Beoordelingen over Hotel de Volksabdij 3-sterren

Onze Lieve Vrouw ter Duinenlaan 199, 4641 RM Ossendrecht, Nederland

#2 van de 3 hotels in Ossendrecht

Bediening bij het bijbehorend restaurant was onder de maat.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Bediening bij het bijbehorend restaurant was onder de maat. Moesten lang wachten, eten werd niet tegelijkertijd op tafel gezet en toen wij het personeel op aanspraken kregen we een donderspeech

Het is een mooi oud gebouw.

Het is een mooi oud gebouw. De Violetta en Rubia kamers zijn ruim en erg mooi ingericht. Ontbijt, lunch en diner waren goed. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De omgeving is erg mooi om te wandelen. Een bezoek aan Bergen op Zoom was de moeite waard.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

ideale locatie als vertrekpunt voor fietstochten

wc-bril zat los en enkele spots waren defect, in de kamer en vooral badkamer was het 's avonds fris.

zeer vriendelijk personeel, lekkere keuken aan democratische prizen, kortom zalig... Zeer rustige omgeving!

prijs kwaliteit goed
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De matras mag iets steviger zijn

het ontbijt was lekker en gevarieerd. De kamer was wel heel erg sober. Het was ook maar voor één korte nacht(na trouwfeest in de buurt)

Prima bed, en een kamer die past bij de locatie.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Tegenwoordig moet je allerlei gadgets kunnen opladen. Dan is twee bruikbare stopkontakten wat minimaal....

Prima bed, en een kamer die past bij de locatie. Geen TV op de kamer maar wel schilderijen met engelen. Meer heb je niet nodig voor een gezegende nachtrust.

De rustige ligging.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Eigenlijk niets maar als je ALLEEN een kamer boekt is dit in veel gevallen een achteraf kamertje of zoals nu op een lange, gehorig, gang. Maar wel het volle pond betaken! Verder goede hulp aan balie en prima ontbijt.

De rustige ligging. Geen last gehad van de bruiloft gangers.

Nette sobere kamers en een correct ontbijt.

Vind het wat duur in vergelijking met andere hotels die voor eenzelfde prijs toch wat meer te beiden hebben qua kamer en ontbijt.

Nette sobere kamers en een correct ontbijt. Zeer vriendelijk personeel

Een schitterende locatie waar we heeelijk hebben gewandeld.

De bedden waren erg zacht, hangmat effect. De douchecabine zag er door de kalkaanslag en roest vies uit. Jammer van zo'n mooie locatie.

Een schitterende locatie waar we heeelijk hebben gewandeld. Ontbijt was super. We gaan hier ondanks het minpunt, terug komen.

verhouding prijs kwaliteit goed
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Kamer zeer gehorig.Ik hoorde heel de nacht mijn buurman snurken. Douches schoon. Ik wilde om 7 uur in de ochtend uitchecken. Dat kon niet want receptie gaat pas 07.30 open. Absurd.

prettig en een goed verblijf, ik ga er zeker nog eens naar terug.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het was toch wat minder schoon, ik zal niet zeggen dat het er vies is maar dat ene stapje verder zetten als het om schoonmaken gaat en het zou zeker veel extra's toevoegen.

De kamer was precies wat ik had verwacht van een kamer in een abdij. Het was een beetje jammer dat er ergens in de buurt een festival gaande was in de avond. Veel geluidsoverlast tot laat in de avond. Maar hier kan je als hotelier natuurlijk niets aan doen. Desondanks was mijn verblijf erg prettig. De comfort kamer met eigen badkamer was wat je mag verwachten in een abdij gebouw, simpel maar gewoon goed. Zeker een aanrader. Het eten in het restaurant is erg lekker, ontzettend vriendelijk personeel, zo ook aan de receptie.

Prachtige omgeving, veel natuur en mooi ontworpen hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Omdat de accommodatie van binnen iets verouderd was, zou ik als hotel voordat andere mensen komen de ramen open zetten. Dit zodat de kamers minder muf en oud ruiken.

De omgeving was erg mooi, het gebouw had een heel bijzondere U-vorm. In het midden een terras, met een hele mooie chique overdekking.

Hotel de volksabdij...
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Standaard kamers sterk verouderd...schilder werken en dringende opfrissing nodig..geen tv op kamer?

Heel vriendelijk onthaal gekregen..super goei keuken..met vriendelijk personeel...losse sfeer...mooie ontbijt en eet ruimte..heel mooie omgeving...

Teleurstellend

Het ontbijtbuffet viel tegen; geen melk, yoghurt, verse jus, salades of Krentenbollen. De kamers waren gehorig en de bedden kort en doorgelegen. De kamer was verouderd. Oh, en die toeristenbelasting van 2euro apart afrekenen bij een kamer van 103 eur oid ook raar. Al met al krijg je een basis slaapkamer.. Niet slecht, wel erg basis, zeker gezien de prijs

De omgeving is erg mooi en rustig, het personeel vriendelijk en het te plekke gebakken eitje was lekker

een prachtige omgeving waar we heerlijke fietstochten hebben...

Ontbijt had iets uitgebreider gekund en op het terras, was morgens appeltaart en ander gebak op en middags radler 0%. Bediening was matig. Spa rood was een klein glaasje bubbel water zonder flesje spa rood.

een prachtige omgeving waar we heerlijke fietstochten hebben gemaakt

6,0
    Tussenstop.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Op de kamer: geen stopcontact of op een onmogelijke plek. Een nieuwe bedlamp die je niet kon gebruiken omdat die niet aangesloten kon worden. Eigenlijk hilarisch, maar wel heel slechte "voorziening". Voor de waterkoker moest je onder het tafeltje kruipen.

Verder alles gewoon standaard in orde.

Mooie omgeving maar slechte kamers

De kamer was niet voorzien van een TV. De gordijn hing los. De badkamer met douche was erg gedateerd en randen en voegen waren beschimmeld. In de lakens van één van de twee bedden was bloed aanwezig van een vorige klant.

Zeer vriendelijke bediening maar konden problemen niet oplossen

Heel geschikt voor werk
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Voor de prijs zijn de basiskamers correct. De comfort en luxekamers te duur in vergelijking met prijze in omgeving

De bosrijke omgeving en budgetvriendelijk

We hebben goed geslapen een prachtige omgeving en top personeel
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

geen tv op de kamer, maar we waren laat terug dus was het niet direct een gemis.

prachtige omgeving en mooie locatie super aardige vrouw die ons te woord stond. We waren vroeg en gingen vanuit de kamer nog niet klaar was. Wilde alleen de sleutel mee omdat we weer laat terug zouden komen. Door bellen met de facilitaire dienst wisten we dat de kamer waar wij zouden komen klaar was en kregen we de sleutel mee alles al afgerekend echt super.

Goed mr jammer van lawaai.

Zie boven

Alles was prijs kwaliteit. Eenvoudig mr netjes en heel vriendelijk personeel. Jammer van het lawaai van dronken gasten en vallend glas beneden. Had gehoopt dat personeel zou tussenkomen.

Heerlijke omgeving met vriendelijk personeel .
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Ontbijt was uitstekend ,hadden vrienden mee laten ontbijten die in de buurt wonen,was geen probleem,wilden buiten ontbijten werden compleet geserveerd formidabel.

Fijn.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Beetje gehorig (maar dat hoort bij een dergelijk gebouw).

Zeer vriendelijk personeel, heel aparte plek om te overnachten. Met mogelijkheden om 's avonds lekker te dineren of een (speciaal)biertje te drinken. Kamer was schoon, douche en toilet werden gedeeld met anderen. Waren aanvankelijk schoon, maar dat ging 's nachts even niet helemaal goed. Daar kan uiteraard vrij weinig aan worden gedaan (afhankelijk van je medegasten). Verder een erg fijne overnachting gehad.

Gastvrije accomodatie
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Vriendelijk en positieve bejegening naar de gasten. Streven naar persoonlijke aandacht voor de gast. Ze geven je een thuis gevoel. Mocht er een probleem zijn dan wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost

ruimte van de kamer, locatie,omgeving

verrast dat in de zeer ruime bakamer geen bad stond . meer dan voldoende ruimte om die te plaatsen. nachtrust onderbroken door storingspaneel dat net buiten de kamer hing. storing (geen idee wat) in een kamer op 60 meter afstand en wij werden wakker door het alarm. Noodnummer moeten bellen en daarna werd het wel opgelost maar daardoor minder goed geslapen. Ook jammer dat er sóchtends niemand iets over zei. pas bij het uitchecken toen ik het zelf vertelde een "flauw" excuus. (gemiste kans)

ruimte van de kamer, locatie,omgeving

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding niet goed.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding niet goed. De kamer maakte een verouderde indruk. Het ontbijt was niets bijzonders. Er zijn veel verbeterpunten. Voor 99 euro (kamer + ontbijt voor 2 personen) mag je meer verwachten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Slecht slapen in een mooie omgeving.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamer was erg klein. De matras was zacht en uitgezakt. De gordijnen laten veel licht door. Zeer slecht geslapen. Ook door de branddeur direct naast mijn kamer. Scharnieren piepten vreselijk en de deur valt telkens met een dreun dicht; die je luid hoort in de kamer. Steeds wakker van vroeg vertrekkende gasten/bouwmedewerkers. Uit wanhoop zelf scharnieren geolied en plakviltjes aangebracht. Bij een langer verblijf mis je de televisie toch echt wel. En een vuilnisbakje (slechts een minibakje in badkamer). Slechts 2 aansluitpunten voor stroom op de kamer. Lampje naast bed is er wel, maar is geen stroom voor. Fitnessruimte was beperkt geopend, alleen in de avond; en eerst sleutel aan overzijde vragen.

De medewerkers zijn zeer behulpzaam en oprecht vriendelijk. Het bijbehorende (tegenover het hotel gelegen) restaurant is prima. Ook zeer vriendelijke medewerkers en lekker gewone gerechten voor een gewone prijs. Natuurlijk is de omgeving erg mooi.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

De eerst nacht was niet zo goed vanwegen een dubbele boeking...

De netheid van de kamer

De eerst nacht was niet zo goed vanwegen een dubbele boeking . Kon alleen op een kleine eenpersoonskamer slapen anders was er niks . Maar tweede kamer die ik een dag later kreeg was goed

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Wifi

Kleine kamer maar alles aanwezig ,verlichting en stopcontact mogen wel ff gechekt lamp deed het niet en stopcontact zat los.verder prima kamer ,sanitair oké en gezellige ruimte tussen de kamers waar je nog leuk kon zitten.restaurant was top heerlijk gegeten en vriendelijk personeel mooie omgeving. Ontbijt mag van mij nog uitgebreid worden met meer vers fruit bijvoorbeeld meloen maar er was keuze en wat er niet was kon je om vragen dan werd het gehaald,dit zou ook gewoon op tafel geplaatst kunnen worden Met name zoetigheid en boter was wat beperkt. Zeker een aanrader om eens te doen mooi oud gebouw maar wel heel sfeervol. WiFi ontvangst was niet best ,maar ook heerlijk rustig.

Verjaardag
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Dat we on 10:30 uur algesommeerd werden dat de bar ging sluiten terwijl er toch zo’n 10 mensen aanwezig waren

Het ontbijt werd keurig verzorgd door vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

kamer viel enorm tegen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

kamer was gedateerd. badkamer komt uit de jaren zeventig, een enkele wastafel met een plankje erboven, weinig ruimte voor toiletspullen, douchecabine verouderd. geen fohn aanwezig, geen TV, geen radio . een bed had een bedlampje de andere niet. er stond een kast zonder de deuren. Veel te duur (97 euro per nacht) voor wat je ervoor krijgt.

vriendelijk personeel, het ontbijt was goed. bedden waren goed. kamer was ruim genoeg, voldoende kastruimte.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ontbij was uitgebreid, persoonlijk en lekker!
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De kamer was wel erg simpel ingericht. Op het bureau stond een lamp, maar er is geen stopcontact om de stekker in te doen. Maakt het opladen van je apparatuur ook moeilijk.

Ontbij was uitgebreid, persoonlijk en lekker!!. Mooi gebouw en schitterende omgeving.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Rustig gelegen kamer, leuk uitzicht op de vijver.

Prijs ontbijt.

Rustig gelegen kamer, leuk uitzicht op de vijver. Goede service, zowel bij het in- en uitchecken als in restaurant De blauwe pauw; daar ook zeer lekker gegeten.

Minder enthousiast over de ijskoude kamer toen we incheckten om 20:30 uur ( week vooraf gereserveerd). Plus op het terrein zouden wat wegwijzers en goede verlichting niet misstaan (receptie is aan overzijde weg, niet zichtbaar achter een groeps accomodatie)

Prima locatie, personeel, restaurant, ontbijt. Personeel super behulpzaam!

Mooie omgeving en prettig hotel met vriendelijk personeel
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Locatie is super in de bossen, prachtige omgeving. Kamers zijn heel basic met comfortabele bedden. Personeel is super vriendelijk, vooral bij het ontbijt. Ontbijtbuffet is uitgebreid voor die prijs. Prijs kwaliteit verhouding is moeilijk te evenaren. Komen graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Kon geen trap lopen en hotel was zeer meedenkend om me toch...
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het lopen van het hoofdgebouw naar de kamers. Buiten!

Kon geen trap lopen en hotel was zeer meedenkend om me toch kamer begane grond aan te bieden. Fijn! Niet echt een hotelgevoel in de kamers.

Een weekendje in de natuur.

Heel jammer vonden we de verwaarloosde tuin vol onkruid tussen de grote perken bij de hotelkamers. Dat zag er troosteloos uit. Er wordt in 2018 aan gewerkt volgens de receptie.

De locatie is prima voor wandelen in de natuur: on your doorstep! Heerlijk dat er een restaurant is met prima menu's en goede bediening. De kamer (luxe kamer met eigen badkamer) is prima voor paar dagen, maar 'luxe' is een groot woord voor een tamelijk standaard kamer met badkamer. Wel mooi uitzicht op het bos!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Plaats van de volksabdij, midden in de natuur.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Klein minpuntje: Er is geen TV op de kamer maar tegelijk nodigt dat ook uit om andere dingen te doen. Past ook goed bij de rust die het hotel uitstraalt.

Plaats van de volksabdij, midden in de natuur. Heel wat kamers maar zeer rustig. Geen last van geluid van buren of van de gang. Prima kamers. Goede prijs/prestatie.

Een goed verblijf in een mooie omgeving.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Het sanitair op de gang was gedateerd en niet heel schoon.

Prachtig gelegen, vriendelijke personeel. Fijn ontbijt. De eenvoudigste kamers waren zoals je mag verwachten voor deze prijs, eenvoudig maar met een goed bed. Restaurant was goed met een gevarieerde kaart, goede porties, lekker eten en vriendelijke bediening.

Niet voor herhaling vatbaar, of minstens een andere kamer dan
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De lucht die in de kamer hing " muffe lucht " Geen toilet/ badkamer op de kamer. Kozijnen, muren, schilderwerk beetje smoezelig

Ontbijt was goed, bedden, met dekbed waren heerlijk. Vriendelijk personeel, mooie omgeving!

leuk en ontspannend en heel mooie omgeving !!
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Ontbijt was zeker ok , wel slechte regeling voor (zelf)pannenkoeken te maken . aparte pan was handiger geweest ipv de zelfde als spek en eieren ...

Basic kamers , zijn echt basic ! maar voor die prijs 66 euro per kamer (2mensen) + ontbijt is de prijs/kwaliteit ok .

prima verblijf gehad

de hygiene had wat beter gekund.

Kamers nogal gedateerd en in ons geval niet echt schoon, werd wel direct opgelost na een klacht. Er was maar op 1 nachtkastje een bedlampje en die deed het niet. Ontbijt was prima voor elkaar en voor ons doel (we hadden ivm een bruiloft in de buurt gewoon een bed nodig) verder prima. Wat erg leuk is is de ligging midden in de natuur met heel veel mogelijkheden tot mooie (bewegwijzerde) wandelingen vanaf die locatie.

Prijs-kwaliteitverhouding

douchecabine kom schoner,geen mogelijkheid in de badkamer (schapje) om een toilettas kwijt te kunnen, geen T.V , geen verduisteringsgordijnen. Slechte ontvangst WiFi. Gen airco.

Lokatie en goede parkeergelegenheid.

Goed, en een mooie omgeving, buiten schoon en goed onderhouden.

Te zachte matrassen vooral voor oudere, en een beugel bij uitstappen van de doch cel. De fietsen stalling werd gedeeld met werk mensen was zeer krap en kans op beschadigen.

Ontbijt goed en vriendelijke bediening

Goed budgut hotel in een mooie bosrijke omgeving
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Ligt enigszins afgelegen. Kamers minimaal ingericht.

Simpele kamers voor een betaalbare prijs. Veel parkeergelegenheid. Goed ontbijt voor een budget hotel.

Prachtige locatie, in alle rust van de natuur.

Prachtige locatie, in alle rust van de natuur. Bijzonder goed onthaal, vriendelijk. Heel goed restaurant. Leuk ontbijt. Goede uitleg over de fietswegen en wandelwegen.

Hotel om tot bezinning te komen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De kamers en gemeenschappelijke douchen en toilet. Geen tv op de kamers. Eigenlijk is dit hotel voor degene op rust gesteld is en tot bezinning te komen.

De omgeving was mooi en personeel was vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar , de rust , de mooie natuur en de locatie primeren voor ons nog altijd

Heel de abdij en ook het binnenhof is aan wat opfrissing toe, na een likje verf zou het vooral binnen heel wat uitnodigend zijn ;-)! Alles was netjes maar vooral de badkamer was zo ongezellig en basic. De matrassen zijn ook veel te zacht (heel persoonlijk)...De buitenperken waren al een tijdje niet meer gemaaid...gebrek aan buitenstopcontacten om onze elektrische fietsen op te laden had ook heel praktisch geweest! Nu moesten we onze batterijen mee naar boven nemen !

Heel vriendelijk personeel , mooie locatie midden in de natuur en op onze fietsknooppunten gelegen . Restaurant was ook echt een aanrader, heel lekker en gezellig gegeten op het buiten terras !

Geen aanrader als je voor rust en comfort komt.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

kamer was niet echt schoon, erg veel stof en spinnenwebben. Er gehorig gebouw Deur afsluiten ging erg vreemd en moest maar vertrouwen dat het goed zat. Receptie in een ander gebouw Toiletten erg smerig

ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Kamer 24 gekregen met douche op de kamer wat redelijk aan de...

Kamer 24 gekregen met douche op de kamer wat redelijk aan de prijs is. Het matras was erg slecht, zeer slap, waardoor slecht geslapen. Dit vonden wij erg jammer want verders was het oké.

Zalig rustig om natuurwandeling te starten
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamer is klein en basic maar dat wist ik vooraf dus is dit ook geen minpunt

Vriendelijk personeel, grote parkeerruimte voor hotel, verzorgd ontbijt, ideale locatie om wandel of fietstocht te starten in de natuur, rustig gelegen, basic kamer maar door de prijs/kwaliteit is dit normaal, propere badkamer, geen tv maar had ik niet nodig, goeie wifi

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Lekker onthaasten na een dag hard werken

De TV, die had wat problemen, sowieso is het systeem een beetje gecompliceerd.

De rustige en natuurlijke omgeving waar je heerlijk op het terras kunt genieten van een lekker koud Brandbiertje van de tap.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Hotel annex bezinningsoord in de natuur.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Reken niet op een regulier hotel, dit is meer een kruising tussen een conferentiecentrum, natuurvriendenhuis en bezinningsoord. De 1 pers kamer deed me aan een kloostercel denken maar was Ok. Gehorig, maar rustig publiek dus geen probleem.

Stilte en natuurlijke ligging. Het is echt weer eens wat anders en in die zin een unieke ervaring. Ik hou er wel van en de basisvoorziening was prima.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

De natuur is daar is prachtig ,het verblijf viel tegen .
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De matrassen . de douche cel ,afstand tussen kamer en ontbijt mogelijkheid. afstand parkeer gelegenheid met koffers naar de kamer . geen publieke informatie over wat dan ook ik bedoel T.V

Service ontbijt dame

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Rust.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Medegasten verlieten om 6 uur luidruchtig het gebouw. Receptie en ontbijt is aan de overzijde van de straat.

Heerlijke bedden. Rustige omgeving met veel vogels en natuur.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Volksabdij vriendelijk enrustig
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De gezellige sfeer. personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hebben aandacht voor de gast en voor hun werk. Je kunt hier in alle rust ontspannen en vande omgeving genieten.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

lekker ontbijt met vriendelijke mevrouw ,als bediening de ...

De comfort kamer was zeer basic,een tv is wel nodig. Paaszondag avond na eten reeds om 22h op de kamer waren de laatse klanten dan tv ok

lekker ontbijt met vriendelijke mevrouw ,als bediening de koffie voor u bracht alsook een vers eitje met spek klaarmaakte TOP .Lekker gegeten in het restaurant de Blauwe Pauw .

• Beoordeeld op: 19 april 2017

• Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Badkamer delen met anderen. Niet erg hygiënisch. Het restaurant had nauwelijks vegetarische opties.

Fijne bedden en goed ontbijt met goede service. Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 16 april 2017

We hadden een dure kamer omdat er niets meer beschikbaar was.

We hadden een dure kamer omdat er niets meer beschikbaar was. Er was in de avond overlast geluid uit de gang waar mensen bier zaten te drinken en luidruchtig waren. Dit verwacht je niet in een abdij op goede vrijdag! Bij inchecken kregen we de sleutel mee terwijl we er nog helemaal niet terecht konden.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Leuke niet alledaagse locatie. Geen overmatige luxe maar prima in orde

Kamers zijn erg eenvoudig maar alles doet het. wel beetje gehorig als gevolg van de houten plafonds. de bovenburen hoor je erg goed lopen.

Mooie omgeving, leuke locatie. goede douche. Restaurant ook prima in orde.

Volks Abdij te Ossendrecht

Het ontbijt was goed, eenvoudig van samenstelling, alleen bruine en witte gebakken bolletjes, weinig brood soorten, jus de range kwam uit een pak.

De kamer was voortreffelijk, bedden lagen prima, ruim en zeer mooie badkamer. Zeer mooie locatie, zo in de bossen. Deze accommodatie is aan te bevelen.

voor een korte vakantie is dit een prima hotel

De hotelkamers en de openbare ruimtes zijn gehorig. Het ontbijt is redelijk en voldoende.

de omgeving is prachtig. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Een goed ontbijt geserveerd door een uitermate vriendelijke...
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Een wat betere verlichting bij de toegangs deur.

Een goed ontbijt geserveerd door een uitermate vriendelijke dame.Had problemen met de toegangs code ben door de jonge dame van receptie op een vriendelijke manier geholpen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Mooie bosrijke omgeving.

Relatief dure kamers. Het eten in het restaurant was van gemiddeld niveau.

Mooie bosrijke omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Verschillende wandelroutes mogelijk. Het restaurant serveert drie zelfgebrouwen bieren.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Zeer ok
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Onze fout, hadden bij de boeking er niet op gelet dat het om een gedeelde badkamer ging

Vriendelijk personeel en goed ontbijt samen met de mooie ligging

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De basic slaapkamers zijn echt basic,maar proper!
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De basic slaapkamers zijn echt basic,maar proper!! De bedden zijn goed, de verwarming maakt soms geluid.Maar als je bedenkt wat we kregen voor de prijs die we betaalden, de gastvrijheid,lekker eten en drinken,zeker ok!!mooie omgeving, complete rust deze periode van het jaar.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Zeer rustig en mooi gelegen, ideaal voor sportieve en buitenmensen die van de natuur houden.

Een beetje animatie of mogelijkheden om TV of dergelijke, was toevallig een mooie match voetbal.

Ontbijt was zeer goed, ook vriendelijke en behulpzame bediening.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Het ontbijt was prima, het ontbrak ons aan niets.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Niets eigenlijk. Je krijgt waar voor je geld

Het ontbijt was prima, het ontbrak ons aan niets. De ligging direct grenzend aan natuurgebied is erg mooi.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Het ontbijt was in verhouding prijs eigenlijk sobertjes te...
    • Comfort Eenpersoonskamer

Op een eenpersoonskamer geen tv. Voorzieningen op kamer sober.

Het ontbijt was in verhouding prijs eigenlijk sobertjes te noemen. De bediening prima.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

• Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

De kamers waren erg koud bij het invallen van de nacht. Natuurlijk is een kachel aanwezig, maar door die aan te zetten hing er een sterke, muffe lucht.

Het ontbijt was erg lekker. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Leuk maar te weinig voor te veel geld
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Erg gehorig, veel tikkende geluiden in de nacht Het ontbijt was matig. Restaurant was prijs/kwaliteit matig. En omdat je in the middle of nowhere zit heb je geen keus. Ik zoek wel iets anders de volgende keer

Was wel een aparte locatie

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Fijne accomodatie voor een nachtje: blij in de abdij
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Erg gehorig en weinig stopcontacten op kamer. Een tweede sleutel zou ook fijn zijn ivm douche/wc gebruik.

Super service, personeel erg aardig en behulpzaam

Geweldig om nog een keer over te doen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

de toegangsweg naar de abdij betere verlichting erg donker langs de weg lastig om 's-avonds terug te vinden

prima voor schitterende omgeving heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Aparte locatie in een pachtige omgeving waar veel te doen is.

Restaurant/bar was om 22.00 uur al dicht. We konden geen zelfgebrouwen biertje meer drinken.

Ontbijt was goed, bediening vh ontbijt zeer vriendelijk. Mooie Abdij. Originele sfeer. Omgeving is prachtig.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Slapen in de bosssen van Ossendrecht, in een voormalig jeugdinternaat.

Het ontbijt is zeer simpel, iets meer licht boven de koelvitrine zou welkom zijn. Dan kan je zien wat je pakt.

Zeer rustige lokatie. Midden in het bos. Receptie , restaurant zijn gescheiden van de hotelkamers. Inrichting hotelkamers gedateerd.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima overnachting!

De bedden hebben zachte matrassen en zakten wat door. Er was geen televisie aanwezig.

Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt was inderdaad uitstekend.

Lokatie.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Faciliteiten

Geen koffie of theefaciliteiten in de kamer of in zithoekje. W.C.stonk.Lawaai s 'ochtends bij opzetten feesttent

Lokatie. Ruime kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Volksabdij