Beoordelingen over Van der Valk Purmerend 3-sterren

Purmerenderweg 232, 1461 DN Zuidoostbeemster, Nederland

#7 van de 7 hotels in Zuidoostbeemster

verfrissend en fijn.
    • Standaard Kamer

De bereikbaarheid voor de auto ( en dus parkeerplaats) was wat verwarrend.

frisse aanpak, intiem hotel, als voetganger makkelijk naar het centrum te lopen; de bus naar Amsterdam ( in 20 minuten) superdichtbij.. Prachtige uitvalsbasis, in de mooie Westfriese polder

Super, zeker een aanraden en absoluut voor herhaling vatbaar.

Het is echt oprecht een leuke en mooie hotel. Pesoneel is duidelijk en erg behulpzaam, vriendelijk en begripvol. Vooral de prijs in verhouding met kwaliteit was super!!!

Een tweetal prachtige dagen in een mooie omgeving en een meer dan voortreffelijke overnachting!

Hotel was wat moeilijk te vinden, maar toen we er eenmaal waren: niets dan lof!!

De hele accomodatie!! Ook prima ontbijt. We hebben ook heerlijk mosselen gegeten! De upgreat was briljant! Personeel allervriendelijkst! Wij komen op zeker nog eens terug!! 👍🏼👍🏼👍🏼

Centraal maar veel herrie in de ochtend. Kamer aan de achterkant.

We vroegen om een rustige kamer. Om 0700 werd er onder het raam het vuil en flessen opgehaald en nieuwe voorraad gebracht. Na hierover te hebben geklaagt kwam er geen tot nauwelijks een reactie. Meer iets in de trant van jammer joh..

Centraal en goede prijs kwaliteit

Een ideaal rustig gelegen hotel op korte afstand van bruisend Amsterdam.
    • Standaard kamer - Hoofdgebouw

Er was geen Airco in de kamer, maar wel een ventilator. Het was wel heet op de kamer. Dit kwam door het warme weer van de laatste dagen

Het Hotel voldeed aan de verwachting. De doorslag om hier te boeken was de afstand tot Amsterdam ( 14 kilometer ). We hadden de fietsen meegenomen, met het doel te fietsen in Amsterdam, en de auto te parkeren in een P&R. De prijzen het restaurant vielen mee. In het hotel gegeten en niet in Purmerend.

Het ontbijt is prima.
    • Standaard kamer - Hoofdgebouw

Er is geen lift in het gebouw aanwezig. We zaten op de tweede verdieping; ondanks het feit dat er een ventilator op de kamer aanwezig is, was het er erg warm. De hygiëne liet te wensen over. Geen gelegenheid om koffie/thee te zetten op de kamer.

Het ontbijt is prima.

Geen ongestoorde nachtrust

Aan de achterzijde van het hotel is een elektrisch bediend draaihek, dat bij openen en sluiten over de weg schuurt. Wanneer dit hek tot 's nachts geopend en gesloten wordt, word je elke keer gewekt ;-(

Gezellig , knus hotel

Ik vond de bedden iets minder en de douchecabine erg klein .

Het was een gezellig , knus hotel. Het ontbijt was perfect en je kon die benutten in een prachtige serre. Voor ons zat hij op de perfecte plek, dicht bij het centrum en bij de solarboot wedstrijden waarvoor wij kwamen.

Voor nood was het redelijk tot goed.
    • Standaard Kamer

De kamer was gewoontjes, niks aparts en de badkamer was echt super klein. Ik heb in andere van der Valk hotels geslapen voor veel minder geld en daar waren de kamers en badkamers super groot. Bedden waren niet echt geweldig, een van de twee matrassen was voor m'n als rugpatient verschrikkelijk dus heeft m'n man daarop gelegen. De andere was redelijk, maar toch had ook het gevoel dat het bed aan het voeteneind hoger lag dan bij het hoofdeind. Gelukkig waren we er maar voor 1 nacht ivm een feest van vrienden,wij zelf komen uit Eindhoven.

De inrichting waar je ontbijt en iets eet of drinkt. En ik vond de prullenbak in de bakkamer super die hadden ze opgehangen aan de muur dus voor mij n plus punt,als rugpatient.

Makkelijk, prima

Het bed was iets te hard naar mijn mening en er hing in onze kamer een vreemde lucht alsof er al 30 jaar iemand rookt.. verder was het niet zo storend dat we er Iets van gezegt hebben.

Gezellig en knus, we konden om half 1 ‘s nachts nog inchecken wat erg fijn was! Personeel was aardig en behulpzaam. Ontbijt was goed verzorgd!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

We komen terug

Ontbijtbuffet lekker maar niet tijdig aangevuld, slechts 1pers. die alles moest doen, op drukke momenten te weinig

Zeer rustige kamer, fris goed te ventileren.

Goede oplossing als je een overnachtingsplek zoekt in Purmerend.

De receptioniste. Ze was niet geïnteresseerd in ons, wel in haar computer. Ook dacht ze niet in oplossingen, toen wij fietsen wilden lenen.

Rustige kamer. Veel privecy.

Prima onderkomen en uitvalbasis voor bezoeken van Amsterdam en fietsen in de Beemster.

Douchecabine kan een upgrade gebruiken.

Gastvrij onthaal. Ruime kamer. Gunstige prijs. Goede bereikbaarheid Amsterdam CS met snelle buslijn 301 vanaf de Gedempte Singelgracht op 5 minuten lopen van het hotel. Goed ontbijt.

Perfecte overnachting Schiphol naar Groningen. 's Nachts is het niet druk rondom Amsterdam.

Zou het niet weten.

Het ontvangst van de nachtportier was geweldig. Zo'n ontvangst midden in de nacht maak je niet overal mee! Het ontbijt was meer dan voldoende.

Ontbijt en locatie

Jaren 80 ervaring qua kamer. Geen airco, krappe douche cabine. Matige Tv met beperkt zenderaanbod. Geen betaal tv. Faciliteiten en locatie verder ok.

Ontbijt en locatie

Oud en ontbijt matig

Het was oud en wat vervallen, ik vond het beneden het niveau van een vd valk. Het ontbijt was wat karig en er werd heel slecht bijgevuld. Was het niet de koffie wat leeg was dan de melk en dan de eieren. Alles bijvullen duurde ook een tijdje terwijl het niet bepaald druk was. Jammer.

personeel vriendelijk, goed ontbijt, lekker avondeten gehad.

water liep niet weg bij doucheputje. zou volgende dag gefixed worden. helaas was probleem er de volgende dag ook nog. dus douchen in bad wat minder is.

personeel vriendelijk, goed ontbijt, lekker avondeten gehad. met bus binnen half uurtje op amsterdam centraal. bushalte op 5 minuutjes van hotel. hotelkamer was netjes.

Moderne en schone kamers.

Moderne en schone kamers. Prima restaurant en terras. Mooie locatie in de buurt van Amsterdam. Goed vertrekpunt voor bezoek aan Amsterdam of fiets-/wandeltocht in de omgeving.

voor 1 nacht ok, maar voor meerdere nachten is deze kamer echt te slecht geventileerd.
    • Standaard kamer - Hoofdgebouw

de kamer. het was erg warm buiten en binnen nog warmer. geen airco. er kon in eerste instantie geen raam open. met medewerking van een medewerker toch nog wat frisse lucht binnen. De t.v. is wel erg gedateerd. erg slecht beeld

het ontbijt was heerlijk maar het diner was SUPER. Zo heerlijk gegeten!

Extra service om ons drinken koel te houden.

Ontbijtbuffet was hele tijd niet aangevuld. Moest je steeds zelf achteraan en duurde lang en soms zelfs op om negen uur. Terwijl je tot tien uur kunt ontbijten. Dat viel heel erg tegen helaas

Extra service om ons drinken koel te houden. Voor dagje strand volgende dag. Echt super lief!

goed verblijf

geen espresso machine op kamers, prijs voor de goedkoopste kamer kan lager. 12,5 voor het ontbijt is ook aan de hoge kant.

locatie, uitzicht aan de achterkant, personeel

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prima, zonder veel toeters en bellen
    • Standaard Kamer

Badkamer in een muurkast (klein), kamer was niet stofvrij. Komt een beetje gedateerd over

Gratis parkeren, gemoedelijk kleinschalig hotel, aardig personeel en dichtbij centrum Purmerend

Heerlijk !!!!

Eigenlijk niets

Zeer gezellig uitziend hotel met uitermate vriendelijk personeel !! Ook het ontbijt was meer dan uitstekend. De prijs / kwaliteit verhouding is ook prima.

• Standaard kamer - Hoofdgebouw

het adres was wat moeilijk omdat de Purmerenderweg zowel in Purmerend als zuidoostbeemster ligt

alles was prima ontvangst keurig en ontbijt prima verzorgd

Mijn zoon en ik kregen een kamer toegewezen naast de trap.
    • Standaard Kamer

Mijn zoon en ik kregen een kamer toegewezen naast de trap. Tot diep in de nacht hoorde we mensen binnenkomen met veel herrie en dicht slaande deuren. Na eindelijk in slaap gevallen te zijn, werd ik rond 00:30 uur wakker van een stel dames die onder mijn kamer, welke boven de ingang lag stonden te roken. Aangezien het erg warm was in de kamer stond het raam open met als gevolg de rook walm in onze kamer. De dames hebben er zeker een uur hard staan praten/lachen en roken. De badkamer was bijzonder klein. Ivm een sportevenement van mijn zoon op zondag, wilde wij graag om 7:15 ontbijten. Helaas was dat niet mogelijk. Uiteindelijk zelf een ontbijt mee genomen. Maar ik vind het voor een van der valk niet klantvriendelijk. Tot slot het uitzicht...welk uitzicht we keken op helemaal niets. Al met al een aanfluiting! Moet zeggen de bediening in het restaurant gisteravond was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Enerzijds prima.. anderzijds niet

Erg warme kamer..vooral om in te slapen..ik miste frisselucht..het was erg benauwd..gevoel van zuurstof tekort..het is niet eens zomer nu vond ik het al heel warm..verwarming was uit toch warm??

De stilte!en hygiëne en de prijs

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk verblijf en een knus hotel :-)

Er was geen toiletborstel aanwezig...

Ontbijt was lekker :-) Tafels staan ruim van elkaar af, om rustig te kunnen ontbijten. Zonder een hotelgast op je schoot.... Kamer knus en lekker warm bij aankomst.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Gelukkig was er veel te doen buiten het hotel

Helaas was het beddengoed niet schoon toen we aankwamen. En douch zat vaak verstopt. Er was niet veel keus voor ontbijt voor de prijs wat ik betaalde helaas.

Centrum was op loopafstand. Veel winkels in de buurt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

goed ontbijt.

De kamer stonk naar een natte dweil. Het tapijt bleek op 1 plek kletsnat te zijn. Toen ik daar melding van maakte kreeg ik geen enkele vorm van excuus.

goed ontbijt.

Voor het doel, dat wij hadden, was het voldoende
    • Standaard Kamer

Een niet functionerende lift is voor personen van mijn leeftijd erg onplezierig, zeker wanneer er geen alternatieve service wordt geleverd (bagage helpen dragen bijv.) Kamer on-Van der Valk klein en badkamer piep-klein.

Ontbijt was prima. Restaurantgedeelte smaakvol.

Goede accomodatie, lekker ontbijt en vriendelijke service.
    • Standaard Kamer

De zware deuren, samen met het tillen van 3 tassen was niet ideaal.

Centrale ligging voor mijn werkafspraak. Het ontbijt was heerlijk. Ook de kussens van het bed lagen perfect.

Genoten van de goede uitvalslocatie, Amsterdam, Volendam, Egmond aan Zee, Alkmaar en

De kamer rook muffig maar was netjes schoon.. Waarschijnlijk de vloerbedekking denken wij

Heerlijk ontbijt en gratis wijntje voor volgende dag omdat er momenteel geen witte Port in huis was

Goed ontbijt in een mooi karakteristiek pand met originele...
    • Standaard Kamer

Kleine badkamer en de lift te ver van de receptie wanneer je te slecht ter been bent voor de trap.

Goed ontbijt in een mooi karakteristiek pand met originele details.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het hotel ligt heel centraal op een rustige plek.

Het personeel geeft een gast niet het gevoel, dat hij gewaardeerd wordt. Zowel het inchecken als het uitchecken gebeurde nogal ongeinteresseerd. Het minste wat je bij vertrek kunt vragen is of alles naar wens is geweest

Het hotel ligt heel centraal op een rustige plek.op loop afstand van het Cenrtum een heel mooie stad om lekker te schoppen je kunt en lekker wandelen

Teleurstellend

De kamers zijn erg gehorig. Helaas had ik de pech dat de man in de kamer naast mij de hele avond heeft overgegeven. De geluiden zijn me niet bespaard gebleven. Het resultaat: weinig slaap (en na twee weken nog geen reactie op mijn klachtenbrief vanuit het management: een slechte zaak).

Het diner was erg goed.

Prettig hotel voor een paar dagen Noord-Holland

Koelkastje op de kamer zou prettig zijn, je kan er om vragen, maar dat doe je dan weer niet. Keertje stofragen is heel hard nodig, maar verder prima schoon.

Prettig, rustig hotel, prima ontbijt, vriendelijk personeel. Goed gelegen, bushalte naar Amsterdam op loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Ruime kamer, bad en douche, zalig gedineerd, erg leuke fijne...

In de eerste kamer die ik kreeg, hing een rooklucht. Bah. Ik kreeg meteen een andere kamer, zonder enig morren. Dat was fijn.

Ruime kamer, bad en douche, zalig gedineerd, erg leuke fijne bediening.

Een goede accomodatie

Een van de onderlakens vlekken, het bed was niet strak opgemaakt(ribbels), het prullenbakje in de badkamer zat afval in.

Goed ontbijt en goede kamer en badkamer

klein Van der Valk hotel sympa maar beperkt

ontbijt buffet bv geen toaster eerder beperkt voor een Van der Valk hotel hebben al betere gekent personeel niet discreet genoeg hangen rond in de zaal en zijn nogal luidruchtig kamers niet top proper

goede locatie

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het onbijt was zeer uitgebreid.

Het onbijt was zeer uitgebreid. Warm (scrambled eggs, worstjes) en koud (grote lekkere croissantjes, broodjes, krentenbrood en meer dan genoeg beleg), fruit en yoghurt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima locatie
    • Standaard kamer - Hoofdgebouw

We zaten in het oude gedeelte en naar boven is de trap heel smal. Wij hadden daar geen last van maar je miet goed terbeen zijn Prima locatie

Kleinschalige hotel, prima locatie voor ons doel. Familie bezoek en Amsterdam. Ontbijt prima Goede kamer

goed ontbijt, aardig personeel

jammer geen minibar op kamer, wel een frisdrank apparaat op de gang. de poort waar leveranciers in en uit rijden al op zeer vroeg tijdstip kraakt en piept behoorlijk (zelfs met raam dicht) dus daardoor vroeg wakker geworden.. badkamer ietwat gedateerd maar oké. mag iets beter gestofzuigd worden..lagen nog haren op badkamer...Matras was iets aan de zachte kant (persoonlijk liever een harder matras).

ontbijt en koffie/cappucino's etc waren goed. vriendelijk personeel. goede ligging en uitvalbasis om buurt te verkennen. gratis parkeren en groot raam waar je in de zomer eventueel naar buiten kunt lopen vanuit je kamer (stoeltjes buiten)

Ontbijt was prima!

Wij waren bij de laatsten en niet alles werd meer bijgevuld. Dat was jammer. Personeel aan de balie was correct, maar niet echt vriendelijk.

Ontbijt was prima! Wij waren bij de laatsten en niet alles werd meer bijgevuld. Personeel bij het ontbijt was wel vriendelijk.

Zware tegenvaller. Dit is een verouderde Vd Valk.

Vieze en kleine verouderde badkamer. Slecht verzorgd: zwarte kitranden en schimmel in douche, vieze randen in wasbak, stoffig. We hebben direct om een andere kamer gevraagd echter dame van receptie gaf aan dat alle kamers het zelfde waren dus een andere kamer geen zin had; blijkbaar allemaal verouderd en smoezelig! Vieze volle asbak buiten op het tafeltje van terras.

Bedden klein maar oké matrassen.

Never again.

1. Kamer leek wel een Sauna. Verwarming en temp. regeling werkten niet goed 2. Dit hotel is een disgrace voor de naam Van der Valk. Out dated en vergane glorie met achterstallig onderhoud. 3. Badkamer vies en vol schimmel met kapotte lampen 4. Ik vraag me af wie al die beoordelen met "goed " geschreven heeft.

Geweldig verblijf!
    • Standaard Kamer

Mooie grote kamer met aan twee kanten ramen, lekker bed, goede badkamer met veel zeepjes, shampoo etc. Heel sympathiek personeel. Ik had gevraagd of er evt. nog een extra persoon mee kon komen, dat was geen enkel probleem en er stond een opgemaakt bed klaar. Wat een goede service! (was uiteindelijk niet nodig, maar toch). Heerlijk gegeten!!!! Kortom: helemaal tevreden, hier komen we vaker terug!

Goed,
    • Standaard kamer - Hoofdgebouw

Tv ontvangst erg slecht en geen warm water in de douche. Dit werd na de melding goed gecompenseert. Heerlijk gegeten en thuis gedouched. Wel hopen dat het probleem wel is verholpen.

Personeel heel vriendelijk. Savonds jongedame in de bar erg geïnteresseerd en behulpzaam. Onze klacht bij het uitchecken werd door de receptie direct doorgegeven aan de manager en hij heeft bij ons de klacht weggenomen. Na een vriendelijke aanbod om te brunchen hebben we deze ook zeker genuttigd. Dit was voor ons een goede manier om ons weekend af te sluiten. Dank je wel nog!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima, dicht tegen centrum, prima parkeren, diner super.

badkamer was voegwerk van douche beschimmelt, jammer want dat hoeft niet. De kamer was wel 30 graden dat we binnen kwamen, knop van radiator was er af, thermostaat stond op 5 graden dus werkte niet! Roest is badkamer aan douche bak en kozijn, jammer. Optie zou mijn inziens zijn bad er uit en wc op andere plaats, douche veel ruimer en dus ruime badkamer

Prima diner, snel en smakelijk, kamer op orde, prima ontbijt, jammer van de koude eieren welke van binnen ook mooi groen waren!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

hadden we beter verwacht

De privacy van kamer 44 waarschijnlijk een suite met een tussendeur. de gesprekken en tv van de naaste kamer waren te horen!! Tot laat in de avond Ons ontbijt om 9.00uur had nogal wat tekortkomingen: Pan met roerei was leeg geen gekookte eieren meer, geen croissantjes, oud bruinbrood enz

De accomodatie kort bij onze bestemming

De kamer was sleets , ouderwets . Toen wij kwamen stond het raam open en de thermostaat laag. Het was veel te koud. Sanitair erg gedateerd

De ontvangst was goed . Het ontbijt ook ,uitzondering de koffie . Die was niet vers . Bed was goed

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Het eten. we hebben savonds in het hotel gegeten en ik vond de prijs/kwaliteit verhouding niet juist. Ook was de smaak van een aantal gerechten niet erg lekker.

kamers waren netjes en schoon. Bed was goed! Knus hotel, vooral het eetgedeelte oogt gezellig door de verschillende hoekjes.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Vriendelijk personeel.

Het ontbijt op bed, we wilden ons verwennen. Na reclamatie werd het gecompenseerd. Goede service!

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Kamers zijn goed. Weinig op aan te merken

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Gewoon goed, sfeervol en heerlijk vers ontbijt.

Gewoon goed, sfeervol en heerlijk vers ontbijt. Heel plezierig om niet in een glossy van der Valk te slapen! Kleinschaligheid heeft zeker zijn voordelen, al was het maar om niet door eindeloze handen te dwalen!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Op basis van de prijs per nacht en het ontbijt: voor een nachtje prima te doen.

Tsja...........over vergane glorie gesproken. Dit hotel heeft naar mijn mening niet zo heel veel meer met Van der Valk te maken, vergeleken met de nieuwere hotels die ze nu uit de grond stampen. Ergens eind vorige eeuw zal dit best een prima hotel zijn geweest, in de tijd dat je nog op je hotelkamer mocht roken..................dat konden wij volgens mij ook nog best goed ruiken. Niet lekker.

Lekker geslapen, dat wel en het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Centraal gelegen

De kamer die we geboekt hadden, was de kachel van kapot werd ons verteld bij aankomst. Daarom kleinere kamer, aan voorkant hotel dus veel lawaai. Hotel is verouderd en toe aan vernieuwing. Ruikt muf in de hal en bij de trap. Bij het ontbijt werd ons verteld dat er van alles niet geleverd was? Daardoor bijna geen broodjes meer, er waren geen eieren, yoghurt etc. Geen verse jus d'orange maar uit een pak, erg jammer. Scrambled egg's smaakte naar rubber, ontbijt viel erg tegen.

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Mooie ligging maar niet voor herhaling vatbaar

Eigenlijk waren we diep teleurgesteld wat een kleine oude en vieze van der valk (onwaardig zelfs) erg stoffig , ontbijt zeer matig en zeer slechte bedden en kleine kamers

De ligging vlakbij Amsterdam Zaanse Schans Volendam en Marken

Goede prijs voor wat je krijgt: een slaapplek op loopafstand...
    • Standaard Kamer

Ontbijt erg duur. Wel erg lekkere zalm, maar bv geen yoghurt / kwark / muesli, alleen voorverpakte fruityoghurt.

Goede prijs voor wat je krijgt: een slaapplek op loopafstand van de binnenstad.

Goed genoeg voor 1 nacht
    • Standaard Kamer

De badkamer was bij aankomst niet schoon, en is aan renovatie toe (eigenlijk is het hele hotel dat wel). Gordijnen niet geheel verduisterend. Veel geluid van de naastgelegen N-weg en kruispunt.

Op loopafstand van het centrum van Purmerend. Ruime kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. In het restaurant lekker gedineerd.

Uitstekens

Niks!

Ontbijt was uitstekend, voor elk wat wils, kamer was ok, goede bedden en propere badkamer, fietsen gehuurd online zij stonden klaar prima, alles goed geregeld!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

prima verblijf !

Super verblijf voor ons ( 4 vriendinnen) Omdat we ook heel makkelijk met vervoer naar Amsterdam konden. Is 5 minuten lopen naar de bus vanuit 't hotel.

Alles was keurig in orde. Prima ontbijt en de kamers waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Onrustig

Kamer met tussendeur naar andere kamer. Deze was niet geluiddicht en alle gesprekken (en meer) van de mensen in deze kamer waren door mij letterlijk te volgen. Als klap op de vuurpijl kwam daar de laatste nacht van mijn verblijf nog de herrie van een koelmotor van een koelvrachtwagen op de parkeerplaats van het hotel bij. Deze motor sloeg regelmatig aan. Een telefoontje naar de nachtportier hierover werd afgedaan met de opmerking dat de bedervelijke waar in de vrachtwagen belangrijker is dan de nachtrust van de gasten. Ik heb het gesprek maar afgebroken. Onvoorstelbaar slecht!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Nette kamer, goed ontbijt

Ligging kamer aan het parkeerterrein en bij de slagboom waar iedereen eruit ging, daarom wat onrustig

Totaal plaatje prijs/kwaliteit. Het was precies wat we verwacht hadden voor deze prijs.

heel verzorgde kamers, goed gelucht en schoon.

we hebben er geluncht. Was OK, maar enkel broodgerechten. Het zou fijn zijn om ook slaatjes en vegetarische gerechten aan te bieden.

heel verzorgde kamers, goed gelucht en schoon. Uitstekende bedden.

Personeel niets verkeerds over te zeggen.

Accommodatie mag opfrisbeurt krijgen wat mij betreft. Het is allemaal net een beetje gedateerd, onderhoud wat minder, lichte schimmel in doucheruimte. Mag meer aandacht voor zijn.

Personeel niets verkeerds over te zeggen.

Het ontbijt was prima, kamers waren ruim, bedden waren goed.

Badkamer erg verouderd, kleine doucheruimte. De voegen van de wanden in de doucheruimte zaten vol schimmel! Dit mag absoluut niet!

Het ontbijt was prima, kamers waren ruim, bedden waren goed.

Zeer aangenaam verblijf.

De badkamer was ietwat verouderd met donkere randen aan de douche.

Het avondeten op restaurant was heerlijk. Complimenten aan de kok! Stond er toevallig ook nog onze favoriete wijn op de kaart, dat was een prettige meevaller! Ook het ontbijt was tip top in orde.

Goed. Mooi ligging.

Kluis deed het niet, maar we konden spullen in kluis van receptie doen, heel fijn!! Water liep niet weg in douche, dop van putje gehaald, 2e dag weer! Jammer. Hopelijk opgelost voor nieuwe hotelgasten. Er was van een soort een toetje, werd er 1 vanachter gehaald door de heer, heel fijn!! Theesoort was er niet meer, soort wat iedereen drinkt, jammer dat niet werd aangeboden om achter te kijken of er nog was door de dame. Indien het er niet meer was, bestel algemene pruducten tijdig!

Gezellig klein hotel, mooie omgeving. Ontbijt goed.

Prima als overnachtingshotel.

Ach.....een hotel waar je na een lange dag (huwelijk) om 24:00 uur geen drankje meer kunt krijgen verdient bij mij geen bonuspunten! Na heel lang aandringen lukte het ons om wat te drinken te krijgen....personeel moest dus iets doen wat ze niet mochten doen! Ontbijt was ook zeer basic, eigenlijk niet echt Van der Valk waardig. We begrijpen dat het maar om 38 kamers gaat, maar toch....

Prima locatie, prima bedden.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Uitstekende tussenstop onderweg van Zeeland naar Terschelling

Entree naar het hotel was in het donker wat lastig te vinden. Kan beter worden aangegeven.

Voortreffelijk ontbijt. Goede, rustig gelegen kamer. Vriendelijk personeel.

Voor de prijs zeker een goed hotel.

De badkamer had lichte schimmel plekken op diverse plekken wat volgens mij niet nodig is. De kamers zijn vrij warm en als je een kamer op de beneden verdieping hebt kan je de achter deur wel open zetten maar kan iedereen er in of uit dus doe je dit maar niet.

Het ontbijt is zeer goed, diverse broodjes, sappen, beleg, roerei, bacon en worstjes. Vriendelijk personeel. Prijs / kwaliteit is goed.

Kamers waren netjes en schoon.

Hadden 's avond een tafel gereserveerd in het restaurant en moesten zeer lang wachten op ons eten. De bijlagen (patat, sla etc) waren karig en er werd niet gevraagd of het voldoende was.

Kamers waren netjes en schoon. Bij de receptie werden wij vriendelijk geholpen.

Erg duur geslapen.
    • Standaard Kamer

Voor euro 73,50 mag je wel koffie zetten op kamer mogen hebben. Ook het bedrag voor een ontbijt vindt ik belachelijk veel, dus niet gedaan en het kopje koffie maar elders op een terrasje genomen.

Dacht op 11/7 geboekt te hebben voor minder als 50 euro/nacht. Verbaasd dan ook het volle pond te moeten betalen, 73,50 euro/nacht, iets is er dus fout gegaan. Voelen ons bedonderd daar een andere bezoeker slechts euro 69 (incl. ontbijt)/nacht moest afrekenen.

Goed met enkele minpunten

Niet meer van deze tijd: Shampoo, douche- en badschuim nog in kleine verpakkingen, niet milieuvriendelijk en voor het hotel niet economisch. Veel hotels hebben tegenwoordig voor douche en shampoo dispensers 2 in 1. Kamers zijn schoon, maar ik zou de voegen in de douche ook reinigen.

Goed ontbijt, attente en alerte bediening.

Beetje pech maar wel opgelost
    • Standaard kamer - Hoofdgebouw

Geen warm water 's ochtends en na reparatie een thermostaat kraan die dusdanig verkeerd stond afgesteld dat ik er een 2e graads verbranding aan over heb gehouden.

Mooie kamer 15. Oplossingsgericht personeel.

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Raam in kamer kwam uit op de parkeerplaats dus op warme dagen kon deze s nacht niet open, gaf een onveilig gevoel

Ruime kamer met terrasdeur naar buiten

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Purmerend