Beoordelingen over Hostel The Veteran

Herengracht 561, Amsterdam Centrum, 1017 BW Amsterdam, Nederland

#394 van de 450 hotels in Amsterdam

Gebaseerd op 534 beoordelingen over dit hostel

5,9

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Zeker geen aanrader wat jammer is vanwege de goeie locatie
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Op zondagmorgen beschimmeld brood als ontbijt een volledig doorlegen bed,vuile sanitair,kalk van jaren op de kraan,kapot ijskastje,afstandsbediening van tv werktte niet,vlekken in de muur,gordijn met sigarettengat, frigo buitenzijde zag er niet uit.

Toplocatie: alle bezienswaardigheden op wandelafstand!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

's avonds en 's nacht is er veel lawaai (hostel is gelegen naast een coffeeshop en ligt vlakbij het drukke Rembrandtplein)

Toplocatie: alle bezienswaardigheden op wandelafstand! Prachtig gelegen aan de Mooie Herengracht. De kamer is basic, maar biedt alles wat je nodig hebt (opbergruimte, tv, ventilator, kluisje, haardroger)

Ontbijt was in orde, koffie was goed.

Ontbijt was in orde, koffie was goed. Bedden comfortabel. Hygiëne en faciliteiten matig, maar zeker goed genoeg voor onze verwachtingen. Locatie is ideaal.

Niets ontspannend en slapeloze nacht!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Stinkt, veel te kleine kamer zowel m2 als in de hoogte partner kon niet rechtstaan, sanitair onhygiënisch, heel de nacht lawaai van feestende jongeren tot 5u in de ochtend terwijl wij om 6u moesten opstaan ! Geluidsdicht = niets!! Gevaarlijke ingang met trap en wanneer jongeren toekomen van andere kamers niet aangenaam alsof ze in jou kamer binnenkomen ook niets geluidsdicht !

Stad

Gezien de locatie voldeed het hostel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Ruimte in kamer, inrichting, toilet niet heel schoon. Supersmalle trappen, niet makkelijk.

Ontbijt was erg simpel maar voldeed. Kamers erg klein, inrichting oud en gebrekkig. trappen supersmal. Maar locatie was top. Gezien de prijs wel acceptabel

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Enkel goede ligging blijft bij, hygiene en comfort ondermaats !

De hygiene !! Heel stofferig en als je de kamer ingaat komt er een rookgeur op je af terwijl het een rookvrije hostel is. De uitbater kwam zeggen dat als we roken gewoon ons hoofd maar door het venster buiten moeten hangen. We hadden 4 handdoeken voor 4 personen voor 2 overnachtingen, werden niet vervangen en op vraag hebben we er geen bijgekregen. De badkamer is zéér verouderd, verf bladert af, schimmel, de wc staat los, het stuk zeep lag gewoon opgedroogd in het bad, het douche gordijn was beschimmeld en na het douchen was de hele badkamer nat. Er zijn heel wat stopcontacten , zeker 11 , maar er waren er maar 3 die werkten. Alsook de bedlampjes werkten niet, waardoor je niet nog wat kon lezen in bed. Ontbijt : beleg moet je uit een grote pot nemen (honing, choco ,pindakaas) wat niet hygienisch is. Er zijn wel losse potjes confituur en boter +++ Verder waren er stukken vers fruit +++ witte yoghurt uit een grote pot en cornflakes uit een grote voorraadpot. (zag er niet goed uit) Er was ook enkel brood om te toasten en (voorverpakt) brood, enkele sneedjes peperkoek en crackers. Verse tomaat, komkommer en gekookte eieren ++ Kan met melk en fruitsap, koffie en thee. Er wordt niet goed Nederlands gesproken en begrepen, nogal een koele ontvangst.

Het uitzicht vanuit de kamer en de ligging. (wel rekening houden dat je alles hoort wat er in het gebouw gebeurt, toen de mensen boven ons toekwamen 's nachts om 3u, is gewoon het hele gebouw wakker.)

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Blij dat ik terug kon keren.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

In de matras zaten er bedwantsen (kamer 4) waardoor ik gebeten werd in armen en benen, wat helmaal niet ok is. Heb dit gemeld en hopelijk wordt er iets mee gedaan zodat andere gasten niet hetzelfde overkomt.

De prijs.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

6,0
    Goed voor een nachtje.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Gemeenschappelijke badkamer was koud. Opgelet: mijn kamer was in ander gebouw om het hoekje, stijle trappen.

Lekker ontbijtje (yoghurt, fruit, ontbijtgranen, peperkoek, choco, kaas, vleeswaren, ei...). Ik had een singel kamer met 2 bedden, heel klein, met tv en wastafel. Mooi zicht.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

korte vakantie Amsterdam.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Smalle trap buiten naar de kamer.

Centrale ligging.

Verbleven in november 2018

Niet gaan

Voll beesten in de kamer heb een teek op me gekregen dan zijn we gewoon vertrokken zonder overnachting

Perfecte uitvalsbasis om twee dagen te overnachten in Amsterdam

Gemeenschappelijke badkamer

Geweldige locatie aan het rembrandtplein

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Eenvoudig maar goed
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Grappig pandje op een perfecte locatie. Heel eenvoudig en niet luxe, maar dat hoefde voor ons ook niet.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Ligging van het hostel.

Bedden, slechte matrassen. Ontbijt en ontbijtruimte.

Ligging van het hostel.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

De kamer was klein maar in orde!

In de badkamer was geen verluchting

De kamer was klein maar in orde!

• Beoordeeld op: 1 september 2015

centraal gelegen in de stad

zeer vervallen, kleine kamer, een verluchtingsrooster waar vuil, haar, vies gedoe uit hing

centraal gelegen in de stad

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

De kamer

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Verschrikkelijke

Verschrikkelijk bedmet 2 man pijn in ons rug en de kamer was onverzorgd, ontbijt lachwekkend zo slecht!

Verschrikkelijke

• Beoordeeld op: 15 februari 2015