Beoordelingen over Van der Valk Hotel Breukelen 4-sterren

Stationsweg 91, 3621 LK Breukelen, Nederland

#2 van de 4 hotels in Breukelen

Uitstekend verzorgd.

Bij geopende schuifpui veel geluid vanaf spoorlijn. Geen eigen balkon, je kunt doorlopen naar alle kamers op de etage (geen vrij gevoel). Afstand tot lift vrij groot als je slecht ter been bent.

Kamer en badkamer ruim, ontbijt uitstekend. Bij gesloten schuifpui geen geluidshinder van spoorlijn of snelweg.

Prachtige wellness suite met heerlijk stoomdouche (2persoons!

Helemaal niets!

Prachtige wellness suite met heerlijk stoomdouche (2persoons!), sauna en whirlpool! Perfecte ontspanning na een dag verhuizen! S avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt uitgebreid en smakelijk. (Fotos laten maar deel v d kamer en wellness deel zien!)

Smaakvol en modern

Personeel op het buiten terras liet ons lang wachten voor we konden bestellen

De accommodatie is modern en smaakvol ingericht. Goede bedden met goede kussens. Een heerlijke badkamer en een Nespresso apparaat om 's ochtends te kunnen starten met een kop koffie. Verder over het algemeen prettig personeel met gevoel voor service. Ook de wellness en het zwembad is comfortabel en hygiënisch

teleurstellend!

Een sleutel waardoor ik de airco niet aan kon zetten. Ik dreef mijn bed uit voor 172,00 euro!! een winter deken op het bed bij een temperatuur van 28 gr.!

geen gebruik van gemaakt.

Mooi gelegen plek dichtbij snelweg waar we geen last van...

Dat er geen badjassen op de kamer waren en de bedden waren niet echt super

Mooi gelegen plek dichtbij snelweg waar we geen last van hadden. Spoor aan de achterkant van het hotel was soms wel storend. Mooie fiets omgeving

• Suite met Whirlpool

Jammer dat we een creditcard nodig hadden bij het reserveren. Gelukkig konden we samen met de medewerkers tot een passende oplossing komen.

De gehele overnachting was perfect. Vriendelijk personeel, goede service, heerlijk eten en een fantastische kamer.

De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is prima.

Als je er eenmaal met het openbaar vervoer bent aangekomen, besef je dat er weinig andere zaken zijn die je in de onmiddelbare omgeving kunt doen.

De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is prima.

Her verblijf was zeer aangenaam

Wij verbleven in het bijgebouw in de vierde kamer. Wanneer bij de ingang mensen praten kan je het gesprek volgen. Overigens zijn de kamers uitstekend

Het restaurant is uitstekend. Gezellig buiten terras.

Uitstekend 4 sterren hotel als uitvalbasis naar randstad

Verbouwing bezig, geen last van gehad omdat het weekend was. Alleen de stellages staan voor het hotel

Uitstekend 4 sterren hotel als uitvalbasis naar randstad

Het ontbijt was erg goed.

Op zich een prima kamer, alleen vonden wij het 2x1 persoonsbed niet fijn. Wij hadden voor een kingsize bed gekozen bij de reservering. De spatie tussen de 2 bedden heeft voor ongemak gezorgd.

Het ontbijt was erg goed. In de avond hadden wij bittergarnituur besteld. Ik gaf aan dat ik geen varkensvlees lust. De ober was zo vriendelijk en vroeg wat ik wel graag at. Mijn partner eet wel varkensvlees. De bittergarnituur werd opgediend met een apart mandje waarin de snacks met varkensvlees waren opgediend. Dit kom ik niet vaak tegen, dat er echt geluisterd wordt naar de klant en dat daarop wordt ingespeeld. Super fijn. Top bediening!! Hij kreeg ook een flinke fooi van ons.

Goed bevallen, we komen weer.

Ontbijt betreffende: De ontbijtzaal was rommelig. De opzet van het eten en drinken ( in hoeken) was slordig en veel te weinig ruimte. Er lagen 10 gebakken eieren te lonken. geen gezicht en niet hygiënisch.

Vriendelijk personeel balie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt was rijkelijk, voor elk wat wils.

De kamer was uitstekend.

De kamer was uitstekend. Schoon en ruim, koffie en thee faciliteiten op de kamer en een koelkast. De volgende dag gebruncht. Dat was overheerlijk, maar ook het gewone ontbijt hebben we hier regelmatig gebruikt en is onovertroffen qua keuze.

Redelijk

Lift is echt slecht. Oubollige uitstraling. Locatie tussen snelweg en spoorlijn. Niets te doen in de buurt.

Bed goed, kamer netjes en ruim. Badkamer was goed. Ontbijt was goed

zeer geslaagd en gezellig

We waren blij met onze kamers, van de snelweg hoor je niets, maar de gasten in de naburige kamers kunnen soms voor zeer veel overlast zorgen.....in het Novotel hadden we "dubbele" ingangsdeuren....en die zijn fijn als de gasten midden in de nacht geweldige herrie maken.....

Ontbijt is zeer goed en de prijs - 15.- Euro meer dan waard. We hebben 2x een diner gehad en dat was lekker. De eerste avond hadden we voortreffelijke, ervaren bediening....dat was beter dan soms de jonge kinderen die bedienen.

Prima centraal gelegen hotel

Het hotel ligt naast een spoorlijn, als je buiten zit kan dit hinderlijk zijn. Binnen daar totaal geen ladt van gehad, wel van de tv van de buren.

Ruime slaapkamer en prima ontbijt. Fijn dat ook onze honden hier mochten verblijven. Hotel is centraal gelegen in de buurt van station.

Prima verblijf voor short stay.

Douche in ligbad is niet erg handig.

Prima ontbijt.Zeer rustige en nette kamer. Ondanks nabijheid van drukke spoorlijn en A2 enkel storend geluid s' nachts ondervonden.

Goed ontbijt;

Roomservice kost E7,50 belachelijk. De kamers in het bijgebouw zijn onhandig omdat je niet binnendoor naar het hoofdgebouw kunt lopen

Goed ontbijt; prima bar

Kamer (wellness suite) was heel mooi!
    • Suite met Sauna

In het restaurant liep de gastheer niet met ons mee naar de tafel, maar bij de rest wel. Hierdoor leek het alsof het kwam omdat wij een jong stel zijn.. Verder was ons bad ook niet helemaal goed schoon gemaakt, er lag nog haren in van de gasten voor ons.

Kamer (wellness suite) was heel mooi!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Comfort, grote kamer, goede bedden.

Het is werkelijk smerig dat de rokers bij de ingang van het hotel staan. Door een walm naar binnen en naar buiten, kan er geen andere rokersplaats bedacht worden?

Comfort, grote kamer, goede bedden.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

kamer had een temperatuur van 17 graden terwijl de buiten...
    • Royal Suite

kamer had een temperatuur van 17 graden terwijl de buiten temperatuur onder nul was. duurde werkelijk 3 uur voordat de kamer weer op normale temperatuur was.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

fijne kamer maar slecht eten

De kamer had ontzettend droge lucht waardoor we slecht sliepen. het toilet zat zonder deur in de open badkamer, dus ook midden in de suite, niet fijn. Het eten in het hotel is slecht, bij het ontbijt oud brood en avondeten was koud en niet goed geproportioneerd.

Na een upgrade naar een royal suite was de kamer geweldig met een hele grote ruim opgezette badkamer met sauna. Een lekkere zithoek en ramen rondom waardoor het een hele lichte kamer was.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Te duur voor geleverde kwaliteit

Er werd verbouwd op de gang terwijl ik expliciet om stille kamer had gevraagd. Ook ‘s ochtend nauwelijks waterdruk waardoor gebruik douche haast onmogelijk (en koud) was

Horeca voorzieningen zijn goed en personeel vriendelijk

Een heerlijk weekend gehad.
    • Royal Suite

Tussen het hoofdgebouw en de nieuwe bijgebouwen zou een overkapping moeten komen. Vervelend om bij slecht weer/regen naar het ontbijt te lopen.

Schoon en netjes. Vlak de a2 en station.utrecht en amsterdam goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Alles was oké . Wel kleine klusjes te doen .

Kleine mankementen aan kamer . Nespresso lekt , knopje voor lavabo leeg te laten lopen was weg

Ontbijt perfect . Kamer proper en verzorgd Vriendelijk personeel Lekker eten in resto Terras voor mensen die willen roken

Perfect!

Mooie grote kamer. Lekker uitgebreid ontbijt. Super locatie en van daaruit met de trein naar Amsterdam. Gratis parkeren. Vriendelijk personeel. Avondeten ook lekker en goed. Een aanrader!

Zeer teleurstellende wellness suite
    • Suite met Sauna

We hadden de wellness suite. Op booking.com wordt geadverteerd met ‘open haard’. Dit bleek een gloeiende kooltjes lamp te zijn. De infra rood sauna bleken een paar lauwe gloeiende ijzerdraadjes ipv de bekende infra rood lampen en de stoomcabine was ook lauw, niet warm te krijgen. De bank is erg onconfortabel en in het vrij harde bed zat zo’n diepe kuil dat je niet lekker tegen je partner kon liggen. De nespresso lekte, hele bureau kletsnat

Kamer is groot

Prachtige kamer dicht bij station

Prullenbak was niet geleegd, er zat nog afval van de vorige gasten in. Badkamer meubel was niet goed stofvrij en op de spiegel zaten vegen van poging tot schoonmaken Verder was de kamer wel schoon

Heerlijk bedden, prachtige kamer

- luidruchtige housekeeping op de gang 's ochtends

- luidruchtige housekeeping op de gang 's ochtends - de eerste diner avond trage bediening in het restaurant - de tweede diner avond koele bediening in het restaurant (we moesten zelf een paar grapjes maken om de jongedame te ontdooien)

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Faciliteiten van het hotel zijn geweldig.

Wij hebben voor een Comfortkamer incl. ontbijt voor een nacht 149 euro betaald. Als je dan vervolgens tot 00:30 treinen hoort, om 06:00 gewekt wordt door treinen en niet veel later bouwvakkers hoort die bezig zijn het hotel te verbouwen dan zijn die 149 euro veel geld voor een korte nacht. Jammer, want qua faciliteiten is het echt een topper.

Faciliteiten van het hotel zijn geweldig. Makkelijk bereikbaar, station op loopafstand. Kamers mooi opgeknapt, heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Fijne kamers, goede bedden.

Het letterlijk kunnen verstaan van een telefoongesprek van de buurvrouw. Het toegewezen krijgen van een gebruikte, niet schoongemaakte kamer. Het dure fantasieloze ontbijt.

Fijne kamers, goede bedden.

Heerlijk relaxed

Vond het onderlaken / molton niet prettig I.v.m. transpireren. Persoonlijk vind ik het jammer dat de bedden los staan en deze gemakkelijk verschuiven wanneer je bij je partner wil liggen.

De nieuwe inrichting van de kamers, schoon en de rust in de gang bij de kamers was heel prettig.

Heerlijk even tot rust komen alvorens erin te vliegen.

de prijs was heel anders dan we gewoon zijn , maar het is steeds de moeite waard om hier te verblijven.

Vriendelijke ontvangst , ruime kamer , heerlijk ontbijt dat inbegrepen was in de prijs , super badkamer met bubbelbad en douche , toegankelijke wellness

Top voeldoet aan alle luxe

Ik kan geen tegenvallers noemen.. jammer was wel dat we geen zwembroek bij hadden want in het bij gebouw is ook een zwembad aanwezig.

Prachtige kamer in het bij gebouw. Van alle luxe voor zien zeker als je een dag deal hebt.

Nadenkertje

Bedden waren heel erg klein en hierdoor hebben we heel slecht kunnen slapen. Ramen kunnen niet open want dan is er teveel lawaai van de naastgelegen snelweg. Verder zat er tegenover ons een hond op de kamer die constant blafte.

Live cooking beviel ons erg goed. De kamers waren schoon. Het personeel vriendelijk en het zwembad was klein maar prima om even te relaxen. De ligging is erg goed. Met een groet.

Kamers en ontbijt goed maar bedienning in het restaurant ver onder de maat

De bediening veel te jong en we moesten overal 3 x om vragen en dan nog niet krijgen wat je wil . bv. Extra mayonaise gevraagd aardappel schijfjes koud en nog geen mayonaise en ook nog steeds geen drinken wij hebben nog nooit zoveel keer sorry horen zeggen .

Het ontbijt was goed

Prima, zoals je kan verwachten bij een Valk hotel

Ontbijt was gevarieerd en okay. Wij zijn geen mensen, die zich bij een ontbijt " vol eten". Service was prima. We kwamen laa t aan na een zakendiner in Nijenrode. Desondanks voldoende personeel aanwezig

Prijs is op zich echt prima, maar de 140 euro voor deze kamer en de 70 euro (stnd) bij Mercure in Afoort die net zulke mooie kamers heeft levert een net iets te groot prijsverschil op. Voor ca 100 euro voor een superior kamer zou ik veel vaker bij Vd Valk Breukelen boeken.

De luxe uitstraling van de kamer en het bijgebouw waarin de kamer zit.

Prima hotel voor overnachting in combinatie met bezoek Amsterdam

Regendouche bijna geen waterdruk en andere sproeier kon niet opgehangen worden. Heb met 1 hand shampoo uit mijn lange haren moeten zien te krijgen.

Onze bestemming was Ziggo Dome voor concert. Ligging hotel perfect om trein te pakken.

Kamer was prachtig maar verblijf viel enorm tegen door gebrek aan consumpties.

Lege minibar en geen roomservice voor alleen drankjes. 2 koffiecupjes aanwezig.. en dan verblijf je in een suite... erg karig en slecht geregeld.

Het ontbijt was heerlijk

Goede locatie direct naast station.

Eigenlijk niets Enige minpunt het eten was minder voor het geld wat we betaalde We kregen frietjes en gebakken aardappeltjes erbij die bijde uit de warmhoud bakken kwamen, dus niet gebakken maar zacht en taai. Verder niets aan te merken

Goede locatie direct naast station. Mooie kamers Goed ontbijt Vriendelijk personeel

Bezoek aan vrienden in Amsterdam en concert

Diner drie gangen viel tegen. Grote porties maar qua smaak viel het tegen. De kledingkasten op de kamer roken muf van binnen en dat trok ook in de kleding.

De kamer. En het personeel

Aanrader, zeker de moeite waard

alles was prima

Goed hotel voor een (zakelijke-) overnachting. slechts 3 minuten lopen vanaf het station. Vriendelijke medewerkers. Comfortkamer erg netjes geworden. Badkamer schoon, kamer schoon. Restaurant prima eten, ontbijt ruim voldoende aanwezig.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Verblijf an sich : zeer tevreden

Misleidend. Of Oorzaak booking, com. Of vd Valk: Overnachting moet altijd inclusief ontbijt aangeboden worden. Wij maar opscheppen tegen familie en vrienden. Prachtig, hotel Breukelen, niet duur.... Bij de balie: wilt U het ontbijt ook nog even afrekenen. Echt waar: opa of over-opa van der Valk, die het klootjesvolk naar het hotel heeft gebracht, de Grote met zijn kers op de appelmoes Is het met me eens!

Alles ok

Uitstekend hotel als stopplaats op doorreis!

We gebruikten ook het diner in het hotel, maar de kippepastei als voorgerecht viel echt wel tegen! Veel saus met twee piepkleine stukjes kip!

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Verzorgd en uitgebreid ontbijt. Ruime, nette kamer en rustig gelegen en een voortreffelijke geluidsisolatie.

goede locatie om verder met de trein Amsterdam aan te rijden.

Het restaurant en menukaart kunnen t.o.v. de andere Van Der Valk hotels echt wel een opfrisser gebruiken. het eten val tegen, vooral als je met allergenen rekening moet houden, blijft er niet veel van de kaart over wat je nog wél mag eten. Geef mij dan maar vd Valk Houten...

goede locatie om verder met de trein Amsterdam aan te rijden. ruime kamers, aangenaam zwembadje om even lekker te plonsen.

Terrible arrogant and unfriendly staff, don't go there

Staf is zeer onprofessioneel en onvriendelijk, totaal niet klantvriendelijk. Op de vraag waarom de fitness om 21u sluit was het antwoord "u denkt toch zeker niet dat we voor 1 persoon een fitness openen" Opmerking manager tegen desk medewerker: " je hoeft toch niet met een klant in discussie te gaan, we gaan toch niets veranderen en niet helpen" Schandalig en Valk onwaardig.

Hotel zelf ziet er niet slecht uit

Ideaal mooi hotel voor steden trip of concertbezoek A'dam

Toeristische informatie over Amsterdam (Glossy) alleen in het engels

Ontbijt, mooie kamers en ondanks dat het hotel naast het spoor ligt hebben we hier geen hinder van ontvangen.

Genoten van het verblijf bij van der Valk Breukelen.

Niets viel tegen. Een aparte ingang naar de inpandige stalling is een verbeterpuntje.

Kamer was zeer schoon. Ruim ontbijt. Vriendelijk personeel. Geluid van snelweg en spoor was niet hoorbaar op de kamer.

Prima hotel om een concert in Amsterdam te bezoeken

Op de badkamer was het toilet, de wastafel en de spiegel wat laag voor lange mensen.

De ligging van het hotel is perfect om in Amsterdam een evenement te bezoeken. Zeer goed bereikbaar per auto en per trein. Verder was de airco op de kamer zodanig nauwkeurig in te stellen qua geluid en temperatuur dat we er 's nachts goed bij konden slapen. Het ontbijt was goed verzorgd en ruime keuze.

Top locatie!

De douchewand van de inloopdouche is aan de korte kant. Hierdoor ontstaat er vrij snel een waterballet in de badkamer (standaardkamer)...

We hadden het hotel geboekt om een concert in de Amsterdam Arena te bezoeken, de locatie is dan ideaal. Op loopafstand van Station Breukelen en nog geen 20 minuten tot de Arena. Veel concertgangers in het Hotel dus een prima sfeer!

Heerlijk relaxen....zelfs met kinderen!
    • Royal Suite

Zwembad is beetje klein als er veel mensen gebruik ervan willen maken. Maar het is er mooi en heerlijk. En jammer dat ik net een dag te vroeg was voor Live cooking restaurant, maar heb evengoed heerlijk gegeten!

Personeel geweldig! Ontbijt heerlijk en in het algemeen is dit een mooi top hotel!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

een aanrader!

eigenlijk niets

Heerlijk uitgebreid ontbijt, compleet met allerlei warme dingen, zoals pannenkoeken enzo Meeste hotelkamers zijn erg warm, deze zeker niet, maar temperatuur is goed te regelen. Verwarmde spiegel in de badkamer, dus die beslaat niet. Goed bed, gezellige inrichting. Fietsen mogen mee naar binnen en staan veilig in een vergaderzaal Restaurant heeft een mooie kaart en het eten is erg goed. Vriendelijke bediening!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Voor herhaling vatbaar !

's morgens nogal lawaaierige kuisploegen !

Ruime parking, ruime ( comfort ) kamer, prima bed en uitstekend geïsoleerd, goed restaurant, prima ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Koffie en thee op de kamer, handige en ruime kluis op de kamer. Handige ligging naast de A2.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Top hotel met een superlocatie

Helemaal niets.Ik ben bekend met dit hotel,dus ik weet wat ik kan verwachten.

De kamers zijn gewoon heerlijk en het ontbijt is echt fantastisch.Heerlijk met mijn dochter ieder jaar in dit hotel in combinatie met een dagje Amsterdam.Station ligt op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Zie foto

Als je aan de achterkant van het hotel zit heb je pech, de trein dendert vlak langs en je kijkt uit op de rommel van het hotel. Een comfort kamer boek ik dus niet meer. De matrassen van de comfortkamers lijken van plastic, je plakt er helemaal aan vast.

Het restaurant

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Voor de rest top

Het nieuwe bad in de kamers is erg glad bij natheid.Een persoon is hard uitgeglijd. Misschien een idee om een antislip matje in het bad te doen.

Ontbijt is top. Kamers mooi gere oveerd

Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

Alles was top in orde! Bij het ontbijt was er niets te kort, alles was aanwezig. De kamer met bubbelbad was mooi, proper en leuk uitzicht. Personeel super vriendelijk. We willen zo terug gaan.

Super verblijf!
    • Suite met Sauna

Er viel werkelijk NIETS tegen!

Het personeel is er werkelijk super! Ze proberen met alles altijd mee te denken. Hotel beschikt over 2 restaurants en in beide kan je echt heerlijk eten!! Maar pluim voor het personeel (receptie, hotel en schoonmaaksters)....TOP!

Top hotel in Breukelen

Erg warme broeierige bedden. Matras te hard voor partner, te zacht voor mij. Badkamer lastig vanwege douchen in bad. Erg laag toilet, voor senioren zou iets hoger beter zijn.

Super mooie ruime kamer, erg schoon. Prachtige tuin, vriendelijk personeel. Geweldig ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Nette schone kamer, prima parkeren, ruime badkamer.

Kamer te warm, airco werkte niet. Diner niet heel goed. Ham bij de aspergers smaakte goedkoop, pindarots toetje was veel te bitter.

Nette schone kamer, prima parkeren, ruime badkamer.

Top locatie en zéker een aanrader!

Bij het ontbijt ontbraken enkele kleine details ; citroen voor de thee moet je halen bij de gerookte zalmschotel (en als er dan nog is !) Waarom geen schaaltje bij de koffie/thee buffet? Voor zij die graag 'koude échte melk' hebben bij de koffie waren er geen melkkannetjes voorzien en werd het morsen met melk uit een glas.

Het fantastische diner dat we genoten op zaterdag avond! Asperges met zwezeriken en roquefort saus. Om duimen en vingers af te likken ! Daar bovenop de super vriendelijke bedienen , smaakte het nog des te beter. DE betaalbare " zeer lekker rode huiswijn " maaket het geheel compleet.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

aangenaam

Toen ik op de wc zat zag ik bovenaan de witte lavabo onder de kraan en de zwarte tafel, dat er een hele boord zwarte schimmel zat

Wat ik vroeg deden ze direct

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prettig, comfortabel verblijf.

Douchen in het ligbad. Wel een douche met goede straal. Uitzicht.

Ruime, modern ingerichte kamer met grote boxspring. Een zeer uitgebreid, heerlijk ontbijt. Vriendelijke ontvangst en medewerkers.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Aangenaam en comfortabel verblijf!

We wisten niet dat het balkon een doorlopende was, omdat we de deur openschoven en naar buiten liepen, een meneer op het balkon een sigaretje zagen roken :)

Ontbijt was goed en uitgebreid, kamer is ruim, schoon en licht ingericht! Personeel is vriendelijk en behulpzaam en meedenkend ;)

Mooi verblijf verzekerd!

Het uitzicht vanuit de kamer had beter gekund, maar was niet storend.

Zeer ruime slaapkamer met groot bed en koffie- en theefaciliteiten! Heerlijk ontbijt! Fantastische ligging t.o.v. station Breukelen!

Hadden een kamer aan de achterkant in het nieuwe gebouw en hadden toch wat last van de treinen die voorbijreden Als je een douche nam in de inloopdouche liep het water tot halverwege de badkamer

uitgebreid ontbijt Grote kamer (wij hadden een luxekamer in het nieuwe gedeelte) Grote badkamer Met de trein in 25min naar Amsterdam

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Lekker ontbijt, geef die mensen een plek waar niemand daar last van heeft

De ligging van de kamer, we hadden dus de pech dat we tussen de kamers gesitueerd waren waar prostitué's aan het werk waren. Als je dan 4x per nacht wakker wordt van geluiden die daar bij horen dan vindt je het niet fair dat je de volle prijs moet betalen voor zo'n kamer. Als we dat hadden gewild, hadden we een ander soort hotel geboekt. Jammer! Volgende keer kijken we toch anders naar hotels na deze ervaring!

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Heerlijke, ruime deluxe slaapkamer, snelweg dichtbij maar...

Het eten 's avonds was prima en lekker maar mag een tikkeltje verfijnder/beter nog; groente zonder sausjes is beter en de aardappelschijfjes waren steeds te donker en smaakten niet, wat brood voor het eten is ook welkom

Heerlijke, ruime deluxe slaapkamer, snelweg dichtbij maar super geluiddichte ramen. Het zwembad & de wellness waren zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Fijne overnachting in Van Der Valk Breukelen

Het extra bedrag dat je moet bijbetalen voor roomservice.

Een ruime keuze in het ontbijtbuffet, live cooking. Zeer vriendelijk personeel, propere kamers. Alle faciliteiten aanwezig. Een ruime parking.

Weekend Amsterdam

Prijs is te hoog, verhouding raakt zoek. Raam aan de buitenring kan niet veilig open staan. Immers doorlopend balkon, iedereen kan zomaar binnenlopen. Slapen zonder buitenlucht of risico lopen..

Kamer is fris en schoon, locatie ( combi met station NS) en lekker eten in restaurant.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Prima hotel met goede faciliteiten

Comfort kamer was prima en de sauna was heerlijk. Ontvangst was hartelijk, terwijl dit hotel toch ook gericht is op grote groepen, die daar op het moment van inchecken ook aankwamen. Het zwembad was voor zo'n groot hotel wat aan de krappe kant, maar daar heb je 's morgensvroeg geen last van.

prima accomodatie, goede verzorging geweldig personeel, allemaal even vriendelijk en behulpzaam

Wat ons betreft heeft het volledig voldaan aan ons gevoel.

De aandacht voor mij persoonlijk (rollator bij aanmelding). Men regelde Kamer met inloopdouche en zo kort mogelijk bij de lift. Daarnaast was het ontbijt optimaal en sfeervol (Pasen) De aparte bar zorgde voor een gezellige avond en weer prima bediening.

2 keer in dit hotel geweest mening goed hotel

Ik had gekozen bij boeking voor 2persoonsbed bij aankomst moest ik €20,- bij betalen dit vond ik vreemd, Heb dit dus niet gaan.

ontbijt heerlijk,kamer schoon.

goed.

de drukte bij het ontbijtbuffet. Niet overal logische opstelling, je moet je theezakjes links pakken terwijl je het app. rechts hebt staan en dan tegen de rij in moet. Opstelling buffet kan efficiënter mijn inziens. Door de hoekopstelling?

nette eenvoudige kamer, groot terras.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Erg nette kamer en een perfect ontbijt.

Uitzicht viel tegen. Je kijkt tegen een aantal containers aan.

Kamer netjes met goede (sfeer)verlichting. Eindelijk eens een kamer zonder vloerbedekking. Ligging t.o.v.station is ideaal.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Breukelen