Beoordelingen over Van der Valk Hotel Arnhem 4-sterren

Amsterdamseweg 505, 6816 VK Arnhem, Nederland

#9 van de 16 hotels in Arnhem

Te duur voor wat je krijgt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oude kamers geen airco frisdrank in machine over de datum vleeswaren en kaas niet gekoeld bij ontbijt broodjes niet afgedekt en veel vliegen

Personeel can in en uitchecken waren vriendelijk.

Tussen stop.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloer bij ontbijt plakte. Maar dat doen de gasten zelf. Het personeel kan niet iedere minuut klaar staan met een dweil. Begrijpelijk.

Kamer erg goed. Personeel erg vriendelijk

EEN GROTE ELLENDE !!!😡😠
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoe kun je iemand in rolstoel met zuurstof naar de eerste etage sturen waar je 3 treden af en op moet. Terras en restaurant waren ook geen 50%. Voor ons geen v.d.Valk Arnhem meer.

De terugreis naar huis.

Dit was wat ons betreft een van de mindere hotels van Van der Valk, een behoorlijke tegenvaller.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant was onder de maat in vergelijking tot andere Van der Valk hotels. We moesten iedere keer zelf om drinken vragen. Ook het eten was karig en slecht bereid (waterig tomatensoepje, bijna rauwe broccoli). Ook het ontbijt mocht wel wat uitgebreider. De kamer was verder wel in orde alleen vonden wij de douche wel erg klein. Misschien beter dat het bad er niet in had gezeten zodat je zodoende een grotere inloopdouche had gehad.

Het personeel van de incheckbalie was erg correct en vriendelijk. Verder was het hotel erg schoon.

Geweldig en met personeel waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen
    • Kamer met 2 Aparte Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ik reisde samen met mijn moeder, ze is 82 en kan nog heel goed (gelukkig) We kregen heel correct, want daar had ik om gevraagd, kamers op de beneden verdieping. Dit waren minder validen kamers..... Helemaal geen probleem, echt niet. Zeer mooie kamers. Alleen zijn dan de wasbakken ook verlaagd en dat gaf even wat moeite met tanden poetsen Ik ben aan het piet lutten om iets negatiefs te vinden aan ons verblijf!!

Personeel in restaurant was heel erg vriendelijk en vrolijk, goed advies gekregen inzake het menu.

Door warmte geen aanrader om zonderairco te overnachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco in de kamer , voor een prijs van € 117 excl. ontbijt mag je dit wel verwachten. Geen snelle check-out, bij vertrek moest ik nog € 1,20 toeristenbelasting afrekenen, waarom niet direct bij de incasso door Booking. Diner op kamernummer laten boeken was niet mogelijk, creditcard moest bij inchecken getoond worden, dan is dit mogelijk, receptioniste heeft niets hierover verteld, dus dan naar de kamer om Card op te halen, heel omslachtig en klantonvriendelijk.

Goed hotel maar weinig vertrouwen in de gast
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het feit dat je alles vooraf moet betalen. Zelfs voor twee ontbijten die 25 euro kosten werd vooraf een reservering gedaan van 250 euro. Wij vinden dat redelijk wantrouwend.

Voor mij was het een avondje relaxen voor een zware dag erna. zeer geschikt hotel daarvoor!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de sprei op het bed zaten witte vlekken en bloedvlekken bij binnenkomst. Dit zag ik direct dus ik kan me niet voorstellen dat degene die het bed opgemaakt had dit niet had gezien.

Ruime kamer met bad en zeer vriendelijk personeel

Prettige sfeer, mooie omgeving en heerlijk gegeten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was in de vroege ochtend een timmerman bezig met timmeren. Dat is jammer, we kwamen juist om de drukte en herrie van de stad te ontwijken.

De ruimte in de kamer.

Uitstekend hotel.

Geen tegenvallers.

Prima hotel. Uitstekende service van het personeel. Kamers zijn netjes en schoon. Mooie ligging van het hotel, mooie uitvalsbasis voor wandel en fietstochten.

Mede door het mooie weer en de goede locatie waren het heerlijke dagen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Volgens de info van booking.com hoefden we niet vooruit te betalen en konden we in het hotel betalen. Vervolgens werden we tijdens het doorlopen van het boekingsproces verplicht een creditcardnummer in te vullen. Vervolgens heeft Van der Valk direct het te betalen bedrag daar van afgeschreven. Bij navraag in het hotel is dat de standaard procedure bij Van der Valk. Dus het viel tegen dat Booking.com dat dan niet eerlijk vermeldt.

Vriendelijke personeel

Prima !
    • Comfort Driepersoonskamer

Als je binnen komt en de radiatoren staan aan terwijl de zon schijnt en het ruikt muffig als je je kamer binnenkomst.

Diner en ontbijt prima ! Keuze uit van alles en nog wat . Comfort in de kamer uitstekend.

Ik heb genoten in een gastvrije omgeving en ben heerlijk ontspannen naar huis gegaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou niets kunnen bedenken

De service van de jonge mensen in de bediening. Correct, vriendelijke lach, aandacht voor de klant, heel gastvrij onthaald bij de receptie . Mooie kamer. De bedden super en het balkon geweldig

Aan te bevelen hotel met zeer vriendelijk personeel

Helemaal niets

De ruimte van de geluidloze kamer, de grote badkamer met 2 wastafels en de INLOOPkast. Heel vriendelijk personeel die ook even tijd hadden voor een kort gezellig praatje bijvoorbeeld bij het diner.

voor maximaal 1 nacht te doen vanwege de ligging van het hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De receptioniste deed net of ze ons niet zag, en toen 10x sorry, maar ze was zo druk met haar computertje dat dat de reden was tot wachten, de bediening was erg traag en het eten was zeer matig, de aardappelen mee teruggegeven koud en niet gebakken, het 2e schaaltje was zo mogelijk nog slechter. Zeer stoffige kamer en op het balkon kon je je naam in het stof schrijven. Ontbijt was matig.

de locatie was het beste van dit hotel.

Een zakelijk hotel, rustig en centraal gelegen in Arnhem

Deze Van der Valk is qua kamers iets gedateerd, maar zeker schoon, personeel netjes en hulpvaardig. Restaurant gezellig, leuk terras. Alleen jammer dat de bar gesloten was op een zaterdagavond.

Dineren was heerlijk, keuze voldoende, heerlijke wijn. Ontbijt was wel goed, alleen wanneer het brood te lang blijft liggen (08:45 uur in de ochtend) deze was aan het uitdrogen. locatie dichtbij de snelweg,.. dichtbij BurgerZoo.

Prima voor overnachting als je niet de hele dag bij het hotel wilt blijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nadeel was de muffe lucht in het hotel en de afzuiging in de badkamer die wel heel veel lawaai maakte Diner was niet van hele hoge kwaliteit

Kamer was schoon en netjes Ontbijt goed en ruim voldoende

Prima verblijf op prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er viel niets tegen, prijs van het ontbijt PP aan de hoge kant. Je eet echt niet voor € 30,- voor 2 pers. tijdens een ontbijt.

Prima verblijf op prima locatie

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Waardeloos

Ik had een verkeerde kamer geboekt maar de kamer zat bij de receptie waar tot 23.00 enorme herrie was en s'morgens om 06.15 begonnen ze met stofzuigen. HEEL JAMMER

Ontbijt was goed de rest waardeloos

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

prima!

goed ontbijt, goed bed, iets te dikke kussens (persoonlijke smaak, maar wellicht ipv vier dikke kussens twee dikke en twee dunnere?) wel zaten we in een nogal achteraf-kamer.. personeel uiterst vriendelijk en voorkomend

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Lekkere plek voor een gezellig weekend Arnhem.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op het balkon stond nog een asbak met sigarettenpeuken en een flesje spa in de het bad lagen nog meerder zwarte haren. Aangezien we een bordje "Niet Storen" hadden opgehangen werd onze kamer de tweede dag niet schoongemaakt. voor ons totaal geen probleem. Er werd wel netjes aan de deur een plastic zak gehangen met daarin voor één persoon één schone handdoek, éénn papieren koffiebekertje en één zakje koffie. Doe het, of niet of goed, maar niet half!

In het souterrain ligt een kleine maar mooie en goed verzorgde wellness met voldoende schone handdoeken. Waar we beide dagen twee relaxte uren hebben doorgebracht. Het restaurant is niet meer van de kwaliteit appelmoes met een rood kers. De menukaart en ook de extra maandkaart bieden een ruime keuze aan goede gerechten. We hebben er uitstekend gegeten en ook het personeel in het restaurant verstaat zijn vak. De kamer is ruim opgezet met een heerlijk bed en voldoende kussens. Onze kamer beschikte zelf over een balkon.

Leuk!
    • Comfort Driepersoonskamer

Het personeel in het restaurant vergat wel wat dingen waardoor we heel lang op het eten moesten wachten. Ter compensatie wel een drankje aangeboden gekregen.

Ruime kamer, zeer lekker ontbijt. Personeel aan de receptie zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten was niet heel lekker, de smaak was wat vreemd. Mijn spareribs smaakte naar pannenkoeken... De gangen waren oudbollig en de kamer was ook niet bijzonder mooi.

Het personeel was erg beleefd en netjes, daarnaast was de locatie ook mooi.

Als u mijn profiel bekijkt wil het wel zeggen dat ik graag bij jullie verblijf.

De bar: (niet toegankelijk overdag) op een avond zelfs gesloten, bestellingen die niet geleverd werden: ontslagen moet je die man! Verschillende prijzen in de ochtend of in de namiddag, voorbeeld: een wit wijntje aan de Bali was : €3,5. In de namiddag: € 3,. Typish of foutjes van het peesoneel.

De ligging in de omgeving, de uitvalsbasis van onze vakantieperiode.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Bushalte bij het hotel ideaal om naar Arnhem te gaan. Dichtbij nationale park Hoge Vel. Top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zou handig zijn als je de twee eenpersoonsbedden vast zou kunnen zetten. glijden heel snel uitelkaar. Ook het trappen gedeelte is wat onpersoonlijk met die in ene gestoffeerde bank lamp tafel.

Het ontbijt was uitstekend, er was zelfs champagne! Kamers waren prima ,voor een comfort kamer.

We hebben een geweldig weekend gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen negatieve dingen te vermelden.

De kamers waren netjes en het ontvangst heel vriendelijk. Wij hebben geen ontbijt genomen maar ook het restaurant zag er prima uit. Bedden sliepen heel goed. Waren goede matrassen en alles was keurig schoon.

Rustige ligging ... Arnhem goed bereikbaar en goede vertrekbasis voor wandel- en fietstochten

In tegenstelling tot het door ons vorige week bezochte Van der Valk hotel te Eindhoven is er toch slechts een beperkt aanbod betreffende ontbijtfaciliteit ... bovendien werd het aanbod rommelig gepresenteerd en was er file aan de koffie-automaten doordat deze volgens mij verkeerd geplaatst stonden. Het lijkt me beter om deze niet tussen het buffet te stallen.

Zoals steeds zijn de Van der Valk hotels prijs - kwaliteit steeds in orde , vandaar dragen de hotels uit deze keten steeds onze voorkeur.

Weekend weg hier bijkomen

Inzet personeel lange wachttijden bestelling diner. Bestellingen die niet doorgegeven worden. Te weinig personeel achter de bar tijdens evenement.

Ligging en mogelijkheden

kamer en ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar beneden is bar ongezellig. Daarnaast werd een sambuca geserveerd in een jeneverglaasje..... Wat zonde van het drankje! We hebben 's middags thee gedronken in de hal, rond 16.00 uur. Om 21.30 uur stonden de gebruikte theeglazen en toebehoren er nog steeds.

kamer en ontbijt

Een prima plek!
    • Comfort Driepersoonskamer

Eigenlijk niets. Onze kleinzoon miste een zwembad. We wisten dat die faciliteit er niet was. Maar mocht u willen uitbreiden, is een zwembad(je) misschien een goed idee.

Prachtige kamer, ruim, aparte douche, apart toilet en groot bad. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Een aangenaam verblijf dicht bij Arnhem en bij het nationale park der Hoge Veluwe.

Eigenlijk niets.

Verzorgde kamer met veel comfort. Licht : voldoende, maar niet niet optimaal. Ontbijt : groot aanbod, zeer goede kwaliteit. Restaurant : uitstekende kwaliteit voor een eerlijke prijs. Onthaal : vriendelijk, efficiënt. Fitness, sauna : niet gebruikt, dus geen oordeel. Goede fietsenstalling, maar er waren veel fietsers, en we konden er maar net in.

Goed niet spectaculair

Het hotel oogt wat gedateerd , bijvoorbeeld de gangen zijn enorm jaren tachtig . Meubilair van restaurant was wat sleets .

Kamer was prima schoon en verrassend groot voor de prijs . Prima geholpen door enthousiaste jongen mensen

Lekker relax weekend in het groen, lekker dichtbij de goede shopping stad Arnhem
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was steeds veel van op, prijs kwaliteit verhouding was niet geweldig. Niet veel brood variatie, op fruit en gekookt ei moesten we wachten. Ik had het ontbijt via booking.com bijgeboekt maar dat was op locatie niet doorgekomen, kwam er 50,- bij

de ruime kamer

Prima service en goede bedden.

De mindervalidenkamer was erg donker. Er was niet alleen een afdak boven het terras, maar ook het okergele en bruine behang maakten de kamer erg somber. Er waren bovendien niet voldoende lichtbronnen aanwezig. Dit was een probleem voor mijn moeder die niet goed meer kan zien. Wij zelf logeerden in een standaardkamer op de tweede etage, waar de wifi slecht was en soms helemaal weg viel. I.v.m. de renovatie van de ingang was de entrée via het restaurant, wat nogal wat tocht veroorzaakte.

Prima service en goede bedden.

Prima verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet echt tegenvallers maar ons verblijf was 3 nachten en was een koelkastje op kamer prettig geweest. Douche beetje aan krappe kant. Diner goed, menu kan iets gevarieerder. Serveren tussen gangen duurde soms net iets te lang. Druk bezocht restaurant kan daar deels aan bijdragen. Personeel bleef geduldig en vriendelijk!

Ontbijt biedt voldoende keus, ruime eetzaal, heerlijk en ruim terras. Ruime hotelkamer met balkon(galerij) en prima, lange bedden. Personeel vriendelijk en uiterst behulpzaam. Ligging hotel voor ons doel en bestemming bleek de juiste keus!

Dit van der valk is het walhalla voor de zakelijke reiziger
    • Business Tweepersoonskamer

Het restaurant heeft hetzelfde probleem dat alle VVD Valk hotels hebben. Bediening is langzaam en niet erg attentief en de kaart is stereotiep en voor een vegetariër hopeloos.

Ik had een vergsdering gepland in het hotel. Het was een 1-to-1 meeting. Daarom had ik de luxe kamer geboekt die in andere hotels een zithoek of bereau heeft waar je met twee kan aan werken. Deze kamer had een heuse vergaderruimte voor vijf personen - en voor een uitstekende (redelijke) prijs. De aparte slaapkamer was zeer room en sfeervol met uidtekend gratis WIFI. Griyebadkamer en alles deer netjes.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Kamers ,locatie

Ontbijt karig beter gewend bij van der Valk.We moesten lang wachten op roer ei is toch gels 12,50 voor ontbijt. De liften zitten niet erg praktisch eerst eind lopen dan pas lift.

Kamers ,locatie

het was een uitstekend verblijf.
    • Comfort Driepersoonskamer

de lange punten aan de kamer lampen. ik heb mijn hoofd gestoten, geen letsel gelukkig, maar ze zijn in mijn beleving niet veilig en voegen ze niets toe aan het geheel.

de ruime badkamer, goede bedden en een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima verblijf voor een nette prijs

Geen klachten en of problemen gehad.

Vriendelijk ontvangen door het personeel, Kamer en badkamer uitstekend in orde en erg hygiënisch. Ontbijt was prima met voldoende keuze en verse producten. Dit hotel raad ik zeker aan bij een volgend bezoek.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

*Kamer rook iets muf bij aankomst. Beetje deo deed wonderen. *De kaart tijdens het diner vonden wij wat mager qua keuze. Het eten was overigens van prima kwaliteit.

*Zeer uitgebreid ontbijtbuffet *Vriendelijk en behulpzaam personeel *Prachtige omgeving *Ruime parkeermogelijkheden

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

bij het ontbijt 1 traag werkend koffiemachine voor de ganse...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij het ontbijt 1 traag werkend koffiemachine voor de ganse zaal , zodat er steeds 6-7 personen staan te wachten . De machine voor fruitsap was ledig en werd niet aangevuld .

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Sereniteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op warme dagen is de temperatuur in de kamer ook hoog.

Lekker ontbijt met ruime keuze. Ieder vindt er zijn gading. Mooi aanbod aan warme maaltijden . Zeer rustig kader.

matig tegen een te hoge prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij boeking bleek later dat de prijs zonder ontbijt was,bij anderen was dit inclusief. De kamer op begane grond hebben wij verlaten via de buitendeur, daar was onze auto geparkeerd en deze deur was vanaf de buitenkant niet goed dicht te doen. bij het diner was een deel van mijn vlees niet medium maar rauw, dus niet te eten, wij hebben ook voor aanvang een tafel toegewezen gekregen naast een tafel met zeer rumoerige kinderen erbij (feestje?) en moest er aan de chef gevraagd worden of wij naar het stillere gedeelte mochten. na klacht over het vlees kregen wij een drankje aangeboden, dit moesten wij wel weer uitleggen aan het bedienend personeel.

Het bed was goed, badkamer uitstekend

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondeten was slecht en in verhouding duur

Ontbijt zeer uitgebreid en verse. Heerlijke koffie. Kamer ruim, prima bedden. Ruime badkamer.vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

mooie ruime kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

fitness ruimte heeft 3 apparaten en is beperkt. Ik vond het eten, tournedos pepersaus niet om over naar huis te schrijven.

nette ruime kamers, modern en een mooie wellness ruimte

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Kamers waren netjes en er was koffie/thee.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vonden dat de kamer bij aankomst niet erg geriefelijk was qua temperatuur. Verder vonden we de kamer nogal rumoerig.

Kamers waren netjes en er was koffie/thee. Alles verder goed voor elkaar!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Teleurstellend en dit vooral door een zeer tegenvallend ontbijt,

Sorry, hierboven reeds gemeld.

Personeel super. Ontbijt echt ondermaats. Te weinig personeel om aan te vullen en af te ruimen. Roerei niet warm en werd slecht aangevuld. Voor spek ook moeten teruggaan want niet aangevuld. Ook niet warm genoeg. Lange aanschuif voor koffie. Potjes voor kwark niet aangevuld dus op bord moeten scheppen. Groenten ( sla en tomaten ) bij koud buffetje zeker niet vers. Zelf niet genomen maar rond 10 u. ook gekookte eitjes op. Voor een ' Van der Valk ' was dit ontbijtbuffet echt niet O.K.. Sauna was te fel verlicht , geen sfeer met dit sterk licht. In stoomcabine geen water om zitje af te spoelen. Geen mogelijkheid om kleding op te bergen. Wij hadden een luxekamer omdat wij 1 grote matras wensen maar dan ook graag met 1 groot dekbed. Hebben ook extra douche gel en shampoo gevraagd want 1 setje voor 2 personen is wat weinig. Bar in kelderruimte was onaangenaam fris. Als vaste klanten gaan wij dit hotel niet meer kiezen, er is dus nog wel wat werk voor de plaatselijke manager. Echter wel een dikke proficiat voor en aan het zeer vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Genieten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen roomservice kaart op kamer, douche zwakke straal, geen koelkast.

Het bed, de ruime en schone kamers, het bad, het balkon (privacy), goede temperatuur. Luxe en fijne sfeer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant medewerker met een onaangename houding. Vroeg naar een ticket als bewijs dat wij hadden voor het brunch betaald. Had eerder aan de balie gevraagd of iets nodig was, nee, want stond bij de lijst van deelnemers. Rekening getoond waarop betaling stond maar medewerker keek amper. Was toevallig hetzelfde aan wie melding was gemaakt dat het koffie apparaat geleegd moet worden. Zij zou terug komen maar zit nog te wachten.......................................... Gelukkig was een andere meer bereid om de nodige actie te ondernemen.

Goed prijs/kwaliteitsverhouding. Lekker brunch op Paaszondag. Vriendelijkheid baliemedewerkers.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Zeer geschikt hotel voor zakelijke afspraken.

De gangen van schoonmetselwerk doen enigszins gedateerd aan. Uitzicht is beperkt door ligging aan drukke weg/parkeerplaats.

Zeer vriendelijke ontvangst bij receptie en in het restaurant. Schone ruime moderne kamer. Fijne grote badkamer, met bad en douche! Kluisje. Goed bureau. Zonnig terras bij restaurant. Goede parkeerfaciliteiten. Gratis internet. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima hotel, lekker bed, goed ontbijt. Beetje ongezellig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De sfeer. Dit hotel lijkt vooral ingesteld op groepen en zakenreizigers. Het ligt erg dicht langs de weg. Het terras is erg ongezellig.

Goed ontbijt buffet, lekkere koffie, prima matras. Geen lawaai, goed geisoleerd. Vlakbij de Hoge Veluwe.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

in tegenstelling tot een eerder verblijf viel deze keer tegen door de overlast en de rooklucht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel lawaai tot midden in de nacht door overige gasten. Tot 02.00 wakker gelegen door de overlast. De kamer leek schoon maar rook naar sigarettenrook. Gezien mijn late aankomst rond 22.00 dit maar zo gelaten en geen werk van gemaakt.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Eerlijk gezegd te kort ;-)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De avond avondlunch was iets te grootkeuken achtig .

Bijdehands en vriendelijk personeel. Kamer was top en het ontbijt op zijn Van der Valk's dus keuze te over en lekker.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

De vorige keer was het beter verzorgd

Ik had een kamer voor een invalide persoon. En de badkamer was dus heel raar ingedeeld met lage spiegel, stoeltje rond toilet en in de douche. Verder rook het er heel erg vreemd. Dus was niet aangenaam.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Ruime kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de avond tv willen kijken. Ontvangst was bijzonder slecht. De programma's vielen steeds weg. Ontbijt was redelijk , maar niet echt bijzonder

Ruime kamer. Bedden zijn prima.

Koud verblijf

Luxe kamers zijn te koud. Verwarming gaat via een airco unit, alleen dat werkt gewoon niet goed. Mochten een verdieping hoger, en dat was iets beter, maar niet veel. Badkamer te koud. Gangen ook . Luxe kamers zijn ook niet echt luxe vergeleken met de standaard kamers. Veel geblaf van honden. Het was oud en nieuw natuurlijk, maar in mijn beleving horen honden toch niet in restaurant te komen. In de cordon blue troffen we een stuk plastic aan. Onacceptabel . De sorbet was werkelijk vies (bosbes smaak). Erg jammer allemaal. Er bleek een nieuwe sous chef aan het werk te zijn, maar dat mag geen excuus zijn. Personeel heeft zich wel ingespannen om het allemaal weer op te lossen, maar dat lukt dan natuurlijk niet meer. We komen vaker in Arnhem, maar voorlopig even niet meer.

Locatie is goed. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is prima. WiFi werkt goed.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Toen we weg gingen, waren ze heel ongeïnteresseerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we weg gingen, waren ze heel ongeïnteresseerd.Ze wouden de kamerpas en daarna was het gelijk doei en dat viel me heel vies tegen voor zo een mooi hotel. Voor de rest was alles op en top.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed hotel voor zakenreizen

Badkamer was niet goed schoon Heb 20 minuten moeten wachten om in te checken: de 2 beschikbare medewerksters waten samen met 1 andere klant bezig. Ik werd al die tijd compleet genegeerd Bij inchecken moest ik al mijn gegevens opnieuw invoeren, blekenniet te zijn overgenomen van booking.com. Ontbijt alsnog bijboeken was moeilijk

Mooie ruime kamer, groot balkon, fantastisch bed

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Heerlijke plek, lekker ontbijt en heel lief personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hangjongeren in de gang hadden van mij niet perse gehoeven. Gefluit en lachen als ik langsliep, beetje intimiderend en vooral irritant. Maar zeker niet aan te rekenen aan van der valk. Ik heb er zelf voor gekozen om het te negeren en er niet mee naar de receptie te gaan.

Meer dan prima! Was natuurlijk weer mijn telefoonoplader vergeten in te pakken, daarvoor werd ik nog gebeld! Goede service heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prima verblijf tijdens congres in Papendal. Prachtige omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets wat tegen viel. Prijs/kwaliteit goed.

Uitgebreid ontbijtbuffer, ruime keuze. Tafels schoon, hygiënisch. Producten vers. Bediening vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Terleurstellend

Kamer had beter gekund ,slechte kamer schoonmaak ,balkon deur open laten staan ,bed slecht opgemaakt ,kussen sloop oud (vlekken ,verschoten ) na de eerste dag 3 x shampoo in de badkamer en geen bad schuim . Avond eten koud ,terug gestuurt weer niet alles warm ,had beter opgelost moeten worden , gratis koffie is niet de oplossing .

Ontbijt was goed ,

Fijn gezellig comfortabel hotel in omgeving waar veel te doen is. Shoppen, cultuur en natuur.
    • Comfort Driepersoonskamer

Niets. Nou Ok handdoekhaakjes in wc en badkamer...

Heerlijke ruime 3 p kamer op 2e verdieping. Inloopkast top. Lekker eten en drinken, ook kindermenu echt veel keuze ! Lekkere bedden ! Fijne gezellige lobby met haard.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het ontbijt was uitstekend, er was genoeg keuze.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het vervelend dat ik geen raam open kon doen voor de frisse lucht. Maar dat dit alleen kon met de balkon deur.

Het ontbijt was uitstekend, er was genoeg keuze. En de kamer zag er netjes uit.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Ideaal voor zakenreiziger! Rust was zoals ik hoopte: geen geluiden van anderen of van buiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik kreeg een veel grotere kamer (weet eigenlijk niet waarom). Vriendelijk personeel. Ontbijt was super! Ik heb totaal geen last gehad van geluid van anderen. Heerlijk rustig dus.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Mooie stoklvolle intichting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de buschauffeur op de heemreis naar Justin Bieber niet wist met welke bus wij weer terug konden.

Mooie stoklvolle intichting. Rustige kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Toen wij laat terug kwamen van het concert met Justin Bieber werd er een heerlijke cocktail en bitter garnituur gemaakt.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heerlijk verblijf
    • Comfort Driepersoonskamer

De temperatuur in de kamer was te laag en geen thermostaat te bekennen.

De bedden waren heerlijk zacht. De kamer was zeer ruim en schoon. Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Ideaal voor wandelaars

Niemand had op voorhand gezegd dat onze hond nooit alleen op de kamer mocht blijven. Het stond ook niet in het reglement maar werd ons met klem gezegd bij aankomst. Hij moest dus mee naar het restaurant voor het ontbijt en het avondmaal. Bijzonder stresserend want onze hond is jong, speels en heel sociaal. Als er dan andere honden verschijnen is hij met geen middel onder de tafel te houden. Wij hebben dus geen enkele keer rustig kunnen eten. Het eten was niet slecht maar niet echt lekker. Elke dag hetzelfde klein kommetje krielaardappelen en een klein kommetje frietjes met daarbij een even klein kommetje groenten. De slibtongen (actie van de week) waren eigenlijk enkel graten en vel. We kregen ook elke dag dezelfde kom rauwe gesneden (wok)groeten met twee lepels en mayonaise. Vreemd. Toen we na een lange wandeling vroegen of we op het terras een drankje konden hebben (om te vermijden dat we met de hond weer eens naar het restaurant zouden moeten) kon dat maar de dienster liet mij de schotel zelf naar buiten brengen en deed met tegenzin de deur voor mij open. Vreemd. In een hotel van die categorie verwacht je een frigo. Die was er niet. De verlichting op de kamer is bijzonder flauw. Het licht is niet sterk genoeg om bij te lezen.

Heel goed gelegen voor wandelaars. Grote rustige kamer. Uitgebreid ontbijt. Op één dienster na, heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt in de kamer is minder hygiënisch maar was wel netjes onderhouden! Douche mocht wat ruimer zijn.

Goed geïsoleerde kamers, heerlijk bed, vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt, ligging hotel. Openbaar vervoer stopt voor het hotel, gemakkelijk en goedkoop! De kamer was ook ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Mooi verblijf, tot de volgende sportdag!
    • Comfort Driepersoonskamer

Jammer dat de bar al om 12 uur dicht gaat savonds en er geen andere mogelijkheden werden aangeboden. Na een dag sporten op papendal zou een wijntje en een hapje lekker zijn.

Ruime kamer met heerlijke douche. Geweldig ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima verblijf bij Papendal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel en gasten roken buiten voor ingang en onder afdak. Rooklucht via open ramen naar binnen. Heel onprettig eigenlijk.

Altijd prima kamers en ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

De kamers zijn geweldig, een echt mini paleisje met veel...
    • Comfort Driepersoonskamer

Het ontbijt werd geserveerd in het restaurant volgens een lopend buffet. De ruimte waar het buffet uitgestald staat is klein. Zo sta je constant in de rij voor het tappen voor koffie. Een extra koffie machine in een andere hoek zou deze drukte verlagen. Voor de koffie machine is een verse jus d órange machine geplaatst. De sinas appels geven echter nogal wat vuil af(vruchtvlees en sap) die op de grond terecht komt. Als gast sta je in deze vieze drap te wachten om een koffie te kunnen tappen. Dit zou verbeterd kunnen worden.

De kamers zijn geweldig, een echt mini paleisje met veel ruimte

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de bar zondag avond dicht was ;-(

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, en goed eten in het restaurant. Goede ruime schone kamer.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

zeer lekker gegeten

45 minuten wachten op een drankje bij het diner vuilnisbakje in badkamer vergeten leeg te maken geen koelkast in kamer

zeer lekker gegeten vriendelijk personeelaangenaam

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Goed hotel waar echter een flink prijskaartje aan hangt

De buffetruimte voor het ontbijt is veel te klein waardoor er opstoppingen ontstaan. De tweede ochtend werd er niet goed aangevuld. Het personeel van die ochtend was gehaast en kortaf; waarschijnlijk te weinig bediening voor het grote aantal gasten. Wij vonden het hotel behoorlijk aan de prijzige kant: 299 euro voor twee nachten.

Mooie, ruime (enigszins donkere) kamer met prive terrasje en moderne badkamer met ligbad en separate douche. De kamer was voorzien van airco, wat erg prettig was met het warme weer. We hebben er twee avonden gedineerd en beide keren erg lekker gegeten. Goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

De kamers waren geweldig

De kamers waren geweldig Ze waren ruim, prima bed en badkamer Erg gezellig 's avonds in de bar. Fijne plek om met hele familie te zitten. Aardige barmedewerkers.