Beoordelingen over Van der Valk Hotel Venlo 4-sterren

Nijmeegseweg 90, 5916 PT Venlo, Nederland

#6 van de 11 hotels in Venlo

Goed maar bij herhaling kamer aan de andere zijde
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had een kamer helemaal op de hoek aan de kant van de snelweg. Het geluid van de snelweg en de vrachtwagens die voorbij denderen was reden om tegen 1 uur snachts te vragen of men aub oordoppen had. Die mocht ik zelf komen halen bij de receptie.

Het diner was uitstekend, net als het ontbijt. De kamers zijn netjes verzorgd en de bedden comfortabel.

matige overnachting.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gezien het feit dat wij vaak in de Van der Valk hotels overnachten, viel dit hotel toch wat tegen. Wij hadden deze keer de goedkoopste kamer. Het diner in de avond viel ons ook erg tegen. Het vlees was goed, echter de groente bij het vlees was grof en hard, veel te dikke stelen van de groene asperges. Bij het dessert, 2 dame Blanches, zaten bij ieder van ons een uitgedroogde aarbei. Dit ziet er niet uit en hoort niet zo, en is niet van der Valk waardig. Normaal zeur ik noot, echter deze keer waren wij niet echt blij me deze overnachting. Ontbijt was goed.

kleine kamer, aparte toilet, badcel netjes. met piepende regendouche. kamer verder gedateerd.

prima en verzorgd
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Luidruchtige nachtbrakers, verwacht ik op een camping, niet in dit hotel. In restaurant, met voldoende lege tafels was het niet mogelijk om uit de zon te mogen zitten. Gelukkig wilde 1 van de medewerkers de zonwering naar beneden doen.

kamer was prima, fijne badkamer met apart toilet.

De kamer ws schoon en ontbijt goed.

De lunch viel tegen. Het eten was snel afgekoeld, daarbij zaten er veel vliegen bij de ramen in het restaurant. Dit as bekend maar er werd weinig aan gedaan. Als je zit te eten is dit niet echt fijn.

De kamer ws schoon en ontbijt goed. Ook het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Gemakkelijk bereikbaar vanaf de autobaan, met gratis parking.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gemakkelijk bereikbaar vanaf de autobaan, met gratis parking. Zeer goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede kamer en goed bed. Voor herhaling vatbaar.

Prijs kwaliteit klopt als geen bus , lawaai autostrade aan straatkant , airco moeten afzetten maakte ook teveel lawaai , douche en wc ouderwets . Bar was leeg . Heb 160 € betaald ontbijt incl en dat was het zeker niet waard , wij gaan zeer veel op hotel maar dit was lang geleden dat het tegenviel

Heel comfortabel verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen gezellige locatie aan de snelweg, maar wel praktisch als uitvalsbasis naar omliggende dorpen en steden.

Heel comfortabele bedden, en echt goed hotel.

Ontspanning en leuk stadje

Hotel net te ver van het centrum dus bus genomen Spijtig dat men niet informeerde dat je hiervoor een speciaal kaartje nodig had Kamer net iets te duur voor wat het was

De formules bij het avondeten die je kon regelen Ontbijt zeer goed Veel keuze

Goed hotel.

Niet echt iets.

Goede, schone en rustige kamer. Sfeer iets gedateerd en vrij sober. Ontbijt uitstekend. Daar moest apart voor bijbetaald worden. Grote, gratis parkeerplaats. Hotel is goed gelegen t.o.v. snelweg en omgeving.

Vers geperste jus d’orange bij ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grootste deel van hotel is echt oud en verlopen. Tot ze dit volgend jaar gaan verbouwen geen value for money. De gratis fitness die zogenaamd direct achter hotel ligt is dikke 5 minuten lopen dwars over bedrijven terrein. In restaurant was de kipsate duidelijk van varken gemaakt en heel droog en teleurstellend.

Vers geperste jus d’orange bij ontbijt

Goede locatie als je met de auto bent

Personeel bij de receptie was onvriendelijk, maar dat kan toeval zijn. Kamer rook wat muf toen we binnenkwamen, maar dat was na het openen van het raam snel over.

Goede locatie als je met de auto bent, lekker ontbijt, ruime kamer

Prima hotel met leuk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dicht tegen de snelweg en geen achter uitgang. Ik wilde s avonds nog even een blokje om en moest over het fietspad

Ik had mijn e-reader laten liggen en die was gevonden en werd keurig opgestuurd

Dat de toilet niet in de douche zat.

Kussen waren dun. De kamers mogen wel ruimer. Weinig verlichting in de kamer.

Dat de toilet niet in de douche zat. De bedden waren goed. Het was schoon.

Goed hote voor zakelijk kort verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderde kamers, prijs is hier niet mee in overeenstemming. Daarnaast is het ontbijt excl. de kamerprijs en aan de dure kant.

Prima restaurant. Uitstekend ontbijt. Lunchpakket was goed geregeld en t.o.v. de rest niet duur. Locatie is prima bereikbaar en centraal gelegen.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de acht van 24 op 25 april ging 's-nachts om ca half vier het brandalarm: de receptie was telefonisch niet bereikbaar, pas veel later werd bekend dat het loosalarm was, het glas van de alarmknop in de keuken was per ongeluk ingeslagen en daarmee het brandalarm. Onbegrijpelijk was m.i. dat met dit alarm geen brandweer gealarmeerd werd, wat is in dit geval het protocol? Er werden ook geen excuses gemaakt dat we midden in de nacht zo bruusk gewekt werden en niet op de hoogte werden gehouden over wat te doen. Alles bij elkaar heel onbevredigend en ook hebben we er een onveilig gevoel aan over gehouden

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Om 03:00 uur gaat het brandalarm af en dat duurt 20 min.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om 03:00 uur gaat het brandalarm af en dat duurt 20 min. en dat in een nacht als je een halve marathon voor het Nederlandse Kampioenschap moet lopen. Als je er dan iets van zegt bij het uitchecken word er erg laconiek gereageerd.

Verder was het hotel wel prima
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was al gerenoveerd, kamer waren nog oudere meubels. Waren met fam die een mooiere gerenoveerde kamer hadden met boxspring. Brandalarm om 03.00uur. Duurde zeker een half uur, snerpend geluid boven het bed. Receptie niet te bereiken en duurde even voordat duidelijk was wat er aan de hand was. Excuses en een drankje waren op zn minst op zn plaats geweest!

Ontbijt en badkamer

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Eerder tegenvallend!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer die ik had is ver beneden de standaard die ik gewoon ben van Van Der Valk! Kleine kamer en sterk verouderd. Ik was eerder in Van De Valk hotels o.a. in Sneek en Zwolle. Véél grotere kamer en heel modern.

Lekker restaurant. Super ontbijt. Gratis parking. Ondanks nabijheid autosnelweg, helemaal geen lawaai hinder. De ligging van het hotel.

Niet doen, Even doorrijden naar en andere Van der Valk. Want er zijn ook goede!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit van het eten. Aanbevolen dagmenu: (diepvries) kipsaté, klein beetje patat, rauwkost zonder dressing leek op slechte snackbar. De inrichting van het restaurant en kamers zijn zeer gedateerd.

Het ontbijt was goed

Voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slaap vaak in vd valk. Niet het goedkoopst maar wel hele goede hotels. Vond hotel Venlo oud en lang niet zo comfortabel als ik gewend ben. Terwijl dit niet terug te zien is in de prijs. Matras was redelijk alleen vernam ik direct de plastic hoezen rondom het matras. Gevangenis matras.

De bar was nog open toen wij vrij laat aankwamen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bij te boeken ontbijt vonden wij te duur (14,50 pp) maar wij zijn geen grote ontbijters. Een a la carte optie (alleen koffie en een broodje) zou een extraatje zijn....

De bar was nog open toen wij vrij laat aankwamen. De prijzen in de bar zijn alleszins redelijk.

Kom graag terug
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enige wat ik !! Minder vindt zijn de kleine douches .. maar moest kiezen .. of thee/ koffiefaciliteit.of de grotere douches is oudere gedeelte .. gaat koffie toch net voor

De rust / heerlijke bedden / zeer goed ontbijt en super vriendelijk personeel overal receptie / restaurant / schoonmaakpersoneel .. alles

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

De kamer was een beetje oubollig, maar wel een nieuwe...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was een beetje oubollig, maar verder prima in orde.

De kamer was een beetje oubollig, maar wel een nieuwe badkamer met prima sanitair. Medewerkers aan de receptie waren vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijtbuffet.

Ontbijt was heerlijk en ruime keuze.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit van de kamers vond ik erg tegenvallen. Kamers en gang er naar toe zeer verouderd, oubollige meubels. Niet wat ik gewend ben van Van der Valk hotels.

Ontbijt was heerlijk en ruime keuze.

Ontbijt was prima
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen afvalemmer in de wc en geen fonteintje. Hiervoor moet je door 2 deuren naar de badkamer. Erg onhygienisch. In de slaapkamer zaten vlekjes in het tapijt.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Goed en comfortabel hotel. Super ontbijt en prima restaurant.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai van de straat als de kamer aan de voorkant voor de ingang ligt. Zeker als je wat frisse lucht via een raam wilt 's nachts.

Mooi schoon hotel. Supersnel internet ;-)

Prima prijs kwaliteitverhouding
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk was het prima voor ons. Misschien binnen een beetje gedateert maar de kamers zelf waren prima met een moderne badkamer en toilet

Het ontbijt is heel uitgebreid en goed. Ook voldoende plek in het restaurant. Voldoende parkeerplaatsen en kort bij de snelweg. Een hotel voor als je op doorreis bent.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

ik had graag duidelijker gezien welke faciliteiten er op kamer aanwezig zijn, bijvoorbeeld koffiemachine. Beknopte diner kaart viel tegen, met een vis- en schaaldieren allergie bleef er weinig keus over. Is natuurlijk ook kwestie van smaak.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Schone kamer.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima hotel vlakbij de snelweg
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst was wat rommelig met pin apparaat dat niet goed werkte.

Keurige kamers welke onlangs nog gerenoveerd lijken, niets was kapot. Check in tot 23.30 uur was voor ons erg prettig. Nabij snelweg, maar geen last van de snelweg. Ideaal als je op doorreis bent.

Uitstekend hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enige wat ik persoonlijk niet fijn vond waren de erg zachte hoofdkussens.

Ruime parkeerplaats. Mooie kamer. Zeer vriendelijk personeel. Vlotte incheck. Goed restaurant! Apart toilet op de kamer. Uitchecken kan tot 11 uur 30! Ligging direct bij afrit snelweg.

Verblijf oke, kamers erg matig!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn erg ouderwets, klein, hokkerig en erg gehorig. Andere van der Valk hotels zijn gemiddeld beter qua kamers. Tip: renoveer de kamers!

Het personeel was vriendelijk! Goed geholpen.

Dat doen we niet meer......
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rekening, 168.00 voor 2 nachten, het was een speciale aanbieding, pffffffff, En dat zonder ontbijt, niet normaal, moesten we 59 euro voor betalen, dus maar niet gedaan,

Geen ontbijt, Toen we boekten, was er ontbijt bij, 168.00 Maar ik kreeg een aparte rekening van, 59.00. Voor ontbijt, Vonden we heel duur. De kamer viel de stroom uit, dus weer een andere kamer. De rest was goed, maar ik vind het heel duur.... M v g jan koolen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

ruim voldoende voor korte overnachting. Relatief hoge prijs voor gedateerde layout
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De overnachting betrof een kamer in het oudere gedeelte (laagbouw). Wij verbleven tegelijk met andere familieleden waarvan een deel een kamer had gekregen in het nieuwere hoogbouw (toren). Het verschil in comfort en bijvoorbeeld staat van de kamer is goed zichtbaar. De badkamer in laagbouw bevatte wel dezelfde voorziening (stortdouche etc), maar is erg klein vergeleken met de badkamer in de woontoren. De leeftijd van het oudere deel is verder zichtbaar in de bijvoorbeeld de oude stopcontacten, kleinere ramen. De prijs voor beide kamers is wel hetzelfde, waardoor de prijskwaliteitverhouding voor een kamer in het laagbouw dan wel tegenvalt.

Ontbijt is goed maar wat beperkt in assortiment. personeel erg vriendelijk. Kamers schoon.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

teleurstellend, niet de kwaliteit die van der valk hoog in het vaandel heeft

Inrichting kamers oubollig. badkamer is nodig aan renovatie toe. in het minibar pakket was geen alcoholvrij bier te krijgen. slechte prijs/kwaliteit verhouding. receptionist was vriendelijk maar kon weinig tot geen informatie geven

De locatie was prima, de bedden waren goed en er heerste een goede rustige sfeer. gemakkelijk te bereiken van de snelweg

Voor herhaling vatbaar.

Het duurde vrij lang voordat het eten in het restaurant geserveerd werd.

De kamer was ruim en schoon. Het personeel vriendelijk en we hebben een prima verblijf gehad.

goed verblijf maar Venlo is ons toch wat tegengevallen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is al wat ouder dan de hotels van Van der Valk waar wij gewoonlijk logeren en de kamer oogde ook wat gedateerd. Ook de gangen zijn nogal somber.

Het diner en ontbijt waren zeer goed en verzorgd. Uiterst vriendelijk personeel. Goede bedden.

6,0
    redelijk tot goed prima beddden
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen badjas p badkamer. Geen mogelijkheid om zelf een kopje kofie te zette. Geen of weinig om apparaten op te laden.Ik ben diabeet en voor mijzelf heb ik al drie stopcontscten nodig (insuline pomp )

Geen ontbijt genomen te duur. Ik eet alleen een broodje met kop koffie.

Het zitje in marmer in de douche is een pluspunt en ook de...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets minder luxueuze kamers dan sommige andere Van der Valk hotels Het diner vond mijn partner niet zo geslaagd, voor mij was het best goed. Je krijgt bij het diner wel gratis groenten buffet bij :-)

Het zitje in marmer in de douche is een pluspunt en ook de ruime fitness nabij was top. Ook het laat (tot 11u30) uitchecken vond ik super !

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Arrogant
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Indien je direct probeer te boeken bij het hotel proberen de medewerkers een slaatje te slaan uit het feit dat je een kamer nodig heb (bv late boeking) de houding van de telefoon medewerker is dan wel heel pragmatisch. Zeggen gewoon dat je maar een ander hotel moet zoeken.... (ik ben vaste klant nb!!!) Dan maar via Booking.com boeken....... Dit vind ik een zeer arrogante houding van van der valk, welke ook de prijzen zomaar verdubbeld als het hun uitkomt. De kamer is in verhouding tot de prijs wel heel sober en oud. prijs/kwaliteit is dus niet ok.

Eens, maar nooit meer!!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Direct na reservering werd er €. 10,= op mijn credit card gereserveerd als "pre-autorisatie"?! Mocht je je reservering annulering dan duurt het wel ruim 2 weken voordat je dit bedrag weer terug hebt ontvangen. Uitermate onvriendelijke medewerkster bij de receptie tijdens het inchecken. Ouderwetse inrichting van de kamer (2236) met een waardeloos uitzicht op de airco units op het dak.

Prima ontbijt. Direct naast de verkeersweg gelegen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Heerlijk hotel na een vermoeiende autorit

Geen opmerkingen

Prima hotel om na een lange autorit heerlijk te ontspannen in de bar en daarna dineren in het restaurant. Na een goede nachtrust heerlijk kunnen douchen en vervolgens een uitstekend ontbijt.

Prima hotel, heerlijk ontbijt, goede service
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had graag een koelkastje op de kamer gehad.Maar zonder lukte ook prima hoor.

Heerlijk ontbijt, flexibele receptionistes, goede service met de taxi etc.

Prima maar niet wat ik gewend ben bij "van de Valk"

Kamer was niet geweldig. Bedoel daarmee de zeer gedateerde badkamer. Douche was echt vreselijk slecht. Douchekop spuit alle kanten op en de mengkraan is zeer onduidelijk waardoor je heet water over je heen krijgt. Verder heb ik die avond in de Bar een drankje besteld met een borrelhapje,. na 3 kwartier was dat hapje er nog steeds niet. Bij afrekenen heb ik aangeven daar ook geen prijs meer op te stellen.

Personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima verblijf voor één nacht.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is verouderd, maar wel heel goed schoongemaakt. De prijs- kwaliteitsverhouding van het diner vonden we matig.

De kamer was heel schoon. Het ontbijt was uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting in de kamer was wat schaars, maar net voldoende.

Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt Goede badkamer met regendouche en gewone douche, gratis Wifi, goed restaurant, ruime gratis parkeergelegenheid, goed berijkbaar direct aan de snelweg, geen geluidshinder

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima diner in restaurant met uitstekende bediening.

Eén lift is echt te weinig. Ik vraag me af hioe lang ik had moeten wachten als alle kamers bezet zouden zijn geweest. Geluid van de snelweg voel tegen.

Prima diner in restaurant met uitstekende bediening.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Functioneel overnachten
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was warm en een beetje muf, raam openen kan, maar geeft veel lawaai. Er zat een vlek op het dekbedovertrek, wat een beetje twijfel geeft over de hygiene, hoewel de rest er prima uit zag.

Kamer op zich in orde, goede douche/toilet voorziening, goed bed, voldoende kastruimte. De internetverbinding via wifi was erg goed.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Matig hotel voor dure prijs
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijd is wat duur en eigenlijk ook niet eens zo fancy. De matrassen vond ik het ergst. Deze zijn echt ofwel doorgelegen en versleten of veeeeel te zacht. Bovendien veel te klein donsdekentje. Ik heb niet goed geslapen in dit hotel.

De gratis parking en WiFi is mooi meegenomen maar mag wel voor die prijs

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Heb niet direct iets gevonden wat beter kan .

ruime moderne en gezellige kamer met airco die bijna niet te horen is ( zeer belangrijk) . Vlak naast autosnelweg . Enorm uitgebreid buffet , men moet meerder dagen blijven om alles even te proeven . Zeer leuke bar en bediening

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Goed ontbijt buffet en gezellige bar

airco op kamer functioneerd slecht, water in douchebak loopt niet weg. Mag niet gebeuren in een 4 sterren hotel. Personeel bij ontbijt was ronduit onvriendelijk

Goed ontbijt buffet en gezellige bar

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

tevreden maar met de nodige reserves
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onduidelijkheid over exclusief prijs ontbijt bij boeken via internet (zie mijn reactie hierover). Geen terugkoppeling bij melding van klacht over mogelijk ongedierte in bed. Zou worden doorgegeven. De nacht erna en de volgende wederom beten op voeten (het zullen wel muggen zijn werd wat makkelijk gesuggereerd) Toiletruimte op kamer, te eng en onlogisch. WC-rolhouder tot 3x toe mij behoorlijk aan bezeerd, zit te dicht bij je arm en aan de verkeerde kant. Als je rechts bent, dat zijn de meeste mensen, is het slimmer om deze aan je linkerzijde te bevestigen, voorkom je dat je er met een armbeweging tegenaan stoot. Daarbij, de ruimte ontbreekt maar toch, waarom geen klein wasbakje. Ik probeer mij te verplaatsen in een dame die haar verband heeft gewisseld wat ongemakkelijk zich moet verplaatsen met; en het intiem-opbergzakje en met haar handen het vervelend vindt om deuren te moeten openen alvorens de badkamer te bereiken. Er is op toilet ook geen plaats voor een pedaalemmertje. En dan als laatste. Waarom bekruipt mij steeds het gevoel dat 'het vd Valk concern' niet op dit soort individuele kritiek zit te wachten. Sterker nog: "voor jou tien anderen!"

ontbijt prima, prima personeel een chapeau. Jammer maar ik begrijp het wel, is dat als ik een 'half-elf broodje' een tussendoortje wil meenemen dat dit niet mag of ....ik moet er voor betalen (ontbijt € 14,50 PP)?

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima maar duur voor wat je krijgt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij verbleven twee nachten en na onze eerste nacht was er iets mis gegaan met de schoonmaak. Er was niet schoongemaakt. Verder ontbrak een minibar op de kamer.

Goede locatie langs de snelweg en daarmee goede uitvalsbasis voor verkennen van de omgeving. Fijne douche in gerenoveerde badkamer.

Goede prijs / kwaliteitsverhouding

Schoon , goed ontbijt !

Voldoende maar kan beter
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer niet echt schoon veel lawaai

Bereikbaarheid, personeel en ruimte

Bereikbaarheid, personeel en ruimte

Kamer voldeed, netjes end.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer voldeed, netjes end. Douche en toilet gescheiden. Bedden sliepen heerlijk.

Voor overnachting okay
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer moeten nodig renoviert worden

Pakeerplaats gratis ontbijt zeker niet goedkoop maar goed

Heerlijk we zijn er al 3 x geweest

Ruimere douche

Gastvrijheid en comfort

zeer vriendelijk en gedienstig personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

water van douche liep in badkamer,gaatje in het witte gordijn en pluizen op tapis plein

zeer vriendelijk en gedienstig personeel

Mijn rust gehad tussen de werkuren

Kamers mogen wat moderner

Heerlijk ontbijt en goede bedden

aangenaam

Kamer was lekker ruim. Ontbijt uitgebreid. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed Hotel voor een nacht

Kamer kunnen gerenoveerd worden

Ontbijt goed maar niet goedkoop

Eten en personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel herrie op het terras van de naastliggende snelweg. Kamers zijn nogal gehorig.

Eten en personeel

Oude kamers zonder airco is niet van deze tijd, ook niet...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oude kamers zonder airco is niet van deze tijd, ook niet voor die prijs!

Net hotel

Warme dekens ook in de zomer.

Kamer beviel erg goed. Personeel erg vriendelijk. Ontbijt is erg goed.

Heerlijke bedden.

Heerlijke bedden.

Ontbijt veel te duur zeker in relatie tot kamerprijzen.

Ontbijt veel te duur zeker in relatie tot kamerprijzen....

Prima hoor

Geen balkonp

Ontbijt is prijzig maar wel uitstekend

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was benauwd bij aankomst. In de nacht ventilatie nodig.

Ruime kamer, goed ontbijt.k

Schoon en netjes hotel, goed ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn aan de zachte kant

Ontbijt was erg goed, ruime keuze en verse jus dorange.

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was minder dan verwacht voor van der valk

De badkamer

De badkamer

Te duur voor wat je krijgt.

Bed veel te zacht

Lokatie

Het is een zeer goed hotel. Alles was er op en top in orde. Zowel het personeel aan het onthaal en het personeel van het ontbijt waren vriendelijk.

Goed geslapen

Kamer