Beoordelingen over Van der Valk de Bilt-Utrecht 4-sterren

De Holle Bilt 1, 3732 HM De Bilt, Nederland

#2 van de 2 hotels in De Bilt

• Beoordeeld op: 12 september 2018

mooie kamers, alleen jammer dat het tweepersoonsbedden zijn,...
    • Economy Tweepersoonskamer

mooie kamers, alleen jammer dat het tweepersoonsbedden zijn, je kan niet lekker tegen elkaar aan leggen omdat de matrassen wegschuiven, misschien valt er wat te regelen voor stelletjes

Comfortabel bed en kamer en ruime badkamer met aparte douche...
    • Economy Tweepersoonskamer

Je moet eerst met je bagage een trap af om vervolgens een gang door te lopen om dan bij de lift te kunnen komen. Als je een zware koffer hebt is dat niet handig. Verder vond ik de wandelgangen heel sfeerloos. Gelukkig was de kamer daarentegen wel modern en sfeervol.

Comfortabel bed en kamer en ruime badkamer met aparte douche en bad. Ook fijn dat er een waterkoker aanwezig was. Heerlijk uitgebreid ontbijt met echt vers fruit (niet uit blik).

Ik heb heerlijk gegeten en mede door de service van de ober...
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Ik heb heerlijk gegeten en mede door de service van de ober zit ik hiervan nog na te genieten. Als helaas tegenwoordig alleenstaande is het fijn als er net dat beetje meer aandacht aan je besteed wordten dat deed hij. Ik kom hier al jaren omdat ik vroeg bij het UMC moet zijn en ben altijd tevreden. Ook het personeel aam de balie is erg vriendelijk . Dit is echt een van de betre V>D.Valks!

veel gemak
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De wc borstel was niet echt hygiënisch. Het ontbijt zat niet bij de boeking. Ik had voor één persoon geboekt maar er was voor twee gereserveerd.

het hotel ligt in een mooie omgeving Het personeel is vriendelijk De kamers zijn netjes en goed uitgerust Het eten was van goede kwaliteit, lekker en niet duur

teleurstellend

De kamer viel tegen. Ons bed (kamer 105) was omschreven als tweepersoonsbed, maar het waren twee bedden met een topper erop, met een aanmerkelijk niveauverschil. Worst of all: 's ochtends wakker geworden met allemaal beten over mijn lichaam: bedwantsen ontdekte ik later! Mail gestuurd naar de receptie maar drie dagen later nog steeds geen reactie mogen ontvangen.

niet zoveel

Bedden, badkamer, ligging.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Ontbijt vonden we echt tegenvallen, smakeloos en om 9.45 (op zaterdag) was bijna alles al op. Moeten vragen of er nog werd bijgevuld. Om 10.15 werd de rest weggehaald. Treurig als je €14 p.p. rekent en aangeeft dat het ontbijt tot 10.30 duurt. Zondag daarom geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar bij het uitchecken stond deze wel op de rekening. Raar aangezien we geen ontbijt van te voren hadden gereserveerd. Tevens chaos in de bediening tijdens de middag/avonduren. Geen personeel met goed overzicht waardoor we echt bijna moeten roepen om aandacht. (20 min geprobeerd op normale manier iemand aan onze tafel te krijgen) Zones worden niet overgenomen. Personeel liep er ook niet echt bij alsof ze het geweldig naar hun zin hadden. Ik moest echt boos worden voordat ze snapten dat we niet zo tevreden waren. Afhandeling klacht? We werden geholpen. Geen excuses, niks.

Bedden, badkamer, ligging.

Uitstekend hotel op een gezellige locatie

Zeer gezellig en diervriendelijk hotel!!!! Goed ontbijt een terras waar je heel de namiddag kunt blijven plakken! Gewoon top!vriendelijk personeel, en hondjes zeer welkom,Wat ik toch ook heel belangrijk vind!

Ik heb slecht geslapen door niet-ademende molton.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het matras was bedekt met niet ademende molton. Hierdoor sliep ik slecht. Midden in de nacht wed ik oververhit en zweterig wakker. Dan heb ik de molton gevonden en verwijderd en verder goed geslapen. Het lijkt op slapen op plastic zak. Echt te min voor een 4-sterren hotel. In goedkope hotels controleer ik het altijd maar bij VD-Valk had ik het niet gedaan omdat zoiets alleen bij slechte goedkope hotel gebeurt. Tot nu toe. Kijk hoe andere hotels het oplossen zonder gasten te laten slapen op plastic alsof ze niet zindelijk zijn.

Gewoon VD-Valk kwaliteit.

Kamers schoon en ruim, prachtige badkamer, balkonnetje,...
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Wij zaten in het nieuwe gedeelte, daarvoor moest je trappen lopen. Mijn partner is slecht ter been, maar het is wel gelukt. We hadden ons natuurlijk zelf even moeten laten informeren hieromtrent, maar je verwacht het niet.

Kamers schoon en ruim, prachtige badkamer, balkonnetje, ontbijt meer dan uitstekend.

Goed verblijf. Dat weet je bij de hotels Vandervalk! super om fiets bij de hand te hebben!
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De 2e dag waren wij wat later aan het ontbijt en er was veel minder te verkrijgen. Brood heb ik dan moeten vragen. Gesneden fruit bleef leeg!

Kamer super!

Ontbijt slecht weinig keuze, geen lekkere broodsoorten en er werd niets bij gevuld, ook niet toen ik om yoghurt vroeg. Het was er niet meer werd er gezegd. Bedden van slechte kwaliteit je rolde naar elkaar toe vanwege een kuil in het bed. Personeel aan de balie stonden met elkaar te praten en tegelijkertijd ons in te checken onbeleefd dus. Bediening ontbijt zaal ongeïnteresseerd en niet behulpzaam.

Bediening op het terras goed en vriendelijk.

Uitstekend verblijf voor zowel zakelijk verblijf als vrije tijd

Helemaal niets

Een mooi gerenoveerd hotel prachtig gelegen aan de bosrand en aan de fietspaden die dit mooie gebied doorkruisen. De Bilt en Bilthoven zijn voor de gemiddelde wandelaar goed te belopen. Kamer is modern en compleet met waterkoker, Nespresso en mini koelkast. Grote TV en ruime inloopdouche.

Qua faciliteiten en kamer prima, eten was helaas van de beruchte vd Valk kwaliteit, ondermaats.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Diner, de risotto van mijn vrouw was super zout, de gevulde weidehoenfilet van mij gortdroog. Op de opmerking van het zout werd gezegd dat dit door de combi met de andere groenten en salsa zo ervaren kon worden, maar dat het zo hoorde. Vond ik niet sterk, wij beiden vonden dat er veel te veel zout in het gerecht zat.

Kamer, ruim, comfortabel met grote moderne douche.

Aangenaam, en voor zeer schappelijke prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Beddekussens beide veel te dik en te stug. Suggestie: twee verschillende aanbieden, zou grote verbetering zijn.

Kamer was vlekkeloos, en duidelijk recent opgeknapt. Ontbijt was prima, alles vers en smakelijk. Geluid van buiten (hoofdweg voor de deur) bijna afwezig.

Bovenal heerlijk ontspannend zeker met terras en zwembad. Geen last gehad van andere gasten.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Evt slippers om naar zwembad te gaan. De kloof tussen de twin beds te breed, je viel er steeds tussenin

Elektrische fietsen juist de zadels waren te hard. Zalige douchen

Heerlijk gefietst en goed uitgerust

Bediening bij het diner: Één persoon (zonder echte leiding) op een nagenoeg vol terras (ong. 40 personen) is toch echt te weinig. Herhaaldelijk moeten aangeven of het drankje of eten nog kwam. Sommige gasten liepen daardoor ook weg.

De kamer was lekker ruim en schoon. Sanitair zag er mooi uit en belangrijker het was schoon. Personeel aan de receptie bij het ontvangst was zeer vriendelijk. Ontbijt met ruime keuze

Geweldig dat onze hond overal binnen mocht , in de kamer, in...

Er zit amper druk op het water van de douche en het ontbijt viel wat tegen (slechte koffie! Kaas, eieren e.d. uitgedroogd. Geen stroop bij (wederom uitgedroogd) pannenkoekjes. Algehele keuze wel heel erg goed!)

Geweldig dat onze hond overal binnen mocht , in de kamer, in het restaurant, op het terras. Dit was dan ook de reden waarom we dit hotel hadden gekozen alsmede vanwege de ligging.

• Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Ik kon zonder veel gedoe een fiets huren om naar de Uithof te fietsen. Ik werd bij de receptie steeds heel vlot en vriendelijk geholpen. Heel uitgebreid ontbijt. Koffie-zet-faciliteiten op de kamer

Gedateerd en prijzig

Hotel is behoorlijk gedateerd. Prijs was exorbitant voor wat we kregen. 504 euro voor 3 nachten. Lege minibar

Prima ontbijt met veel keuze, ruime en schone kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

de locatie is prima voorafgaand aan een bezoek aan de beurs.
    • Economy Tweepersoonskamer

de locatie is prima voorafgaand aan een bezoek aan de beurs. In mijn optiek nog beter dan direct naast de beurs in Utrecht. Prima locatie, goede prijs- kwaliteit verhouding. Gewoon goed verblijf, niets op aan te merken. Parkeren een zegen

De vraag of we terug komen
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De airco in de kamer maakt teveel lawaai en toen we die uitzetten en de deur open deden hadden we hetzelfde lawaai van buiten; hiermee werd onze rustige kamer niet een plek waar het fijn slapen was, jammer

Grote kamer lekker eten vriendelijk klantgericht personeel goed bed mooie badkamer locatie dichtbij snelweg late uitcheck

Prima verblijf en van alle gemakken voorzien.
    • Economy Tweepersoonskamer

Toch nog wel ver naar het centrum van Utrecht en hoewel dit niets met het hotel te maken heeft waren wij met de auto best veel kwijt voor het parkeren voor een dag (meer dan 27 euro). De prijs kwaliteit was prima voor onze boeking maar met die extra kosten kan ik ook overwegen een hotel in het centrum te boeken.

Goede comfortabele en ruime kamer. Ontbijt was uitgebreid en lekker.

Dat ik 's avonds nog eens frisse plos kon nemen in het...
    • Economy Tweepersoonskamer

bordje op de deur van het zwembad was onopvallend en zo lang moeten zoeken

Dat ik 's avonds nog eens frisse plos kon nemen in het zwembad en dat het resteaurant onwaaarschijnlijk verfijnd was! Ik had me verwacht aan een verouderd hotel maar de blok waar ik in sliep was splinternieuw!

Het was een fijne ervaring.

Ik had een hondje bij van 1 kg en 800 gram ik moest net als mensen met een Duitse herder 10 euro per nacht betalen. Zou het niet beter zijn dit in 3 categorieen onder te verdelen ?

Ontbijt was goed maar toch wat veel brood en dergelijke die voorverpakt uit een supermarkt komen ! Het personeel is uitermate vriendelijk !!! Het eten in het restaurant was prima ook garçons en diensters waren super vriendelijk !!!

Prima.

Er was geen (overdekte) fietsenstalling voor de gasten aanwezig. Wel een gemis in deze tijd.

De locatie was prima ten opzichte van het UMC Utrecht. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Het verkeer dat langs de kamers aan de voorkant van het...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het verkeer dat langs de kamers aan de voorkant van het hotel continue (ook 's nachts) langs davert is lawaaierig. Als je dat niet gewend bent stoort het erg. Dus zaak om naar een kamer te vragen die niet aan de voorkant ligt.

Accomedatie was redelijk tot goed met prima ontbijt.

In restaurant naar onafgeruimde tafel verwezen. Na 10 minuten aan deze tafel nog geen personeel geweest om deze af te ruimen of bestelling op te nemen. Uiteindelijk ergens anders gaan eten.

Ontbijt zeer goed ruime keuze.

Uitstekende overnachting

Terras kon netter.

Prijs kwaliteit, ligging en goeie keuken. Mooi ontbijt en lekker diner. Ruime kamer en badkamer. Heerlijke douches. Alles zeer proper. Uitstekende service. Zeer goede wifi

Werk

Uitstekende kamers, rustig gelegen, Goed uitgerust met koffie en thee, uitstekende badkamer met douche en ligbad. Enorm vriendelijke bediening bij in en uitchecken. Accommodatie ligt gunstig direct bij uitvalswegen naar alle richtingen.

Zie boven
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het beddengoed niet fris en heel slordig de opmaak. De lakens in plooien en niet strak om de matras. Dit hebben nog nooit gehad bij een van der valk. Ook rommelig in de serre waar we wat gedronken hebben. I

De kamer prima

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prima.

Vond het (avond)eten wel heel snel op tafel staan, daar kreeg ik een soort 'gaarkeuken' gevoel van. En bizar grote porties. Vond de last minute prijs best stevig. En kamers hartstikke fijn en opgeknapt, de rest oogt wel wat oubollig/ouderwets.

Lekker gezwommen. Lekker ontbijtje. Lekker bedje. Lekker geslapen. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Erg lekker lekker (wild) gegeten in het restaurant, zeer...

Nogal lawaaiig. Aanhoudend schreeuwende vrouw midden in de nacht (die daar wellicht voor betaald kreeg) en laat terugkerende groepen collega's die daar blijkbaar overdag cursus hebben gehad. Wat ik persoonlijk ook altijd vervelend vind is dat 's winters het hele klimaatsysteem wordt uitgeschakeld, waardoor de kamer veel te warm wordt om comfortabel te kunnen slapen.

Erg lekker lekker (wild) gegeten in het restaurant, zeer attente bediening ook.

hotel op een mooie plek dichtbij het bos
    • Economy Tweepersoonskamer

Het matras was iets minder... te zacht en teveel vering. Maar voor de rest geen minpunt te bedenken!

Het totaalplaatje! Mooie locatie dichtbij de bossen. Uiterst correct en vriendelijk personeel. Ruime, schone kamer en uitchecken tot 12.00 uur. Zijn in de hotelbar geweest voor een drankje en een kleine snack en verder hebben we het diner en de lunch in het hotel genuttigd. Dat was allemaal prima. Bovendien is het een verademing om te zien dat het personeel plezier heeft in het werk en zich klant- en servicegericht opstelt. We hebben een heerlijk weekend gehad!

Praktisch voor op doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het gesuis van de airco en de afzuiging in de badkamer. Deze maakte veel lawaai. De losse bedden met springveren. 1 x omdraaien en je ligt 10 cm verderop. Hoge kussens. Maar prima voor n nachtje.

Ligging dicht bij snelwegen. Rustige kamer, lekkere douche!

truus
    • Economy Tweepersoonskamer

niets viel er tegen, houden zo

na weer bijna een jaar niet in Nederland te zijn geweest was het oer hollandse gerecht van boerenkool echt welkom; Kwaliteit prima

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima hoor diners waren goed. Omgeving is een plus.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Bij de lunch bestelden wij een uitsmijter. Vervolgens zie je gasten passeren met honden en het personeel gaat die honden aaien. Dezelfde serveerster brengt daarna mijn uitsmijter!! Hoort niet in de horeca. Toch? In zwembad zat teveel chloor in het water.

Ontbijt is prima verzorgt met goed aanbod. Ik miste wel mijn dagelijkse pindakaas!!

Mooie ruime kamer, zeer ruime badkamer, goed bed/matras...
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Alles was goed. Maar als ik toch wat moet noemen: De minibar was niet gevuld

Mooie ruime kamer, zeer ruime badkamer, goed bed/matras en een prima ontbijt

Heel erg goed
    • Economy Tweepersoonskamer

We hebben nu 4x bij Van der Valk in de Bilt geslapen en het is steeds zeer goed bevallen. Mooie locatie en niet te massaal.

De kamer en ook het ontbijt

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Ontbijt was heerlijk
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De temperatuur van de douche was te laag. Dit is aangegeven bij de receptie, die vertelde dat dit zo afgesteld is vanwege het activeren van het brandalarm als er te veel stoom is.

Ontbijt was heerlijk

Andere VdValk hotels doen beter, De Bildt behoeft dringend verbetering voor die prijs!

De versleten handdoeken in de badkamer zijn een dergelijk hotel onwaardig. Ook het karige ontbijt viel tegen en de ontbijtservice was beneden peil. Driekwart van de tafeltjes waren al 'gereserveerd' voor het diner, het brood was niet aangevuld en de fruitsappen waren aangelengd. Beide koffiemachines waren op een gegeven moment leeg en lieten dat duidelijk merken door geluid en lichtsignalen. Het duurde een eeuwigheid voordat het personeel ingreep.

De locatie is prima en we hadden een rustige kamer aan de achterzijde van het hotel

• Economy Tweepersoonskamer

Jammer dat er nog flink in het donker gelopen moet worden na de busrit vanuit utrecht centraal. Helaas kunnen jullie daar niets aan doen.

Geweldig verblijf! Heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

vermoeiend en teleurgestelde klant
    • Economy Tweepersoonskamer

2 nachten niet geslapen 1 nacht was er heel lawaai van het verkeer 2 nacht 2 was er een feestje op de kamer op kamer 229 en dat ging door tot in de ochtend rond een uur of 9. Daarna kon ik wel naar mn werk...U begrijpt dat ik niet erg blij uit het hotel ben vertrokken. De kerstsfeer het personeel in het restaurant was super :-)

ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Degelijk met sjiek randje.

Heel fijne gezinskamer! Gezellig en kinderen hun eigen tv. Dat was een feest! Klein minpuntje: bad ontbreekt. Voor kleine kinderen is dat wel prettiger dan een douche.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Functioneel zakenlieden hotel met alle comfort. Breng wel uw arabica oploskoffie mee.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De koffie is verschrikkelijk bitter, en er is geen ontsnappen aan: zowel in de ontbijtzaal als op de kamer is enkel bittere koffie te vinden. Koffie met een hoog gehalte robusta. Arabica lijken ze hier niet te lusten. Verschrikkelijk.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Een prima hotel voor 1 overnachting
    • Economy Tweepersoonskamer

De dame bij de receptie keek chagrijnig. Bij iedere vraag die zij mij stelde keek ze mij niet aan. Ze keek alleen naar haar beeldscherm of om haar heen. Dat gaf geen gevoel van 'Welkom leuk dat je er bent'

Het diner was uitstekend. En de bediening was zeer aardig. Een echte gastheer. Het ontbijt was uitgebreid en zag er mooi gepresenteerd uit.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima bevallen

Niets, het was prima!

Upgrade naar kamer met bad en ontbijt aangeboden door "meneer Van der Valk" was een leuke verrassing. Prima, schone kamer. Ik zou er zo weer boeken.

Goede service
    • Economy Tweepersoonskamer

Elektrisch oplaadpunt is niet over nagedacht. Daar staat een heg achter. Mijn aansluit punt zit ook achter dus je parkeert achterwaarts is. Je moet helemaal naar achter rijden om in het vak te passen. Dat is op zich geen probleem alleen dan kan je dus de achterklep niet meer open of dicht doen waar je nu juist de oplaad kabel in hebt liggen.

Goede service

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Zeer tevreden!
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Er ontbrak een kluis voor mijn laptop.

Mooie, ruime, schone kamer met balkon. Badkamer met douche en bad! Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten en prima ontbijt. Voldoende, gratis parkeerruimte. Prima locatie ivm cursus in Utrecht.

Confortabel hotel vlakbij Utrecht
    • Economy Tweepersoonskamer

Uitstekend hotel met confortabele kamers, voorzien van goede bedden en keurig sanitair. Het ontbijt is uitstekend en alles is netjes en in orde. Vanaf dit hotel reist men makkelijk per openbaar vervoer naar het centrum van Utrecht. Kamers zijn goed betaalbaar.

Voortaan ergens anders.
    • Suite

Wanneer een regendouche geïnstalleerd is, zorg er dan in elk geval voor dat er water komt uit meer dan 5 gaatjes... Dat het toilet in de suite überhaupt geen deur heeft is design-te-ver-doorgevoerd! Geweldig zo'n minibar waar niets, maar dan werkelijk ook niets in aangetroffen werd. En dan de herrie van al die welopgevoede Nederlandse kinderen....

De vriendelijkheid van het personeel.

Niet geweest i.v.m. verkeerd geboekt, jammer genoeg komt van der valk niet tegemoet

Eigen schuld is dikke bult, ik was in de veronderstelling dat ik voor het weekend van de 14e had geboekt, helaas bleek dat dus voor afgelopen weekend te zijn, wij hoopten nog op een coulante tegemoetkoming, maar helaas is dat niet mogelijk bij van der valk.

De kamer was keurig verzorgt en compleet.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kwaliteit van het meubilair in de bar, de stoelen hebben hun beste tijd gehad en waren niet al te schoon!

De kamer was keurig verzorgt en compleet. Het ontbijt was ruim voldoende

Fijn zorgeloos weekend gehad met z'n zevenen
    • Economy Tweepersoonskamer

De douche cabine had beter gekund. Onhandige douche en wateroverlast bij de deur

Ontbijt was uitstekend en goed verzorgd. Fijne sfeer. Verder kregen we tgv ons feestje een aardige attentie in de vorm van een doos bonbons. Werd door ons zeer gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Voor een goede prijs een fantastisch hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Alles was prima, we zouden het zo weer boeken.

Het hotel ligt wel langs een drukke baan aan de voorkant. We vroegen een rustige kamer en kregen die met uitzicht op het zwembad. Dit was zeer rustig en voor ons uitstekend. Vriendelijk personeel , mooie kamers, goede bedden en een super goede badkamer. We hebben er 2 avonden lekker gegeten ,ook het ontbijt was prima. Ook een prima busverbinding naar Utrecht.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

kort verblijf
    • Suite

Op dit moment word het hotel wat verbouwd. Dat mag ook wel, want het is een beetje een stoffige en oubollige bedoeling daar, vandaar ook dat ik erg verbaast was toen ik mijn suite inliep, die zag er namelijk prachtig uit, leek gerenoveerd. Maar hou vooral rekening met het feit dat er verbouwd word!

Ik zat in de suite, ik geloof dat er ook maar één is. Mooie kamer, heerlijk bad en een heerlijke douche. Kamer was lekker rustig, weinig lawaai van buiten of van de gang. Het ontbijt was er prima, 2x diner gehad, dat was wel oke, maar ik zou het niet geweldig noemen, goed genoeg.

redelijk, alleen te duur (te weinig comfort) in verhouding met andere hotels

De kamer is qua prijs kwaliteit verhouding onder de maat. Als je dit wegzet, tegen bijv vd Valk Houten. Die zijn een stuk goedkoper , kamers groter, mooier uitzicht en een stuk luxer. Dat luxer uit zich bijv in een bubbelbad en filmet op je tv.

gastvrijheid en bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Slecht slecht en slecht
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De service en de bedden ! Als je je kont draait op hey bed lijkt wiebelt de boxspring zo erg dat ik uit pure wanhoop om 5uur Snachts het matras van de boxspring heb afgetrokken en op de grond ben gaan slapen! Volgende ochtend toen ik dit vertelde was het enige wat ik te horen kreeg Oja ja ja we zijn al met nieuwe bedden bezig (ja hier heb ik natuurlijk niets aan)

Lief warm en hartelijk gevoel van welkom zijn.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Kwamen voor begravenis twee nachten geslapen eerste ichtend geen tijd voor ontbijt ivm vroeger vertrek rouwstoet. Snel broodje gesmeerd. De dag erop gewoon ontbeten en afgerekend. Tot onze grote verbazing hoefden we het eerste ontbijt niet te betalen. Een groot compliment voor jullie!!,

• Economy Tweepersoonskamer

Nette kamer maar wel duur, boven parkeerplaats, weinig extra, niets in minibar, ontbijt apart betalen.

Ligging goed, ontbijt netjes en uitgebreid. Personeel heel vriendelijk

Prima verblijf voor een weekendje vakantie rond Utrecht
    • Economy Tweepersoonskamer

Lekker eten op het buitenterras werd wat gehinderd door het lawaai van de weg die achter de heg ernaast loopt.

De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien.

Amper geslapen op veel te zachte matrassen
    • Economy Tweepersoonskamer

De afstand naar de kamer maar vooral de slechte matrassen, veel te zacht waardoor zowel mijn vriendin als ik gebroken wakker werden.

Dat we bijna een kilometer moesten lopen naar onze kamer en dat de bedden zo zacht waren dat we beide een masseur nodig hadden om pijnloos de dag door te komen...

Viel een beetje tegen voor een hotel van vd Valk.
    • Comfort Driepersoonskamer

Tijdens het douchen werd het water niet goed warm. Het werd steeds koud en warm. Niet alle (nodige) lampjes deden het. De kamer was heel koud (dankzij deze treurige zomer 😞) en kreeg de kamer niet warmer dan 20 graden (sorry, ben een koukleum 😬) Het was de moeite niet waard om er voor te gaan bellen omdat we er maar 1 nacht waren en kwamen er ook pas in de nacht achter wat er allemaal niet goed functioneerde. Je gaat er vanuit dat die dingen gewoon in orde zijn en daarom niet eerst alles gaat nalopen als je de kamer binnen komt. Ik heb het verblijf ondanks bovenstaande niet als heel negatief ervaren omdat het allemaal om dingen gaat wat geen grote ramp is. Maaaar....het zijn wel dingen die ik helemaal niet gewend ben van een van der Valk hotel. Wij maken niet heel veel gebruik van hotelovernachtingen (1 tot 3 x per jaar). Maar als we het doen is het wel altijd een van der Valk hotel. Deze ervaring was helaas wat minder.

Lokatie

locatie is goed
    • Economy Tweepersoonskamer

het bed. de matras was een soort s[ringmatras en heb geen oog dicht gedaan. Ben ik niet gewend van van der Valk/

moest naar umc utrecht en mocht geen ontbijt h4elaas

Genieten in het moderne vdValk!

Zou niets weten.

Alles was fantastisch!! Grote kamer, moderne grote badkamer, gezelig terras voor het hotel. We waren op de fiets en die mocht op de binnenplaats staan. Het eten was prima, personeel snel en vriendelijk. Kortom: genieten van het verblijf bij vdValk!

Een aanrader!
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen minpunten kunnen ontdekken.

De kamer was schoon en zeer comfortabel. De bediening was heel vriendelijk en correct en het ontbijt was heel uitgebreid.

Gastvrij, goed bereikbaar en fijne kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Bij de prijs voor de kamer had het ontbijt wat mij betreft inclusief mogen zijn.

Goede bereikbaarheid, mooie kamer en modern sanitair. Prima koffie/thee faciliteit op de kamer. Eten in het restaurant (diner) was ook top met vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Kamer, ontbijt en diner
    • Economy Tweepersoonskamer

Mijn vrouw is slecht ter been. Verzocht om een kamer dichtbij de receptie, maar hadden een in het bijgebouw: verder weg kon het niet.!!!!

Kamer, ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

heerlijk hotel, met fijne schone kamer, fantastisch personeel met goede en vriendelijk service

Fijne bedden, heerlijk bad. alles kraakhelder en schoon. Heel erg behulpzaam en vriendelijk personeel zowel bij de receptie, als de bar, als bij het ontbijt. Niks is te veel en hele goeie service.

De kamer was prima en de bedden uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het nespresso aparaat deed het niet dat vonden wij erg jammer .en een tip het restaurant mag wel wat variëren 3 dagen sperziebonen met komkommer is niet echt lekker voor de tourist laat staan dat je daar de hele week eet voor de rest zijn wij zeer tevreden

De kamer was prima en de bedden uitstekend

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

de kinderen hun bedden (en eigen tv's) stonden in een...

de kinderen hun bedden (en eigen tv's) stonden in een aparte ruimte achter een hoek gescheiden van de kamer zelf. Deze 'aparte kamer' vonden zij super

een overnachting met diner en ontbijt op weg naar Texel
    • Economy Tweepersoonskamer

bij het ontbijt een beetje een rommeltje omdat jezelf je ei moest bakken was ook niet voor iedereen duidelijk, mensen gingen ernaar vragen bij het personeel de rest prima

kamer was heel netjes, diner in restaurant prima

Heerlijk uitgerust en lekker gegeten: prima hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Details: Badkamer was gemoderniseerd en keurig, kranen moeten nog eens nagelopen want zaten losjes in het wasmeubel en muur. Nespresso apparaat overloopbakje was vol met vies water.

Gratis upgrade naar comfort kamer gekregen vanwege kapotte lift. Zeer vriendelijk personeel. Rustige ligging, goeie bedden, schone kamer en prima restaurant voor diner en ontbijt.

Ga voorbereid naar deze lokatie zodat je veel kan zien van de Provincie Utrecht.

Het restaurant is wel wat verouderd, als je het vergelijkt met andere van der Valk accommodaties , De parkeerplaatsen staan dicht op elkaar ,dus als je een grote stationwagen hebt moet je behoorlijk veel moeite doen om er uit te komen. Met zo'n autootje als ik heb kan je het overal kwijt. In de omgeving zelf is er weinig te doen dus zou je naar Utrecht, Amersfoort,Soestdijk uit kunnen wijken om te winkelen of naar de dierentuin te gaan. Het paleis Soestdijk is leuk om eens te zien van dichtbij, en het Kasteel de Haar in Haarzuilens is ook mooi om eens te zien maar er is voor kleine kinderen weinig te doen daar.

Het ontbijt was goed verzorgd zoals ik gewend ben van Van Der Valk. De kamer van luxe voorzien en was schoon wat ik ook belangrijk vind, Complete badkamer met douche ,toilet en bad.

Voor een nachtje prima, maar voor de maaltijden hoef je het niet te doen.

Bediening van het restaurant, onverschillig, onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Ik moest zelf vragen om een doekje over de tafel te halen. Spareribs waren lauw. Er werd niet gevraagd of ik nog iets wilde drinken.

Kamer was vriendelijk

Uitstekend en relax verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Enige minpuntje: de keycard van de kamer was niet correct geprogrammeerd, waardoor de deur de eerste keer niet openging. Een extra wandeling heen en terug naar de receptie (onze kamer was één van de verste) en het was opgelost.

Nette, ruime kamer; badkamer met douche én ligbad. Heel verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk de Bilt-Utrecht