Beoordelingen over Hotel van der Valk Spier Dwingeloo 4-sterren

Oude Postweg 8, 9417 TG Spier, Nederland

#1 van de 2 hotels in Spier

Het ontbijt.
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

De airconditioning. We hadden een bloedhete kamer. Koude luchtstroom was minimaal. Zet je de airco op 19 stond hij de volgende avond weer op 22 graden. Slecht geslapen hierdoor.

Het ontbijt.

Mooie ligging, erg goed hotel
    • Comfort Kamer

Er viel eigenlijk niets tegen . Alles was keurig, mooie ruime kamer, badkamer keurig met douche en bad gescheiden.

Ligging t.o.v fiets mogelijkheden is perfect. Ontbijt erg goed, diner goed, misschien iets langzamer serveren....

Gastvrij ontvangst bij aankomst en ontbijt.
    • Comfort Kamer

Bediening bij diner was aan het eind erg traag. Reservering gedaan voor 20.00 uur. Niet eerder mogelijk ivm drukte in het restaurant. Hoofdgerecht ed was prima. Om Dessert kaart moeten vragen ook voordat men het nagerecht kwam opnemen ( de ruimte was voor 95 procent al leeg) duurde het heel lang. ( 30 minuten)'Vaste' personeel was al weg. Rommelige afronding van diner. Jammer....We verlieten het restaurant om 21.40 uur.

Gastvrij ontvangst bij aankomst en ontbijt.

Enorm genoten van het hotel en de omgeving.
    • Comfort Kamer

Onder de verwarming is het stoffig. In de fietskelder wordt niet duidelijk aangegeven wat je je eigen fiets mag neerzetten. We hebben meerdere keren gehad dat onze fietsen verplaatst waren. In de kelder zou een bordje kunnen hangen dat je bij gebruik van de trap, direct na de afdeling administratie, je bij de kamers komt.

Prima ontbijt en vriendelijk personeel. De kamer was mooi ruim en er was een eigen terras met 2 stoelen. Wij waren dik tevreden en hebben de intentie om nog eens te boeken.

Aanrader voor een verblijf in Drenthe en omgeving
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Fantastisch ontbijt. Zowel bedden als kussens waren heel fijn. Van buiten ziet het er niet aantrekkelijk uit, maar binnen is het heerlijk. Fijne kamer met goede stoelen.

goed, kon beter ....!
    • Comfort Kamer

-ontvangst aan de receptie kon wat vriendelijker ! -zeer onvriendelijk te woord gestaan in het restaurant door hautaine medewerker -comfort kamer gelijkvloers aan het begin van de gang, vlak naast lounge, 's morgens om 06.30 uur wakker door luid gekrakeel van personeel dat aan de dag begint -geen privacy op het terrasje

-de airco op de kamer tijdens deze hete dagen -het zwembad -een heerlijk ontbijt op het terras buiten -goede bedden

Voor 1 nachtje prima ,wel aan de dure kant.
    • Comfort Kamer

Badkamer vloer na douche geheel nat door open onderzijde glasdeur. Zagen het te laat maar konden de sproeirichting van de douche ook al niet vastzetten. Gehele badkamer vloer onder water en spiegelglad. Jammer verder kamer ok. Verder erg druk. Buiten ontbijten niet mogelijk , vol. Niet vreemd natuurlijk op 4-8-2018. Midden in het hoogseizoen.

Ontbijt gemiddeld, kamers ruim. Ruim voldoende parkeergelegenheid.

Ontbijt was prima .
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

de bediening met diner viel wat tegen , bestelde tweede pilsje toen ze het eten kwamen brengen , nooit gekregen maar stond wel op de rekening . later kwam er een ober weer een besteld die kwam wel totaal twee gehad en drie betaald bleek later. badkamer had vuile voegen dit had beter schoongemaakt kunnen worden .

Ontbijt was prima . en verder ook alles goed geregeld.

Een aangenaam verblijf in een mooie locatie.
    • Comfort Kamer

Het avondmaal was uitstekend, we kozen voor menu du jour, met meerdere keuzeopties. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en heel lekker en met heerlijke koffie. Frisse kamer met goed werkende airco, geen geluid van de nabijgelegen snelweg.

Geweldig hotel van de valk
    • Comfort Kamer

Niks viel tegen alles was prima in orde!

Ligging en faciliteiten mooi zwembad. Goed ontbijt en diner. Heel vriendelijke ontvangst en vriendelijk Personeel de gehele dag.

Heerlijk!

WiFi happerde best vaak

Het personeel was ongelofelijk vriendelijk, altijd met een lach en tijdens het eten zorgden ze dat we niets tekort kwamen. Welness was heerlijk en heel netjes ook de kamer was meer dan in orde

geweldig
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

De temperatuur in onze kamer 203 Ondanks de airco was het toch nog warm.

Het ontbijt en diner waren heerlijk. Het personeel was top, van de receptie tot het personeel op het terras en bij het diner

Bereikbaarheid en verhouding prijs kwaliteit
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Geen lift naar het deel vd verdieping waar onze kamer lag. Dames aan de receptie bij inchecken hadden een druk gesprek met elkaar en geen aandacht voor ons. Ongezellige bar.

Bereikbaarheid en verhouding prijs kwaliteit

• Comfort Kamer

Het is niet schoon in uw hotel. Ik ken en snap de schoonmaaknormen, maar een echt schone kamer en badkamer zou wel onderscheidend zijn.

Locatie en goede huurfietsen

zou het niemand aanraden
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

van alle van der valk hotels die wij inmiddels hebben mogen bezoeken in binnen- en buiten-land vinden wij dit de minste (locatie/interieur) tegen een relatief hogere prijs. de kamers zijn oud-bollig/klein/warm via een sluipweg door de 2 restaurants met koffers sjouwend moeilijk te bereiken. slapen (warm) met open raam is aan de A28 niet echt een bijdrage aan goede nachtrust. ook het sanitair was niet wat we gewend zijn, zelfs kapot materiaal. voor ons super jammer, wij zijn net verhuisd in de buurt van deze locatie en probeerden deze uit voor onze toekomstige gasten/bezoekers. wij wijken beslist uit naar een andere locatie!!

het personeel (korte contacten) was/is uiterst vriendelijk!

Van der Valk is prima en klantvriendelijk
    • Comfort Kamer

Hygiëne. Kamer op het oog schoon maar kan beter Pedaalemmer in badkamer met ontbrekend pedaal is een defecte pedaalemmer en zou vervangen moeten worden.

Ontbijt heel goed

De sauna faciliteiten, heerlijk ontbijt.
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Het is allemaal een beetje gedateerd, de entree is benauwend, zo ook de gangen naar de kamers. Geen lift en slecht ter been is geen combi. De bedden schoven uit elkaar en waren aan de korte kant/bed stond te dicht tegen de muur. Menukaart van het restaurant niet bijzonder.

De sauna faciliteiten, heerlijk ontbijt. De warme broodjes en croissant zouden van wat kleiner formaat mogen. Mooie locatie om te wandelen. Helaas hiervoor te nat en te koud tijdens ons verblijf.

Goed hotel in een mooie natuuromgeving.
    • Comfort Kamer

Een nadeel was dat de hoeslakens op de bedden van badstof waren, wat erg warm was. Het balkon heeft geen afscherming tussen de kamers in, dus één lang balkon (geen privacy).

Kamer was perfect. Badkamer zeer ruim met apart bad en aparte douche. Veel kastruimte.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

• Comfort Kamer

De tv zenders gaven soms storingen. (Blokjes op het scherm, soms vielen ned 1 t/m 3 uit.)

Kamers prettig, bedden liggen comfortabel, fijn dat er koffie en thee op de kamer gezet kan worden. TV grotendeels in orde.

Rustig, ontspannend en gezellig verblijf.
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Lichte opvouwende kritiek: De tv kabels waren wat stoffig.. Verder prima schoon.

Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Tegelijk ontzettend aardig personee.

Mooie gezellige kamer, fijn bed, vriendelijk personeel, mooi...
    • Comfort Kamer

Badkamer verouderd, douche klein en donker met schimmel op de muren. Wc oogde niet schoon, veel aanslag.

Mooie gezellige kamer, fijn bed, vriendelijk personeel, mooi zwembad, omgeving top. Diner en ontbijt goed.

Ontbijt en wellness
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

De kamer, losse bedden, beetje gedateerde kamer. Badkamer met enorme dochekop onhandig. Douche bak die slap was en kapotte syphon. Badkamer werd erg nat met douchen.

Ontbijt en wellness

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Fantastisch hotel
    • Economy Kamer Begane Grond

Begane grond met terrasje. Terrasje keek uit op parkeerplaats . Dat was jammer. Gordijn als deur naar badkamer was vreemd.

Mooie ruime kamer. Ontbijt en diner super goed. Zeer vriendelijk personeel. Kom zeker terug.

prima, zou het zo weer boeken.
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

snellere/alerte bediening. het niet opruimen van genuttigde drankjes van eerdere gasten. ( buiten )

Het ontbijt was goed, prima kamer goede bedden

Fijn weekend op een mooie locatie vlabij het natuurreservaat Dwingelderveld.
    • Comfort Kamer

Het is een grote accommodatie dus het was nogal druk. Vooral in het restaurant was het en grote drukte met grotere familiegroepen.

Goed ontbijtbuffet met verse sapjes en smoothies. Het diner in het restaurant was ook erg lekker.

Goed verblijf
    • Comfort Kamer

Is best wel prijzig als je de hele dag aan het fietsen bent en alleen overnacht. Ontbijt is ook flink aan de prijs.

Mooie omgeving om te fietsen rond en over het Dwingelerveld

Een heel prettig verblijf in een schoon hotel met vriendelijk personeel en uitstekend restaurant.
    • Economy Kamer Begane Grond

De badslippers in het zwembad zijn erg glad zodra de vloer nat wordt. Na een tweetal schuivers heb ik ze aan de kant gezet.

Heel mooi zwembad en saunagedeelte. Vriendelijk personeel en prima eten.

We hebben een super weekend gehad
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Eigenlijk niet zo veel maar we hadden het weer ook erg mee en dat is een belangrijke factor .

Het ontbijt was super maar het was niet inclusief jammer!!? Volgende keer inclusief maken score je nog betere

zeer correct verblijf
    • Comfort Kamer

Wat verouderde badkamers en vraag steeds naar kamer dicht bij het zwembad lang op voorhand maar vallen steeds uit de lucht tot ze mijn commentaren gaan opzoeken. Ze hebben het er nu vast instaan.

huiselijke sfeer en personeel top

Mooi en proper en vriendelijk personeel
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Ik had geboekt met ontbijt voor de prijs van 107 € en moest nog 29 € bijbetalen ter plaatse Kunnen jullie me dit terugstorten aub ?

Mooi en proper en vriendelijk personeel

Wij hadden een zeer aangenaam verblijf en komen zeker nog eens terug!
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Te weinig haakjes in de badkamer om iets omhoog te hangen. Kamer was te warm bij aankomst.

Ruime kamer, voorzieningen op de kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, een heerlijk ontbijt. Voldoende parkeerruimte en rustig gelegen.

Gewoon een zalig weekend, en we komen beslist terug!
    • Comfort Kamer

Ik zou niet zo gauw weten wat, want we hebben zo naar ons zin gehad, dat ik niet zo gauw kan beantwoorden, wat beter zou moeten.

Ontbijt was super, zoveel op het buffet , echt heerlijk. Kamers heerlijk ruim en schoon. Personeel allemaal heel vriendelijk.

Er viel niks tegen.

Alles was perfect. Komen er zeker terug. ++ vriendelijkheid ++ service en aandacht, zeer attent. Dat geldt voor alle personeel, en dat ondanks de drukte (TT-weekend) en de jonge leeftijd ++ mooie, nette kamer met heerlijke bedden ++ goede menukaart, gerechten tikje aan de prijs ruime ++ sfeervolle eetgelegenheid en bar, zeer ruim. Kunt ook buiten zitten op het terras. ++ prachtige fitness- en zwemruimte. Leuk detail: de machine met zwemkleding mocht je die vergeten zijn ++ extra pluspunt is de ligging in de bosrijke omgeving.

communicatie.
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Reservering was bij aankomst niet bekend. Lang moeten wachten tot er een kamer voor ons was. Met opgegeven voorkeuren (rustige kamer en douche) geen rekening gehouden. Na enig protest nog van kamer gewisseld.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Overnachting met ontbijt omdat we op deavond een vergadering in de buurt van het hotel hadden
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Er was geen lift. Als je veel bagage hebt is de trap moeilijk

Het ontbijt was zeer uitgebreid en wat ik gebruikt heb smaakte uitstekend. Voor de eerste keer hier was het moeilijk de weg te vinden in het aanbod.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Sterke prestatie van Hotel van der Valk Spier!

Geen suggesties.

Ontbijt én diner waren uitstekend en meer dan voldoende. Temperatuur op de kamer is buitengewoon. Zeer vriendelijk personeel. Een zeer prettig verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ontbijt was goed
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Kamer was - denk ik - tijd niet in gebruik geweest, rook niet fris, en het was veelste warm. afstandsbediening van tv was kapot, kraan lekte. Kortom; niet echt wat ik van Van Der Valk gewend ben. Geluid van de snelweg was echt heel duidelijk te horen.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Oubollig.
    • Comfort Kamer

Oubollig! Donkere meest bruine kleuren. De kleurstelling en de inrichting zijn uit de zeventiger jaren. Echt niet meer van deze tijd!! Dit hotel heeft dringend een faselift nodig. Bovendien kan je de factor hygiene moeilijk beoordelen met al de donker gekleurde tapijten en meubels. Daarnaast zijn de dekbedden te kort voor mensen die langer dan c.a. 1.80 m1 zijn.

Vriendelijke en hardwerkende medewerkers.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

mooie ruime kamer

mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het uitgebreide ontbijt en het vriendelijke personeel.

Er viel niks tegen.

Het uitgebreide ontbijt en het vriendelijke personeel.

Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Niet van tiepassing

Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Ruime kamer en schoon.

Heel goed.

Alles was perfect!

Goed en gezellige sfeer.

Heerlijk ontbijt en zwembad

Goed ontvangst.
    • Comfort Kamer

Ontbijt was matig en slecht aangevuld

Zwembad en receptioniste

Het was heerlijk vertoeven

Het was heerlijk vertoeven

Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.
    • Comfort Kamer

Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Donkerbruin is niet meer van deze tijd!

Zeer goed
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Alles was perfect komen hier graag terug..goed en zeer uitgebreid ontbijt

De douche, een schuine wand waardoor je moest oppassen dat...
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

De douche, een schuine wand waardoor je moest oppassen dat je je hoofd niet stootte

In een woord: perfect.
    • Comfort Kamer

Effe denken........... eigenlijk niets.

Ontbijt was geweldig. Er ontbrak niets. En het bed was perfect en de juiste hardheid. Ook superschoon.

Prima, komen er vast nog wel terug.
    • Comfort Kamer

Fijne kamer, prima bedden, ruime badkamer. Vriendelijk personeel Goed, uitgebreid ontbijt

Uitstekend hotel voor natuurliefhebbers
    • Economy Kamer Begane Grond

Vriendelijk personeel, mooie, ruime kamer, grote parking, balkon

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Kamer

Vriendelijk personeel. Restaurant was uitstekend. Propere kamer.

Hotel bevindt zich op een centrale locatie in Drenthe.
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Zelfs met ramen dicht enorm veel hinder van geluid rijksweg.

Hotel bevindt zich op een centrale locatie in Drenthe.

• Economy Kamer Begane Grond

Uitstelde lunch op het terras. Prima diner en erg vriendelijk personeel . Het was heerlijk dat er bij de beneden kamers een zitje buiten was.

Mooie ruime kamer.
    • Comfort Kamer

Enige minpuntje was een wel heel erg trage wifi verbinding, 5 mbps is niet echt van deze tijd.

Mooie ruime kamer.

Goede comfortabele kamer en evengoed ontbijt.
    • Comfort Kamer

Goede comfortabele kamer en evengoed ontbijt. Personeel denkt mee en is flexibel

Personeel, faciliteiten, kamer en eten.
    • Comfort Kamer

Personeel, faciliteiten, kamer en eten.

• Comfort Kamer

Ontbijt ruimte verkeerd ingedeeld volgens ons. Waar ze eieren bakken en daar ligt ook het brood

Onze kamer

Optimaal genieten van het hotel en de omgeving!
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

De veelzijdigheid dat het hotel te bieden heeft. Aan alles en iedereen is gedacht.

ontspannend
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

In eerste instantie problemen met wifi op kamer. Uiteindelijk na een dag verholpen.

Zwembad, sauna. Mooie omgeving.

Kamer was top!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goede accomodatie om te overnachten voor een doorreis of bezoek in de regio.

Geen tegenvallers.

Ruime kamer en badkamer. Eten goed in het restaurant.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Wij hadden per ongeluk sleutels laten liggen en we hadden...
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Wij hadden per ongeluk sleutels laten liggen en we hadden het de volgende dag zo door de brievenbus! Geweldig!

gewoon goed

gewoon goed

Fantastisch hotel

Heerlijk ontbijt Heerlijke lounch

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Kort verblijf maar prima naar m’n zin
    • Comfort Kamer

Ik vond het bed vrij hard en de kussens te zacht. Maar dit zijn zulke persoonlijke dingen dat ik dat het hotel niet aanreken

Ontbijt, kamer, douche

wellness faciliteiten
    • Economy Kamer - 1e Verdieping

Het restaurant is redelijk maar niet uitstekend

wellness faciliteiten

Mooie kamer , uitstekend ontbijt.

Mooie kamer , uitstekend ontbijt. Mooi omgeving

Super - gezellig - nog Kerstsfeer en nachtporties ivm bezoek jaarwisseling
    • Comfort Kamer

Diner Ontbijt Gastvrijheid Goedemorgen - Zwembad (kijk uit voor uitglijden)

Fijn kerstfeest

N/A

Gezellige atmosfeer. Heerlijk kerst dinner. Vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 10 december 2017

De plek
    • Comfort Kamer

Soms duurde het serveren van het eten wat te lang

De plek

Indeling algemeen