Beoordelingen over Van der Valk Hotel Rotterdam - Blijdorp 4-sterren

Energieweg 2, 3041 JC Rotterdam, Nederland

#35 van de 58 hotels in Rotterdam

Verblijf tijdens North Sea Jazz
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn redelijk prijzig. Locatie minder centraal dan gedacht. Betalen voor parkeren (op zich maar 4 euro, maar zou leuk zijn als je als gast dit als service krijgt)

Kamers zijn ruim en netjes. Goede badkamer, goed ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid

- Badkamer veel kalkaanslag op de tegels. Er ging bij de incheck iets mis: 2 x een betaling van één van onze kamers in 1e instantie. De dame bij de receptie balie bood meteen haar excuses aan toen we verhaal kamen halen. We begrepen dat de betaling niet was doorgevoerd door een stagiaire. Dit kan uiteraard gebeuren. In zo'n geval misschien een idee om betreffende stagiaire erbij te roepen: als leermoment, niet om met een beschuldigende vinger te wijzen wel om te ervaren dat het extra werk is en dat het naar de klant toe vervelend is. Uiteindelijk allemaal prima opgelost hoor!

Kamers prima, goede bedden, uitgebreid ontbijt

Restaurant was prima, vriendelijk personeel en lekker...
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer beviel het minst evenals het bed. Laag en doorgezakt. Tegels badkamer waren wit uitgeslagen en her en der misten er voegen. Zag er niet fris uit daardoor. Naast het bed slechts aan 1 kant een stopcontact. Was kamernr. 120.

Restaurant was prima, vriendelijk personeel en lekker gegeten. Hielden er goed rekening mee dat wij weinig tijd hadden ivm vertrek naar een bruiloft; bestelling werd snel geserveerd.

Geweldig! We komen zeker terug.
    • Classic Tweepersoonskamer

De drank tijdens het avondeten kwam iets te traag. Op de koffie moesten we lang wachten en eens hij klaar stond aan de bar duurde het nog even vooraleer men hem bracht. Bijgevolg was het een koude koffie.

Ontbijt was super. Kamers perfect. Groot bed, nette kamer en badkamer

• Classic Tweepersoonskamer

Betaalde prijs had wel iets beter gekund gezien ik al 6 x eerder kamer geboekt heb op locatie.

In de aanloop bekeek ik mogelijkeid de kamer te upgraden. Dit uiteindelijk niet gedaan. Bij aankomst werd dit kosteloos aangeboden door personeel.

Ruime kamer met twee fauteuils
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeer kosten. Meerdere uitrijdkaarten moeten kopen. Mag wel beyer worden aangegeven. Ik ben nog gewend dat het parkeren gratis was zoals voorheen.

Ruime kamer met twee fauteuils Goed diner en ontbijt.

De gezelligheid van het restaurant/ontbijtruimte
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijs-kwaliteit verhouding / plaatsgesteldheid / De Sobere kamer / het avondeten in het restaurant

De gezelligheid van het restaurant/ontbijtruimte

Ontbijt prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijs kwaliteit. Ik had geboekt en zag later dat de prijs zonder ontbijt was. Jammer

Ontbijt prima. Kamer viel tegen. Prijs 103 euro teveel voor een kamer met enkel een douche. zonder ontbijt . Dit kwam er nog overheen. Totale prijs kwam hierdoor op 140 euro. Prijs kwaliteit verhouding komt niet overeen.

Prima, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles top eigenlijk. Ik was alleen mijn eigen (platte) kussen vergeten, en als buikslaper zijn die vaak dikke hotelkussens maar niks. Helaas was er in het hotel geen enkel plat(ter) kussen te vinden..

Heerlijke kamer, hier en daar nog het geluid van een zeeleeuw, grappig. Fantastisch ontbijt met alles erop en eraan.

• Classic Tweepersoonskamer

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt want wij vonden 18.50 pp te! Buiten de deur ons ontbijt genoten.

Kamer schoon,bed heerlijk, sanitair prima, lekker rustig, airconditioning goed

mooi hotel, kamer bleef daar iets bij achter, maar ruime, nette kamers voor een eveneens nette prijs
    • Classic Tweepersoonskamer

gordijnen waren vies (dan ziet op een of andere manier alles er direct wat sjofel uit), doucheslang liet los van douchekop waardoor het de badkamer inspoot (want geen douchedeur), dekbed te dik dus erg warm ook met koeling aan

rustige kamer (aan het eind van de gang) dus geen last van (buren)geluiden. Keuze uit 2 goeie kussens, prima matrassen, voldoende ruimte voor bagage, thee- en koffie (en waterkoker) in de kamer

Ouderwets hotel, schoon , kleine kamers, weinig luxe.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oudbollig van der Valk hotel. Kleine ouderwetse kamers, niet wat we van vd valk gewend zijn. Kamer was erg duur voor hetgeen je er voor kreeg.

Leuke bar , en hotel is schoon.

super vriendel en voor nog eens zeker een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zo wel iets klein bij de champagne mogen zijn in de bar anders geen min puntjes gewoon dacht punt

Goed restoraunt een bar tot 1 uur en geen geluid op de kamer ontbijt super prijs ok

goede uitvalsbasis voor bezoek aan Rotterdam en omstreken.6
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

weinig parkeergelegenheid bij hotel.

goed ontbijt en uurregeling . zeer goede ligging om rotterdam te bezoeken met de fiets. Kamer in orde. Blijdorp dierentuin dichtbij is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

De vriendelijkheid van de receptionist die me geholpen heeft...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamerdeur kon niet op slot door foute installatie. Tijdens ontbijt stonden werknemers te keuvelen terwijl achtergebleven troep en vuile borden van andere gasten onaangeroerd op onze tafel bleven gedurende ons ganse ontbijt. Misschien behoorde afruimen niet tot hun takenpaket, maar qua mentaliteit is het stuitend; zeker voor een hotelketen die zich op een zeker familiaal imago beroept.

De vriendelijkheid van de receptionist die me geholpen heeft het probleem van het probleem van mijn kamerdeur (die kon namelijk niet op slot). En zijn idee om toch een oplossing te bedenken.

Goed maar niet respectvol
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer voor mindervaliden was niet aangepast bij aankomst. Er was immers een opstapje naar de badkamer waardoor ik met de rolstoel niet binnen kon. Het heeft even geduurd vooraleer de aangepaste oprit gebracht werd. Ook in de douche was geen zitgelegenheid voorzien. Die werd ook achteraf gebracht. Ik had nochtans al veertien dagen eerder geboekt. Er was dus tijd genoeg om de kamer gebruiksklaar te maken. Ook met de aangepaste oprit was het niet gemakkelijk de badkamer binnen te rijden. Eigenlijk zijn de zogezegde mindervalidenkamers niet echt aangepast. Dat zegt dat de Van der Valk-keten niet veel moeite doet voor mindervaliden.

Alles was goed behalve ...

badkamer/wc te smal
    • Classic Tweepersoonskamer

badkamer/wc te smal badkamer wastafel te kein/ondiep deuren en wanden vol vette handen en vingers 1x koffie /thee pakketje gehad 1e dag 2e dag niets gekregen !!!

De kamers zijn ruim en comfortabel;
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de buurt worden wel es occadionele activiteiten georganiseerd en vinden er ook sportactiviteiten plaats; de verkeersdoorstroming wordt hierdoor negatief beïnvloed; de ruimte voor priveparkeren bij het hotel is relatief beperkt en er is geen afscheiding van het parkeerterrein met de openbare weg

De kamers zijn ruim en comfortabel; het hotel is zo ingeplant dat je ook bij activiteiten in de omgeving op de kamer niet gestoord wordt

Lekker ontbijt, prima bedden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd bij het uitchecken 4 euro parkeerkosten aangerekend en de slagboom was gewoon open waardoor dit ticket niet hoefde.

Lekker ontbijt, prima bedden

City trip in Rotterdam

Geen opmerkingen

Ruime en nette kamers met een inloopdouche in de badkamer. Matras voldoende comfortabel. Zeer uitgebreide keuze bij ontbijt : diverse soorten brood, zoet en hartig beleg, omeletten, pannenkoeken.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Locatie prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

Niet geheel de kwaliteit die ik van van de Valk gewend ben. TE zacht bed. Wakker worden met pijn in je rug! Voor sommige bezoekers is parkeren gratis. Ik en anderen moesteb betalen. Das een beetje vreemd!

Locatie prima. Goed bereikbaar

naar voldoening
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt is erg prijzig. Op de stortdouchekop ligt erg veel vuil/stof. Geen aanwijzing dat de douche kraan 2 kanten op kan, van je af voor de stortdouche, naar je toe voor de gewone douche. Was nat tijdens het aanzetten van de kraan

het totaalplaatje

Ideale locatie, maar teleurstellend ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was rommelig. We logeerden al eens in een Van der Valkhotel en zijn toen omver geblazen door het ontbijt. Dus dachten we dat deze keer ook te nemen. Het was een teleurstelling. Het ging door in een vergaderzaal in plaats van in het restaurant en het ontbijt zelf was in tegenstelling tot het vorige Van der Valkhotel geen 18,50 euro waard. Heel erg jammer, zeker als je weet dat we om die reden voor Van der Valk gekozen hadden.

De locatie was super, met de fietsen waren we snel in het centrum van Rotterdam.

De kamers waren netjes en het bed lag erg fijn.
    • Classic Tweepersoonskamer

Helaas was het erg druk met de paasbrunch zodat wij ook in een minder gezellige zaal moesten ontbijten en smiddags helaas geen al carte konden lunchen..

De kamers waren netjes en het bed lag erg fijn. Ontbijt was ook lekker alleen miste mijn vriend een spiegeleitje

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Lokatie was goed en voldoende parkeergelegenheid, ontbijt...
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontvangt is onpersoonlijk erg zakelijk, de lakens hadden wel een keer worden verschoont zeker als je 4 nachten verblijft en het stofzuigen had beter gekund.

Lokatie was goed en voldoende parkeergelegenheid, ontbijt was goed!

Top ontbijt en super te combineren met diergaarde Blijdorp
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd schoongemaakt op onze kamer (bed ook verschoond) terwijl ik aan ontbijt zat en nog niet uitgecheckt was: onveilig gevoel!

De hulp van personeel terwijl ik ‘s avonds laat hoogzwanger én met twee kinderen van 1,5 en 3,5 aankwam. Heeft me enorm geholpen!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

• Classic Tweepersoonskamer

Voor het hotel veel drukte van komen en gaan van gasten slaan van auto deuren. Tot 02.30 uur veel lawaai van rokende en vertrekkende mensen. Ons kamer nr was 121. Wij hebben bewust voor van der Valk gekozen omdat het hotel buiten het centrum staat.

De prijs van het ontbijt was aan de hoge prijs, veel variatie.

Kamer,heel goed geslapen.

Prijs ontbijt

Kamer,heel goed geslapen.ondanks dat het hotel vol zat,mooie grote Kamer,prachtige badkamer met heerlijk regendouche,ontbijt is goed,alles is voorzien,prijs is wat aan de hoge kant(18,5€)...iets verder van stad,doch goed te doen..tevoet in klein halfuur en met de bus in 10 min.(7€ voor 2 pers.)

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

was geweldig ! kom zeker nog eens terug !
    • Classic Tweepersoonskamer

S,nachts zou er een raam open moeten kunnen , dat kon nu ook wel maar door de hevige wind stond binnen 2 tellen het hele raam open , een kantelraam zou ideaal zijn !

Het ontbijt was rijkelijk voldoende en zeer smaakvol ! het diner was ook zeer goed ! En de kamers waren top ! Zeer net en mooi Hotel !

• Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt is mega duur. Dat is het niet waard, ontbijt lekker in de stad. Parkeren is niet gratis! Kost 4 euro!

Kamer was wederom in orde en schoon. Prima hotel voor een redelijke prijs.

had een betere service en klantvriendelijkheid verwacht
    • Classic Tweepersoonskamer

personeel bij het ontbijt. niet bepaald klantvriendelijk!

de cocktails waren heerlijk en een aantal van de barmedewerkers waren ook vriendelijk. De medewerkers bij het ontbijt in de ochtend mogen wel een cursus klantvriendelijkheid volgen. Dat waren ze namelijk allesbehalve

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Luxe nieuw hotel met prima faciliteiten.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het is er vrij druk, dus parkeren is even zoeken geblazen.

Relatief nieuw hotel naast diergaarde Blijdorp, paar minuten van het centrum af. Luxe afwerking, mooie rustige kamers en prima diner.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ondanks de aandachtspunten een heerlijk verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Poten van het bed waren stoffig. Rondom en onder de bedden mag iets meer aandacht gegeven worden met de stofzuiger. Er lagen kraaltjes en fruitresten onder en naast het bed. Niet handig met een klein kind.

Prachtige gerenoveerde badkamer!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Lekker geslapen en gegeten!
    • Classic Tweepersoonskamer

In de douche zaten allemaal haartjes op de muur (waarschijnlijk iemand die zich geschoren heeft) Tv liep vaak vast waardoor ik hem uit en aan moest zetten

Ontbijt was heerlijk, en het bed ook.

Was een grote kamer met uitzicht op een binnenplaats
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was vermeld dat parkeren gratis kon maar dit was een parkeerveld voor +/- 20 auto's en het hotel heeft +/- 180 kamers......

Was een grote kamer met uitzicht op een binnenplaats

Prima hotel voor stedentrip, want bus bijna voor de deur.

We kregen een upgrade naar andere kamer, ( we checkten pas 's avonds laat in, na kort contact op de ochtend) daar er een technisch mankement was in de eerder gereserveerde kamer. Jammer, dat dit dan geen groot bed had, maar 2 losse bedden.. onze vrienden waren erg blij met de losse bedden! Hadden we ook voor hen gevraagd. 👍

Heerlijk ontbijt, jammer dat je niet alles kunt opeten! 😉Kortom: voor elk wat wils. Leuke nazit na dagje Rotterdam in de bar. Aardige toeschietelijke barmanager, die goed aanvoelde , hoe onze Duitse vrienden het naar de zin te maken. Dat deed ons goed! Mooie ruime kamer, lekker rustig. Auto voor 4 euro parkeren ook fijn.

Prima verblijf, keurig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Blijkbaar kun je niet meer gratis parkeren sinds afgelopen week. Parkeerkaart kost 4 euro bij de receptie. Ik weet niet of je meerdere malen kunt uitrijden hiermee, maar volgens mij niet. Let dus op wanneer je nog even de stad in wilt

Badkamer was netjes en schoon, kamer was niet groot maar voldeed aan verwachting. Bed was prima!

Bediening in het restaurant was totaal niet aandachtig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bediening in het restaurant was totaal niet aandachtig. Pas na 10 minuten en voor een tweede maal vragen een menukaart gekregen. Nadien pas na 15 minuten kunnen afrekenen

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

kamer, maaltijd, personeel .
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij het uitchecken vroeg ik, zoals gewoonlijk een ticket om de gratis parking te kunnen verlaten ... en moest ineens 4€ betalen, alhoewel ik bij boeking de melding 'gratis parkeren' kreeg. dat kwam heel zuur binnen. Blijkt dat ze vanaf die dag hadden beslist om de parking niet meer gratis aan te bieden. Een enorme teleurstelling voor mij omdat ik bij Van der Valk een goede service gewend ben.

kamer, maaltijd, personeel ... helemaal oké zoals ik gewend ben bij Van der Valk

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Bed is lekker, TV is groot.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer oude roestige gare prullenbak, kalkaanslag op veel plaatsen, heel kleine straal water, er kwam bijna niets uit, misschien omdat iederen tegelijk rond 8 uur in de ochtend aan het douchen is. Toegangspasje werkte iedere dag niet, moest dan weer terug naar de receptie (met de lift) om de pas weer te activeren... Vaak ben ik heel tevreden over vd Valk hotels, vaak goede prijs/kwaliteit. Deze niet.. Hoeveelheid parkeerplaatsen bij het hotel is ook te klein, soms moet je uitwijken naar een parkeerplaats tegenover het hotel. Die is niet gratis.

Bed is lekker, TV is groot.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heerlijk genoten van ons verblijf in dit mooie hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

De toiletten bij het restaurant/bar gedeelte zijn aan vervanging toe. Inrichting is verouderd t.o.v. rest van het hotel.

Het hotel ziet er netjes uit en het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en de bedden zijn van een goede kwaliteit. De locatie is uitstekend t.o.v. het centrum van Rotterdam. Parkeren bij het hotel is gratis. Het ontbijt is uitstekend en erg uitgebreid. Prijs/kwaliteitverhouding is goed voor zo'n mooi hotel!

6,0
    Service van het personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was te hard en de douche stonk naar sigaretten rook en wij hoorde de luidruchtige gasten in het restaurant vanuit ons bed (kamer 107), wij hadden meer verwacht van een van der valk hotel.

Service van het personeel

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima accommodatie voor ons verblijf aan Vrienden voor Amstel Live.
    • Classic Tweepersoonskamer

De prijs van de bittergarnituur. We komen al een aantal jaren daar. De prijs daarvan wordt hoog en de portie kleiner. Dus minder voor meer!

De prettige sfeer en ‘t vriendelijke personeel. Een goede kamer voor een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Bar open tot 1.
    • Classic Tweepersoonskamer

Luchtbehandeling in de kamers maakt vrij veel lawaai (net als in heel veel andere hotels), en de kamers zijn vrij warm voor een slaapkamer (20/21 graden, net als in vrijwel alle andere hotels)

Bar open tot 1.30

Lekker tot rust gekomen

Doucheputje

Ontbijt was lekker en uitgebreid. Alleen vond ik dat het ontbijt redelijk vroeg sloot, alles werd ook stipt 10:30 of zelfs 10:28 weggehaald. De kamers waren goed, alleen het doucheputje in onze kamer liep niet goed door.

Niet onze eerste keer
    • Classic Tweepersoonskamer

Water in douche liep niet goed door. Temperatuur niet lager dan 18 graden te zetten. Voelt tijdens het slapen best warm aan.

Lekker ontbijt, gratis parkeren, goed bed

Het hotel is goed gelegen als je met de wagen komt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel is goed gelegen als je met de wagen komt. Er is gratis parkeergelegenheid. Je kan met de bus in 15min het centrum bereiken. Vriendelijk personeel, verzorgde inkomhal en mooi restaurant. Ook de kamers zijn groot en netjes. Alleen maar positieve punten.

Voor een weekend of nacht in combinatie met bezoek aan Rotterdam goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets bijzonders, misschien dat ze wat meer koffie op de kamer moeten geven

Moderne faciliteiten, lobby fijn om te zitten, restaurant en bar, gratis parkeren, kamer compleet en perfect voor een of meerdere nachten

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Kerst in Rotterdam , hotel prachtig, kamers kunnen beter.
    • Executive Tweepersoonskamer

Badkamer . Klein en geen bad. Geen stekker in badkamer . Gedateerd. Terwijl ik wel een upgrade had want de andere kamers spraken me helemaal niet aan, dat zijn hele kleine hokjes. Geen valk kwaliteit wat we gewend zijn.

Prachtig hotel maar de kamers zijn gedateerd tov andere valk hotels

Vertrokken na 2 nachten wat 6 nachten had moeten zijn!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bereikbaar zijn tijdens verblijf en mogelijkheid om te wijzigen.

Geachte, De prijs kwaliteit verhouding bij van der Valk was deze keer niet goed. Kamer te warm , niet te regelen, lawaai, ontbijt € 17,50 extra . Wij zijn na 2 nachten vertrokken en hebben de receptie gevraagd of verplaatsing mogelijk was eventueel naar een ander hotel. Ik heb bijna € 600,00 betaald en kon uw organisatie niet bereiken om te overleggen. Ik boek vaker via Booking.com maar heb de indruk dat je dan onder aan in de pikorde komt als het om kwaliteit gaat. Ik hoor graag of ik restitutie krijg van mijn geld want ik was hier niet blij mee. Egbert

Fijn comfortabel verblijf voor een nachtje.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Miste aflegbakje in douche. Douchegel/shampoo:'blob'die wegspoelde voor je 't kon gebruiken. Plafondspotje in badkamer viel er 's nachts spontaan uit.

Receptioniste erg vriendelijk en vrolijk. Ontbijt lekker en uitgebreid. Bed lag lekker.

We wilde Er even uit om de gedachten te verzetten , Omdat er een ziekenhuis opname aan kwan maandag

ochtend ontbijt 17.50

Het ochtend ontbijt was te duur . De lunch was goedkoper en beter . We hadden een broodje zalm broodje kroket met sla voor 12.50 . Het ochtent ontbijt was de prijs17.50 voor onbeperkt eten . Nou 2 broodje schaaltje fruit kop thee en koffie meer hebben wij niet genomen dan is 17.50 erg duur .

Verblijf met partner
    • Classic Tweepersoonskamer

Service van het personeel was fantastisch!!! Kamer makkelijk kunnen upgraden voor weinig. Douche in de kamer was heerlijk warm en fijn. Ik zal dit hotel zeker aanbevelen bij vrienden , familie en kennissen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Voor een gewone overnachting prima, maar verwacht geen luxe gevoel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Laat ik het zo zeggen: "Deze van der Valk heeft niet het niveau van vele anderen in het land" o.a. kille entree, sleetse vloerbedekking op de trap, geen raam naar buiten, koud zeil/vinyl op de vloer van de kamer, geen plankje in de douche om je spullen op te zetten, amper blazende föhn, slechts 1 stopcontact bij het bed, geen leeslampje, erg laag bed..... en zo zijn er meer details die allemaal niet wereldschokkend zijn en mogelijk zelfs geneuzel voor velen, maar voor mij wel het verschil maken als ze op orde zijn.

Het ligt handig en er zijn goede parkeerfaciliteiten. De dame bij de receptie was efficiënt.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Tevreden
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers oké. Tot laat in de avond inchecken mogelijk. Uiterst correct personeel. Ontbijt is prima. Bijna buiten proportioneel veel aanbod. Minder gevarieerd kan kosten ontbijt drukken. Vind de prijs ontbijt aan de hoge kant.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Glazen deur in de badkamer zonder slot. Was even wennen.

Lekkere bedden en alles mooi schoon. Heerlijk ontbijt. Veel gratis parkeerruimte en je bent zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Het was top! Jammer van de roomservice.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Roomservice had van mij 24 uur mogelijk mogen zijn. Had leuk geweest om 's nachts nog wat te kunnen bestellen. De uitleg over het inscannen van Q-codes had wel wat duidelijker mogen zijn, vooral het deel over welke App er geïnstalleerd moet worden. Nu ben ik IT-er maar zelfs voor mij was het onduidelijk.

Wat mij het meeste beviel: dat ik met IDEAL kon betalen, dat ik tot laat in kon checken, dat ik voor weinig geld later uit kon checken, dat ik gratis dichtbij kon parkeren, dat het mogelijk was om via de tv het scherm van mijn gsm kon bekijken, dat ik gebruik kon maken van gratis WIFI en dat ik een taxi snel kon regelen.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Nette kamer en goed ontbijtbuffet.
    • Classic Tweepersoonskamer

Nette kamer en goed ontbijtbuffet. Vriendelijke receptie. Restaurant zat vol, maar men dekte snel een extra tafel voor ons in het bargedeelte, zodat we snel en goed konden eten. Ruime gratis parkeerplaats recht tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

rustig, klantvriendelijk en verzorgd
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen negatieve ervaring met dit hotel

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alle beloofde faciliteiten waren aanwezig en functioneerden ook prima. Ik heb genoten van een heerlijk verrassing-3-gangen menu in het restaurant. Rustige locatie en toch dicht bij het centrum. Een aanrader.

Het parkeren, de prettige kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij komen al meer dan 6 jaar in november op deze locatie om andere zakepartners te ontmoeten en samen te dineren. Dat was altijd tot volle tevredenheid. Echter dit jaar was de bediening in het restaurant niet goed. Het eten kon er mee door. Erg jammer!!!!

Het parkeren, de prettige kamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te lang in de rij voor een kopje koffie. Een extra automaat is geen overbodige luxe.

Ontbijt heerlijk, bedden liggen lekker, goede badkamer. Zeer tevreden

leuk verblijf met de dochters
    • Classic Tweepersoonskamer

het ontbijt is heerlijk maar toch wel prijzig.

de badkamer was in orde, ruime douche. De bedden waren goed. gezellige locatie om te verblijven. De keuken bracht lekkere gerechten, verrassingsmenu viel in de smaak.

zeer aan te raden.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ventilater van de badkamer kon niet uit en maakte 's nacht behoorlijk geluid, wat wij als storend hebben ervaren. wat afbreuk deed aan de verder rustige omgeving.

Ligging en gratis parkeren

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Er moet nog veel gebeuren op het op het juiste van der Valk niveau te krijg
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was zeer matig en chaotisch (in vergelijking met andere van der Valk locaties) Kamer was slecht (bed doorgezakt, temperatuur op kamer veel te warm niet te regelen, geen natuurlijk licht raam naar buiten, badkamer stonk naar chloor en was oud, douchekop ging alle kanten op) Diner was goed maar ze waren mijn bestelling kwijt, 1 uur extra moeten wachten

Diner

Niet best
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer rook niet fris, bedden doorgezakt en oud, kussensloop met gaten erin, airco werkte niet waardoor het bloedheet was in de kamer. De kamer was inpandig met uitzicht over de ontvangsthal waardoor er geen raam open kon. Dramatische nacht voor ons. Personeel zeer vriendelijk overigens.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Heerlijk ruim bed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het water van de douche was niet erg constant. Jammer dat je voor roomservice extra moest betalen.

Heerlijk ruim bed. Iedere dag lekker frisse handdoeken.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Verder prima naar ons zin gehad en de ligging was fantastisch om de dierentuin te bezoeken.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat tegen viel is dat er geen ramen open kunnen voor wat frisse lucht. Het was erg warm op de kamer en was niet goed te regelen.

Personeel in de bediening van het restaurant waren zeer vriendelijk. Heel fijn geholpen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Dichtbij luchthaven!
    • Classic Tweepersoonskamer

Voor alleen een nachtje slapen vond ik het relatief aan de prijs voor een kamer zonder ontbijt.

Prima voor een nachtje. Ligging tov luchthaven is top. In 5 min. ben je er.

Was oky
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel, had tweee keer gebelt voor een plek om te reserveren, was vol zei de personeel. Maar via het internet was er plek moest het helaas online doen boeken

De kamers waren oky

We hebben een heerlijk weekend gehad, mede door het kunnen regelen van het vervoer naar Ahoy. Geweld
    • Classic Tweepersoonskamer

De ramen kunnen alleen helemaal open of gesloten blijven, het slaapt heerlijk als je raam gedeeltelijk open kan. Als het helemaal open staat kun je vanuit bed er niet meer langs lopen.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Vrij matig. Bij een volgend bezoek aan Nederland zoeken we wellicht toch een alternatief.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ingesloten kamer met ramen die niet geopend konden worden. Zeer warm (22 tot 24 oC) met slecht werkende airco. Nochtans een 4* hotel met dito prijskaartje. Bij de ongeveer 50 beschikbare televisieposten (bv. een Russische en een Turkse) was geen enkele Belgische of Vlaamse. Niet erg tactvol en behulpzaam voor een buurland!

Schitterend hoewel prijzig ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Badkamer netjes en goed voorzien.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren beetje moeilijk omdat taxi's in de weg stonden.

Prima, hotel. Goede ligging nabij openbaar vervoer. Wel even van centrum. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Opmerking personeel ongepast.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken vroeg de medewerker of we een ontbijt wilde bijboeken, ik zei dat ik dat de volgende morgen zou beslissen omdat ik nog niet wist hoe laat ik wakker zou zijn. Waarop de medewerker antwoorde: "Ja jullie gaan eerst je roes uitslapen." Die opmerking is natuurlijk bedoeld als een grapje maar mijn man en ik drinken alletwee geen alcohol. We stonden daar in onze trouwkleding (jurk en pak) dus ik begrijp wel waar de opmerking vandaan komt ... maar een felicitatie of een compliment over de kleding had in deze situatie was gepaster geweest. Vooral omdat ik bij de boeking had aangegeven dat we binnen twee weken getrouwd zijn omdat mijn moeder (onverwacht) terminaal ziek is en deze overnachting dus onze huwelijksnacht was.

De bedden waren comfortabel.

dit hotel boeken wij niet nog eens.
    • Classic Tweepersoonskamer

douche ruimte vuil. hygiëne met tapijt op de kamer laat te wensen over. Geld ook voor het restaurant. Personeel restaurant/bar praat negatief over leidinggevende in bijzijn gasten.

Bed was prima

Prettig verblijf gehad
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat we om 14:00 de kamer verlieten en om 19:00 bij terugkomst de kamer niet was schoongemaakt. Ben ik niet echt gewend van Van der Valk. Vaker gedaan en altijd een schone kamer bij terugkomst.

Lekkere bedden en schone badkamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Rotterdam - Blijdorp