Beoordelingen over Van der Valk Hotel Eindhoven 4-sterren

Aalsterweg 322, Stratum, 5644 RL Eindhoven, Nederland

#16 van de 28 hotels in Eindhoven

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Aangenaam verblijf in de torenkamer.
    • Standaard Kamer

De ontvangst was uiterst vriendelijk. Wij kregen een torenkamer, een bijzonder mooie, grote kamer. Het Ozzoo restaurant is een aanrader, o.a lekkere sushi's en een heerlijke thaise soep. Wij komen graag terug.

Grote kamers.
    • Standaard Kamer

Lange wachttijd in restaurant Martinus. Zeer jammer!

Grote kamers. Ondanks dat het aan de snelweg ligt, hebben we geen geluidsoverlast gehad. Mooi hotel!

Fantastisch!
    • Deluxe Kamer

Het diner viel ons ietwat tegen. De zalm had weinig smaak. De schitzel leek in de frituur gebakken.

De accomodatie en entourage waren super! Het concert van Bouke overtrof onze verwachtingen. De aankleding was meer dan uitstekend! Het was een warme ontvangst. Alle personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schitterend! De aankleding van het restaurant was perfect! Wij komen zeker weer!

Fantastisch verblijf
    • Standaard Kamer

1 min puntje chocomelk bij het ontbijt dit kunnen ze gemakkelijk aanpassen er staan 3 koffiemachines

Alles was perfect de kamer maar ook buffet en ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Wij logeerden in de penthouse-suite.
    • Penthouse Suite

Minibar is niet gevuld. Procedure bij uitchecken is wat omslachtig omdat er eerst een personeelslid naar de kamer gestuurd wordt vooraleer de waarborg op de creditcard kan worden vrijgemaakt. Dit vertraagt het uitchecken met zeker 15 minuten.

Wij logeerden in de penthouse-suite. Het betreft een duplex voorzien van 2 grote terrassen en alle faciliteiten om het verblijf aangenaam te maken.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Schoon, badkamer netjes, rest van de kamer wat gedateerd.
    • Standaard Kamer

Bij het boeken van 3 kamers bleek later 1 kamer niet te zijn gereserveerd. Bij aankomst bleek de prijs van 1 kamer niet te kloppen en de andere kamer bleek al te zijn vergeven, waardoor de gasten in een kamer stonden waar spullen lagen van andere mensen.

Schoon, badkamer netjes, rest van de kamer wat gedateerd.

Van der Valk voldoet wederom aan de verwachting......
    • Torenkamer

Er waren bij het ontbijt heel veel mensen, waardoor we niet met 6-en bij elkaar konden zitten. Dat was een tegenvaller. Wil je dat wel dan bij inchecken doorgeven dat je gezamenlijk wil ontbijten om .....uur. Verder liep het water van de douchebak niet weg, waardoor we moesten wachten en niet direct na elkaar konden douchen. Hebben het doorgegeven en er werd direct aandacht aan besteed.

Kamers waren mooi, groot en schoon. Prima bedden, goede badkamer. Ontbijt bij Van der Valk is 'altijd' goed met een ruim assortiment. Bar was gezellig op zondag. Prijzen van drankjes zijn ok.

Korte nacht
    • Standaard Kamer

Wij hadden een kamer precies bij de entree die werd verbouwt met constant een bouwlamp die aan was voor de kamer. Verder werd er echt langdurig zeer luid gepraat en geargumenteerd op de brug bij de vijver voor de ingang, zonder ingrijpen van de nachtwaker of receptie

De kamers waren schoon en ruim. De bedden waren goed en stevig. Het personeel bij aankomst was zeer behulpzaam en vriendelijk. Verder weinig mee gekregen want wij sliepen hier op weg naar Schiphol (waar deze locatie uitstekend geschikt voor is).

Eten en bed van prima kwaliteit
    • Standaard Kamer

Erg druk, veel mensen, bewegwijzering buiten en in hotel onduidelijk. Kamer waar geen raam open kon en uitzicht op dak/ binnenplaats.

Eten en bed van prima kwaliteit

Slecht eten bij v d valk
    • Standaard Kamer

Het eten was superslecht er was niets aangevuld en het vlees was te snel en rauw gebakken doordat de voorraad niet was aangevult de pasta was verdroogd we waren bij de nk politiehondenkampioenschappen iedereen had het erover d@t eten slecht was.. De andere avonden hebben we elders gegeten

Bed de sanitaire ruimtes zijn erg krap_klein

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Slapen is prima, eten veel te duur over de top.
    • Standaard Kamer

Het lopend buffet er was maar 1 personeel lid wat een groot gedeelte tijdens het buffet moest bedienen drankjes opnemen ophalen uit serveren en tafels leeg ruimen, dat kan best in de voor aan loop naar de drukte . Maar tijdens de piek van het buffet niet schandalg. Dan staan er 2 niets doende dames mooi te wezen en druk te praten met elkaar ook nog aanwijzingen aan de jongen te geven wat hij doet doen, maar zelf u handen effe laten wapperen nee daar hadden ze geen zin in. Sorry hoor maar als gastvrouw hoor je alles op orde te hebben, en dan spring je in om te helpen je bent een team op de werkvloer . ook bestek elke keer leeg geen vorken tot 3 keer toe het helpt echt in de drukte om 20 vorken neer te leggen bij het buffet tijdens de piek. ook het eten tegenover de prijs van € 35,00 p/p is veel te duur. het stijgt wel erg snel in prijs.

Wat een schandalige prijs voor het ontbijt € 17,50 p/p ik had zonder ontbijt besproken en daar werd het aan de in check balie nog eens gevraagd ik heb toen je gezegd omdat de toeristen belasting ook nog betaald moest worden. ik heb betaald en de volgende ochtend na het ontbijt ingepakt en zag de rekening ik schrok er van. Dat was gelijk de laatste keer geweest ik ontbijt niet meer bij jullie. neem zelf wel wat mee voor op de kamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Viel tegen
    • Standaard Kamer

Erg rommelig werd verbouwd veel werkverkeer smorgens en tijdens buffet en ontbijt veel tafels vol borden werd niet afgeruimd bar zat dicht was nood bar boven erg ongezellig en betaaling kon niet op kamer nummer omdat ze geen autorisatie hadden aangevraagd en dit ook niet gemeld bij binnen komst.

Buffet en ontbijt was goed

Prima, ik denk dat de renovatie wel een verbetering is.
    • Standaard Kamer

De badkamer vond ik niets. Smoezelig en oud. Geen goede ventilatie en geen vergrootspiegel. Twee lampen kapot en dat kan niet vind ik.

Kamers wat gedateerd verder prima

• Beoordeeld op: 9 september 2018

vind het veel te duur. ontbijt ook 16,50. p.p.
    • Standaard Kamer

we hebben snitzel gegeten voor 19,95 maar was niet te eten zo taai. 8 uur s'morgens waren de bouwvakkers al aan het timmeren in het hotel

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ligging en faciliteiten, zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Kamer

Verbouwing gaande, niet aangekondigd op de site (voor zover ik kon zien) bar gesloten en de hele dag overlast door bouw werkzaamheden.

Ligging en faciliteiten, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed en betaalbaar. Ontbijt wat prijzig voor en kleine eter.
    • Standaard Kamer

Net als vorige keer vind ik dat de kamers (zowel de standaard als de luxe) een beetje gedateerd zijn en er wordt niet goed onderhouden. Sommige lichtpunten geen werkende lampen, stopcontacten die uit elkaar vallen, koffie apparaat dat lekt, deur naar terras die niet goed sluit.

De mogelijkheden om goed en niet te duur te kunnen eten en het ontbijtbuffet zijn perfect. Ontbijt wel wat prijzig voor kleine eter.

Goed, lang bed.
    • Standaard Kamer

Inchecken duurde veel te lang. Te weinig personeel, gedoe met niet-werkende kamerkaarten. Beetje oubollige kamer.

Goed, lang bed. Rustige kamer, geen geluid van snelweg (wel van luidruchtige bovenburen)

Het kan pech zijn, maar wij gaan er niet meer heen.
    • Standaard Kamer

'S nachts konden we niet slapen door jongeren die onder ons raam op de parkeerplaats aan het gillen waren. Dit is wel netjes door de receptie opgelost toen we dit gemeld hebben, maar daarna was er in de buurt harde muziek en trilden de ramen in de sponningen. Daarna dachten de buren ook van we gaan een luchtje op het balkon scheppen en hebben we al bij al van 1.30 uur tot 4.00 uur niet geslapen. Ja daarvoor ga je niet naar een hotel.

De ontvangst ws vriendelijk en en het eten was lekker.

Wij hadden een prima kamer.
    • Standaard Kamer

Een bed in plaats van twee naast elkaar en ontbijt inbegrepen,

Wij hadden een prima kamer... helaas geen groot bed naast elkaar... niet zo lekker voor een stel. Hadden misschien speciaal moeten vragen- niet aan gedacht. Het ontbijt was helaas niet inbegrepen... zou het nog € 16, 50 per persoon kosten... dus niet gedaan. Pluspunt: wij waren half uur later bij de check out, maar niks over gehoord. Aardig hotel, meer voor zakenreisje.

Bed lag wel goed en avond pizza was ook goed persoonneel ook...
    • Standaard Kamer

Het viel mij teggen hoe schoon het was op de kammer rood vlekken en de bad en er lag nog 2 peer een en de koelkast

Bed lag wel goed en avond pizza was ook goed persoonneel ook netjes alleen als je binnen komt weet je niet echt wat er nog meer. Te doen is en hoe alles werkt

Absolute aanrader ! Kamer, bediening, restaurant, ..... kortom alleen maar pluspunten !!!
    • Standaard Kamer

Alles was ok …. ook het restaurant (en de bediening) !

Verhouding prijs/kwaliteit was perfect. We waren op doorreis en boekten een kamer voor de prijs van 56 €. De juffrouw aan de balie heeft ons ge-upgrade wat wij fantastisch vonden. Dit hoefde niet maar ze deed het toch zonder dat wij het hebben gevraagd. We komen zeker terug telkens we Eindhoven airport gebruiken.

Centraal gelegen en een zwembad ja heerlijk is dat.
    • Standaard Kamer

De deuren van zowel de gang als van de kamerdeur knalsen hard dicht. Wij hebben ook last gehad van onze buren die .s nachts thuuskwamen. In de toiletten waren er vieze brillen in de herentouletten.bij de dames viel me op dat ze wel schoon waren maar de borstel wel in plaats van wit bruin was. Wat ik niet heb gelezen dat je badslippers mee moet nemen.ik was ze vergeten maar vond de tegelvloer erg glad.

Centraal gelegen en een zwembad ja heerlijk is dat. Ook het ontbijt was goed

Netjes verblijf met goede services.
    • Standaard Kamer

Er was een verbouwing voor mijn kamer waarbij de bouwvakkers zo naar binnen konden kijken.

Beleefd personeel, lekker vers ontbijt en kamer netjes met goede voorzieningen.

Me verbijf was goed mooie uitzicht.
    • Standaard Kamer

Wel aircondeser in de kamer zetten want het was warm. En wij moet een ventilatie vragen bij de receptie.

Ik heb geen ontbijt in mijn pakket gevraagd. Maar de kamer was warm.

Goede bedden
    • Standaard Kamer

Onduidelijk waar de ingang is en waar er in gecheckt kan worden. Kamers zijn gedateerd en verouderd. Meubilair is duidelijk aan vervanging toe. Kamer is niet goed schoon: schimmel op het plafond in de badkamer en zichtbare vlekken op de muur.

Goede bedden Prettig ontvangst door receptie medewerker Ruime badkamer Ruime kamer

• Standaard Kamer

Het restaurant, slechte kwaliteit en prijsverhouding. Als je met handschoenen rondloopt dan schept dat verwachting zo ook de prijs, echter mijn advies zoek een restaurant in de buurt.

De hotel ambiance

Heerlijk gegeten.
    • Standaard Kamer

Kamer was niet helemaal schoon, ranzige vlek op het achterbord vh bed. Ik vond het nogal stoffig.Kamer en badkamer niet van deze tijd. Daarbij, het lijkt wel een doolhof:van de lift naar de kamer, plus tussen door zelf deuren openen terwijl je met bagage loopt. Ook is het personeel niet goed op de hoogte. Hierdoor hebben we het buffet gemist. Maar a la cart was heerlijk en goed verzorgd.

Heerlijk gegeten.

Na 1dag moeilijk te beoordelen!
    • Standaard Kamer

Jammer dat er geen airco was ,want het was net de warmste dag en nacht! Het was ' s nachts erg rumoerig zowel buiten als op de gang!

Ontbijt was zeer goed

Fijn en rustig verblijf
    • Standaard Kamer

De bedden schuiven heel gemakkelijk uit elkaar, verder prima!

Dat er moeite is gedaan voordat wij arriveerden. Ik had gevraagd of iets romantisch mogelijk was en bij aankomst lagen er rozenblaadjes op bed.

Perfect
    • Standaard Kamer

Wat mankementjes in de badkamer (onderdelen die er af vielen).

Veel faciliteiten binnen het hotel. Veel mooie plekjes om te zitten en bij te komen. Grote luxe, kleine prijs. Zwembad zeker een duik waard.

Al bij al een 7 1/2. 🍷🍵🍴
    • Standaard Kamer

Te snel op terras leeg glas weghalen tijdens een zakelijk gesprek...is uit den boze... Zo heb ik het niet geleerd vlgs etiketten !!

Ik kom al meer dan 40 jaar bij U. Woon tegenwoordig in het Buitenland !! Ik was niet 1 dag bij u maar 2 1x ontbijt erg goed !! 2x diner waarvan de prijs van een glas chardonnay echt over the top is € 6.75 per glas !!! Kan anders of niet geen cru of 1e cru toch...? Ozzo is goed goede prijs kwaliteit verhouding de Maitre D' Hotel uit Egypte in Restaurant is vakbekwaam, vele andere niet als ik eerlijk ben.

Is altijd goed, ook nu weer.
    • Deluxe Kamer

Wat mij niet beviel is de prijs kwaliteit verhouding. Ik heb het gevoel teveel betaald te hebben in een kennelijk dure periode.

Is altijd goed, ook nu weer.

• Standaard Kamer

Ze waren met verbouwing bezig wat niet was aan gegeven. Je hoorde dat ze bezig waren. Ook waren de kamers erg gehorig

Vriendelijk personeel, goed eten, airco op de kamer. Alles was netjes en verzorgd

Prima hotel, met goede ruime kamers en een zeer uitgebreid...
    • Standaard Kamer

Prima hotel, met goede ruime kamers en een zeer uitgebreid ontbijt. Extra was dat ik naar een aircondioned kamer werd ge-upgradet en dat was met de hittegolf een fantastische aanbieding.

Zwembad fitness
    • Standaard Kamer

Kamer was heel vies overal stof bloed op het dekbed, vieze handen op het bed muurtje, de schoonmaakster kwam om half 9 in de ochtend de kamer in terwijl wij op bed lagen om schoon te maken

Zwembad fitness

Aardig personeel, mooie hotel / kamers, voldoende eetgelegenheden, makkelijk te vinden, top!
    • Standaard Kamer

Airco kon niet lager ingesteld worden dan 18,5 graden. Normaal gesproken zou dit prima zijn, maar naar ons idee functioneerde de airco niet voldoende, kamer koelde niet af en daardoor bleef het vrij warm in onze kamer. Tevens zaten er verschillende warme plekken op de vloer, wat waarschijnlijk ook ervoor zorgde dat de kamer niet afkoelde.

Zeer ruime kamer

Jammer dat het pasje niet bleek te werken toen ik bij de...
    • Standaard Kamer

Jammer dat het pasje niet bleek te werken toen ik bij de gangdeur kwam op de tiende verdieping. Daarna nog weer wachten op mensen die incheckte. Het was al bijna 01:00 uur.

Bij aankomst gratis upgrade van de kamer gekregen (naar...
    • Standaard Kamer

Bed bestond uit 2 enkele bedden en deze schoven snel uit elkaar.

Bij aankomst gratis upgrade van de kamer gekregen (naar torenkamer) omdat de kamer die wij geboekt hadden geen airco heeft en het buiten +30 graden was. Grote tv Bad en douche

Leuke overnachting nabij Eindhoven centrum
    • Standaard Kamer

Tapijt in de kamer die wij hadden zorgt voor een muffe geur...

Ligging nabij het centrum Ruime kamer 3 verschillende restaurants in het hotel om te eten. Wij kozen voor het a la carte restaurant en hebben zeer lekker gegeten. Fietsenverhuur mogelijk: een aanrader om zo het centrum van Eindhoven te bezoeken. Lekker en uitgebreid ontbijt

Centrale ligging.
    • Deluxe Kamer

De kamer is gedateerd.Vitrage vol halen.Overgordijnen uit de haakjes.En een gebruikte handdoek op de kamer.Balkondeur moeilijk te sluiten,was verbogen.

Centrale ligging.Mooi van buiten.

Oke
    • Standaard Kamer

Gedateeerd. Restaurants/receptie zijn al verbouwd wellicht volgen de kamers zsm. Dat het gedateerd was is jammer maar dat doet niet af aan de hygiene. Iets afstoffen is een kleine moeite, ben ik niet van de keten gewend.

Kamer is ruim en de locatie naast de snelweg is ideaal. Balkon

Het verblijf viel enorm tegen, we zijn anders gewend van van der Valk. Kamer was nog njet schoon.
    • Deluxe Kamer

De hygiëne en beloftes, kamer was nog niet schoon. Toebidt gevraagd bij de kamer meisjes, zijn alleen vergeten het ontbijt weg te halen. Was vies ivm het warme weer

Iets beneden de verwachting
    • Deluxe Kamer

Het ene Van der Valk hotel is het andere Van der Valk hotel niet. Ruime kamers OK, maar het meubilair vertoont ernstige gebruikersschade. Matras veel te zacht voor mij. Balkon niet echt aangenaam. Het balkon geeft een vuile versleten indruk.

Ligging van het hotel is prima buiten het centrum. Gratis parking. Restaurant in het hotel, handig als je eens wat wil drinken bij het eten, zodat je niet meer moet rijden. Vriendelijk personeel, en behulpzaam.

Prima hotel en een geweldig ontbijt.
    • Standaard Kamer

Er kwam een hoop geluid van de airco van buiten (boven de ingang).

Mooi hotel, vriendelijk personeel en goede ruime kamers met een erg goed verzorgd ontbijt.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer

Het viel me heel erg tegen dat je alles hoort wat er bij de buren gebeurt. De deuren bonken dicht. Ik heb bijna niet kunnen slapen. Heel luidruchtig hotel. Geen shuttle naar de luchthaven.

warme kamer, dat wist ik en torenhoge prijzen en dat heeft mij onaangenaam verrast
    • Standaard Kamer

Ik besef dat ik met de kwalificatie matig het hotel wellicht wat onrecht aandoe maar mijn irritatie zit in de prijzen in het restaurant. Het restaurant is gewoon buitensporig duur. Duidelijk is dat het voornamelijk een zakenhotel is waar gasten hun rekening kunnen declareren. Ik betaalde €24,00 voor een gebakken schol, 2 wortels en een bakje friet. Het ontbijt is prima maar kost vervolgens ook €16,50. En een glas huiswijn €5,00. Ik kan het allemaal prima betalen maar het moet mij toch even van het hart. Ik heb de avond ervoor gegeten in het nieuwe hotel in Apeldoorn voor €30,00. Voorgerecht, hoofdgerecht en 2 glazen wijn. In dit hotel betaalde ik voor een voorgerecht, hoofdgerecht en 2 glazen wijn €50,00.

Het ontbijt was prima

Op zich prima verblijf

Meubilair beetje ouderwets, andere Valk hotels zijn veel mooier. Enorme hitte bij de liften

Hoekkamer met veel uitzicht. Heerlijk gegeten bij de Japanner. Personeel supervriendelijk.

De lobby & restaurants zeer tevreden over.
    • Standaard Kamer

Warme & muffe lucht op de gang bij de kamers. Kamers zelf ook vrij warm.

De lobby & restaurants zeer tevreden over. Gastvrijheid van de bediening.

Op zich een prima verblijf gehad.
    • Standaard Kamer

Het personeel bij het ontbijt had er maar weinig zin in die dag, ze stonden met zijn 4e te praten bij de balie en als je vroeg of er wat aangevuld kon worden werd dit niet gedaan. (het was toen nog maar 09.45 uur) de melk was leeg, de sinaasappelsap was leeg, dit is allemaal niet aangevuld. Bij de koffieautomaten lieten ze ook al het vieze servies staan.

De ontvangst was prima net zoals het buffet diner in de avond, dit was allemaal netjes verzorgd. De kamer was ruim. maar wel wat gedateerd.

faciliteiten en kamers blinken niet uit
    • Deluxe Kamer

laagbouw begint gedateerd te raken hygiene en geur op de kamers

voldoende en service gericht personeel. ontbijt goed, maar erg druk in weekend na 7.30 uur.

Heerlijk bed, fijne douche.
    • Standaard Kamer

Op sommige plekken zag je dat er met name oppervlakkig werd schoongemaakt in plaats van ook de kleine hoekjes en plekjes. Hier zou ik wat extra aandacht aan besteden.

Heerlijk bed, fijne douche.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Badkamer viel tegen.
    • Standaard Kamer

Badkamer viel tegen. Badkraan kapot en geen losse handdouche in de douche waardoor alles nat werd voordat je eronder kon.. Geen minibar ook niet meer van deze tijd

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

bed en ontbijt
    • Standaard Kamer

kamer had schoner gekund, was hier en daar echt wel wat stoffig, misschien omdat er allemaal toernooi mensen zijn dat weekend, maar dat zou niet ter zake moeten doen.

bed en ontbijt

Ik Ben een keer eerder hier blijven overnachten. Het was zo goed dat Ik besloten heb om het nog een
    • Standaard Kamer

De kamer rook naar muf. De badkamer had teveel sporen van schimmel en roestplekken. De tussendeur op de gang (algemene ruimte) ging niet dicht. Deze zou je eigenlijk met de Kaart voor de deur van je kamer moeten open maken. Het ontbijt viel tegen. En sommige personerlsleden werkten duidelijk onder (hoge) werkdruk. Waren in ieder geval niet blij. Anderen waren heel behilpzaam en geduldig.

De locatie is zeer geschikt. Vlak bij het centrum en ook Ben je zo op de snelweg.

Tegenvaller
    • Standaard Kamer

De receptie nam de telefoon niet op, op dat moment had ik ze echt nodig. Grote tegenvaller: de kamer, zonder airco in het oude gedeelte. (Ooit eerder in ditzelfde hotel geslapen: prachtige kamer in "de toren") Ergerlijk: wij sliepen er met veel mensen die naar dezelfde bruiloft gingen. Prijzen van de standaardkamers: totaal verschillend.

Prijs/kwaliteit verhouding was niet wat ik reeks ben bij vd Valk
    • Standaard Kamer

Kamer was verouderd, badkamer erg krap en op de kamer was het erg warm. Wanneer je het raam open zet hoor je vrij veel geluid van de snelweg. Het was we erg leuk dat er veel bekende Nederlanders aanwezig waren vanwege het optreden van Guus

De service en hoeveelheid faciliteiten was prima

Heerlijk kunnen genieten.
    • Standaard Kamer

Het lawaai van de sportvelden naast het hotel.

De ligging van het hotel, op fietsafstand in het centrum. Fietsen te huren bij het hotel. Vriendelijk personeel.

Verblijf goed, ontbijt / diner slechte verhouding prijs kwaliteit.
    • Torenkamer

Torenkamer geboekt om een conform omschrijving een mooi uitzicht over de omgeving te hebben. Krijgen een kamer op de 3e etage, kijk alleen tegen bomen aan. Ontbijt slechte prijs kwaliteit verhouding.

Ruime kamer, vriendelijke personeel bij check in.

Nespresso koffie op de kamer en een spiegel in de badkamer...
    • Deluxe Kamer

Smerige vlekken op de gordijnen, geen onderlaken op het bed, gaten in de dekbedhoes Vlekken/spetters op een prima schoon te maken plaat.

Nespresso koffie op de kamer en een spiegel in de badkamer die niet beslaat

Ik zat in gerenoveerde gedeelte, op zich mooie kamers, maar...
    • Standaard Kamer

Ik zat in gerenoveerde gedeelte, op zich mooie kamers, maar de kamer is erg gehorig. Je hoort letterlijk wat iemand op de gang zegt, dit ging tot ongeveer 02:30 uur door in de ochtend. Daarnaast deed de televisie het niet!

B&B is eigenlijk niet de juiste benaming.
    • Standaard Kamer

B&B is eigenlijk niet de juiste benaming... wat een fijn adres is dit! Ik moest vroeg in Brussel zijn en heb besloten om hier te overnachten omdat in Brussel de hotels astronomische prijzen hanteren. Het ontbijt was heerlijk en precies op mijn wensen afgestemd (gluten intolerant was helemaal geen probleem), toen ik vroeg of ik beter de trein of de auto naar Brussel kon nemen kreeg ik een schema van de treinen die het dichst bij mijn bestemming stopte...(wauw) en het bed, tja. Die wil ik thuis! Kortom een perfecte voorbereiding voor een hectische dag in Brussel.

Een zeer onrustige overnachting door luidruchtige mensen plus overlast van het verkeer.
    • Standaard Kamer

Een zeer slechte geluidsisolatie voor wat betreft het verkeer van de rijksweg. Maar vooral: Verwachten wij een rustige nachtrust te kunnen hebben alvorens vroeg op te moeten om naar de luchthaven te gaan. In plaats daarvan hebben wij een zeer slechte nachtrust gehad om reden dat er vlak voor onze slaapkamers buiten een asbak stond waar mensen tot diep in de nacht komen roken, drinken en luidruchtig stonden te praten.

ligging direct langs de rijksweg

Het was gezellig
    • Standaard Kamer

Een kleine kaart in het restaurant,het eten viel een beetje tegen ,ook in de ozzo bar vb:hamburger met chips i.p.v frietjes

Ozzo bar vriendelijk personeel

Prima verblijf in een goed en comfortabel hotel met kundig en vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer

Hoewel de gratis upgrade gewaardeerd werd en de kamer meer dan prima was, was de kamer wel toe aan een upgrade (afwerking). De badkamer was reeds up to date en meer dan prima.

Ontbijt bij Van der Valk is altijd goed, nog nooit een misser tegen gekomen. Mini market is bijzonder handig. Upgrade naar luxe kamer was fijn ivm koelkastje en airco.

Vermoeiend door de late gasten..
    • Standaard Kamer

Geluids overlast, er kwamen mensen tot 1 u s’nacht binnen en die liepen met hun koffer over de houten flonders waar wij naast sliepen en omdat wij er weer optijd uit moesten was dit geen pretje.. verder wel een prima hotel..

Veel last van het lawaai van de snelweg.
    • Standaard Kamer

Veel last van het lawaai van de snelweg. Elke morgen tussen 0500 en 05.30 uur wakker, dit met de raam DICHT.!! Echt een tegenvaller. ivm verbouwing thuis wilde ik echt tot rust komen niet echt gelukt

Teleurstellend
    • Standaard Kamer

De kamer was gewoon niet schoon!! En dat is niet van 1 keer niet goed poetsen. Stof, plakkerige lichtschakelaar badkamer en tapijt smoezelig. De kamer was gewoon algeheel onder niveau. We waren met ons hondje (kan me voorstellen dat je dan een ‘hondenkamer’ krijgt), maar de plukken hondenharen van de vorige hotelgast zaten nog in het tapijt. De kwaliteit voor het ontbijt liet voor de prijs ook te wensen over.

De ligging van het hotel is handig en strategisch. De algehele entourage is dik in orde.

Voor een vd valk hotel viel het mij tegen.
    • Standaard Kamer

Boven ons was een kamer met jacuzzi die om 22:30 begon te loeien. Je hoorde dit behoorlijk in de kamer. Deze ging het eerste uur ook niet uit. Niet fijn als je om half 6 de wekker hebt staan omdat je de volgende dag op tijd vliegt. Ramen konden niet een klein stukje open waardoor het erg warm was. Deed je de pui open dan had gelijk last van de snelweg.

Dichtbij het vliegveld

Voor herhaling vatbaar. Ben geregeld voor medische behandeling in Eindhoven gewenst.
    • Standaard Kamer

De air-conditioning konden we niet geregeld krijgen. ?De koffiezetter kregen we niet aan de praat. Het zal wel aan ons liggen, we zijn niet zo technisch. Maar wellicht ook voor ons soort mensen wat meer uitleg!

Kamer was comfortabel! Ontbijt zeer goed. Het diner best wel prijzig! Personeel zeer attent! Verzorgd interieur, ook buiten goed verzorgd en uniek

prima kamer voor een korte verblijf
    • Standaard Kamer

Aankomst personeel erg stug, personeel bij zwembad ook niet echt klant vriendelijk. wat wij erg vervelend vond is dat geklopt om 11.00 uur al op de kamer door schoonmakers

prima kamer voor een korte verblijf

Gewoon jammer en niet weer.
    • Standaard Kamer

De kamer was niet gereed om te gebruiken. En de andere kamer die we vervolgens kregen toegewezen zat aan de kant van de autoweg en dat gaf veel geluidsoverlast. Verder is er geen koeling op de kamer en de warmte zat al in de kamer door warme dag, daardoor bijzonder slecht geslapen.

• Standaard Kamer

De dekens waren wat dik voor de tijd van het jaar, maar wel erg zacht en comfortabel

Het was erg schoon en mooi. Goed uitgebreid ontbijt! Vriendelijk, snel en behulpzaam personeel. Goede bereikbaarheid met openbaar vervoer.

Een nachtje genieten van luxe en comfort
    • Standaard Kamer

We hadden graag een tweepersoonsmatras gehad ipv twee losse bedden. En we misten de koelkast en theezakjes op de kamer.

Mooie kamer, grote badkamer, goede brunch, aardig personeel, fijn het tot 13 uur de kamer zonder extra kosten Heel fijn verblijf.

Beoordeling diversen
    • Standaard Kamer

Lange loopafstanden in het gebouw en veel herrie s nachts. Ontbijt was enerzijds veelzijdig anderzijds misten we ook voor ons basale dingen. Bv. geen gezonde muesli, alleen gesuikerde muesli, geen kiwi's, geen vis bv. makreel of zalm, geen specifieke theeglazen maar koffiekopjes en waterglazen, geen specifieke eierlepeltjes, maar dessertlepels. Tenslotte is men 1 dag vergeten onze kamer op te ruimen en te verschonen. Moest toen s avonds heel laat nog gecorrigeerd worden.

Ligging dichtbij vliegveld.
    • Standaard Kamer

Het matras op kamer 240 was dramatisch. Ik snap niet dat dergelijke matrassen op een bed worden geplaatst. De scheuren zaten erin en de metalen veren staken in je heup.... we slapen regelmatig bij een Van der Valk en dit is zeker niet Valk waardig. Op ons verzoek is het goed opgelost. Maar we hopen dat deze matrassen inmiddels vervangen zijn...

Ligging dichtbij vliegveld. Vriendelijke dames achter de receptie.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Eindhoven