Beoordelingen over Alp de Veenen Hotel 3-sterren

Ouderkerkerlaan 19, 1185 AC Amstelveen, Nederland

#8 van de 13 hotels in Amstelveen

om te slapen en te ontbijten okee...
    • Driepersoonskamer met Bad

de safe op de kamer was stuk, de ijskast op de kamer was stuk, er ontbrak een nachtlampje, waar ik na vragen een ander exemplaar voor kreeg (ander model)… om 5u 's morgens ging de tv aan zonder enige aanduidbare reden....het restaurant dat als zeer lekker wordt beschreven is bij nader inzien gesloten...

het ontbijt was in buffetvorm en okee...

Product redelijk, service matig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Uit de douchekop komt géén watet. Echt heel erg. De geboden oplossing was dat ze het zouden doorgeven? Ondanks afspraak dat ik gebeld zou worden voor oplossing, niets geregeld helaas. Ontbijt later deur open dan besproken. Bed behoorlijk zacht.

Prettige locatie, leuke opzet van kamer.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, maar blijf niet langer als één nacht.

We hadden een heel klein kamertje, die aan renovatie toe was, evenals de doucheruimte. Bv de zijkant van het bureautje heeft waarschijnlijk eens waterschade opgelopen en daardoor is het spaanplaat gezwollen. Er staat nog een ventilator i.p.v. een airco. In de douche hangt nog een douchegordijn te waaien.

Het was mogelijk 's avonds tot 12 uur nog iets te drinken te bestellen. Het ontbijt was heel goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zeer vriendelijke ontvangst ;
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Zeer vriendelijke ontvangst ; prijs-kwaliteit top ; 10 minuten stappen 25 min metro en je staat aan het Centraal Station van Amsterdam. Voor ons ideaal bereikbaar met de auto vanuit België, rustig en toch zeer dicht bij Amsterdam.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Als je niet al te veel hoogstaande wensen hebt, dan is het een prima hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

TV bediening (geen gebruiksaanwijzing aanwezig). Ook geen info over omgeving. Geen douche deur, dus badkamer geheel nat. Jammer, want de badkamer ziet er keurig uit. Parkeergelegenheid. De naam boutique hotel zie je in ontbijtzaal en receptie absoluut niet terug. Achterstallig onderhoud.

Kamer prima, goed bed. Fantastisch ontbijt, met echte koffie. Ligging ok, al hoor je de snelweg. heel duidelijk. Vlak bij centrum Amstelveen, Amsterdam en Schiphol eenvoudig en goed te bereiken.

Gastvrij en goed.

De badkamer is toe aan een onderhoudsbeurt. De douche en toilet was erg netjes.

Wij werden netjes en vriendelijk ontvangen. Wij sliepen op kamer Rokin, een nette kamer met een goed bed. Toen wij op de kamer kwamen stond de tv al aan met de tekst: Van harte welkom meneer......, we voelden ons erg welkom. Bij het uitchecken werden we zelfs uitgezwaaid!

Voor een nachtje is dit een prima hotel en qua locatie perfect.

De watervoorziening in de douche was slecht. De kraan van de wastafel werkte niet goed en de straal van de douche was erg minimaal.

De bedden lagen heerlijk en het ontbijt was zeer uitgebreid.

Prima hotel, iets te duur geprijsd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ziet er allemaal netjes uit maar het is het net even niet. Aansluiting los, wc los van de muur, gat in laminaat, stopcontact achter schakelaars licht.

Ontbijt was goed

Zeer prettig!☺
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het ontbijt was super!☺ Personeel erg vriendelijk! ☺ Zeker een AANRADER,👍 Eigenlijk in 1 woord GEWELDIG! Het hotel zit aan de weg maar wij hebben weinig last van het verkeer gehad!

aangenaam verblijf aan het water.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het ontvangstgeschenk was lief : appel en water , chocolaatje. Rustig aan het water en een beetje verder waren er restaurantjes. Dichtbij is een metro die je naar Amsterdam Centraal brengt. TOF

prima, maar zeer kleine kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Tv-kanalen werkten niet en receptie om navraag te doen was inmiddels gesloten. klink van de terras-deur was volledig verbogen. koudwater-kraantje van het fonteintje in de badkamer kwam spontaan los.

prima, maar zeer kleine kamer. prima ontbijt. goede locatie. vriendelijk personeel.

Prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De douche was wat apart. Het was een halve minuut warm, maar werd daarna weer koud. Het kostte wat tijd om dit goed uit te zoeken en daardoor was ik meer tijd kwijt dan ik op had gerekend. Kamers waren een beetje gehorig, vooral de deur naar de gang.

Ontbijt was prima, veel keuze. Locatie is uitstekend, vijf minuten lopen van een busstation. 's Nachts is het stil, dat is ook erg fijn. Bedden waren comfortabel; kamers hebben precies wat er nodig is.

De locatie is fantastisch, het ontbijt was goed en de mensen...

Ik vond de afwerking in de kamer jammer... er miste een dopje op de douche en ik vind een douchegordijn niet echt hygiënisch

De locatie is fantastisch, het ontbijt was goed en de mensen waren erg aardig en gastvrij.

Teleurstellend voor dat geld
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Een kok in de keuken, wij konden er niet dineren...zo wordt het toch wel een dure B en B. Wij boeken niet voor niets een hotel!!!

Mooie kamer , met balkon. En goed ontbijt.

Het ontbijt was prima.

er waren geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. het was niet toegestaan om koffie of thee mee te nemen naar de kamer. onduidelijk waarom niet. op deze kamer was er veel overlast van de drukke snelweg.

Het ontbijt was prima. gratis parkeren voor de deur fijn.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goed hotel voor citytrip Amsterdam.
    • Driepersoonskamer met Bad

Hotel is verouderd hierdoor heeft het personeel moeite de kamers echt goed schoon te houden. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Tempratuur in het hele hotel is vrij hoog.

Prijs-kwaliteitverhouding was goed. Vanaf locatie 5 minuten lopen naar busstation vanwaar een directe busverbinding naar centrum A'dam. Uitgebreid ontbijtbuffet was prima verzorgd. Bedden in familiekamer waren prima.

Voor een keer en een keer was goed niet meer of minder
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamers zijn klein ,bed is goed maar badkamer is aan renovatie toe, de knop om water te stoppen is stuk dus konden we geen bad nemen de douche kop hangt heel hoog moest stoel nemen om eraan te kunnen

Het ontbijt was verzorgt en goed er was voldoende keuze en een heel vriendelijke bediening tijdens ontbijt

Voor een nacht is het een super verblijf dichtbij het openbaar vervoer en winkelcentrum.

Enkele kamers zijn al gerenoveerd maar een goed douche gordijn zou fijn zijn deze was een beetje oud en vuil. En ook de radiatoren waren nog roestig misschien ook een aandachtspunt puntje

Het personeel was gastvrij en wat ons het meest verbaasde is dat je de koffie en thee niet hoefde te betalen als je te gast bent in het hotel. Er was in ons hotel kamer tevens een flesje water en appel aanwezig. Zelfs het chocolaatje hebben we op die er lag😄

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Lekker ontbijt

's Avonds (rond 24u) parkeren was bijna onmogelijk. Sorry, parkeren was uitstekend. In vorige beoordeling had ik een ander hotel in gedachten!!!

Lekker ontbijt

Goede plaats om te verblijven voor mij maar dus in het hoofdgebouw!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Kamertje in apart gebouw viel erg tegen, niet gezellig, kon geen raam open en bij douche nemen stond heel badkamer onder water. Ik ben beter gewoon in het hoofdgebouw :-)! Deur naar terras kon niet open. Misschien in de zomer als deur open gaat wel een troef dat je kan buiten zitten. Bedden waren zeer goed.

goed uitgebreid ontbijt buffet/ goede locatie

prima vertoeven, vriendelijk en gastvrij

wij konden niet om half drie in de kamer omdat deze nog niet klaar was we hadden al ingecheck en ze wisten dat we rond twee uur in het hotel zouden zijn.

Prima kamer, heerlijk ontbijt. prijs /kwaliteitsverhouding helemaal goed.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Goede prijs en goed ontbijt nu de kamers nog.....

de kamers zijn echt aan een opknapbeurt toe. Het bed kraakte enorm. Vraag me af hoe oud dit bed is. De prijs is acceptabel, maar betaal toch liever iets meer voor iets meer luxe en een beter bed.

aangezien ik heel vroeg weg moest, werd me aangeboden om alvast een meeneem-ontbijt voor me te maken. Zeer vriendelijk aanbod!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het ontbijt was fijn uitgebreid en het bed lag heerlijk!

De stopcontacten gingen uit als je de lamp uit deed, heel raar. En de badkamer had een stuk schoner gekund.

Het ontbijt was fijn uitgebreid en het bed lag heerlijk!

Goede verhouding prijs kwaliteit .

in de avond iemand aan de bar die wat kennis van zaken heeft over de drank. Tip ::Spelletjes/ kaarten voor de avond zou leuk zijn .

Goede verhouding prijs kwaliteit . Goed ontbijt met super koffie

Zeer goede locatie van waaruit je met het openbaar vervoer makkelijk overal naartoe kan.

Wij zaten in een kamer achteraan. Er was iets mis met de ramen : ze sloten namelijk niet 100 %. Daardoor kon je de autosnelweg net iets te goed horen.

De kleinschaligheid van dit hotel is juist haar sterkste punt. Je voelt je er heel snel thuis. Kleine gebreken worden onmiddellijk opgelost. Het ontbijt krijgt terecht zeer goed kritieken. Personeel is onberispelijk.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

top, paar kleine puntjes
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Top, maar eeen paar kleine puntjes: Moest helaas zeer vroeg vertrekken om vlucht te halen. Niemand aanwezig aan de receptie - terwijl er toch 24-uursreceptie aangeduid staat. Geen ontbijt omdat de zaal pas opengaat om 7 uur. Geen vervangoplossing aangeboden gekregen. De communicatie kan beter.

Kamers erg in orde. Bedankt voor de appel!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prijs-kwaliteit, goed hotel

Verouderde badkamer Weinig isolatie, geluid van de gang en kamers rondom

Goed ontbijt Vriendelijk personeel Mogelijkheid om in te checken tot 23.30u Rustige ligging Gratis parking

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Makkelijk voor 1 nacht

Badkamer was een beetje ranzig. Althans vond ik. Ontbijt was pas laat in de ochtend 7u. Was prettiger geweest als dat eerder kon.

Het chocolade die boven lag.

prijs-kwaliteit gewoon goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

eigenlijk niets...maar als ik toch wat moet zeggen, dan zou ik de douchekop even vast zetten

heerlijk uitgebreid ontbijt zeer centraal voor ons voor 1 nacht een prima plek

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Bed was zeer net , de matras was zeer goed.

Douche was erg glad, het gordijn was vuil en beschimmeld, de douchekraan was onderaan stuk met scherpe randen. Stopcontact was net boven hoofd in bed. Het nachtlampje was stuk. Geen stoel of krukje in de badkamer.

Bed was zeer net , de matras was zeer goed. De kamer was zeer goed verduisterbaar.

Een prima hotel voor één of twee overnachtingen nabij het dorpscentrum. Gratis parkeren!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er moet nodig wat aan het schilderwerk gedaan worden. Houtwerk van de kozijnen in de kamer op de bovenste etage aan de voorzijde totaal verrot, niet om aan te zien........!!!! Geen haakjes in de badkamer om je kleren op te hangen.

De centrale ligging nabij het dorpscentrum op ,loopafstand van gezellige restaurantjes etc. Vrij parkeren!

Prima middenklasse hotel

Enige minpuntje is wellicht de prijs van 80 euro die je normaal betaald, dat is aan de hoge kant. Ik had echter een booking.com aanbieding plus genius korting en betaald 53 euro. Dat was een prima prijs inclusief ontbijt

Vooral op zoover wat slechte recensies gelezen maar hier klopte mijn inziens niks van. Ja de kamers zijn klein en wat verouderd maar voor mij belangrijker: - kamer was schoon - fijne bedden en goede warme douche - gratis parkeren - centraal gelegen - prima wifi - heerlijk ontbijt - zeer vriendelijk personeel

Het is behoorlijk tegengevallen, deze tweede keer in dit hotel. Kom niet meer terug

Onze klacht werd bij het uitchecken (andere receptioniste dan de dag ervoor) niet erg serieus genomen. Bij aankomst was de kamer, die naast het hotel ligt, steenkoud, verwarming deed het nauwelijks en in de badkamer helemaal niet. Ons werd verteld dat deze kamer al lange tijd niet gebruikt was dus ook het bed was kil en koud. De vriendelijke receptioniste kwam vertellen hoe de verwarming wat warmer kon worden. De verwarming in de badkamer heeft het helemaal niet gedaan, dus 's morgens niet kunnen douchen. Ontbijt was prima en de tijd vriendelijk aangepast aan Kerstmis

Voor de prijs had ik meer verwacht.

Op de eerste ochtend was er geen warm water. Pas na urenlang wachten kon er gedoucht worden. Geen openbaar dichtbij.

Ruime kamer. Hulpvaardig personeel. Rustige omgeving. Goed bed.

redelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

badkamer steenkoud, als je hier gaat douchen ben je meteen ziek. stoep naar hotel schoongemaakt van sneeuw/ijs , stoep voor het hotel en de opgang naar de aanbouw niet, was spiegelglad,

kamer goed, bed goed,

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goed, niet te moeilijk maar alles voorhanden. Dichtbij het centrum van Amstelveen

Goed ontbijtje, wel een eitje of scrambled eggs maar helaas geen bacon...is meerwaarde vind ik

Prima kamer, schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2017

voldoende

ik heb tot nu toe weinig ervaring met verblijf in hotels, maar prijs-kwaliteit vergeleken met eerdere ervaring viel wat tegen heb ook wel een spinnenweb waargenomen

kamer en ontbijt zijn prima.

Loop afstand restaurant.

Mag wel een overal interieur upgrade krijgen, Onze kamer was nog oude stijl(als ik ze vergelijk met de foto’s op de site). Erg klein bed. En bureau(die vast zit) is icm het kleine bed erg gevaarlijk om je hoofd te stoten. Douche gordijn vindt ik persoonlijk ook niet kunnen als je €100,- voor een kamer betaald

Loop afstand restaurant.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Het verblijf was redelijk.

Ik vond de kamer wat oud en behang was smoezelig. Schimmel in de badkamer. de bedden prima. Maar niet aantrekkelijk voor meerder nachten. En gehorig.

De locatie, niet ver van de snelweg en toch rustig en het gevoel van afgelegen.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Zeker aan aanrader.

Geen opmerkingen.

Gezien prijs kwaliteit zijn de kamers prima. Hotel ligt aan een rustige straat. Centrum , restaurants etc. in de nabijheid. Zal hethotel zeker voor 1 of 2 nachten aanraden.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prima voor bezoek Amsterdam

Beetje gehorig maar dat ligt (ook) aan de gasten.

Prima ontbijtbuffet(je) ondanks dat ik een niet gerenoveerde kamer had, was het gewoon goed! Goed bed, goede douche en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Een overnachting was genoeg

Er werd in gebrekkig Nederlands gesproken. Het ontbijt was matig omdat het brood en fruit niet vers en fris waren.

Het hotel is gedateerd... en is toe aan renovatie

Het was prima en het ontbijt was een aangename verrassing
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Stoel bij bureau was gammel; die moet echt vervangen worden want zat nu niet lekker te werken. Verder houd ik er persoonlijk van om een bureau te zien waar je ook echt een laptop op kan plaatsen. Dit was erg smal terwijl er wel genoeg ruimte was in de kamer.

Het ontbijt was echt heel goed en uitgebreid. Goede wifi verbinding ook en snelle service. Leuke inrichting kamers qua sfeer.

ging wel, maar niet voor herhaling vatbaar

Geen gratis wifi, stofnesten achter het nachtkastje en bed, schimmel in de badkamer, beddengoed was niet geheel schoon.

Ontbijt was prima en uitgebreid.

Redelijke accomodatie waar nog wel iets verbeterd kan worden t.a.v. aankleding en schoonmaak.

Bed lag voor mij niet lekker dus heb slecht geslapen en beddengoed was hier en daar versleten (gaten in de dekbedovertrek). In 2e kamer (later bijgeboekt, kamer: Jacob van Ruysdael) zat er nog spinrag lopend van het bedlampje maar het plafond.

Servicegericht personeel

Goed hotelletje voor kortverblijf.

Vloerbekleding in de ontbijtzaal is dringend aan vervanging toe.

De ligging van het hotel was zeer rustig!Makkelijk (gratis!)parkeren in de straat.Lekkere koffie!Kleine attentie bij aankomst op de kamer.Vriendelijk personeel.

Locatie is goed om met openbaar vervoer naar Ziggo dome of...

Ongezellig. Zeker in de middag, zou men er meer van kunnen maken. (borrelmomentje).

Locatie is goed om met openbaar vervoer naar Ziggo dome of Arena te gaan.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Niet mijn 1e keuze
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

ontbijt te laat / veel herrie met regen in dakgoot / geen badjas, koelkast, koffie/ thee op kamer wel geboekt. Wespen op terras muggen in kamer. ontbijt wat ik mee kreeg produkten over tijd / parkeerplaats te klein. klachten worden wel begrepen maar niet opgelost. Te duur.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Één overnachting, één teveel - zonde van het geld

Véél te kleine kamer voor zijn prijs, die dan al verlaagd was, met vieze plekken op het behang en sterk verouderd sanitair - WiFi werkte niet of onstabiel - kamer diende vooraf betaald te worden - klachten werden niet professioneel opgevangen - personeel gaf een zeer gestresseerde indruk

Helaas niets

Mooi plekje
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De verf op de muren was behoorlijk beschadigd. Ziet er gelijk zo rommelig uit.

Rustig gelegen aan het water en toch ben je binnen notime in de drukte van de stad.

Prima verblijf voor prima prijs

Ietwat gedateerd maar dat is gezien bovenstaande geen enkel probleem.

Hartelijke ontvangst, uitstekende bedden, prima ontbijt, prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Ik heb een prima verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Niets eigenlijk. Zag dat de radiator in de badkamer wat roestig was en ik zou het bad eruit halen en een mooie inloopdouche van maken. Ik vind de prijs wel wat aan de hoge kant.

Kamer was mooi, ruim. Fijn dat er een balkon was. Vriendelijke ontvangst. Koffer naar boven getild voor me. Lekker dicht bij centrum.

Geld niet waard

TV deed het niet. Als compensatie kreeg ik een drankje, maar dat maakte het wat mij betreft niet goed. Kamer was erg vies, gescheurd behang, schimmel in badkamer Erg gehorig, kon de buurgasten horen rochelen.

Goed bereikbaar

Goed voor 1 nacht
    • Driepersoonskamer met Bad

slechte ventilatie in de badkamer ondanks afzuigsysteem, geen haak voor kleding of handdoek. Jammer dat de kamer niet klaar was toen wij aankwamen om 14.30

Badkamer heel ruim, goede bedden, ruim ontbijt en hotel rustig gelegen. Vriendelijk personeel.

Best ok

Veel muggen in de kamer alsook veel dood geklopte muggen op plafond en muren; Mss zouden vliegenramen nuttig zijn ....

Lekker gevarieerd ontbijt , vriendelijke mensen enz

Het ontbijt was goed, bij aankomst lagen er appels , flesje...

De kamer rook heel erg muf, in de douche stond schimmel op het plafond. Weinig licht op de badkamer voor het opmaken. De kamer was gedateerd.

Het ontbijt was goed, bij aankomst lagen er appels , flesje water en stukje chocolade

Ontbijt was voldoende uitgebreid.

Afstand tot het metro station. Kamer was aan renovatie toe, net zoals de rest van het hotel. Wij sliepen aan de achterzijde, en daar was de snelweg goed hoorbaar met open venster.

Ontbijt was voldoende uitgebreid. Goede matras. Flesje water, een appel en een snoepje bij aankomst op de kamer.

eenvoudig hotel in Amstelveen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

- badkamer wat onhandig om spullen neer te zetten -badkamer kraan te lang voor de wasbak

- kamer was pas gerenoveerd, fris - ruime badkamer -voldoende parkeer mogelijkheden in de straat gratis - prima ligging

Het ontbijt was prima, genoeg keuze voor een ieder.

De kamer is wat aan de kleine kant voor 2 volwassenen. Doordat er overal vloerbedekking ligt ruikt het muffig, vooral met vochtig weer, ventileren op de bovenste verdieping, onde het platte dak is dan wenselijk

Het ontbijt was prima, genoeg keuze voor een ieder. Gemelde defecten waren akkuraat gerepareerd

mooie lokatie, maar miniem personeel voor goede service

te weinig isolatie tss de kamers, men kon alles vd buren horen... veel nachtlawaai vd hotelgasten na 24 h was er niemand vd receptie meer aanwezig

uitgebreid ontbijt

Eenvoudig hotel, met goede prijs-kwaliteit verhouding en heel vriendelijk personeel.

Wat me opviel is dat er gewerkt wordt met twee losse onderlakens op een tweepersoonsbed. Dat 's gaat nachts met een keer of twee draaien natuurlijk los, waardoor je op de kale matras komt te liggen. Hoeslakens van een passende maat zijn, zelfs in een relatief goedkoop hotel, toch meer van deze tijd.

Het is een eenvoudig hotel, maar de bedden zijn uitstekend, het personeel is heel vriendelijk, de locatie goed gelegen. De kamer was ook niet al te groot. Je kunt net om het bed heen lopen en de wastafel geeft alleen koud water, maar goed de badkamer is verder, voor de prijs, uitstekend.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamer onder t dak beetje klein; gelukkig was er een ventilator omdat we vanwege de vliegtuigen ramen dicht hielden.

Prima accomodatie, vlakbij snelweg en rustig gelegen. Vriendelijke ontvangst en goed ontbijt.

Viel tegen, nooit meer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Wekservice per kamer-telefoon werkte niet want wat bleek.. de stekker was uit het stopcontact. Ik ben - toen men mij per telefoon niet kon bereiken- ook niet door personeel met klop op deur gewekt. Medewerker reageerde nauwelijks op mijn opmerking hierover! Omdat er nog geen ontbijt was( ik moest om 6.45 al weg uit hotel ivm afspraak) kreeg ik pakketje mee.. dit was zeer matig: 4 boterhammen, 2 fruit en pakje drinken.

Heel warm op de kamer, niet in alle ramen was er een...

Heel warm op de kamer, niet in alle ramen was er een muggenraam. Het muggenraam dat er was was niet volledig dicht. Lampen stonden niet vast. Het ontbijt was Ok, enkel de broodjes waren te hard (waarschijnlijk van de dag voordien). Te prijzig voor wat je kreeg.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Fijne kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Wifi maar 1 dag gratis, daarna € 7.50 per 24uur. Restaurant was niet open voor diner.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, ook zéer vriendelijke meiden liepen er rond.

kort verblijf voor ons doel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

dat t personeel s'morgens bij het ontbijt wel wat meer betrokken en vriendelijker mag. En goedemorgen kon er nog niet af.

dat t dicht bij t centrum was.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamers leken op de foto's nieuwer dan in realiteit.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers, appeltje lag klaar! Heerlijk en uitgebreid ontbijt!

12 minuten van Borgland.

Omgevingsgeluid van A9. Vlekken op wanden en vloeren ziet er niet fris uit. Servetten van vorige gasten bleven gewoon liggen werden niet ververst bij alle tafels. Geeft te denken over reinheid en netheid.

12 minuten van Borgland. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel, leuk ontvangst. Water, fruit en chocolade op de kamer. Kamer werd dagelijks schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Het hotel gaf ons rust.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het douche gordijn was schoon maar moet toch vervangen worden i.v.m. verkleuring onderste rand.

De ontvangst was heel vriendelijk, heerlijke bedden, heel lekker ontbijt voor ieder wat wils, overige medewerkers vriendelijk, vanaf de ontvangst konden we koffie of thee gratis krijgen het is net of je in een huis van vrienden komt heel huiselijk. Het is een heerlijk hotel als je uit de drukte van Amsterdam komt, je komt er tot rust. Ze zijn het hotel aan het renoveren en maken het nog mooier!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

het ontbijt is uitgebreid, kamer ziet er goed verzorgd uit,...

Prijs is te hoog Eur 70 incl ontbijt zou meer op zijn plaats zijn ivm met gedateerde en gehorige kamers .

het ontbijt is uitgebreid, kamer ziet er goed verzorgd uit, matras etc okay. Parkeren is makkelijk en gratis

Heerlijk geslapen, prima ontbijt, vriendelijk personeel

Klein minpuntje is onderhoud. Verschillende delen mogen wel een likje verf hebben of misschien zelfs wel worden vervangen.( kozijn/hor)

Heerlijke bedden, goed ontbijt

Zalig!

Super vriendelijk personeel. Rustige omgeving, ideaal om van hieruit een citytrip naar Amsterdam te plannen. Mogelijkheid tot het huren van fietsen!

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Fantastisch hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Niet een al te groot probleem, maar toch: op onze reserveringsbevestiging stond dat onze kamer een minibar had. We hadden wat drinken meegenomen om koel te leggen voor als we midden in de nacht, na het concert van Armin van Buuren (de bar van het hotel is dan gesloten) nog wat wilden drinken. Helaas bleek bij aankomst geen minibar in onze kamer te zijn. De badkuip, gevuld met koud water, deed uitstekend dienst als koelkast ;P

Zeer gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel, goede kamers, rustige omgeving, voldoende parkeergelegenheid, goed ontbijt, goede kamers en bedden, dichtbij openbaar vervoer. Bij binnenkomst op onze kamer stonden 2 flessen water en 2 appels voor ons klaar. Op onze vertrekdag was het Moederdag en kregen alle dames die uitcheckten een rode roos van de baliemedewerkster. Zeer attent!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

goede prijs/kwaliteit

Vriendelijk onthaal. Er is geen lift maar de medewerker helpt je graag met de bagage. Goed ontbijt, net zoals thuis. In de straat is er een restaurant met mooi terras waar je heerlijke visgerechten kunt eten. Amsterdam met de auto is goed bereikbaar op slechts 15 min. rijden.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Uitstekend behulpzaam en vriendelijk personeel.

Kamer (onze kamer heette Karel Appel) was zeer klein en zéér basic. Inrichting uit de 70-er jaren. Vloerbedekking mag best vernieuwd ed. Douche met ouderwets plastic gordijn wat "lekker"aan je vastplakt. Maar het moet gezegd: en daar kom je voor : Het bed was uitstekend.

Uitstekend behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt goed, niet overdreven. Zeer gezellig en comfortabel, modern terras aan voorzijde in de middag- en avondzon.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Alp de Veenen Hotel