Beoordelingen over Van der Valk Hotel Hengelo 4-sterren

Bornsestraat 400, 7556 BN Hengelo, Nederland

#2 van de 4 hotels in Hengelo

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Jammer dat het hotel zelf bepaald welke kamer je boekt
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Een kamer met een balkon geboekt, hier ook voor betaald, maar zonder enig overleg een totaal andere kamer geven. De kamer met balkon, zoals er geboekt is was niet beschikbaar waardoor we jacuzzi kamer kregen. Lijkt allemaal prima, maar om een sigaret te roken in dit hotel mag men eerst de hardloopschoenen aantrekken, 36 deuren door, 5 trappen op en af en als laatste een gang door die volstaat met beschonken feestende mensen. Als laatste is het van belang de pas van de kamer mee te nemen, anders is het onmogelijk om het trappenhuis van de kamers te bereiken. Toch leuk, als je partner niet rookt, zo zonder stroom omdat het pasje mee moet om weer naar binnen te kunnen. Met veel pijn en moeite een andere kamer gekregen. Na nog meer lange gangen bij de kamer gekomen, ja een balkon, en nee nog steeds niet wat we geboekt hadden. Al goed, het balkon (zeg maar galerij) was aanwezig, dus voor 1 nacht was het prima.

Het ontbijt was perfect.

Perfect voor doorreis (aan de snelweg), ruime kamer, schoon,...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen tweepersoonsbedden beschikbaar alleen twee aan elkaar.

Perfect voor doorreis (aan de snelweg), ruime kamer, schoon, snelle check-in en ontbijt uitzonderlijk goed

5.5
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

kamer had een hondsgeur het was ook koud in de badkamer de nieuwe locatie dat boeking.com ons aanbevolen had is in het geheel tegen gevallen normaal gaan we in een locatie lijk arrest huis.

beleefd met veel geduld en vriendelijk personeel ,goed ontbijt, eten was s' avond gewoon niet wat wij normaal verwachten.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Uitstekend ontbijt en prachtige kamer
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Tweede nacht rond 2u s'nachts vonden enkele gasten het nodig hun discussie op de gang verder te voeren.

Zeer snel in- en uitgechecked. Voortreffelijk onbijt en zeer uitgebreide keuze. Zeer propere kamer. Ideaal gelegen, afrit autostrade genomen en recht vooruit lag het hotel. Meer dan genoeg parkeermogelijkheden voor het hotel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

boven verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer 402 is een eind lopen...

ruime kamer, goede douche, goed bed, goede gordijnen (donker), goede airco, goede kaart restaurant en kwaliteit in orde, uitgebreid ontbijt buffet

Al met al een prima hotel om een paar dagen te vertoeven!!!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

1 wastafel in de badkamer. Bij het ontbijt te weinig koffieapparaten stond vaak een rij. En broodjes konden beter in een afgesloten bak gedaan worden nu werden ze sneller oud van smaak.

Kamers waren ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Badkamer was super mooi en groot. En het ontbijt was heel uitgebreid.

zeer ruime en gezellige kamers;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer ruime en gezellige kamers; behulpzaam personeel, hartelijke en gezellige bar. Bijzonder uitgebreid ontbijt. Ik heb genoten van de "grandeur" van het hotel.

heerlijk rustig
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

bewegwijzering naar kamer doolhof als de bordjes in de gang hangen zou het duidelijker zijn zo moet je zoeken om het rest te vinden moet je nu omhoog of rechtdoor

grote schone kamer grote badkamer met douche en bad formidabel ontbijt

aanrader

alles was prima

Mooie ruime kamer, uitstekend bed, heerlijke inloop(regen)douche. Het ontbijt is werkelijk formidabel. Veel keuze in brood en broodbeleg.

Prima bevallen!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het was wel heel erg druk tijdens het ontbijt. Kwam misschien vnl door de vaderdag, maar er mag dan iets meer rekening wordem gehouden met hotelgasten.

De kamer was prima en het ontbijt was goed.

Fijn kort verblijf!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De mini koelkast op de kamer deed het niet, stond wel aan maar werd niet koud. Helaas vergeten dit door te geven. Gaat om kamer 607!

De grootte van de kamer. Het was trouwens een gerenoveerde kamer, dus alles was nieuw 😉 Je kon zelfs nog n klein beetje verflucht ruiken, maar geen last van gehad!

Geweldig en luxe verblijf
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De lokatie vond ik wat minder, je kan niet echt er op uit gaan om te gaan wandelen ofzo.

Het aanbod aan ruimte is geweldig, heerlijke bedden (ik heb er zelf ook 1 gekocht aan de hand van ervaring met vd Valk). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Gezellige warme sfeer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

In de korte tijd dat wij er waren hebben we eigenlijk niets kunnen ontdekken wat ons tegenstond. Behalve het betalen van de rekening. Maar dit hebben we graag gedaan.

Zeer ruime kamer en badkamer. In de kamer een tafeltje met 2 stoelen. Aparte spiegel met zitje voor de make-up voor de vrouw. Ruime genoeg om nog rond te lopen. Het restaurant is een ruime keus voor zowel ontbijt als diner. Er heerst in het hotel een gezellige warme sfeer.

Zeer aangenaam en ontspannen.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het behang is erg stoffig, haal je je hand er langs dwarrelt er heel veel stof vanaf. Spiegel was niet schoon in de slaapkamer. Verder was het toppie.

Mooie kamer, mooie badkamer en hele fijne bedden.

Heel fijn!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Als je last hebt van het verkeer, van tevoren een andere kamer nemen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid; zelfs zo dat het moeilijk was om te kiezen wat we nu weer eens zouden nemen en uitstekend verzorgd. Een fijne, ruime kamer, gelegen aan de snelweg. Gelukkig hoorde je het verkeer nauwelijks in de nacht. Alles prima schoon en heerlijke bedden. We hebben goed geslapen.

Prima hotel om de regio te bezoeken.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel om de regio te bezoeken. Locatie vlak bij de snelweg en dicht bij centrum Hengelo We waren er om een festival te bezoeken en een bezoek aan de regio. ruime kamer ver lopen van de receptie maar parkeren kon dicht bij de kamer.

Comfortabel!!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Balkon die niet afgescheiden is van de buren. Je zit op een soort galerij, geen privacy dus. Ook het uitzicht op een zendmast is niet denderend.

De sfeer, hartelijke ontvangst, het ontbijt en de ruime kamer en badkamer.

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het matras van de boxspring was, in tegenstelling tot dat van mijn partner, slap en versleten. Daardoor beroerd geslapen. Heb hiervan bij het uitchecken al melding gemaakt bij de receptie.

Prima hotel, mooie royale kamer, fijne grote en schone badkamer, heerlijk uitgebreid ontbijt.

Heerlijk hotel met aardige bediening
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Warrige indeling. Daardoor waren de kamers niet voor iedereen makkelijk te vinden. Vooral ouderen liepen te dwalen.

Het restaurant. Het eten was voortreffelijk met een redelijke prijs.

Fantastisch!! Wij komen zeker terug....
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Niets is ons tegen gevallen!

Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Personeel super vriendelijk en behulpzaam! Schone mooie ruime kamer en het ontbijt was geweldig, voor ieder wat wils!

Fijn hotel voor een overnachting
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel. Prima parkeergelegenheid. Heerlijk ontbijt. Ruime kamer en badkamer. Goede bereikbaarheid.

De kamer lag aan de snelweg, waardoor je geen raam open kon zetten vanwege het geluid. Twee keer eerder in dit hotel geweest. Beide keren hadden we toen een kamer aan de achterkant. Dat is prima!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Praktische locatie, ruime kamers.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt krioelde het van de gasten, en het personeel was niet al te vriendelijk, op uitzonderingen na.

De grootte van de kamer en de faciliteiten daarvan. De bedden lagen heerlijk en de badkamer was ook ruim.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goed voor een nacht.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Mijn partner en ik vonden het vervelend dat er 2 matrassen waren. Dan lig je iedere keer in die gleuf.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was mooi en schoon.

Gezeur over het diner dat direct afgerekend moest worden i.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Gezeur over het diner dat direct afgerekend moest worden i.p.v. als gebruikelijk de volgende morgen bij het uitchecken. Heel dom, want de rest was gewoon goed.

Volgens verwachting
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij binnenkomst waren de dames van de receptie druk bezig om iets met elkaar te bespreken en zagen ons niet staan. Slechte binnenkomer!

Prima ontbijtbuffet

uitstekend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

te grote kussens. Voor ons beiden te dik. Hebben echt slecht daardoor geslapen. Op een gegeven moment maar zonder kussen slapen. Dat is echt jammer.

ruime slaap- en badkamer. Zeer schoon. Mooi ingericht. Ontbijt zeer veel keus.

het is een heel goed hotel, zeker voor de prijs kwaliteit.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

voor mij op dit moment niks.

het waren royale kamers schoon en een goed bed, mooie badkamer, het ontbijt was ook helemaal goed alles word terplekke voor je klaar gemaakt ( zoals eieren gebakken ), ik maak het wel eens anders mee

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Heerlijk ontspannen, en heerlijk gegeten.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kan niets vinden , nogmaals het was perfect

Perfect ontbijt, grote kamer en een geweldige doucheruimte Restaurant groot compliment, heerlijk gegeten, met een perfecte bediening.

Heerlijk.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt dus niet in alle vestigingen hetzelfde.Maar nog meer dan voldoende.

Groot ontbijt, niet zo uitgebreid dan bij Valk Harderwijk. Zeer mooie grote kamer/badkamer.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

het uit zicht was niet zo maar dat was voor ons niet van...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het uit zicht was niet zo maar dat was voor ons niet van toepassing we kwamen pas s avonds en zijn s morgens het na heet ontbijt weg gegaan het ontbijt was super weer

Aanrader, voor herhaling vatbaar
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer tochtte wat, met opbollend gordijnen ( dag met storm). Iets rumoerige ventilatie. Ondanks verblijf aan de achterzijde enig rumoer van verkeer op de snelweg.

Ruime comfortabele kamer. Prima badkamer. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Luxe kamers met heerlijke bedden en uitstekend ontbijt, naast snelweg gelegen.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn wel ver weg van ontbijtruimte.

Erg grote kamer, met fantastische bedden. Ruime badkamer met bad en aparte regendouche. Erg luxe allemaal. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en goed. Pal naast snelweg, dus goed voor doorreis. Geen last van geluid.

Helemaal goed.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Zijn er al meerdere keren geweest. Altijd prima ontvangst,ruime kamers,netjes. Goed onbijt. Mooi centraal gelegen. Je zit zo op de snelweg en je zit op korte afstand van mooie natuurgebieden.

Avsoluut voor herhaling vatbaar!! Dat zegt genoeg denk ik.

Kan echt NIKS bedenken

De hygiene. Het personeel en het eten....alles voortreffelijk. En zeker voor herhaling vatbaar!!! De extra service van TECHNISCHE DIENST die mij heeft geholpen md kapotte bumper vd auto vind ik het noemen ook zeker waard!!!

Het was relaxing
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij kregen twee kaartjes voor het programma "Prijzenpakket". Werkt misschien voor de Nedelandse bezoekers maar niet voor buitenlanders. Wij wonen in Belgie. Hoe we ook getracht hebben dit in te vullen via internet,no go! Probleem begint al bij het invullen van de postcode.

Alles prima; geen problemen.

Een fantastisch leuk lang weekendje weg!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Als je roomservice besteld moet er gelijk na afgifte betaald worden per pin of contant. Helaas nemen ze niet standaard de draadloze pin automaat mee en verschilt het per receptioniste of ze het aan je vragen of je per pin of contant wilt betalen. Dit geeft soms vervelende situaties.

Prachtige kamer!!! De Premium kamer/appartement is erg ruim, heeft een lekker groot 2 persoons bed (2 losse bedden) een lekker diep bad waar je goed met 2 personen inpast en heeft een mooie grote flatscreen tv boven het bureau hangen.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima overnachting
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het licht knipperde in de badkamer. Omdat we pas heel laat in de kamer kwamen hebben we niet meer de receptie gebeld.

Er werd gevraagd om een krukje om in de douche te kunnen gebruiken omdat ik kort geleden ben geopereerd. Toen we s'Avonds aankwamen stond er een douche stoel klaar. Super!

Prachtig hotel met een goede locatie erg deftig maar zeer zeker voor de gewone man
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onduidelijkheid over ontbijt en lunchbox. Bij aankomst aangegeven dat ik kamer voor 2 met ontbijt had geboekt en gevraagd of ik kon ontbijten en i.p.v. de tweede persoon die dus niet meekwam een lunchbox als extra kon meekrijgen aangezien ik voor werk verbleef. Dit was mogelijk alleen werd er de dag erna gezegd dat ik het lunchpakket moest betalen aangezien ik alleen reisde. Lunchpakket is na discussie van de toezegging toch meegegeven na mijn ontbijt aangezien de collega die toezegging deed er niet was. Erg onprettig als je 205 euro betaald voor 2 nachten en dan moet gaan discussiëren over 11 euro. Vermeld dit op uw website aub zodat deze twijfel bij klanten alsook aanbieders word weggenomen. Ik snap de redenatie niet, je betaald voor twee maar als je bij wijze eet voor twee ( ontbijt plus meenemen lunchbox ) dan word dit niet toegestaan.

Mooie complete kamer met douche en ligbad. Locatie gaf doorslag aangezien er vier vrachtwagen parkeerplaatsen waren voor bussen en grotere voertuigen en ik kortbij in Oldenzaal moest zijn.

Prettig en altijd constant bij Van der Valk
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan voorzijde (snelweg A1) niet aan te bevelen indien je de voorkeur geeft om te slapen met de ramen open. Met de ramen dicht geen last van de snelweg.

Prachtige grote kamer én badkamer. Hotel goed te bereiken. Veel parkeerplekken. Zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Was goed
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Miste een badjas en jammer dat de deur naar buiten niet open kan want moest helemaal omlopen om naar buiten te lopen terwijl er een buitendeur in de kamer is

Bed en badkamer miste alleen een badjas

Fantastisch voor deze korte periode
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat er betaald moest worden. Neen hoor flauwekul. Het was super en daar moet gewoon betaald worden en de kwaliteit was zeker deze prijs waard.

Van begin tot einde goed en vriendelijk behandeld. Eten 's avonds was uitstekend en ook het ontbijt was verrukkelijk. De bedden lagen goed en geweldig geslapen.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prima hotel, kamers zijn modern en fris. Restaurant, bar en de lobby is wel een beetje verouderd
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De klantvriendelijkheid ontbrak wel toen ik vroeg naar een klein flesje body lotion. In bijna alle Valk hotels is dat standaard uitrusting in de badkamer, hier in Hengelo niet. Navraag bij de receptie leerde mij dat ze dat echt niet hadden en ook niets voor me konden betekenen. En liet de receptioniste me achter met het gevoel alsof ik iets heel abnormaals vroeg. En ik toch maar gauw zelf iets moest regelen. Kortom dit kon beter. Verder prima hotel.

Super ontbijt. Uitstekende kamer. Lekker bed en kussen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Over het algemeen goed behalve 1 minpunt, zie commentaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij zijn op,leeftijd (70 en 72 jr) hebben ingecheckt ca. 15.00 uur. Onze kamer is de verste van de receptie/ontbijt zaal. Mijn man loopt op krukken, receptioniste heeft gezien en geen rekening gehouden met afstand naar kamer (423) Mijn man heeft veel last van gehad. Dit is een minpunt, helaas.

Kamers comfortabel met alle faciliteiten. Personeel heel beleefd, ze groeten je allemaal van kamermeisje tot receptie. Complimenten voor verscheidenheid van ontbijt en snelle opruiming van tafels.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Aangenaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was volgens verwachting.

Prima ontbijt, van alles was voldoende. Ook de koffie was uitstekend. Door de toegangspas kun je alleen als pashouder in jouw hotelgedeelte komen. Heb hier heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Uitstekend hotel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat onze reservering voor het restaurant niet correct was verwerkt door het hotel. Mijn man en andere gasten zaten erg te niezen in het restaurant.

Personeel super aardig.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg rumoerig vanuit de bar op de avond dat we aankwamen. De loopafstand naar de kamer. Veel peuken op het gras voor de kamer.

De ruimte in de kamer en het ontbijt.

Wij heben 1 nacht verbleven in het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen airco..wel kan de deur naar het balkon open. Het koelkastje was niet zo koud wat klein

De Kamer was prachtig Het was een mooie grote kamer met balkon.Het was druk bij het onbijt maar er was ruimte genoegeven in de grote onbijt ruimte. Er was echt heel veel lekker,croissantjes, allerlei vers banket, heel veel soorten brood vleeswaren zalm ... heerlijk!

Geweldige kamer, zeker een aanraden voor net getrouwde...
    • Suite met Sauna

Jammer dat het bad vol loopt en je eigenlijk in een emmer zit in plaats van een echte bad. Ook de Sauna was stuk, het werd maar niet warm. Technische dienst heeft ernaar gekeken maar kon helaas niks doen.

Geweldige kamer, zeker een aanraden voor net getrouwde koppels. Kamer is netjes en groot!

Goed hotel

Niets😀

Grote slaap/badkamer. Heerlijke grote bedden, erg veel comfort! Koffie/thee op de kamer. Ontbijtbuffet is super goed. Naar Hengelo is het 35 min. lopen, daar hele leuke restaurantjes.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is gemiddeld. En de ontbijtzaal groot en (op zondag) druk en zeer rumoerig. Maar dat is me bekend en neem ik voor de gelegenheid op de koop toe.

Goed bed, goede badkamer, grote kamer plus bureaublad

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Ga eens naar de Weerselose markt, leuke ervaring

de kamer

Het ontbijt was uitstekend maar de kamer stond nog op de nominatie voor renovatie, was verder goed maar erg donker waardoor de kamer somber werd, jammer daardoor vond ik achteraf de prijs voor de kamer te hoog.

Kom gerust nog een keer terug, zowel zakelijk als prive.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beschikbare handdoeken in fitness ruimte te weinig. Op zaterdag ochtend was alles verbruikt. Als je een tafel voor 2 reserveerd dan is de tafel in de doorgang bij entree niet de meest gezellige. Zal dat een volgende keer anders reserveren. Leesverlichting voor op bed is niet toereikend. Te laag en daardoor te weinig. Sanitair van de kamer was wat gedateerd maar de verbouwingen van de kamers zijn gestart. Geroeste lekkende douchedeur en 2 knoppen bediening douchekraan.

Zeer ruime kamer. Als je zo een kamer als motorrijder gebruikt is dat ideaal voor alle spullen. Zeer uitgebreid ontbijt. Teveel om van alles een beetje te proeven. Op verzoek spiegelei of dubbel gebakken ei. Wordt continu van alles bijgevuld, geen lege schalen of bakken. Alsje wat intiemer wilzitten met eten kan je ook van gewone menukaart kiezen om in de bar laten serveren. (Geen beperkte bar kaart) Vriendelijke bediening ondanks dat het gewoon heel druk was.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Een woord is genoeg geweldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is altijd goed veel keuze.personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en de kamers zijn ruim douchen zijn zeer ruim en is altijd een rook gelegenheid,balkon of terras

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Wel massaal en heel groot. Maar alle lof en heel comfortabel. Het ontbreekt werkelijk aan niets.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een tip of 1 minpuntje. Jammer dat de deur van de fietsenstalling naar je toe open gaat. Weinig ruimte zo. Als de deur aan de andere kant zit meer ruimte om binnen te komen in het hok.hier hoorde ik meerdere gasten over.

Heerlijk zeer uitgebreid ontbijt. Grote kamers. En uit schekken tot 12 uur zie je nergens.

ontbijt was uitstekend ,slaapkamer ook
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de schoonmaak kwam om 9 uur al de kamer op terwijl dit na mijn mening pas rond 11 uur moet zijn ik was al aangekleed maar zat op toilet .bediening in restaurant ,traag en niet oplettend ,lang moeten wachten op eten en bij afrekenen werd er dubbel gerekend ,er waren veel vis gerechten ,bij binnen komst werd ik er al misselijk van daar ik geen vis lust weinig groenten en alles aangemaakt met dressings . We hadden een hondje bij ons waar 17,50 voor gerekend werd mocht niet alleen op kamer blijven maar een water bak of iets dergelijks was er niet aanwezig toen hebben we de hond tijdens ons ontbijt en diner maar in de auto gezet

ontbijt was uitstekend ,slaapkamer ook

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Misschien twee stoelen en tafeltje buiten in plaats van een bankje

Mooie grote kamer, prima ontbijt (zeer uitgebreid), mooie badkamer met aparte douche en bad

Prima value for money
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De openbare ruimtes (gangen etc) kunnen wel een facelift gebruiken maar dat is zeker geen reden om dit hotel niet te boeken

Uitstekende kamer met de inmiddels bekende zeer ruime badkamer. Uitstekende fitness ruimte. Vriendelijke ontvangst en prima ontbijt.

Heerlijke luxe en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alleen jammer dat ik niet op de lijst bleek te staan (was ontbijt bijgeboekt voor actieprijs) en die lieve jonge dame nog naar mijn tafel moest komen om daar naar te vragen. Alles bleek na checken wel te kloppen.

De kamer was prachtig! Ik was wel blij dat ik een kamer had gekregen aan de achterzijde, waardoor ik geen last had van het geruis van de snelweg (ik kan dan nooit goed slapen). Het ontbijt was echt super! Zo veel keus, luxe en ook leuk die gezonde dingen als smoothies in veel smaken (heb bijna alles geprobeerd) en vers fruit (niet uit blikjes, top).

• Beoordeeld op: 23 september 2017

fijne lokatie voor nog eens. wij zijn vaste van der Valk bezoekers. de badkamer was ein
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het schoonmaken van de badkamer. In de wc borstel zaten nog resten. De douchekop was een straaltje op zijn hardst. Deze zaken niet gemeld bij receptie. Was erg druk bij uitchecken.

Lokatie: mooi centraal om in de omgeving te verblijven Het restaurant: zowel bij diner als ontbijt zeer vriendelijk personeel, eten was uitstekend

Hebben ons heerlijk vermaakt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers waren heerlijk ruim, interieur iets aan de donkere kant, perfecte bedden, ruime badkamer. Ontbijt was geweldig, diner was goed maar iets te prijzig.

Voldeed aan behoefte; nachtje slapen om niet te hoeven reizen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is gedateerd. Bij aankomst discussie over geboekte ontbijt; werd uiteindelijk toegekend (we konden het aan de hand van de bevestiging van booking.com aantonen). Liet ons achter met idee dat het de volgende ochtend toch anders kon zijn. Geen ontvangst in het restaurant. House hold staf wilde om 10;00u kamer inkomen. Prijs - Kwaliteit: dit zou niet meer mogen kosten dan zo'n € 75,=

Goed bed.

zeer verzorgd hotel met veel klasse
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

ondanks zeer lekker ontbijt was het er erg druk wegens zeer groot hotel

prachtige kamer, prima bedden, alles was netjes en in orde. ondanks vlak naast snelweg geen geluids hinder eigenlijk zeer rustig. prima en zeer ruim ontbijt

Teleurstellend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer ligt aan een snelweg waar veel vrachtverkeer langs rijdt. Vooral 's Avonds en 's nachts is dat buitengewoon gehorig en is het alsof het vrachtverkeer door de kamer rijdt.

Ontbijt was prima en het rook lekker fris in het hele hotel

Ruime (bad)kamer op begane grond, uitstekend ontbijtbuffet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren wat misverstanden met de kamerboeking ivm zelfde achternamen. Dit is naderhand telefonisch netjes opgelost.

Ruime (bad)kamer op begane grond, uitstekend ontbijtbuffet.

Als je een paar dagen weg wilt, is dit ideaal, het personeel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je een paar dagen weg wilt, is dit ideaal, het personeel is vriendelijk, het ontbijt overvloedig en wij vinden het altijd heerlijk dat er een terras is.

Hotel is centraal gelegen, goed om allerlei uitstapjes te maken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de minder valide mens was het niet zo goed toeven, de draaideur reageerde niet op de invalide knop. Misschien is een aparte entree deur een mogelijkheid.Waar wij zaten moesten wij buitenom naar het restaurant. Binnen door was mogelijk maar dan moet je een grote trap af en dat is een beetje problematisch indien men een mobiele beperking heeft.

Ontbijt was prima de kamer was wel gedateerd en een beetje somber. Badkamer prima.

Ondanks schoonheidsfoutjes. Goed om te verblijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De stijl van het hotel is des Valks , vrij donkere kleuren m.i. ietwat gedateerd NB Ik kan geen stijlbepaling geven Zie vraag 2 derhalve bonusvraag 3 en 4/4 niet op te vragen?! Lift naar verblijfetage allesbehalve zoef -geluid meer vrachtlift. Kamer temp. kon niet lager dan 18° C Telefoon op de kamer werkte niet/wel neen. Bar m.i. onprettig/ onrustig door groot scherm. Rust moment om te drinken in de hal gezocht. Ontbijt: graag gepocheerd ei ? Antwoord: Dat doen wij hier niet, al jaren niet!! Toast( mogelijk door weinig personeel) duurde: aan wie kan ik vragen>levering. NB Niemand heeft naar onze kamernrs. gevraagd?

Locatie vlakbij reisdoel. Balie/receptie prettige open ontvangst. De 2 kamers ruim en zo op het oog schoon. Goede matras. De ontspannen, efficiënte barman, ondanks de drukte. Ontbijt , ruim voldoende mogelijkheden. Vroeg ontbijt > ruimte en rustig kunnen eten.

Zeer warme, benauwde kamer zonder airco
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een erg warme en benauwde kamer. Er was geen airco en geen raam dat open kon. Er was een gezamenlijk balkon met andere kamers. Dus de deur kon je 's nachts niet open laten. Slecht tot bijna niet geslapen. De kamer en badkamer hadden alleen sfeerverlichting. In de badkamer was dit een probleem bij scheren, opmaken, enz.

Ruime, schone kamer. Mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

de andere gasten van het Afrika Festival in Hertme
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was overal bloedheet en zeer benauwd, ook in de kamer, geen airco en je kan geen deur of raam open houden, omdat iedereen dan zo naar binnen kan. Zijn daarom een dag eerder vertrokken dan we geboekt hadden. De serveerbalie bij het ontbijt is zeer klein en onhandig ingedeeld voor zo'n groot restaurant en zoveel gasten. Was wel erg lekker en uitgebreid. Vooral de verschillende smoothies.

de andere gasten van het Afrika Festival in Hertme

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima ontbijt,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren wat laat binnen 21,00 uur het vlees van het hoofdgerecht werd nagenoeg koud geserveerd. Opwarming door magnetron verbeter daar niet veel aan......

Prima ontbijt,

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

zorg voor airco
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers bloedheet, kan alleen 1 klein raampje open, geen airco. Kamers grenzen aan een groot algemeen balkon waar ca 6 kamers op uitkomen zonder tussenwandjes. De deur naar het balkon kan je dan niet in de nacht open zetten. Iedereen kan zo binnen lopen.

prima ontbijt, voldoende parkeerplekken

Geweldig en gaan we er zeker terug, hotel Van Der Valk (Hengelo) is ons prima bevallen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben er niets of nimmer op aan te merken, dus niet van toepassing.

Het hotel grenst aan de snelweg, dus goed bereikbaar om uitstapjes te maken met de auto. De kamers zien er goed en verzorgd uit met zeer goede bedden, we hebben er geslapen als een marmot. Het zeer uitgebreide ontbijt ziet er uitmuntend uit, je komt niets of nimmer tekort en het personeel is vriendelijk. We hebben genoten van deze locatie en gaan we er zeker terug.

Afsluiten trouwdag valt tegen.
    • Suite met Sauna

Dat er totaal geen drinken op de kamer aanwezig was en dit bij het inchecken ook niet verteld werd. Zelfs geen flesje water. Ook was het bloedheet in de bruidssuite waar geen airco aanwezig bleek te zijn. jammer.

Gunstige ligging nadat wij onze trouwdag afgesloten hadden.

Ons verblijf was bedoeld als doorgangsovernachting en is daarin volledig geslaagd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting is onvoldoende bij de spiegel op de badkamer i.v.m. scheren en opmaken. Nogal warm op de kamer en in andere ruimtes van het hotel, alleen het restaurant was goed op temperatuur.

Kamer en badkamer zijn lekker ruim. Alles is goed schoon. Eigen parkeerplaats. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

prima hotel op een goede plaats voor de doorreiziger

Geen enkele opmerking

Goed ontbijt wat je al kon bezoeken voordat het officieel was geopend. Vooral voor gasten die vroeg weg willen een goede oplissing.