te veranderen door een fout geplaatst douche scherm

Mooi hotel, goed ontbijt, goede ligging, badkamer was pover

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Rustig en ontspannend genietend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zaterdag was wel erg druk in het restaurant in de avond. Wij kregen geen tafel meer in het A la kartrestaurant, maar konden wij in het restaurant met het warme buffet eten.

Ontbijt was erg goed en uitgebreid: er was veel keuze aan eten. de omgeving was heel rustig en veel natuur. Het hotel en inrichting was comfortabel en gezellig. De service was goed geregeld.

als je van drukte houdt....
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

In de kamer was zowel het bed, als het bad en wastafel. rare manier van indelen, als het zo'n grote kamer is. Een tussenschot tussen wasgedeelte en bed had wel fijn geweest. Toilet was apart, maar weer geen wastafeltje, dus in de nacht, naar de wastafel lopen, die in de slaapkamer zit, niet logisch.. partner wakker door t licht wat je aandoet. En dan het restaurant, cafe chill gedeelte.. alles was iedere keer gereserveerd, door feest of derg. en even lekker chillen zat er niet in. Te massaal bezocht hotel, hier wil ik niet meer heen. We wilde er al niet eens meer ontbijten, te druk daar.

Dat het hotel bij de bossen ligt. Het bed wel lekker ligt, beetje te zacht, maar te doen.

zakelijke overnachtingen

Bij de standaardkamer kan je het geluid vanaf de gang goed horen. Dit werkt en slaapt niet heel rustig (komt miss ook wel omdat het herfstvakantie was en er veel gezinnen met kinderen waren). Bij de comfortkamer had ik daar overigens geen last van. (aangezien ik een nacht bij heb geboekt was het noodzakelijk om van kamer te wisselen. Vandaar de ervaring van twee soorten kamers). Ik raad iedereen aan voor een comfortkamer te kiezen.

de ligging is prachtig, de comfortkamer is prima (qua prijskwaliteit meer zijn geld waard dan de standaardkamer) en het ontbijt is meer dan volledig.

voor ff slapen geen probleem; netjes, ontbijt netjes niet een dijenkletser
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

verschrikkelijk druk lange wachttijd voor plaats in restaurant

kamer was aan herstel toe, door booking .com in en oudere kamer terecht gekomen! gemerkt, dat je beter rechtstreeks bij vd Valk kunt boeken voor zelfs betere conditie

Heerlijk!

Koelkastje op de kamer.

Kamer was prima. Kan klein koelkastje wel gebruiken. Zeepbakje in de doucheruimte ontbrak op de toilettafel. Vriendelijke personeel, uitstekend ontbijt en diner (zowel buffet als a la carte). Het doorlopen van het restaurant voordat je je kamer kan bereiken is een klein minpunt.

Mooi hotel, op een goede locatie met een erg mooie kamer!

Mooi hotel, op een goede locatie met een erg mooie kamer! Het bad staat midden in de kamer, hierdoor is de kamer lekker ruim. Overal ook netjes geholpen. Het hotel staat in een zeer mooie omgeving, erg leuk om een wandeling te maken.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

We gingen voor het eten en wilde niet terug rijden. Maar hotel viel tegen en ook niet echt schoon

Ontbijt. Was al veel op, eieren koud en keihard, brood oud. en heel rumoerig. Kluisje op grond hoogte ook niet echt makkelijk op je buik voor de kluis liggen.

Het eten bij het Huisje James. Super locatie, goed concept. komen hier zeker terug

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De verwachtingen waren dit keer niet overtroffen, de vorige keer wel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het was er erg druk, maar dat is gebruikelijk bij dit hotel. Mede daardoor moesten we in het 'weiland' parkeren en wat verder met de bagage lopen. Het toilet was bijzonder laag, waardoor je het gevoel had achterover te vallen. En zoals vaak in grote hotels, zijn de kamers te warm voor een goede nachtrust.

Wij hebben er het diner gebruikt en geslapen, geen ontbijt. De bediening is goed, de bestelling komt snel. De kamers zijn ruim, de bedden goed. Fijn dat er ook een waterkoker is met thee.

• Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

Vriendelijk en adequaat personeel. Fantastisch ontbijt. Mooie, schoen en vooral ruime kamer. Ondanks de drukte rustig en lekker gedineerd in het restaurant.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Een aangenaam verblijf in een prachtige omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Douche en Bad

De parkeer faciliteiten zijn niet voldoende. Door de drukte van congressen etc is een parkeerplek schaars. De entree van het hotel is zeer gedateerd vooral in vergelijking met de entree van de receptie cq het restaurant.

Kamer was zoals omschreven in de beschrijving. Netjes en schoon.

Absolute aanrader

Eerlijk gezegd niets.

Hele mooie kamer, schoon en ruim. Vriendelijk personeel overal in het hotel. En ontzettend leuk gegeten bij huisje James, heel verrassend was dat. Ook daar erg vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Heerlijk vertoeven altijd weer met paar " opletpuntjes"
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Valt ons op dat zowel de entree naar het hotel heel erg "oud dated" is, maar ook de gang en zelfs de kamers in het oudere deel. Jammer ook dat deze Valk niet meedoet aan een aantal voordelen van de andere.

hospitality is top Restauarantbuffet is dik in orde zowel qua " gebodene" als qua prijs kwaliteit Fantastisch terras

Een compromis met voor en nadelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Rommel in de gangen (kamer 247) 1e en 2e verdieping: kapotte bedden, kartonnen dozen enzo, kan wat ons betreft niet in een 4 sterren hotel. Restaurant te vol en te druk, lange rijen voor het buffet. Geen pure groene thee (zonder smaakje) tijdens ontbijt. Door de grootte van het hotel ontbreekt een stukje persoonlijke aandacht totaal. We moesten betalen tijdens inchecken (waarom niet bij het uitchecken?) en konden vervolgens 20 minuten wachten op de sleutel omdat de receptioniste het te druk had met andere gasten.

Het mooie bosgebied pal achter het hotel, ideaal voor wandelen en mountain biking. Ruime kamer, comfortabel bed. Prijs-kwaliteit verhouding ontbijt. Bediening tijdens ontbijt vriendelijk en efficiënt. Kaarsen in restaurant erg sfeervol.