Beoordelingen over Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen 3-sterren

't Groentje 10, 4357 BC Domburg, Nederland

#15 van de 18 hotels in Domburg

Prijs kwaliteit , zeer goed

Weinig goeie zenders op tv , bij slecht weer is dat niet leuk

De locatie was ideaal !!! Heel vriendelijk personeel , ijskast op de kamer , vinden we heel belangrijk

Geen opmerkingen

Kleine kamer met hoge prijs van 102 euro zonder ontbijt. TV werkte niet, na klachten door een personeelslid na 20 minuten gerepareerd. Er was geen gebruiksaanwijzing. De volgende avond weer kapot. Er was geen personeeel dus maar een mail gesturd. De volgende dag beweerde men die niet te hebben ontvangen. Er werd heel lauw gereageerd. We hebben gevraagd er een deskundige bij te halen. Uiteindelijk kwam de eigenaar en loste het op. We hadden hem eerder moeten bellen was zijn commentaar. Hoe dan? Geen info ontvangen met een telefoonnummer. Het lag allemaal aan ons, we zouden een knopje hebben uitgezet. Was absoluut niet het geval. Zijn met een rotgevoel vertrokken. Geen enkel gevoel voor klantvriendelijkheid!

Geen opmerkingen

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Aangenaam

Het enige nadeel zijn de (gedeelde) balkons met de hotelkamer ernaast. Wellicht kan hier een afscheiding tussen geplaatst worden voor wat meer privacy.

Denk niet bij dit hotel aan een 'standaard pannenkoekenrestaurant' met overal rode geruite aankleding. Hier een mix van oud en nieuw en zee-strand details qua inrichting. Een origineel concept en leuk gedaan. Het uitgebreide ontbijt wat aan je tafel uitgeserveerd wordt! Zeer enthousiast personeel en een goeie service. De ligging vlakbij de stranden. De parkeergarage is ideaal, zonder gedoe en zonder de parkeerdrukte van Domburg. Welkomstdrankje en een flesje water bij vertrek.

De gastvrijheid en het enthousiasme van de gastvrouw!

Het bed. Het topdekmatras schoof regelmatig weg. Het bed lag wel prima en ook fijn dat je het kon verstellen.

De gastvrijheid en het enthousiasme van de gastvrouw!

Gezellig weekend erop uit.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hebben we niet direkt ondervonden.

De vriendelijkheid van de gastvrouw en andere staf was ongelooflijk fantastisch. Ontbijt gezellig en geslaagd. Kamer alles wat je nodig had en perfecte ligging. Echt een aan rader.

Gewoon heerlijk relaxed

Heb hard nagedacht. Maar kan niets vinden wat verbeterd moet worden

Ontbijt was geweldig voor ons veel te veel. Vooral het personeel was erg vriendelijk en wie weet na het mogen gebruiken van hun computer heeft mijn dochter een nieuwe baan. Chapeau

Midden in Domburg op een steenworp van het strand!

Prima hotelletje in een 'bead & breakfast'-sfeer. Zeer gastvrij ontvangen en er wordt een prima ontbijt geserveerd. Geen buffet maar uitgeserveerd aan tafel. Een eitje naar eigen wens hoort hier bij. Ook fijn is dat het hotel een eigen parkeergarage heeft voor haar gasten, midden in Domburg een uitkomst. Het strand is op loopafstand. Bij uitchecken kregen we nog een flesje water mee... kleine dingen om hoog te waarderen. Voor een paar dagen, een fijne plek om te zijn.

Genoten!

De matrastoplaag van de bedden verschoof steeds. En er waren te weinig stopcontacten voor nachtlampjes.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Lekker kopje koffie kunnen drinken op ons eigen balkonnetje.

Geweldig!

Niet kunnen vinden.

De vriendelijke ontvangst en het heerlijke ontbijt. Het diner was ook heerlijk. De bedden uitstekend. Keurige overdekte parkeer gelegenheid.

Prettig verblijf gehad met goede ontvangst voor mens en dier:), fijne bedden, goede ligging

eitje bij ontbijt was telkens zeer hard.... Mag ook es zacht , gebakken, etc.... (maar de smoothie op dag 1 maakte veel goed!)

ligging, ontvangst, verstelbare bedden

Perfecte ligging voor een weekendje Zeeland, dicht bij...
    • Familiekamer met 2 Slaapkamers

Perfecte ligging voor een weekendje Zeeland, dicht bij strand , winkels , restaurants,... hond was ook zeer welkom .ruime dubbele slaapkamer en woonruimte. Picknickmand stond klaar!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Heerlijk verblijf gehad. Ik kom zeker nog eens terug

Airco zou geen overbodige luxe zijn

Uitstekende ligging, zeer gemoedelijk ontvangst met welkomstdrankje. Parkeren in parkeergarage. Kamer voldeed aan verwachtingen.

Goed verzorgd en vriendelijk personeel

Het tijdstip voor het ontbijt (09.00 uur) was voor ons niet heel handig, maar dat kwam omdat wij deelnamen aan een cursus die om 09.00 uur begon.

Kamers waren goed en verzorgd. Vriendelijk personeel!

We hebben t goed gehad. En de zon maakte t nog aangenamer!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer (nr 3) hangt geen fris luchtje. Helaas een erg gehorige kamer. Alsof er stel olifanten door t plafond komt. (Gewoon kleine kids bleek) Ook de muziek vh restaurant ernaast (vermoed ik) is te horen tot sluitingstijd. Daarna nog wat geschuifel met tafels. De koelkast en verwarming op de kamer uit gezet anders continue gezoem en getik.

Ontbijt was super. Personeel is heel vriendelijk. Heel fijn dat er een obdergrondse garage is. Zeker in drukke periodes en bij vorst en hitte. Dichtbij t strand is ook fijn!

Wij waren tevreden over ons verblijf ln Domburg

De twee metalen stoeltjes op de kamer deze zijn niet zo interesant om lang op te zitten.

Goede ligging, prima parking ,vriendelijke onvangst , goed ontbijt,en lekkere pannenkoeken

Ongedwongen, vriendelijk hotel!

Kamer was aan de kleine kant, weinig ruimte om lekker te lezen. Werd wel gecompenseerd door het verstelbare matras.

Gezellig hotel, leuk voor een weekend. Vriendelijk en vetrokken personeel, je voelt je erg welkom

het bed het matrasje verschuift en je moet opletten want je zou uit het bed vallen

het ontbijt is uitstekend en zeker genoeg en kind vriendelijk alleen de kamers zouden eens mogen opgefrist worden .

Mooi verblijf voor zijn prijs: correct.

's Avonds en 's nachts soms wat lawaaierig langs de achterzijde.

Correcte service en vriendelijke bediening; klein probleempje dat er was (geen verwarming) werd snel aangepakt en opgelost

Gezellige accomodatie, niet groot maar prima.

Er was wel parkeer gelegenheid maar voor de deur kon je niet even parkeren. Daarom al op een parkeerplaats buiten het centrum de auto geparkeerd.(gratis) Moest je toch met je tas sjouwen.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

heel fijn!

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer en badkamer was ruim genoeg en de bedden konden ingesteld worden. Daarnaast was de ligging van het hotel heel goed, vlakbij winkeltjes, andere restaurants en het strand. De auto kan in een parkeergarage op loopafstand.

Dikke aanrader.

Beetje steile trap naar boven (geen lift)

Supervriendelijk personeel, heel gastvrij. Heerlijk uitgebreid ontbijt + vers gebakken wafel Goede ligging Heerlijke verstelbare bedden. Ruime kamer Alles heel netjes

• Beoordeeld op: 27 september 2017

genoten van zon zee strand eten en vriendelijke mensen !

Niet echt belangrijk maar ik kon geen foto's doorsturen wegens een slechte wifi 😯

Kamers waren netjes en met frisse geur , er was water en koffie aanwezig, mogelijkheid om te eten in de kamer (picknickmand met bordjes en bestek )zalig zitbalkon , praktische badkamer, zalige bedden (verstelbaar ),top locatie , kei vriendelijk personeel, en met ontbijt buikje rond gegeten 😉

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Fijne overnachting in een leuk ingerichte kamer in het centrum van Domburg.

Ik heb twee nachten geslapen in Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen in verband met een cursus in Domburg. Ik was erg tevreden over de gratis parkeergelegenheid die mij werd aangeboden. Op het moment dat ik nog niet was ingecheckt, kon ik toch al ergens mijn auto gratis parkeren in het centrum. Ik ben hartelijk ontvangen en de kamer was schoon en leuk ingericht. Mooie badkamer met heerlijke douche. Ik deelde het balkonnetje met zon in de ochtend en avond met de buren. Wat me het meest bevallen is, is de persoonlijke, hartelijke service. Ik kom hier graag nog een keertje terug.

heerlijk uitgerust op een fijne locatie bij vriendelijke mensen

inrichting eetruimte komt wat rommelig over

Heerlijk bed, fijne ligging in het centrum en toch vlakbij het strand, vriendelijke en genereuze uitbaters, ruime badkamer, uitgebreid ontbijt, privé-parking vlakbij, ruim (gedeeld) balkon

5,6
    Goed genoeg voor een paar dagen.

Veel lawaai 's ochtends wegens bedrijvigheid ( laden lossen, en luid converseren van personeel) van naastliggend restaurant. Klein balkonterrasje moet worden gedeeld met gasten naastliggende kamer. Scheidingswandje zou beter zijn voor privacy.

Centrale ligging.

een zeer goed gelegen hotel met een leuke ongedwongen pannenkoeken eetgelegenheid.

Zeer vriendelijk personeel, een zeer goed ontbijt. De locatie is zeer goed . Konden gratis gebruik maken van een ondergrondse garage om onze fietsen te stallen.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

super content

iets betere communicatie betreffende uitleg bij aankomst: bv. hoe geraak je buiten en binnen na sluitingstijd van het restaurant.

vriendelijke eigenaars en personeel kort bij t strand honden zijn zeer welkom

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

gezellig verblijven in gastvrij Nederland!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt aan tafel gebracht, was alle 3 dagen hetzelfde, weinig variatie.

Geweldige ligging, op 200m van strand, tussen winkeltjes en restaurants en toch geen geluidsoverlast of lawaai

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Zijn geld dubbel en dik waard!

Twee eenpersoonsbedden die al smal waren en schoven alsof ze op wieltjes stonden...niet echt handig en vervelend.

Ontbijt aan tafel geserveerd met brood, beleg, eieren, pannenkoeken of wafels, fruit,... uitstekend. Zeer vriendelijk en attent personeel.

Vriendelijk en knus hotel, prima ligging in centrum Domburg, hele fijne persoonlijke service.

Door het douchen werd de badkamer behoorlijk nat. Is natuurlijk wel een wat vaker voorkomend iets in hotelkamers. Geen groot issue, lijkt me vooral meer werk bij het schoonmaken.

Leuk klein knus hotel. Vriendelijk ontvangen, en supergoede service bij het ontbijt: we moesten erg vroeg weg, en het was geen probleem voor het hotel om speciaal voor ons vroeg een ontbijt te maken. Locatie is prima, midden in het centrum van Domburg. En uitstekende service met het aanbieden van een overdekte parkeerplaats (niet extra te betalen) op loopafstand in het dorp.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Verblijf is een aanrader. Top!

De boxspring bedden staan los waardoor ze gemakkelijk uit elkaar schuiven.

Het ontbijt is uitstekend en uitgebreid aan tafel geserveerd. De kamer is goed en schoon. dineren in het hotel is ook heel goed bevallen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Ontspannend, gemoedelijk, super weekeind
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het appartement is op het 2e verdiep, enkel via trap bereikbaar, niet zo ideaal met de hond

Hartelijke ontvangst, lekker en uitgebreid ontbijt, goede uitleg, super ligging, parking in de directe omgeving

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Vriendelijk, netjes fijne ligging.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Gehorigheid van de kamer. De mensen boven ons waren met 2 of 3 kinderen nogal vroeg luidruchtig. (houten vloeren)

De vriendelijkheid van het personeel!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Erg basic maar met goed ontbijt en heel lief voor ons hondje

Kamer was heel klein, erg weinig stopcontacten, klein balkon zonder tussenschot voor 2 kamers, raam aan achterzijde van het pand waardoor veel lawaai (containers dicht gooien)

Ontbijt was goed,fruitsap, koffie, eitje... badkamer was ruim en netjes, goede locatie,vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Qua prijs en kwaliteit goed.

Bedden waren nieuw...wel goed..maar klein..het topmatrasje schuift makkelijk van het bed De kamer was erg warm..zat boven de keuken.Gelukkig was er wel een ventilator.

Vriendelijk personeel.rustige lokatie ondanks dat we midden in het centrum zaten.ruime badkamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Aardig, netjes, maar niet de kamer boven de keuken!

We hadden een kamer aan de achterkant: boven de keuken... Waar het personeel pauze houd en rookt. Daarnaast staan daar ook de afval bakken. Veel herrie dus. Daarnaast vonden we het wel erg duur voor een uiteindelijk benauwde kamer.

Heel erg aardig ontvangst, kamer zag er netjes en leuk uit.

Is wel prima 👌 kamer met mooie faciliteit

Toch wel duur

Is wel prima 👌 kamer met mooie faciliteit

Heerlijk verblijf gehad.

Heerlijk ontbijt en nette ruime kamer. Midden in dorp bij winkels restaurants en ook op Loop afstand van zee.

Super vriendelijk

Kleine kamer en wat verouderd,TV deed het niet naar behoren.

Super vriendelijk

Zeer vriendelijk personeel

Domburg is het harten stadje

App lag op de bovenste etage, en geen lift dus dat was even puffen.

De vriendelijk heid en fantastische bedden.

Vriendelijkheid personeel

Wij vinden het hotel oudbollig

Vriendelijkheid personeel

prima verblijf

Check-in verliep rommelig en ongestructureerd.

locatie & personeel

Ontbijt was niet top.

Ontbijt was niet top. Broodjes van de supermarkt, weinig variatie en weinig fruit.

Gezellige locatie..op loopafstand naar het strand.

best gehorig..vooral als er gezin met kleine kinderen boven je slaapt!

ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heerlijk genoten!

Er viel niks tegen.

Hartelijkheid van het personeel. Goed ontbijt. Fijne bedden en schone kamer. Goede parkeergelegenheid.

Heerlijk, gezellig familiehotel, met alle gemakkken van dien en uiterst vriendelijk personeel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tip: leg antislip onder de matrassen, zodat ze niet steeds van de ondermatrassen schuiven.

Zeer gastvrij, ook voor onze hond. We hebben GENOTEN!

Leuk hotel

Vriendelijk personeel en uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Ontbijt zeer goed ,kamers ook heel goed

Het weer maar dat kan pannenkoekhuis nog niet regelen jammer genoeg niet verder was het super!

Ontbijt zeer goed ,kamers ook heel goed

De bedden

De douche

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Zeer fijn verblijf!

Zeer vriendelijk ontvangst. Veel gehoord van de eigenaresse over de hotspots.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

relaxerend
    • Familiekamer met 2 Slaapkamers

De kamer was heel ruim. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goed: niet hoogstand en wel dichtbij zee

Bed, ontbijt, douche

Locatie!

super

kamer en personeel super

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

de bedden waren prima voor te slapen maar voor andere zaken...

de bedden waren prima voor te slapen maar voor andere zaken minder. Niet aan te raden voor een romantisch nachtje.

Knus hotel.

Kleine bedden&remoerig!

Heerlijk ontbijt&gelijk in het centrum!

Heerlijk!

Het ontbijt in de vorm van varianten. Weinig eigen keuzemogelijkhedeb.

Gezellig dorp veel faciliteiten, horeca en winkels.

De kamers waren schoon, de bedden comfortabel.

De kamers waren schoon, de bedden comfortabel. Het ontbijt werd met een glimlach bedient in een heel gezellig restaurant.

Leuk appartement op mooie centraal ligging
    • Familiekamer met 2 Slaapkamers

Geen bad, toilet buiten voordeur appartement

Ligging en ontvangst

Zon en zee

Het balkon was wel erg krap

Heerlijk genieten in het centrum van Domburg, dicht bij strand en op maandag een gezellige markt.

Het ontbijt was heerlijk, en ook de pannenkoeken waren om je vingers bij af te likken.

goed komen zeker terug voor1 overnachting

te klein bed

ontbijt verzorgd en lekker pannekoek erbij was goe Goede ligging int centr

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Vriendelijk en gastvrij

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

We hebben genoten zeker voor herhaling vatbaar .

Kleun trapje beneden geen leuning!

Het ontbijt was goed de kamer ook

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Familie kamer was helemaal top, zeker voor 1 of 2 nachten
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was super, overcompleet, en spotgoedkoop.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Geslaagd

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Gastvrijheid.

Geen idee

Gastvrijheid. Enthousiast personeel. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

De kamer!

De kamer!

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Kamer en ontbijt voldeden volkomen aan onze wensen.

Geen aanmerkingen

Kamer en ontbijt voldeden volkomen aan onze wensen.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Ontbijt was goed voor de prijs

Ontbijt was goed voor de prijs

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prima. Aandacht van uitbater.

Douchedeuren waren moeilijk te openen/zaten ook los. Lichte storing bij sommige tv-zenders.

Zuivere kamer. Prima ontbijt. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Smoezelig

Prettig bed

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima hotel. Compleet met keukentje op kamer. Centraal gelegen in dorp.

Douchekop sproeide tegen douchewand, was niet te verstellen. Gevolg: waterballet op badkamervloer.

Prima locatie. Aardig personeel. Nette kamer.