Beoordelingen over Hotel Duiven bij Arnhem A12 4-sterren

Impuls 2, 6921 RK Duiven, Nederland

#1 van de 2 hotels in Duiven

Heerlijke nacht in prachtig hotel, superbedden en superontbijt!!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

geen tissues in de badkamer, da past niet bij een 4-sterrenhotel.

Vriendelijke ontvangst, kosteloos fietsen in box in parkeergarage, schitterende kamer en badkamer, super netjes en schoon, heerlijk 4-sterren ontbijt en diner met vriendelijke en efficiënte bediening!

De badkamer met de bubbels was heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zonder auto of fiets, is de locatie een behoorlijk stuk lopen van de dichtstbijzijnde bushalte. (20 minuten) Goed om te weten voor reizigers die met ov moeten reizen. Persoonlijk vonden wij het bed te zacht, maar wij zijn geen fan van box-springs. Qua ontbijt; heerlijk, en super uitgebreid! Het enige wat wij minder vonden, was de bacon. Deze komt uit de oven, en wordt niet in de pan/plaat gebakken. Uit de oven wordt het keihard.

De badkamer met de bubbels was heerlijk!! Prima met twee personen in te vertoeven :) Het personeel in het restaurant was super vriendelijk! En het eten heerlijk!

Het hotel is prima, de badkamer is minder geschikt voor oudere mensen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer is niet erg geschikt voor oudere gasten; met name ontbreekt in de douche een handvat of steun, waarop iemand die slecht van been is kan steunen bij het douchen. Gebruik van het zitbad is sowieso onmogelijk als men niet meer zulke sterke spieren heeft !

De ruimte in de familiekamer!

Ik had vermoedelijk een matras met bedwantsen, want zodra ik ging liggen werden mijn enkels en voeten lek gebeten. Wel een nieuw matras gekregen, maar de dame bij de receptie vond het toch wel een beetje vreemd, helemaal omdat er nog van alles om het matras zit zei ze. En dit was overigens niet het geval, er zat geen molton meer om. Maar vooral het suggereren dat mijn verhaal vreemd en wellicht niet juist was vond ik erg vervelend.

De ruimte in de familiekamer! Nette en schone kamer, maar ook in het hele hotel. Eten was heerlijk, terras erg fijn

Ruime moderne en comfortabele kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vuile kopjes en klevende vloer (van het vuil) tijdens het ontbijt.

Ruime moderne en comfortabele kamer. Heerlijk ontbijt. Mooie locatie met aangenaam terras. Handige fietsenstalling.

Ruime kamer, met fijne badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dame achter de receptie was correct, maar ook niet meer dan dat. Door de drukte tijdens het eten, werden we wel eens 'vergeten' , maar er kwam wel elke keer een excuus. Kamer was niet super schoon, vies krukje, vieze badkamerdeur

Ruime kamer, met fijne badkamer. Voor bubbelbad, lees even in de informatiemap hij die werkt. Het ontbijt was super uitgebreid. Diner was ook heerlijk. Mooie sfeer in het hotel.

Geslaagd en relaxed om niet na een bruiloft helemaal naar huis te hoeven rijden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was erg druk, mede gasten met sterke focus om het maximale ontbijt voor het geld op te eten. Personeel werkte heel hard en was vervelend onredelijke gestreste mede gasten te zien klagen. Maar hier kan v/d Valk niets aan doen.

Zeer vriendelijke receptie. Ruime schone kamer met mooie badkamer. Flexibiliteit van de receptie voor vroege check-in. En tegen redelijke vergoeding optie van late checkout met Pasen

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goede locatie , met vriendelijk en behulpzaam personeel een aanrader voor fam.en kennissen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een kleinigheidje. We zaten op de derde verdieping met balkon , zou wel fijn zijn als er een ligstoel aanwezig zou zijn. Het was heerlijk weer om van de zon te genieten.

Kamer was geweldig ,heerlijke badkamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

De bedden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat als je om verse jusdeorange vraagt dat je vers uit pak krijgt . En wel 3.50 voor moet betalen. Dat was de uitleg van de serveerster . Wij vroegen om verse jusorange meestal betekend dit dat vers geperst wordt en anders hadden ze dit even kunnen uitleggen van te voren . Verder werd er onduidelijk op de site aangegeven dat de sauna gesloten was wegens renovatie .pas toen ik al had geboekt stond het er bij als kanttekening. Ik heb toen een massage voor mijn partner apart erbij geboekt .we hebben juist zo uitgekeken naar de faciliteiten van het hotel . Ze hadden hier evt wat aan de prijs kunnen doen vindt ik ter compensatie .

De bedden

Geweldig ruime familiekamer met bubbelbad. Heerlijke bedden. Kinderen hadden hun eigen plekje met eigen tv en tegelijk waren we toch samen. We komen zeker nog eens terug.

Super ontbijt.

Geen info over wat er te zien is in de omgeving op de kamer, alleen hele kleine kaartjes aan de wand onder in de parkeergarage. Maar 4 stoelen aan het zwembad, veel te weinig is understatement, dan moet je dus maar op de natte vloer gaan zitten??? Hotel is zakelijk ingericht, geen echte sfeer. Maar het blijft een goed hotel.

Super ontbijt. Fijn zwembad. Mooie ruimte met sauna, stoombad (werkte echt geweldig) etc. Goede apparatuur in de fitnessruimte. Kamers ruim, ook stil, wij hadden de familiekamer (met twee slaapkamers, badkamer met tweepersoons bubbelbad, een apart toilet en balkon.

Zeer mooie "Van der Valk" !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij hadden dit hotel geboekt voor het mooie zwembad ; we hebben er echter geen gebruik van kunnen maken wegens werkzaamheden . "Booking "had ons hiervan kunnen verwittigen! Het hotel heeft ons wel een mooie compensatie gegeven!

Mooie grote kamer met prachtig uitzicht (Etage 8) Ruime moderne badkamer met bubbelbad en douche. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Overdekte gratis parking!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Zoals bij elke van der Valk zeer uitgebreid ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Toen ik boekte stond er dat er onderhoud aan het zwembad was tot 1-02. Echter was dit zonder dat het ergens gemeld was met 2 weken uitgesteld

Zoals bij elke van der Valk zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Uitstekend hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We vonden het jammer dat de ramen niet op een kier open konden. Het was of helemaal open (en dat de buren gewoon naar binnen kunnen: gezamenlijk balkon... of gewoon dicht. Wij slapen altijd met een raam open, dus dat was wel beetje jammer. Ook werd er niet van te voren op de hoogte gesteld dat het zwembad dicht zou zijn...

Het eten in het restaurant echt per-fect! Personeel ook super vriendelijk! Whirlpool in de badkamer ook heerlijk. We hadden geen ontbijt inbegrepen, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar Van Der Valk kennende, is het ook vast uitstekend!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Comfortabel en zeer verzorgd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik had wat last van de te zachte bedden (Swiss-sense ?) maar dat ligt meer aan de gesteldheid van mijn rug :) Er was geen minibar op de kamer. Wel een minibar-pakket aangeboden gekregen voor 15 Euro maar de samenstelling was niet wat ik zocht. De gehele entourage was zeer verzorgd maar maakte een wat zakelijke indruk. De lobby m.n. niet echt gezellig ingericht.

Zeer ruime kamer. prachtige badkamer en een zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Kom hier vaak en zal zeker nog terug komen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bar.. terrasdeur stond open.. was eigenlijk heel frisjes.. waardoor we dan ook eentje minder genuttigd hebben..

Vriendelijk personeel. Ruimtelijk en toch gezelig

Geweldig !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enige wat we misten was een bluetooth speaker om je telefoon op aan te sluiten voor beetje muziek. en de minibar was leeg en deed het niet

comfort van de kamer, faciliteiten in het hotel, medewerking van de medewerkers, badkamer was geweldig. Bed sliep heerlijk

Kamer, ontbijt, diner, bediening uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer, ontbijt, diner, bediening uitstekend. Tip. Ofschoon airco aanwezig is temperatuur van de kamer voor ons 's nachts toch iets te warm. Haakje aan deur om die 's nachts open te zetten zou geweldig zijn.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Zeer prettig relaxt verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In de overigens prachtige badkamer hing een wat benauwde lucht van het toilet, kan grondiger schoongemaakt worden

mooi ruim modern hotel en mooie ruime kamer met balkon en prachtig uitzicht een werkelijk fantastisch ontbijt, zeer uitgebreid, fijne producten en zeer goede koffie

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Geweldig uitzicht, slecht diner
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Restaurant, goed genoeg voor de snelle hap. Absoluut niet goed als je rustig wil genieten van een lekker diner.

Wanneer je komt om lekker te ontspannen is vooral de restaurant ervaring niet goed. Heel gehaast, niet intiem, en een menukaart van de gemiddelde Kwalitaria. Echt jammer, want het uitzicht op de hoekkamer is echt verrassend. Daarnaast zijn de wellnessfaciliteiten goed bevallen.

perfect, we hadden nog langkunnen doorgaan
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

het personeel vriendelijk en behulpzaam, de kamers groot schoon en opgeruimd. koffie in de kamer is altijd makkelijk . t ontbijt heel goed, ruime keuze, ook gezond en ook lekker.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Heerlijk grote kamer en dito uitgebreid ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het zwembad is wat klein en daarom minder geschikt om baantjes te trekken. De wifi tijdens onze vergadering was niet geweldig, waardoor we soms moesten terugvallen op 4G op onze mobiel. Niet echt iets te doen op loopafstand.

Heerlijk grote kamer en dito uitgebreid ontbijt. Gezellige sfeer in het restaurant, ook 's avonds.

Voor een nachtje is dit een prima hotel.

De schoonmaak en onderhoud. Er zaten vlekken op de ramen, behang was hier en daar los of afgescheurd. Lijmresten en vlekken op de tafel. En het water in de douche liep niet goed weg. Hebben nog net de kamer droog kunnen houden.

Geweldig ontbijt en het restaurant was voortreffelijk. Heerlijke bedden. Enorm grote kamers en super vriendelijk personeel. En we hadden prachtig uitzicht, zelfs vanuit de badkamer.

Leuke locatie voor een nachtje met het gezin.

Interieur vonden wij niet heel smaakvol, lobby ongezellig. Behang in de kamer vies en beschadigd. Lang wachten bij het diner in het restaurant.

Heerlijke bedden en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Fijn zwembad en wellness mogelijkheden. Mooie badkamer, whirlpool met uitzicht.

Mooi en gastvrije plaats om te vertoeven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

2 losse bedden die uit elkaar schuiven. Geen controle in het zwembad, tokkie familie met luchtbanden maakte een normaal gebruik onmogelijk.

Prachtige ruime kamer met een mooie badkamer. Goed verzorgd restaurant, compleet ontbijt en goed diner.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Comfortabel hotel met heerlijk restaurant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De welnessfaciliteiten vielen helaas tegen. Het zwembad was klein en voor de zonnebank had ik moeten reserveren. Er was geen personeel van het hotel bij de welness.

Goed ontbijt en een heerlijk ruime kamer met balkon én bubbelbad.

Heerlijke bedden en ruime slaapkamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat de open haard uit is als je 'savonds terug komt en nog een borreltje wilt nemen bij het haardvuur. Beleid van directie zei receptionist.....heel ongastvrij en ongezellig

Heerlijke bedden en ruime slaapkamers

Badkamer en de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het personeel in het restaurant, Bij het dinee was ik eerder klaar, terwijl mijn echtgenoot nog niet klaar was werd bord al weg gehaald. Dit gebeurde ook bij het ontbijt. Ik kreeg het idee dat we binnen een half uur weg moesten. Terwijl het personeel ook niet de moeite nam om te vragen of zij mogen afruimen.

Badkamer en de kamer. Mooi hotel en een goede sfeer in het restaurant..

- Zeer ruime, moderne kamers

Alles was piekfijn in orde!

- Zeer ruime, moderne kamers - Geen geluidshinder van andere gasten - Fijn zwembad op de bovenste verdieping - Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Mooie hotel vlak naast de A12
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Voor die prijs dat ik moest betalen voor één nacht vindt ik dat er wel onbijt mocht bij zijn,in plaats van daar nogeens extra voor bij te betalen.

Mooie en ruime kamers,geluidsdicht. Perfect en proper en goeie bedden.

Uitstekend met zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het mooie interieur, het heel uitgebreide ontbijt en de de zeer mooie kamer met ruime badkamer met bubble-bad en een uitstekende matras. Wij sliepen op de 10e verdieping en hadden een prachtig uitzicht.

De familie kamer was supercomfortabel en de badkamer was...

De liften waren soms lang bezet

De familie kamer was supercomfortabel en de badkamer was schoon en modern. Veel lekere opties bij het ontbijt, koffie was heerlijk. Er is ook een goede lunchkaart. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Gezellig romantich hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

een van onze kussens was vies, maar deze konden we kostenloos omruilen voor een nieuwe bij de servicebalie.

Ontbijt was uitgebreid genoeg. Goede service en ook lekkere borrel mogelijkheden.

Top.

geen tips, en dat ik echt uitzonderlijk.

Familiekamer was top. Heel ruime kamer (of eigenlijk 2) , tv voor de kids, bubbelbad, fantastisch hoekraampartij, boven verwachting!

Lekker geslapen en goed gegeten.

Geen bijzonderheden.

Eenvoudige maar nette en schone kamer met fijne bedden. Prima badkamer. Uitstekende geluidsisolatie, van de direct voor het hotel gelegen A12 was zo goed als niets te horen!! Lekker ontbijtbuffet.

Heerlijk gezwommen, geslapen en gegeten!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er zat op één van de 2 bedden geen hoeslaken, alleen een molton. Na bellen receptie werd dit missende hoeslaken direct gebracht. De thee-cups die je kunt ophalen bij de balie en kunt gebruiken in het espresso automaat zijn sterk en moeten! worden aangelengd met heet water. Wel leuk dat deze nieuwe mogelijkheid er is om ook thee op de kamer te zetten.

Het zwembad op de bovenste etage, geweldig! Het ontbijt, ruime keuze en een ruime zaal met vele gezellige hoekjes.

Fantastisch hotel

Er waren 2 liften voor 14 verdiepingen en deze liften waren erg klein. Je moest vaak lang wachten of hij zat vol. Voor zo'n groot hotel verwacht je meer en grotere liften.

Prachtig hotel. Zeer grote familiekamer met een uitstekende airco. Mooie badkamer. IJskastje en kluis op de kamer, 2 grote tv's. Dakterras. Prima bedden. Schoon. Wat wil je nog meer. De rest van het hotel was ook super mooi. Ontbijt was fantastisch met alles wat men zich kan wensen. Zelfs koks die live iets voor je klaarmaken.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Top Hotel met super sfeer!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was een mini bar maar die was helaas leeg.

Wij kwamen laat in de avond aan en werden geweldig ontvangen door de zeer vriendelijke nachtportier Henry, De kamer was zeer royaal en heerlijk schoon,ook fantastisch bed en super fijne badkamer met regendouche.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

wet meer verlichting aan de spiegel in de badkamer

geweldige kamer Heerlijk ontbijt Goede toegankelijke parking. entree en restaurant waren schitterend gedecoreede

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Onderbezetting in de bar 's avonds, waardoor we uiteindelijk naar de kamer zijn gegaan.

Prachtig hotel, mooie kamer. Kwaliteit van diner en ontbijt zeer goed.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Misleiding!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Had een kamer MET balkon geboekt. Dat balkon was er helemaal niet. Na aandringen kon ik een andere kamer krijgen als ik 80 euro extra betaalde. Dat heb ik gedaan omdat ik echt dat balkon wilde. Ik vind het super superslecht dat er in de beschrijving stond dat ik een kamer met balkon reserveerde!

Verblijf met fantastisch uitzicht!

We kregen een kamer op de 11e etage en daar was onze zoon heel blij mee. Het uitzicht vanuit de ruime familiekamer was fantastisch en dat heeft er zeker toe bijgedragen dat ons verblijf een succes was.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Goed ontbijt fijn vriendelijk personeel uitzicht was...

Het zwembad maar daar kon van der Valk niets aan doen. Maar voor ons waren er vandalen geweest. Peuken rond t zwembad. Planten uit potten gerukt en kiezels uit de pot op de bodem van het zwembad. Hopelijk filmen ze en weten ze wie het waren zodat je zulke gasten volgende keer kunt weigeren

Goed ontbijt fijn vriendelijk personeel uitzicht was geweldig!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ruime familiekamer !

Erg lange rijen bij ontbijtbuffet. Radio die centraal geregeld was in familiekamer en niet uitkom en dus de hele macht zachtjes aanstond.

Ruime familiekamer !

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Betalingsadministratie rommelig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In het hotel en met name in de kamer hing een zwakke rioollucht, bedden waren niet goed. Receptie boekte een reserveringsbedrag dat men bij de latere betaling niet meer kon tegenboeken, zodat wij 275 euro teveel betaalden, maar dat zou automatisch gecorrigeerd worden, afwachten dus maar zeer klantonvriendelijk

Restaurant goed

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goed hotel met veel faciliteiten

Ligt echt aan de snelweg. Wel lekker goed bereikbaar maar niet echt sfeervol.

Mooie royale familiekamer. Uitstekend restaurant voor diner en ontbijt. Gratis gebruik van het zwembad, sauna en stoombad. Allemaal niet heel groot maar gewoon even lekker. Temperatuur van het zwembad is ook lekker warm.

We hebben het erg gezellig gehad in uw hotel.

Zie boven.

Alles was prima, alleen moesten we steeds veel te lang wachten bij de lift. Voor het personeel moet u een aparte lift bouwen en nog 1 lift erbij voor de gasten.

Zeer comfortabel hotel.

Alles was eigenlijk dik in orde. Zwembad had net een slagje ruimer gemogen maar dat mocht de pret niet drukken.

Zeer comfortabel hotel. Ruim en nieuw. We sliepen in de royale familiekamer, ideaal met twee kinderen van 9 en 11. Prijs-kwaliteit is dik op orde. Het verkeer op de A12 hoor je niet tot nauwelijks en het uitzicht is fantastisch. Personeel was zeer vriendelijk en oplettend, zowel aan de receptie als in het restaurant. Heerlijk en heel uitgebreid ontbijtbuffet. Wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima praktisch verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- De kwaliteit van het bed, dit is duidelijk aan vervanging toe! - de consumptiebon die we hadden gekregen bleek niet in mindering gebracht op de rekening.

- De vriendelijkheid van het personeel. - De maaltijd in het restaurant. - De ruime kamer en het mooie uitzicht op de 12e verdieping.

Zakelijk hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Akoestiek onthaal/receptie. Geen informatie over fietsroutes of wandelingen in de buurt. Kale aankleding van de erge ruime kamer.

Heerlijk ontbijt. Ruime comfortabele kamer. Lekker bubbelbad. WiFi.

prima hotel. Ruim, strak aangekleed en lekker ontbijt

Familiekamer was ruim opgezet en aangenaam, maar een wastafel in de badkamer is wel erg weinig als je met meerdere personen bent

Ontbijt zoals vaak bij van der valk, dik in orde!

Goed hotel waar dingen soms behoorlijk fout kunnen gaan
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vaker bij dit mooie hotel met veel plezier verbleven, maar dit keer viel het vies tegen. Personeel (nachtportier, barpersoneel) was onvriendelijk. Het was niet mogelijk om een bucket met ijs op de kamer te krijgen. Er werd ook geen uitleg gegeven waarom niet. Uitchecken duurde te lang. Maar één personeel aan de balie tijdens spitstijd. Alleen aparte bedden als tweepersoonsbed Het eten is beter bij andere V/d Valk hotels. Kamer is tussentijds niet schoongemaakt.

Het hotel heeft een goed ambiance Kamers zijn goed (schoon en goed ingericht), behalve de bedden Goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

geweldig genoten en is voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik had een minibar box extra besteld, en is misschien tip dat volgende keer al koud word gezet in het kleine koelkastje wat in de kledingkast staat

bij binnenkomst hotel erg vriendelijk personeel. Kamer zag er erg mooi en schoon uit badkamer was ook erg mooi heerlijk bad en een aparte fijne regendouche. mooie grote tv aan de muur

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

ideaal voor gezinnen

Geen tissues in de badkamer en te dunne dekbed. Geduid van de airco/verwarming

De hoeveelheid ruimte in de familiekamer. Mooie badkamer met bad en doucge

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Luxe, schoon en top personeel!

Behang was niet echt mooi meer. Grote waterstoring in Gelderland waardoor we zondag niets meer konden doen, maar dat lag niet aan het hotel.. Water werd uitgedeeld.

Kamer was ruim, konden goed chillen met groep vrienden.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

ontbijt is geweldig lekker, gezond en vers
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

er was geen body lotion meer op de kamer. douche in de sauna / gym is wat verkalkt op de muur en vloeren. Prijs van 131 euro voor kamer met ontbijt is wel wat te flink.

ontbijt is geweldig lekker, gezond en vers Bed is prima. Grote kamer met jacuzzi. Jacuzzi niet gebruikt, wel naar de sauna geweest.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

pERFECTE PLEK VOOR EEN OVERNACHTING MET JE GEZIN ZEKER IN COMBI MET ZWEMBAD EN SANUNA FACILITEITEN!!

..HET AVONDETEN..DE FRIETJES WAREN KOUD MAAR WE KREGEN DIRECT NIEUWE WARME FRIETJES...MAAR NIET ECHT TEGENVALLEN...

dE PRACHTIGE RUIME KAMERS EN HET UITSTEKENDE ONTBIJT!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Familiekamer

Het was koud in de kamer. Ook was het behang op sommige delen stuk. Er waren grote gaten, dat stond onverzorgd.

De kamer was groot. Hotel mooi verzorgd. Het zwembad en sauna gedeelte was erg luxe en heel rustig.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

fijne lokatie voor paar daagjes weg

stoom-sauna deed het niet. schoonmaakpersoneel negeerde niet-storen bordjes op de kamerdeur. bubbelbad op kamer werkte niet

prima ontbijt, eten in restaurant ook lekker en aardige bediening

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heerlijk luxe
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Om dan toch wat te noemen, de tv stoorde af en toe

Sauna, zwembad, onwijs grote kamer, lekker bad in een grote badkamer, goed bed, super uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Goed hotel met zwembad en wellness.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Avondeten viel tegen, er was heel weinig keuze wat betreft ons dieet. Het waait op de slaapkamer. De luchtafzuiging kan wel even uitgezet worden maar gaat telkens weer vanzelf aan.

Grote schone kamer met comfortabele boxsprings, ruime badkamer met grote inloopdouche en tweepersoons bubbelbad. Leuk zwembad en gratis sauna! Ontbijt met kok die ter plekke een heerlijke omelet voor je kan maken. Bij het ontbijt kregen we speciale producten vanwege ons dieet. Gastvrij behulpzaam personeel.

Lekker luxe met Mn gezin een nachtje weg.

Lang wachten op de liften. Jammer dat op 31/12 niets georganiseerd word. Maar ik had er wel rekening mee gehouden dus had snacks bij me.

Ontbijt is super. Kamers lekker ruim en modern.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prachtige kamers met luxe badkamer.

Voor een dergelijke groot hotel met zoveel kamers zijn 2 liften die ook als dienstlift worden gebruikt veel te weinig😩

Prachtige kamers met luxe badkamer.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Super geslaagd weer!

Het is altijd fijn hier te verblijven met ons gezin met 3 kinderen. Ze hebben een eigen kamer bij de familiekamer. Dan kan je gewoon s avonds nog gezellig zitten ipv dan je stil moet zijn omdat de kinderen naast je liggen.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

We hadden een familiekamer.

We hadden een familiekamer. We waren met vier volwassenen. Kamer was super groot en verdeeld in twee gedeeltes, die met elkaar in verbinding stonden (open). Het was een mooie kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Leuke locatie!

Er was een actie lopende waarvan wij niet ingelicht waren en niet meer hebben mogen aan deelnemen wegens reeds geboekt met booking.com !

Uitgebreid ontbijt Mooie kamers

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Ruime kamer, met mooie badkamer, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Toilet was vies, vloerbedekking en bureau niet schoon. Wij hebben dit direct gemeld. Klacht serieus genomen!

Ruime kamer, met mooie badkamer, vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en diner. Goede en vlotte bediening.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Een dagje bijtanken.

Bij het inleveren van de sleutels vond ik het jammer dat de receptioniste eerst een telefoontje af moest maken (dat kan natuurlijk) en daarna meteen nog een telefoontje pleegde zonder enige vorm van verontschuldiging.

Het feit dat er een kok bezig was om het ontbijt zo vers en warm als mogelijk was te maken. Hij hield de boel goed in de gaten.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Top Hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Misde asbak op balkons lagen sigaretten op de dakterrassen

Wat een waanzinnig goed hotel, heel trendy en top service. Van design tot inrichting van afwerking tot indeling heel goed over nagedacht echt heel erg mooi. Personeel zeer vriendelijk en service gericht. Makkelijk bereikbaar en genoeg parkeerplekken. Prijs kwaliteit verhouding klopte meer dan prima.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Super comfortable en heerlijk eten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

23.30 laatste rond is een klein verbeterpuntje ...

Super ruime kamer, moderne badkamer met bruisbad en fantastische tv. Bar en ontbijtbuffet ook uitstekend. Kortom helemaal top!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Fijn verblijf met grote slaapkamer en uitgebreid ontbijt buffet
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

het gebruik van de bubbelbad op de kamer was niet duidelijk vermeld. Blijkt dat de aan/uitknop met droge vingers pas aan of uitgaat.

ruime kamer en uitgebreid ontbijt met veel keuze

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Ontbijt hebben wij nog nooit zo goed gezien wat een keuze...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er viel niks tegen. Persoonlijk mag er wel iets meer aankleding in de kamer de muren waren erg kaal en aangezien de kamers niet echt klein zijn. Maar geen reden om niet meer te komen we komen zeker snel weer terug

Ontbijt hebben wij nog nooit zo goed gezien wat een keuze uit verschillende producten, allemaal vers en ook huisgemaakte producten complimenten! De kamers zijn goed. Personeel zeer vriendelijk !

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Fijn verblijf met faciliteiten als zwembad, sauna en fitnessruimte

Geen idee eigenlijk.

Mooi zwembad, sauna en fitnessfaciliteiten. Mijn zoon en ik erg van genoten. Uitgebreid gevarieerd ontbijtbuffet. En niet te vergeten het nasturen van een vergeten knuffel!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Eigenlijk niets..

Pracht hotel, luxe uitstraling, wij hadden een familie kamer en die overtrof onze verwachtingen. Twee aparte grote kamers, grote badkamer en twee toiletten. Groot balkon en prima uitzicht. Ontbijt voor 12.50 pp is ook zeer aan te raden!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Fijne overnachting gehad met heerlijk ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Welness 1 infra rood sauna was door gebrand dus niet te gebruiken. De andere had geen tijds indicatie. En ik vond de rust ruimte meer op een wachtkamer lijken.

De kamer met bubbelbad was heerlijk. Bed sliep prima en ontbijt zeer uitgebreid.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Duiven bij Arnhem A12