Beoordelingen over Van der Valk Hotel Leiden 4-sterren

Haagse Schouwweg 14, 2332 KG Leiden, Nederland

#8 van de 17 hotels in Leiden

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Zalig bed
    • Superior Tweepersoonskamer Souterrain

Op de site lieten ze een suite zien met een grote bubbelbad in het midden van de kamer. maar toen we aankwamen kregen we een kamer in de kelder zonder uitzicht en een kleine bubbelbad in de badkamer voor 149€

Zalig bed

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 5 november 2018

• Superior Tweepersoonskamer Souterrain

Deluxe kamers mooier voorgesteld dan werkelijkheid Ontbijt was aan de magere kant Saladbar bij diner stelde niets voor

Vriendelijk behulpzaam personeel Grote kamers, balkon

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Vooor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Kamer 409 is lastig te vinden. Verwacht je niet in de kelder. Maar dat is een zeer klein detail. Het positieve overnheerst.

Ik ben geen grote eter. Daar wordt perfect op ingespeeld. Kleinere porties ook mogelijk.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

weekendje weg met mijn vrouw, genieten van het gastvrije Nederland.
    • Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

De martini mocht in een long drink glas met ijs en een schijfje sinaasappel. De gin tonic daar in tegen was top!

Het ontbijt was super! Het diner 's avonds was zeer lekker en verzorgd, vlotte bediening. Het interieur is aangenaam en gezellig. Het hotel bevindt zich op een mooie locatie en is vlot bereikbaar. Vriendelijk personeel, Leiden is ook een leuke stad om te bezoeken, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

was verder goed alleen de kamer was nier rustig lawaai van schilder die bezig waren en het verkeer,m
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Het restaurant ben ik luxer gewend bij van der Valk!

het ontbijt was goed/de kamer was goed . Het diner was in zoverre goed behalve dat je 2 dagen dezelfde groente krijgt slecht idee!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima alternatief voor Holiday Inn, waar het congres was.

Niets in het bijzonder.

Uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel, vlot in/uitchecken. Dichtbij het congres. Ik was er al geweest en het hotel was nog steeds even aangenaam.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Niet tevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

De reservering voor de tafels avondmaal op Vrijdag en Zaterdag om 19 uur waren ingenomen door andere personen niettegenstaande onze reservering bij de receptie en belofte van uw zwart geklede ober.

de bedden duwde ons naar de buitenzijde en de douche ruimte was niet comfortabel de afstand naar de kamers was te ver.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Leuke stad

Voor 750,€ 2 nachtjes met ontbijt, was ook een super kamer, wat heel erg tegen viel was dat ik iets was vergeten dat voor 1€ opgestuurd kan worden en daar dan 5€ voor moet betalen😖

Kamer geweldig, ontbijt goed

Ik vind alleen dat de douchebak met die krappe en oude...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Ik vind alleen dat de douchebak met die krappe en oude schuifdeuren absoluut niet meer kan anno 2018. Daarom zal ik niet meer een boeking doen in dit hotel!!

Ontbijt was goed, kamer was netjes.

Ruim van tevoren netjes gevraagd of we eerder in de familiekamer mochten ivm bruiloft. Hier ook netjes antwoord op gekregen via de mail. Bij aankomst bleek de kamer niet vrij, tot de jongedame zich plotseling bedacht dat als ik 35 euro zo betalen, de kamer wel vrij was. Rare situatie.

Ontbijt was goed, kamer was netjes.

Gezellig hotel met een mooie ligging aan het water. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
    • Comfort Driepersoonskamer Kamer met Balkon

Het meeste personeel was gelukkig erg gemotiveerd, maar er liep er ook een bij in het restaurant die er totaal geen zin in leek te hebben.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Ze hebben een gezellig terras aan het water.

Hotel is oké
    • Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

Personeel bij het ontbijt was niet klantvriendelijk. Twee medewerkers waren aan het mopperen over een klant, wat wij dus konden horen. Producten werden slecht bijgevuld en de brie was in zo'n grote berg op een schaal gelegd, dat alles aan elkaar plakte. Dit kon je dus niet pakken. Dame die eieren stond te bakken, keek erg boos, er kon geen lachje vanaf. Kamer was schoon, balkon helaas niet. Er lagen nagels, stond een vieze asbak en er lag allemaal as op het tafeltje. Ook in de gangen van het hotel was niet alles schoon. Ramen zijn vies en er staan vazen met nepbloem erin, waarbij de vazen bijna van matglas lijken.

Lokatie is super! Ligging van het restaurant is prachtig aan het water. Wij hadden fietsen mee en dan ben je zo in het centrum van Leiden of op het strand. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid. Kamer was ruim.

• Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Wat mij wel opviel, was dat het erg stoffig was bij de receptie.

Het ontbijt was heerlijk. De airco was heel fijn op de kamer. Alleen hadden wij de kamer in het souterrain en dat viel wel wat tegen omdat men niet naar buiten kon kijken en tegen een heg aankeek. De locatie was goed.

Zéér prettig Hotel, maar E.140 per nacht, iets aan de te hoge kant !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

De geldelijke administratie: zoals twee maal eerder ervaren, boeken ze als authorisatie de kamerhuur en een aanzienlijk surplus (aan evt. Meerkosten) af van je credit-card. Je moet ná betaling van de werkelijke kosten steeds bij thuiskomst Het Haagsche Schouw bellen om die authorisatie eraf te halen. Ze wijten het aan communicatie-fout, maar dat betwijfel ik ten zeerste. Voorts raden ze de Cliënten van Booking.com E.A. soortgelijke ondernemingen af om via hen te boeken. Ze verstrekken een coupon van E.5,- om bij de volgende rechtstreekse boeking te restitueren. Daar ik een "genius-verhouding"heb met Booking. Com denk ik daar niet over !! Niet netjes van een gerenomeerd bedrijf !!

Bij heerlijk warm zomerweer is het uitstekend toeven op het terras aan het water. Een echte aanrader !!

Grote comfortabele schone kamer met een goed ontbijt .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

De bediening in de brasserie. Niet druk maar duurde lang . Niet echt uitnodigend. De nootjes voor €4.50 opgewarmd in de magnetron was een aanfluiting. Taai en erg weinig.

Ligging tov onze festiviteit
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

99 eu voor een standaardkamer, souterrain en zonder ontbijt. Ivm de feestlocatie hebben we het toch gedaan, die was op loopafstand. Maar als er iets anders, met een betere prijs/kwaliteit verhouding was geweest, dan hadden we daar voor gekozen. Dit was een kostbaar nachtje slapen.

Ligging tov onze festiviteit

Ontbijt erg uitgebreid en vers, waar voor je geld.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

In verhouding niet echt goedkoop voor wat je krijgt, ondanks nette prijs voor die buurt.

Ontbijt erg uitgebreid en vers, waar voor je geld. Buiten zitten op het terras erg aangenaam bij het water.

Prima.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Wij verbleven in kamer souterrain waar amper uitzicht was. Voor ons niet zo'n probleem omdat we maar 1 overnachting hadden, maar je moet toch de volle prijs betalen.

Ontbijt was voortreffelijk.

Rustig genoten van het mooie terras, en het lekker eten. Mooie omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer Souterrain

Alles was oké, aangezien mijn man licht invalide is, vond ik het spijtig dat ik zelf met de bagage heb moeten sleuren tot op de 4de etage. Ook vroeg ik om bij het diner het eten voor te snijden en daar was het te druk voor in de keuken. Het zijn maar details toch vond ik het spijtig

We hebben een fijn verblijf gehad!
    • Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

Bewegwijzering van de parkeerplaats naar de ingang van het hotel bij aankomst! We missen een haakje om de handdoek bij de douche op te hangen

De rust in het hotel!

Bij goed weer is dit de ideale locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Vast tapijt op kamer is minder hygiënisch. Afrekening met ID restaurantkaart liep mis maar werd terug rechtgezet.

Ontbijt heel uitgebreid, met extra koeling van fijne vleeswaren. Veel lekker vers fruit. Voldoende afwisseling zoet/hartig. Kamer in souterrain groot met luxe badkamer. Diner en lunch naar wens.

Voor herhaling vatbaar!
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Kamer in kelder, geïrriteerde telefoon omdat we net iets te laat uitgecheckt hadden

Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker, vriendelijke bediening, shuttle service naar het centrum, fietsverhuur, verjaardagsmenu

Ontbijt buffet is netjes personeel vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Prijs kwaliteit verhouding. Kosten voor extra`s als fietsverhuur en ontbijt zijn aan de hoge kant. Dat terwijl de kamer prijs ook al aan de hoge kant ligt voor wat je krijgt. Ontbijt werd echter niet gecontroleerd, dus wellicht het proberen waard om zonder vragen toch van het ontbijt gebruik te maken. Dit komt de prijs kwaliteit ten goede. Beter nog als het hotel dit zelf aan zou bieden

Ontbijt buffet is netjes personeel vriendelijk. Wat sla en roomkaas zou een goede aanvullen zijn voor het ontbijt.

Oké maar prijzig.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

De kamers in de kelder zijn niet erg gezellig. Volgens de informatie zouden we na de fietstocht een drankje krijgen, maar daar hebben we niets meer over gehoord.

Het was oké, maar ook niet meer dan dat, zeker niet voor de prijs. Wel handig dat we er fietsen bij konden huren, maar raar dat de busshuttle alleen door de week naar het centrum rijdt. Het personeel is erg vriendelijk.

Prettig verblijf gehad, en zeker voor hethaling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Ontbijt was geweldig, vlees gekoeld, warm was warm, fruit en kwark gekoeld aandacht en goed nagedacht over het materiaal en gebruik voor de klant.

Prima hotel voor kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

De ligging van het hotel viel wat tegen: aan een drukke weg en ver van het stadscentrum. Er is wel om het half uur een bus om naar het centrum te gaan.

Het was een erg ruime kamer met een klein balkon, grote badkamer en goed bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Erg vriendelijk personeel.

We hadden een kamer op kelderverdieping, we waren zeer...
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

We hadden een kamer op kelderverdieping, we waren zeer ontgoocheld hierover, tevens gaf het uitzicht op een betongewelf dat vol vuil lag. Er was ook veel lawaai vd parking. Daarvoor betaalden we we meer dan 180€ ontbijt in! Schandalig!!

Ontbijt top, kamer was minder.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Kamer was deels onder gelijkvloers, was ook zo aangegeven bij de reservatie en dat wisten we wel, maar....van de receptie naar de kamer was het een ganse trip van trap op en trap af, door verschillende gangen. Kamer was redelijk donker, venster kon niet opengedraaid worden.

Lekker ontbijt, gezellig tafelen in het restaurant. Niets op aan te merken

Lekker weekend gehad
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Alleen de vloerbedekking in de kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe..

Het ontbijt was prima verzorgd. Zo ook de kamer, schoon en prima. Het terras buiten was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

prima hotel
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

jammer dat van de valk nog steeds niet een rekening kan geven bij inchecken, ´s ochtends veel te lange wachtijden om uit te checken badkamer niet schoon

prima hotel

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Mooi hotel
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Badkamer stond helemaal blank na aanzetten bad. Was niet fijn. Kwam wel meteen iemand kijken. Verder prachtige badkamer

Geweldig hotel. Ik werd gecompenseerd omdat de badkamer blank stond met een ontbijt.

5,5
    We kregen eerst een kamer waarin duidelijk gerookt was.
    • Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

We kregen eerst een kamer waarin duidelijk gerookt was. We kregen gelukkig meteen een andere kamer. De kamers mogen opgeknapt en opgefrist worden. Ze ogen uitgeleefd.

Kort maar over het algemeen aangenaam verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Eigenlijk weinig - misschien alleen dat het ontbijt vrij laat begint (7 uur), waardoor ik met een lege maag de deur uit ben gegaan.

Gemakkelijk per auto bereikbaar. Comfortabel bed, goede Wifi

Ontspannen

Housekeeping kwam vrij laat en was overduidelijk not amused dat wij al terug waren van ons uitstapje en dus op de kamer waren.

Mooie kamer met een prachtig vrijstaand bad!

Dik voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Verwarming matig. Aankomst een koude kamer. Wanneer je de stad in gaat voor bijvoorbeeld een stadswandeling en je komt terug op de kamer is de kamertemperatuur weer matig.

Ontbijt prima. Diner prima.

Prima locatie. Jammer van tijdstip ontbijt en één minder inlevende receptioniste.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Het ontbijt startte op zaterdag pas om 8:00 uur. Dat was erg onhandig. Het bekende probleem met de magneetkaart die het niet doet op een tussendeur en dat je dan van de receptioniste te horen krijgt: "de kaart was wel goed ingesteld maar ik heb het nog een keer gedaan". Ofwel : "sukkel, het ligt aan jou". Echt niet !!

Ontbijt is erg goed. Parkeren is erg handig. Kamers en bedden zijn prima.

Er wordt best wat meer aandacht gegeven aan de...
    • Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

Er wordt best wat meer aandacht gegeven aan de dienstverlening in het restaurant. Eenmaal je naar je tafeltje werd begeleid komt niemand de kaart brengen. Eenmaal de kaart ontvangen moet je erg lang wachten alvorens iemand de bestelling komt opnemen. Brood bij de soep moest ik tweemaal bestellen. De soep zelf moest ik teruggeven omdat ze onvoldoende warm werd geserveerd. Ook de koffie achteraf moest ik tweemaal bestellen. Als tegemoetkoming werd deze weliswaar niet aangerekend. Groeten van Guy

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Van der valk is een goed onderkomen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Vanaf valkenburg was het niet zo goed aangegeven dan zou het fijn zijn dat voor de rotonde een aankondig is dat je rotonde om moet om op het parkeer terrein tekomen en niet 3kwart gaat dan kun je ook voor parkeren.wij waren hier nog nooit geweest helemaal vreemd dus je moet overal op letten.

Ontbijt is altijd goed

alles super.

de hoogte van de badkamerspiegel (te hoog) en het slechte licht op de badkamer (geen spotje boven de spiegel)

alles super. fijne familiekamer met 4 losse bedden dus ideaal met tienerzoons!

Prima, comfortabel en naar wens!
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

De schoonmaak kan net iets beter op de details (denk aan lichtknoppen, plinten). Maar dat is een detail.

Comfortabele kamer (basic kamer in souterrain) met bubbelbad, goede bedden en breedbeeld tv. Makkelijk parkeren. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

In vergelijking met andere van der Valk hotels te duur.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Kamer stonk erg naar rook. Bedden waren slecht opgemaakt, laken niet over de hele matras en dekbed niet helemaal in het overtrek. Erg warm. Airco maakte zoveel lawaai dat je hierdoor niet kon slapen, dus die uit gezet.

Goede en vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Fijn bubbelbad, prima ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer Souterrain

Ik houd niet van klagen maar de matras was vreselijk. Twee bolstaande enkele matrassen met een groot gapend gat in het midden. Nog last van mijn rug.

Fijn bubbelbad, prima ontbijt.

verblijf was super, alles compleet en mooi!!!

Het regelen van hotel. Na alles geregeld te hebben ( heeft een medewerker voor mij gedaan omdat ik de site niet duidelijk vind ( maar dat kan aan mij liggen...) kreeg ik half januari een bericht dat mijn credit kaart is verlopen en dat de kamer geannuleerd werd. Bij direct bellen kreeg ik een dame aan telefoon die zeer stellig was dat ik zelf de datum van credit kaart had ingevuld... Dit houd ik dan maar in het midden, maar dame was niet geheel empatisch..

Kamer top! ontbijt super uitgebreid en goed verzorgt personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

meer dan waar voor je geld
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Ik had om een rustige kamer gevraagd. Op achterzijde tv zat wel aardig wat stof, maar ik had pas om 16.00 uur geboekt dus dan kan je ook niet verwachten dat zo'n kamer spik en span is.

Ik had een heerlijke rustige kamer. Pas s avonds ingecheckt dus verder niet gebruikt gemaakt van faciliteiten. Ontbijt was zeer uitgebreid. Locatie aan het water is fantastisch. Accommodatie heeft een mooie uitstraling. Ik zou hier zeker nog een keer boeken.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

We zoeken de volgende keer een ander hotel op

Avondeten viel tegen en de familiekamer stonk ontzettend naar rook, zelfs het beddengoed. Toen we thuis waren stonken zelfs onze pyjama's naar rook.

Ontbijt was goed

de Hygiene op de kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

de Hygiene op de kamer. In het bad lagen nog haren. In de WC zat nog ontlasting. Later merkte we dat het koffiesetje op de kamer gebruikt was. Deze zaten vol sporen van koffie, melk etc. Spullen daarvan waren overdatum. Ik ben hier vriendelijk mee naar het personeel gegaan. Echter werd er alleen een nieuwe melk meegegeven verder niets. We vonden het erg jammer. Later bleek dat de kamer inderdaad niet goed was gepoetst. En ook hier werd niets mee gegaan!

• Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

Het diner in het restaurant was echt niet lekker. Redelijk koud en vlees als rubber. Heel erg jammer en niet vd Vslk waardig

Goede kamers en heerlijk ontbijt

verblijf goed, qua diner zijn er betere van der valk hotels zoals,Zuidbroek,Houten ,Breukelen.

Het diner viel een beetje tegen. eten was niet erg warm en groentes hadden volgens ons lang onder warmhoudlampen gestaan.

ontbijt was goed. badkamer heeft krappe doucheruimte

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Het diner. Restaurant was gesloten wegens een besloten bijeenkomst. Diner in brasserie. Groente was koud en ook de frites. Waarschijnlijk te druk voor de keuken. Was jammer.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

zakelijk en redelijk

sfeer wat koel

Ontbijt bleek niet inclusief, prijs wat aan de hoge kant, besloten wat langer te blijven liggen en ergens anders lekkere vroege lunch gedaan, zelfde bedrag kwijt als ontbijt wel meer sfeer voor ons idee

Diner ‘avonds valt erg tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Diner ‘avonds valt erg tegen. Presentatie! Het oog wil ook wat. Rodekool op je bord en daarnaast nog een schaaltje rode kool. Variatie? Ver te zoeken.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

ruime kamer

we hadden een lunchpakket en voor een extra bolletje word EUR. 3,- berekend dit is veel te duur. voor 4 personen moest er 81,- betaald worden we waren er voor het werk en moeten goed eten

ruime kamer

Goed hotel buiten het stadscentrum
    • Comfort Driepersoonskamer Kamer met Balkon

Hotel ligt wel ver van het centrum (+/- 3 km). Brasserie is erg lawaaierig.

Hotel is mooi gelegen en gemakkelijk bereikbaar . De standaard en reputatie van de VAN DER VALK- keten worden hier prima waargemaakt ! Zeer uitgebreid ontbijt !

Zeer goed.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Douche. De douchekop was (vast) bevestigd aan de muur, niet met de hand hanteerbaar (om mee af te kunnen spoelen). Punt van aandacht, betreffende de kamer : hoewel uitstekend qua inrichting en faciliteiten, de ligging was onder het niveau van de begane grond (uitzicht, ter hoogte van het parkeerterrein).

Locatie, even buiten Leiden, uitstekend (aan het water). Prima combinatie oud- en nieuw gedeelte van het hotel. Bar met een klassieke ambiance, heerlijk. Zeer uitgebreid ontbijt. Alles top !

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ik en mijn dochter hadden dit hotel geboekt omdat mijn...
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Ik en mijn dochter hadden dit hotel geboekt omdat mijn dochter zaterdagochtend heel vroeg een examen moest doen in de buurt van Leiden. We hadden speciaal op de ligging en de mogelijkheid tot vroeg ontbijten gelet. Op de site stond dat ontbijt vanaf 7 uur was, bij aankomst in hotel hoorden we dat dat net dit weekend verplaatst was naar 8 uur. Toen wij aangaven dat dat wel heel vervelend was ivm vroeg wegmoeten was er geen enkele tegemoetkoming. Alleen "u kunt morgenochtend wel even gaan kijken of er al iets te eten is". Uiteindelijk zijn we moe en laat maar broodjes gaan halen bij da albert heijn...Nooit meer naar een van der Valk wat ons betreft

Kort maar krachtig.
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

De schnitzel bij het avondeten was bijzonder onsmakelijk en op zijn zachtst gezegd niet te pruimen. Er was geen structuur in het vlees te bekennen. Hierover een klacht ingediend.De keuken heeft de schouders opgrhaald en men ging verder as business as usual. Nooit meer een avondmaaltijd bij deze Van der Valk.

De kamer is modern en schoon. Het ontbijt is is goed en uitgebreid.

verblijf was super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Eten in restaurant viel tegen, groenten alleen gekookt zonder kruiden

ontbijt zeer uitgebreid, ruime kamer, vriendelijk personeel aan de balie, dicht bij de stad en zeer veel te zien in leiden.

ontbijt goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

ontbijt goed. Wel n lange zwarte haar in schaaltje v vleeswaren... en een ontvangst door iemand die demonstratief op dr horloge keek om 10.30....ietwat vijandig...

Centrale plek en goede prijs.
    • Comfort Driepersoonskamer Kamer met Balkon

Badkamer wat verouderd, kleine douche. Bedden voor ons te zacht, maar dat heeft te maken met wat je gewend bent.

Geweldige ruime kamer, geluidsdicht en mooi ingericht. Geweldig ontbijt, met heerlijk vers gemaakte omelet.

Een fijn verblijf in een goed hotel.

N.V.T.

Het was een goed verblijf in een keurig hotel met zeer nette kamers. Het ontbijtbuffet was erg goed met ruime keuze uit allerlei lekkere en verse dingen. Het personeel was super vriendelijk en attent.

Al gehele indruk is prima.
    • Comfort Driepersoonskamer Kamer met Balkon

Wij moeste 11.00 uit schrijven. Wilde om 12.00 in de brasserie wat drinken. Zou 12.00 open zijn. Wij zijn om 12.30 vertrokken. Nog steeds niet open.dat viel wat tegen.

Kamer was prima. Sfeervol. Met 3 volwassenen heel goed te doen. Ontbijt top.

Niet positief
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

Mijn bedrijf besteed jaarlijks ca. 10.000,-- aan Van der Valk gebruik, ik als eigenaar ben in een kelder terecht gekomen met zeer weinig daglicht. daarvoor moest ik betalen ruim 100,-- bij vertrek wordt mij gevraagd of alles naar wens was geweest. Op mijn reactie wordt ietwat geïrriteerd met ja u heeft een budgetkamer besteld, waar ik op reageerde dat ik mij daar gezien de prijs niet van bewust was. Verder geen commentaar. Na mijn koffers in de auto gebracht te hebben kwam ik even snel tot de ontdekking dat een budget kamer 74,-- kost en geen 109,-- Wij hebben inmiddels besloten niet weer naar van der Valk Leiden te gaan en hebben onze mensen en onze gaste gevraagd naar de ervaring aangaande andere Van der Van Hotels.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer Souterrain

Televisie. Ver vanaf bed en tijd van tv stond een uur achter, konden wij en ook de receptie niet gelijk zetten. TV programmas konden we niet op tijd zien.

Schone kamer, mooi en smaakvol ingericht en lekker ruim. We hadden een kamer in het souterrain waardoor geen geluid van buiten, heerlijk rustig. Ontbijt was geweldig, zeer uitgebreid. Personeel was heel vriendelijk en professioneel.

Tevreden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Er was die week geen shuttleservice naar de stad, niet met het shuttlebusje, niet met de watertaxi. Men had een alternatief kunnen aanbieden bv OV-kaart voor de lijnbus die een halte heeft voor het hotel. Nu hebben we 60 euro moeten uitgeven aan een reguliere taxi, bedrag dat we liever in de bar hadden besteed.

Mooie kamer, zeer verzorgd, ruime comfortabele bedden. Koffie- en theefaciliteiten aanwezig. Mini-bar is niet gevuld en geen verdere uitleg te vinden in de kamer. Erg luidruchtige locatie aan een drukke weg en net voor een ophaalbrug. Ontbijt was erg verzorgd in buffetvorm. Indien gewenst worden eitjes voor uw neus gebakken.

Overnachting met zijn tweeën

Ons viel niets tegen.

Zeer vriendelijk personeel en een mooie ruime kamer. Zelfs onze kamer in het souterrain was prima in orde. Nette badkamer en een opvallend comfortabel bed. Ligging buiten het centrum van Leiden levert een rustige atmosfeer. Ontbijt was zeer gevarieerd en van goede kwaliteit.

Een fiets-driedaagse met vrienden in Den Haag en Leiden
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

De kamers in het souterrain hebben wellicht niet dezelfde kwaliteit als de duurdere kamers op de verdieping maar dat heeft ons niet gestoord.

Heerlijk ontbijt op het terras aan het water, typisch Hollands. Uitstekend diner genoten op beide avonden en daarna nog even vertoeven aan de bar. Fijne accommodatie voor stadsbezoek aan Leiden en fietsen in de groene omgeving (de Kagerplassen). Heel veel bootjes op het water in de gezellige stad Leiden.

Van der valk exclusief?
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

2 Kamers niet hygienisch, wel een andere kamer gerkegen. Badkamer pas niet bij de gerenoveerde kamers(heel oud)! Eten vergeten van 1 persoon in het restaurant, 10 minuten later was het er nog niet helaas.... Houskeeping voor de deur, terwijl je niet bent uitgecheckt? Oplader vergeten in de kamer en niet gevonden?

Parkeergelegenheid en het meer was vlakbij

prijs kwaliteit is zeker oke
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

de frsidrankautomaat was defect, aperitief aan tafel besteld, maar aperitief was eigenlijk nog maar net bezorgd, en het voorgerecht was er al, ik persoonlijk vind dat men eerst op het gemak de aperitief moet kunnen opdrinken, alvorens men aan het voorgerecht begint te eten

ontbijt is zeker in orde, restaurant diner ook in orde; lekker gegeten

Heerlijk genoten bij vandervalk
    • Economy Tweepersoonskamer - Souterrain

de locatie van de kamer zelf , wij verbleven in een oud deel van het hotel wat niet op de foto staat bij het boeken, je ziet alleen een mooi wit hotel gebouw en wij verbleven in een ouder deel maar dit heeft weinig invloed gehad op het verblijf zelf want dat was uitstekend

Het bubbelbad in de kamer! ook het bed was super comfortabel , wij hebben heerlijk kunnen slapen , TV is ook een groot voordeel

heerlijk genoten samen met een vriendin

niets echt niet

Hele nette kamer en wauw wat hebben we leuk aan het water gegeten ik kom heel snel met mijn man terug. van der valk hotels zijn altijd top

Ideale overnachting voor Soldaat van Oranje, strand en dagje Leiden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

De geur op de kamer (was gesprayd of schoongemaakt oid met een geurverfrisser......vreselijk). De deuren eerst open gezet om het te neutraliseren

De centrale ligging voor onze uitstapjes. Het terras aan het water. De klantvriendelijkheid

De bedden en het ligbad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Jammer dat er geen mini bar zit. Je kunt er niks bewaren.en als het restaurant dicht is heb je dus mij te eten tot de ochtend erna

De bedden en het ligbad

beetje teleurstellend, zeker in vergelijking met een verblijf in een Van der Valkhotel in Middelburg
    • Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

Dat een kamermeisje om 9:00u aanklopte en meteen onze deur opende terwijl we nog niet klaar waren om naar buiten te gaan. Uitchecktijd was nochtans om 11:00 en we waren er voor 1 nacht, dus geen enkele reden om al aan te kloppen en sowieso niet fijn dat er niet gewacht werd tot we antwoordden, we kregen de tijd niet. Een deel van het ontbijt: de roereieren waren echt niet te eten. 's Avonds in de bar en 's morgens bij het ontbijt stond de airco wel hard en was het dus fris met tocht. Men vertelde ons dat ze het standaard op 21 graden zetten, wat oké is, maar de tocht (koude lucht die uit de vele roosters komt) was ergerlijk. Op de Bookingfoto zagen we dat je vanuit de kamer uitkeek op een mooie Hortensiatuin, alleen keken wij uit op de parking en als we op het balkon uiterst links gingen staan, konden we een glimp opvangen van die tuin. Niet iedereen was even vriendelijk, sommigen zelfs wat nors.

het comfort: al het nodige in de badkamer, kamer en de rest van het hotel was voorhanden, heel praktisch.

Geslaagd
    • Comfort kamer met balkon (uitzicht op binnenplaats)

Kamerpersoneel die geen Nederlands sprak.

Het ontbijt was zeer uitgebreid,we konden door het goede weer buiten eten aan het water(hoe mooi kan het zijn).

Het ontbijt en de gratis parking.
    • Comfort Driepersoonskamer Kamer met Balkon

Het eerste onthaal door de heer. Hij was niet zo vriendelijk, eerder afstandelijk en niet zo behulpzaam.

Het ontbijt en de gratis parking. Het was een zeer aangenaam terras om te vertoeven. De dame aan het onthaal was zeer vriendelijk in tegenstelling tot de heer.