Beoordelingen over Hotel Vroenhof 2-sterren

Vroenhof 40, 6301 KG Valkenburg, Nederland

#25 van de 52 hotels in Valkenburg

Een fijn hotel wat zeker een aanrader is.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douchen ging moeilijk ivm water van steenkoud naar heel heet.

Heerlijk ontbijt met een grote keuze aan alles. Heerlijk ontspannen sfeer. Aardig personeel en een goeie schone kamer met een perfect bed. Ga zeker nog eens terug.

Het zou een luxere kamer zijn maar ik vond de kamer niet...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het zou een luxere kamer zijn maar ik vond de kamer niet luxe. Geen thee en koffie faciliteiten op de kamer en dat mag je voor 140€ wel verwachten vind ik.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Staal van de douche was erg zwak duurde lang voor hij warm werd. Tempratuur van de straal was dan of te heet of te koud. Maar dit was dan ook het enige waar ruimte is voor verbetering.

Super ontbijt, personeel was erg vriendelijk. Kamers waren prima. De hotelkamer was keurig, fris wit geschilderd. Prima prijs kwaliteitsverhouding.

Fijne locatie met persoonlijke en informele sfeer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het oude pand waar de accommodatie gevestigd is, maakt het juist sfeervol, maar helaas heeft dat ook een nadeel in de vorm van gehorige kamers.

Fijne locatie met persoonlijke en informele sfeer. Kamers zijn netjes en schoon. Heerlijk uitgebreid ontbijt, waar je persoonlijk wordt gevraagd hoe je je eitje wilt.

Het was fijn in Uw hotel te zijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het viel een beetje tegen dat er geen makkelijke zitjes zijn in het restaurantgedeelte

Het ontbijt was prima maar de trapjes in de gang voor de kamer waren lastig i/v/m de rollator

goed en gezellig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De enige nare ervaring was een dame die daar werkzaam is en het nodig vind om problemen aan de ontbijttafel te bespreken met klanten. Bij een weerwoord word ze heel narrig en speelt het op de man. Mijn adviesfruit deze dame en een van de jongere dames het laten regelen. Dit was een misser op een goed ontvangst en voor de rest prima personeel. Jammer dat deze dame hier aanwezig is. bevorderd de sfeer zeer zeker niet.

De ontvangst was zeer vriendelijk en ze doen er alles aan om je een goed gevoel te geven. De kamers zijn prima in orde en het ontbijt is geweldig. Een aanrader voor iedereen. Zelfs bieden ze de mogelijkheid om al een taxi vooraf te regelen as je naar het centrum wil.

genoeg voor èèn overnachting verder wel ok
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

in de kamer op de begane grond hing een vochtig luchtje, volgens ons omdat er waarschijnlijk water vanuit de douche op het laminaat was gelopen, want daar zaten dicht gekitte naden in, ook als je de kamer uit kwam liep je gelijk tegen een geparkeerde auto aan.

vriendelijk personeel, lekker ontbijtje met vers geperst sinas appelsap ,en vers gekookt eitje waarnaar gevraagd werd. ook lekker dicht bij het treinstation voor een ritje van 3 min. naar kerst stad valkenburg.

kamer veel te duur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer veel te duur...104 euro voor een piepkleine kamer, met een zeer ouderwetse douche. daarna accomodaties veel mooier en veel goedkoper gehad. erg veel geld voor dit hotel.

komen graag weer terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

echter ik miste washandjes op de kamer( indien zelf meenemen zet het even op de site) wel veel last van muggen de eerste nacht, om vervolgens zelf even muggen spul te kopen.

ontbijt was goed, personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Knus hotelletje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kranen in de badkamer, wastafel en douche, waren niet in orde. Je kreeg het niet voor elkaar om de juiste temperatuur te krijgen. Hierdoor heb ik een hoop water verspild en was ik amper nat geworden. Hetzelfde geldt voor de wastafelkraan. Ik heb het gemeld en mevrouw heeft het genoteerd. De kamer was wat krap.

Het ontbijt was voortreffelijk, de kamers waren prima, schoon en een lekker bed. Lift is fijn met de koffer. Vriendelijk personeel.

Biedt wat je evr van mag verwachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is erg gehorig. Ik kon een telefoongesprek in de kamer naast de onze bijna woordelijk volgen. Niet erg als het rustig is, maar dit kan erg hinderlijk zijn.

Het geheel voldoet aan wat ik er van had verwacht. Prima voor een overnachting. Prettig dicht bij het station. Prima ontbijtbuffet met verse aardbeien.

Bizar verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen gastvrijheid, kamers wel heel karig, gordijnen hadden er net zo goed niet kunnen zijn, deuren hebben geen fatsoenlijke sloten.

Geen ontvangst, geen check-in. Met een briefje ontvangen worden, met een sleutel daarbij is me nog nooit gebeurd. Een medewerker die ik bij toeval tegenkwam, kon het amper uitleggen.

Fijn verblijf, kom er zeker terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Restaurant wordt uitgebaat door een andere uitbater met een lagere kwaliteit dan het hotel

Heerlijk en compleet ontbijt, vriendelijk personeel en een heerlijk tuin om even te relaxen!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitchecktijd en ontbijttijd komt niet overeen met de info op de site. Hele gehorige kamer, slecht geslapen door herrie op verdieping boven mij en herrie op de trap.

Ontbijt was prima. Aardige mensen.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Heel vriendelijke eigenaars en peroneel ,onbijt was ook heel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het bed was niet goed ,als koppel veel liever 1bed en 1 matras. Wat ik ook gemist heb was koffie en thee voorziening op de kamer.

Heel vriendelijke eigenaars en peroneel ,onbijt was ook heel goed .

• Beoordeeld op: 14 december 2016

De gastvrijheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat booking.com de kamers niet gereserveerd heeft. Ook met het andere hotel dat we hadden geboekt waren geen kamers gereserveerd door booking.com

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Drukdoend en chaotisch personeel. Stank uit het rioolputje aan de ingang van het hotel en in de inkom. Duur voor wat het is.

Vriendelijk personeel. Propere kamers

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming valt niet zelf te regelen. We hadden het tijdens ons verblijf dus koud. Daarnaast een onfrisse geur in de badkamer en niet alles was evengoed schoongemaakt.

De locatie dicht bij het station om snel in Valkenburg te geraken.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

een mooi ontvangst bij toekomen , lekker ontbijt , en...

een klein min puntje , de kamers waren nog niet klaar toen we toekwamen

een mooi ontvangst bij toekomen , lekker ontbijt , en vriendelijke mensen ..

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Basic kamer en ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer was proper maar last van vochtprobleem,schimmel in badkamer.

Ontbijt was basic.eentonig en wanneer je later kwam waren al veel schotels leeg Wel leuk dat er een tuin was

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Geen hoogvlieger, maar voor een nacht voldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas zat onze kamer op de derde verdieping, boven de keuken, recht naast de uitlaat van de schoorsteen. Wie deze constructie heeft bedacht verdient een rode kaart. Want de kamer stonk daardoor enorm naar frituur/-etenslucht. Vermijd dus kamer 309. Het geserveerde ontbijt viel wat tegen, eigenlijk het meeste was al op. Wel wel direct gevraagd of we een gebakken of gekookt eitje wilden hebben.

Ideale uitvalsbasis voor een nacht. Met kamers in de klasse comfortabel. Eenvoudig maar afdoende. Het is een prima hotel met voldoende parkeergelegenheid langs de straat voor het hotel. De auto op de binnenplaats zetten kan, maar de doorgaan is zo snel dat autospiegels moeten worden ingeklapt. Er zijn wel wat minpunten, maar gezien de lage prijs per nacht is de prijs-kwaliteitsverhouding prima.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Aandacht voor de client.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, gewoon goede prijs- kwaliteit verhouding.

Aandacht voor de client. Zeer netjes, lekker ontbijt. Alles was er, ook lekkere koffie. Je kon eigen ei kiezen, niets was teveel gevraagd. Dit kwam ik niet vaak meer tegen. Verder leuke tuin waar men lekker kon zitten, wel veel lopen voor de barvrouw maar ook dat ging prettig. Niets is teveel in dit hotel.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

De lokatie in Valkenburg Houthem was zeer geschikt voor ons...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was heel basic, met kleine bedden, geen bureau om aan te werken (daar was geen plek voor, in de plaats daarvan een wiebelig terrastafeltje dat bij een geringe aanraking meteen omkieperde). Zelfs geen stoel (en dat bij twee bedden! ) waarvoor evenmin plaats was. Op verzoek kwam een stoel naar boven die op de gang werd geplaatst. Stoel binnengehaald en half onder bed gestoken. Uitzicht deels op vierkante meter binnenplaats en een geparkeerde auto. Hotel wekt binnen een uitgewoonde indruk. "Dan neemt u volgende keer een duurdere kamer, daar staat dan ook een stoel" was de onvriendelijke reactie van de eigenaresse.

De lokatie in Valkenburg Houthem was zeer geschikt voor ons voorgenomen bezoek aan de St. Gerlachus. Hotel beschikt gelukkig over een lift, zeer uitzonderlijk in Valkenburg.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Mooie locatie, ideale omgeving om te fietsen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De boeking was niet in orde: er waren geen kamers gereserveerd. Op het moment dat wij aankwamen, was er enkel keukenpersoneel aanwezig. Ik heb dan zelf enkele keren naar de bazin van het hotel gebeld: voicemail. Het personeel heeft dan iemand uit de buurt gebeld om het op te lossen. Deze persoon heeft ons dan 2 kamers gegeven. De bazin heeft me later wel opgebeld om te vragen hoe er iets geregeld was. Maar zij heeft zich niet meer gexcuseerd tov. ons, wat we wel jammer vonden.

Verzorgd ontbijt. Zeer vriendelijk keukenpersoneel. Zij voorzagen ons van drank terwijl we wachtten op onze kamers en waren ook zeer begripvol.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Redelijk hotel, echter veel te duur. Slecht schoongemaakt, geen goede service.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer slecht schoon gemaakt, pas op de 2e dag na herhaalde vraag grote handdoek, derde dag geen schoonmaak in kamer en geen schone handdoeken, bediening gemaakt vriendelijk (met name de eigenares), kamer veel te duur t.o.v. het gebodene.

Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

het hotel en restaurant zag er supper mooi uit en supper...

het hotel en restaurant zag er supper mooi uit en supper vriendelijk personeel die alles wel wilde doen en uitzoeken en het ontbijt was heerlijk en supper verzorgd kom hier zeker vaker!!!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heel goede uitvalsbasis tussen Maastricht en Valkenburg.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Te korte bedden. Bedden verschuiven gemakkelijk van elkaar waardoor je ertussen valt. Kussens aan harde kant (naar mijn gevoel). Heel klein tv schermpje is weer eens wennen, maar niet erg als je op vakantie bent. Het onderhoud van de kamer liet wat te wensen over (barsten aan deurposten, herstelling faience badkamer, douchekop verstopt). Hinderlijke geluidlast dampkap keuken waardoor niet mogelijk slapen met open raam. Zicht op achterkant hotel vanuit de tuin is niet fraai. Moet eens wat aan gedaan worden. Er werd mij gevraagd om bij voorkeur niet met de creditcard te betalen omwille van kosten. Ik vond dat niet gepast.

Heel goede uitvalsbasis tussen Maastricht en Valkenburg. Heb genoten van lekker en gevarieerd ontbijt. Bruin brood was lekker ! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige ligging met veel faciliteiten voor deze prijs (parkeergelegenheid, tuin, fietsenstalling, etc..)

Het personeel was vriendelijk het ontbijtje was goed ...

niets Het was een goede lokatie het zag er netjes en proper uit

Het personeel was vriendelijk het ontbijtje was goed verzorgd

prima verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prima locatie met uitstekend ontbijt

Fijn terras, prima ontbijt, aardige gastvrouw.

Het hotel is erg gehorig. Zacht matras.

Fijn terras, prima ontbijt, aardige gastvrouw.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Netheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche gaf telkens steenkoud water

Netheid

het was goed voor de prijs die ik heb betaald
    • Comfort Eenpersoonskamer

heerlijk ontbijt en ook avonds heerlijk gegeten met vooral in de avond geweldig personeel

Voldeed aan hetgeen waarvoor het geboekt hadden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De doucheruimte bleef na gebruik erg vochtig. Geen goede ventilatie!

Het ontbijt was heel goed, personeel erg aardig en behulpzaam

ontbijt matig

verouderd hotel

ontbijt matig

• Beoordeeld op: 17 december 2017

1 stoel op de slaapkamer

Prachtige plek en fijne mensen!

Ontbijt was perfect en onthaal en personeel zeer vriendelijk...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt was perfect en onthaal en personeel zeer vriendelijk !

Was goed voor 1 over nachting .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren rond 11 uur aan gekomen en toen was het koud in het café of de inkom ruimte .

Voor ons was de ontvangst goed .

Helemaal goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Familie bedrijf waar hard gewerkt wordt om de gasten het naar hun zin te maken. Heel gezellig en persoonlijke benadering.

Zou er de volgende keer weer naar toe gaan!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gastvrij! Gezellige sfeer, prettige kamers

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Schoon, ruim, goede bedden, goed ontbijt en vriendelijk...

Ietwat gehorig

Schoon, ruim, goede bedden, goed ontbijt en vriendelijk personeel!

Proper en nette kamer.

Proper en nette kamer.

Heerlijk Limburgs landschap
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontvangst (rokende employees voor de ingang)

Heerlijk ontbijt, goede grote badkamer, vriendelijk personeel

Makkelijken plezierig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer eenvoudige kamer en badkamer

Ontbijt was eenvoudig maar goed

Badkamer/douche

Ontbijt was eenvoudig maar goed

prima voor 1 nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was net iets ruimer dan de bedden groot waren. De douchekop was vol kalk en gaf sprieterig water.

Lokatie was prima, bedden waren goed

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De buitenkant is niet aantrekkelijk

Goed bed uitstekend ontbijt

Weekend Valkenburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche met name temperatuur water lastig te regelen

Gezellig kleine en knus hotel met goed ontbijt

Super locatie! Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet bleef te lang doorlopen.

Heel vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stopcontact op badkamer werkte niet goed en lichtschakelaar aan bed werkte ook niet

De supervriendelijke bediening en een heel lekker ontbijt

erg luxe en netjes

erg luxe en netjes

Het was prima !

Ontbijt was goed zelfs persoonlijke bediening 👍

Heel gezellig en gastvrij
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was geweldig lekker vers brood en op bestelling gebakken eitjes of gekookt. De grote gastvrijheid en bediening

We voelden ons echt welkom.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uiterst vriendelijke mensen, prima kamer, goed bed, erg schoon en een heerlijk ontbijt met een gebakken ei naar keuze.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het brandalarm midden in de nacht en de wijze Hoe daarop gereageerd werd.

Geweldig!

n.v.t.

Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Vriendelijk hotel

Rustig gelegen, vriendelijk personeel, vroege checkin mogelijk

oud hotel met uitstekend ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel was erg ouderwets, maar wel schoon

ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Je kon kiezen hoe je je ei wilde.Gekookt, spiegelei of roerbak ei.Dat vond ik wel bijzonder.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er zaten wat spinnenwebben aan het Plafond.

Mooie ruime kamers en badkamer.Ontbijt was erg uitgebreid en heerlijk.Personeel aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Locatie is goed en dicht bij Valkenburg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie is goed en dicht bij Valkenburg. Personeel is buitengewoon aardig!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Gezellig familie hotel

Zeer hartelijke gastvrouw

Leuk voor 1 x
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Keukenpersoneel communicatie onderling zeer slecht. Dinner was niet e ht slecht maar had beter verzorgd kunnen worden

Ontbijt was super

Goed ontbijt!

Goed ontbijt!

Vriendelijke mensen ,basic maar meer moet dat niet zijn voor...

Vriendelijke mensen ,basic maar meer moet dat niet zijn voor 1 nacht

De gastvrijheid was op en top!! Het ontbijt was goed. Verwacht geen luxe, maar dat is ook niet nodig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De 1-persoons bedden schoven heel makkelijk uit mekaar.

Dat het hotel warmte uitstraalde en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Heerlijk pension vlakbij Valkenburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaats voor auto en fietsen

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Kamer te licht

Kamer te licht

• Beoordeeld op: 29 december 2016

uitstekend

de parking

kamer was geweldig lekker warm zeer goed bed, heerlijk geslapen

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt en de gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Ideeal voor kort verblijf

Badkamer aan vernieuwing toe

Mooi uitgebreid ontbijtbuffet

Goed meegevallen

Bedden waren heel hard

Propere kamers , goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Het ontbijt was goed verzorgd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed verzorgd. De kamers waren schoon en het personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Goed verzorgd en dichtbij Valkenburg

Comfort op kamer

Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Mooi hotel

De gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Er wat geen bier te krijgen,dat wss het minpunt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er wat geen bier te krijgen,dat wss het minpunt! Verder aardige mensen en goede locatie

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Een adres om te onthouden voor een volgende keer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht. Een zeer verzorgd ontbijt en goede voorzieningen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Vroenhof