Beoordelingen over Van der Valk Hotel Volendam 4-sterren

Wagenweg 1, 1145 PW Katwoude, Nederland

#1 van de 2 hotels in Katwoude

Goede locatie. Het is een fijn hotel met voldoende faciliteiten.

Het reserveren van een tafeltje voor het diner. Ruim een week van tevoren voor 7 nachten gereserveerd met voorkeur bij het raam. Het bleek dat je beter zonder reserveren kan binnenlopen.

De locatie. Bushalte praktisch voor de deur met verbinding naar Volendam, etc. en Amsterdam. Uitstekend ontbijt.Vriendelijk personeel. Goede bedden. Rustig gelegen.

Ruime kamers met prima badkamer, ontbijt en afgesloten fietsenstalling.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is ietwat gedateerd. De pasjes waarmee je toegang krijgt tot de kamers bleken een aantal keren niet te werken en dan moesten we weer helemaal terug naar de balie waar je dan net op dat moment niet zo blij van wordt. Maar ja, als dat het dan ook is ...

Goede ontvangst. We konden onze fietsen in de afgesloten stalling parkeren. Kamer was ruim, met bad en de mogelijkheid om zelf een kop koffie of thee te maken op de kamer. Het ontbijt was goed verzorgd en heerlijk.

Dat er nog etensresten in de koelkast lag. Stukjes kaas leek het wel op. Dit bij de receptie gezegt, maar helaas niks aan gedaan.. verder was de kamer mooi opgeruimd en de badkamer was ook schoon!

Het personeel was heel aardig!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

IN éen woord: FANTASTISCH.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig dat de douche deur zoveel lawaai maakt bij openen en sluiten! Een computer ter beschikking stellen voor mijn email te kontroleren zou ook handig zijn, niet iedereen heeft een laptop mee!

ALLES was dik in orde! Het begon reeds bij het onthaal, de receptionistes waren uiterst vriendelijk en check in was direkt in orde! Onze deluxe kamer(102) was zeer ruim en comfortabel met een zithoek en bureel....plaats zat! De badkamer was een eiland groot met inbegrip van zowel een douche als ligbad maar het bijzonderste moet nog komen: het Martinus restaurant was delicious, eeen ruime keuze uit zowel vlees als visspecialiteiten en ook belangrijk helemaal niet duur, we aten ook een paar maal 's middags in een Volendammer restaurant maar viel dat tegen! De maaltijden in het eigen restaurant waren echter voortreffelijk en hebben dan ook voor de resterende dagen altijd in het eigen restaurant gegeten! IK kan dit Van Der Valk hotel Volendam van harte aanbevelen aan iedereen, dat ik daar niet alleen over dacht bewijst de volle tafels bij zowel ontbijt, lunch als diner!

Fantastico
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Geen kommentaar. Wij waren aaln zeer tevreden en komen graag terug volgen djaar.

Alles was uitstekend. Restaurant "fantastico" Bar idem dito. Personaal in bar heel goed. Wij waren 10 personen. Allen familie. Wijzelf Sonja en Robert kamer 149 waren op 25 jaar bruiloft uitstapje. Wij wonen sinds 27 jaar in spanje maar vertoeven de 4 zomermaanden in Stockholm.

Zeer goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het ontbijt was heerlijk +het avondeten was ook dik in orde prijs kwaliteit zeer goed ,maar jammer als trouwe valkbezoekers dat we geen korting kregen.

Het ontbijt en het avondeten waren in orde.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Jammer genoeg veel lawaai van de deuren van de kamers! En we hadden dan ook net een kamer aan de tussendeur die naar de lift ging.Dus telkens het lawaai vd kamerdeuren en dan nog eens die tussendeur!Raar dat dit nergens in de beoordelingen staat...

Het ontbijt en het avondeten waren in orde.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Bij kamerterras zag ik dat stalen palen onderin veelal allemaal doorgerot waren.

Het ontbijt was perfect en goed groot opgezet Badkamer was super strak én schoon. Goede scherpe tv op kamer en verder kamer in alles voorzien Personeel goed en met veel aanwezig om je in alles te kunnen voorzien

Luxueus verblijf met uitstekende faciliteiten en zeer vriendelijk personeel
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

- Televisie in de kamer had een slecht signaal. - Iets duurder verblijf maar wel de moeite waard.

- Ruime luxe-kamer met airco. - Prachtig uitzicht vanaf balkon. - Ruime faciliteiten in heel het hotel. - Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. - Dicht bij fietsknooppunt.

Ruime kamer met balkon, ruime badkamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De kussens waren voor ons te dik. Naar keuze dunnere kussens zou fijn zijn. Er zaten nogal wat vlekken in de glasgordijnen en een gaatje in het beddengoed.

Ruime kamer met balkon, ruime badkamer. Airco stond aan, dus de kamer was heerlijk koel.

super leuk weekend gehad voor herhaling vatbaar kan het iedereen aanraden .

helemaal niets.

het ontbijt was super en netjes verzorgt. de kamers waren netjes en en super vooral bij zo'n warmte de airco, grote inloopdouche . heel rustig en geen overlast , super goed bed ,niets op aan te merken

Kon gewoon niet beterr.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Klein minpuntje was de tv die regelmatig eens een stilstaand beeld had.

Ontbijt was uitstekend, keuze genoeg. In het restaurant uitstekende bediening en voldoende keuze in het menu. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Diner op het terras is een aanrader.

Zalig!
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

We waren wat te vroeg om in te shecken en de man achter de balie zei dit toch op een wat onvriendelijke manier en dat we maar moesten terugkeren. Maar toen we terugkeerden werden we ontvangen dorr een heel vriendelijke dame! Dit was het enige minpuntje.

Heerlijk eten, propere grote kamers!

alles was ok
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

eigenlijk prijs kwaliteit niets tegengevallen ;wel vast tapijt op de kamer

het ontbijt was zeer uitgebreid wel erg druk s'morgens men kon ook ontbijten op het terras kamers waren zeer ruim ,grote badkamer ,

Prima locatie om zowel Amsterdam als het Noord-Hollandse polderlanschap te bezoeken

Prima kamers op goede locatie, dicht bij Amsterdam en IJsselmeer en de veenpolders rondom Broek in Waterland. Ideaal vertrekpunt voor fiets- en wandeltochten in dit mooie natuurgebied onder de rook van Amsterdam

Blij dat we er maar een nacht hoefden te zijn

Kamer 301 is absoluut niet aanbevelenswaardig. 1. Deur badkamer knalt uit zichzelf tegen gangdeur 2.bij geopende luikgordijnen kijkt de gast tegen een trappenhuis en vanuit trappenhuis kijkt men zo de kamer in vanaf een paar meter. Op internetpagina spreekt men over uitzicht op tuin. Dus echt niet. 3.Sluiting tochtdeur op gang erg hoorbaar in kamer

1.Weinig rompslomp na Internet boeking 2.Ruime kamer 3.Vriendelijk personeel 4.Goed ontbijt

Voor de rest was alles prima.

De kussens waren echt veel te dik. Dit blijft natuurlijk een persoonlijke mening.

Voor de rest was alles prima. Niks te klagen. Koelkast aanwezig en een goedwerkende airco.

Het personeel is erg vriendelijk, uitgebreid ontbijtbuffet...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb maar 1 klein minpuntje en dat is dat se airco 's nachts niet werkte. Het was erg warm, ik heb daardoor slecht geslapen.

Het personeel is erg vriendelijk, uitgebreid ontbijtbuffet en heerlijk eten in het restaurant. Wij hebben een hele fijne tijd gehad!

Voor herhaling vatbaar.
    • Luxe-Driepersoonskamer

Kussens om te slapen zijn zeer persoonlijk, wij vonden ze te zacht. De bedden zijn overigens van zeer goede kwaliteit.

'S Morgens opstaan met een heerlijk ontbijtbuffet waar niets in ontbreekt: vers fruitsap, diversiteit van beleg, eieren waaronder zeer heerlijk met groentjes erin, zalm tot en met een glaasje schuimwijn. Kortom een heerlijke start van de dag!!! Gecombineerd met een zeer goede en mooie kamer met een bad en een goede en schone regendouche een geslaagde combinatie

• Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Hier kon helaas niemand wat aan doen, het openbaar vervoer was op dat moment meerdere dagen aan het staken, dat was heel jammer.

De kamers zijn fantastisch en geluidloos, en we hebben heerlijk geslapen op de bedden met de airco aan. Het ontbijt was meer dan voldoende, keus voor ieder wat wils. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.

• Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Nooit een kamer met eindnummer 21 nemen, want dan zit je aan een deur die dag en nacht gebruikt wordt en hevig met veel lawaai dichtklapt !

Goed uitgebreid ontbijt, nette kamer, vriendelijk personeel

Een Van der Valk met een kneuterig balkon.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Voor een luxe twee persoonskamer was er een erg kneuterig klein balkon bij. als je op de stoel zat keek je tegen een zinken plaat van het dak. Niets geen uitzicht. Of je moest gaan staan. Viel vreselijk tegen

Heerlijk ontbijt. Fijne regendouche.

Zalig in het Waterland

De avondservice liep niet zoals het moest: wij hadden bvb ons voorgerecht al op als de wijn pas kwam; ondanks herhaald vragen: zeer mooi weer dus veel mensen aten buiten, maar toch, er waren voldoende obers. De Ambiance menu hadden we besteld; kregen daarvoor een voucher; werd niet goed ge-interpreteerd door het bedieningspersoneel waardoor het leek of we niet wilden betalen. Dit werd later op de avond in orde gezet. De kamer zelf mag een opfrissing gebruiken (badkamer daarentegen zeer goed).

Goede ontvangst. Meteen ook plannetje gekregen van Volendam en Edam. 2 sleutelkaarten = zeer handig. Lekker ontbijt en lekker diner (we hebben de menu Ambiance gegeten) Prijs huiswijn best betaalbaar Leuke kamer met uitzicht op de beemden (geen terras maar prachtig uitzicht 311) Nette badkamer Aangenaam terras om bij goed weer buiten te eten. Naar Volendam fietsen = 10 minuten Omdat het zo goed weer was hebben we veel gefietst en dus niet genoten van het zwembad.

hotel prima, personeel prima.
    • Luxe-Driepersoonskamer

ben in 2 weken daar 2 keer 2 nachten geweest. 4 x gegeten waarvan 3x het eten 2x terug gestuurd omdat het niet goed bereid was (biefstuk rood gebakken beteld, tot 2x toe doorbakken geserveerd, kalfslever medium gebakken besteld, tot 2x toe doorbakken geserveerd, catch of the day was tongfilet, 2x terug omdat de tong iets van blubber was.) erg teleurstellend.

hotel prima, personeel prima.

Mijn verblijf heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Er is eigenlijk niets dat me tegen viel. Ik ben erg tevreden over mijn verblijf. Dus geen minpunten.

De kamer was heel mooi, ontbijt lekker uitgebreid en in de avond heerlijk gegeten in het restaurant.

het ontbijt.

Veel geluid in het restaurant. Slechte geur un de gang naar de lift. De meubelen in de slaapkamer waren ouderwets. Poetsteam klpot aan de deur om 7u 's morgens ! 2 keer zelfs ! Feitelijk, iets te duur voor wat wij gekregen hebben.

het ontbijt. De badkamer.

Ruime geluidsdichte kamers, uitgebreid ontbijt en lopend buffet, dicht bij Amsterdam etc.

Niet altijd even gastvrij personeel, sommigen bij de balie komen arrogant over en kijken snel op iemand neer.

Nette ruime kamer, geluidsdicht. Uitgebreid ontbijt en heerlijk lopend buffet in de avond. Geheel voldoet aan de landelijke van der Valk norm.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Om de een of andere redden zijn de hotelprijzen in en rond...
    • Luxe-Driepersoonskamer

Om de een of andere redden zijn de hotelprijzen in en rond Amsterdam omhoog geschoten. Na plm. 2 uur zoeken op internet was dit het enige hotel waar nog een kamer vrij was. Ik ben hier recent al vaker geweest voor een normale prijs. Nu 185 en 195 euro per nacht, zonder ontbijt. Schandalig.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Comfortabel en ontspannen.
    • Luxe-Driepersoonskamer

Ik had een vraag gesteld via de mail of booking.com en daar geen antwoord op gekregen.

Super ontbijt met echt goede scrambled ergs, niet te droog. Lekkere koffie, verse muntthee. Fijne rustige kamer.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Zie hierboven
    • Luxe-Driepersoonskamer

Slecht toegankelijk voor iemand met een rolstoel. Hotelkamer maar ook de rest van het hotel te donker. Douche met slipgevaar en te zachte matras voor ons. Wekservice functioneerde beide dagen niet.

Het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel

De kamer genoeg bagageruimte de doucheruimte was lekker...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ontbijt ..brood droog harde bolletjes ....harde bolletjes!! Cappuccinokoffie lauw

De kamer genoeg bagageruimte de doucheruimte was lekker groot veel ruimte. En verzorgingsartikelen elke dag bijgevuld

Een heel prettige ervaring, aanrader voor iedereen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Dat we al na een nacht verder moesten..

Alles. Al het comfort en de gastvrijheid, de kwaliteit van de accommodatie en eetgelegenheid. De vriendelijke ontvangst bij de receptie. Nogmaals..., alles!

Prima hotel voor één overnachting.

De kamers waren erg gedateerd en de gangen naar de hotelkamers waren erg koud!

Beetje gedateerde kamers. Wij hadden een familie etentje in het hotel. Na het etentje hebben we er ook overnacht. De douche gelegenheid en het ontbijt waren prima. Ook het etentje was prima verzorgd.

Slecht geslapen door geluidsoverlast als gevolg van meerdere, diverse oorzaken.
    • Luxe-Driepersoonskamer

De kamers bij Van der Valk zijn altijd groot, dat is op zich een pluspunt, echter kwantiteit is nog geen kwaliteit. De verhoudingen zijn ook vaak zoek. Zo was de badkamer erg groot maar de douchecel dermate klein dat je je na het douchen buiten de cel moet afdrogen. Verder een grote maar vooral erg diepe wasbak met een klein kraantje. Als je je gezicht van dichtbij in de spiegel wilt bekijken moet je naast de wasbak gaan staan. Maar het allergrootste nadeel was dat de kamer erg gehorig was. Je hoort gestamp van andere gasten vanaf de bovenverdieping, alsof de betonnen vloer nogal dun is. De deuren zijn van zulk licht hout en er zitten vrij grote kieren onder dat je wakker wordt van pratende mensen die op de gang s' nachts naar hun kamer lopen, ook al schreeuwen ze niet eens maar praten ze alleen wat harder omdat ze met z'n tweeën of drieën zijn en zo nu en dan hun stem verheffen omdat ze even ergens om moeten lachen. Het klonk alsof de deur nog half open stond wat niet het geval was. Tevens geklap van naburige branddeuren op de gang, wanneer gasten hierdoor liepen. De bouw van veel (vooral de wat oudere) hotels bij Van der Valk komt licht over, zo ook dit hotel in Katwoude. Waarschijnlijk was er verderop in het gebouw een feestje met muziek of iets dergelijks. De bastonen van de muziek dreunden door tot de kamer die wij hadden, tot diep in de nacht. Wanneer de gasten in de kamer naast ons wat harder praatten hoorde je dat ook. Al met al zijn we nu wel klaar met de gemiddelde Van der Valk, vooral vanwege altijd maar weer die geluidsoverlast, hoewel er ook goede uitzonderingen zijn, zoals bijvoorbeeld (het nieuwere) hotel Houten.

Kamer en badkamer waren netjes en schoon. Gratis parkeren voor de deur van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Top hotel en hele goede service.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Er was een optreden van Tino Martin, zonder dat we dat wisten. Het was netjes geweest dat we dit van te voren hadden gehoord. Het was nu heel druk en ook s nachts erg rumoerig.

Heerlijk vers en uitgebreid ontbijt. A la cart restaurant en buffet ‘s avonds voortreffelijk!! Maar ook in de bar goed personeel en goede service

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

ok maar meer niet
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het personeel van de receptie was onvriendelijk. Er werd mij gevraagd om te bewijzen of ik wel alles betaald had. Had de kwitantie niet bij mij op dat ogenblik. Ze suggereerden dat ik te weinig betaald had. Heb de kwitantie achteraf terug gevonden en ik heb alles correct betaald. Ik vond dit hoogst onaangenaam.

ontbijt was uitgebreid en lekker gemakkelijke busverbinding naar Amsterdam

Prettig en mooi verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Hygiene (vrij stoffig hier en daar) Gehorig (dichtslaande gang(tussen)deuren laat in de avond & vroeg in de morgen) 2x 1 persoonsbed die niet stevig tegen elkaar aan konden worden gezet; bedden schoven uit elkaar, met een Grand Canyon ;) als gevolg.

(nachtelijk) Personeel zeer hulpvaardig Goed koffiezetapparaat op de kamer Mooi groot balkon (Twin kamer) Comfortabel(e) bed en kussens Redelijk toegankelijk voor handrolstoel

Top weekend gehad samen

Het was door de deur hem erg gehorig. Je kon alles horen wat er op de gang gebeurde. Er was een feestje geweest van een zanger, al deze mensen kwamen in de nacht naar hun kamers met alle herrie daarbij... De douche /badkamer was erg mooi /modern. Alleen een miezerig straaltje uit de douche...

Ligging was perfect. Je kijkt op volendam, binnen een kwartier in Amsterdam.

Leuk hotel voor een weekendje Volendam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Verbeterpuntje. Toen we bij de receptie vroegen waar in de buurt we lekker konden eten moest de receptioniste op google gaan zoeken naar een leuk restaurant omdat ze het zelf niet wist. (uiteraard hadden we zelf al op tripadvisor gekeken maar is een tip van een local altijd welkom)

De badkamer van onze kamer was zeer modern en beschikte over vloerverwarming. Dit was heel prettig. 's avonds hebben we heerlijk geborreld in de hotelbar, echt een aanrader is de grote borrelplank met onder andere tonijn, oesters etc...

Ideaal voor bezoek aan Amsterdam, Volendam

Tapijten overal en af en toe storing op tv.

Het aanbod van het restaurant 's avonds. Heel mooi menu voor een heel eerlijke prijs. Ontzettend vriendelijk ook.

Leuk weekend Volendam Amsterdam

Je bent wel afhankelijk van vervoer maar de bus stopt vlakbij

Goed geslapen en moderne badkamers. Prima compleet ontbijt, niks te wensen overgelaten.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Opmerking voor BOOKING.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Opmerking voor BOOKING.COM: onze boeking en die van nog 3 vrienden stond niet in het systeem van het hotel. Allemaal op dezelfde dag geboekt. Door inzet van het hotel personeels is het toch goed gekomen.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

heel fijn!

de verdieping waar ook het zwembad is , is erg warm! S morgens klopt het personeel op de kamerdeuren, waarschijnlijk om te controleren of ze naar binnen kunnen, maar dat klinkt door de héle gang: niet fijn als je wat uit wilt slapen!

altijd schoon! kamers ruim, badkamer fijn ! tandenborstels vergeten?! ik kreeg gewoon 2 bij de receptie!!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Goed business-hotel met ruime parking
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb de 3 keren dat ik hier was steeds een kamer gehad in de verste gebouwen. Je moet onderweg naar je kamer verschillende malen je pasje gebruiken om deuren te openen. Eens zat mijn pasje in mijn telefoon en ik geraakte nergens meer door. Doffe ellende die meermaalse controle

Ik ben al verschillende keren in dit hotel geweest. De kamers zijn OK en je hebt voldoende ruimte. Het ontbijt is typisch Van der Valk en dus volledig en van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prettig comfortabel verblijf, in de nabijheid van Amsterdam.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Sommige kozijnen zijn wat beschadigd.

Het ontbijt had een zeer ruime keuze, zelfs zaden! Het diner was creatief en zeer goed bereid. Het personeel is goed geinstrueerd, correct en vlot. Het hotel is uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Zeer tevreden. Verdient een 8,5/10

Diner vinden wij persoonlijk iets minder t.o.v. het ontbijt. Kan ook aan onze smaak en voorkeuren liggen.

vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt. kamer, badkamer en toilet waren in orde. gemakkelijke busverbinding vanuit hotel naar Amsterdam Rustige ligging...............................................

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De kamer was niet super vies maar spik en span ook niet echt. We schoven de bedden van elkaar af en daar lagen genoeg stofresten, pluisjes op de grond. Op de bedranden en bij het buro lag ook zat stof en spinnenrag aan het plafond. In de badkamer lag onder de wasbak nog een stuk verpakking van paracetamol.

De locatie was voor ons top, de badkamer was keurig en de bedden lagen prima

Goede kamer en perfect ontbijt

Hebben in het restaurant life cooking gedaan vonden alleen dat er erg veel servies en glazen op onze tafel bleef staan werd maar mondjes maat opgeruimd moesten daar telkens wat van zeggen. Personeel hoort constant rond te moeten lopen en alles zo netjes mogelijk te houden.

Goede kamer en perfect ontbijt

• Beoordeeld op: 4 november 2017

goed verzorgd ,zeer vriendelijk personeel ook naar de kinderen toe
    • Luxe-Driepersoonskamer

wellness wordt ook voor buiten af verhuurd zodat er tijdens zwemlessen weinig ruimte voor de kinderen was om gebruik te maken van het zwembad op een normale manier, uit de sportzaal kwam nogal wat geluid om dat ze de raam open zetten

goed ontbijt nette kamers

Comfortabel en plezierig.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Alleen was nu, na de boeking, ons niet meteen duidelijk of we een kamer inclusief ontbijt hadden geboekt of zonder. Dat waren we van Booking.com niet gewend.

Grote kamer, prima badkamer, alles schoon. Inderdaad, ook prima, uitgebreid ontbijt.

Persoonlijke tegenvaller.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Een zeer donkere parkeerplaats met hoge betonnen drempels die niet te zien waren. Mijn man valt, breekt z'n arm en ons gehele bezoek valt in duigen met nachtelijke gang naar ziekenhuis Purmerend. Ik meld dit en alles wat we krijgen is een ansichtkaart. Een voucher voor een nieuwe overnachting lag in mijn verwachting en had dat gewaardeerd van zo'n groot bedrijf als Van der Valk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Muffe oude kamer in een ouderwets hotel waar flinke modernisering echt noodzakelijk is.

Muffe oude kamer (319) die in het verleden veel te maken heeft gehad met waterlekkage en waar menig sigaret gerookt is. In vergelijking met de hotels in bijvoorbeeld Zwolle, Enschede en Amersfoort. Is het in Volendam echt een oude bende!!

Ruime parkeergelegenheid, snelle incheck, groot restaurant, uitstekend ontbijt. Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Volendam, Marken, Amsterdam e.o. Mogelijkheid kosteloos te kunnen annuleren tot 12:00 op de dag van aankomst.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Wat mij betreft prima, behalve de ene opmerking.

Beschikbaarheid van het zwembad/sauna is niet duidelijk. Staat anders aangegeven op de kamer dan bij de sportruimte. Is verwarrend en oncomfortabel.

Heerlijk hotel in een erg mooie omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Mooie kamer, goede bedden, zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant. Goede locatie. Zowel met auto als openbaar vervoer (div. bussen stoppen voor de deur) is alles goed bereikbaar.

Beneden alle verwachtingen, met uitzondering van het eten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Bestelde kaasplank in namiddag werd pas na 1/2 als drank op was aangebracht en uiteraard geweigerd. Receptionist bij aankomst was zeer gereserveerd en moeilijk te verstaan. 1 van de 2 inschrijvingsformulieren was Engelstalig. Hotel zelf tamelijk afgeleefd. Lavabo gekrast. Vuile glazen badkamer niet vervangen. Muffe geur in kamer en gangen...

Uitgebreid en verzorgd ontbijt en avondmaal. Echter geen aperitiefkaart en onvoldoende menukaarten. Aperitief werd éénmaal na voorgerecht opgediend...

erg fijne korte vakantie gehad!
    • Luxe-Driepersoonskamer

Erg donker binnen meer licht inval. Matrassen erg hard. Beetje onlogische onbijt buffet als we moesten aansluiten in de rij. Ging personeel bijvullen via de voorkant moest er tussen wringen om het bij te vullen. Beter langs achterkant ruimte maken. En buiten terras klein speelruimte kinderen. Maar gevaarlijk groot gat in muur van iets wel plaat er voor maar. die lag er half langs

Heerlijk en lekker genoten van al de luxe dingen van die dag
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Wat ik hier boven al beschreef een klein minpuntje was dat het eten koud was en wat ik persoonlijk graag zou zien is dat je wat meer op de roomservice zou kunnen bestellen. Ik zag lekkere gerechten in het restaurant zoals mosselen maar ik had begrepen dat dat via de roomservice niet bestelt kon worden. Maar niet getreurt We hebben echt lekker na een zware periode een leuk dagje kunnen genieten en dat het dagje zo geslaagd was hebben de medewerkers aan dit hotel dan ook danig hun steentje aan meegedragen. Nogmaals voor ons zeer de moeite waard om het nog eens over te doen

We hebben echt heerlijk genoten van ons hotelnachtje. Genoten van volendam Personeel was vriendelijk en ontbijt was fantastisch. We hebben in de avond gebruik gemaakt van de roomservice Het eten zag er fantastisch uit daar valt niets op aan te merken. Alleen een klein minpuntje was dat het eten koud was Dat was wel jammer want mijn man heeft keelkanker en om die reden kunnen wij ook niet in het restaurant eten. Maar verder heeft de rest alles goed gemaakt hoor wat verzorging endergelijke betreft. Zeker voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, goede locatie!

Dunne kussens en je moest in begin meteen verblijf betalen dus kon niet het eten van restaurant erbij laten schrijven etc. Dus in hotel moest je dat nog allemaal zo los betalen

Mooi hotel, lekker restaurant en ligt centraal

Prima verblijf met een juiste prijs-/kwaliteit verhouding. Een aanrader om Volendam te bezoeken
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Enigste minpuntje was het personeel in het restaurant. Geen lachje kon eraf, geen enkel vriendelijk woordje. Ze hadden bijna allemaal een uitdrukking of ze net te horen hadden gekregen dat ze ontslagen waren. Deden hun werk op een correcte manier, maar ook niets meer!!!

Uitstekend ontbijt. Prima restaurant. Ruime nette schone kamer. Rustig gelegen. Receptiepersoneel behulpzaam en zeer correct.

prima voor een paar nachtjes!
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

via de site stond dat er een speel plaats was, maar binnen waren er eigenlijk geen activiteiten voor kinderen behalve een tv hoekje met wat stoelen, buiten spelen liet het weer helaas niet toe.

ontbijt heerlijk, rustig gelegen, dicht bij volendam. een fijn groen uitzicht.

super na ons zin gehad
    • Luxe-Driepersoonskamer

de tafels waar mensen aan gegeten hadden s"avonds bij de bar stonden erg lang met vuile borden en resten eten.

nette grote kamer het ontbijt was perfect

Goed hotel met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Kamer achteraan waardoor wij twee keer een tussendeur moesten openen met een pasje, en daarna nog de kamerdeur. Weinig plekken waar je zo even kunt gaan zitten zonder iets te bestellen. Jammer dat bijna alle informatie in hotel op amsterdam gericht is.

Ruime kamer,, badkamer met aparte . Inloopdouche dus gelukkig niet dat geklim in het bad. Restaurant en bar aanwezig.

leuk maar toch enkele minpuntjes
    • Luxe-Driepersoonskamer

het zou een leuke attentie zijn voor de kleintjes moesten die een toekan krijgen op de kamer ipv dat ze deze voor hun neus te koop aanbieden aan de receptie. Ook jammer is dat ons zoontje van 6 dan 10 euro ging betalen aan de receptie maar de 50 eurocent wisselgeld niet terugkreeg alhoewel de toekan 9,5 euro kost. Spijtig is dat het zwembad niet open was ondanks dat het in de brochure stond dat die op dat moment wel open moest zijn. En gemeenschappelijke kleedkamers aan het zwembad is ook niet echt ideaal.

Ontbijt was super, ook het hotel en personeel vielen erg goed mee

Het ontbijt was super alles was direct opgevuld.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Van receptie tot kamer was lang afstand. Wastafel was heel oud en ziet er vuil uit.

Het ontbijt was super alles was direct opgevuld. Ligging was perfect.

Heerlijke lokatie met zeer veel uitvalsmogelijkheden.
    • Luxe-Driepersoonskamer

De ruimte voor het ontbijtbuffet was erg krap. Men liep elkaar in de weg en kon elkaar moeilijk passeren. Er is voldoende ruimte om enkele tafels te verzetten voor iets meer ruimte.

De ligging en comfort was prima. Heerlijk gegeten.

Dit was trouwens onze tweede maal in hetzelfde hotel.Ons verblijf was heerlijk!!!

Niet echt tegen vallen ,maar de deur langs de binnenkant van de kamer zat vol met vetplekken en dat ziet er niet al te netjes uit. Tip voor de kuisploeg, sluit eventjes de deur om te kijken of het oké is. Ik ben zelf een poetsvrouw en kijk misschien met speciale ogen!!!

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker, er was alles wat je maar kan wensen!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Accomodatie suoer en personeel top.

Alles was echt perfect. Ook de vriendelijke bediening en de attentheid van de medewerkers. Ik had last van de airco die vanuit het raamkozijn koude lucht spuide, maar direct werd daar iets opgelegd en was het probleem verholpen.

Minpuntje ontbreken badjas

Dat er geen badjassen / slippers op de kaner waren om mee naar t zwembad of sauna te gaan.

De kamer en badkamer waren lekker schoon en fris! Heerlijk bed, ti eten int restaurant was heerlijk! Echt wat je bij van der valk gewend bent! Alles is super 👍

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

De kamer had een balkon met hordeur.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het balkon had iets schoner gekund. Er zijn veel Duitse gasten in het hotel. Het viel ons heel erg tegen, dat er geen Duitse zenders zoals ZDF en ARD te ontvangen waren. Niet iedereen is blij met privézenders.

De kamer had een balkon met hordeur. Ideaal voor een bezoek aan Amsterdam, omdat de bushalte direct bij het hotel is. Dat er voldoende parkeerplaatsen bij het hotel zijn.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De ligging van het hotel.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was niet overzichtelijk. we kwamen er bij het verlaten pas achter dat er ook vers sinaasappelsap was. zeer verdekt, achterkant van het buffet, opgesteld. vind ik niet passen bij Van der Valk. Niet nodig.

De ligging van het hotel. Ook heerlijk gegeten voor een redelijke prijs !

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Gastvrij op een mooie locatie.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen op of aanmerkingen .

Nette ruime kamer met heerlijke douche en bed,geweldig uitgebreid ontbijt met ruime ontbijt tijden, vriendelijk en gastvrij personeel die je een echt welkom gevoel geven.. ruime gratis parkeergelegenheid op eigen terrein.

Ruime kamer, goede bedden, badkamer (bad+douche!
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De terrassen lopen over de hele lengte van het gebouw, zonder afscheiding per kamer. Op het terras heb je geen enkele vorm van privacy, wat jammer is.

Ruime kamer, goede bedden, badkamer (bad+douche!) ok, ruime parking, uitgebreid en lekker ontbijt, mooie bar en een prachtig en ruim terras errond. Erg handig : Bussen richting centrum stoppen vlak voor het hotel (en brengen je ook terug tot +/- middernacht)

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Perfect na een lange beursdag in het RAI te Amsterdam.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ontbijt werd niet altijd tijdig aangevuld zeker op zeer drukke momenten.

Ruime en zeer rustige kamers. Zeer goede en lekkere keuken / aanbod avondmaaltijd.

AFSCHUWELIJK!!!

Zie boven ,ik had 2 nachten geboekt en ben nadat ik de receptie belde en niet opgenomen werd naar de receptie gegaan ,maar er stond 1 jong meisje en die kon t niet aan dus ook gen telefoon aannemen moet je iets krijgen een tia of hartinfarct en ze nemen geen telefoon op ,niet te geloven . De manager was niet aanwezig en mocht niet gebeld zei de dame achter de receptie .Veel mensen kwamen boos klagen ,alleen onze kamer 112 zat naast de kamers van de grote groep dronken rugbyspelers die heel veel overlast veroorzaakte. Echt niet te geloven zoiets en dat voor 224,70 en dan vlucht je voor de nacht weg naar huis ,dit is echt niet normaal. Ze stonden gewoon tegen ons raam te plassen van onze kamer niet te geloven toch ,dit noemen ze kamer met balkon en alles is open dus de groep voor onze kamer .

Ik heb nergens van kunnen genieten ,ben voor de nacht uit hotel gevlucht wegens grote overlast groep dronken rugbyspelers

Fijn hotel in een leuke omgeving!

De prijs is vrij fors.

Het ontbijt was heerlijk! De kamer was prima en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hebben fietsen gehuurd en een leuke knooppunten route in de omgeving gefietst!