Beoordelingen over Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch 4-sterren

Rijksweg 25, 5391 LH Nuland, Nederland

#2 van de 2 hotels in Nuland

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rekening diner niet correct verschil 30 euro. Probeerde ontbijt 2 keer in rekening te brengen. Ontbijten in andere van der valk hotels uitgebreider

Kamer

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Kwam laat in hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwam laat in hotel. Kamer was koud, ben meteen gaan slapen en dacht dat de verwarming het zou doen. Behoorlijk koud wakker geworden. Verwarming werkte niet. Gemeld in de ochtend bij het uitchecken. Deed men heel koeltjes over had ik maar eerder moeten melden. Koud nachtje gehad voor een “warm” prijsje. Geen enkele actie van de baliemedewerkster om hier aandacht aan te geven.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

De vriendelijkheid van al het personeel, de netheid van de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gehorigheid op de kamer van de gang

De vriendelijkheid van al het personeel, de netheid van de kamers, mooie ruime badkamer. En een ruime keuze aan eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Het ontbijt was vers en uitgebreid, heerlijk!
    • Superior Kamer

Het personeel kan de kleine puntjes op de ‘i’ zetten. Heeft u lekker geslapen? Voldoet alles aan uw verblijf? Bij het inleveren van de sleutel vragen hoe het was. Dat stukje service maakt het af en persoonlijker. Hoekjes in de douche en toilet waren niet helemaal schoon.

Het ontbijt was vers en uitgebreid, heerlijk! We hadden een tweepersoonskamer geboekt maar kregen een familiekamer in het bijgebouw, prachtig!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Superior Kamer

Kamer was somber , rook muf, gordijnen te lang en los aan de bovenkant, behang los op sommige plekken, plekken in vloerbedekking.mat

Diner en lunch goed

Prima voor doorreis
    • Superior Kamer

Kamer was niet klaar bij aankomst. De kamer zou 50m2 zijn, maar was dit echt niet. Onderbezetting van het personeel.

Mooie kamer! Personeel werkte hard om alles opgelost te krijgen

Overnachten in het bijgebouw is een afrader ondanks ruime kamer
    • Superior Kamer

In het bijgebouw verblijven met afstand tot faciliteiten in het hotel zelf. Met mooi weer geen probleem, met regen erg vervelend. Om die reden ook geen gebruik gemaakt van het restaurant. De kamer was superruim, maar voor mij alleen te groot. Andere opties waren er helaas niet. Het ergste was de nare geur in de kamer. Alsof er jaren een rokend gezin in had gezeten en daarna de boel verdoezelen met penetrante luchtverfrissers. Receptie gebeld. Die zouden iemand sturen, maar dat is niet gebeurd. Ook geen koffie of thee faciliteiten aanwezig die er in de standaard kamers wel zijn.

Het snel kunnen in- en uitchecken. Zodra je vaker overnacht en je gegevens in het systeem staan, gaat de afhandeling erg vlot.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Voldoet aan de verwachtingen die je hebt bij een Van der Valk Hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is erg zakelijk en functioneel (opgeleid). Dat is goed voor de snelheid, zoals inboeken en afhandeling bij de receptie of qua wachttijd bij het diner. Je mist daardoor wel het 'warme welkom' gevoel dat je in sommige andere hotels wel hebt.

De kamer is praktisch ingericht, goed schoon en sluit aan bij een ruime badkamer. Er is een zeer riant bad aanwezig en goede douche apart. De bedden niet te hard of te zacht. Het ontbijt was ook prima in orde qua keuze. De receptie werkt zeer efficiënt.

. In plaats van dat we in een hotel overnachten hadden wij...
    • Superior Kamer

. In plaats van dat we in een hotel overnachten hadden wij de indruk dat we in een straat met woningen sliepen. Zeer veel geluidsoverlast. Kamers in het bijgebouw worden verhuurd voor feestjes.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer had een onprettige geur bij binnekomst na ventileren was de geur beter. Ontbijt vind ik erg duur ben geen grote eter in de morgen maar wil en.moet wel wat eten dus ontbijt genomen zeker geen 14 euro waard voor broodje en thee en koffie. Dit vind ik een min punt. Advies om ook een klein afgepast ontbijt op de kaart te zetten voor de kleine ontbijter.

Kamer was goed

wij hebben ons uitstekend vermaakt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tv op de kamer te hoog gemonteerd - zodat je nekkramp krijgt - in de inloopdouche zou iets gemonteerd kunnen worden waar je shampoo of zeep op kunt leggen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ontbijt was heerlijk, kamer prima xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was koud, erg koud. De thermostaat stond uit, waarschijnlijk al een aantal dagen, de temperatuur was pas de volgende ochtend comfortabel.

Moderne kamer

Ruime zeer nette kamer. Wij hebben genoten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wachttijd bij inchecken. Maar omdat het carnaval was, is dit waarschijnlijk een uitzondering geweest.

Mooie en vooral schone kamer, gelegen op de begane grond. Ondanks dat het carnaval was geen overlast gehad.

Al bij al viel het verblijf mee voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vroegen een rustige kamer en kregen een kamer op het gelijkvloers aan de parking. Gevolg heel de nacht hoorden we slaande portieren en de muziek van in de wagens..

Het ontbijt en het eten in het restaurant zijn steeds top bij Valk hotels

Mooie badkamer, terras bij de kamer, casino in het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner viel een klein beetje tegen, bij het inchecken was er niet echt aandacht voor de gast.

Mooie badkamer, terras bij de kamer, casino in het hotel.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

We hebben een fijn verblijf gehad in uw Hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat tegenwoordig de minibars op de kamers leeg zijn nu moet je er echt aan denken om wat mee naar je kamer te nemen anders heb je dorst ik was gewend om normaal bij vertrek gewoon af te rekenen wat je uit de minibar hebt gedronken maar hij was leeg en bij navraag bleek dit standaard te zijn dit was jammer

Eerst had ik een kamer bij de in en uitgang casino. Wat veel geluidsoverlast gaf na melding hiervan bij de receptie werd dit gelijk opgelost dmv omboeking naar rustige kamer en deze was uitstekend en rustig ook het ontbijt was erg goed met veel keuze en in het hele Hotel vond ik de medewerkers vriendelijk en correct in omgang met de gasten ik geef dit Hotel dan ook een 10

Prima hotel voor zakelijke overnachting; verwacht niet veel van het restaurant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi bleek niet te werken en dat is lastig als je er zit op doorreis en nog moet werken. Tegen 21:00 uur gelukkig wel weer in de lucht. Restaurant viel erg tegen. Niet verwacht de legendarische appelmoes met kers nog als bijgerecht geserveerd te krijgen.

Prima, ruime kamer, netjes en schoon. Ontbijt uitstekend met ruime keus.

had niet beter kunnen zijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik zou het niet weten. Alles was boven verwachting

De kamer was overweldigend mooi en comfortabel. Volgens mij helemaal nieuw. Prachtige badruimte met bad en apart toilet. Ruime inloopdouche. Heerlijke bedden, grote TV en een groot balkon. Het ontbijt was heerlijk met een ruime keuze aan dranken en etenswaren, zelfs rosbief en zalm.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zakelijk verblijf in een aangename setting!

Alles was ok!

Vriendelijke ontvangst en uitstekende accommodatie! Oase van rust in de buurt van de bar voor aangename babbels met collaga's. Ideale plaats voor een zakelijk verblijf :-) Ik ben oprecht héél tevreden!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Genoten in een mooie kamer en heerlijk ontspannen in een geweldige badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen badjas aanwezig zoals gewend bij Van der Valk. Kleine puntjes voor onderhoud zouden de puntjes op de i zetten. Ontbijt was schaars in verhouding met de prijs.

De mooie kamer en vooral de badkamer.

avondeten en goede bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de service van het personeel. De douche in de kamer werd enorm heet en er kwam geen koud water uit. Nadat dit gemeld was bij het personeel, bleek er geen monteur meer aanwezig te zijn (het was iets na 6 uur in de avond) en kregen we een andere kamer toebedeeld. Hier bleek vervolgens de wastafel verstopt te zijn. Dit ook gemeld en uiteindelijk nadat we zelf gevraagd hadden hoe ze dit wilden compenseren, kregen we in eerste instantie een voucher voor overnachting aangeboden, maar dat willen we niet meer in dit hotel en toen kregen we maar liefst voor 1 dag het ontbijt gratis aangeboden, terwijl we er 2 nachten hadden verbleven. Erg jammer van de service, ons eerste bezoek was zeer prettig geweest, maar deze keer dus zeer teleurstellen.

avondeten en goede bedden

veel te duur er kwam rond € 50,- aan belasting bij !!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had met ontbijt geboekt, maar volgens de receptie van het hotel zat dat niet bij de prijs inbegrepen. Moest nu nog € 14,50 per dag bijbetalen voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een heerlijk en gezellig verblijf.
    • Superior Kamer

Het aparte kamergebouw daar kun je niet overdekt naar toe.

Prijs kwaliteit verhouding is perfect, ontzettend vriendelijke en behulpzaam personeel. Zowel bij de receptie als in het restaurant.

Niet leuk daar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar was gesloten. Nog nooit meegemaakt. En we zijn frequente hotelbezoekers. Terwijl het hotel op zondagavond zeer vol was. Moesten onze drankjes tussen etende mensen opdrinken. En om 22.00 uur stroomde het restaurant leeg. En werd er opgeruimd en ingedekt. Zijn we van armoe maar naar de kamer gegaan.

Kamer was goed en schoon!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed ontbijt. Goede ligging, vooral als tussenstop.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt. Schone kamer. Ondanks dat wij een 2 persoonskamer hadden geboekt, kregen wij een 4 persoonkamer in het bijgebouw. Het was prachtig, en modern ingericht. Parkeerplaats voor de deur.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

behalve het viese vingeren uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het, overigens uitstekend ontbijt, liep er een lange slanke man met grijs haar rond. Type mister "peacock ". Hij liep rond met een air van de hele zaak is van mij ,echter zijn enige functie leek het van het werk houden van het bedienend personeel . wat ons echter het meest opviel ,dat tijdens de meerdere contacten met het personeel mijnheer ,terwijl wij tijdens ons ontbijt moesten toekijken, herhaalde malen met de tweede vinger in beide neusgaten boorde. Navraag bij het personeel of dit misschien de eigenaar was werd ontkennend beantwoord ,maar mijnheer was wel een leiding gevende ! Vandaar het vingertje. proost.

vriendelijk personeel receptie

• Beoordeeld op: 19 april 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze internetverbinding was meest uit. Ook de 5 euro korting door Imail boeking was mij niet bekend en ook niet van toepassing

Prachtig en schonen kamer

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Zeer goede ligging, alles praktisch ok.
    • Superior Kamer

Avondeten: rucola was niet vers, wellicht lang onder een lamp gestaan?

Prima, zeer goed, maar koffie uit automaat...vorige hotels lekker vers uit kan aan tafel.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Een goed, schoon en ruim hotel. Wel iets verouderd restaurant en ambiance. Prijs aan de hoge kant.
    • Superior Kamer

Scheiding toilet (zonder mogelijkheid tot handen wassen) en de badkamer is jammer. Het ontbijt viel een beetje tegen. Toevallig was er tijdens ons verblijf een hele groep Duitsers aanwezig. Hierdoor was het ontbijtbuffet al redelijk geplunderd en werd ook niet meer aangevuld. Live cooking ontbijt was niet meer dan een kok die af en toe een eitje op een bakplaat gooide, niets bijzonders. Bar is echt verouderd en muf.

Kamers zijn heerlijk ruim en schoon. Zeer aardig receptie personeel. Grote badkamer.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Toegezegd om te om t boeken door personeel ter plekke ook...
    • Superior Kamer

Toegezegd om te om t boeken door personeel ter plekke ook naar ander hotel van hun door erwesen en geboekt maar wel dubbele kosten in rekening brengen

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

zeer mooie vernieuwde kamer (nr 121).
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik was daar met een aantal collega's en ik hoorde aan de balie steeds verschillende bedragen voor 1 overnachting met ontbijt... varieerde van € 92 toot € 118. Dit voor een kamer in dezelfde afdeling.....

zeer mooie vernieuwde kamer (nr 121).

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit is voor ons de 3e keer dat we dit hotel boeken. Alle keren geven we voorkeuren via booking.com op (late check out, kamers bij elkaar in het bijgebouw) en iedere keer krijgen we akkoord bevestiging dat dit geregeld kan worden. echter alle keren is dit net zo, weten ze niks van de late check out en zitten we (ondanks akkoord via telefoon) wederom niet bij elkaar. Erg jammer. verder prima hotel

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Gehorig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was gehorig. Hoorde buren naast ons praten. En rumoerig op de gang. Daardoor slecht geslapen.Smaken verschil,maar de levensgrote foto van de koe , is niet mijn smaak.Idee om het op de gang op te hangen.

Kamer was goed. Kleiner dan ander van der valk kamers die ik gewend ben. Mooie badkamer met prima douche en aparte ligbad. Balkon aanwezig.Goed bed. Parkeergelegenheid ruim aanwezig gratis.Ontbijt was prima.Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prima Hotel met een verbeterpunt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas een nacht (29-30 nov) met urenlang herhalend brandalarm door een storing. Geen nachtrust ... Hiervoor werd alleen excuses aangeboden. Wij ervaren dat niet als erg klantgericht voor een bedrijf en zeker niet voor een horecabedrijf. Jammer, in schril contrast met verder goed verblijf. Een gemiste kans ...

Prima hotel, uitstekende goed uitgeruste kamer, goed diner, prima ontbijtbuffet. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Een zeer prettig en aangenaam verblijf met uitstekende service
    • Superior Kamer

Eigenlijk hadden wij geen minpunten. Een klein nadeel was wel dat ons verblijf in het bijgebouw plaats vondt. Dit is alleen toegankelijk door een stukje over het terrein te lopen. Om te dineren in het restaurant moet je dus door de regen naar het hoofdgebouw.

Ontbijt via roomservice, zeer schoon en net sanitair en 2 tweepersoons bedden. Ook de mogelijkheid van late check out is top.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Aangename zakenreis!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van de kamer aan de achterzijde. Naast trap ingang casino. Geeft geen veilig gevoel.

Prettige kamer, aangenaam ingericht, verrassende indeling.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Dat we 14 uur niet konden inchecken omdat t ineens heel druk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we 14 uur niet konden inchecken omdat t ineens heel druk was daar volgens dame aan receptie

• Beoordeeld op: 5 november 2018

De toewijzing van een geschikte kamer wegens een tijdelijke...
    • Superior Kamer

De toewijzing van een geschikte kamer wegens een tijdelijke handicap.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Nette kamer en schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er voor de avond feen barfaciliteit meer is Voor een dergelijk hotel niet goed

Nette kamer en schoon

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Te kort!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ik niet langer kon blijven.

Mooie kamer en vooral rustig!

Prima hotel, vriendelijk personeel en fijne kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel, vriendelijk personeel en fijne kamer. Wat wil je nog meer...

Netjes, modern
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Medewerker achter receptie niet echt vriendelijk. In restaurant niet alle kaarten aangereikt, bediening kan vlotter

Netjes, modern

Goed ontbijt.
    • Superior Kamer

In de badkamer was er schimmel aan de muur

Goed ontbijt. Grote kamers

Het lawaai op de gang door groepen meiden in de ochtend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai op de gang door groepen meiden in de ochtend!!!

Het was naar onze verwachting.

Misschien WIFI

Diner was perfect.

Ruime kamers met veel licht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Poetsen niet volgens afspraak. Hadden uit check om 13 uur terwijl om 11 uur de poets aan de deur stond

Ruime kamers met veel licht.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Hotel is verouderd en wordt momenteel verbouwd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden last van de bouwwerkzaamheden. Ook was de kamer zéér vochtig en zo rook en voelde het ook.

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Zeker de moeite waard. Aanrader.
    • Superior Kamer

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, mooie kamers.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prettige badkamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

toegang is wat gedateerd.

Prettige badkamer

prijs/kwaliteit was alles ike
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was top,en kmaers proper en ruim.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Balkon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Balkon. Prettige badkamer bad en separate douche.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goed voor één nachtje

Storend nacht lawaai, van een "SINGLE FUIF" in het hotel

Verzorgde kamer, goed restaurant en ontbijt

Goede kamers

Wij sliepen in bijgebouw

Goede kamers

Instructie dag ROAN camping holiday’s.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was te warm in de kamer.instructie

De ruime en comfortabele opzet/ indeling van de slaapkamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Wij wilde late check-out en dit was niet mogelijk

Wij wilde late check-out en dit was niet mogelijk

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldige grote kamer Badkamer super ruim Ontbijt is altijd erg goed

4,5
    Tegenvallend ga er niet weer boeken!
    • Superior Kamer

Eten was droog werd niet naar gevraagd listen mij links lighten!

Personeel aan de balie zeer behulpzaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtbuffet klein en enkele dingen lagen al wat langer.

Personeel aan de balie zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

goed en fijn hotel waar we vaker verblijven
    • Superior Kamer

kamers fijn groot en netjes

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

super

tv programmas vanuit belgie

heel goed ontbijt , breed assortiment van brood en beleg vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Kamer en geweldig personeel

Bar (die was er niet)

Kamer en geweldig personeel

Arriveerde in de avond en toen was er helemaal niets meer te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Arriveerde in de avond en toen was er helemaal niets meer te eten rond 21.30 uur. Ben ik niet gewend bij vd Valk!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Personeel (heel vriendelijk)

Personeel (heel vriendelijk)

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het was prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn zus en ik hebben alleen een overnachting gehad dit was prima . Heerlijke kamer . En lekker gegeten. Diner .

• Beoordeeld op: 23 november 2017

ligging van het hotel centraal van centrum en andere uitvalshoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het complete plaatje. alles was er

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Praktisch hotel, dicht bij snelweg en goed parkeren

2 losse bedden, entree behoeft onderhoud, lege minibar

Centrale ligging, gerenoveerde kamer, goed parkeren, schone kamer

Prima kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel bij het uitchecken mocht wat vriendelijker.

Prima kamer voor een goede prijs. Schoon.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Zeer attent personeel in motel van der Valk
    • Superior Kamer

Locatie is niet zo modern als andere van der Valk hotels

Het motel idee was leuk om mee te maken. Zeer attent personeel.

Goed!

wasgelegenheid in wc

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Kort maar krachtig

Heerlijke bed

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matras en hoofdkussen, ontbijt. Prijs en kwaliteit verhouding is erg goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bereikbaarheid is goed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het was gewoon keurig,mooie kamer ,schoon en een heerlijk ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een super hotel met goede faciliteiten en een super ontbijt

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Geen opmerking

Kamer was tip top in orde

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

fijn en gezellig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie kamer en lekker gegeten in het restaurant

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Geweldig.