Beoordelingen over Vlierijck 4-sterren

Willem De Vlaminghweg 2, 8899 AV Oost-Vlieland, Nederland

#5 van de 18 hotels in Oost-Vlieland

We hebben genoten.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

We hadden een heerlijk ruim appartement. De laatste ochtend gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, dit was niet goedkoop maar wel erg goed en uitgebreid.

Fijn verblijf in Vlierijck
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De kinder speelkamer, erg ver van het restaurant gelegen. En het speelmateriaal was gedateerd.

De ligging van het complex is top. Verder prima faciliteiten in het hotel en de ruime en nette appartementen zijn heerlijk om in te verblijven. Niets op aan te merken!

Heerlijk :-)
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers - 1 met Stapelbed en 1 met 2 Aparte Bedden

Mooie locatie op 100 meter loopafstand van de haven. met alle faciliteiten, zwembad, restaurant in 'huis' en op loopafstand. Mooi ruim appartement van alle gemakken voorzien. Tegen betaling, €14,50 pp heerlijk ontbijt.

Makkelijk verblijf, fantastische locatie.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Er zat schimmel op het plafond van de badkamer en in de keuken zijn geen basisbenodigdheden zoals zout, suiker, dus je moet alles kopen voor een kort verblijf.

Locatie is geweldig. Tegenover de boot, naast de fietsverhuur en heel dicht bij restaurants, supermarkt, etc

Ruim appartement in een gezellige omgeving op een prachtig en rustig eiland
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Ruim ,gezellig,proper appartement met alle voorzieningen(vaatwas,wasmachine,terrasmeubelen,opgemaakte bedden,handdoekenservice,...) lekker ontbijt mogelijk.Dineren in “Zuid”was een verrassende ervaring(wel niet voor jonge kinderen)

Mooie ruime accommodatie, goede locatie.

Door appartement gelijk naast de lift/trappenhuis daar wel wat meer geluid van!

Mooie ruime accommodatie, goede locatie. Heerlijke bedden en personeel heel attent en behulpzaam! Heb zelf op mijn verjaardag een cadeautje mogen ontvangen!

Prima als je veel ruimte wil met alles er op er en aan, wel saai en verouderd, iets te prijzig.

Het is meer een appartement dan een hotel. Personeel was weinig aanwezig bij de receptie. Alles was een beetje verouderd. Een doorzakte lounge stoel in de woonkamer. Tapijt bij zwembad was verwijderd en gebeurde niets mee de dagen dat wij er waren. Ook bij de receptie was de wachtruimte saai, kapotte zitting stoel en beetje smoezelig/vlekken op de stoelen bij de bladen De fitnessruimte is ook minimaal. Ik kwam er later achter dat de sauna niet inclusief was (had ik overheen gekeken bij Booking.com). Als het er zo saai en oninspirerend uitziet als de rest ergens weggestopt in de kelder zou ik daar geen 17,50 euro voor over hebben. En dan vind ik de prijs/kwaliteit verhouding in totaal toch overslaan naar de prijzige kant.

Het is een ruim opgezet appartement en alles is aanwezig. Wij hadden kamer 109 op de begane grond en dat was aangenaam met een zonnig terras en privacy. Ook de bedden waren goed. Als je vragen had werd er meegedacht. Over het algemeen was het appartement schoon, alhoewel we wel een vieze sok onder de kast vonden...

Top verblijf
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Jammer dat we het middag-/avondzonnetje niet op ons balkon hadden en we hadden een kamer aan de straatkant, waar we 's ochtends wakker werden van verkeer.

Ruim en schoon appartement op loopafstand van de Dorpsstraat met al zijn faciliteiten.

Prima verblijf voor een midweekje uitwaaien op Vlieland.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ruim appartement met keuken voorzien van alle apparatuur. Prima ontbijt, wel prijzig. Het dorpsstraat is om de hoek, dus dat kan een alternatief zijn. Vriendelijke staf.

Zoals t moest zijn top
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Raar dat je bij een 6 persoonsappartement slecht 5 stoelen hebt bij eettafel en terras en mis echt een ijsklont maker

Prettig personeel en appartement 411

Erg mooi hotel, wij komen zeker terug!

Het was erg compleet. Keuken, vaatwasser, wasmachine en noem maar op. De kamers zijn precies zo als op de foto's. Je had niet het idee dat je in een hotel zat. Dat is wel erg fijn met 2 kleine kinderen. Wij komen zeker vaker terug.

Geweldig groot appartement / hotelkamer met alles dat...

Geweldig groot appartement / hotelkamer met alles dat men zou willen. Mooi uitzicht over het wad van uit de kamers en vanaf het balkon. Lekker dicht bij alles, boot, eten, bossen, etc. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden een prettig, aangenaam appartement.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

ontbijt in hotel wat aan de prijzige kant Brandalarm tweemaal: bleek oefening te zijn, maar was niet gecommuniceerd. Personeel reageerde laconiek er zou een melding aan de balie staan! Personeel ging eraan voorbij wat dit met mensen kan doen!

Appartement is ruim, schoon, goed voorzien, alles aanwezig, heerlijke bedden, fijn balkon, met uitzicht op duin lekker zwembadje

Vriendelijk personeel, goede ligging en zeer ruim...

De vloerbedekking was heel erg vies , beter om te vervangen door pvc zoals in het keukengedeelte.

Vriendelijk personeel, goede ligging en zeer ruim appartement .

Heerlijk!

Geweldige plek vlakbij de haven, mooi uitzicht vanuit ons appartement enerzijds op de haven, andere kant op de vuurtoren. We waren er maar 1 nacht en dan zijn de schoonmaakkosten altijd een tegenvaller. Maar een super ruime en luxe ruimte. Heerlijk ontbijt, intieme ontbijt ruimte. Ik was jarig en ontving een felicitatie en kleine attentie toen men dit in de gaten kreeg. Erg attent! Fietshuur 20 stappen, goed geregeld vanuit appartement zonder borg. Helaas kon zoonlief het zwembad niet gebruiken. Met de avondboot te laat en volgende ochtend in gebruik voor lessen. Dat vond hij wel erg jammer.

Weekendje weg met zijn tweeën.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Helaas geen koffie of thee (zout, suiker, etc) op het appartement. Wi-Fi verbinding is niet beveiligd (gasten kunnen zelf bij de router).

Ruime opzet met een groot balkon. Volledig uitgeruste keuken en mooie badkamer (hoge waterdruk in de douche is erg prettig). Hele appartement was schoon, comfortabele bedden.

Luxe praktische accomodatie , centraal gelegen, dicht bij de hoofdstraat.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

De keramische kookplaat zou ik vervangen door inductie dit is veiliger en prettig koken(beter te bedienen net als op gas). Verder vond ik de aankleding) en de verlichting in de woonkamer niet sfeervol.(led) en de vloerbedekking met vlekken jammer.

Ruime accommodatie, van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fijn, ruim en schoon appartement nabij de boot, de gezellige dorpsstraat en de fietsverhuur.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Niets! Als ik iets moet noemen zou het de elektrische kookplaat zijn: wordt erg langzaam warm, maar dat is waarschijnlijk meer een kwestie van wat je gewend bent.

Heerlijke grote kamer (208) met balkon over de hele breedte. Appartement is van alle gemakken voorzien.

een prima appartement, met als groot bezwaar dat één kamer...

een prima appartement, met als groot bezwaar dat één kamer geen raam had, eigenlijk een soort gangkast met een stapelbed. Dat vonden wij voor onze gast die drie dagen later arriveerde zeer ongepast. Daarvoor werd ons een alternatief aangeboden dat passender was. Wel moesten wij twee keer schoonmaakkosten betalen! We vinden dat bij een voorziening als Vlierijck geen gastenkamers zouden moeten voorkomen zonder raam en natuurlijke ventilatie. dat is beneden het niveau van Vlierijck.

...
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ontbijt: Vers fruit en vleeswaren waren muf en dus "niet vers". Ook de verse sappen hadden een chemische smaak. Voor de prijs van 14,50 euro mag je iets beters verwachten. We hebben een fles Prosecco op de kamer besteld en een fles Cava ontvangen. Toelichting hiervoor hebben we niet gekregen, helaas.

Ruim appartement.

Fantastisch verblijf en reden genoeg om weer te boeken.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Er is een klein minpuntje te melden. De magnetron binnenkant daar was alleen de bovenkant niet goed schoon. Het appartement verder heel schoon en alles wordt goed gereinigd voor de volgende gasten.

Het ruime appartement en de locatie. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Goede accommodatie, prettig verblijf en behulpzaam personeel. Al met al voor herhaling vatbaar.

motoren van de koelinstallatie aan de voorzijde van de gevel maakten irritant lage monotone zoemgeluid

Goede en mooie accommodatie, centraal gelegen en slechts 100 mtr van de veerbootsteiger

Prima verblijf,schoon,vlakbij de boot ,winkels ,supermarkten fietsverhuur allemaal op loopafstand.

Wij hadden een ruim balkon met de middag zon,ik had het wel fijn gevonden daar een parasol te hebben zodat je buiten in de schaduw kan zitten .

De kamer is ruim ,netjes goed meubilair prima bedden. I

Al met al heerlijk genoten van zon, zee, eten, verblijf en het allerbelangrijkste. ..Van elkaar.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Nou eigenlijk niets. Het enige waar we even tegen aanliepen was de rioleringslucht. We hebben de kranen even laten stromen en de 2de dag was het goed.

Hele vriendelijke ontvangst! Kamer zag er prachtig uit. Ruim en schoon. We hebben alle vier heerlijk geslapen. Dus bedden krijgen van ons een dikke 10. Daarnaast was het een ideale locatie. Zo van de boot lopend naar je verblijf.

Het verblijf was uitstekend. En wij komen zeker nog eens terug.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Bij 1 appartement hadden we een huisdier mee. De verblijfskosten voor de hond vond ik nogal pittig. Extra schoonmaak kosten bij het meenemen van een huisdier is te begrijpen, maar dat er dan ook nog per dag een bedrag van 20 euro moet worden betaald, vind ik moeilijk te begrijpen.

Wij hadden 2 appartementen met 7 personen. De ruimte was meer dan voldoende.Het ontbijt was goed en ruim voldoende keuze.

Te duur
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Ons appartement lag op -1 en was erg donker en de afwasmachine zat nog vol We moesten wel de €50,- schoonmaakkosten betalen - voor t gebruik van 2 nachten - ( 2 pers )

Goede locatie - goed ontbijt ( moest wel €14.50 pp voor bijbetaald worden) Vlierijck is op loopafstand van t dorp. Het restaurant Zuiver presenteerde een voortreffelijk 5 gangen verrassingsmenu

Het appartement was ruim.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

We hadden veel mieren in ons appartement (we hadden een appartement op de begane grond), dus we moesten echt na elke maaltijd stofzuigen. Ze zaten zelfs in de vaatwasser! Ook een nadeel was dat de woonkamer en de eerste slaapkamer niet volledig van elkaar gescheiden zijn. Deze slaapkamer is ook nog eens inpandig dus je kijkt uit op de overdekte gang waar alle voordeuren van de appartementen op uitkomen.

Het appartement was ruim. Alles was aanwezig. De bedden waren schoon en lagen lekker.

Mooi groot appartement, schoon, goede locatie

Prijs is best fors, zeker omdat er geen dagelijkse schoonmaak is, je voor je koffiecupjes moet betalen, het toiletpapier niet vervangen wordt... dat is dan net een beetje gierig, zeker met die prijzen Verder wel fijn

Mooi groot appartement, schoon, goede locatie Leuk zwembad

Heerlijk!
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ik vond het wel wat gehorig, maar gezien er geen lawaaischoppers waren was dat niet erg. Ik vind het appartement wel vrij prijzig.

De kinderen hadden een aparte kamer. Het appartement was keurig, alles als nieuw en brandschoon. Niets op aan te merken. Handdoeken werden automatisch vervangen. We hebben geen gebruik gemaakt van de ontbijtservice, dus daar kan ik niets over zeggen. Keuken was ook tiptop, alle apparatuur van combimagnetron tot vaatwasser aanwezig. Ligging is in het dorp, je bent echt zo bij de winkels en restaurantjes. Strand is ca 1,5 km geloof ik. Fietsverhuur is ook om de hoek. We konden na uitchecken onze bagage achterlaten totdat we met de boot gingen.

Vlieland doet alles vergeten! Wat een heerlijk eiland en verblijf!
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Je loopt zo van de boot naar het heerlijke ruime appartement. Uitzicht op de duinen! Zon op het balkon. Binnen 1 minuut bij alle winkels en restaurants

Perfect appartement op een heerlijk eiland!
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Dat we weer naar huis moesten

De ligging is perfect, ongeveer 1 minuut lopen vanaf de ferry waarmee je aankomt op Vlieland. Ideaal appartementencomplex met de faciliteiten van een hotel. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Vlierijck, mede door de mooie en ruime kamer. Wij hadden een twee slaapkamer appartement waar het ons aan niets heeft ontbroken.

Prima accommodatie op perfecte locatie.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Prima accommodatie, perfect locatie, vlakbij de boot. Vriendelijk personeel, keurige apartementen. Zwembad wat aan de kleine kant, maar verder lekker. Goede locatie om het eiland te verkennen per fiets of lopend.

We hebben genoten van een twee heel fijne appartementen, met (bijna) de luxe van een hotel.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Misschien broodjes service in de ochtend, maar eigenlijk is dat ook niet echt nodig (behalve op zondag ...)

Ruime opzet van de appartementen (wij hadden 105 en 106) en de ruime terrassen rondom. Verder prima uitrusting, comfortabele zithoek. De ligging is uitstekend, 100 m van de haven en het dorp.

De appartementen zijn ruim en leuk ingericht.

Er was in ons appartement echt stevig gerookt. Dusdanig dat we de huiskamer niet gebruikt hebben. We hebben dit bij aankomst gelijk aangegeven. De receptionist zou iemand langs sturen, want zelf controleren had volgens haar geen zin, daar ze zelf rookte. (?) Aangegeven dat er niemand was geweest. Ze zou het nogmaals doorgeven. Bij uitchecken aangegeven, dat er niemand was geweest. Dit klopte, men was het vergeten. Ze betreurde de situatie, maar er zou nog contact met ons worden opgenomen. Dit is na 2 weken nog niet gebeurt. Kortom, de receptie had wel wat professioneler gekund. Verder is de locatie, het complex en het restaurant echt een aanrader.

De appartementen zijn ruim en leuk ingericht. Verder kun je in het restaurant heerlijk ontbijten en dineren! Echt een aanrader. Ook het binnenzwembad zeker met kinderen is heerlijk.

Ruim appartement met goede bedden .
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Vloerbedekking van appartement zag er niet fris uit , veel vlekken. Er waren nogal wat lampen kapot in het appartement . En prijzig appartement waar je nog apart moest betalen voor de wellness en badhanddoeken en er waren geen badjassen aanwezig . Het zou fijn zijn als dat alles bij de prijs was inbegrepen !

Ruim appartement met goede bedden . Lag zeer dicht bij de haven .

We komen hier graag, uistekende service, er kan iets beter schoongemaakt worden.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Buitenmeubilair was vergaan. Veel haren in de vloerbedekking. Ontbijt was mwoh.

Appartement was zeer ruim, goede bedden, comfortabel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een heerlijke tijd gehad.

Het zwembad en sauna bleken buiten gebruik. Een flinke tegenvaller, want daar heb je natuurlijk wel voor betaald en op gerekend. Bij de receptie gooide men het op "een storing, en daarbij gaat de veiligheid boven alles". Sure. Maar wel suf. Die storing is hun probleem, niet het mijne. Enige compensatie (best een prijzig verblijf nl) leek wel op zijn plaats. In welke vorm dan ook.

Een bijzonder ruim appartement. Het was (blijkbaar) recent gerenoveerd, en dat was te zien: een prima keuken (incl vaatwasser, combimagnetron etc). Fijne douche met een heerlijk harde straal. Zware, goedsluitende deuren. Kortom: prima!

Heerlijk royale kamer met voldoende voorzieningen en...

Geen opmerkingen.

Heerlijk royale kamer met voldoende voorzieningen en volledige keukenuitrusting. Ziet er schoon uit. Prima bedden en gescheiden bad en toiletruimte wat bij gebruik door groter gezelschap wel zo fijn is.

Ondanks bovenstaande erg naar onze zin gehad!
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Temperatuur van de accomodatie was niet goed te regelen, was erg warm, bijna benauwend Zwembad was erg klein in verhouding met de hoeveelheid appartementen

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heel ruim appartement, mooi balkon met zicht op zee en de...
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Servies was niet heel proper. Het vast tapijt in het appartement is aan vernieuwing toe. Ook in en rond het zwembad was het niet echt proper.

Heel ruim appartement, mooi balkon met zicht op zee en de duinen, grote keuken

Vlieland altijd fijn

Het kostte moeite om de temperatuur in het appartement goed te regelen. De kinderkamer kon niet worden geventileerd, waardoor de kinderen er niet goed konden slapen.

Het appartement was schoon en goed uitgerust. Het ruime balkon was een plus.

Mooi uitzicht

Het geluid van het verkeer in de ochtend. Maar als we het tuimelraam dichtdeden was het veel stiller. De temperatuur was slecht te regelen, was erg warm.

Lekker ruim en goed verzorgd appartement, goede kwaliteit apparatuur keuken en badkamer. Heerlijk boxspring bed.

Vlieland is genieten!
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Dit keer hadden we een appartement in het bijgebouw. Dat willen we niet weer. Het gebouw heeft vloerverwarming die niet uit kan. Hierdoor was het vreselijk warm en benauwd in het appartement.

De locatie en restaurant Zuiver zijn fantastisch.

• Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Prachtig appartement. Schoon. Maar toiletpot en douchebak met rail waarin deurtjes schuiven niet onderhouden en zagen er vies uit. We betalen toch 50 euro voor schoonmaak!

De rust en de natuur

Prima locatie, zeer vriendelijk.

Jammer dat het servies vies was en de kookplaat vet. Ook lagen er haarstof wolken op het tapijt in de woonkamer. Ontbijt is geen 15 euro pp waard. Zeer basic.

Prima. Nieuw, zeer ruim, van alle gemakken voorzien.

Lekker uitwaaien op Vlieland

De appartementen en gangen waren slecht verwarmd. Vloeren niet erg schoon.

Perfecte ligging, goed restaurant erbij, ruim appartement. Zwembad en speelruimte ook prima!

De bedden waren geweldig en het appartement was echt heel...
    • Groot Appartement met 3 Slaapkamers

Twee kleine minpuntjes; er was voor 6 personen maar één badkamer/wastafel/douche en de gebruiksaanwijzing voor de over/magnetron ontbrak waardoor we niet wisten hoe wij deze konden gebruiken.

De bedden waren geweldig en het appartement was echt heel erg ruim.

Verwennerij
    • Groot Appartement met 3 Slaapkamers

Bij de wellness bij binnenkomst even direct controleren of alle faciliteiten zijn ingeschakeld. Dit wordt vanaf de receptie gedaan.

Zeer behulpzaam personeel, ruime, moderne appartementen met voldoende kook- en eetspulletjes. Voor iedereen de ruimte. Restaurant is het beste van het eiland. Uitstekend ontbijt, even de dag van te voren aanmelden. Prima locatie voor wat boodschappen en een paar minuten vanaf de veerboot.

prima dagen gehad

ontvangst. niet duidelijk dat de kamer pas om 4 uur beschikbaar is. Vanaf 11 uur zouden wij gebeld worden. Met deze afspraak houd je dan rekening dat je eerder het appartement in kan. Ook de bloktijden van het zwembad waren vooraf niet helder. Maandagochtend gesloten in verband met schoonmaken en ook op andere tijden werd er les gegeven. Jammer want het is al een klein bad.

ontbijt prima accomodatie prima

Het was een prettig verblijf.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De vloerbedekking was op plaatsen ronduit smerig en er zaten vele afdrukken in van ander meubilair. Daarbij vond ik de kosten voor gebruik van de wellness aan de hoge kant (17,50 p.p.).

De ligging van het aparthotel en het ruime appartement, inclusief de wellness, en het vriendelijke personeel.

Heerlijke week op Vlieland!
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het appartement (210) heeft enige onderhoud nodig. lekkagplek in de keuken, lampen boven de eethoek hangen ongelijk, verlichting kan sfeervoller, lades van de dressoir hangen er scheef in.

De locatie, dichtbij het dorp en de veerboot. De ruimte in het appartement. Vlieland is een geweldig eiland, rustig, sfeervol, lekkere restaurantjes, mooie natuur.

Super ervaring
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Slaapkamers werden geweldig verwarmd, woonkamer bleef wat frisser. Maar hoe erg is dat..

Heerlijk ontbijt, ietwat klein zwembad, geweldige sauna faciliteiten, prachtige appartementen.

Het verblijf was prima en het personeel zeer vriendelijk
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

De kussen was voor mij te dik daardoor niet heel goed geslapen

Ontbijt was prima en de kamers idem. De badkamer kan wel een update gebruiken, vochtvlekken e.d.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Drie mooie dagen in Vlierijck.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement was erg warm, m.u.v. de slaapkamer. Er is naar gekeken door het personeel, maar het was niet goed te verhelpen.

Heerlijk ruim, schoon en luxe appartement. Goede bedden. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Oke
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Ongedierte in slaapkamer en tussen beddengoed. Spinnenwebben in badkamer en slaapkamer.

Ruim appartement. Binnenzwembad. Vriendelijk personeel.Restaurant was top.

Een fijne ervaring op een perfecte locatie.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Het was een beetje warm in onze kamer, dit kwam omdat het gebouw met een centrale verwarming werkt, deze was een paar dagen daarvoor stukgegaan en ze moesten het nog even aftasten. Dit was verder geen probleem aangezien het appartement volop ramen had die open konden.

De kamers waren erg ruim en schoon, het appartement was verder van alle gemakken voorzien.

Goed gelegen: op wandelafstand van de aankomstplaats van de...
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Goed gelegen: op wandelafstand van de aankomstplaats van de boot, de dorpskern met restaurantjes en winkeltjes, fietsverhuur, de andere kant van het eiland met de prachtige duinen. Wij (ouders en hun tiener dochters) huurden een goed geëquipeerd appartement met twee apparte slaapkamers en huiselijke woonkamer / keuken. De douche en ligbad zijn beide netjes. Neem wel extra douche zeep mee want dat is eerder beperkt (Rituals zeep is voorhande, maar slechts 1 flesje per persoon voor het ganse verblijf). Het zwembad is leuk om even wat baantjes te trekken. Wij hebben ook de sauna, bubbelbad gebruikt, maar die is wel tegen extra betaling. Kortom, leuk hotel op een klein, maar mooi eiland.

prima en voldaan aan onze verwachting.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Tapijt in de accommodatie is wel mooi maar wel gevoelig voor vuiligheid. Helaas was dat in onze wel een beetje het geval. Meerdere vuil plekken.

Prima schoon en ruim accom. We hebben niet gegeten maar het restaurant zag er van buiten wel sfeervol uit.

• Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Niet alles was even schoon, bijvoorbeeld spinnenwebben in de hoek bij het bed. En op de vraag of ik ergens mijn baby kon voeden voordat we de boot zouden hebben van kwart voor 12 (check uit was 11 uur) werd in eerste instantie het invalide toilet voorgesteld. Uiteindelijk mochten we een kwartiertje langer op de kamer blijven.

Ruim appartement en goed gelegen

• Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Het is jammer dat de verwarming centraal is geregeld, daardoor was het erg warm in het appartement, continue de ramen open zetten om het wat koeler te krijgen zonde van de energie.

De ruimte van de kamers,.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Wij hebben een fijne, comfortabele en heerlijk rustige week gehad!
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Vlierijck heeft de beschikking over een "noodkast". Iets vergeten? De kans is groot dat het in de noodkast staat. Zo werden wij gered met een stapel luiers op zaterdagavond! (op zondag zijn de winkels dicht) En als het er toevallig niet ligt, vraag het dan gerust aan het personeel. Ze hebben altijd wel een oplossing.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

zeker voor herhaling vatbaar

temperatuur snachts te hoog

Het was een prettig appartement en we hebben ons er prima vermaakt, alles keurig in orde . Als er 1 verbeterpunt mag worden genoemd is het de temperatuur,iets kouder snachts was prima geweest,verder helemaal top!

Wij hebben een fantastisch weekend gehad met onze kinderen boven de 20 in een heerlijk appartement.
    • Groot Appartement met 3 Slaapkamers

Ramen van het appartement waren verre van schoon, ditzelfde geldt voor het bankstel. In naden van de bank zat nog van allerhande levensmiddelen zoals nootjes, maar ook bijvoorbeeld een pen te vinden. Verder was het appartement echt goed schoon. Fijn!

De kamers en keuken waren zeer ruim opgezet, van alle gemakken voorzien. Oven, vaatwasser, broodrooster, Nespresso-apparaat maakte alles echt compleet.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Fijn verblijf tijdens een heerlijk lang weekend Vlieland
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Helaas gedoe met de verwarming. 1e avond het niet warm kunnen krijgen. Vloerverwarming heeft uren nodig op te warmen en het systeem stond veel te laag. Dat is niet wat je wil na een flinke wandeling buiten. Oplossing kwam de 2e dag met straalkacheltjes maar dat is natuurlijk wat irritant dat gezoem om je heen. Hoop dat ze er wat aan doe .

Mooie lokatie. Vriendelijk personeel. Ruim en net apartement met prima keuken waar alles wat je nodig hebt aanwezig was.

Vlieland is heerlijk, een paradijsje in NL. En met Vlierijck de perfecte combi.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

In de keuken misten we een paar keukenhulpjes maar was gewoon in de keuken van het restaurant op te vragen. Verder eigenlijk geen tegenvallers.

Prachtige lokatie, zeer ruim appartement. Fijn en erg goed restaurant. Lekker zwembad, niet groot maar wel fijn. Perfecte uitvalsbasis om eiland te verkennen. Tip: Badhuys restaurant aan de noordkant van het eiland.

Ruim appartement.
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De ouder slaapkamer stond in open verbinding met de woonkamer niet prettig met jonge kinderen die vroeg wakker zijn.

Ruim appartement. Lekker dicht bij het zwembad. Keurig ( beetje saai) ingericht

Kort verblijf maar heerlijk
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Restaurant Zuiver was al voor het boeken van de kamer niet meer te reserveren. Erg jammer temeer dit niet op website van Zuiver zichtbaar was ...............

Ontbijt was top.

Een heerlijk verblijf op Vlieland in Vlierijck!!
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het appartement was groot en gezellig. Met mooi uitzicht over de Waddenzee. Goede faciliteiten in het appartement! Ontbijt niet heel uitgebreid maar erg lekker! Alles erg vers.

Vlieland is heerlijk. .
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Service viel tegen. Bij aankomst werd gevraagd om zelf de afwasmachine met serviesgoed van de vorige gasten te legen. Geen shampoo, geen zeep en zelfs geen glas op de badkamer. Ook half uurtje later uitchecken, waardoor een betere aansluiting op de boot, was in deze rustige tijd niet mogelijk.

Appartement was super.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement was ruim en modern. Daarnaast waren de faciliteiten top! Voor ons het beste uit 2 werelden, de faciliteiten en services van een hotel en de ruimte van een appartement. Daarnaast hebben we elke dag genoten van een heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel!

Fantastisch!
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Zeer ruime kamers, eigenlijk meer een appartement. Wij hadden het appartement "groot". twee aparte slaapkamers, twee badkamers, wat een luxe!!!!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Enorm genoten
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Zwembad niet groot en regelmatig bezet door andere activiteiten. Televisie erg ingewikkeld zenders zoeken.

Heerlijk ontbijt, super vriendelijk personeel. Kamer zeer ruim.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Het is altijd heerlijk om op Vlieland te zijn en verblijven in Vlierijck is de kers op de taart
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Misschien zorgen voor basisvoorzieningen in de badkamer en keuken, vb kruidenrekje, doucheschuim. Maar ik kan mij ook voorstellen dat dit soort zaken misschien te vaak mee worden genomen door gasten.

Attente service mbt de verjaardag van mijn vrouw.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

De ruimte en ligging
    • Medium Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Prijs, het ontbijt was duur pp. De sauna was duur. Het schoonmaken was niet in verhouding tot de inspanning. We moesten achteraf veel bij betalen. Dat viel tegen

De ruimte en ligging

• Beoordeeld op: 7 december 2017

De locatie en het feit dat er honden mogen komen is prettig.
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Dat het appartement erg koud was. Uiteindelijk hebben we 2 straalkachels gekregen waardoor het aangenamer werd

De locatie en het feit dat er honden mogen komen is prettig. Fijn dat het heel dicht bij het dorp ligt