Beoordelingen over Van der Valk Hotel Sassenheim - Leiden 4-sterren

Warmonderweg 8, 2171 AH Sassenheim, Nederland

#1 van de 1 hotels in Sassenheim

Comfort kamer zeer ruim en goed bed, verschil met standaard...
    • Comfort Kamer

Comfort kamer zeer ruim en goed bed, verschil met standaard kamer is erg groot, voor het verschil in geld is het aan te raden voor een comfort kamer te gaan. Zeer goed ontbijt. Dit hotel is maar 10 minuten van de hotels in Hoofddorp en naar mijn mening een stuk comfortabeler.

Om tot je rust te komen tussen het zaken doen en lekker sushi eten!

Ondanks de restyling van het hotel vallen me de hallen naar de kamers altijd erg tegen. Dit oogt nog wat oud en flets en sfeerloos. Jammer vind ik dat, want de kamers waren heel erg mooi en modern ingericht. Je zou dit niet verwachten.

Het sushi restaurant was perfect. Ook waren de kamers groot en gezellig ingericht. Ruime douche, aparte toilet (gescheiden van de badkamer) en heerlijk groot bed. De kamer had ook een goede stoel waar je in kon relaxen.

• Comfort Kamer

Balkons zouden eigenlijk afgescheiden moeten zijn, vooral voor veiligheid.

De locatie erg handig voor ons doel. Prima kamer er werd alleen s’nacht veel lawaai gemaakt op het doorlopende balkon. Personeel erg aardig en behulpzaam, niets is te veel. Eten in het restaurant gezellig en erg lekker. Ontbijt echt perfect.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zeer goed.

Het ontbijt en diner waren zeer goed. N.B. Deur in restaurant word gebruikt als toegang tot terras om te roken. Vervelende rookluchten en tocht tot gevolg hebbende. Asbak staat te uitnodigend op het terras.

Mooie warme inrichting van het ganse hotel.
    • Comfort Kamer

Mooie warme inrichting van het ganse hotel. Zeer vriendelijk personeel. Overheerlijk ontbijt en zelfs zonder reservatie voor zondagavond, toch nog met de ganse familie een tafel gekregen.

Het diner en ontbijt maakte veel goed.
    • Deluxe Kamer

(te) moderne inrichting, donkere kamer, open wastafel, toilet&douche met glasschuifdeur. Nachtelijk toiletbezoek betekent bijv. watergeluid in slaapgedeelte en dus wakker worden van partner.

Uiteraard was het ontbijt ruim en goed.

• Comfort Kamer

We hebben 2x gevraagd of de deur van de balkon kamer gesloten kon worden, die was nl defect. Heb echter niemand gezien die het kwam repareren, terwijl gezegd werd dat ze langs zouden komen. Neemt niet weg dat het personeel ons erg aardig te woord stond. Ga zo door!

Personeel was super aardig!

GOED

DE KAMER WAS INGERICHT MET EENNIEUW CONCEPT; bEN IN VELE vANDERVALKS GEWEEST MAAR DIT IS NIET GOED; pROBEER EEN AFZONDERLIJKE BADKAMER T E MAKEN MET DOUCHE EN BAD MAAR NIET IN DE KAMER

ONTBIJT GEWELDIG ONTVANGST OOK

Het was OK, behalve kleinigheden die we niet gewend zijn in de andere Van der Valk hotels waar we a.
    • Comfort Kamer

Ontgoocheld wat netheid toilet betreft. Ook geen papieren washandjes aanwezig (2 lege doosjes??!!). 1 Douche gel voor 2 personen. Dit heb ik nog niet meegemaakt in andere Van der Valk hotels. Kamers netheid: stof of ?. Wij beiden begonnen steeds te niezen bij het betreden alleen al in de kamer 117. Wat ook ontbreekt is een talfeltje op het terras.

Ontbijt prima. Onthaal en personeel prima. Maaltijden niets op aan te merken.

Heerlijk verblijf met uitgebreid ontbijt buffet.
    • Deluxe Kamer

In de ontbijt zaal werden gedurende een half uur continu sinasappels geperst. Dit vond ik behoorlijk storend. Doe dat dan achter in de keuken.

De kamers zijn mooi en zeer ruim opgezet. De inloopdouche heeft een fijne regendouche. Het ontbijt was heerlijk en een zeer ruime keuze.

• Comfort Kamer

Er was geen vergrootspiegel in de comfort kamer en de temperatuur in de kamer bleef hoog ondanks het uitschakelen van de thermostaat en het tijdelijk openen van de buitendeur.

Hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dat was prima

We heben er van genoten!
    • Deluxe Kamer

Zoals gezegd : de bedden.

Prima hotel. prima service. Alleen de bedden waren naar onze menen te hard. Verder een uitstekende uitvalsbasis voor trips.

Mooi eigentijds vernieuwend,vriendelijk personeel..lekker ontbijt en avondeten 3gangen
    • Deluxe Kamer

1 maal half vergeten te poetsen ....?handoeken en (afwas tassen en glazen )en toiletprodukten..........

Zeer goed ontbijt met fijne appelsienpers,koffie op de kamer,alles in orde en clean..........

• Deluxe Kamer

Alles was perfect.. een klein puntje is dat de douche en de wc een glasraam heeft. Daardoor kun je de mensen zien. Met een koppel is dat niet erg maar met een derde kan dat een beetje vervelend zijn. hoeft niet.

we waren met 3 personen, 1 koppel en 1 familielid. De kamer was zeer ruim en netjes. internet werkte perfect. Het personeel was heel vriendelijk en professioneel. Ook in het restaurant was de bediening goed en vriendelijk. Het ontbijt was heel uitgebreid. De prijs kwaliteit verhouding was heel goed. we hadden geboekt via booking.com. internet was goed. De gehele indruk van hotel van der Valk Sassenheim/Leiden was heel goed. We zouden het zeker aanbevelen en we zouden zeker terug komen. Sassenheim is een goede uitvalsbasis naar de diverse grote steden en attracties. De locatie van het hotel is net buiten Sassenheim in de buurt van een industriebedrijf.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Een mooi en gezellig vd Valk hotel waar je je goed thuis...
    • Comfort Kamer

De prijs was bij deze boeking nogal aan de hoge kant. Te vaak zeer verschillende prijzen.

Een mooi en gezellig vd Valk hotel waar je je goed thuis kunt voelen. Goede ontvangst, ontbijt geweldig en restaurant ook gezellig en goed eten. Kamer gekregen die gewenst was.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ect mooi en fijn vd Valk hotel.
    • Comfort Kamer

Prettige ontvangst bij inchecken, mooi ingericht hotel waar je je op je gemak voelt. De gewenste kamer gekregen. Ontbijt is zeer uitgebreid en geweldig! Restaurant is ook gezellig en goed eten. De locatie is voor ons uitstekend omdat het maar 4 min. rijden is van ons bedrijf. Taxi wordt perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Gezellig, maar de badkamer krijgt een dikke onvoldoende vanwege gebrek aan privacy.
    • Deluxe Kamer

Heel vervelend: de glazen schuifwanden bij het toilet en de douche. Ook houden die het geluid niet tegen. Het biedt totaal geen privacy. Ook was het opmerkelijk , dat er een zeer groot verschil was tussen het ontbijtbuffet op zondag en maandag. Het was zondag veel uitgebreider met veel meer luxe broodjes. Er was geen waterkoker op de kamer.

Heel vriendelijk personeel, ruime kamer, twee mooie fauteuils, gezellige sfeer, superschoon. Goede bedden.

De service was top, kom gauw een keertje terug!
    • Deluxe Kamer

De deuren van de douche en het toilet schenen door dus als je niet met je partner zou zijn zou je diegene onder de douchen kunnen zien staan of op de wc zien zitten.. iets meer privacy gewenst

Kamers waren zeer netjes en vriendelijk personeel

Geweldig!
    • Deluxe Kamer

Er is ons niets tegengevallen. Het zou prettig zijn wanneer je de sauna een uur zou kunnen reserveren voor jezelf.

De service van de receptioniste. Het eten was voortreffelijk. (Sushi) en het ontbijt heel uitgebreid. De kamers waren heel netjes en modern.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Alles was in orde, iedere maal dat ik naar Amsterdam moet,...
    • Comfort Kamer

Alles was in orde, iedere maal dat ik naar Amsterdam moet, logeer ik bij Van der Valk. Trein verbinding met Amsterdam is goed en grote gratis parkeergelegenheid.

Prima verblijf!
    • Comfort Kamer

waterkoker met koffie/thee faciliteit stond weggestopt in een kastje en ontdekte ik pas later. Kamers (ik had er 4 geboekt voor volwassen kinderen met partners)vergeten schoon te maken maar werd snel opgelost!

Uitstekend ontbij met zondag champagne erbij. Ook avondeten was prima en sushi in de bar ook kwalitatief 👍 Goed bed en fijne kussens. Bar met leuke zitjes en ook nog stoelen die prima zaten!

Fantastische kamer en heerlijk eten.
    • Deluxe Kamer

Enkel de service in het restaurant en de breakfast room vielen tegen en was niet echt gastvriendelijk. Je moest eerst heel lang wachten aan het aanmeldpunt voor ze je naar je plaats brachten. Er liep voldoende personeel rond , maar die keken niet je richting uit en waren gewoon met elkaar aan het babbelen. Ook als we zaten keken ze amper naar je om en liepen ze constant in de zaal heen en weer en zodat je niet rustig van je eten kon genieten. Daarnaast was het ook niet echt warm daar, wat zeer jammer was want het eten was echt fantastisch lekker en zeker een aanrader.

We hadden een deluxeroom geboekt en wanneer je binnenkwam voelde je je echt een koning. De kamer voelde luxueus en ruim aan. Mooi design en schitterende regendouche. Een echte ervaring.

Het was maar 1 nacht,maar wij komen hier zeker terug.
    • Comfort Kamer

Zou het echt niet weten.;

Wij hebben vaker gebruik gemaakt van Hotels van van der Valk, maar qua hygiëne netheid staat deze boven aan.Ook het personeel is vriendelijk,en het ontbijt was prima.

Heerlijk verblijf
    • Deluxe Kamer

Het minibarpakket was niet gekoeld in het koelkastje gezet. Dat is wel een beetje jammer van de 15 euro.

Mooie kamer en heerlijk gegeten in het a-la-carte restaurant. Reserveren vooraf is een aanrader want blijkbaar is het restaurant (buffet) ook populair bij de lokale bevolking.

• North Suite

De deur naar het balkon ging kapot en kon niet gerepareerd worden. We kregen daarom een andere suite. Helaas was dat niet goed in de computer gezet en stonden er sochtends plotseling hotelgasten in onze kamer.

De kamer

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima. Comfortabel.
    • Deluxe Kamer

Live Cooking! Veel te duur voor wat je krijgt. Geen live cooking. Koks niet professioneel. Werken niet met kokspatels. Omdraaien van vis op de bakplaat met handen?!

Uitstraling, hygiëne, faciliteiten

Heerlijk!
    • Comfort Kamer

De bedden waren voor mij te zacht. Echter was de kealiteit van de bedden prima, dus betreft het mijn persoonlijke voorkeur om op hardere bedden te slapen.

Je voelt je gewoon fantastisch tijdens je verblijf. Relaxte sfeer, fijn personeel, heerlijk eten, mooi interieur.

• Comfort Kamer

Vraag bij de entree voor het ontbijt naar kamernummer of naam of heet alleen welkom....loop niet mensen achterna om te vragen wat het kamernummer is en je daarna verontschuldigen dat je alleen maar contact wil maken met je gasten...mevrouw naast onze tafel voelde zich behoorlijk opgelaten

Ontbijt heerlijk en uitgebreid Prima cenrtraal gelegen locatie om van daaruit dagjes weg te gaan

Hotel ziet er goed uit.
    • Deluxe Kamer

In verband met een defecte buitendeur en een defect koelkastje hebben we na één nacht van kamer gewisseld. Sauna was beide dagen defect. Heel jammer omdat ik mede door de aanwezigheid van een sauna dit hotel had gekozen.

Perfect ontbijt

Een HEERLIJK ONTSPANNEND nachtje weg! DOEN!!!
    • Comfort Kamer

HELEMAAL NIETS op AANTEMERKEN!!

Het was een SUPER GEWELDIGE kamer met een HEERLIJKE stortdouche voor z'n tweeen en een HEERLIJK bed door het tweepersoons dekbed . Dat betekend HELE nacht,LEKKER WARM. Het ontbijt was OOk in EENWOORD OVERGEWELDIG !!!!!!!

heerlijk en voor herhaling vatbaar
    • Comfort Kamer

niets, nou ja, de kamer was fantastisch. Ala een minpuntje dan: alleen de privacy als je het toilet gebruikt valt wat tegen. Het is een open ruimte met glazen deuren die ook niet direct geluid dicht zijn

uitstekende kamer.Gratis upgrade. vriendelijke mensen. Lekker ontbijt. alles goed

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goed hotel! Aan te bevelen.
    • Deluxe Kamer

Door de gebruikte materialen op de kamers is het belangrijk dat er goed schoongemaakt wordt. Je ziet alles. Stof, vegen, vingerafdrukken. Dit zou beter kunnen

De doorgevoerde update heeft van de Valk goed gedaan. Sfeer en entourage in de hotels zijn zeer aangenaam. Ontbijt is zeer goed. Kamers zijn netjes.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Fijn
    • Comfort Kamer

Onze kamer stonk ontzettend naar de rook...en dat kwam echt niet omdat er op het balkon was gerookt en er wat naar binnen is gekomen. Gelukkig kregen we meteen een andere kamer...maar dat is toch een vervelende 1e indruk

Heerlijk ontbijt..prachtig i gericht hotel...heel erg leuk met het casino ernaast.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

goed verblijf ondanks men griep.
    • Comfort Kamer

Kamer ,maar dat zou ook kunnen komen omdat ik de hele tijd op bed lag met een griep aanval. Dit had natuurlijk ook invloed op onze stemming maar jullie personeel vinden wij geschikte mensen. Altijd met het met het personeel een praatje kunnen maken ondanks dat ze het druk hadden.Ben zelf een zeer bereist persoon kom dus vaak in hotels en de meeste keren bij v.d Valk.

Kamer viel een beetje tegen maar voor de rest tevreden hoor. wij zijn nu toch 3 keer bij jullie geweest dat is dus ook niet zonder redenen geweest. Een 4 keer komt wel we hebben eerder ook genoten fietsen mee enz enz .

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

goede overnachting en diner gehad

geen op- en/of aanmerkingen

prachtige comfortabele kamers met prima bedden. Voortreffeliik ontbijtbuffet. 's A la carte gegeten: allemaal supergoed.

Prima hotel!
    • Comfort Kamer

Vloerbedekking niet zo fris door vlekken en er zat een gat in de gordijnen. Dan staat het al snel smoezelig.

De badkamer en de bedden waren heerlijk en het ontbijt/diner fantastisch! Ook het personeel was erg vriendelijk en spraakzaam.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Het ontbijt was uitstekend!
    • Comfort Kamer

Sliepen met 3 op 1 kamer en het derde bed was echt ondermaats (nochtans betaalden we de volle pot voor de derde persoon). We hebben echt alles moeten doen om de dwarsstukken niet te voelen en om het enigszins comfortabel te maken. Aan de televisie lag een heel nestje stof...

Het ontbijt was uitstekend!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ok
    • Comfort Kamer

Vond een briefje op ons bed dat we gerookt zouden hebben op de kamer wat absoluut niet het geval was en dat ze 125 euro zouden berekenen voor extra schoonmaakkosten, maar dat is vervolgens big gesteld! Na de eerste nacht werd de koffie en thee niet bijgevuld. :(

Heerlijk ontbijt

prima dankzij goede kamer (in tweede instantie) en geweldig ontbijt.
    • Comfort Kamer

kamer die we eerst kregen stonk naar rook, was muf en was ook zéér gedateerd. na overleg kregen we een andere kamer, die gerenoveerd was en deze voldeed wel aan onze verwachtingen. Wij vonden het hele gebouw wat gedateerd, bijvoorbeeld door het feit dat overal donkerbruine vloerbedekking lag.

ontbijt was geweldig; service aan de balie was ook buitengewoon plezierig. locatie goed bereikbaar en centraal gelegen.

Goed bereikbaar en prettig hotel
    • Comfort Kamer

De bestelling van ons diner was anders dan wat we kregen. Gelukkig werd het snel en correct opgelost.

Het uitgebreide ontbijtbuffet was erg aangenaam en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft van binnen een erg gezellige uitstraling.

Top locatie
    • Deluxe Kamer

Prachtige kamer, ruim. Alleen jammer dat de deuren van de douche en toilet doorzichtig waren, het was een open badkamer. Het ontbijt was super, alleen de koffie was niet lekker, maar ja smaken verschillen. Het hotel lag naast de snelweg.

Prima voor een verblijf van 1 nacht.
    • Comfort Kamer

Ik heb de kamer eerst moeten luchten.

De gunstige locatie t.o.v. luchthaven Schiphol, echter scherper geprijsd vergeleken met hotels van dezelfde kwalificatie in de onmiddellijke nabijheid van Schiphol. Ondanks drukke bezetting in het restaurant een vriendelijke en efficient werkende bediening.

Net als voorgaande jaren: goed.
    • Comfort Kamer

2 boxspring bedden en 1 opklapbed in kamer voor drie volwassenen. Opklapbed was te laag en te klein, was voor kind. Werd later op ons verzoek gewisseld voor ook een boxspring.

Ligging en bereikbaarheid hotel. Vriendelijke medewerkers.

Comfortabel verblijf
    • Comfort Kamer

We kwamen op tweede kerstdag aan en konden nog een hapje eten in een bistro. Het personeel was duidelijk doodmoe, de muziek was hard, het eten duur en fantasieloos.

Heerlijk ontbijt en fijne kamer

We hebben de kerstdagen bijzonder gezellig doorgebracht en het ontbijt en de diners waren bijzonder.
    • Comfort Kamer

Er was geen zeepdispenser in de badkamer bij de wastafel.

De kamer was ruim en netjes en de bedden waren groot genoeg. Ondanks de gezellige drukte was het rustig op de gangen bij de hotelkamers. Het personeel van het hotel werkten heel goed samen.

Sfeervol. Luxe . Aangenaam
    • Deluxe Kamer

Ontbijt was tot 12.00 mogelijk maar half 11 werd er al afgeruimd vóór de brunch en moesten we verkassen naar andere zaal. Dat was echt een min punt in het geheel!

Heerlijke kamer. Fijne douche. Goed eten. Prachtige kerstaankleding. Sfeer erg fijn en luxe

Ruime kamer en badkamer.
    • Comfort Kamer

Alomtegenwoordig vasttapijt in het restaurant, gangen en kamers. Misschien moeten ze toch eens overwegen om dat geleidelijk te vervangen door een meer hygiënische vloerbekleding.

Ruime kamer en badkamer. Schitterend ontbijt met alles erop en eraan. Groot hotel maar toch niet overdreven druk.

Kamer prima, stil, geen overlast van feest beneden
    • Comfort Kamer

Het ontbijt op zondag is tot half 11, tamelijk vroeg vind ik dat. Personeel komt tegen die tijd ook zeggen dat na half 11 er geen ontbijt meer gepakt mag worden en de klanten naar de lounge worden verwezen ivm de lunch die om 12 uur geserveerd wordt in de onbijtzaal. groot minpunt.

Kamer prima, stil, geen overlast van feest beneden

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De kamer is erg ruim en het ontbijt was super.
    • Comfort Kamer

's nachts veel geluid en helaas een " connecting" kamer. Veel geschuif met stoelen op de galerij van rokende mensen.

De kamer is erg ruim en het ontbijt was super. Ook fijn dat er tijdschriften en kranten bij de balie liggen

al met al geslaagd
    • Deluxe Kamer

info op de kamer hoe de welness in zn werk gaat. wij konden er niet in komen. tijdens het diner kunnen de buren bijna mee eten van je bord. een kleine afscheiding zou prettig zijn

prima ontbijt met veel keus

Prima hotel in iets hogere prijsklasse.
    • Comfort Kamer

Deuren vallen vrij hard in het slot, was ‘s avonds wat vervelend als mensen op de gang de deur lieten dichtvallen. Service in het restaurant wat minder eind van de middag.

Ruim/schoon hotel, nette kamer (comfort), heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

aangename plek als rust tussen zakenafspraken door. heel goed bereikbaar
    • Deluxe Kamer

iets meer oplaadpunten voor hybride auto's tip: soya yoghurt bij het ontbijt voor de niet zuivel-eters.

heerlijke kamer, aangename douche aan alles gedacht. zeer vriendelijke medewerkers. genoten bij OZZO van sushi en sashimi. Fitness klein maar fijn in gebruik. Ontbijt zeer uitgebreid

Prima hotel op een handige locatie
    • Comfort Kamer

Betaling van de kamer was niet geregistreerd, maar een betalingsbewijs van de reeds betaalde kamer was gelukkig voldoende.

Prima hotel. Ik was er slechts 1 nacht, maar de faciliteiten, de bedden en het algehele comfort van de kamer zijn uitstekend. Het ontbijtbuffet is uitgebreid!

Geweldig! mooi! luxe!
    • Deluxe Kamer

In onze kamer (nr 523??) Had de wc een glazendeur. De privacy is dan niet geheel gewaarborgd als je zoon met zijn snufferd tegen het glas aan het kijken is hoe zijn moeder aan het poepen is hahaha... nu is hij nog jong maar met een ouder persoon erbij op de kamer had ik dat niet fijn gevonden.

Overheerlijk gegeten met een topvrouw als serveerster. Mijn zoontje nam 2 hapen van zijn soep en zat vol. Zij heeft toen aangeboden om de rest van zijn bestelling te annuleren. Geweldige service!!

prima onderkomen
    • Deluxe Kamer

De kamers waren donker en strak ingericht waarbij het werkelijk gemak ondergeschikt werd aan het conseqent doorvoeren van de inrichting

Het ontbijt was fantastisch!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prettig.
    • Comfort Kamer

De gangen waren erg donker met al het bruine lambrisering. Jammer, een lichte kleur had het een frissere uitstraling gegeven.

Prima ontvangst, goede kamer. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het strand en de grote steden in de randstad.

Het was fijn...
    • Comfort Kamer

De manier waarop een personeelslid mij te woord heeft gestaan tijdens het ontbijt, ze staat tegenover mij achter de bakplaat ik vraag of ik iets mag vragen, dat vind ze ok maar vervolgens gaat ze 3 meter bij mij vandaan staan, en het was nogal rumoerig, je kunt toch op zijn minst bij de klant blijven staan als je iets gevraagd wordt, dat valt me tegen. Tevens zou het fijn vinden als de uitgebakken spek iets vaker gecontroleerd wordt op spekvet het spek het dreef erin.....

Het ontbijt was goed,de bedden waren prima.

super!
    • Deluxe Kamer

dat het kaartje van de kamer steeds weigerde, dit was een bekend probleem volgens de dame van de cleaning het gaat om kamer 624 en dat hier niks aan gedaan wordt erg jammer. we zijn in 1,5 dag 4x naar de receptie geweest..ook de doorzichtig glazen deur, bij wc en douche ruimte vonden wij vervelend..

het ontvangst en ontbijt waren geweldig,ook het personeel denkt met je mee

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Altijd waar voor je geld bij van der Valk hotels, zo ook in...
    • Casino Suite

Kon om 14:00 nog niet inchecken, dat werd drie kwartier later. Maar dat was het enige nadeel

Altijd waar voor je geld bij van der Valk hotels, zo ook in Sassenheim. Uitstekend bereikbaar. Mooie lokatie met twee prima restaurants. Schone kamer en gratis minibar!

Fijn
    • East Suite

Geen badjassen of slippers en geen koffie apparaat maar koffie zakjes met water, ben ik niet gewend van Vd valk, echter hebben ze deze wel, maar niet in de suite, wel jammer

Bad was heerlijk

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Mooi hotel
    • Comfort Kamer

De kamer was niet netjes opgeruimd. Ook lag er nog wat op de vloer van de vorige gast. Dit is netjes opgelost nadat ik dit had gemeld bij de receptie.

Ruime keuze bij het ontbijt,ook was alles heerlijk vers.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goed.
    • Comfort Kamer

De bedden sliepen niet lekker. Onze tv ging beide nachten ineens aan. 1e nacht rond 4 uur 2e nacht 6.40 waardoor ik wakker werd/schrok.

Mooie kamer. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heerlijk !!!
    • Comfort Kamer

Helemaal niets , alles was keurig in orde !

Heerlijk ontbijt , vriendelijk personeel , en de kamer van alle gemakken voorzien en super schoon , schuifpui om heerlijk buiten de kamer van de zon te genieten, Alles was top ! zeer zeker een aanrader !

Slecht
    • East Suite

Aan de receptie beloven ze je van alles Mr komen t niet na Bij inchecken was de suite nog niet klaar Ze komen zomaar de kamer binnen terwijl ik onder de douche stond Enz enz

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

prettig verblijf gehad met uitstekend ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Comfort Kamer

- er was geen badschuim - op de kamer was het behoorlijk warm, ook met de verwarming uit - de omgeving, het verkeer is overal een ramp

-de schone kamer -het uitgebreide, netjes verzorgde ontbijt buffet tijdstip vanaf 07.00 tot 10.30 uur is ideaal

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Comfort Kamer

De prijs kwaliteit verhouding voor de normale comfort kamers is een beetje zoek. De prijs daarvoor is aan de hoge kant.

Locatie erg handig en wel een gezellig hotel, mooi ingericht. Vriendelijk personeel en prima ontbijt. Restaurant ook gezellig en het eten ook prima. De bar is ook prettig om even te ontspannen, soms te weinig personeel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

wat ik uiteraard niet kan bewijzen maar wel erg vreemd vindt...
    • Deluxe Kamer

wat ik uiteraard niet kan bewijzen maar wel erg vreemd vindt dat er geld uitv mijn tas is ontvreemd ook uit de tas van mijn vriendin wij hadden een kamer op de begane grond. Ik weet niet of jullie standaard de buitendeur afsluiten. want ik heb deze niet gecontroleerd. Ik heb jullie hierover gebeld of er camera beelden zijn. maar die blijken naw te zijn ivm privecy voor de gasten

• Deluxe Kamer

Kraan bij wasbak was nog vies, tandpasta resten. Vuil vaat op de gangen staat er te lang en persoonlijk vonden wij het matras te hard en de kussens erg zacht

Goeie sfeer mooie aankleding geweldig veelzijdig ontbijt mooie moderne schone ruime kamers

Erg goed accommodatie voor een verblijf in de omgeving van Leiden.
    • Comfort Kamer

Naderhand ook gedineerd in het hotel. Het eten was prima, maar 3,25 rekenen voor een gevraagd glaasje kraanwater (het werd een flesje kraanwater) voor het innemen van medicijnen is toch wel overdreven.

Prachtig ruime kamer met goede bedden en een ruime, mooi ingerichte en schone badkamer. Vriendelijk personeel bij de receptie en een zeer goed ontbijt. Het ontbrak ons aan niets.

Ontbijt goed verzorgd.
    • Comfort Kamer

De drukte in het restaurant, de gejaagdheid van personeel. Bestelde wijn niet gekregen bij hoofdgerecht. Moest later bij de manager verhaal halen omdat de bediening het niet professioneel kon oplossen. Kreeg bij vertrek wel een presentje om het goed te maken.

Ontbijt goed verzorgd. Kamer en badkamer netjes en verzorgd.

Praktische locatie, we konden Katwijk EN Noordwijk aan Zee bezoeken.
    • Comfort Kamer

De kamers hadden een "balkon", maar eigenlijk was het meer een "gallerij", want tussen de kamers en balkonnen was helemaal geen afscheiding. Men kon gewoon de gallerij aflopen en bij anderen binnen kijken of lopen. Op de gallerij stonden stoeltjes, zonder tafeltjes. Heel vreemd. Totaal geen privacy. Jammer !

De badkamer was helemaal perfekt. Een prettig ligbad, en genoeg ruimte om toiletspullen te bergen. De kamer was zeker ruim genoeg, met een apart zitje. Niets op aan te merken.

We hebben genoten van een prachtige kamer, het heerlijke ontbijt en de vriendelijke service.
    • Deluxe Kamer

De afstand tot het centrum van Leiden

Omdat we waren uitgenodigd om een inauguratie bij te wonen van het bestuur van een Leidse Studentenvereniging boekten we uw hotel. De afstand naar het centrum van Leiden was toch verder dan verwacht. De kamers, het ontbijt en de service waren buitengewoon.

Alleen maar genoten!
    • Deluxe Kamer

Geen verbeterpunten - alleen maar genoten

Wat een prachtig hotel, de inrichting is helemaal mijn smaak. Super schone kamer, heerlijk bed (niet te hard, niet te zacht). We hadden de Deluxe kamer, die heeft een prachtige badkamer die een soort van onderdeel van de kamer is. 's Ochtends eerst lekker ontbeten (alles heel erg vers, zelfs vrije keuze in noten, fruit en smoothies), daarna heerlijk gedoucht en met de nespresso op de kamer een kopje koffie gezet en gedronken op het balkon in het zonnetje. Heerlijk!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Het ontbijt was super, wat een keuze.
    • Deluxe Kamer

Een extra cupje koffie per persoon zou fijn zijn. Dan kan je ongestoord verder werken op de kamer.

Het ontbijt was super, wat een keuze. En de glutenvrije producten.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Heerlijk genoten, superontbijt, grote en schone kamer met voldoende ruimte op het balkon.
    • Deluxe Kamer

Een toilet achter een glazen (doorzichtige) schuifdeur was wennen. Was niet slecht, maar zelfs op de eigen kamer wil ik op het toilet wat meer privacy.

Schone, ruime en moderne kamer. Zelfs met extra bijzetbed voldoende ruimte. Personeel uiterst vriendelijk. Vooral naar onze dochter toe.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Sassenheim - Leiden