Beoordelingen over Hotel van Saaze 3-sterren

Dam 16, 8317 AV Kraggenburg, Nederland

#1 van de 1 hotels in Kraggenburg

Aanrader.

Geen digitale wekkerradio. Ik kon het met mijn mobiele telefoon doen,maar dat gaf minder zekerheid. Moet ik aan wennen en op durfen vertrouwen.

De rustige sfeer en het aanpassingsvermogen van het personeel. Voor ons in het weekend toch om 7 uur ontbijt. Ook het zelf samenstellen van het lunchpakket is heel erg prettig. Super efficiënt en toch netjes voor betaald.

Gezellig weekeind .

Alleen was er geen haakje in de badkamer . daar zouden zij wat mee doen , ik heb dat vriendelijk door gegeven.

Het personeel maar ook de kamer was goed.

Op de open deur na prima

s´avonds aangegeven dat ik de deur aan de buitenzijde niet op slot kon doen, maar dat het voor de nacht geen probleem was. Volgende avond kwam ik erachter dat de deur de hele dag niet op slot was geweest.

Accommodatie was prima

Ontbijt was goed

Deze ervaring was voor mij zo goed dat ik nooit meer iets via booking.com en bij fletcher hotels zal boeken. Achteraf in een een koetshuis waar deur van douche verrot is. Muren vol met barsten. Vloerbedekking vol met verf. Douchegordijn in je kont bij douchen. raam wat bijna niet dicht wil omdat alles kapot is.

Ontbijt was goed

Mooi hotel en zeker niet te duur.

Niks. Of misschien verse zalm bij ontbijt. En 3 persoonskamers.

Mooi hotel en zeker niet te duur. Blokzijl en Vollenhove zijn echt bij de mooiste dorpjes van Nederland en zijn allebei vlakbij. Giethoorn moet je doen en Urk is ook super om te wandelen langs het IJsselmeer.

Vriendelijk, comfortabel, lekker eten.

Het ontbijt is in het weekend pas vanaf 8h, en wij moesten eerder weg. Er werd wel aangeboden om een ontbijtpakket te maken en klaar te leggen.

Prijs kwaliteit is zeer goed, lekker eten, vriendelijk personeel, comfortabele kamer. Huiselijke sfeer, wat ik erg fijn vind.

Prima hotel, prima locatie, aardige bediening maar een paar kleine minpuntjes

Douche: miste een douchematje en water liep onder de douchedeur de doucheruimte. Kamers wel wat gehorig, ook en vooral de badkamer. In de eetzaal stond de muziek op een behoorlijke volume, dominant. Daardoor heen stonden twee televisies met geluid aan. Hmm...luisterde niemand naar. Maar stoorde wel.

Kamer: miste een douchematje. Kamers wel wat gehorig, ook en vooral de badkamer. Ontbijt degelijk niet super maar ruim voldoende. Kostte wel 10 euro pppn extra. De rust, de sfeer was prima. Kamer ruim, goed zitten. TV prima.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Teleurstellend en koud

De verwarming heb een spierziekte 2 dagen zitten ijsberen zou mijn verblijf opnieuw willen overdoen kosteloos maar dan wel met een degelijke verwarming.De zondagmorgen was de kamer dan goed verwarmd en moesten we vertrekken.Het was de slechtste Valentijn ooit qua verwarming

heerlijk weekendje weg

in het hotel is niets tegen gevallen

kamer was ruim en heerlijk verwarmd. heerlijk geslapen. ruime badkamer. mogelijkheid om koffie of thee op kamer te bereiden. heel goed ontbijt. personeel zonder uitzondering allemaal vriendelijk en behulpzaam. lekker gegeten in het restaurant tegen redelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Gezelligheid en lekker eten.

Hoewel de kamers gehorig kunnen zijn had ik daar zelf geen last van.

De sfeer is huiselijk. De persoonlijke benadering en de vriendelijkheid zijn geweldig . De kamers zijn naar verhouding uitstekend en ruim genoeg. Perfecte wandellocatie ook!

uitstekend............. en het weer deed de rest.

geen lift aanwezig!!!

ontbijt was uitstekend...............en de rest ook.... bijkomend pluspunt: dicht bij de wieden en de weerribben..... Goed startpunt.............voor lange en korte fietstochten.

Je moet even door de buitenkant van het hotel heen kijken, maar de kamers in orde.

Ontbijt is voldoende, in buffetvorm, maar mist net dat beetje extra (beetje slappe croissants, koffie niet best). Badkamer wel wat gedateerd maar schoon. Bedden zijn echt twee eenpersoonsbedden, schuiven makkelijk uit elkaar.

Kamers zijn zo te zien vrij recent gerenoveerd, zien er netjes uit. Prettige bedden ook qua matras (boxspring). Ontbijt niet duur (10 euro per nacht) en meer dan genoeg. Verwacht een rustig (50+-) publiek hier op een rustige locatie.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Uitstekend verblijf De sfeer van het familiehotel voelt als een warm welkom

Er ontbrak een föhn op de kamer Een paar extra kussen van een andere dikte zou het slaapcomfort verder kunnen verbeteren

Ontvangst comfort uitstekende onderhoud van de accomodatie

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Aangenaam verblijf, mooie omgeving en zeer vriendelijk personeel!

Niets viel tegen, dikke voldoende!Aangenaam

Mooie (nieuwe & schone) kamer, leuke bar (ruime bierkeuze) en uitstekend ontbijt! Voor herhaling vatbaar!

Gezellig familiehotel met prima restaurant.

Balkon/terras lag in de schaduw. Sommig meubilair mag wel een opknapbeurt hebben. Beetje gedateerd.

Ik was met mijn moeder van 93. We werden heel vriendelijk ontvangen. Leuke uitvalsbasis voor de NO polder!

De sevice was goed.

Enige wat minder was de vliegen 's ochtends bij ontbijt. Beleg staat open. Het kan makkelijk ook bedekt worden.

De sevice was goed. Elke dag wordt de kamer verschoond. Rustige Hotel. En zeer vriendelijke personeel. Lekker eten.

gewoon goed

De spiegel in de badkamer hangt iets te hoog, als je wat kleiner bent, maar dat is heel vaak het geval. De grote weg die in de buurt ligt is vooral op werkdagen denk ik storend in bijv. de ochtendspits.

Goed hotel, met fijn bed en mooie badkamer. TV was ook OK, alleen waren niet alle (gebruikelijke) zenders te krijgen, zoals bijv. rtl4 en rtl5. Redelijk rustige kamer. Goed ontbijt voor de prijs (€ 10,--). Vriendelijk personeel

redelijk niet voor herhaling vatbaar.Het is een hotel wat nodig aan een flinke opknapbeurt toe is.

Miste bij het ontbijt een lekker croissantje en verse jus.Sappen uit de automaat zijn echt niet lekker. Geen placemat of kleed op de tafel miste ik tijdens het ontbijt. Gebruik gemaakt vd pooltafel maar 1 keu was kapot en een bal zoek was jammer,

Kamer netjes. Matrassen en beddengoed zijn prima en een lekker douche.

De rust.

Het uitzicht vanaf het balkon. Je kijkt uit op het dak van het hotel en bij verkeerde wind komt de schoorsteen rook naar je toe

De rust. Vriendelijk personeel. Eten is ook prima

Zeker voor herhaling vatbaar.

De glazen dochdeur, sloot niet goed af, waar door de bijna hele vloer blank stond. En de slaapkamer deur piepte ontzettend .

Goed ontbijt, en goede locatie alles,dichtbij.

Het is een leuke rustige lokatie met bos in de nabijheid.

Misschien als tip een badbeugel op de rand van het het bad en een kleine handzame fohn.

De kamer was ruim, netjes en schoon, ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel. Goede service. Genoeg stopcontacten voor laptop e.d. aanwezig. Zelfs een douchematje om niet uit te glijden. Prima geregeld allemaal.

Prima stop en overnachtsplek voor wandelaars van het pionerspad

Bed was vrij zacht.

Goed personeel. Klantgericht en atent. Eigenaar met een juiste instelling (kort gesproken) Leuke bar. Prijs / kaliteit verhouding (kamer met bad - kamer 6 t/m 9 in ieder geval)

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

ik ga dit niet aanraden, aan derden!

een kok van tegen de 60 die niet vakkundig kookt geb aardappels vet, broccolie zwart, saus met cognac afgeblust slecht van smaak waterig,vegetarisch menu aanfluiting zeker ook prijs kwaliteit verhouding.

ontbijt prima Kamer super ijsje na eten super

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Hotel van Saaze in Kraggenburg, juli 2017.

Het ontbijt was goed maar geen tien euro waard. Persoonlijk zou ik de prijs van het ontbijt in de kamerprijs incalculeren.

Een gezellig hotel in een rustige omgeving, schone kamers met heerlijke bedden en een prachtige badkamer met uitermate vriendelijk personeel. Het avondeten was niet exclusief maar smaakte meer dan voortreffelijk. Verder veel mogelijkheden om vanuit het hotel te fietsen en wandelen. Kortom, je kunt hier even uitwaaien en het drukke westen achter je laten. Mijn vrouw en ik gaan beslist nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Zeer gastvrij en prettig verblijf.

En enig wat ik niet prettig vond was dat er een airco o.i.d de hele nacht heeft staan "blazen" Hierdoor heb ik amper geslapen.

Geweldige locatie. Heel prettige sfeer in het hotel. En zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Met het warme weer was de kamer heerlijk koel.

Niets viel ons tegen.

Met het warme weer was de kamer heerlijk koel., ruime badkamer. Uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Goede dinerkaart met verschillende keuze menu's.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Aardig familiehotel.

Ontbijt was wat karig.

Kleine maar schone kamer. Redelijke bed. Badkamer was schoon en best mooi. Ontbijt had voor de prijs wat uitgebreider mogen zijn, bijv. door wat warme artikelen toe te voegen maar de broodjes waren vers dus het ontbijt scoort voldoende.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De kamer was heel proper en zeer ruim.

10 euro per persoon voor het ontbijt is niet te veel. Maar voor een kind van 2 jaar vind ik niet dat ontbijt zoveel mag kosten.

De kamer was heel proper en zeer ruim. Perfect voor ons gezin.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Alles naar wens op de kamer : goed bed , genoeg ruimte ,...

Alles naar wens op de kamer : goed bed , genoeg ruimte , goede badkamer We hebben hier voortreffelijk geslapen en kwamen wakker met her geluid v d vogeltjes . Ontbijt was OK . Ik heb alleen een roer-eitje gemist .

'k Heb goed geslapen en het personeel was vriendelijk en behulpzaam !

De houten meubelen, die kaal waren bovenop !

M'n kamer was beneden, dus niet zo ver lopen. Er was een groot overdekt terras, 'k heb nog buiten in de zon gezeten. Er was ook de mogelijkheid om zelf water te koken voor thee. De houten meubelen mogen wel even geschuurd en gelakt worden verder prima !

• Beoordeeld op: 11 april 2017

gastvrij schoon hotel met vriendelijk personeel en goede menukaart.

Matras was wat te zacht. Gehorige kamer: om middernacht wakker door feestvierende gasten op de gang + op balkon. gezamenlijk balkon: rokende buren: komt rooklucht door het raam in de kamer.

Ruime schone kamer + douche. Uitgebreide menu kaart. Vriendelijk personeel. Mooie ligging.

Geweldig een dikke 10

Niets, dit was een perfect weekendje weg op een perfecte lokatie. Als iemand niet tevreden zou zijn ligt het echt aan de persoon zelf.

De gastvrijheid,persoonlijkheid en gezelligheid van eigenaren en zus van eigenaren en andere medewerkerswaren echt hartelijk en geweldig. Kamers waren netjes en schoon. Bediening, maaltijden,etc.erg goed.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Geweldig!

Het ontbijt was wat minder. Voeg gebakken eieren en spek toe en het wordt al de breakfast experience.

Super vriendelijk personeel, werden warm ontvangen en uitgezwaaid.

Kamers en ontbijt prima.

Het restaurant (keuken) is wat tegengevallen. Een aantal dingen die op de kaart stonden hadden ze niet, en de bereiding was matig. Als de kok de regel "vis moet zwemmen" had gehanteerd, dat zou de tong niet aan de pan hebben gekleefd. Nu was de huid aan één kant verdwenen. De spare-ribs waren niet best. Kwamen niet los van het bot. Te snel klaargemaakt, en dus niet goed gaar. Nee, om echt lekker te eten kun je maar beter een ander restaurant opzoeken.

Kamers en ontbijt prima. Personeel ook.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

v w een bruiloft in de directe omgeving

geen lift

fijne bedden , vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer, koffer werd voor ons de trap op gedragen en we werden tot aan de deur van de kamer voor gegaan.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Aangenaam verblijf

Tapijt in badkamer is aan vervanging toe om uitglijden te voorkomen

Mooie kamer en goed ontbijtbuffet Vriendelijk en attent personeel Heel lekker eten aan een goede prijs-kwaliteit Gezellig buitenterras Goede ligging voor uitstappen naar Zwolle en Friesland

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel voor een paar dagen

Prima hotel voor deze prijs.Vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten.Voldoende keus bij het ontbijtbuffet.De opgang naar de kamers en kamers zijn mss niet meer helemaal van deze tijd maar het was wel schoon.Goede ligging om de omgeving te verkennen,genoeg te doen en te zien op korte afstand.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

ontvangst door het personeel, locatie centraal voor meerdere...

de kamer was gedateerd en kan een opknap beurt gebruiken

ontvangst door het personeel, locatie centraal voor meerdere trips naar plaatsjes in de omgeving

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een heel fijn verblijf met onze 2 familieleden uit Canada.

Mogelijk wat vers fruit bij het ontbijt en verse halfvolle yoghurt, niet uit een kleine verpakking maar lekker uit een bak om zo op te scheppen. Wat overblijft is de vraag of de omgeving voor de fietser wel zo interessant is?

Ontvangst, bediening, kwaliteit ontbijt goed, zorg goed en een heerlijk balkon met rustig uitzicht. Ook het menu 's avonds was prima. Vooral de vriendelijke omgang met de bediening was heel fijn.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

ruime kamers.

klein minpuntje. bij ontbijt is de sappen automaat minder. oftewel ik vond het een soort van limonade maar dan niet lekker. maar goed smaak is persoonlijk

ruime kamers. ontbijt en avond eten goed. vriendelijk personeel. leuke uitvalsbasis voor bv Giethoorn

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

volmaakt

d'r kan niks beter,toch niet in onze ogen

we hebben een kamer gekregen met een luxe die we zelfs thuis niet hebben voor een schappelijke prijs,s'ochtends een normaal ontbijt en vriendelijke mensen die ons overal mee hielpen

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Slecht.

Wij hebben vakantie en wil graag verwend worden! Veelal werkvolk wat er was. Slecht ontbijt! Weinig keus! Saai en sober!! Nooit meer!!!!

Het naar huis gaan!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Op enkele verbeterpuntjes na, een prima hotel.

Prachtige locatie; lekker rustig. Mooie kamer, maar helaas geen stopcontact (voor een föhn ) in de badkamer. Verder geen spiegel aanwezig, waardoor fohnen op een andere plek niet zo handig is. Ook miste ik de crèmespoeling. Ontbijt lekker.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

weekendtrip

De koeling van de kamer is alleen mogelijk met een ventilator.

Het ontbijt is uitstekend. Genoeg keuze. De kamers zijn ruim en mooi en elke kamer is voorzien van een douche én een bad.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

prettig familiehotel, vriendelijk personeel, goede service,...

Bed was wat zacht, kamer wat ongezellig ingericht bv. systeemplafond, geen sfeervolle verlichting

prettig familiehotel, vriendelijk personeel, goede service, leuk nieuw terras,

In orde

De kamer.

Voor herhaling vatbaar.

Personeel was enthousiast te kunnen meedelen dat we de mooiste kamer hadden :-) Dat was met recht. Heerlijk genoten.

Vriendelijkheid personeel

Geen supermarkt/ winkels in de buurt ( loopafstand )

Vriendelijkheid personeel

Hotel sterk verouderd Eten matig Geen mogelijkheid raam te openen op kamer

Afstand Emmeloord

Zeker voor herhaling vatbaar!

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was super, kregen een upgrade. GEWELDIG 👍

Vriendelijk personeel, nette kamer en rustige omgeving.

Vriendelijk personeel, nette kamer en rustige omgeving. Restaurant prima!

De kleinschaligheid.

De kleinschaligheid.

Precies wat we nodig hadden

Kamer, bedden en sanitair uitstekend! Ontbijt overvloedig

schoon

ontbijt

schoon

Zeer goed !!!

Voor mij persoonlijk een hard matras (rugklachten)

Ontbijt goed meer dan voldoende. Het uitzicht .de bomen , vogels de rust.

Kamers ruim en licht .

Plankjes of zo in de badkamer om iets neer te zetten. Lekker geslapen.

Kamers ruim en licht . Geen ontbijt genomen dus daar kan ik niks over melden.

Heel goed.

Geen salon om in te zitten. Enkel stoelen in eetzaal en ontbijtruimte.

Geweldige kamers. Zeer propere badkamer.

Sfeer was top

Sfeer was top

Een verademing voor deze prijs

Goed ontbijt heerlijke nette kamers prima bedden en vooral heerlijk schoon

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Het was echt genieten.

Vriendelijk behulpzaam personeel. Ook met het uitzoeken van bijv. fietsroutes.

De vriendelijkheid van de mensen

De vriendelijkheid van de mensen

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Buiten verwaching goed.

Het onbijt was heel goed en de kamer was top.

Zeker een hotel waar ik weer heen zou gaan.

Het eten is niet slecht, maar had beter gekund.

Zeer vriendelijk personeel. En hele nette kamers, goede douche en toiletruimte.

Prima prijs kwaliteit

Eten

Kamer

Was dichtbij ons uiteindelijke doel. Prima geslapen.

Schone badkamer, heel rustig.

Gezellig relaxed

Ontbijt was prima maar we miste wel verse jus en gebakken ei gewoon simpel maar prima wel verse broodjes waren er.

Kamers lekker ruim!

Geen idee

Het onbijt

Geen idee

Martien

Was prima. Geen negatieve beoordeling

Uitstekende bedden

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Hadden er meer van voorgesteld.

Grote lekkages badkamer

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Leuk klein hotel - top hygiëne, comfortabele kamer

Het ontbijt kan beter.

De hygenië van de kamer is top en zeer behulpzaam personeel!

Heerlijk genieten

Niets gewoon prima

Lekker gewoon Normaal doen is de standaard

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Aardige gastvrouw

Aardige gastvrouw

voor herhaling vatbaar!!

Matras was voor ons iets te zacht, maar wel goed geslapen

Vriendelijke mensen, goede service, prima kamer

Heerlijk diner beide dagen in het hotel

Geen

Het vriendelijke ontvangst en de ongedwongenheid ter plaatsen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel van Saaze