Beoordelingen over Van Heeckeren Hotel 4-sterren

Torenstraat 22, 9163 HE Nes, Nederland

#5 van de 18 hotels in Nes

Wat een geweldige ervaring!
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

In 1 woord geweldig! Top locatie heerlijk rustig en toch middenin het centrum van nes.geweldige medewerkers,willen alles voor je doen om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Koffie/thee free to go,voortreffelijk! Ontbijt was uitermate goed en voldoende,heerlijk vers! Kamer en bed Zeeer comfortabel! En natuurlijk de geweldige douches! Een genot! Kortom ons heeft t uitermate goed voldaan,boven verwachting! Wij komen hier vast weer een keer!

gewoon goed
    • Comfort Kamer

net even Te commercieel en teveel bestookt met email vragen en verzoeken vooraf . te benauwde wc op de kamer en geen bar of fijne lounge in het hotel zelf.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het ontbijt was heerlijk, veel fruit , verse jus...
    • Standaardkamer

Een overkapte fietsenstalling zou fijn zijn, zodat je na de regen weer droog je fiets op kunt. De kamer die wij hadden was erg warm geen airco of ventilator, en bovendien een schuin dak waaronder gelijk het bed staat, Je kunt dus niet ff op bed zitten om bijv te lezen/ tv te kijken. Er is een minibar, maar deze is helaas niet gevuld, is erg jammer, daar er in het hotel geen bar/ restaurant is waar je een drankje kunt krijgen.

Het ontbijt was heerlijk, veel fruit , verse jus d'orange ,veel keus en beleg , brood, spek omelet etc De gratis koffie en thee faciliteiten met iets lekkers de gehele dag door is erg prettig. De ligging in zowel de plaats Nes, als centraal op het eiland is erg fijn..

• Beoordeeld op: 7 september 2018

relaxed verblijf dichtbij gezellige centrum van Nes.
    • Luxe Suite met Regendouche voor 2 Personen en Bad (2 Volwassenen)

Geen lift dus even klimmen naar kamer 148.

Prima ontbijt en aardige receptie en bediening ontbijtbuffet. Locatie dicht bij vele goede restaurants in centrum van Nes. Koffie en thee waren gratis gedurende de dag.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Zeker een aanrader
    • Split-Level Suite

Wij hadden helaas de wellness suite met uitzicht op een muur, dat viel een beetje tegen. Verder was er geen kast aanwezig.

Het ontbijt was heel goed verzorgd, het personeel was heel vriendelijk. De stijl waarin het hotel was ingericht was erg leuk.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Ondanks de genoemde punten een goede week gehad.
    • Luxe Familiekamer met 2 Slaapkamers

Betere bedlampjes en een kast zou fijn zijn geweest. Het ontbijt bleek niet bij de prijs in te zitten. Een enorme tegenvaller als je bijna 800 euro betaald!

De locatie was prima en de bedden waren goed. We vonden het een somber hotel. De ruimte voor het ontbijt was krap. Verder vonden we het vervelend dat er de hele dag over wordt gedaan om de kamer schoon te maken.

genoten deze 2,5 dag!

Matige douche (beetje schimmel, geen bad). Wel erg duur hotel. Ook ontbijt niet gedaan. 15 euro pp x 4.

Mooie kamer met lekker bed en buiten zitje, leuk!

Geweldih
    • Comfort Kamer

Wij zijn vriendelijk ontvangen door een (jonge) man. Gaf ons verschillende kortingsbonnen én adviezen voor activiteiten in omgeving. Fijn! Het verblijf was uitermate goed. Mooie kamer mét een ongevraagde upgrade ! Was niet nodig naar erg fijn. We hebben genoten van ons verblijf en vooral van het fantastisch ontbijt.. Een aanraden voor ieder die een verblijf wil boeken op dit mooie eiland

Goede ligging, mooie inrichting.
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Kamer wat aan de smalle kant; weinig plaats voor de koffer.

Goede ligging, mooie inrichting. Handig ook; fietsenrekken met stopcontacten voor de e-bikes.

Heerlijke dagen gehad op Ameland!
    • Comfort Kamer

Kamer was klein (comfort kamer) maar wel comfotabel met een goed bed en buitenzitje. Het dorp Nes is erg gezellig met zeer goede restaurants (Heksenketel, het witte paard). Het eiland verder ontdekt met de fiets. We hebben genoten!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prachtige kamer
    • Standaardkamer

De late incheck vanaf 16.00 ..... En wel om 11.00 uitcheck.... Geen grote pas spiegel S'morgens wel veel lawaai omdat we naast de keuken sliepen .......maar op het laatste moment geboekt ...hotel nagenoeg vol .

Prachtige kamer super bed Super badkamer met 2 stort douches Kofiie en thee faciliteiten en koelkast

Ontbijt was erg goed.
    • Comfort Kamer

Het twee persoons bed was geplaatst onder het schuine dak waar overdag de zon op stond. Te warm s'nachts om goed te slapen. Dakraam boven bed kon wel open, maar niet gedaan i.v.m. muggen. Wel ventilator aanwezig, die veel lawaai maakte dus ook geen optie. Een afsluitbaar hor voor het dakraam of airco zou een goede oplossing zijn. Nu ruim €160 betaald voor een redelijk slapeloze nacht.

Ontbijt was erg goed.

Fijn hotel, goede service, leuke moderne inrichting.
    • Standaardkamer

We hebben 3 nachten in standaardkamer 101 verbleven. In de beschrijving van Booking.com staat dat er 2 1 persoons bedden zouden zijn, maar het is 1 groot 2 persoonsbed.(wat voor ons echt een punt is). Dit zouden jullie in de beschrijving van de kamers moeten wijzigen, (tav. Booking.com). Hoofdeind van het bed tegen de schuine kap waardoor je niet rechtop kunt zitten, en plat op je rug liggend naar de overigens mooie grote TV moest kijken. Die hing hiervoor veel te laag, waardoor je nekkramp krijgt bij het tv kijken. Een tip: hang de TV hoger, dan is platliggend tv kijken minder problematisch. Verder geen privacy tijdens douchen. Gordijntje alleen aan 1 kant voor de douchewand, verder hele badkamer open en bloot in de hotelkamer. Tip: trek het gordijntje door zodat de badkamer afgescheiden kan worden als je meer privacy wenst.

De leuke moderne styling, de moderne koffiemachine op de kamer. De heerlijke moderne badkamer met grote inloopregendouche, hele prettige service, tijdens ons verblijf van 3 nachten werd de kamer elke dag gedaan, en tot mijn verrassing werden er dagelijks schone handdoeken neergelegd. Alles schoon, netjes en behalve de puntjes hierboven aangegeven, heel comfortabel en fijn. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Altijd koffie en thee beschikbaar.

de gastvrijheid, koffie op de kamer en in bij de receptie...
    • Comfort Kamer

de indeling van de kamer: we misten een kast advies: plaats de tv tegen de muur en zet daar een hoge kast neer, met daarnaast een kastje voor het koffie apparaat. je kamer is niet zo rommelig en je krijgt meer loopruimte langs het bed

de gastvrijheid, koffie op de kamer en in bij de receptie ook het gebruik van koffie thee e.d. prachtige locatie. Ontbijt niet gebruikt schoonmaak e.d heel erg goed

Echt een aanrader!

geen idee!

Leuke opzet vd kamer, fantastisch ontbijt, dichtbij het centrum, vriendelijk personeel, zeer rustig in het hotel zelf en omgeving (m.n. de avonden/nachten), kunt 's avonds nog een heerlijk glas thee of een kopje koffie nemen op het terras van het hotel (ondanks dat het personeel al naar huis is) en om de hoek kan men een fiets huren als je er lekker op uit wilt trekken.

4 fijne dagen op Ameland.
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

In de avond en nacht geen receptie aanwezig (alleen via whatsapp bereikbaar) waardoor het geheel als een overpriced F1 hotel aandeed. Ook versnaperingen ofceen simpel biertje alleen uit een automaat te verkrijgen.

Prima kamer met airco. Uitstekend ontbijt. Centrale ligging.

Mooie kamer, gezien de hoge prijs ook de verwachting.
    • Luxe Suite met Regendouche voor 2 Personen en Bad (2 Volwassenen)

Hygiene, tot 2 x toe ontbijt langdurig buiten laten staan, niet hygiënisch, veel vliegen en wespen. Erg warm binnen en door vloerbedekking in de hal een beetje muf. Weinig attent, voelde ons hier als een nummer en niet als gast. Afhankelijk van wie van het personeel werd er wel alles gedaan om ons te helpen. Onze toegangspas werkte niet meer na 1 dag en dat werd gelijk opgelost. Miste een beetje de uitleg of een sorrry voor het ongemak? Op ons verzoek of wij de kamer op de uitcheckdag wat langer konden gebruiken kwam het antwoord van de receptie van mij mag alles het loopt toch altijd anders.... Wat laconieke houding soms. Tip! Laat iemand van het personeel wat meer rondlopen en overzicht houden op bijvoorbeeld opruimen van ontbijt. Meerdere gasten ergerden zich hieraan.

Mooie kamer, gezien de hoge prijs ook de verwachting. Ontbijt uitstekend, ook hier een hoge prijs dus ook. Verwachte kwaliteit.

geweldig
    • Standaardkamer

Prijs, maar dat had te maken met het evenement, waar we voor kwamen..

Bediening, kamer. Eigelijk was alles uitstekend. We hebben nog nooit zo'n fijne accommodatie gehad.

Mooie kamer, goed bed, geluidsdicht!
    • Luxe Suite met Regendouche voor 2 Personen en Bad (2 Volwassenen)

Detail: Beter/sterker leeslampje zou fijn zijn.

Mooie kamer, goed bed, geluidsdicht! Veel extra's: koffie, koekjes, gekoeld water met fruit, etc

Hip en Zen
    • Comfort Kamer

Eigenlijk niet, alleen was het met 38C ook erg warm op de kamer omdat er geen airco is.

Zeer mooi schone kamer, erg vriendelijk personeel. Gratis koffiebar bij de receptie. Kortingsbonnen voor andere leuke adresjes in Nes bij aankomst.

Zeer goed ontbijt buffet, mooie kamer, goed bed.

Niet in alle kamers airco, late check in en mini bar niet gevuld op de kamer, op de gang staat een apparaat. Buiten geen parasol's en geen mogelijkheden om iets te drinken of eten bij het hotel. Op hotel kamer beperkte aanwezigheid toilet artikelen.

Zeer goed ontbijt buffet, mooie kamer, goed bed.

Genoten!
    • Luxe Suite met Regendouche voor 2 Personen en Bad (2 Volwassenen)

Als er dan echt iets genoemd moet worden.. Dan bij voorkeur nog een balkon aan de kamer. Al kan ik me voorstellen dat dit, gezien de woonhuizen een paar meter verderop, ook niet voor iedereen een plus zal zijn.

Van A tot Z een aanrader! Prachtige kamer die schoon en netjes is. Vriendelijk personeel die voor je klaar staat. Alles beviel zo goed dat mijn partner en ik besloten nog een nachtje bij te boeken. Ontbijt hebben we geen gebruik van gemaakt maar rook heerlijk, dit zal ongetwijfeld net zo top geregeld zijn als de rest!

• Comfort Kamer

Wij hadden het fijn gevonden als er parasols op het terras waren geweest. Na een dagje fietsen was het heerlijk geweest om nog even onder een parasol te kunnen zitten en na te genieten van een heerlijke dag.

ontbiijt was uitstekend en heel apart was de glazen douche kortom een heerlijk verblijf.Wij

• Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Balkon. Kon een stoeltje op en niet schoon.kamer zo klein dat er geen bureautje op kon.om aan te zitten.

Ontbijt....personeel.en gratis koffie of thee altijd!

Een luxe verblijf in een hele mooie kamer in het midden van het centrum
    • Luxe Executive Suite met Dubbele Regendouche en Dubbel Bad (2 Volwassenen)

Helaas was er geen airco op de kamer, was nogal benauwd.

Perfecte locatie midden in het centrum. In de kamer was een groot bubbelbad, heerlijk om te relaxen.

Hoge verwachting, grote teleurstelling. Dit was de 2eX het tegen is gevallen. 3eX beter???
    • Luxe Executive Suite met Dubbele Regendouche en Dubbel Bad (2 Volwassenen)

Dubbele boeking, niet fijne 1e kamer. 2e nacht juiste kamer, maar wel alles verhuizen. Lounge was steeds bezet door gezelschappen Airco was kapot en werd niet vermeld

Ontbijt en jacuzzi

Geweldig hotel en uitermate vriendelijk personeel
    • Standaardkamer

We checkten in bij Mark, een uitermate vriendelijke receptionist die ons welkom heette in een knus en modern ingericht hotel. De kamer was prachtig en boven verwachting fijn. Ook het ontbijt was erg lekker en de koffie van goede kwaliteit. Leuke omgeving om even op de fiets te stappen of een wandeling te maken over het strand. Beachclub Sjoerd is daarnaast zeker een bezoekje waard! Ook bij het uitchecken heel vriendelijk geholpen en het parkeren was op een paar stappen lopen van het hotel. Jammer dat we zo kort verbleven hebben in het hotel, want we komen zeker nog eens terug!

Het hotel bespaart op personeel door s avonds vroeg alle...
    • Standaardkamer

Het hotel bespaart op personeel door s avonds vroeg alle medewerkers naar huis te laten vertrekken. Het hotel wordt zo aan zn lot overgelaten. Er is dan een mogelijkheid om via whatsapp contact te maken in geval van vragen, problemen. Er is zo gezegd vanaf vroeg in de avond tot de volgende dag geen representant van het bedrijf in het hotel aanwezig. Geen autoriteit zo gezegd. Wij hebben dit tijdens twee van de drie nachten op een zeer onplezierige manier mogen ervaren. Het betrof behoorlijke geluidsoverlast van andere gasten. De eerste nacht werd er door een groep volwassenen op luidruchtige manier feestgevierd, gezongen, luid gepraat tot ca 02.00 totdat er waarschijnlijk (het werd toen ineens stil) ingegrepen werd. Het verstoorde onze nachtrust behoorlijk. De volgende avond leek het hotel, door schreeuwende, door het hotel rennende, op deuren kloppende jeugd wel een goedkope jeugdherberg. Het gebeurde oa recht voor onze hotelkamerdeur. Er waren hier geen volwassenen aanwezig. Mijn vriendelijke verzoek aan deze kinderen om iets rustiger aan te doen, omdat het toch al 22.45 was (en het gejoel al zeker een uur aan de gang was) haalde niets uit. Ik werd zelfs belachelijk gemaakt. Heb toen het whatsapp nummer gebeld en de medewerker was al onderweg, waarschijnlijk al gebeld door andere gasten. Het werd me des te meer duidelijk dat het hotel, ondanks de mooie inrichting, zeer gehorig is..... De mooie kamer, vriendelijke personeel, het heerlijke ontbijt ten spijt, willen we nooit meer naar dit hotel terug. Volgens ons wordt er (in drukke periodes) verkeerd bezuinigd op personeel en de opmerking van één van de medewerkers dat dit nog nooit was voorgekomen leek mij erg onwaarschijnlijk omdat het bij ons twee van de drie nachten was overkomen.....

Verrassend en zeer aangenaam.

Geen opmerkingen.

Kamer prachtig. (ruim, luchtig, luxueus ingericht). Ontbijt zeer verzorgd, kraakvers en uitgebreid. Gereserveerde parkeerplaats. Personeel vriendelijk en professioneel.

Het verblijf was goed., lekkere verse jus bij het ontbijt en het brood was heerlijk;-)
    • Standaardkamer

Koffie in de kamer was goed maar beneden (grote apparaat) bij het ontbijt zeer slecht! Rooster boven de deuren kon niet meer open:-(...., ik vond het wat simpel ingericht, had liever wat luxe’r gezien!

De producten van Rituals.., en het vriendelijke personeel..! We wilden een andere kamer., zonder trap en ze hielp ons met iets anders😀

Teleurstellend
    • Standaardkamer

Krappe lastige kamer met zo'n open douche. Het ziet er mooi uit, maar praktisch is het niet. Water in je hal, damp in je kamer. Benauwd op de kamer. Erg lawaaiig, buren links van je, rechts van je, boven je. Met mooi weer wat we dus hadden, 's ochtend om 8 uur al geluid van vrolijk lachende en schreeuwende mensen.

Schoon, goed verzorgt hotel en vriendelijk

De ligging in dorpskern van Nes en korte fietsafstand van...
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

De tweede dag was er geen warm water in de douche en dat kon ook niet snel gerepareerd worden. De ontbijtruimte is (te) klein als het hotel volledig geboekt is.

De ligging in dorpskern van Nes en korte fietsafstand van de veerboot is goed. Kamer en ontbijt waren goed.

We hebben een fantstisch weekend gehad met heel veel mooi weer!!
    • Comfort Kamer

In plaats van een 1 grote badhanddoek met 1 klein gastendoekje, twee handdoeken van normaal formaat en dan misschien ook nog een klein gastendoekje daarbij. Maar tegenvallen is het niet, gewoon een tip! het is zo ook prima gelukt, twee kleinere handdoeken vind ik persoonlijk gewoon iets fijner.

Het ontbijt was fantastisch geregeld en erg lekker, ook gebruik van de lounge zonder voorwaarden perfect geregeld. De hele dag gratis koffie en thee, ook op de kamer. Super goed verzorgd. Heel fijn dat er een minikoelkast op de kamer aanwezig is. Ook de Beach club van van Heeckeren (in Hollum), het restaurant Rixt, en van Heeckeren loungebar/restaurant (in Nes), hebben een fantastische uitstraling, met fijne bediening. Top locaties!

We konden de hele dag door koffie pakken, het ontbijt was...
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

We konden de hele dag door koffie pakken, het ontbijt was super, nou ja eigenlijk was alles super voor elkaar, en heel vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.

• Comfort Kamer

Om wat te zeuren: Bagagevervoer is niet geregeld indien gasten met eigen fiets komen. Bij het ontbijt waren er stukken kaas. Je moest zelf plakken snijden wat bijna niet ging omdat de korst nog aan de kaas zat. Iedereen zat met zijn handen aan de kaas.

Trendy ingerichte kamers. Prima verzorgd ontbijt met versgeperst sinasappelsap, vers fruit, uitgebreid broodassorti. Goede ligging. Vriendelijk personeel.

• Comfort Kamer

De accu van de E-bike was te snel leeg!!!

Door lekkage bij hotel van Heeckeren, werd ons Sunset Appartments aangeboden... De service van Bob was zo overweldigend en de rest van het personeel erg meegaand. Door in Hollum te verblijven ipv Nes, hebben wij een heel ander weekend beleefd dan vooraf verwacht. Maar wat was het heerlijk...

Vriendelijke bediening
    • Comfort Kamer

Ik had rozenblaadjes met bubbels besteld maar bij aankomst wel rozenblaadjes maar met sex pakketje voor ons was dit een vervelende binnen komst voor mensen van 65 jaar ik begrijp dat het voor jonge mensen leuk is wij vinden dat dat op de extra boeking van jullie dat erbij gezet moet worden om dit vervelende mis verstand te voor komen met vriendelijke groet Jos van Elk

Vriendelijke bediening

Prettig verblijf zonder poeha!
    • Comfort Kamer

Wij hadden kamer 22, waar wij last hadden van een "klopgeest". Na twee nachten slecht geslapen te hebben, hebben we bij de receptie hiervan melding gemaakt. Tot onze opluchting en vreugde konden wij een andere kamer krijgen (34),waar we prima geslapen hebben.

Heerlijk ontbijt. Goede bedden.

Net hotel met mooie kamers
    • Luxe Suite met Regendouche voor 2 Personen en Bad (2 Volwassenen)

Airco stond duidelijk vermeld in de omschrijving. Bij aankomst bleek deze niet defect te zijn en dit is tijdens ons verblijf ook niet meer gerepareerd. Het ontbijt is vrij basic (wel erg goed van kwaliteit), maar voor €15,50 p.p.p.n. had ik er iets meer van verwacht dan alleen standaard broodjes, beleg, yoghurt en fruit.

Hele mooie ruime en moderne kamer met regendouche en bad.

We hebben het goed gehad, hotelmedewerkers deden hun best om alles naar wens te laten verlopen
    • Luxe Executive Suite met Dubbele Regendouche en Dubbel Bad (2 Volwassenen)

Ik had van tevoren gevraagd of er een afgesloten fietsen stalling was, antwoord was ja,met een 24u camera erbij? bij aankomst werd mij verteld dat er geen afgesloten fietsenstalling was. Hun oplossing was om met de fiets door de gang te gaan,en dan de fiets bij de(in) kamer te zetten.!!!

De kamer was goed, bad was goed alleen hadden we te weinig handdoeken zeker als je in bad was geweest,volgende dag waren handdoeken nog te nat om weer te gebruiken, gevraagd voor extra handdoeken,jammer dat je hier dan om moet vragen.De bedden waren uitstekend. Het was prettig om de hele dag van de faciliteiten gebruik te mogen maken ondanks dat we hadden uitgecheckt op de laatste dag.

Wij hebben echt genoten van ons verblijf bij u, waarbij het contact met Mark (receptie) er uitsprong
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Wij hebben eenmaal gebruik gemaakt van het ontbijt. Thuis gebruiken we veel soorten kaas en deze waren ook bij u aanwezig, echter van de stukken kaas, die er lagen moest iedereen zijn/haar eigen stuk afschaven. Dat iedereen er met de handen aanzat vonden wij uitermate onhygiënisch, dus . . . geen kaas van het stuk voor ons !

De kamers waren prima, heerlijk rustig en fijn, dat we dagelijks schone handdoeken hadden. Plus !! Jammer alleen, dat er weinig kastruimte is op de kamer.

Het mooie, grote bed en de uitstraling.
    • Standaardkamer

De kamer was veel kleiner dan verwacht en de badkamer ook. De prijs wat ik moest betalen per nacht (90 euro) vond ik daarom ook aan de hoge kant.

Het mooie, grote bed en de uitstraling.

Een paar dagen er tussenuit in een zeer prettig hotel met heerlijk ontbijt.
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

We kunnen niets bedenken wat ons heeft gestoord tijdens dit verblijf

We waren te vroeg voor de incheck tijd, maar de kamer was klaar en we mochten naar binnen. Zeer gastvrij personeel. Prima kamer, heerlijk bed en fijne badkamer. Het ontbijt was ook super. Kortom een heerlijk hotel!

Fantastisch verblijf met dubbele douche en uitstekend personeel
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

De kamers zijn wat gehorig, wat betekende dat wij de volgende dag om 07:00 gewerkt werden door het vibrerende telefoon-alarm van onze buren. Daardoor hebben we niet kunnen uitslapen. Omdat de kwaliteit van de kamers verder erg goed beviel was dit voor ons echter overkomelijk.

Wij sliepen in het loft gedeelte van het hotel, welke zijn uitgerust met een fantastische dubbele douche en fijne Rituals producten. Ook het bed (met zeer dik matras) sliep heerlijk. Het ontbijt (bij ons niet in de prijs inbegrepen) was het geld zeker waard, met een fijne variatie aan broden, beleg, yoghurt producten en vers fruit. Maar het beste was het personeel. Wij hadden aangegeven een jubileum te vieren en dit pakten ze erg leuk op met rozenblaadjes op het bed en een leuke voucher. Hierdoor werd ons weekendje weg extra speciaal.

Een mooi en goed hotel. Weinig faciliteiten aanwezig.
    • Luxe Executive Suite met Dubbele Regendouche en Dubbel Bad (2 Volwassenen)

Geen airco op de kamer, dat met een bubbelbad op de kamer en de zon recht op het raam word het erg warm binnen op de kamer Helaas geen speltbrood aanwezig, wel laten ze dit op de foto zien. kon niet meer geregeld worden omdat het weekend was.

Goed ontbijt en de kamer met bubbelbad en dubbele doucheregen koppen waren geweldig

Het is voor herhaling vatbaar maar dan een ruimere kamer.
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

De ruimte van de kamer was beperkt. Het slapen boven via een trapje is te klein. Het bed ligt niet comfortabel evenals de kussens.het balkon was dusdanig klein dat je er niet met.2 personen op kan zitten. Ook waren de stoelen op de kamer niet comfortabel om ontspannen tv te kunnen kijken.

Groot pluspunt is het ontbijt en de mogelijkheid om de hele dag koffie of thee te kunnen nuttigen.

Fijne plek.
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Het balkon was heel mini en ook het uitzicht was niet zo best, maargoed verder was het helemaal prima! Niks te klagen :)

Een heerlijk, fijn verblijf! Echt even genieten. Mega vriendelijk personeel. Een uigebreid en vers ontbijtje, fijne kamer en een heerlijk bedje. Wakker worden met een kopje thee of kopje koffie op de kamer en een heerlijke regendouche. Om de hoek fietsverhuur, de bus, winkeltjes en fijne restaurantjes! Ameland is een heerlijke plek om even bij te komen van alle hecktiek, ons verblijf maakte het compleet :)

In een woord geweldig.
    • Luxe Executive Suite met Dubbele Regendouche en Dubbel Bad (2 Volwassenen)

Kam niks belangrijks bedenken. Misschien dat de dochevloer wat glad werd.

Super vriendelijk personeel. Met name de stagiaire Mark . Die ons met raad en daad steunde .ook toen we een probleem met onze accu van de fiets hadden. Hij is zo enthousiast en duidelijk met uitleggen over het eiland. Echt een topper. Ook het hele hotel en personeel straald rust en gastvrijheid uit. Ook de koffie en thee in de lobby is erg fijn. De inrichting is gezellig, modern en sfeervol. Ook was het bubbelbad is heerlijk op de kamer en een prachtige tv. Ook de sunset en grandcafe stralen hetzelfde uit . Je ziet ook hetzelfde personeel op de verschillende plekken. En ook daar zijn ze erg vriendelijk. Zeker een plek om terug te komen.

Zeer aangenaam!!!
    • Comfort Kamer

Weinig ruimte voor koffer/bagage/kleren. Slecht bedlampje om te kunnen lezen.

Comfortabele kamer; koffie apparaat werd erg gewaardeerd! Koelkastje. Prima douche. Radio/TV functioneerden prima. Zeer centraal gelegen

Mooi establishment met vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Comfort Kamer

Geen opmerkingen. Tip: als kamer schoon is en alleen de handdoeken moeten verschoond worden. Daarvoor een deurlabel maken.

Vrijheid om naast de kamer gebruik te maken van verranda en terras met mogelijkheid van koffie en thee. Bespreekbaar maken ervaringen restaurant.

Tevreden ondanks de domper kamer nr. 20
    • Comfort Kamer

De kamer viel ontzettend tegen. Erg donkere kamer en een aantal zaken kapot//defect Zoals balkondeur het hang en slotwerk losjes gemonteerd hing erg schamelig bij. Douche strip vloer laat los en verlichting deed het niet op het terras. Betreft hier kamernr. 20. vlak naast de keuken en 's morgens erg lawaaierig. Ik ben fijnere en betere kamers gewend van van Heeckeren. De leren dat ik hier geweest gen waren de lamers uitstekend. Voor mij bij en volgende boeking geen kamernr. 20.

Ontbijt geweldig! Personeel vriendelijk en klantgericht! Maar geen kamer nr. 20 nemen, valt zwaar tegen!

Hip hotel met goede kwaliteit en leuk personeel
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

De temperatuur op de kamer was best warm.

Dit hotel heeft een hippe styling met leuke verrassende accenten zoals een espresssoapparaat op de kamer. Heerlijke regendouches. Heerlijk ontbijt.

Een leuk en prima gelegen hotel.
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Onze hotelkamer was op zich prima. Al zijn er toch een paar punten ter verbetering: We misten een kledingkast waarin we onze kleding hadden op kunnen bergen. Een passpiegel misten we ook. Het was prettiger geweest als het raam in de doucheruimte open kon en het rolgordijn dat er hangt, het raam volledig afsluit (zodat er niet al 's morgens vroeg veel daglicht je kamer in schijnt). De waterdruk zou ook zeker verhoogd mogen worden. Er was een ochtend dat er maar een paar druppels water uit de douchekop en de kraan kwamen. Dit zijn wellicht 'minor details' maar lijken me simpel op te lossen. Overigens zouden we dit hotel een volgende keer zeker weer boeken.

Een leuk en prima gelegen hotel. Zeer vriendelijke en dienstverlenende werknemers!

Prima hotel voor een paar dagen.

Automaat met drankjes en andere zaken stond tegenover onze kamer. Dat was overdag nogal geluidruchtig, omdat mensen daar staan te praten. De locatie van deze machine is heel onlogisch. Ook waren de producten nogal duur, een klein flesje wijn kost bijna vijf euro.

Prima ontbijt en lekkere koffie op de kamer. Ook de goede gratis koffie en thee met een versnapering in de lounge vonden wij top.

7.5
    • Standaardkamer

Badkamer is aan de kleine kant. Douchecabine neemt een te grote plaats in! Misten haakjes voor de handdoeken. Geen kastruimte in de kamer. Wij waren maar 1 nacht maar als je lager verblijft heb je een probleem.

Ontbijt was super, bed was top! Veel extra's aangeboden. Zeer vriendelijk personeel.

Heerlijke koffie uit je eigen espressomachine!
    • Standaardkamer

Wc en douche apart. Licht in de wc brand 24/7 daarom hele nacht de kamer verlicht.

Heerlijke koffie uit je eigen espressomachine! Bed ligt erg comfortabel. Mooie luxe douche en Rituals zeep. Personeel heel vriendelijk, attent en persoonlijk! Ontbijt een aanrader, heerlijke lokale producten!

• Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Booking.com vermeldt inchecken tussen 16.00 en 22.00 echter bleek dat het hotel afgesloten was toen we om 21.00 aankwamen. We hadden geluk dat er toevallig iemand buiten aan het roken was.

De dubbele regendouche en de gratis koffie op de kamer en in de lobby. Heerlijk ontbijt.

Een ontzettend fijn verblijf gehad !

helemaal niks.

Onze kamer was geweldig, een dubbele douche en een bad! De kamer was erg ruim, schoon en erg gezellig! We hebben een geweldig weekend samen gehad. Het personeel was zo ontzettend enthousiast, je voelt je er gelijk welkom. Wij komen hier zeker nog weer eens terug!!!

Koffie apparaat zat nog vol ("eerst legen");
    • Comfort Kamer

Koffie apparaat zat nog vol ("eerst legen"); dat hoort voor een nieuwe gast wel leeg te zijn vind ik. Ik kende dat apparaat niet, en kon nu geen koffie nemen. Verder vond ik het dekbed te kort. Overigens niets dan lof! kom graag weer eens terug!

Goede kamer en ontbijt, maar prijs-kwaliteit verhouding voldoende, niet top
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Prijs-kwaliteit verhouding voldoende, niet goed, door hoog weekend tarief. Bij het boeken voor mij niet duidelijk dat ontbijt en "handlings" fee niet waren inbegrepen. Klacht hierover is goed behandeld.

Kamer was goed, alsook ontbijt.

Een aanrader
    • Standaardkamer

Fijne kamer. Zeer vriendelijk personeel. Koffie/thee in de lounge altijd verkrijgbaar en ook een koffiemachine op de kamer. Heerlijke douche. Waardebonnen ontvangen voor enkele horecabedrijven.

Geweldig een aanrader !
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Terwijl ik schuilde voor de regen werd ik gebeld door het hotel met de vraag wanneer de verwachtte aankomsttijd was. Toen ik vertelde dat ik aan het schuilen was voor de regen, kwamen ze een paraplu brengen. Wat super aardig personeel . Het hotel ruikt heerlijk naar rituals. Ik ga vast nog een keer weer.

Prima voor een nacht.
    • Standaardkamer

Het uitzicht, was erg beperkt. Voelde mij daardoor nogal opgesloten.

Bed was heerlijk. Koffie en thee continu gratis. Het ruikt overal heerlijk. Bank in de lounchehoek op de begane grond dankbaar gebruik van gemaakt. Fijn plekje.

Het was fijn vertoeven op Ameland - van Heeckeren Hotel
    • Standaardkamer

De incheck tijd van 16.00 vind ik laat.

De koffie en thee faciliteiten met wat lekkers erbij. Ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel. De locatie is perfect: centrum van Nes!

Heerlijk!
    • Standaardkamer

De douche lekte op de houten vloer: zonde! Was niet goed gekit, maar zou worden geregeld, direct na de paasdagen. Ik had er overigens geen last van, het was alleen zonde van de vloer. Wat ik jammer vond (het viel me niet tegen, maar was jammer), is dat er geen hotelbar/restaurant bij zit, maar dat is eigen voorkeur.

Het personeel is buitengewoon vriendelijk en geeft je het gevoel alles voor je te willen doen. Probleemoplossing uitstekend. De kamer (40) was mooi, comfortabel en rustig. Superleuk detail (en voor mij nieuw): het nachtlampje op het toilet. De koffie/thee/koekjes in de gang zijn hartstikke luxe, verwelkomend en fijn. We hebben ook een paar keer gebruikgemaakt van de gezellige lounge/zithoek.

We hebben genoten!
    • Comfort Kamer

Het ontbijt is heel erg duur maar heel vers en uitgebreid. Het personeel was top. De douche was heerlijk en de bedden ook. We willen graag Mark van de receptie bedanken voor de goede zorgen en onthoud: scherven brengen geluk!

Na vorige ervaring, dit keer teleurstellend.
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Dit was voor mij tweede bezoek aan van Heekeren. Omdat ik de eerste keer verrast was door de fijne kamer, goed bed, heerlijk ontbijt heb ik mijn partner enthousiast gemaakt om mee te gaan, zijn eerste keer. Het viel door die hoge verwachtingen wat tegen. Zeer rumoerige kamer door overdag werkzaamheden(?) in kamer boven ons. Daranaast een zeer nadrukkelijk en permanent geluid, ook s’ nachts, van leidingen?....Het leek wel alsof iemand op onze kamer stond te douchen. Ook terwijl airco helemaal uit stond! Na melding bij de receptie zou ernaar worden gekeken, maar dat kijken heeft niet geholpen. Karig met handdoekken. 1 badlaken per persoon is te weinig als je jaren wast. De matras wel heel zacht, met zijn tweeen lig je in een kuil. Het ontbijt was bomvol, geen plek, enorme herrie, erg aangevreten buffet wat de bediening niet goed bij kon houden, verbrande croissants, kortaf meisje in de bediening (Oost blok meisje). Kortom, waar ik de vorige keer enorm enthousiast was over de meer waarde, waren we nu gewoon teleurgesteld. Kleine dingen... maar toch!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Romantische suite; Super hotel!
    • Luxe Executive Suite met Dubbele Regendouche en Dubbel Bad (2 Volwassenen)

Centrale toilet in de hal was smerig, opdringerig verkooppraatje over andere horecagelegenheden van de eigenaar op het eiland

Top kamer, luxe kamer, mooie indeling, gratis koffie in de lobby, bonenmachine op de kamer

Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding
    • Standaardkamer

Wij hadden de standaard kamer geboekt! Het dekbed was wat dun voor de tijd van het jaar en het zou fijn zijn als je het douche gedeelte iets meer kunt scheiden van de kamer. Nu kon je het gordijn maar tot de helft dicht trekken. Voor iets meer privacy is het prettig als je het helemaal dicht kunt trekken.

De ligging, midden het dorp Nes. Wat ook fijn was dat het ontbijt elke ochtend weer andere soorten broodjes had. De lounge is ook een pré, onbeperkt koffie, thee én koekjes 😊 Het bed slaapt ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

geslaagd
    • Comfort Kamer

er was in deze kamer geen kastruimte aanwezig vooraf geen info over het wel/niet ontbijt

Het ontbijt was perfect ! koffie op de kamer was van goede kwaliteit vriendelijke medewerker/sters

Fijn en comfortabel verblijf op een perfecte locatie
    • Standaardkamer

Vooral snachts heel koud. Een constant voelende tocht. En de douchecabine is niet heel privé.

Het ontbijt was echt geweldig! Nog nooit zo kwalitatief en uitgebreid ervaren. Ook heerlijk bedlinnen en een hip en landelijk interieur. Fijne sfeer in het hotel. Veel aandacht voor klant. Zou zo weer boeken!

Heerlijk verblijf op Ameland
    • Luxe loft met Regendouche voor 2 Personen (2 Volwassenen)

Het was erg koud in onze kamer, en de temperatuur was pas goed op het moment dat we weg gingen. Ook was een extra handdoek prettig geweest.

Prachtige kamers! Goede ligging en prijs/kwaliteit verhouding. Het ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel. De lobby was mooi ingericht met gratis koffie, thee, koekjes ed. Super hotel!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Kwaliteit cq functioneren div.
    • Standaardkamer

Kwaliteit cq functioneren div. apparaten: safe defect en genereerde onregelmatig pieptonen (ook ‘s nachts), goedkope wekker tikt, trendy radio doet het niet.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

SUPER
    • Luxe Executive Suite met Dubbele Regendouche en Dubbel Bad (2 Volwassenen)

Praktische van het bad midden in de kamer.

Super leuk hotel, mooie kamers. Minpunt bad midden in de kamer is heel mooi maar ook onpraktisch vanwege condens in de kamer, water op de vloer.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Het weer was niet denderend, maar het verblijf was top,een aanrader!
    • Standaardkamer

Muziek(muzak?) in de loungeroom soms nadrukkelijk aanwezig, gevraagd om de muziek te temperen werd keurig gevolg aan gegeven.

Ontbijt was zeer uitgebreid,meer dan goed!