Beoordelingen over Van der Valk Hotel Hardegarijp - Leeuwarden 3-sterren

Rijksstraatweg 36, 9254 DJ Hardegarijp, Nederland

#1 van de 1 hotels in Hardegarijp

Nette, grote kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen Van der Valk zoals andere. Oud gebouw. Eetzaal met oud meubilair en vlekken in het tapijt. Hier en daar rook het muf. Saai dorp.

Nette, grote kamer. Vriendelijk personeel. Goed restaurant. Ontbijt ook in orde. Leuk terras.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Leeuwarden, het waddenarrangement, fietsen.... Dan ben je aan het goede adres

We hadden een heerlijk verblijf. Het personeel, zowel aan de balie als in het restaurant, waren heel vriendelijk en deden er alles aan om ons een ontspannen vakantie te bezorgen. De kamers zijn misschien wat gedateerd maar waren schoon en de badkamer is ruim. De bedden zijn goed en het eten was lekker. Dank aan het voltallige personeel. Monique

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Degelijk hotel zonder veel franjes maar proper, alles...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn kamer was er één voor mensen met een handicap. Mooi dat het hotel deze voorziening heeft maar aangezien ik ze gelukkig niet nodig heb vind ik het vreemd dat ze die kamer onaangekondigd aan iemand toekennen die nochtans zeer ruim op tijd heeft geboekt. Vooral de badkamer gebruiken om te douchen is bijzonder vervelend. De vraag om een andere kamer te krijgen werd zeer droog afgedaan als niet mogelijk. Beetje jammer.

Degelijk hotel zonder veel franjes maar proper, alles functioneert zoals het hoort en personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ruime kamer met goede bedden.

eigenlijk niks.

Ruime kamer met goede bedden. De rustige ligging van de accomodatie. Goede parkeermogelijkheden. Leeuwarden is goed bereikbaar vanuit de accomodatie. Prima ontbijt.

Goed en prettig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift aanwezig. Drempel bij ingang hotel kamer. Drempel naar de douche ruimte. Het hotel was niet zo modern als dat we verwacht hadden.

De service van de medewerkers was TOP.

Heerlijk en een verwennerij. geslaagde vakantie.

Geen opmerkingen.

Vriendelijk personeel, kamers schoon en elke dag schone handdoeken. De bedden zijn heerlijk, vaak zijn die slecht in hotels en dat terwijl een goede nachtrust bepalend is of je ook ooit weer wil terugkomen. Zodoende dat wij nu ook weer hier waren. Ontbijt was goed verzorgd en smakelijk. ruim aanbod en door het vriendelijke personeel, ook weer op tijd aangevuld.

Leeuwarden heeft nu als Culturele Hoofdstad veel te bieden. Hotel is prima uitvalsbasis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als geheel maakt het hotel een wat gedateerde indruk. Gangen naar de kamers zijn "ludiek" vormgegeven en aangekleed, maar eigenlijk niet passend voor de sfeer in een hotel.

Oppervlakte kamer en faciliteiten waren in overeenstemming met de verwachting. Hygiene prima, personeel vriendelijk en behulpzaam

Locatie aangenaam en rustig, station in de buurt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Paspoort tonen is akkoord. Paspoort afgeven om gegevens te verwerken is niet akkoord! Creditcard authoriseren is akkoord. Eindbedrag betalen is akkoord, maar niet eindbedrag + aankomstbedrag verrekenen.

Rijk gevarieerd ontbijt aan brood, dranken en beleg Op kamer thee- en koffiemogelijkheden en in de badkamer goede douche-acessoires. Altijd aangevuld. Kamer was ook voorzien van ventilator en airco.

Degene die mij hielp bij het inchecken was vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Degene die mij hielp bij het inchecken was vriendelijk. Degene die mij hielp met uitchecken was allesbehalve vriendelijk. Een enorm chagrijnige vrouw. Dat moet echt veel beter als je wilt profileren als goed hotel. De douche op kamer 20 kan ook veel beter!!

Ruime kamer (bruissuite, dus wel volgens verwachting), prima...
    • Suite

Kleine douche, (mobiele) airco te klein voor de kamer (werd niet koel) en enorm lawaaiig. Mensen zaten op het gezamelijke terras voor ons raam te praten (gehorig). Deur kon daardoor ook niet open. Veel licht door het badkamerraam, waar plastic lamellen voor hingen. Raam daar ook niet te openen ivm inkijk canaf het gemeenschappelijk terras. In het restaurant geholpen door een slecht nederlans sprekende jongeman. Vriendelijk, maar de bestelling uiteindelijk verkeerd. Enorme hoeveelheid strontvliegen. Al wapperend ons eten naar binnen geschrokt. Kortom: uitermate teleurgesteld over ons verblijf. Juist extra diep in de buidel getast om mijn zoon te verrassen met een super de luxe nacht, maar tegenvaller op tegenvaller beleefd.

Ruime kamer (bruissuite, dus wel volgens verwachting), prima bed, oke ontbijt.

voor herhaling vatbaar.

enige minpuntje ,er was geen lift.ook GPS neemt Hardegarijp niet aan ge moet Hurdegarijp instellen, dat zou bij het adres moeten bijstaan, het heeft ons wel wat problemen gegeven.

het ontbijt was perfect, de airco een pluspunt met het warme weer.Kamer perfect, wij hadden teras

Hondvriendelijk hotel op een goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer die we gekregen hadden omdat we onze hond bij hadden was erg ruim (het was een rolstoeltoegankelijke kamer). Alleen was de locatie vlakbij de avonddeur dan weer niet handig als je een hond hebt die reageert op geluiden 😅

We hadden niet veel tijd, en ook nog eens veel eisen (we eten beide veganistisch). Toch hebben ze voor ons redelijk snel nog een paar kleine hapjes op tafel kunnen zetten. De kamer was netjes en schoon en het personeel was ook erg vriendelijk. De locatie was perfect en het hotel was erg hondvriendelijk 😊

gedateerd hotel met muffe kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

muffe kamer, even raampje openzetten als de gast een late arrival heeft. Kamers bgg grenzen aan de straat, niet zo'n fijn gevoel om met een open raam te slapen. Oud hotel, gedateerd.

kleinschalig

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is zeer behulpzaam vriendelijk. De kamer was uitstekend in orde. Mooi ruim en alles voorzien zoals euro, genoeg kastruimte, goed werkende airco. Wij hebben genoten

De opknapbeurt is een afknapper.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De make-over van de hotelkamers is een mislukking. De geschilderde wakken op de vloerbedekking en de paardenstallen op de bovenverdieping zijn pure kitsch. Het zou beter zijn te investeren in een kluisje, een koelkast en airco. De prijs-kwaliteit verhouding van de kamer valt tegen.

De service aan de receptie was prima.

Oké
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een oud gebouw (wel goed onderhouden) en is zeer gehorig.

Het ontbijt was goed maar niet uitgebreid zoals we gewend zijn van een Van der Valk. Het eten uit het restaurant was geweldig! En het personeel ook. Opzicht hebben wij een goed verblijf gehad.

prima slaaplocatie maar niet om te eten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant, medium is niet doorgebakken, groente is verse groenten en niet doorgekookt en uit een potje. Ook de verscheidenheid bij de lunch was matig

De goede bedden

Was kadootje voor oude (schoon)moeder van 90. Met de kinderen en schoonkinderen een weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk kleinschalig hotel in rustige woonwijk gelegen. Aardig personeel. Super relaxed allemaal. Rolstoelvriendelijk en vriendelijk voor oude mensen

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Hotel zeer gedateerd, kamer goed.

Ouderwets, afgelegen.

Alhoewel het hotel en alle "openbare" ruimtes gedateerd zijn, was de kamer prima en moderner. De prijs-kwaliteit verhouding is dan ook prima.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Heerlijk uitgerust, lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gang op de begane grond naar de kamers - dit moet een bevroren sloot op het Elfstedentocht-traject voorstellen - vonden we echt afschuwelijk. Sorry....

Een prima combinatie van het comfort van de 'grote Van der Valks' en de gemoedelijkheid van een klein hotel. Vriendelijk personeel, persoonlijke benadering, vlotte bediening, heerlijk eten.

Uit de reservering dacht ik op te maken dat de prijs...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uit de reservering dacht ik op te maken dat de prijs inclusief ontbijt was. Het was een aanbieding. Helaas niks aanbieding dus ontbijt gewoon nog betalen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 21: bureau (en daarmee mogelijkheid om te werken) vrij klein.

Medewerkers in dit hotel zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, ontbijt prima, diner prima. Kamer uitstekend, toiletartikelen beschikbaar, dat is erg prettig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

prima hotel, lekker gegeten en geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om de vrouwonvriendelijke spreuk op de heren wc te begrijpen moet je blijkbaar een echte Fries zijn.

De inrichting van de gangen was verrassend leuk, heel anders dan we gewend zijn. Speels met een thema. Beneden ijspret en op de verdieping paarden. Heel origineel en ook leuk voor kinderen.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Na een familie feest wilde we overnachten en de volgende dag Leeuwarden in om te winkelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zat haar van andere gasten in de haar droger. Er was een bruine smeer op de wand van de douche. De douche lekte op de vloer (als je de badkamer binnen liep). De slangeprint op het hoofeinde van het bed en de stoel vond ik helemaal niet leuk.

Prijs Ontbijt Mooi receptie en restaurant Parking Het bed was prima Omdat ik mijn hoofd hoger moet hebben als ik slaap waardeerden we de extra kussens

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima verblijf, nette en ruime kamer en goede service.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt vond ik wat simpel.

De service van het hotel is helemaal top. Ik kwam aan en moest snel (binnen 45 minuten) weg. Bij het restaurant gevraagd of ze even snel een maaltijd voor mij konden maken. Ik ben naar mijn kamer gegaan, kwam terug bij het restaurant en mijn tafel stond klaar en het eten kwam 2 minuten later. Helemaal top.

Prettige sfeer en zeer gastvrij hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was bijzonder goed verzorgd. Het personeel erg vriendelijk. Wij konden zelf tot laat in de avond inchecken. De kamers zijn mooi schoon. Bij aankomst was het wel wat koud in de kamer maar dit had te maken met de automatische schakelaar. Zodra deze aangaat bij binnenkomst wordt de kamer behaaglijk warm. Een prima hotel met prettige sfeer.

Kamers waren goed, badkamer netjes, ontbijt heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen moet in bad, helaas maar een heel kort wandje hiervoor waardoor het best fris is en de badkamer vloer heel nat.

Kamers waren goed, badkamer netjes, ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goed voor een zakelijke overnachting

De suite is (naar mijn smaak) ouderwets ingericht. Het hotel is luidruchtig en voor een flesje water op de kamer werden extra kosten berekend.

De suite was groot en het personeel vriendelijk. Snelle check in/out.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

een prettig hotel, dat gunstig is gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles beviel naar wens, dus negatieve opmerkingen maak ik niet.

Zowel de ontvangst als het vertrek verliep in goede orde. De kamer was prima. Het restaurant bood goede keuzes en de smaak was volledig naar wens. Het hotel is goed bereikbaar, alleen door de nieuwe (snel)wegen was het aanvankelijk wat moeilijk.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur op de kamers veel te hoog. Geen airco. Bediening raam defect Schoonmaken kamer veel te laat waardoor we er geen gebruik van hebben kunnen maken

De prijs die k via booking.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs die k via booking.com op mijn eerste nacht kreeg g aangeboden was zeer concurrerend en daarmee dus gunstig 67,50. Er is nog geen hotel waar ik voor zxelfde bedrag \

Goed verblijf op de badkamer na
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was geoutilleerd voor mensen met een handicap, maar de vloer is veel te glad, één wastafel en weinig opbergruimte.

De kleinschaligheid van deze Van der Valk vestiging en locatie

Voldeed precies aan ons doel: uitvalsbasis voor diverse uitstapjes in Friesland!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen idee. Kan geen tekortkoming bedenken

Het personeel : attent, vriendelijk. Ook de rustige ligging, en toch dichtbij Leeuwarden.. En de beschildering ban de motelgangen was uniek! Origineel. - verder prima ontbijt en diner .

Perfect hotel. Goed prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles klopt aan dit hotel. Ruime kamers, koffie/thee op kamer. Perfect ontbijt met, heel bijzonder, vers geperste sinas appel. Gezellig familie hotel.

Best
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed had iets hoger gemogen (ivm mijn beperking, was dat zeker een min puntje).

Het ging er gemoedelijk aan toe. Je was nog KLANT (dit in tegenstelling tot de grotere vdValk's, daar ben je een nummer en je wordt niet meer vertrouwd!).

Alles prima en relaxed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi was waardeloos. Hij verstuurde geen appje en ontving ook geen appjes.

Ontbijt was prima. Lekker veel soorten groente bij het avondeten. De zalm was super.

Puike accomodatie!
    • Suite

Dat een dag maar 24 uren telt, van het hotel en het personeel dus niets dan goeds te melden.

Een hemelbed, een slaapbank voor de kindjes, massa's ruimte, jacuzzi bij de kamer, ja wat wil je nog meer?

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

prima niks mis mee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was voldoende maar niet zo veel keuze. Verder alles prima.

Kamer was ruim en schoon hadden een Hondenkamer. Erg vriendelijk personeel erg lief allemaal voor onze hond. Gezellig buitenterras. Goede kaart. Mooie omgeving.

matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De styling, sfeer daar moet je wel echt van houden, ik vond het vreselijk. Ook het diner was matig : vis die al een tijdje opgewarmd ligt, wordt droog. Couscous op zijn Nederlands: bah Veel oude mensen, een dorp van niks Ik had er gewoon meer van verwacht

Ontbijt goed

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Machine om sinaasappelsap te persen was zondagochtend stuk. Weliswaar gerepareerd door personeel, echter onderdelen waren op grond gevallen, werden zo terug de machine in geplaatst zonder ze eerst afgespoeld te hebben.

Redelijk, maar nog wel wat verbeter puntjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking in het restaurant is zeer vies, niet VALK waardig, ook op de stoelen lagen erg ,veel kruimels. Koffiemok van binnen, onder de thee aanslag. Voorgerecht zonder de beloofde asperges geserveerd, bij navraag, werden de asperges, los op een bordje na gebracht. We hadden op het terras, een gereserveerde tafel, maar moesten later verkassen, omdat het zonnescherm naar beneden moest, en het anders op ons hoofd terecht kwam, niet goed nagedacht, hoe de tafels worden neer gezet buiten.

Het ontbijt was prima en de kamer was in orde.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Het meisje met donker haar dat woensdagavond 17 mei rond 19.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het meisje met donker haar dat woensdagavond 17 mei rond 19.00 u. buiten op het terras bediende (bij het eten) had er duidelijk geen zin in. Ook vertoonde ze geen flexibiliteit toen ik vroeg of de factuur voor het eten gekoppeld kon worden aan de factuur voor de hotelovernachting zodat ik in één keer kon betalen. Dat was absoluut onmogelijk, zei ze. Ik vermoed echter dat ze het te veel werk vond. Dit is niet wat ik bij Van der Valk gewend ben.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt, wij kwamen wat laat moet ik toegeven. Maar er was niet bijgevuld waardoor je beleg misgreep. Bij het vragen naar de aanvulling voelde je nogal bezwaard. Personeel was er niet heel blij mee met die vraag.

Kamer was schoon en zag er verzorgt uit

• Beoordeeld op: 17 april 2017

De koffie en thee op 1 ste paasdagen was niet te drinken we...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie en thee op 1 ste paasdagen was niet te drinken we zaten toen in een andere zaal. Kwam uit grote tanks lauw en bij de thee vies gekleurd water

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1e plaats: opgedroogde urinevlekken van vorige gast op wc-bril 2e plaats: reactie op mijn melding: "ik heb het doorgegeven aan de schoonmaak en ze zullen er de volgende x beter op letten". Vind ik onvoldoende. Aardige jongeman, maar dit kan niet vind ik. Verder behoorlijk lawaaiig.

ruime kamer en badkamer ontbijt was ok. maar niet vergelijkbaar met andere/nieuwere Vd Valk hotels.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prima verblijf gehad, aardig personeel.
    • Suite

De verlichting in de eetzaal is S'avonds niet sfeervol. Meer schemerlampen en andere gordijnen.

De knusheid in de hal! Deze had ik graag doorgetrokken gezien in de eetzaal

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zoals van der Valk altijd is: Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren daar voor 1 nacht! Het hotel was opgeknapt, en alles was in het teken van de Elfstedentocht! De rest was ook aan vervanging toe. Komt misschien nog!!! Eten heerlijk!

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Prettig en goed verzorgd verblijf met persoonlijke benadering door al het personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gangen zijn leuk voorzien van schilderingen maar door gebrek aan aankleding komen zij kil over.

Vriendelijk personeel en schone kamer en badruimte. Alles goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ingang langs buiten voor het hotel is niet bij de hooft ingang De schrijfwijze van de plaatst is anders opgegeven dan de navigatie de plek kent .

zeer goed restaurant en leuke kamers

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Alles prima, ontbijt en diner.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 20. Door een zaal twee lange gangen aflopen, geen lift. De ventilatie op de badkamer was slecht.

Alles prima, ontbijt en diner. Mooie schilderdeingen, Orgineel.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het motel-gedeelte: een kamer als een balzaal, heel schoon en uitstekend geïsoleerd. Hele goede bedden, prachtige badkamer. Huisdiervriendelijk. Keurig ontbijt. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Prettig en ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-buitendeur naar de gang van de kamer (we hadden kamer 2) was erg zwaar en moeilijk te openen met volle handen. Suggestie: zorg voor een automatische deur.

-grote kamer met veel ruimte voor meegenomen wiegjes/kinderbedjes -uitstekende service met dit regelen

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Mooie rustige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie is iets aan de sterke kant. Misschien een minder gebrande boon gebruiken.

Kamer 1 is echt super. Geen straatlawaai. Zeer goed slechts één ingang voor kamer 1 en 2. Onze vrienden zaten in kamer 2.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Heerlijk uitgebreid ontbijt !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou het zo niet weten .

Heerlijk uitgebreid ontbijt !!!!! Zelfs verse jus de orange !!!!!! Heerlijk .

Goed rustig hotel mooie omgeving

Afzuiger badlamer

Vers sinaasappel sap

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Ontbijt was héérlijke

Schimmelgeur in de badkamer

Ontbijt was héérlijke

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige tv van de buren

Heerlijk Glutenvrij brood

Mooie kamers en goed ontbijt

Mooie kamers en goed ontbijt

Het ontbijt en het terras

de losstaande airco

Het ontbijt en het terras

Ruim en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco erg luid of airco uit lekker warm.

Ruim en schoon.

Het geheel: locatie, hotel, personeel, omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geheel: locatie, hotel, personeel, omgeving.

Geheel naar wens .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een lift maar had misschien bij de afspraak een kamer gelijkvloers moeten vragen.

Prima bedden.

Vrij gedateerde uitstraling.

Prima bedden. De badkamer was zeer ruim, met bad!

het ontbijt en 's avonds het diner in het restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt en 's avonds het diner in het restaurant.Het restaurant, de bediening en het eten was allemaal SUPER

Bier.

Bier.

Prima ontvangst, degelijk ontbijt, mobiele airco op kamer,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontvangst, degelijk ontbijt, mobiele airco op kamer, ruime parking

Goed hotel op ca 15 minuten rijden van Leeuwarden , lekker...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche was veel te heet en niet kouder te krijgen.

Goed hotel op ca 15 minuten rijden van Leeuwarden , lekker ontbijt!

We verbleven maar 1 nacht toech was het goed.

knus gezellig hotel

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de badkamer enorm rook naar een urinelucht. Ontbijt niet heel uitgebreid.

Grote badkamer, goede bedden en vriendelijk personeel

goed,..chapeaux

de vele trappen naar de eerste verdieping

eten en drinken en het vriendelijke bediening

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is allemaal wat gedateerd en de bedden veel te zacht.

Comfortabel kleinschalig hotel

Service van personeel

was een goede korte vakantie
    • Suite

In kamer naar badkamer kleine drempels. Ook naar toilet kleine drempel. Voor oudere mensen erg opletten.

Superverblijf gehad!

Eigenlijk niets....

Heel vriendelijk personeel! Lekker eten en het ontbijt was super! De kamer was proper en modern interieur...kortom een aanrader

Fijn verblijf, beetje gedateerd maar de kamer was opgeknapt

Hygiëne in het restaurant

Fijne kamer, goede bedden.