Beoordelingen over Hotel Restaurant Grandcafé 't Voorhuys 3-sterren

De Deel 20, 8302 EK Emmeloord, Nederland

#1 van de 2 hotels in Emmeloord

In het restaurant hebben we heerlijk gegeten en de service...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We werden via een email geattendeerd op enige geluidsoverlast ivm het Pieperfestival. We kregen de mogelijkheid om gratis te annuleren. Echter was een prijsreductie ook een leuke attentie geweest.

In het restaurant hebben we heerlijk gegeten en de service en aandacht was uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Kon beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kregen een kamer, eenmaal in de kamer waren ze vlakbij in het hotel aan het renoveren. Ze waren de hele dag aan het boren enz enz. Terwijl we voor de rust kwamen Kregen na aandringen wel een andere kamer maar tegenover onze kamer was een festival. Het diner was ook niet geweldig. De kok was uitgeschoten met het zout. Aangeven bij de bediening. We kregen gratis een kop koffie en thee. Varkenshaasjes werden niet opnieuw bereid. Jammer we waren zo aan rust toe!

Ontbijt was wel goed.

Keurig hotel met zeer goede keuken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken ( rond 4 uur) viel erg tegen. Dit was ook het enigste personeelslid dat niet vriendelijk over kwam. Geen enkele uitleg over ontbijt.Kamers behoorlijk klein maar voor 1 nacht voldoende.

Ontbijt, lunch en diner waren heerlijk. Goede keuken dus😉

Behalve bovenstaande punten: prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1) de hoofdkussens zijn vreselijk.. er zitten allemaal bobbels in van samengeklonterd dons. 2 jaar geleden al gemeld... het beste is je eigen kussen mee te nemen! 2) de deur valt erg hard in het slot (lawaai overlast voor personen die al slapen)

Ontbijt is prima verzorgd! Lekkere smoothie’s en we kwamen niets tekort👍🏻

Zeer prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nou ja tegenvallen......zou handig zijn vooral voor ouderen een antislipmatje in douchebak voor de veiligheid .....

Ontbijt geweldig, kamers gewoon prettig,fijn hotel en goed behandeld

Het is super en voor een volgende x voor herhaling te nemen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tegen niet, maar het kan als een min punt bezien worden is de omgevingslawaai aangezien je in het centrum zit. Maar na het sluiten van de ramen. Was dit niet tot nauwelijks hoorbaar. Ik had er geen last van, want ik sliep als een blok

Het restaurant, het ontbijt, parkeergelegenheid tegenover het verblijf, de kamer was ruim. De airco/ koeling op kamer.

Een heel prettig verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een fijn en luxe hotel. Mooie badkamer met bad en airco! Geen roomservice, maar vanuit het restaurant beneden kon je zeker alles mee nemen naar boven. Erg flexibel en vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen koelkastje op de kamer.

Heerlijk, stille airco, precies goed geplaatst. En dat was erg fijn met temperaturen van rond de 28C overdag. En omdat het een grandcafe betreft is er tot savonds laat volk op het terras, en met raam open slapen is dan geen optie. Met ramen dicht en airco aan goed geslapen!

Comfortabele kamer in gezellig hotel met prima prijs-kwaliteitverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco drupte. Opgelost door er een prullenbak onder te zetten. Raam open was geen optie, want door het prachtige weer was het terras tot na middernacht vol.

Gevraagd om een kamer achteraan in de gang en deze ook gekregen. Comfortabele kamer met koffie-/theefaciliteiten, prima bed en nette badkamer. Kamer en badkamer zeer schoon. Toiletartikelen met fairtrade ingrediënten. Heerlijk dat er airco op de kamer was (overdag tegen de 30 graden). Prima ontbijt.

Goed geslapen ,goed bed en lekker eten in het restaurant en lekker ontbijt de volgende morgen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het hotel volzet was voor een tweede overnachting ,personeel was behulpzaam om voor ons een ander hotel te vinden voor de volgende nacht dit was erg positief.

Kamers in orde ,ontbijt ruim voldoende

Redelijk uitgebreid ontbijt, voldoende keuze voor elk wat...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen aan de voorzijde van het gebouw waardoor we redelijk wat lawaai hadden van het restaurant.

Redelijk uitgebreid ontbijt, voldoende keuze voor elk wat wils. Hotel ideaal als uitvalsbasis om Flevoland te ontdekken in Emmeloord zelf niet veel te beleven.

Vriendelijke ontvangst bij aankomst, het door de gastheer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enig puntje van kritiek: de dame die op 12 Mei dienst had in de ontbijtzaal was wel met het verkeerde been uit bed gestapt/ Een groot contrast met de collegae.

Vriendelijke ontvangst bij aankomst, het door de gastheer bestelde koude- en warme buffet was uitsteken en de bediening bijzonder vriendelijk, het ontbijt de volgende morgen was compleet.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Lekker centraal om de Noordoostpolder te ontdekken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kleine wastafel met klein planchet om toiletspullen op uit te stallen. Lawaai van terras voor het hotel, met gesloten raam valt dat wel mee.

Goed ontbijtbuffet. Badkamer is voorzien van zeepjes en dergelijke. Bedden zijn goed Hotelrestaurant goed

Prima voor het reisdoel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Emmeloord als stad spreekt niet zo aan en heeft niet veel te bieden. Het buitengebied echter wel met veel natuur dus ideaal als uitvalsbasis.

Elk moment kunnen uitchecken en service dat ontbijt ook aks pakketje is meegegeven.

Was goed. Was ook alleen maar overnachting. Echt verblijf in hotel zeer kort..

Zie bovenstaand.

Best gehorig. Hoorden mensen boven ons lopen en naast ons douchen. Vrij donkere kamer. Ontbijt goed maar simpel vergeleken met andere hotels.

Prima hotel in centrum Emmeloord
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was weer top! We slapen hier graag na een nachtje entertainment in het Theater. Kamer is goed en schoon. Bedden slapen prima. Kussen vinden wij iets minder ( kwestie van smaak). Ontbijt is super met lekkere koffie en verse sapjes/ smoothie enz. Sfeervolle ontbijtruimte! Super personeel!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Hotel ligt mooi tegen het winkelcentrum en heeft een gezellige cafe-restaurant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vind een douche fijner, want dat geklauter in een glibberig bad vind ik maar niets.

Hotel met een heel gezellig restaurant, net een huiskamer. Ontbijt heel goed en en heel ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Heerlijk gastvrij hotel in centrum Emmeloord
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden maar 1 klein minpuntje en dat was het kussen. Maar...smaken verschillen!

Kamer op de tweede verdieping is wat rustiger dan op de eerste. Geniet van het heerlijke onbijt, maar ook voor lunch en diner is er voldoende keuze en is de kwaliteit top! Het personeel is heel gastvrij en vriendelijk! Je kunt vanuit het hotel zo het winkelcentrum inlopen en/ of naar de film / theater.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gebroken (te korte) slang van de vaste haardroger. Ik heb dit niet gemeld omdat ik geen behoefte had aan dat ding en dit ongetwijfeld dagelijks door het personeel opgemerkt wordt en dus bekend zal zijn. Het staat slordig.

Ontbijt, kamer en personeel: Prima !!

Een aanrader voor alle Belgen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meer moet dit niet zijn ! Een geweldig uitvalpunt bv. Giethoorn en Luttelgeest. Een verblijf in de tulpenperiode zal voor ons een zekerheid wezen.

het was aangenaam ,maar kort
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

frigo op de kamer lawaai van apparaten als het raam openstaat enkele bedden

vriendelijk personeel,proper,lekker ontbijt gelegen in het centrum,alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een rustige lounge. Mijn kamer was te klein om er bezoek te ontvangen. Het restaurant erg druk.

Ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel Ongekend mooi weer in die periode. Buiten op het terras kunnen zitten Kamer goed, maar wel klein.

Ontbijt was redelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst vroeg de hotelklerk 'Zeg het eens' ipv welkom of goedenavond. Zeer onprofessioneel en te joviaal. Bij vertrek was er 10 minuten lang niemand bij de balie. Toen we vroegen aan een restaurant medewerker waar zijn collega's waren riep de persoon vanaf de bar 'die zijn waarschijnlijk on de ontbijtzaal'. Daar waren zijn collega's niet want daar kwamen wij net vandaan. Uiteindelijk zijn we weggegaan zonder fatsoenlijk met een warm gedag uit te checken.

Ontbijt was redelijk. Geen soya producten. Weinig los fruit. Niet van deze tijd zeer oudbollig.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima goed verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten en de bediening i het restaurant was prima, alleen zeer druk ,voor al op vrijdag is het raadzaam vroeg te reserveren

Ontbijt van goede kwaliteit

GEWELDIG , zeer aan te bevelen , voor een goede prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen negatieve opmerkingen, was voor ons de eerste keer in Emmeloord

Prima ontbijt zeer gezellig en vriendelijk personeel gezellige bar prima restaurant Gratis geweldig groot P terrein voor de deur Midden in het centrum

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben geen negatieve ervaringen opgedaan.

Het ontbijt was goed verzorgd en de hotelkamer vonden wij geweldig, schoon en ruimtelijk. Belangrijk was ook de vriendelijkheid en de spontaniteit van het personeel. Wij zullen ongetwijfeld nog eens bij jullie aankloppen. Wij waren verrast en zijn met een goed gevoel naar huis gegaan. Groetjes Anne en Rob.

was goed en aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was gedateerd en niet handig om in het bad te moeten douchen

Ontbijt was goed, wij hadden een comfort kamer zag er wel netjes uit maar gedateerd

heerlijke nacht doorgebracht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

koffie of thee op de kamer alleen zonder suiker! Het bad is glad, een badmatje zou een uitkomst zijn.

Het ontbijt was prima en de bedden sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Geweldig genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ballonnen en confettie in de kamer 🎉🎉🎉😂

Het was onze huwelijkse nacht we kwamen laar aan en tochbleef de bar voor ons alleen open met zeer vriendelijk personeel.

Orchideeën hoeve was zeer mooi.

Bed iets te zacht .

Prijs kwaliteit een zeer goed hotel winkelstraat op amper vijf minuten wandelen. Op 15 minuten van de Orchideeën hoeve. Goed restaurant .

Perfecte ligging in het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte ligging in het centrum. Aanpalend hun leuke restaurant met een fantastisch terras en lekker eten, echt een aanrader! Ideale locatie voor onze fietsvakantie!

Ontbijt was goed vroegen om 7 uur te mogen eten en dat kon...

Een appeltje heel dus

Ontbijt was goed vroegen om 7 uur te mogen eten en dat kon heerlijk hoor Avond eten was nog beter zelfs nog extra terug gegaan om daar te eten

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

s avonds in het weekend tot laat lawaaierig. Veel gezelligheid door centrale ligging. Goed voor de accommodatie. !!

vriendelijk en hulpvaardig. Lekker en uitgebreid ontbijt. Avondeten a la carte lekker en vezorgd.

Ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is te warm. Met het raam open is het te lawaaiig aan de voorkant. Er is wel airco ,maar die maakt ook veel lawaai en krijg je een stevige koude luchtstroom.

Ontbijt was prima. Goede bedden. Prima badkamer

Zeer ruime kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De muren tussen de kamers zijn flinterdun. Als iemand een douche neemt of zijn/haar haar droogt met de aanwezige haardroger, hoor je dit zeer goed. Uitchecken kon tot 11u00, maar om 10u45 werd er al op de deur geklopt door de schoonmaakdienst.

Zeer ruime kamers. Uitgebreid ontbijt van 8u00 tot 10u30.

Prima kamer, koffie en thee faciliteiten op de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mij was het bed iets te zacht, maar dat is zeer persoonlijk. Verder een prima nachtrust gehad

Prima kamer, koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Ruime kamer, goed bed, lekker rustig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotelpersoneel liep er niet zo enthousiast bij. Niet alles wordt vlotjes aangevuld bij het ontbijt (bv koffie).

We hadden een comfortkamer geboekt, maar hadden niet verwacht de bruidssuite (kamer 36) te krijgen. Dat was echt een meevaller: heel ruime kamer met zithoek, ruim bed en heel grote lichte badkamer. Het ligt op de hoek van het gebouw op de tweede verdieping, dus je hebt het beste uitzicht, maar hoort niet het lawaai van het restaurant beneden. Het was een snikheet weekend (+ 30°C). Wij houden niet zo van airco en waren daarom blij de ramen van de kamer te kunnen open zetten voor een koele bries (ramen aan 3 zijden van de grote kamer). Het ontbijt was op zich niet slecht, maar bij voedselallergieën kan je dit maar best op voorhand melden. De keuze wordt anders nogal beperkt. De koffie is toch bij de beste die ik op hotel heb gedronken. Het restaurant in het gebouw serveert lekkere maaltijden. Het restaurantpersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam.

B en Z-dag
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel had vaak niet in de gaten dat wij b.v. Nog iets te drinken wilde hebben. Waren te afwachtend. Het gebak bij de koffie kwam pas erg laat. Zelfs bij het tweede kopje koffie was het er nog niet. Jammer

Goede kamer. Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Fijn hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tussendeur intree/lobby-restaurant moet eigenlijk meer gesloten zijn omdat restaurant (vis) geur dan minder in het trappenhuis blijft hangen

Vriendelijk personeel,goed ontbijt met ruime keuze,ligging hotel prima met parkeren voor de deur,kamer en badkamer ruim en netjes,wifi goed,alles precies goed zo.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had gevraagd om een kamer die rustig gelegen was, bv aan het eind van de gang, en die heb ik gekregen. Mooie kamer met koffie- en theezetfaciliteiten.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

we hebben een uitstekend verblijf gehad

nvt

het ontbijt was uitstekend,de kamer was zeer goed en we konden nog even na babbelen in het grand cafe na het concert van dana winner onder het genot van een hapje en een drankje

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Kramer was net zoals beschreven, heel comfortabel en de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Washandje misschien of wegwerp washandje. Enigste wat ik miste

Kramer was net zoals beschreven, heel comfortabel en de bedden waren goed. Ontbijt was ook heel lekker en gevarieerd

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Dit was de tweede keer dat wij in dit hotel hebben overnacht...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit was de tweede keer dat wij in dit hotel hebben overnacht, we hadden nu een ruimere kamer met koffie/thee en een zitje. De kleinschaligheid, gastvrijheid en rust spreekt ons aan. Compleet ingerichte schone kamers met prima bedden en de volgende morgen een heerlijk ontbijtje. Wat kan een mens nog meer wensen?? Hotel t Voorhuys mag ons D.V. nog een derde keer verwelkomen in de toekomst hoor!

Hotel en omgeving erg prettig en voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jullie bij booking.com hadden een fout gemaakt wat mij uiteindelijk 35 euro heeft gekost....daar was ik echt niet blij mee. Ook niet leuk voor t hotel zelf.Dus op deze manier geen booking.com meer voor mij

Alles klopt en t is erg gezellig. Prijzen in de bar/restaurant zijn nog goed te doen.

Mooi uitziende kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Snoep op de grond & erg stoffig. Dat je moet douchen in de badkuip. Het personeel van zondagmorgen was van een afstandje achter de computer aan het roepen welk kamer nummer ik was. Zwaar dekbed.

Tv, theater

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

kort maar heel aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kussens van mij en mijn partner waren ontzettend hard. wij komen weer in augustus en hoop op wat zachtere......

vriendelijk personeel, diner en ontbijt heerlijk en kamers goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De tong was niet gaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tong was niet gaar. Mijn vrouw was ziek en vroeg in de avond om 2 boterhammen met kaas i.p.v. warm eten. Die 2 boterhammen kosten tussen de 7 en 8 euro. Een flesje water kosten tussen de 3 en 4 auto. Ook een biertje. Dat zijn geen nette prijzen.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Aan te bevelen hotel / restaurant maar wel met een klein minpunt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren er op een vrijdag avond, rumoer tot begin van de nacht. De algemene toiletruimte voor het restaurant heeft een effen zwarte vloer. Van de toiletruimte naar het toilet is een ongemarkeerd opstapje van 2 cm. Dit onopvallende opstapje was de aanleiding van mijn val op het toilet, met m'n ribben op de toiletrand. Gekneusde ribben, niet leuk = pijnlijk.

Uitstekende kamer met badkamer en gelegenheid om koffie/thee te maken. Goed ontbijt en ook een goed restaurant. Prettig en zeer voorkomend personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

We werden gastvrij ontvangen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming in de badkamer stond uit en dat was wat fris. De bedden liepen erg gemakkelijk uit elkaar.

Voor het diner was er meteen een tafeltje voor ons. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

De Voorhuyd zit op een goede centrale plek in Emmeloord en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden wel wat last van geluid van de andere gasten.

De Voorhuyd zit op een goede centrale plek in Emmeloord en in de buurt van winkels en restaurants. Het ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

nou 1 punt kamer verlaten voor 11 uur maar om 10.05 werd er op de deur geklopt ????

alles was gewoon oke

Vriendelijk en gastvrij personeel,prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk en gastvrij personeel,prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

vriendelijkheid personeel

vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Sfeervolle kamer, goed en gezellig restaurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sfeervolle kamer, goed en gezellig restaurant.

Geweldig fijn!

De trappen

Alles!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Gewoon goed

Vriendelijk personeel gezellige locatie

De grootte van de kamer en ontbijt was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ventilator op badkamer deed het niet

De grootte van de kamer en ontbijt was goed

Heerlijk geslapen waren er maar 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en badkamer netjes en schoon, ontbijt prima

s Avonds drankje in het cafe onaangemame wind van airco

s Avonds drankje in het cafe onaangemame wind van airco

Redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel veel geluidsoverlast verschrikkelijk. Wij komen nooit meer terug. En niet aan te raden

Goed ontbijt & brunch

Geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant viel enorm tegen! Het eten was niet lekker en de bediening vrij onbeleefd! De kamer is ook verouderd.

Het ontbijt was heel verzorgd!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt!!!! Echt geweldig, heerlijke smoothies en fantastisch brood en suikerbrood vooral

Goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt. Ligt heel centraal. Goed restaurant en leuke bar erbij!

Geen stopcontact badkamer

Geen stopcontact badkamer

Ik heb lekker geslapen en kon goed uitgerust mijn congres in swifterbant bereiken

Ik heb geen punten

Kamer was altijd schoon en koel. Er werd zelf opgemerkt wat voor soort thee ik dronk

Het was warm dus airco

Zou het niet weten

Het was warm dus airco

Vriendelijke personeel

Vriendelijke personeel

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ajrco snorde om de minuut

leuk hotel, met mogelijkheid op een mooi terras !

Misschien de ligging

leuke kamers en bad en douche en airco!!

Niets wat je vraagt is een probleem, alles wordt geregeld en/of opgelost
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed eten in het restaurant en behulpzaam personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed eten in het restaurant en behulpzaam personeel.

Niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest bij afrekenen

Niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest bij afrekenen

Prijs kwaliteit niet helemaal in evenwicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamers en nog kleinere badkamer.

Het restaurant is erg gezellig en het eten is goed. Bediening attent.

Aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker dicht bij het centrum .ontbijt uitgebreid lekker vriendelijk personeel .dicht bij urk aanrader zeker.

Heel goed bevallen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het feest waar we ervoor waren. Super lekker gegeten en nadien heerlijk op het terras gezeten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Restaurant Grandcafé 't Voorhuys