Beoordelingen over Hotel Vondel Amsterdam 4-sterren

Vondelstraat 18-26, Amsterdam Oud-West, 1054 GD Amsterdam, Nederland

#185 van de 450 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Prima, maar erg kleine kamer.

De kamer was wel erg klein voor de prijs die ik heb betaald. Ik ben maar 1 nacht gebleven, maar meer had ik ook echt niet prettig gevonden.

Prima ligging, fijn personeel.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Heerlijk rustig gelegen hotel vlakbij Leidseplein en Museumkwartier.

De badkamer was 5 traptreden lager dan de slaapkamer. Een trapleuning of ander houvast ontbrak.

Fijn dat we al om 12 uur konden inchecken. Verder was het leuk dat we een upgrade kregen.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Vriendelijke ontvangst.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gratis koffie niet aangevuld. Tassen niet vernieuwd of gewassen. Wel koffie aangevuld na vraag. Ramen enkel glas en tocht wel voelbaar.

Vriendelijke ontvangst. Uitstekend locatie. Gratis laat check-out (tot 14:00)

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Prima hotel met heerlijke bedden.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, mooie kamer, rustige en centrale ligging van het hotel. De tramhalte is dichtbij. De afstand naar de stad is ook goed te voet te doen.

Leuke stad !
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het personeel bleef Engels praten terwijl ik aangaf dat ik Nederland sprak. De kamer was echt super klein.

De ligging is ok. Het hotel ligt rustig. De bedden zijn zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Extreem vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Omdat de kamers uitgeven op de traphallen heb je wat lawaai van deze trappen.

Extreem vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet was te veel en steeds met een vriendelijke kunnen we nog ergens mee helpen.

Prima hotel fijne locatie
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat minder was dat je smorgens (6.00uur)op de vloer boven de schoonmaaksters hoort. Het zijn houten vloeren dus je hoort alles heel goed. maar hoewel ik ervan wakker werd sliep ik ook gauw weer in. Maar kan me voorstellen dat mensen er last van hebben.

Ik was hier samen met mijn zoon van 16. Het personeel was super aardig en behulpzaam. de locatie was echt perfect voor ons. 3x aan een hernia geopereerd dus vreemde bedden zijn altijd een uitdaging. maar heb perfect geslapen! Het is schoon en verzorgd. Wat voor mij ook een dikke plus was was hoe makkelijk en duidelijk ik kon boeken. op andere sites van hotels was t me niet duidelijk of je moest een creditcard hebben. en hier binnen 5 min geboekt. (via trivago/booking.com) Zal het zeker aanbevelen bij anderen. De deur van het hotel kon je savonds alleen openen met je keycard dat gaf mij een veilig gevoel. En je kunt heerlijk uitslapen want je hoeft pas om 12 uur van je kamer. Top! Ook konden wij de tassen laten staan die veilig opgeborgen werden zodat we nog lekker de stad in konden voordat we met de tram/trein naar huis gingen. Stukje service! Wij hebben genoten van Hotel Vondel en Amsterdam!

Zeer prettig verblijf

nvt

Zeer vriendelijk personeel, een upgrade naar een prachtige, comfortabele kamer met airco, zeer centraal gelegen. Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad.

Zeer slechte ervaring met hotel.

Zeer slechte ervaring met hotel. Bij binnenkomst werd ons verteld dat we een upgrade van de kamer hadden. Dit zal dan de lawaaierige airco moeten zijn geweest. Zeer kleine kamer, tweepersoonsbed waar een volwassen man niet in past. Al met al zeer teleurstellend en zeker in combinatie met de prijs.

er komt geen volgende keer in hotel vondel, tenzij met deftige excuses en een tegemoetkoming
    • Kleine Tweepersoonskamer

sigarette peuken op vensterbank. shampoo pompen werkten niet. om 7h30 wakker gebeld om te zeggen dat we te veel lawaai maakten terwijl we sliepen en ze niet eens zijn komen kijken. wij maken nooit geen lawaai tv werkte niet. leeg doos chips in de koelkast. 2x opgebeld om te vragen als we geen studio wilden ipv hotelkamer. lege yoghurtpot bij ontbijt bij het aanspreken van de manager over de gebreken ben ik simpelweg met een sorry beantwoord

ligging goed bed

Prima hotel op een heel goeie locatie

Het ontbijt was lekker maar voor die prijs had ik meer verwacht.

Wij hadden een kamer geboekt met 2 bedden. Bij het toekomen was deze kamer nog niet vrij, toen we in de namiddag terugkwamen was deze kamer al aan iemand anders gegeven. Maar wij kregen een upgrade naar een 3-persoonskamer zodat we een heel ruime kamer hadden zonder dat we in hetzelfde bed moesten slapen. De kamer was rustig gelegen, wel warm, maar we hebben zonder geluidshinder het raam de volledige nacht kunnen laten openstaan.

Prijs/kwaliteit in verhouding met ligging, prima..!

Badkamer

Ligging is perfect. Personeel ook zeer veiendelijk. Onze kamer was klein maar daar waren we van op de hoogte, wel vlekken in stoffering, wat niet fris oogt. Badkamer klein, zo ook doucheruimte, en alleen uitgerust met regendouche, géén hand-sproeier. Is niet echt van deze tijd.

Centraal gelegen en aangenaam hotel.
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn naar gewoonte aan kleine kant maar je gaat niet op hotel om er een ganse dag te vertoeven. Dus geen echte show stopper.

Meerdere malen in dit hotel verbleven. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. We kiezen voor dit hotel voor z'n zeer goede centrale ligging in een toch rustige buurt. Er heerst in het hotel een aangename uitnodigende sfeer. Correct ontbijt. In restaurant telkens lekker gegeten.

De locatie was perfect
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slechte kamer, duidelijk dat er lang niemand geweest was, stoffig, dingen niet aangevuld, Niet kunnen slapen door de herrie boven ons, lagen in de kelder nl. Kunnen ze echt niet verkopen vind ik

De locatie was perfect

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ik boek niet weer
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer erg donker. Veel last van autolichten in de kamer. Rolgordijn valt niet dicht. In de ochtend al vroeg klussers bezig in lobby boven de kamer wat veel geluid overlast bezorgde vroeg in de ochtend. Kamer veel te warm. Airco aan maar geeft weer veel geluid helaas. De prijs hierdoor veel te hoog :(

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

vroeger was het véél beter!
    • Kleine Tweepersoonskamer

de ontvangst ad receptie! we moesten een gevaarlijke draaitrap naar ons kamer nemen, met bagage en al, super gevaarlijk! het bed was veel te kort en we zijn nochtans geen reuzen het ontbijt was matig

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar

Duur ontbijt!!

We hadden een kleine tweepersoons kamer geboekt en deze was kosteloos geüpgraded naar een drie persoons kamer!! Leuk hotel, met lekker inpandig restaurant.

• Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel bestaat is opgebouwd uit diverse panden. Dus veel treetjes. Je moet dus goed opletten mocht er een calamiteit ontstaan zoals brand.

De kamers en bedden met een hoge instap

Aanrader. Super leuk hotel.

Jammer dat er geen raampje open kon op de kamer om te ventileren.

De sfeer van het hotel was prima. Eigentijds en gezellig ingericht. Personeel echt vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding op topplek maar jammer van de herrie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed is wat krap maar dat konden we weten bij kleine kamer. Vooral heel vervelend was het geluid van buiten en de gang. Naast bouwplaats en hok van schoonmakers. Vanaf vroeg in ochtend de hele tijd gepraat, gebonk, stofzuiger, slaande deuren.

Kleine kamer is efficiënt ingericht met mooie badkamer, goede douche en bed ligt lekker.

Geen ontbijt genomen (naar onze normen te duur)

Veel ginder van straatlawaai, onmogelijk om hier een rustige nacht door te brengen. Een biertje in de minibar zou leuk geweest zijn. plaats van toilet juist voor de douche is niet zo ideaal.

Geen ontbijt genomen (naar onze normen te duur)

Mooi hotel maar zeer gehorige kamer
    • Executive Tweepersoonskamer met een Bubbelbad.

wij hadden een executive kamer met spabad en betaalden dus ook meer dan een standaard kamer (kamer 131). Deze kamer is erg gehorig, zowel vanop de straat als vanuit de gang (de kar van de housekeeping staat vlak voor de deur). Wij konden letterlijk verstaan wat er in de gang of op de straat gezegd werd. Ramen kunnen niet open wat de kamer erg benauwd maakt, zeker na het gebruik van de badkamer

Mooie lobby, stijlvol ingericht, heerlijk ontbijt en diner, zeer vriendelijk personeel, mooie badkamer met spabad, goede ligging vlak bij het Leidseplein en vlak bij tramhalte.

Comfortabele droomvakantie

Het ontbijt was te duur voor ons, dus hier hebben we geen gebruik van kunnen maken.

Het hotel zag er heel mooi en modern uit. Het was heel makkelijk bereikbaar en goede verbindingen met de rest van de stad (tram). Gratis thee en kluis op de kamer was ideaal. De minibar was niet volgepropt zodat we zelf er nog spullen konden in leggen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Ontbijt, ontvangst en locatie zijn heel goed. Een defecte lift kan overal gebeuren.
    • Executive Tweepersoonskamer

Lift werkte niet, en aangezien wij op leeftijd zijn en op de derde verdieping zaten, zijn we verhuisd naar beneden. Hier stond het bed op hoge houten blokken, wat voor een kleine persoon niet gemakkelijk was. De kamer werd pas na 15:30 schoongemaakt.

Ontbijt was heel goed. De locatie is bijzonder goed, dicht bij de airportbushalte, tramhalte, musea, Concertgebouw en Leidseplein.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Goede citytripmix van activiteit en relaxen
    • Executive Tweepersoonskamer met een Bubbelbad.

Ontbijt weinig vegetarische/veganistische opties. Als je geen vlees of ei eet, is het een broodje met jam. Pannekoekjes zouden bijvoorbeeld wel lekker zijn geweest, maar dat bleek achteraf a la carte te kunnen. Daar waren wij verder niet van op de hoogte gesteld. Airco systeem in de kamer was nogal luidruchtig.

Heerlijke douches en jacuzzi. Bed lag top, fijn dat het niet twee bedden tegen elkaar geschoven waren, maar echt een topmatras erop etc. Veel ruimte. Super dicht bij Leidse plein met allemaal restaurantjes en op loopafstand van al het nodige en leuke, en desnoods altijd nog dicht in de buurt van de tram om verder te komen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prachtige ligging, prachtig hotel, schitterende service.

We zijn toegekomen rond 21u30. In de bar konden we enkel nog iets drinken. Het restaurant was gesloten (wat ik begrijp), maar iets van hapjes om de kleine honger te stillen was ideaal geweest.

Kamer was schitterend. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt was verzorgd en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

De kamer zag er prima uit, maar was tegen het voetpad, erg...
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van de kamer beviel ons totaal niet!

De kamer zag er prima uit, maar was tegen het voetpad, erg rumoerig! Een taxi die steeds voor het raam stond en door de speaker aan het praten was,en erg lang duurde, slecht geslapen daardoor,raam kon daardoor ook niet open. Erg benauwd daardoor op de kamer... Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

goed maar zie hierboven
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren is een dure aangelegenheid in Amsterdam.

Prachtig gerenoveerd gebouw. Ziet er voortreffelijk uit. Kamer (14) ligt op de begane grond in een uitbouw van het pand met zicht op de achtertuin. De inrichting is overdadig: airco, magnetron, keramische kookplaat, vaatwasser, keukengerei etc. Maar voor een nachtje slapen heb je dat niet nodig. Wellicht wel als wat langer verblijft. Maar dan dienen er wel wat praktische problemen op. Er is (in kamer 14) geen opbergkast en nauwelijks plaats om je bagage/koffer te plaatsen. De badkamer is smal. Over smaken valt te twisten, maar de kleurstelling van de kamer oogt nog al somber (alles chocolade bruin). Je hebt alleen toegang tot het gebouw als je beschikt over een QR code (telefoon/tablet oid) en die wordt pas een kwartier voor aankomst geactiveerd en dat is onhandig. Je kunt geen bagage/koffer (vooraf/achteraf) in bewaring geven. Voorzieningen in de kamer zijn prima. Het hotel is met tramlijn 9 vanaf centraal station eenvoudig bereikbaar.

Prima hotel op een top locatie.

Bepaalde meubels op de kamer waren echt aan vervanging toe.

Een keurig hotel voor een prima prijs op een hele fijne locatie. Bedden lagen heel goed. Bubbelbad was een leuk extraatje. Parkeergarage op 100m afstand

De vriendelijke sfeer.
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een vier sterren hotel vonden we het toch wat achterstallig in onderhoud (o.a. de douche was niet compleet) er was een heel oude TV en echt te veel geluidsoverlast omdat onze kamer in de kelder onder de entree lag. We hoorden iedere stap. Er zaten vlekken in de vloer en de ijskast was niet schoon van binnen. Het ontbijt was niet zo uitgebreid als verwacht kon worden in zo'n hotel. Dat geeft niet, maar vraag er dan geen 17,50 euro voor.

De vriendelijke sfeer. We voelden ons meteen thuis en welkom. Er was veel mogelijk. Het eten in het bijbehorende cafe was erg goed.

hygiëne, slecht gepoetste kamers, vuile borden bij het...

hygiëne, slecht gepoetste kamers, vuile borden bij het ontbijt. Jammer het is er smoezelig. laat de schilder eens komen, en laat eens echt poetsen.

Prima verblijf op een fijne locatie
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is prima maar 20 euro pp is wel wat prijzig. Kamers waren prima, mooie douche, kamers gerenoveerd. Tijdens de ochtenduren wel gehorig want boven je hoor je alle voetstappen. Wij sliepen in het sousterrain. Prima locatie dichtbij leidsche plein en musea.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

super!
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heerlijk bed, aardige en informatieve receptioniste, fijn om van daaruit naar goede locaties in Amsterdam te lopen, vlakbij Vondelpark: reden om terug te komen in de zomerperiode

• Beoordeeld op: 1 december 2017

prijs totaal niet in verhouding tot kwaliteit
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

internet zeer langzaam, wilde een nacht bijboeken via hotel, zou ik dan tegen dubbeltarief kunnen doen, niet gedaan, een dag later nog eens gekeken en via booking.com tegen ongeveer dezelfde prijs bij te boeken. Vloerbedekking op de kamer ronduit vies.

Hartelijk personeel

Mooie locatie maar verder niet bijzonder

Slechte WiFi en tv ook slecht ontvangst, en veel lawaai zowel op de gangen als buiten bij een bouwproject naast het hotel. En bij binnenkomst 50 euro borg, terwijl dat ik dat niet heb gelezen bij de booking.

De locatie was top

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Voor mij een goede plek om te slapen.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ik vind de prijs voor een ontbijt veel te hoog. Dat had best binnen de kamerprijs gekund. Ik heb dan ook buiten het hotel ontbeten.

Dichtbij de locaties waar ik wilde zijn. Fijn dat er een waterkoker op de kamer was.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

We verbleven op het tweede verdiep aan de straatkant, dit was nogal rumoerig... We hadden beter een kamer gevraagd dat iets hoger lag.

De kamer was super modern, veiligheid is ook een prioriteit aangezien je niet zomaar binnen en buiten kan wandelen in het hotel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima en betaalbaar verblijf in hartje Amsterdam
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer beneden onder straatniveau was mede ook door kleurgebruik erg donker.

Het bed was heel groot en sliep heerlijk! Ook de douche was echt echt top. Vriendelijke mensen die ons in en uitcheckte. En 500 meter lopen van het Leidseplein vandaan.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Centraal gelegen hotel met schone kamers
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel erg klein, de douche is zo klein dat je er niet normaal kan bewegen. Paar dagen van te voren ontving ik een mail van het hotel waarin stond dat ik voor €20 een upgrate kon krijgen voor de kamer. Vond de kamer erg klein en de upgrate niet waard, maar bij het uitcheken bleek dat ik helemaal geen upgrate gekregen had. Omdat er geen beschikbaarheid was. Dit hadden ze alleen vergeten te vertellen.

Locatie was super voor ons. De kamers zijn heel schoon en zien er mooi uit.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Aangenaam en leuk!
    • Executive Tweepersoonskamer

Restaurant: Veel te kleine keuzekaart. Niets speciaals. Hoofdschotel terug naar de keuken gestuurd. Eendenfilet was niet rosé of medium- vlees was rauw en niet warm. Apero en wijn was ok en lekker. Spijtig, de prijs niet waard voor dit menu - 45€ pp

Service en ontbijt ok. Verzorgd ontbijt, voldoende keuze. Buffetvorm. Heel vers.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prettig verblijf. We willen weer terug komen maar hopelijk in een andere kamer.
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel geluiden van bovenliggende restaurant. Het verschuiven van meubels en het heen en weer lopen van personen was erg lawaaiig.

Het ontbijt was heerlijk, veel variatie. Verse producten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prettig! Voor herhaling vatbaar.
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prettig, mooi ingericht, comfortabel hotel met heerlijk bed en zacht beddegoed. Centraal in een rustige anonieme 'achteraf-straat'. Net ontbijtbuffet met ruim lekker aanbod, wel een tikje prijzig die 20 euro.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Schitterende locatie, mooi hotel, vriendelijk personeel

Onze kamer was heel klein qua ruimte en bed! Goed voor 1 persoon, niet voor een koppel! Heel veel lawaai langs straatzijde! Klonk alsof een raam openstond!

Mooi ingericht hotel, vriendelijk personeel, mooi ingerichte kamers,alles heel proper

Prima hotel in rustige straat midden in het centrum.
    • Executive Tweepersoonskamer

Hotel is ietwat gehorig. Ontbijt is goed maar niet bijzonder in verhouding van wat het kost.

Prima kamer met heerlijke bedden en grote badkamer, dit alles ondersteund met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Aangenaam verblijf op toplocatie.

Jammer van de veel te kleine badkamer.lagen op bovenverdieping. We hadden hiermee pech,want andere kamers waren wel voorzien van ruime badkamers

Ligging was top! Dichtbij Vondelpark en Museumbuurt. Ontbijt: ruime keuze. Interieur;smaakvol en gezellig ingericht. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De medewerkers waten erg gastvrij, het hotel heeft een...

De medewerkers waten erg gastvrij, het hotel heeft een geweldige locatie, te voet is er veel bereikbaar, maar ook het ov sluit prima aan. Ontbijt goed! Kamer wat aan de krappe kant

Ideale uitvalsbasis om te shoppen in A'dam.

Slechte akoestiek. Lawaai van op straat en dichtbij zijnde kamers duidelijk te horen.

Lekker ontbijt. Zeer goede ligging tov centrum van A'dam. Mooie kamers met goed bed. Whirlpoolbad.

Fantastisch verblijf gehad.

We hadden een kamer met ramen die op een dak van een ander gebouw uitzag. Dus niet echt een mooi uitzicht. Maar door het mooie weer hebben we weinig op onze kamer vertoefd. Dus viel het al bij al wel mee.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel is heel goed en de ligging is super. Vanuit het hotel kan je alle richtingen op in het centrum van Amsterdam. En ontbijt is heel verzorgd.

Een executive kamer geboekt in de hoop ook een rustige kamer...
    • Executive Tweepersoonskamer

Een executive kamer geboekt in de hoop ook een rustige kamer te krijgen maar het lawaai (TV, conversatie in aangrenzende kamers) was een flinke tegenvaller

7.5
    • Kleine Tweepersoonskamer

we zate in een kleine kamer. (13 m2) Wat we wisten maar naast of tegenover de kamer zat de opslag van het schoonmaak personeel waar we om 7 uur al van wakker werden . Dat was wel jammer

Locatie is super. 5 minuten lopen naar leidseplein . Ontbijt zaal en ontbijt fijn .kamer mooi ingericht .

Prima lokatie, zonde van de bouwwerken er achter!
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kregen een kamer aan de achterkant, op 2 meter van grote bouwwerkzaamheden en dit was ons niet verteld. Verder erg gehorige kamers!

Puur voor de locatie is dit een prima hotel

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Uitstekend verblijf met dito ligging in mooie buurt.

Wat weining ruimte bij ontbijt om rustig te kunnen eten. Tuin kon netter, maar er waren net schilderwerken geweest. Verband?

Ontbijt zeker oké, alleen wat druk! Het was alle hens aan dek! Bar en restaurant goede prijs-kwaliteitsverhouding met interessante gerechten en streekbieren. Met Dennie en Lucas twee leuke kelners die alles over Ajax konden vertellen als je iets wilde weten. Accommodatie super en ligging ook.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Helemaal goed!!

De wifi was niet beveiligd en ook was er sprake van een zeer zwak signaal. Daardoor konden films en video's bij mij niet worden afgespeeld.

Ik verbleef op kamer 120. Dat was een leuke kamer met uitzicht op de binnentuin. Leuk om af en toe ook eens bewegingen te zien in de binnentuin.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Te kleine kamer
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vorige keer hadden we een update van de kamer gekregen en deze was heel groot, bad midden in de slaapkamer en een grote badkamer. Eerst hadden we hier een kamer in de kelder gekregen, zeeer donker, dan nieuwe kamer gekregen. Deze had wel meer licht, maar een mini badkamer. Minpuntje was dat er geen spiegel in de kamer was. Badkamer veel te klein en lavabo voor handen was mooi maar zo onpraktisch en veel te klein

Ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Te duur.
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te duur had geboekt met ontbijt maar moest nog wel 40 euro voor ontbijt bij betalen,en dan vindt ik 146,50 plus 40 euro veel geld voor 1 overnachting.Ook ben ik er niet op gewezen dat als je het ontbijt bij het eerder bestelt dat je dan korting krijgt.

De bedden waren prima en onbijt was ook goed

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

We hadden er meer van verwacht!
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer bevond zich in de "kelder" ontzettende herrie afkomstig van de receptie die boven onze kamer zat. Bij c/i was het een rommelig ontvangst, waarbij de desk vol papieren lag en het een niet echt warm ontvangst was. Foto's kwamen niet helemaal overeen met hoe het er daadwerkelijk uitzag. Schimmel in minibar, overigens nadat we het hadden aangegeven is dit verwijderd. Onduidelijk hoe WiFi werkte en of dat dit beschikbaar was.

De bedden zijn heerlijk & de ligging perfect!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prachtige locatie in binnenstad Amsterdam

Parkeren kan in de straat of in nabij gelegen Q-Park. Dit dan wel tegen een tarief van € 4 à 5,- per uur....

Prachtige locatie in de stad dichtbij musea, winkels, toeristische attracties en uitgaansgebied. Omgeving rondom hotel is rustig

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Omdat we net getrouwd waren kregen we een gratis drankje...
    • Executive Tweepersoonskamer met een Bubbelbad.

Bij onze kamer was er veel passage en hoorde je redelijk wat lawaai van op de gang.

Omdat we net getrouwd waren kregen we een gratis drankje aangeboden en was ons bed versierd met hartjesballonnen. Vriendelijk personeel.

Leuk, ontspannend verblijf!

Geen parking aan hotel an sich. Wel aan de straat.

Erg behulpzaam en attent personeel! Verder een uitstekend en uitgebreid ontbijt! Wij vonden het alvast een uitstekende uitvalsbasis om Amsterdam te gaan verkennen.

Centraal gelegen nabij het Vondelpark en Hardrockcafe
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer was heel erg klein. Alles was echt heel dicht op elkaar geplaatst. Met name in de badkamer. Het toilet (stond strak tussen de muur en de douchecabine) bood erg weinig ruimte. Zou voor sommigen best weleens te klein kunnen zijn !!!!! Ook het bed was smal en naar mijn idee niet erg lang.

De kamers waren heel schoon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

w
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lift is erg spannend en klein.

Lekker bed. Op verzoek was de kamer versierd voor onze jarige dochter, echt super attent! Bijzonder aardig personeel.

• Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wij hadden een souterrain kamer waardoor er naar mijn mening erg veel geluidsoverlast was van de verdieping erboven

locatie en vriendelijke en behulpzame personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Ideale uitvalsbasis om Amsterdam te verkennen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kleine kamer geboekt, maar naar gevoel viel dit wat tegen. Het bed stond ook nogal hoog opgesteld.

Centrale ligging en stille kamers. Rustige buurt nabij Leidse plein, vlak bij Vondelpark en op wandelafstand van het museumplein. We konden zonder problemen uitslapen: deurhanger met 'niet storen' werd gerespecteerd en 's avonds was onze kamer alsnog netjes in orde gebracht.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ok maar teleurgesteld.
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer. Heel veel last van de mensen die in de bar rondliepen of met stoelen aan het schuiven waren. Wij lagen op de onderverdieping (souterrain ) waar je heel veel last van hebt. In de zomer waarschijnlijk nog meer want lag vlak aan het tuin terras. Het personeel had beloofd er iets mee te doen, maar er is zelfs geen commerciële geste gedaan. Spijtig.

Ligging en interieur van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heb een super leuke 2-daagse gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geluidsoverlast van de keuken sliepen we boven, krakende vloeren, wastafelkraan was heet water, kreeg de kraan niet gedraaid, kapotte telefoon.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer aangenaam verblijf

Voor ons was de kamer te warm en viel de kwaliteit van het bed/matras iets tegen.

Mooi en verzorgd hotel in een authentiek pand. Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook het diner in het hotel-restaurant "Joost" was meer dan goed.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

De kwaliteit van de kamer was geweldig.

De ontvangst was weinig gastvrij, weinig geïnspireerd . Zeer zakelijk en kortaf. Voor een hotel in deze klasse kan dat echt beter

De kwaliteit van de kamer was geweldig. Zowel op gebied van hygiëne en uitrusting

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Op de afhandeling uitcheck afrekening is het een prima hotel.

Afrekening met creditcard, reserveringbedrag etc en afhandeling. (Afboeking reserveringsbedrag) Nooit zo'n afhandeling gehad met andere hotels. Zelfs niet in het buitenland.

Hygiene

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Voor herhaling vatbaar!!!!!!!
    • Executive Tweepersoonskamer met een Bubbelbad.

Het lawaai buiten het hotel, maar het was in het weekend en dan gaan er meer mensen uit. Misschien oordopjes meenemen de volgende keer.

De kamer was groot, maar heel gezellig! Heel leuk ook de nespresso op de kamer. De meubels zijn heel warm en je voelt je direct thuis.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

zeer goed ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer in de kleine kamer is wel heel klein,grotere mensen zullen het heel moeilijk hebben

zeer goed ontbijt wij bezochten het Rijksmuseum: dus zeer goede ligging.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Prima plek vlakbij het Centrum en Musea

Ik kan eigenlijk niets verzinnen.

Goede locatie en uitstekende ambiance ondanks een heel klein eenpersoons kamertje. Heel rustig aan de achterkant en dat in het centrum van Amsterdam. Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Goed verblijf voor een of twee nachten. Te duur voor kamer. Ontbijt zeer goed maar ook aan de prijs
    • Souterraine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer (kamer 303) zeer klein. Nauwelijks te doen. Eenpersoonsbedden liggen goed maar zeer smal.Grootste tegenvaller was gehorigheid van buiten en binnen. Liefdesleven andere klanten boeit mij n.l niet...

Beste ontbijt ooit genoten in een hotel. Goede service receptie

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Heel goed hotel op een fantastische plek
    • Executive Tweepersoonskamer

De ontvangst op de TV gaf meer sneeuw dan beeld en van een regendouche moet je houden. Omdat de doucheruimte klein is 'verdrink' je bijna.

De locatie is fantastisch, het personeel is vriendelijk en onze kamer was ruim en mooi ingericht, evenals de badkamer. De bedden waren veel beter dan in de meeste hotels.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Wat ons tegenviel was terug naar huis gaan

Had een verjaardag request gedaan en waren aangenaam verrast met ballonnen en gratis wijn en prachtige beddecoratie. Wij komen zeker terug dit is een tophotel zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Sfeervolle centrale locatie

In de bar bij bestelling drank 's avonds geen chips of borrelnootjes.Veel uitleg nodig om twee simpele longdrinks te bestellen.Heel vriendelijke bediening doch niet accuraat Last van straatlawaai 's nachts,vrij gehorige kamers.

Het ontbijt was verzorgd met heel vriendelijke attente bediening. De mogelijkheid a la carte een aantal dingen extra te kunnen bestellen was een aangename verrassing. We hebben er ook gebruik van gemaakt. De bestelde pannenkoek was heel lekker maar wel vrij lange wachttijd. Sfeervol hotel warme inrichting. Heel centraal gelegen overal dichtbij zelfs op loopafstand.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Vondel Amsterdam