Beoordelingen over Hotel Victoria 3-sterren

Zeeweg 33, 1865 AB Bergen aan Zee, Nederland

#10 van de 27 hotels in Bergen aan Zee

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

voor herhaling vatbaar

De bar was erg klein, en er was weinig plaats.

Het eten in het restaurant was erg goed. zelfs 10% korting voor de hotelgasten. De dames in de bediening waren erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De ligging is perfect.

De trap was stijl en moeilijk te lopen voor wat oudere personen. Geen lift aanwezig.

De ligging is perfect. Dicht bij de zee. Genoeg parkeerplaatsen. Bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Fijn hotel vlakbij het strand

Niet dat het niet beviel, maar goed om te weten: parkeren is gratis tussen 19-10 uur. Daarna kun je voor €5 bij het hotel een dagkaart krijgen. Goed om even te weten.

Rustig en vlakbij het strand

Vriendelijk en hulpvaardig
    • Basic Kamer

De rijwielstalling is veel te smal om een fiets uit de stalling te kunnen rijden, sturen van hedendaagse fietsen zijn veel breder en daardoor komen de sturen soms behoorlijk met elkaar in conflict

Vriendelijk en hulpvaardig

Mooi gelegen hotel met goed restaurant, bijzonder vriendelijk personeel en wat gedateerde kamers.
    • Basic Kamer

De badkamer en de kamer. Een douche zonder scherm waardoor de hele badkamer nat werd. De kamer was aan de kleine kant.

het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

top beetje ouderwets maar wel gezellig

geen opmerkingen geen opmerkingen geen opmerkingen

ik heb geen negatieve opmerkingen het eenige wat niet goed was was dat het 2 dagen regende Maar dat is de schuld van de WEERGODEN kann het Hotel niks aan doen kom zeker nog een keer terug in dit hotel

Personeel is super vriendelijk,kamer 7 heel schoon en...

Geen telefoon op de kamer ivm calamiteiten.

Personeel is super vriendelijk,kamer 7 heel schoon en prachtige kamer.Gunstige ligging tov de zee,de duinen en 2 x per uur bijna elk uur een bus naar dichtsbijzijnde aantrekkelijke plaatsen.Uitgebreid ontbijt, aandacht voor duurzaamheid.Gezellige en gemoedelijke sfeer.

Prima hotel met goed restaurant en gezellig café.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Ik had een kamer geboekt en bij de reservering aangegeven dat ik een kamer wilde met twee aparte bedden. Wij kregen echter een kamer met een twee persoonsbed. hotel was volgeboekt en kon dus niet gewijzigd worden. Oplossing waren twee aparte dekbedden. Er werd goed meegedacht en omgegaan met mijn klacht.

Locatie in het centrum en de vriendelijkheid van het personeel ondanks dat ik een "klacht" had.

Perfect! Beveel het iedereen aan

Af en toe bij het ontbijt kregen we pas na 15 minuten ons bestek, maar ze boden hun excuus aan heel netjes en dat is wel fijn!

Het eten was super lekker! Het hotel was super! En het personeel legt veel contact waardoor jij je op je gemak voelt! Super dicht bij strand met paviljoenen! Heerlijk voor ons was het een dikke 10! Als je niet van mensen om u heen houd zal het tegen vallen. Maar als u van gezelligheid houd zeker heen gaan is een top plek! Met veel contacten en lekker eten!

We gaan zeker een x terug!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het weer kon iets beter, maar dat kan je er niet bij kopen helaas!

Ruime kamer, wij hadden met balkon geboekt! Perfecte ligging. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en a la carte was ook uitstekend!

C

Uitzicht kamer. Last minute boeking dus geen zeggenschap wat voor kamer. Dus volgende keer zeker bijtijds boeken!

Goed ontbijt , vers fruit.heerlijk diner, Dicht bij zee.

Victoria

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Gratis gebruik Duinenkaart voor wandelaars en fietsers. Ligging uitstekend voor verkenning duinengebied per fiets, bezoek Alkmaar of een dagtrip naar Texel. Fietsenverhuur vlakbij hotel.

Een heerlijk weekend gehad dankzij het prachtige weer, het strand en het gezellige, rustige hotel.

Enige aanmerking is wat ons betreft de steile trap met te smalle treden. Door het ontbreken van een lift was het voor ons iedere dag een uitdaging om hem op of af te gaan (zeker met bagage).

Goed ontbijt, lekker balkon en schone kamers. Ook leuk dat we 's avonds nog koffie/thee en een drankje konden doen aan de bar nadat de strandtent gesloten was.

Geweldig samen met mijn vrouw hebben wij heerlijk kunnen genieten.
    • Basic Kamer

afstand parkeer gelegenheid, afstand was toch wel ietsje te ver om te lopen.

zeer vriendelijk personeel ,schone kamers, dicht bij het strand goed ontbijt zou zo weer gaan. En kon ook de plek bekijken waar ik als bleekneusje ben geweest (BIO Vakantie oord) GEWELDIG om dat weer terug te zien.

Dicht bij het strand
    • Tweepersoonskamer met Bad

Avond eten 's avonds weinig bedrijvigheid in Bergen aan Zee TIP voor ontbijt: prullebakje op ontbijt tafel Broodmes bij buffet om broodje open te snijden

Dicht bij het strand

Het was een fijne minivakantie.

Weinig faciliteiten op de kamer zoals koelkastje, glazen en mogelijkheid om koffie/thee Te kunnen zetten.

Het ontbijt is goed. Vriendelijk personeel. Lekker dichtbij het strand.

De vriendelijke en behulpzame houding van het personeel is een troef voor het hotel.
    • Basic Kamer

De trap naar de 2° verdieping is moeilijk zeker voor oudere mensen. Naar boven klauteren met een koffer is niet evident. De kamers zijn écht tot het minimum herleid. De werken vlak naast het hotel zijn een tegenvaller, maar zijn zeker niet de fout van hotel Victoria.

Het personeel is heel vriendelijk. De kamers zijn prima onderhouden. De (gratische) parkeerplaats (+/- 500m van het hotel) is voortreffelijk en handig. Het onbijtbuffet heeft een ruime keuze en is smakelijk.

De gastvrijheid, vriendelijk personeel die alles doen om de...
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Dat wanneer de bovenburen aan het douchen waren of de toilet doorspoelden, dit te horen was in onze kamer

De gastvrijheid, vriendelijk personeel die alles doen om de de gasten tevreden te houden. Verder is het hotel op steenworp afstand van het strand.

Het hotel kan daar niets aan veranderen maar Bergen aan Zee lijkt oud en wat onverzorgd.

Ontvangst zeer hartelijk. Ontbijt okay. Fijn dat er gratis parkeerterrein is hoewel je er wat voor moet lopen. Strand heerlijk dichtbij. Wandelmogelijkheden direct vanaf hotel.

Het was helemaal top !!

Dat er geen waterkoker en koffie/thee op de kamer was

De gastvrijheid en vriendelijkheid. De ontspannen sfeer. De mogelijkheid om in ruil voor consumptiebon de kamer niet schoon te laten maken... goed initiatief

Kamers netjes maar klein, Badkamer te klein,-douche te smal...
    • Basic Kamer

Kamers netjes maar klein, Badkamer te klein,-douche te smal,-ws te klein, vooral wat oudere personen en niet goed ter been zijn. Lift ontbreekt daar wij zijn a.o.w.

prima plekje om uit te rusten
    • Tweepersoonskamer met Bad

de restaurants zijn een beetje verstopt op het strand.

een fijne plek voor je rust. Er was helemaal geen uitgangsleven/winkels. fijne fietsroutes dicht in de buurt.

Kon beter!
    • Basic Kamer

Kamer was wel erg basic en gedateerd. Klein bed 140cm. We zaten in kamer 1. Trap en wenteltrap om er te komen. Leuk balkon. Helaas kwam de ventilatie van de keuken erop uit met alle etensgeuren van dien. Balkondeuren dicht gedaan terwijl het buiten erg warm was. Niet fijn!

Locatie en personeel

Fijn verblijf.
    • Basic Kamer

advies om een wandeling naar Bergen te maken, werd gezegd dat het drie kwartier lopen zou zijn. We hebben er anderhalf uur over gelopen en daarna ook weer terug. (stevig doorgelopen) Niet erg voor ons, maar geen juiste indicatie.

Vlakbij de zee. Parkeren met parkeerkaart voor 5 euro voor de deur.

Wie gaat Bergen aan Zee een opfrisbeurt geven?
    • Basic Kamer

Enigzins toe aan renovatie. Het gebouw komt sleets over. Misschien ook wel doordat het aangrenzende pand enorm vervallen is en in de steigers staat. Mager ontbijt met afbakbroodjes uit de supermarkt. Waarom geen echt verse broodjes en een ruimer aanbod met echte koffie die uit een bonenapparaat komt. De badkamer staat blank na één douchebeurt. Flacon met douchegel is leeg.... En plastic bekertjes...dat kan echt niet.

Lekker dicht bij het strand. Je hoort de zee in je kamer. Personeel is erg vriendelijk. Parkeren is gratis en dat is tegenwoordig bij hotels een uitzondering. Kamer is netjes en schoon.

Hotel was een jaren 70 inrichting
    • Master Suite

Deze duurste kamer ligt op de 3e verdieping. Er is geen lift in het pand, voor iemand met knieklachten verre van ideaal. We konden gebruik maken van een gratis consumptie als beloning voor hergebruik handdoeken. Deze waren door de bar niet goed verwerkt en moesten we in eerst instantie gewoon betalen. Wij werden niet geloofd en de hele administratie van het afgelopen uur moest doorgezocht worden om te bewijzen dat we gelijk hadden; zeer ongemakkelijke situatie. In plaats van gastvrijheid kregen we kregen een overall gevoel van wantrouwen ten opzichte van de gasten.

Het balkon van de kamer was ruim en had een mooi uitzicht.

Bij de junior suite is een prachtige badkamer, uitzicht op...

Bij de junior suite is een prachtige badkamer, uitzicht op zee, en naast de kamer een bescheiden balkon waar je heerlijk 's ochtends in de zon kunt zitten. De extra service van de fietsroutes en toegang tot het duinreservaat hebben we ook erg gewaardeerd.

Op wat puntjes na een goed verblijf.heerlijk dicht bij de zee
    • Basic Kamer

Het bed moest iets langer zijn. De douche is te klein

Het ontbijt was goed uitstekend zelfs alleen de kamer is voor lange mensen niet geschikt.De kamer die wij hadden was te klein

Geweldig!
    • Basic Kamer

Het ontbijt was geweldig en het personeel ontzettend vriendelijk. Mijn oplader was stuk en werd op alle manieren meegedacht .zelfs werd er een telefoon van personeel zelf aangeboden. Super!

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de schone kamer!

Niet van toepassing.

Goede sfeer, klantvriendelijk personeel. Kamer was keurig schoongemaakt. Het eten en de bediening was uitstekend. Een goede aanvulling op de kamer zou zijn een eigen koffie en theevoorziening.

plezierig
    • Basic Kamer

badkamer raam sloot niet helemaal(koud) maar is te verhelpen met een extra leertje, ook aangegeven.

vriendelijk personeel, hulpvaardig we kreeg een up grade voor onze kamer. Waren heel leuk tegen mijn 2 jarige dochter en maakte wat lekkers voor haar bij het diner.

ondanks die min puntjes hebben we een super weekend gehad
    • Basic Kamer

Douch was veeeeel te klein op kamer nr 2 dat noem ik echt geen douch.😡😩 Twee losse bedden terwijl op de site staat een twee persoons bed. Op kamer nr 6 super klein tv aan de muur terwijl op de site staat flatscreen tv😡😩 Jammer van die min puntjes ☺️

Ontbreken van het reeds genoemde tafeltje.

Ontbijt uitstekend, kamers ietwat gedateerd. Helaas ontbrak een wat groter tafeltje, waardoor het lastig was met een laptop op de kamer te werken.

Ontspannen bij de kust
    • Basic Kamer

Het openbaar vervoer ging op zondag niet meer terug.

Get personeel was zeer vriendelijk en dacht mee . Zo was het rustig in het hotel en kregen wij daardoor een grotere kamer. Van binnenkoms tot weggaan was het personeel behulpzaam en vriendelijk. Sauna kost iets meer maar is dan ook volledig privé.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De hulpvaardigheid van het personeel was enorm.
    • Basic Kamer

Ruimtes zijn vooral functioneel ingericht

De hulpvaardigheid van het personeel was enorm. Zomaar upgrade- "het is toch rustig".Eerste nacht op matras met kuil, soepel opgelost met regelen andere kamer.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

matig verblijf. voor 1 nacht oké. prijs kwaliteit is matig

zie hieronder

Het hotel is een beetje gedateerd. De kamers echter nog meer ondanks dat we gratis een upgrade room toebedeeld kregen bij aankomst. De beddensprei zal minimaal 40 jaar oud zijn. weinig ruimte op de kamer. verlichting niet dimbaar. Geluid uit andere kamers te horen. Bed lag goed. badkamer is oudbollig maar prima. In het hotel was men aan het schilderen en had men zelfs deuren gepoten. Deze reuk was heftig en heeft heel lang rondgehangen op de gang en ook een beetje op de kamer. Ontbijt was an sich oké, ware het niet dat er de hele tijd vanalles op was en niet snel genoeg bijgevuld werd. Jammer voor de prijs van € 44,- per persoon. Heb het wel beter gehad voor die prijs.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prettige bediening, basic gastenverblijf, maar eg fij. Dat de
    • Basic Kamer

Het dorpje is troosteloos qua uitstraling agv ook vd bouwstop..

Goed ontbijt, de hond mag mee het restaurant in!, de ligging met nabij gelegen duinresrvaat en zee zijn prima Het vredeskerkje uit 1918 ligt er prachtig bij

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prettig vertoeven in een mooie omgeving.
    • Basic Kamer

Geen dingen van betekenis. Pand naast het hotel is minder voor de uitstraling van het hotel.

Net, mooi hotel. Dichtbij het strand . Vriendelijk personeel.

Ontbijt was OK.
    • Basic Kamer

Erg stijle trap/ lastig met bagage. Erg jammer dat er geen lift aanwezig is. ruimte om fiets te stallen was erg klein; erg onhandig om de fietsen in het rek te plaatsen

Ontbijt was OK.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam, waren blij dat onze...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er was een zeer steile trap, lastig voor wat oudere mensen

Personeel was vriendelijk en behulpzaam, waren blij dat onze koffers de (steile) trap op werden gesjouwd. Eten was uitstekend en prima tafel gereserveerd.

heerlijk hotel voor 2 inclusief restaurant/bar waar je goed (vis) kunt eten

2 losse bedden, mannelijk personeel soms een beetje nors

stilte s' nachts, goed bad + sauna mogelijkheid verderop, gratis drankje als je greenkey je kamer + linnen niet laat schoonmaken

Vriendelijk personeel.

Iets meer stof afnemen in restaurant / bar gedeelte zou wenselijk zijn De douche is klein en open en nadat je gedoucht hebt is de ruimte totaal nat. Bergen aan zee heeft behalve het strand niet veel te bieden.

Vriendelijk personeel. Goed restaurant.

Wij hebben genoten. maar zullen neit zo gauw weer dit hotel boeken.

In de badkamer zaten er scheuren in de stenen. Zag er wat armoedig uit. Ook was er geen gelegenheid om op de kamer een bak thee te zetten.

Het ontbijt vonden wij een beetje saai!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heerlijke paar dagen aan de kust doorgebracht, op loopafstand van het strand en de zee.

Zou het niet weten.

De ligging van het hotel op een paar honderd meter van de zee is geweldig, kan niet beter.Kamer was prima, schoon en met balkon. Ontbijtbuffet ook prima, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Voor herhaling vatbaar maar dan een andere kamer met balkon
    • Basic Kamer

De kamer was erg klein en basic. Traptredes naar tweede etage was ongemakkelijk. Vooral smal

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en relaxed

Een leuke korte vakantie die ons uitstekend is bevallen.
    • Basic Kamer

Het ontbreken van een lift naar de op de tweede verdieping gelegen kamer.

Ontbijt en diner prima. Kamer klein maar wel met alle benodigdheden; bovendien een heerlijk balkon en mooi ruim uitzicht. Bergen aan zee zelf is klein en beperkt; maar wel mooi strand en gezellige strandtenten

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, locatie dicht bij het...

Parkeren aan de straat voor het hotel kost 5 euro per overnachting (wel met max. bedrag), in het weekend waren alle parkeerplaatsen bezet. Voor gratis parkeren moet je naar een veld verder weg van het hotel. Geen probleem, tenzij het hard regent.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, locatie dicht bij het strand.

Heerlijk, zorgeloos verblijf in hotel Victoria
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De waterdruk was erg laag waardoor het te lang duurde om het bad met jetstream vol te laten lopen. We hebben er, helaas maar één keer gebruik van gemaakt. De douche was trouwens prima.

De kamer met terras was ruim en comfortabel ook makkelijk met de hond.

De hygiëne, de klantvriendelijkheid en de service.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Dat de kamer helemaal bovenaan op het hoogste punt op de 3e etage was en er geen lift aanwezig was. Dit wist ik niet en was niet helemaal duidelijk bij het boeken, aangezien ik slecht ter been ben en de klim naar boven erg lastig was. Bovendien vond ik het een akelig idee in geval van calamiteiten dat ik dan niet zo snel beneden ben.

De hygiëne, de klantvriendelijkheid en de service. Het ontbijt was net voldoende. Wat minder was is dat het klein van opzet is en dan bedoel ik dat de mensen elkaar in de weg liepen als er meer dan 8 mensen het ontbijt aan het opscheppen waren.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heerlijke, eenvoudige accommodatie voor weekend strand en wandelen.
    • Basic Kamer

Geen douchewand/gordijn, werd erg natte boel in badkamer. Koffie/thee mogelijkheid op kamer gemist.

Vriendelijk personeel,heerlijk ontbijt, dicht bij strand,bos,hei.Parkeergelegenheid goed geregeld.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Gezellig en met goede verzorging, betaalbaar.

Eten in restaurant was relatief duur voor wat we kregen: lekker gefrituurde vis met maar een beetje snel afgekoelde friet en klein beetje sla (deels niet vers). Ober over assertief. Geen douchegordijn waardoor badkamer nat wordt. Gratis parkeerplaats is niet direct bij het hotel en is niet bewaakt.

Dichtbij zee, heel vriendelijke ontvangst en speciaal wat geitenkaas bij ontbijt vanwege allergie. Receptionisten doen veel moeite om vragen te beantwoorden. Je kunt een map krijgen met fietskaarten en entreekaarten voor het duingebied. Het strand is er breed en schoon.

P
    • Basic Kamer

Het uitzicht. Het zijraam kijkt uit op een slecht geverfde stenen muur. Dat is nogal saai. Ik heb dit aangegeven bij een medewerkster en haar de tip aan de hand gedaan om een raamsticker op het raam te plakken voorzien van een leuke afbeelding: bijv. het strand&de zee. Deze stickers zijn verkrijgbaar in lichtdoorlatende variant. De medewerkster reageerde positief en zou het idee doorgegeven.

Het bed was perfect. Kamer was klein maar voorzien van hetgeen er nodig is. Praktisch ingedeeld. Er waren voldoende handddoeken beschikbaar en in de douche een pompje met shampoo cg douchegel. Personeel bij de receptie en in restaurant waren erg vriendelijk.

Goede uitvalbasis maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Basic Kamer

Hotelkamer was erg klein, het hotel ligt naast een renovatiepand, elke ochtendvroeg veel lawaai door leveranciers, ontbijtbuffet was heel krap qua oppervlakte, je botste geregeld tegen de andere gasten.

Vriendelijke receptioniste! Goede locatie. Redelijk ontbijt.

mogelijkheid om parkeervergunning voor 2 dagen te kopen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Té dikke dekbedden. Met raam open hadden we te veel last van geklets van het personeel dat onder ons balkon pauze hield.

mogelijkheid om parkeervergunning voor 2 dagen te kopen.

Weekend Bergen aan Zee

Er wordt gebruik gemaakt van een green card. Als je geen verschoning wilt, krijg je twee consumptiebonnen. Er wordt hierbij niet aangegeven dat je die op dezelfde dag moet besteden.

Prima hotel, vlak bij het strand. Prima ontbijt.

Een aanrader voor een paar dagen weg en zo dichtbij zee.

Zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Onze kamer grensde aan een klein terrasje. Dat gaf iets extra's aan het verblijf.

Prima verblijf vlak bij kust!
    • Basic Kamer

Voor mij was hoofdkussen veel te dik Voor dichtbij parkeren moesten we 5 euro betalen, waren we niet van op de hoogte.( kaart was overigens wel 2 dagen geldig , ook op andere plaatsen in het dorp!) Gratis parkeren op 5 min. Loopafstand

Ontbijt was heerlijk, kamer was lekker schoon. T eten was er ook heeerlijk!

OVanuit die locatie kan men fijn naar het gezellige Bergen gaan en naar Alkmaar, Hoorn en Enkhuizen
    • Basic Kamer

De kleine hoekkamer. We hebben daar reeds nu 3 keer geboekt, maar de eeste twee keer hadden we wel een behoorlijke kamer.

Het ontbijt was prima, maar onze kamer was kleiner als die we van hotel Victoria gewend waren.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

prima verblijf voor paar dagen

De omgeving is echt gedateerd. Weinig tot niets te doen buiten de kust uiteraard. Enkel hotels, vakantiehuizen en appartementen waarvan het merendeel echt wel een opknapbeurt verdiend.

Het was een eenvoudige kamer met dito badkamer. Was netjes. Ontbijt was prima. Personeel was vriendelijk. Hotel ligt vlak bij zee. En hotel heeft een terras. ook fijn. En parkeerplek voor auto. ook prima geregeld.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima.

Te weinig licht op de kamer om eens fijn een boek, krant te kunnen lezen.

Kamer, badkamer, prima; alleen uitzicht niet geweldig. Ontbijt zeer goed. Diner ook prima. Personeel zeer behulpzaam. Parkeerkaart voor 3 dagen tegen Euro 10,00 geweldige oplossing.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Een relaxt verblijf in een mooie omgeving
    • Basic Kamer

Het feit dat de douche geen ventilatie had en de douchecel zelf niet was afgesloten waardoor alles snel nat werd. We verbleven in kamer 8.

De gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Goed en boven verwachting

Goed ontbijt. Restaurant heeft leuke kaart en goede kok. e ligging in Bergen aan Zee is zeer goed voor strand- en duinliefhebbers. Er is een afgesloten stalling voor de fietsen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel

De kamer was erg warm, maar je kon wel de deur en het raam openzetten. Alleen had je dan last van het lawaai van buiten van het verkeer e.d. Niet de gehele tijd, maar wel genoeg om van wakker te schrikken. Ook het hotel zelf is gehorig. Je hoort de buren hoesten en niezen en de tv als men die aanzet. De badkamer viel enorm tegen. Die was echt veel te klein: je kon geen spullen kwijt en douchen was een uitdaging op zich. De hele badkamer werd nat als je er "gewoon" onder ging staan. Er was geen drempel dus als je niet oplet, loopt het water de slaapkamer in. Door de douche in de hand te nemen en voorzichtig te gebruiken, lukte het om de boel droog te houden. Niet comfortabel dus. Daardoor moesten we de eerste dagen nieuwe handdoeken vragen, waarmee we de vloer droog maakten. Er is geen lift, maar wel twee steile trappen. We zaten op de tweede verdieping en met een koffer is dat best zwaar. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Het was gezellig in het restaurant. Het ontbijt en diner waren prima. De mango-cheesecake was verrukkelijk! Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De hotelkamer is heel schoon. De ligging van het hotel is fijn: je kunt naar het strand of naar het zeeaquarium. Of wandelt zo de duinen in. Er is een gratis parkeergelegenheid. Wat ik een mooi, groen initiatief vond, was dat als je de kamer niet liet schoonmaken en geen handdoeken liet vervangen, je een consumptiebon ontving. Heel sympathiek. Deze kamer had een klein balkon vanaf waar we een stukje zee konden zien. Als je een hond hebt, is dit hotel waarschijnlijk wel fijn, want die mag mee. Er waren er meerdere zagen we.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Super fijn hotelletje om een paar dagen in de relaxmodus te gaan

Misschien een lounge hoekje om even een boekje te lezen of zo??? Is maar een ideetje dús zeker geen tegenvaller

Álles en een super live bediening en een super Kok achter het fornuis

Aangenaam verblijf
    • Basic Kamer

Het balkon liet te wensen over. Stoelen waren vies door vogelpoep.

Ontvangst was erg vriendelijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima en buffet werd steeds aangevuld.

Gastvrij en vriendelijk personeel
    • Basic Kamer

Parkeren kan gratis, is alleen ruim 5 minuten lopen van accommodatie. Douche in de standaardkamer is wel heel erg klein.

Hotel op steenworp afstand van het strand, zee aquarium bijna om de hoek. Ontbijt buffet was goed en werd ook goed aangevuld

Fijn en rustig verblijf

Het ontbijt was super. Verse warme broodjes. Veel soorten beleg. Vers fruit en aardbeien. Onbeperkt koffie/thee/sap. De kamer en badkamer waren heel schoon!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

In zijn geheel viel het wat tegen
    • Basic Kamer

De aangeboden maaltijd viel zwaar tegen ,als je aan de kust bent en dan vis besteld verwacht je een redelijk gedenk bord met vis nu was het op een bedje van twee groene asperges twee summier stukje vis twee cm dik en 8 cm lang ,goed dat de deur niet openstond anders .geen aperitief zelf dat was er niet bij we moesten zelf een fles wijn kopen ,glas werd gelijk gevuld konden dus niet testen .nodig niet uit om de vervolg maaltijden bij hun te nemen,

Kamer netjes klein maar o k

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Pleasant stay against a reasonable price

Bergen aan Zee is duidelijk toe aan een upgrading. Kan niet tippen aan Egmond aan Zee. Hotel is authentiek, maar de omliggende gebouwen zijn verouderd of staan leeg. Het geheel maakt daardoor een trieste indruk. Ontbijt was wel erg standaard en dit geldt ook voor de kamers.

Vriendelijkheid van het personeel. Prima diner tegen een billijke prijs. Kamers werden prima schoongemaakt.

Mooie omgeving, prachtige natuur.

Fietsenschuur stond vol. Fietsen moesten buiten staan. Bergen aan Zee heeft weinig te bieden. Uitwijken naar Bergen, Schoorl of Egmond.

Goed ontbijt. Nette kamer. Parkeerplaats niet geweest. Voor € 15,- voor de deur geparkeerd.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Bergen aan zee en rust.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer is erg basic. Geen toiletartikelen geen strijkatributen, terwijl dit wel is opgenomen in de beschrijving van de kamer.

Goede locatie. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Je krijgt iets meer dan beloofd.

Eigenlijk viel niets tegen .we kregen wat beloofd was.

Ontbijt heerlijk.bij elke avond menu kregen wij zonder te vragen het arrangementdeal. Dat was een fijn extraatje.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Mede door het heerlijke weer hebben we een prima verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar!
    • Basic Kamer

Weinig stopcontacten op de kamer. Met douchen wordt de hele badkamer(vloer) kletsnat.

Prima ontbijt, goed en gezellig personeel. Gratis update naar duurdere kamer. Fantastisch gegeten in het restaurant. Heerlijk vlakbij strand.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Zee strand en vriendelijkheid.
    • Basic Kamer

Er is geen lift. Wel appartementen op begane grond.

De medewerkers zijn zeer gastvrij. Er wordt hard gewerkt om de gasten het naar hun zin te maken. De ligging is top. Restaurant warm en gezellig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima korte weekend break aan de mooie Bergense kust

Bedden waren naar onze smaak wat te zacht.

Kamer viel in 1ste instantie tegen ;niet groot en met uitzicht op plat dak en blinde muur. Toen we aan dit aan de receptie lieten weten kregen we ,zonder bijbetaling ,een update naar een grotere kamer met zitje, balkon en uitzicht.Erg fijn !