Beoordelingen over Van Der Valk Hotel Rotterdam Nieuwerkerk 4-sterren

Parallelweg-Zuid 185, 2914 LE Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

#2 van de 2 hotels in Nieuwerkerk aan den IJssel

prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Lunch: carpaccio was nog bevroren. De toilet op de kamer spoelde niet door; wel keurig opgelost. Vooraf gevraagd om tussen 14 en 15 uur in te checken. Bevestiging/akkoord gehad via de mail, maar in het hotel wisten ze nergens van en moest er in allerijl een kamer gereed gemaakt worden.

Kamer was prima; wellness goed; fijne fitnessruimte

Van der Valk is altijd goed tot uitstekend!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Dinner vonden wij wat tegenvallen. Erg druk, weinig op het bord en flink prijzig. Wel heel erg lekker. Kamer mocht beter licht voor opmaken. Donker ook in entree halletje.

Deluxe kamer was echt net nieuw. Erg luxe, lekker stil en groot. Zonnewering en airco lekker met 30 graden. Mooi uitzicht achterkant hotel. Alles zeer netjes verzorgt en uitmuntend schoon. Personeel en ontbijt fantastisch.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

goed genoeg
    • Luxe Tweepersoonskamer

"Deluxe kamer" met koffiezet-faciliteit, echter slechts twee papieren bekertjes en geen aardewerk. Koelkast was een bonk ijs. Nauwelijks Geen stopcontacten

Ontbijt en terras oké Goede uitvalsplek voor fietsen

Je slaapt onder twee 1persoonsdekbedden op een...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Je slaapt onder twee 1persoonsdekbedden op een aaneengesloten 2persoonsbed. Je kan niet "samen" onder de dekens kruipen.Hotel kent geen roomservice.

• Luxe Tweepersoonskamer

Sauna moet zonder babykleding zijn , met zwembroek is niet echt lekker relext

Ik heb in mijn leven veel biefstukken gegeten , maar bij jullie was de biefstuk echt ongelovelijk goed , de beste ooit !

Ideaal hotel voor een verblijf dichtbij Rotterdam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Prachtige kamers, uitgebreid ontbijt, personeel heel vriendelijke n behulpzaam. We belden tevoren omdat we graag met 4 kamers op dezelfde gang wouden liggen en aan de stille zijde, dit omwille van het feit dat we deel namen aan de marathon van Rotterdam. Dit werd allemaal geregeld. Ook de marathonlopers die hun eigen ontbijt mee hadden, mochten dit samen met hun vrienden in het restaurant gebruiken. Hotel ligt op 5 minuten van station, waar een gratis parking is en je elk half uur een Sprinter hebt richting Rotterdam Centraal.

ontbijt was niets bijzonders, variatie was wel aanwezig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

ruimte in badkamer geen ruimte voor handdoek, voorkeur naar regendouche, was een bad waar we moeilijk in en uit kwamen! Bedden schoven uit elkaar

ontbijt was niets bijzonders, variatie was wel aanwezig

• Luxe Tweepersoonskamer

Had aangegeven cash te willen betalen, toch was betaling al van de creditcard afgeschreven. Dit was echt niet de bedoeling en was aan de receptie ook niet meer terug te draaien.

prima hotel en ligt aan de A20, met een 20 minuten van de luchthaven
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer was zeer ruim en van alles voorzien. Dit hotel is recent gerenoveerd met mooie materialen. De lounge ruimte is sfeervol met voldoende plek om even te relaxen of te werken. Van der Valk biedt altijd een uitstekend ontbijt.

Prima zakenhotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

diner kon fijner: nogal vet en weinig groenten / twee gokautomaten in de hotellobby?? in een VanderValk??

mooi gerenoveerd, hedendaags, prettige sfeer, vriendelijke staff

Komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Goed licht voor make up ontbrak(zoals bijna in alle hotels) Geen koffiemachine voor decafeine koffie,moest je vragen en werd ergens anders gemaakt(wel eens lang wachten)terwijl je de gewone koffie zo kon bijhalen.

Mooie verzorgde kamers,zeer goed bed !!!,mooie badkamer met heerlijk groot bad en genoeg warm water(douche niet gebruikt) goed en uitgebreid ontbijt,in de week wel maar tot tien uur! weekend tot half elf;

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We hadden een gigantische kamer gekregen waardoor we onze...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Personeelslid in het restaurant was niet vriendelijk en had weinig oog voor zijn klanten.

We hadden een gigantische kamer gekregen waardoor we onze kleine man van 10 weken en al zijn benodigdheden prima kwijt konden!

Was prima zou hier gerust weer een overnachting boeken
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Naar ons idee was er 's avonds met een volle eetzaal iets te weinig personeel in de keuken Uitzicht vanuit onze kamer was super (zie foto)

Comfort was zeer goed

Mooie suite, slechte service
    • Suite

Wij hebben speciaal een suite geboekt met een sauna, eindstand werkte de sauna niet. We kregen geeneens een compensatie daarvoor, want we moesten dat maar eerder aangeven. Slechte service Van der Valk!!

Grote kamer

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

verrassend positief
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ontvangst prettig. kamer fris en goede bedden meer dan standaard hotelontbijt met prettige bediening mogelijkheid voor mijn elektrische auto op te laden

Heerlijk luxe hotel , diner was erg lekker
    • Luxe Tweepersoonskamer

Tijdens diner stonden er hele vieze ongepoleerde glazen op tafel , de mijne zelfs met lippenstift randen. Was niet alleen bij onze tafel maar ook bij gasten even verderop. Ontbijt dame niet erg vriendelijk en gastgericht

Heerlijk luxe hotel , diner was erg lekker

Mooi, net hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer

's nachts geluidsoverlast (slaande deuren), avondeten restaurant matig, (hand-)douche genereert slechts summier straaltje water

mooi hotel, vanuit de kamer (met balkon) uitzicht op het park, fijn terras aanwezig

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Goed verblijven voor zakelijke markt maar neem je eigen dekbed mee als je niet zacht gaar wil stov.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het dekbed is alleen goed voor overwinteren in Siberia. Voor een Nederlandse zomer veel te warm. Ik probeer daar al tijden verandering in te brengen; lukt maar niet. Dat heeft mijn beoordeling tav comfort deze keer vervelend beinvloed. En zal dat blijven doen... Ik neem binnenkort maar vanuit huis een dekbed mee.

Locatie tov de klant waar ik de volgende dag naar toe moest. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamer goed. Keuken voor diner niet erg fantasievol maar wel goed. Ik eet er iha met smaak.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Sfeer in de bar. Personeel vooral druk met werk (afronden) en onderling. Als je om 0:15 arriveert is het echt heerlijk nog een biertje te kunnen drinken. Iets uit Texel, maar een simpele vraag hierover of het late aankomsttijdstip heeft net even aandacht die je van barmensen verwacht.

ontbijt

als ik een hele week bij jullie verblijf verwacht ik elke...
    • Luxe Tweepersoonskamer

als ik een hele week bij jullie verblijf verwacht ik elke dag een welkom gevoel. toch ervaar ik het niet.. water wordt alleen op de eerste dag gegeven zeep wordt met moeite aangevuld.. ( 2x deze week moest ik naar vragen) ik weet dat jullie gastvrijheid heel erg hoog hebben... daarom snap ik niet waarom jullie om het fles water willen bezuinigen.. wat mijn betreft voelt het niet goed.. en ik weet dat het alleen om water gaat :-) succes met jullie beslissing .. fijne dag

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Het verbaasde ons dat onze vrienden op zondag niet mee...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het verbaasde ons dat onze vrienden op zondag niet mee mochten ontbijten omdat er om 12:00 uur een brunch is, waar ze dan wel aan mee mogen doen. Maar dat is veel te laat als je nog verder moet reizen of wat dan ook. Een beetje kinderachtig vinden wij.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zeer vriendelijk, flexibel en professioneel personeel.

Geen tegenvallers.

Zeer vriendelijk, flexibel en professioneel personeel. Kamer helemaal OK met goede geluidsisolatie (snelweg vlakbij). Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Nooit meer in Van der valk Hotel overnachten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De service was om te huilen zowel frontoffice en als in het restaurant. Je werdt als gast compleet genegeerd en kon geen vriednelijke woord vanaf. Het eten was koud en onder de maat. Hier wat van gezegt en deed men er niks mee. De restaurant manager zei dat ik pech had en bood geen alternatief aan.

Wat mij het meest beviel was het kleine presentje op mijn kussen en de parkeer plaatsen.

Top, gezellig, goed

Niets viel tegen

Prima, goed hotel, helemaal top. Lekker ontbijt, mooie kamer, vriendelijke mensen. We zouden hier zo weer naar toe gaan. Gezelliigg

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Geweldig, warm, familiair.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt op bed prima maar we hadden zelf wat beter door moeten geven wat wel en wat niet hoeft. Aandachtspuntje voor onszelf dus!

De lokatie en de sfeer. Een tweede thuis voor ons en dat zegt m.i. genoeg! Ontbijt geweldig, prima bedden in de luxe kamers.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Er was beneden een feest, niets van gehoord in de kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

We kwamen om 13.00 uur aan, hadden een feest om 15.00 uur. Wilden ons omkleden in onze hotelkamer. Bleken we nog niet in een kamer te kunnen. Werden zo weer weggestuurd. Hebben ons elders moeten douchen en omkleden.

Er was beneden een feest, niets van gehoord in de kamer.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

vd Valk Nieuwerkerk ad Ijssel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Geen koelkast in de standaard kamers terwijl de ingebouwde kasten inclusief ventilatie rooster reeds voorzien zijn voor een minibar koelkastje. Echt jammer!

Ruime en nette kamers. Goed restaurant.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Gastvrijheid
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ontvangst, medewerkster was druk bezig op de computer. Was duidelijk dat de taak prioriteit had en niet de gast.

Medewerkster restaurant top! Voorbeeld in gastvrijheid

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goed en tevreden
    • Luxe Tweepersoonskamer

Beleg : Roerei te nat Gewend aan betere en meer Voorbeelden : A4, Assen, Spier, Apeldoorn uitstekend

Kan beter

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Ruime kamers, vriendelijk personeel, alleen de schoonmaak mag *iets* beter hun best doen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De bedden waren ons veel te zacht (en dat terwijl ik een zacht matras niet heel vervelend vind; maar dit was echt té). En om eerlijk te zijn was niet altijd alles even netjes schoon. Voornamelijk de wc was een beetje bah toen we voor het eerst onze kamer betraden. En het is jammer dat je precies naast de snelweg zit, waardoor je wel een beetje geluidsoverlast hebt van het verkeer aldaar.

Kamers zijn ruim, badkamer is ook ruim genoeg, goed formaat televisie, genoeg verlichting, weinig last van (onder/boven-) buren. Receptie is vriendelijk. Genoeg parkeerplekken.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

De rust.
    • Luxe Tweepersoonskamer

. Het ontbijt was prima, maar ik miste het lekkere brood wat je zelf moet snijden. Verder alles okay.

De rust. Wij hadden een kamer aan de waterkant. Lekker rustig.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

zakelijke shortstay
    • Luxe Tweepersoonskamer

In de luxe kamer had de LCD-tv wel wat groter mogen zijn en de helft van het voorgeprogrammeerde zenderaanbod deed het niet

Ontbijt altijd goed en kan vanaf 6 uur, luxe kamer is heerlijk ruim

• Beoordeeld op: 23 september 2016

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ondanks dat mijn organisatie de gevraagde gegevens had doorgegeven (btw en kvk nummer etc) aan dit van der valk hotel, was het na meerdere hotel overnachtingen nog niet mogelijk om op rekening te overnachten. Het volgende is meer een aanbeveling voor alle Van der valk hotels: Ik mis hierin tevens een samenwerking tussen de verschillende van der valk hotels.

Goed werkende WiFi verbinding (zakelijk gebruik en Netflix kijken gaat prima). Voldoende parkeergelegenheid. Lekker eten tot laat mogelijk. Late check in mogelijk. Vriendelijke medewerkers. Prima hotelkamers (zowel de normale als luxe kamer prima qua hygiene en comfort). Kortom goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Rustige kamer gevraagd wat verder van restaurant en lobby.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Wifi in restaurant had kuren..verder niets

Rustige kamer gevraagd wat verder van restaurant en lobby. Was enorm ruime kamer met prachtig uitzicht op park(je). Heerlijk comfortabel groot bed. Moderne prettige luxe badkamer. Attent personeel. Prima gegeten in restaurant met leuke bar. Ontbijt was goed. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wifi verbinding op kamer was goed.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

prima kamer, goed ontbijt
    • Luxe Tweepersoonskamer

geen oogcontact met receptioniste aan de balie, kijkt alleen maar naar haar computer, niet duidelijk of ze tegen ons praat of iemand aan de telefoon..

prima kamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Geen koelkast en de kluis is naar de huidige standaarden aan de kleine kant er past geen latop in.

Comfortabele en ruime kamer. Parkeren kan voor de deur en het internet is relatief snel (youtube filmpjes kijken kan nog net).

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heel veel geluidoverlast 5 nachten, waarvan 2 nachten achter...
    • Suite

Heel veel geluidoverlast 5 nachten, waarvan 2 nachten achter elkaar tot 2 uur 's nachts extreem. Hier is de directie of personeel niet meer op teruggekomen met excuus of tegemoetkoming. Daarnaast, kamer 1 keer niet schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

aangenaam en gezellig ....
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

het randje in de douche ik heb moeten dweilen maar is niet om over te spreken het was met de glimlach weer opgekuist

heerlijk ontbijt en uitstekende bedden aangenaam bij het ontwaken een lekkere kop koffie -thee - chocomelk op de kamer voorzien ...vriendelijk personeel goede bediening niets was hen teveel .....

Prima plek bij activiteiten in Rotterdam!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Heerlijk ontbijt en prima uitgeruste kamers

Wij zijn altijd tevreden over het ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Wij zijn altijd tevreden over het ontbijt. We komen graag bij van de Valk

Zeer goed gevoel over het verblijf.

Niks.

Kamer zeer goed.

Het goede ontbijt, wat al vanaf 6 uur in de ochtend kan
    • Luxe Tweepersoonskamer

Er staat nog steeds een bedrag op mijn creditcard gereserveerd, terwijl de kamer al betaald is

Het goede ontbijt, wat al vanaf 6 uur in de ochtend kan

Mooie ruime kamers

Mooie ruime kamers

Leuk hotel en van alle faciliteiten voorzien.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Leuk hotel en van alle faciliteiten voorzien.

Bezoek aan deswingersclub, dit is dan de ideale overnachting.

Ontbijt is gewoon perfect

Ligging, Overall kwaliteit

Ligging, Overall kwaliteit

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zachte matras

Kamer en badkamer was schoon , vriendelijk personeel

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Goede kamers en heerlijk ontbijt

short stay
    • Luxe Tweepersoonskamer

Prima ontbijt en keurige kamer, groot voordeel, dat je vanaf 6 uur kunt ontbijten

Prima locatie en mooi hotel over het algemeen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Douche, zachte waterstraal en afwisselend koud en warm water.

Locatie en bed.

Het bed was super
    • Luxe Tweepersoonskamer

Dat de airco het niet goed deed speciaal geboekt

Het bed was super

Fietsdriedaagse in de mooie streek boven Rotterdam en rondom Gouda

Alles was perfect

Ruime kamers met goede bedden. Badkamer met Inloopdouche. Zeer goed ontbijt en idem dito diner.

Heerlijk hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Super mooi hotel, mooie kamer aan de tuinkant.

Waar voor je geld

Dubbele matras

Interieur (slaapkamer en zeker ook restaurant en grote hal) + ontbijt top!

Mooie kamer met een prachtige badkamer
    • Luxe Tweepersoonskamer

Koelkast mag iets groter zijn, zo ook het balkon.

Mooie kamer met een prachtige badkamer

tof!

Heerlijk ontbijt en een gezellig terras.

Mooie locatie, lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Matrassen wa groot volgens het bed

Mooie locatie, lekker ontbijt

Vriendelijk personeel, goede kamer met balkondeuren die open...

Aanrijroute

Vriendelijk personeel, goede kamer met balkondeuren die open konden om te genieten van de ochtendzon, badkamer

Ruime comfortabele kamer, fris en mooi sanitair, uitstekend...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ruime comfortabele kamer, fris en mooi sanitair, uitstekend bed

Heerlijk hotel!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Mooie kamer met een prachtig uitzicht.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De douche, jammer dat er ook geen handdouche was met een wat krachtiger straal.

Als je dichtbij wilt overnachten voor de marathon van Rotterdam, is dit hotel een prima keus!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De douche had niet zoveel waterdruk.

Uitgebreid ontbijt, prima bedden! Meer heb je niet nodig.

Eten goed kamer goed

Afstand station was ver

Eten goed kamer goed

Het was gewoon een topverblijf!

Geen bijzonderheden

Ontbijt, kamer en uitzicht waren super!!!

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De deurdrangers kunnen beter afgesteld worden, alle deuren gingen met grof geweld dicht, vooral hinderlijk in de avond en nacht.

De kamer

Ruim bad voor 2 personen

2 losse dekens erg vervelend minibar die niet koud was

Ruim bad voor 2 personen

top
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Goed bed, ruime badkamer. De kamer was schoon en het ontbijt was lekker

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

kamer boven verwachting bed meer dan goed alles schoon en tot de puntjes verzorgd

Beviel goed

Niets opmerkelijks

Bed was goed

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

verreweg het beste ontbijt, in vergelijking tot NH,...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

verreweg het beste ontbijt, in vergelijking tot NH, Bilderberg, Postiljon ketens

oke

De slaapkamer

Alles lekker schoon!

Alles lekker schoon!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Een beetje meer maar dus ook een beetje beter!

Bedden waren vrij zacht

Mooie locatie, desgn ruimten en kamers en goed ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van Der Valk Hotel Rotterdam Nieuwerkerk