Beoordelingen over Van der Valk Hotel Den Haag - Voorschoten 4-sterren

Veurseweg 180, 2252 AG Voorschoten, Nederland

#3 van de 4 hotels in Voorschoten

Matig verblijf in tegen

Kamer voor mindervaliden: ontbreken van douchemat, bijna uitgegeleden en ontbreken douchegordijn waardoor alles nat werd en vloer glibberig!!!!

Ontbijt goed! Diner matig! In de eetzaal muizen!!!!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Fantastisch verblijf gehad, omringt door alles wat je wenst.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De douchebak is behoorlijk glad. Het behang in kamer 404 is stoffig en het stof valt in en op bed.

Het diner en ontbijt was uitstekend. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

De kinderen vonden het ontbijt één groot feest.

Ontvangst bij receptie had wat vriendelijker kunnen zijn. Werd afgedaan met hier is uw kamer sleutel en nu betalen. Ben dit anders van Van Der Valk gewend, overnacht zakelijk redelijk vaak bij een Van Der Valk hotel. Kleine dingen zoals, heeft u een goede reis gehad, zou net wat vriendelijker geweest zijn.

De kinderen vonden het ontbijt één groot feest.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

De familiekamer.

De bediening bij het avondeten. Voor 4 personen werd geserveerd, 1 gerecht was spareribs, maar daar zat verder niets bij. Na enige tijd kwam eindelijk iemand in de buurt en vroegen we of dit alles was. Bleek er toch nog friet en groente bij te horen. Geen excuses en er werd niets verder meegedaan. Alleen dat de friet enige tijd later werd geserveerd, maar zonder groente, daarbij was t vlees nagenoeg op en de andere personen waren al klaar met eten. Nadat de friet werd gebracht werd wel gevraagd of we nog groente wilden. Maar daar heb je dan ook niets meer aan. Daarbij is het serveren van de gerechten op een houten plank niet echt hygiënisch.

De familiekamer.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Wij waren heel tevreden
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Het nieuwe systeem waar de obers de bestelling mee opnamen, duurde heel erg lang en erg onpersoonlijk ( bij het dinee) Maar misschien moeten ze er nog aan wennen.

De kamer en het ontbijt waren super, alles was lekker schoon. Gezellige bar, personeel was vriendelijk. Wij waren hier voor de 2 e keer en hebben een leuk weekend gehad.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Hotel na ziekenhuisopname.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Veiligheid in de douche. Een handgreep kan het vertrouwen vergroten.

Hotel na ziekenhuisopname. Heerlijk ruim bed. Perfecte ruimte. Modern ingericht. Ruime maatvoering. Rustig gelegen. Als alle kamers zo schoon zijn wordt er enorm hard gewerkt. Wilde vaak wat langer blijven liggen. Totaal geen probleem. Komt de kamerverzorging later. Stapels handdoeken. Koffiecups aangevuld. Algemeen restaurant is niet zo culinair, maar wel voortreffelijk georganiseerd. Vlot, vriendelijk personeel. Wil je toch culinair dan is daarvoor ook een gelegenheid. Met bewondering heb ik gekeken hoe iedere dag weer zo veel klanten verwerkt worden. De kwaliteit is kennelijk de beste reclame.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De manager was niet coulant
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dat we wegens ziekte, ‘s morgens om half 10 niet meer konden anuleren. Erg teleurgesteld in vd Valk Voorschoten!!!wij zijn al jaren vaste vd Valk klant!

Geen

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De kamers waren in het bij gebouw.

De kamers waren in het bij gebouw. Ik persoonlijk vond dat erg ongezellig Dus je moet naar buiten om in het restaurant te komen Verder was de kamer en ontbijt perfect

Jullie zijn flexible voor de late checkout met een beetje...

Het is altijd mooi kamer voorzien op internet en daan krijg je ander kamer . Het is teleurstelling. Ik had liever het witte kamer gebleven.

Jullie zijn flexible voor de late checkout met een beetje bijleggen. Maar helaas was niet nodig. Dank u in ieder gevaal.

2 dagen gefietst in de omgeving

ik zou het niet weten?

het ontbijt was supper veeeel keuze alles was netjes ook op de kamer goede grote parking met uitstekende fietsstalling goede vlotte bediening wij komen zeker nog eens graag terug mvg Peter

Wij hebben genoten! en heerlijk gegeten.

Tijdens het diner zag ik een muisje lopen, daar schrok ik toch wel van , ik heb de ober ge-informeerd, deze deelde ons mede dat dit inderdaad een probleem was en dat er aan gewerkt werd.

Wij hadden een familiekamer, dus echt heel veel ruimte (boven verwachting). De badkamer lekker groot, met bubbelbad, heerlijk om te ontspannen.

goed bevallen .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de broodjes bij het ontbijt waren van die fabrieksbroodjes , neem die van een plaatselijke bakker dan is het top. voor de rest was het ontbijt prima .

de ruimte , en dat je bij het ontbijt direct kon aanschuiven . Personeel was prima .

Geluidsoverlast!!!

De airco van het gebouw stond op het dak 1 verdieping lager. Wij hebben geen oog dicht gedaan. Wat een herrie, gewoon verschrikkelijk!!!

Mooie kamer, goede bedden

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Het ontbijt was zoals altijd heerlijk! De kamers zien er mooi uit en zijn mooi schoon. Het bed sliep echt super! Met het weer was de airco ook een fijne uitkomst :)

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wij hebben geen prettig verblijf ervaren in de avond. Na een lange dag wilde wij savond fijn tv kijken. Die was echter een drama. Verbinding viel weg en blokkerig beeld. Nog nooit meegemaakt bij een Van der Valk!. De eerste dag al aangegeven dmv een briefje , de 2de dag niet verholpen. Ook de 2de avond maar vroeg gaan slapen. Hoop dat dit snel verbeterd want dit gaat klanten kosten. Had spijt van deze boeking. Sorry.

Het dekbed was echt fantastisch. Maar had het fijner gevonden dat de Tv goed had gewerkt.

Gezien de ligging komne wij er zeker terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bij de receptie waren voldoende mensen ehter die waren hun eigen ding aan hetb doen. Wel even moeten wachten voor we geholpen werden omdat iedereen druk mwas. Er waren op dat moment geen andere klanten.

Het ontbijt was zoals bij de vALK GEWOON IS. aLLES RUIM VOORHANDEN. De ligging perfect katwijk 16 km Wasseaan c.a. 7 km Zoetermeer binnen door c.a. 8 km. Openbaar vervoer naar den Haag voor de deur.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk.

voor een alleenstaande is de kamer duur en dus niet geschikt voor een langer verblijf. Een eenpersoonskamer is dezelfde prijs als een tweepersoons. Dat vind ik zeer jammer.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk. De kamer ook.

Heerlijke kamer, top locatie !
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Er was niets wat mij niet beviel, alleen jammer dat de mogelijkheden voor klein drankje alleen in restaurant waren overdag, bar gesloten zaterdag om 16 uur

Heerlijke kamer, top locatie !

Prima naar ons zin gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Enige aandachtspunt was de erg kleine douchecabine in de badkamer.

Hygiëne prima! keurige en ruime comfort kamer. Ontbijt zoals altijd goed en ruim verzorgd. Vriendelijk en vrolijk personeel.

Heerlijk genoten verder. Zeer klantvriendelijk

Airco op de kamer viel tegen. Was erg benauwd en de airco werkte maar nauwelijks of iig te weinig waardoor vooral ons jongste kind moeite had met slapen. Bad hebben de kinderen gebruikt en de eerste keer kwam er veel viezigheid uit de gaten waar de bubbels door komen. Dat vond ik niet zo fris. Er kwam een keer een hele groep ouderen allemaal met eigen vervoer of zo geregeld geen idee maar deze blokkeerden behoorlijk de in en uitgang wat zeer vervelend was

Ontbijt was heerlijk alleen missen wij de uitgebreidheid die ze bijvoorbeeld in Zwolle hebben. Kamers waren heerlijk ruim

We hebben heerlijk genoten. We zijn van daaruit naar de zee geweest, Leiden en Soldaat van Oranje,
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De tweede dag vond ik het gebakken spek wat vettig. In de gangen lag er veel stof op de brandblussers en op de deuren.

Wij hebben thuis alleen een douche, dus het bubbelbad was super luxe en daar hebben we dan ook van genoten. Het eerste ontbijt en avondeten was heerlijk.

Tophotel met uitstekende kamers, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

Dame bij de receptie moest én klanten in/uitchecken én de telefoon opnemen, dat ging niet zo vlotjes. Kan momentopname geweest zijn maar enige hulp had zij wel op prijs gesteld..

Mooie ruime kamers voorzien van alle comfort.

Andere Valk hotels zijn beter. Wat gedateerd.

Badkamer was niet netjes gepoetst. Deel van de verlichting in de badkamer werkte niet. Enkel dakramen in de kamer, met een zeer beperkt buitenzicht tot gevolg. Ramen moeilijk te openen. Slagen van de ramen waren gewoon vuil.

Lekker ontbijt met voldoende keuze.

Verblijf was verder goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De hygiëne kan beter. Verschillende stofnesten en randjes worden niet goed schoongemaakt.

Het ontbijt was goed, we zijn daar erg mee verwend in hotel duiven en hotel Harderwijk, daarom hier iets minder keuze.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

De Gouden Leeuw is voor mij vertrouwd. Ben er heel vaak geweest met mijn man, toen hij nog leefde.

Ik was alleen. Had bij inchecken meteen een tafeltje gereserveerd voor het diner. Ik kreeg een waardeloos tafeltje. Zonder tafelkleedje, met slechte zitbank en zonder enige privacy.

De comfortkamer was uitstekend. Ontbijt prima

alles fine

alles prima!!!

De kamer was geweldig, vooral het bed, de kussens en het klimaat in de kamer. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Bar heel gezellig, misschien een uurtje eerder open zou leuk zijn. Geen ontbijt genomen, ben een kleine eter in de ochtend, maar het zag er mooi uit.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima verblijf zoals we gewend zijn.

De ontvangst bij de receptie verliep wat verwarrend en niet heel duidelijk. Lelijke gangen in het gebouw waar wij verbleven.

De bedden zijn goed en een heerlijke douche. Heerlijk uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke ontbijtdame. Wij hebben een overnachting in dit hotel geboekt ivm een bezoek aan de Lion King in Scheveningen en dat is ons goed bevallen omdat Den Haag en Scheveningen snel te bereiken zijn.

Het ontbijt was super.

Bij het inchecken kwamen wij er achter dat de kamers die wij geboekt hadden niet in het zelfde gebouw lagen. Wij wilden graag 2 kamers in hetzelfde gebouw. We moesten bij betalen en dat was voor ons geen probleem maar omdat we bij booking.com geboekt hadden, moesten we het maar bij booking.com regelen en we konden het daar niet ter plekke regelen. We baalden daar enorm van. Verder hadden we een 4 persoonkamer geboekt, 2 een persoonsbedden en een twee persoonsbed, het was een klein twee persoonsbed en een groot twee persoonsbed.

Het ontbijt was super.

We zijn maar één nacht geweest, hebben waarschijnlijk niet alle facaliteiten van het hotel ontdekt..

Het ontbijt was wel lekker maar als ik zie wat we met zijn 3en gegeten hebben en daar dan € 40,- voor moeten betalen, dan vind ik dat toch wel erg veel geld....

Het lag redelijk dicht in de buurt van Katwijk, wij gingen nl. naar soldaat van Oranje en dicht in de buurt van Madurodam.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Onwijs genoten!
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Ik vond het zelf alleen jammer dat er 2 aparte dekens waren en niet 1 groot 2 persoonsdeken

Ik vond alles aan dit hotel geweldig het eten de kamer de badkamer.

Heel mooi hotel; enkel jammer van het onvriendelijk onthaal

Zeer onvriendelijk onthaal aan receptie door de twee vrouwelijke receptionisten. Dit zijn we echt niet gewend in een hotel Van der Valk... het restaurant van het hotel was volgeboekt. Op onze vraag om ons te helpen met het vinden van een ander restaurant; gaven ze als antwoord dat dit niet de taak is van een receptioniste...

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Prima kamer met alle comfort. Hele goede en grote bedden. Mooie badkamer met whirlpool-bad. Leuke kerstmisattentie.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Verblijf van 1 nacht maar wel zalig geslapen. Uitstekende prijs/kwaliteit.

Shampooflesjes waren niet vernieuwd en geur niet sexe neutraal. Hoofdeinde vertoonde slijtage.

Ruime, mooi ingerichte kamers. Volwaardig koffieapparaat met voldoende koffie. Ruime en praktische badkamer met inloop-regendouche. Alles was netjes !!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Was goed, geschikt voor terug komen

Kamer was zeer "'gehorig" tijdens wandeling door de gang naar onze kamer waren de gesprekken in de kamers die w passeerden goed te horen,

Het restaurant en de vriendelijk bediening en de eficciency aldaar

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Grote comfortabele kamer en badkamer.

De kamer was niet warm te krijgen. De volgende dag bleek de schuifdeur niet gesloten. Zo mag je een kamer niet opleveren.

Grote comfortabele kamer en badkamer.

Een mooi goedkoop hotel voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Ik voelde me heel veilig in het hotel. Omdat er een veilig tussen deur naar de kamers.was en je kon er alleen in als je een pas had.dus zeer veilig en veder was alles uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijke kamer met balkon en allerlei drank- en eetmogelijkheden.

Koelkast op kamer was leeg, maar wel aan. Dus hebben we er zelf drankjes ingelegd.

Heerlijke kamer met balkon en allerlei drank- en eetmogelijkheden. We hebben 's ochtends heerlijk buiten op het balkon een eigen gezet kopje koffie en thee genuttigd. Heerlijke start van de dag. En toen nog even naar de Vers winkel van vd Valk, die ook op terrein aanwezig is. Wat een mooie producten daar.

Heerlijk ontbijt!

Kamer was op zich prima maar de stoelen en het hoofdeinde van het bed waren sleets.

Het ontbijt was heerlijk! Genoeg parkeerplaatsen en parkeren was gratis. Heel vriendelijk personeel.

Zeer geslaagd. We komen zeker terug.

Geen specifieke minpunten

Prima comfort kamer. Geen geluidsoverlast. Zeer uitgebreid ontbijt (apart afrekenen) dat doorgaat tot 11 uur 's ochtends! Mooie locatie met wandelmogelijkheden direct buiten het hotel. Prima restaurant met vlotte bediening.

Uitgebreid,goed ontbijt

Kwaliteit avondmaaltijd viel erg tegen, met name de pastagerechten. Avondeten duur.

Uitgebreid,goed ontbijt Mooie, ruime kamers(comfort kamer). In omgeving (met auto of fiets) veel te doen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Fantastisch!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Diner en ontbijt waren geweldig, kamer was luxe met kingsize bed, badkamer met bad en douche ook luxe. Hele goede parkeermogelijkheid, vriendelijk personeel. Kortom, een fantastisch verblijf. Zou het zo weer boeken. Wij zijn naar " Soldaat van Oranje" geweest en de afstand tot Katwijk was ca. 20 min. Heel goed te doen dus... Het strand is dicht bij, dus ook nog strandwandeling gemaakt.

Bediening in restaurant in avond duurde iedere keer net iets te lang. En kamer werd wel schoongemaakt maar niet tot in de puntjes. Eerder snelle slag.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Was de laatste keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bij regen, het blijft dan druppen op een stalen vensterbankje - niet meer dan een strip- dat het geluid versterkt. Je ligt in je bed als onder een druppende kraan, maar dan echt hard waar oordoppen niet tegen opgewassen zijn. Bar, te cheap van bouw. Douche en bad waren deels kapot. Echt een tegenvaller terwijl we al vanaf -heel- vroeger de ‘Gouden Leruw’ kenden. De horeca is overigens zonder meer goed te noemen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Top ontbijt, ruime kamer, absoluut voor herhaling vatbaar.

Wifi gaf wat problemen, en viel af en toe even weg. Kpn had ook een open verbinding, die gebruikt en alles ging goed.

Top ontbijt, ruime kamer, absoluut voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Schoon, keurige kamer, prima personeel, al met al prima...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Raakt wat gedateerd voor een hotel uit deze keten. Overnachten in een apart gebouw, dus niet rechtstreeks verbonden met receptie en het restaurant. Restaurant ok maar niet meer dan dat.

Schoon, keurige kamer, prima personeel, al met al prima verblijf. Maar binnen de Van der Valk familie niks bijzonders.

Een tegenvaller, niet kunnen slapen door nachtlawaai is eigenlijk bedrogen zijn.

Nachtlawaai. Ik had drie kamers besteld voor mijn familie voor één nacht en iedereen heeft amper kunnen slapen slapen door nachtlawaai (feestjes ? festival ?). Als vaste Van Der Valk klant (tientallen overnachtingen de laatste jaren) was dit een domper !

niets speciaal

Voor de rest ben ik tevreden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De warmwaterkraan in het bad gaf te heet water! Ik kreeg heet water over mijn been met het bijmengen. Dit had ik niet verwacht! Echt iets om na te kijken!!

Zeer goed verblijf en we komen zeker een keer terug
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De bedden waren heerlijk, maar helaas merkte ik dat het tweepersoonsbed twee eenpersoonsbedden met topper was. Ik zakte in het midden van het bed enigszins weg. Verder waren het uitstekende kamers.

Het zeer vriendelijke personeel. Mooie accommodatie en heerlijk gegeten

Het buitenterras is echt heel mooi aangekleed met planten,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De bediening avondeten was correct, maar kan hartelijker, volgens ons door te hoge werkdruk bij de bediening.

Het buitenterras is echt heel mooi aangekleed met planten, zeteltjes met kussentjes, gezellig en goed verzorgd.

Prima ruime kamer en badkamer.

We waren er 5 dagen en het viel ons op dat er door de week bij het ontbijt niet genoeg personeel was , waardoor bv de tafels niet snel genoeg werden afgeruimd : We moesten echt zoeken naar een lege tafel. In het weekend was het beter georganiseerd.

Prima ruime kamer en badkamer.Uitgebreide parkeerruimte èn een bushalte voor de deur,zodat je niet voor alles de auto nodig hebt.

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Zeer uitgebreid ontbijt, goede kwaliteit. Aardig personeel. Kamer was prima. Erg goed bed. Mooie nette badkamer. Alles was precies zoals wij het willen.

Topverblijf! We komen zeker terug....

Geweldige kamers, vriendelijke ontvangst, lekker gegeten en prima ontbijt. Ook een afgesloten fietsenstalling waar je de elektrische fiets kunt opladen.

super! een aanrader.

Het pasje van de kamer kon niet goed gebruikt worden om bij de dependance naar binnen te gaan. Hebben op andere mensen moeten wachten. Konden ook de kamer niet in. Bij navraag aan de receptie waren de pasjes erg gevoelig als ze bij een gsm gehouden waren!! Dus moesten opnieuw geactiveerd worden.

ontbijt was goed en de inloopdouche was GEWELDIG!!

Ruim opgezette kamer en badkamer, faciliteiten zoals gratis...

Toegang tot het terras

Ruim opgezette kamer en badkamer, faciliteiten zoals gratis parkeerruimte, hotelbar, koelkast op kamer en bovenal het fameuze Van der Valk ontbijt.

We hebben niet de kamer gekregen die wij geboekt hadden.

We hebben niet de kamer gekregen die wij geboekt hadden. Wij hadden met inloopregendouche geboekt, maar deze waren niet meer beschikbaar en daar hebben wij geen bericht van gehad. Dit had volgens het hotel door Booking.com moeten gebeuren en zij hadden niet van Booking.com doorgekregen dat wij dat besteld hadden, terwijl het wel op de bevestiging stond.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Heerlijk nachtje weg.

Niets vervelends ondervonden.

Mooie, nette kamer. Exact zoals op de foto. Uitgebreid ontbijt. Op 20 minuten afstand van Scheveningen en Noordwijk aan zee. Perfect.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fijn hotel! :-)
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden via de mail en via de telefoon aangegeven dat het een soort 'huwelijksreisje' voor ons was (de dag ervoor getrouwd), dus we hadden wel verwacht dat daar iets mee gedaan werd. Helaas was dit niet zo. En toen we zondag een lekke band hadden, was er niemand die een plaksetje voor ons had, dus moesten we een fiets erbij huren. Daar hadden we meer hulp bij verwacht. Helaas.

Het ontbijt was heerlijk! Echt uitgebreid! En ook het diner is prima, erg lekker!!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Hier voel je je niet welkom!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het personeel geeft je totaal niet het gevoel -welkom- te zijn. Bij checkin werd ik ook niet aardig geholpen - de stagaire heeft me geholpen, maar personeel deed totaal geen moeite om bij te springen op mijn vragen. Restaurant is echt superslecht! Ochtendshift personeel is aardig, maar middag en metname avond is schandalig slecht.Je wordt totaal niet geholpen - zelfs met 2 floormanagers - ongelofelijk.Ben 2x het restaurant uitgelopen. Verder is het eten nog heel ouderwets - wat opzich niet erg is , maar dit kan gewoon echt niet. Voor mijn een reden om nooit meer terug te komen.

Location, and the supermarkt nextdoor VersMarkt

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima locatie en faciliteiten. Service kan klantgerichter

Bij inchecken weinig uitleg. Ongeïnteresseerde houding Afspraken niet na komen rondom digitale rekening. Beide keren na moeten bellen

Mooie kamer, ligging, ontbijtservice prima en op tijd

Op z'n Vandervalks oog voor detail 😉
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bij het ontbijt mag er wat meer licht aan . Had de luxekamer liever iets groter gehad met die schuinse kant is het opletten voor een volwassen . Als je geen reservatie doet is je ontbijttafel niet gedekt ( zelf je bestek en servet gaan halen) is niet zo'n probleem maar toch gezelliger als je aan een gedekte tafel komt.

Vlotte check in, geen doolhof, perfecte bedden, stilte. Ontbijt keuze meer dan voldoende . Verse bloemen en gezellige decoratie in bar en ontbijtgedeelte.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ideal voor een uitje met de vriendengroep

Het ontbijt viel qua keuze tegen. Standaard ontbijt, niet de variatie die ik normaal gewent ben van van der valk. Verder wel prima in orde

Ik ging met 3 vriendinnen naar een musical in de buurt. Wij sliepen op een vier persoons kamer ideaal om de leuke dag nog een door te spreken.

Een adres om terug te keren.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Mooie, comfortabele kamer, lekker en zeer gevarieerd ontbijt, supervriendelijke medewerkers. De versmarkt aan de accommodatie is een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Verwenverblijf vlakbij koninklijk Den Haag

-Niets.

-Een zeer keurig en proper hotel, bij de beste Van der Valk hotels waar we al gelogeerd hebben. Ideale ligging vlakbij Den Haag en Wassenaar. 2 restaurants ter plaatse, en een 3de "Mimi" aan de overzijde bij de Van der Valk verswinkel. Gezellig diner, heerlijk bed en mooie rustige kamer in het bijgebouw. Heerlijk terras voor warme dagen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Fijn verblijf in dit nette hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden een tweepersoonsbed kamer geboekt. Vantevoren gecheckt en er werd bevestigd dat dit het geval was. Bij aankomst troffen we 2 eenpersoons bedden aan. Dit was jammer. Bedden lagen wel prima! Wel warm op de kamer en op de badkamer. Daar hoeft de verwarming niet aan.

Kamer ruim genoeg en netjes. Mooie ontvangsthal en restaurant. Hier niet gegeten. Wellicht een volgende keer.

• Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Bad was niet schoon haren zaten er nog in , extra luxe kamer gereserveerd i.v.m bubbelbad , De dakramen op een de luxe kamer ??? Een snelle hap in de bistro s ávonds tegen 20.00 uur was niet mogelijk enkel bittergarnituur. Door extra drukte pasen ??? Koffiezetapparaat op de kamer geen gebruiksaanwijzing , na lang proberen gelukt . We zijn dit anders gewend gaan vaak naar v/d valk hotels elders in het land maar in Voorschoten zullen ze ons niet weer zien.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Heerlijk ontbijt, goed gegeten in het (charmante) dorpje, we...

Heerlijk ontbijt, goed gegeten in het (charmante) dorpje, we hebben hier overnacht om een bezoek te brengen aan Keukenhof, op een half uurtje rijden van het hotel. We hebben de tickets voor Keukenhof in het hotel gekocht aan dezelfde prijs als aan de ticketbalie van Keukenhof zelf.

Prima, zeker voor herhaling vatbaar.

Eerlijk gezegd geen negatieve opmerkingen.

Zeer ruime kamer, mooie badkamer, heerlijke douche, goede bedden, alles tiptop en schoon. Zeer grote parkeergelegenheid. Rustige ligging, vriendelijk personeel. Eigenlijk geen enkele slechte ervaring dus zullen zeker terug komen als wij op familiebezoek gaan.

Derde maal dat we deze voor deze hotelketen kiezen : opnieuw zijn we zeer tevreden .

Zeer weinig. Honden toelaten - begrijpen we , maar voor personen die last hebben van allergieën ??

Gevarieerde keuze - ontbijt. Vriendelijke bediening. Nette, ruime kamers . Gunstige locatie : makkelijk met de bus naar Leiden / Den Haag.

Iedereen heeft het prima naar de zin gehad!

Dat we een week van te voren niet konden omboeken.In plaats van drie twee persoonskamer vroegen we om een twee persoonskamer en een drie persoonskamer. In de eerste instantie werd aan gegeven dat er nog wel een drie-persoonskamer beschikbaar was, maar uiteindelijk werd de wijziging geweigerd! Beetje jammer.

Kamers waren keurig en ontbijt was heerlijk met veel keuze!

Geen slecht hotel maar zeker geen 4 sterren waard!

Het ontbijt is tot 11u en om 10u30 waren ze al aan het opruimen en werd er niets meer aangevuld. We hadden 2 kamers geboekt, de ene kamer in het hoofdgebouw en voor de andere kamer moest je naar buiten gaan en in een zijgebouw binnengaan. Wij hadden veel liever dicht bij elkaar gezeten. Schimmelplekken in de badkamer. Balkon was echt vuil

De gezellige bar Grote parking Ruime kamers Koffie op de kamer Grote keuze tijdens het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Het viel me op dat tijdens het ontbijtbuffet het personeel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het viel me op dat tijdens het ontbijtbuffet het personeel erg luidruchtig was en vooral persoonlijke gesprekken hielden die de gasten konden horen. Niet professioneel en ik heb me daar mateloos aan gestoord.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Redelijk tot goed

Dekbed was compleet gescheurd (door slijtage). Douchen is een probleem. De badkamer loopt heel snel onder water (slechte afvoer) Slapen: het kussen is veel te zacht

Kamer is ruim. Bed zelf is prima, maar kussen niet prettig

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Basic maar ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Douchecabine onmenselijk klein en deze lekt veel water de badkamer in. Hygiene (vloer en tafels) restaurant en tijdens ontbijt zeer matig.

Centrale ligging tussen Leiden en Den Haag. Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Overnachting i.v.m. onverwachte familiegebeurtenis.

WiFi moeilijk te bereiken. Afstand-bediening TV werkte niet. Geen automaten aanwezig met snacks; alleen met frisdrank en veel snoep. Voor diabetici was niets voor handen. Na 22.00 uur is de keuken uiteraard dicht.

De kamer(s) waren geweldig, vooral het bubbelbad; grandioos na een vermoeiende reis.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Tegenvaller. Vies en verouderd.

De kamer was niet goed schoongemaakt. Het was er enorm koud en de airco maakte een dusdanige herrie dat je er niet van kon slapen. Er was nergens een extra deken voor op het bed, terwijl het beddengoed zo dun was dat het duidelijk niet afdoende was voor nachten met temperaturen onder 0. Kapotte stoel en gordijn, vieze wc en beddengoed. Personeel gaf 's ochtends aan niets voor me te kunnen doen ter compensatie.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het ontbijt was geweldig.

De verwarming was koud id kamer,het bedieningsplateau voor de CV was niet of nauwelijks leesbaar bij de zeer minzame verlichting

Het ontbijt was geweldig.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Den Haag - Voorschoten