Beoordelingen over Van der Valk hotel Den Haag Wassenaar 4-sterren

Zijdeweg 54, 2245 BZ Wassenaar, Nederland

#2 van de 7 hotels in Wassenaar

• Deluxe Familiekamer

De kussens op de bedden vond ik persoonlijk niet heel lekker liggen, zakte in en waren zacht. Maar het is natuurlijk ook net wat je gewend bent.

De kamer was mooi ruim en had een mooie nieuwe badkamer. Het ontbijt en het diner waren prima. Ik heb koemelkallergie en daar hebben ze het eten voor zover mogelijk op aangepast.

Perfecte locatie zo dicht bij de Den Haag/Scheveningen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte locatie zo dicht bij de Den Haag/Scheveningen. Ontbijt was super voor elkaar. Meegebrachte fietsen konden we in een afgesloten ruimte stallen voor de nacht.

Het was maar voor 1 nachtje maar is heel goed bevallen en komen zeker terug.

Niets !!!!

Ontbijt was heel uitgebreid en heerlijk, de kamer was prima, heel schoon mooi en comfortabel, hadden zelfs een terrasje, ideaal voor ons als rokers.

goede uitvalbasis voor het vuurwerkfestival in Scheveningen
    • Deluxe Familiekamer

kamer heeft nog vast tapijt (minder hygiënisch) en minder belangrijk; het interieur van de kamer was wat oubollig.

• grote kamer (133), propere kamer, grote en nette badkamer • het ontbijt was lekker, van goede kwaliteit en heel uitgebreid • prijs van het ontbijt • GRATIS (uitgebreide) parking bij het hotel is een zeer groot pluspunt.

Ontspannen en goede service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht was wat minder, je kijkt neer op de parkeerplaats en een drukke weg. Het was tevens ook jammer dat het raam alleen helemaal open kon en niet kon kiepen.

De kamer was mooi en schoon en het ontbijt wat uitgebreid en lekker! Er was een misverstand met onze roomservice, daarom gratis drinken gekregen en geen roomservice kosten.

Mooie kamer, fijne bedden en heerlijk ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie ruime rustige kamer met prachtig ruime badkamer. De bedden waren erg goed. We hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt was overweldigend. Zoveel keuze. Heerlijk. We komen hier zeker nog een keer terug.

De ligging vonden wij heel erg fijn, het was maar een stukje...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging vonden wij heel erg fijn, het was maar een stukje fietsen naar Wassenaar en naar het strand en naar Scheveningen. De menukaart was heel veelzijdig en het diner was dan ook overheerlijk, ook het ontbijt was erg lekker.

De houding van receptionist viel me erg tegen.
    • Deluxe Familiekamer

De houding van receptionist viel me erg tegen. Ik liet mijn blazer per abuis in de slaapkamer achter. Deze had ik in de kast ophangen. Toen ik het merkte 2 dagen later op 17/18 juli heeft de receptionist kort en onbeleefd gezegd: Hier is niets gevonden en succes verder. Vervolgens hing ze op terwijl ik haar uit probeerde te leggen dat er iets aan hun kant niet klopte: Of het schoonmaak personeel heeft de kasten onvoldoende gecheckt of het personeel heeft het wel gezien maar de blazer niet als gevonden opgegeven. Ik had het op prijs gesteld als mijn verhaal serieus werd genomen .

Uitstekend verblijf met een goede kwaliteit/ prijs verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het afrekenen werd per abuis 4 keer ontbijt gerekend voor 2 personen. Geen excuus werd er gegeven. Opletten dus!

Prima ontbijt en een goede kamer

We hebben een paar mooie dagen gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het terras had beter uitgezien als het was opgeruimd al werd het ook vernieuwd Bediening restaurant moet wel vragen of je sla,appelmoes,gebakkenaardappeltjes en frietjes er bij wil hebben receptie mag iets vriendelijker.Ontbijt was prima ,diners waren ook goed op opmerking na,maar daar wij geen grote eters zijn was dit niet erg ,maar had we gevraagd moeten worden. Op debadkamer hebben we een badmat gemist of is het de bedoeling hiervoor een handdoek te gebruiken,als laatst als we bij van der valk ,waren we goedkoper uitgeweest jammer.

De centrale ligging

Prima, maar door de service toch niet voor herhaling vatbaar voor ons
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gordijnen laten veel te veel licht door, dus al om 6 uur in de ochtend wakker. Hotel kon hier niets mee. Zelfs simpele oplossingen als een oogmasker of knijpers om iets voor het raam te hangen konden ze niet leveren. Zelf meenemen dus als je hier in de zomer heen gaat. In het restaurant (terras) ook een paar keer lang gezeten zonder überhaupt opgemerkt te worden. Dat liep niet heel soepel.

In de buurt van strand, Duinrell, ik was hier samen met mijn dochter van 7. Mooie kamer, heerlijk ontbijt.

• Deluxe Familiekamer

De drukke weg viel een beetje tegen.

goed Een echt thuisgevoel net of je bij je eigen in de woonkamer zit,dus vriendelijkheid en warmte.Locatie tikje luidruchtig kan irriteren.Ook een compliment naar de interieurverzorgster kamer werden goed schoongemaakt.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lang wachten op eten, personeel achter de receptie is passief. Verouderde kamer. Matige prijs-kwaliteit verhouding.

De locatie en hygiëne badkamer is goed.

Het hotel is licht gedateerd, ik ga in de toekomst ergens anders.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was middelmatig van kwaliteit, het brood was goed, maar de broodjes kwamen uit de diepvries en waren niet goed afgebakken.

Het bed en de badkamer lieten niets te wensen over. Parkeren was geen probleem.

Het ontbijt was niet zoals we gewend zijn in een valk hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het ontbijt,ook is er niets gecompeseerd,had op ze minst gemoeten.

Het ontbijt was niet zoals we gewend zijn in een valk hotel,er was niet genoeg en de tafels waren niet voldoende,klacht ook in hotel doorgegeven!!

Wassenaar onwaardig?
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in een restaurant van Van der Valk. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat ruim 45 minuten en in de tussentijd is er geen 1 keer iemand langs geweest om te vragen of wij nog iets wilde drinken (gemiste kansen). Verkeerd gerecht geserveerd (aangegeven) en ook nog op de rekening gezet. Vlees gerechten geserveerd op de gegrilde groente waardoor de smaak van de groente het vlees in is getrokken. Vrouwelijke ober zat steeds met haar vingers in haar mond, bah. Kamer stonk naar oude sigaren rook.

Personeel bij de receptie. Vertrek naar huis.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mieren liepen in de kamer. De vloerbedekking is aan vervanging toe.Opmerking: Ik heb gebeld,n.l. ik heb een Yfoon oplaat-snoertje laten liggen. Ik zou terug gebeld worden. Tot op heden niets gehoord.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het diner moesten wij nogal erg lang wachten dat is zeker een minpunt. De lokatie is goed, het complex is aan een make over toe. De badkamer is uitstekend waarschijnlijk niet al te lang geleden verbouwd, de rest van de kamer is aan vernieuwing toe mensen! De uitcheck mederwerkster was stug. Vroeg niet eens hoe ons verblijf is geweest.. Sorry hoor, cheer up woman.

Uitgebreid ontbijt.

De kamers zijn mooi, ruim met een fijne badkamer, De bedden...

De kamers zijn mooi, ruim met een fijne badkamer, De bedden slapen prima Het ontbijt was geweldig en met voldoende keuze. Je kunt er ook heerlijk dineren Het personeel wil je graag helpen. Buiten een mooi terras.

Lekker even een nachtje samen weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij de boeking had ik een twee-persoons bed gevraagd, dit was niet bij de receptie aangekomen, waardoor we toch twee losse bedden hadden. Volgende keer zal ik dit dus extra moeten checken.

Ontbijt was prima. De kamer was goed.

Verblijf was kort maar goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer waarin wij verbleven had iets oubolligs. Vrij donker meubilair terwijl de badkamer daarentegen zeer modern was.

Het was een geweldig ontbijtbuffet en het eten 's avonds in het restaurant was heerlijk. Vriendelijk personeel.

Prima slaapplek langs wandelroute!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bijzonder dat leden uit een groot buitenlands reisgezelschap ‘s avonds op kamerdeuren komen kloppen op zoek naar reisgenoten!

Vriendelijke restaurantpersoneel!

Net zo goed als wij van een Van der Valk hotel konden verwachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We konden op onze eigen manier ons verblijf inrichten: zonder ontbijt (te copieus), koffie en thee op de kamer. De kamer had een rustige ligging, prima.

Functioneel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gedateerde kamer, lang wachten in het restaurant, kleine portie eten, prijzig, prijs-kwaliteit verhouding.

Mooie badkamer, rustig gelegen kamer, gratis parkeren, waterkoker en koelkastje op kamer, ramen die open kunnen, gezellige lobby, functioneel hotel.

Balkon, gratis parking, ruime kamer, koffie en thee en een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te veel licht 's morgens. Organisatie in het restaurant : Geen bestek op tafel ondanks reservatie. Geen wijnkaart Geen saus bij het hoofdgerecht, stond nochtans op de kaart. Chaotische bediening, geen restaurantgevoel.

Balkon, gratis parking, ruime kamer, koffie en thee en een goed bed.

Schone kamer met zitje, mooie badkamer, geweldig ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging ten opzichte van DH centrum en Scheveningen, geen goede OV bereikbaarheid, taxi erg prijzig.

Schone kamer met zitje, mooie badkamer, geweldig ontbijt. Lekkere bedden!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ventilatie in de badkamer en kamer kan beter. De ramen zijn waarschijnlijk steeds zo vochtig dat het begint te schimmelen

Ontbijt was zeer goed en ook het diner was uitstekend

Midden in de nacht moesten we doorwerken, de receptie was...
    • Deluxe Familiekamer

Midden in de nacht moesten we doorwerken, de receptie was uiterst vriendelijk en heeft ons zelfs geholpen zonder extra kosten belangrijke printjes te maken, hartelijk dank!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Keurige kamer en prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel bevindt zich op een locatie (langs de N14, N44) waarbij je verwacht dat de kamers geluiddicht zijn. Dit was niet het geval.

Keurige kamer en prima ontbijt

Prima verblijf voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We konden meteen inchecken toen we aan kwamen al voor 2 uur. Wij hadden een standaard kamer met een twee persoonsbed en een heerlijke regen douche. De kamer was erg schoon en netjes. Het personeel is erg vriendelijk. En het is ideaal dat je gratis bij het hotel kan parkeren.

Prima service, maar verouderde kamer
    • Deluxe Familiekamer

De badkamer was vernieuwd maar de rest van de kamer was sterk verouderd. Houtrot zat zelfs aan de binnenkant van het kozijn. Vieze verschoten vitrage voor de ramen.

Ruime kamer, gerenoveerde badkamer, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Aan te bevelen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Er was stiekem gerookt op onze kamer, maar daar kan het hotel niks aan doen.

Prima hotel, uiterst vriendelijk en hulpvaardig personeel, goede bedden, prima douche, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 21 december 2017

geslaagd, blijft ons favorite hotel!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden kamer 221 deze zit vlak bij de grote ventilatoren/airco, gaf 's nachts lawaai. ,

De kamer was prima, schoon en heerlijke bedden! Parkeren is gratis, als we de fietsen meenemen zijn we zo in de stad of in Scheveningen

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Gewoon prima / goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

S avonds in de bar moesten we wat lang wachten op ons drankje maar dat is ook de enige opmerking

De kamers waren leuk ingericht en netjes schoon,ontbijt was erg goed en personeel vriendelijk.Dus gewoon prima

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Aangenaam en schoon hotel met behulpzame medewerkers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt. Ruime kamer. Aardige en behulpzame medewerkers. Goed hotel om te overnachten als je in Den Haag moet werken. Ook gezien de gratis parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

dat wij moesten bewijzen dat er voor het ontbijt was betaald.
    • Deluxe Familiekamer

dat wij moesten bewijzen dat er voor het ontbijt was betaald. een zeer vervelende vraag, gezien het feit dat wij dat uitje aan de kinderen kado hebben gedaan.

Ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken, was er niemand bij de receptie aanwezig. Moesten 10-15 wachten tot er iemand kwam.

Ontbijt was lekker, maar ik miste toch een toast apparaat om sneetjes brood te toasten. Miste ook filet american, ossenworst roomkaas, smeerbare salades etc. Eitjes waren wel lastig te pellen, wilde een hardgekookte ei, maar alsnog was het niet echt hardgekookt. Verder was de verse jus d'orange apparaat een echte een plusplunt! Personeel erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Een fijn hotel als je een endurance-wedstrijd hebt vanuit Duindigt.

mijn partner vond het bed heel fijn en voor mij was het te hard en heb niet zo lekker gelegen.

Het ontbijt en het buffet in de avond waren prima verzorgd en lekker!

Kamers en ontbijt waren prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit verhouding! Wij zijn anders gewend bij van der Valk! Bovendien waren er aanbiedingen waar we niet op gewezen werden! We zagen het in het hotel! Volle pond betaald helaas!

Kamers en ontbijt waren prima

Afgezien van de files prima accomodatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Versleten vloerbedekking. Gedateerd gemeubileerd. Files in de spits op de toegangswegen .

Goed ontbijt ; restaurant redelijk geprijsd en goede kwaliteit;kamer aan de rustige achterkant . Snelle busverbinding met Den Haag CS. Bushalte aan de overkant van de straat. Museum Louwman ( geschiedenis van de automobiel) dichtbij. Prachtige, zeer uitgebreide collectie.

Lang weekend in de oktoberzon bij van de Valk: heel goed bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was prima: veelzijdig en in ruime mate voldoende. Lekkere koffie en verse jus d'orange. Het personeel is voortdurend druk doende met het aanvullen, opruimen en, waar nodig, helpen. Prima georganiseerd !!!

Prettig hotel op strategische locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Keurige, ruime kamer met eigen balkon en uitstekend bed. Nette badkamer met regendouche. Waterkoker op de kamer is fijn om een kopje thee te zetten, en zelfs een lege koelkast voor eten van de hond. Hond mag gratis op de kamer!

Ontbijt uitstekend.

geluidshinder

Ontbijt uitstekend. De kamer is erg gehorig. Slecht geslapen door luidruchtige bedactiviteiten van de mensen in de kamer er naast. Vrijwel woordelijk te verstaan. Ook het geluid van het verkeer was goed te horen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Het ontbijt is altijd een feestje bij van der valk hotels
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Binnenkomst van de kamer rook 't naar dat er gerookt was in de kamer, opgelost om ons een andere kamer aan te bieden.

Het ontbijt is altijd een feestje bij van der valk hotels

Voor 1 dag te doen

Als je om 16u. in de bar 1 biertje en 1 aperolspritz besteld, er 20 minuten op wacht, je vrienden erbij komen en er dan om vraagt en hoort dat ze geen aperol meer hebben, en dan nog eens 10 minuten moet wachten eer je bestelling er is, dan heb ik mijn bedenking over een goede service

Propere kamers, matras aan vervanging toe. Maar wel een lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 15 september 2017

we zijn tervreden1
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanvankelijk schrokken we van de ligging ( druk verkeerspunt) Onze kamer lag aan de goede kant en aan de overkant begint het bos. Het viel dus wel mee.Niet een plek om rustig buiten te dineren

Het was een prima verblijf in dit hotel!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

goeie locatie. slechte amenities!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldige tegenvaller is het aanbod in amenities! Chinese rommel, heb er geen andere woorden voor! Geen aanwezigheid van conditioner, plus de kwaliteit van de zeep/shampoo is zelfs nog geen twee sterren waard!

De bereikbaarheid en de ligging waren ideaal op doorreis. Parking voor het hotel (trouwens gratis) is natuurlijk fantastisch.

Top. We maken er zeker weer gebruik van als we in de buurt zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Persoonlijk vonden we de uitstraling van de kamer wel wat gedateerd, maar er viel niets op aan te merken. Keurig verzorgd.

Gastvrij en uitstekende service. Prima ontbijt.

Verzorgde kamer en ontbijt.
    • Deluxe Familiekamer

Het bijbed in de familiekamer lag niet zo comfortabel. Alhoewel groot.

De ruimte in de kamer was top. Wij waren met 3 volwassenen. Bij het ontbijt was er meer dan genoeg.

Niet voor herhaling vatbaar wat betreft het restaurant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het vegetarisch eten was diep triest, zeer eenzijdig, een bord droge couscous zonder sugarsnaps en met 1 plakje champignon, geen bijlagen. mijn man kreeg een kinderbordje; foutje van de keuken wat bijgesteld werd door dan ook een kinderbordje in rekening te brengen. De koffie was lauw. Er werden ook om ons heen voortdurend vergissingen gemaakt door bedienend personeel dat regelmatig verdwaasd stond te kijken waar het eten heen moest.

Luxe badkamer, fijn bed

De kamers ogende erg luxe en de douche was heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt mag veel goedkoper. Voor het verblijf betaal je al behoorlijk en dan is een ontbijt voor 15 euro p.p. niet echt aantrekkelijk.

De kamers ogende erg luxe en de douche was heerlijk!

En prettig verblijf in dit hotel

Niks !!!!

Zeer goed verzorgd ontbijt met een goede keuze mogelijkheid. De kamers waren heel netjes verzorgd en schoon !!!!! Personeel waren allen heel vriendelijk

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij zijn slecht 2 dagen geweest en in die 2 dagen viel er niets tegen ( behalve het weer 1 dag!)

Ontbijt prima, kamer goed, lekkere douche vriendelijk personeel

Heerlijk en onbezorgd genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden één groot tweepersoonsbed aangegeven bij reservering maar dit bleken toch twee losse te zijn zonder tegenbericht. Ook was het ontbijt €10 duurder dan dat op de site aangegeven staat.

Een heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel en een hele fijne sfeer in het hotel.

Heel goed, zeker voor de prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alleen verbazingwekkend dat alles geregeld is behalve tandpasta (en misschien recyclebare tandenborstels?). Klein iets maar dat zorgt ervoor dat wat betreft persoonlijke verzorging niets zelf meegenomen hoeft te worden

Top bed, fijne badkamer.

Hotelfabriek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel maakt geen contact Komt op mij over als een commercieel productiehotel, waar geen aandacht meer is voor details, laat staan de gasten. Hoe groot een hotel ook is, contact met de gast zou voorop moeten staan: - Ontbijt erg matig; ik kwam om 10.30, ontbijt is open tot 11.00 uur op zaterdag. Er waren al veel dingen op die niet meer werden bijgevuld. - Vanaf 9.30 uur begon de house keeping op de deur te kloppen. En dat 3x in een uur, erg ongepast wat mij betreft - De mini-bar is standaard leeg en wordt voor EUR 19 op verzoek bijgevuld. Wat een gastvrijheid! - Bij het uitchecken werd me niet gevraagd hoe ik het verblijf gevonden had. Terwijl feedback van gasten als waardevol gezien zou moeten worden? Van der Valk, jullie vastgoed is super, de kamers zijn royaal en schoon. Maar let op dat je je personeel leert om de gast voorop te zetten en niet je productieproces.

Ruime kamers Schone kamers

Een comfortabel aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie ruime kamer, veel licht en mooie badkamer, alles zeer schoon, bedden comfotabel en flatscreen tv ook goed! Lekker en uitgebreid ontbijt voor 13 euro.

kleine oude kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kleine oude kamer. van der Valk in Nootdorp, Zwolle, Wolvega en Akersloot is gelijke prijs maar toch groter luxer etc. van der Valk wassenaar is te duur voor wat je krijgt

het is het tweede jaar dat we naar aanleiding van de rozenconcours bij u verblijven, we komen volgen

weinig bussen naar stadscentrum

Het onbijt was uitgebreid en lekker vers, we hebben van daar uit de tweede dag met het openbaar vervoer het centrum van de stad bezocht. jammer dat er zo weinig bussen zijn, maar verder alles zeer goed;

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een van der Valk waardig hotel restaurant.

Eigenlijk niets

Prima kamer met dito badkamer. Goede bedden om lekker uit te rusten van een lange reis. Goed service gericht personeel. Uitstekend ontbijt met alles erop en eraan.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verbinding met openbaar vervoer naar Den Haag en Scheveningen viel tegen.

Het ontbijt was uitstekend en de kamers waren prima. Het restaurant was goed.

Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Handdoeken zijn toe aan vervanging.

Prima uitvalsbasis voor Scheveningen, den Haag. Wel langs drukke weg dus als je gevoelig bent voor verkeerslawaai wat gehorig. Mooie ruime schone kamer met prima bed. Grote inloopdouche. Ontbijt ruim en lekker aanbod, niet echt een gezellige ruimte.

Goed en correct
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets meer ruimte bij het ontbijt, nu alles in een hoek gestopt, restaurant is groot genoeg. Bedienend personeel ter plekke was druk en dat kon je merken, een vriendelijk woord was er niet bij. Dat kost een kleine moeite en doet heel veel.

Kamers goed, vriendelijk personeel, goede bedden, goede badkamer.

prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op het balkon stond nog een asbak vol sigaretten peuken

Gastvrije ontvangst en zeer klantvriendelijke benadering. Schone kamers en sanitair. Prima bedden en een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Heerlijk en ten volle aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ons is niets opgevallen wat verbeterd kon worden.

het ontbijfbuffet was uitstekend en zeer voldoende.De slaapkamers waren keurig netjes en werden elke dag weer netjes aan kant gebracht,inc lusief de badkamer.Het was elke dag weer heerlijk thuiskomen.s-Nachts lekker rustig zodat we de volgende dag weer fris konden beginnen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima verblijf om van daaruit van alles te ondernemen. Ligt centraal is goed te bereiken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluid van auto's al vroeg in de morgen, je zit dicht bij de doorgaande weg en vloerbedekking in de slaapkamer.

Ontbijt was heerlijk, prima restaurant, mooie kamer met ruime badkamer. Goede boxspring bedden.

Een hotel waar het lekker verpozen is .Uitvalspunt voor de fiets.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nederland is een fietsland en laat dat blijken, het is als voetganger soms lastig omdat ze geen plaats voorzien voor deze. Enfin na een halve kilometer of zo ben je van de grotere banen verwijderd en verschijnen toch wel wat voet -en wandelpaden. Als we terugkomen is het zeker om te fietsen! Voor de minibar werden we verwezen naar de automaat, deze was leeg, op enkele flesjes pepsi na, dus feeling lucky....? toch niet , werd smaakje gewaar...wat bleek vervallen van 2016 (dat was ik aan het drinken...en in de frigo had ik er ééntje van januari 2017 , dat ik dan maar aan de receptie heb gegeven. Maar het was dus veel gemakkelijker om gewoon aan de bar een fles spa blauw of rood te vragen , voor de kamer en hop ...dorst hoefden we niet te lijden .

Supervriendelijk mensen, lekker eten, geen lawaai. Nabijheid van Scheveningen en Den Haag , Madurodam etc...

Prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijkheid van het personeel, bar en van het onbijt

Het onbijt was geweldig, personeel iets minder. Kamers niet bijzonder en erg koud van de airco

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Ik was erg tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We kregen eerst te horen dat we twee eenpersoonsbedden hadden terwijl we ruim op tijd hadden geboekt (1 tweepersoonsbed). Dit is gelukkig wel opgelost. De busverbinding had ook beter gekund (reed maar 1 x in het uur)

De douche was geweldig en het personeel erg vriendelijk. Leuke bar ook.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Ondanks de tekortkomingen, toch een gezellige bestemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Bij ingebruikname van de kamer (315) was het gevulde afvalzakje onder de wastafel nog niet verwijderd. - Een echt badmatje aan de douche bleek er niet meer bij te zijn. - Sommige van de hotelhanddoeken zijn tot op de draad versleten, met zelfs hier en daar gaten erin. - Bedieningspersoneel van het restaurant maken te vaak fouten : a. bij tweemaal dezelfde (lunch)schotel te bestellen, werd er slechts een portie ingebracht, zodat het tweede veel te lang na kwam. Wel meermaals verontschuldigd, maar daar koop je bitter weinig mee. b. 's Avonds werden bij een schitzel als groenten witloof of asperges beloofd. Bij opdiening ontbraken de groenten, die zouden nakomen. Zelfs na een kwartier zelf dan maar zelf om de groenten gevraagd en toen werd een klein kommetje opgewarmde wokgroentjes gserveerd, ditmaal zonder verontschuldigingen.

De accommodatie is inderdaad gunstig gelegen tussen Den Haag, Wassenaar en Scheveningen. Prachtig ontbijtbuffet - kamers mooi gerenoveerd - goeie wifi

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Aangename comfort kamer met balkom/terras.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een "goedemorgen" van de dame die je kamernummer vraagt, zou het helemaal af maken.

Ontbijt is prima. De zitjes zijn gezellig en uitnodigend. Kamers schoon. Goede bedden.

De kamer en het ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De receptioniste wou ons de kamer nogmaals laten betalen. Zij had geen melding dat ik al bij booking.com had betaald. Dit vond ik slordig.

De kamer en het ontbijt.

Het ontbijt was uitsteke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bediening bij het diner. Tussen de kaart ontvangen en vragen wat je wil eten duurde een half uur. We vroegen om wat saus en dat werd vergeten .

Het ontbijt was uitsteke

Een probleemloos verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heerlijk. Het hotel beantwoordde volledig aan onze wensen.Als we familie bezoeken proberen we steeds te boeken bij een Van der Valk hotel.Maar als er geen honden gewenst zijn moeten we iets anders verzinnen.

Fijn hotel voor een goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was lekker, maar voor een gemiddelde eter te duur. 25 euro pp vind ik teveel.

Kamer was uitstekend. Fijne bedden, zitje, koelkast (ongevuld) grote televisie, prachtige badkamer met heerlijke grote douche en klein balkon. Lekker rustig, geen geluidsoverlast van andere gasten en/of verkeer. Eten was goed en betaalbaar. Inrichting beetje gedateerd, maar zeker niet slecht.