Beoordelingen over Hotel Waalwijk 4-sterren

Burg. van de Klokkenlaan 55, 5141 EG Waalwijk, Nederland

#6 van de 7 hotels in Waalwijk

De super lieve behulpzame zorgzame opgewekte dame aan het...

Alles was prima

De super lieve behulpzame zorgzame opgewekte dame aan het onthaal onze pubers naar de Efteling na zware examenperiode aan hoge school en middelbaar onderwijs en wij genieten van het fijne plekje dat ons werd aangeraden super gezellig Heusden denk ik dat de naam was aanrader van de vrouw aan de balie slaapkamer voor vijf pers zeer ruim met douche en bad heerlijk families Hessels en Verbeeck uit Belgie

Het was leuk verblijf ,we zouden nog terug komen

Een kluis op de kamer . Misschien een volledig net in het raam steken zodat het venster meer open kan. Geen airco op kamer ook jammer !

Ontbijt was lekker jammer dat er niet meer soorten koffiekoeken waren ,en geen warme chocomelk . Kamer was mooi en groot gezellig !

Ontvangst slecht, kamer en bedden prima, op warme dagen te warm in de kamer, uitchecken slecht.

Bij binnenkomst viel het ontvangst tegen, want de receptioniste liep weg en met een kort excuus was ze snel verdwenen. Bij terugkomst geen oogcontact, even snel alles doorgenomen. Plaats voor ontbijt werd super snel aangegeven terwijl we geen ontbijt erbij hadden geboekt. Daar kwam zij ook, kort erna, achter. Ik moest zelf vragen naar welke kamer voor ons was, het pasje voor de kamer en waar we de kamer konden vinden. Redelijk standaard om dit te regelen lijkt mij. Bij uitchecken wederom geen oogcontact van dezelfde dame. We voelden ons niet welkom en gingen met een dubbel gevoel weg. (kwestie van smaak, maar de schilderijen vonden wij overdreven veel. Zeker omdat wij ze absoluut niet konden waarderen)

De ruimtelijke kamer was fijn. De bedden waren prima. Gratis parkeren naast het hotel werd op prijs gesteld.

prima hotel. Netjes en verzorgd, Vriendelijk personeel
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Jammer dat op vrijdagavond het restaurant en de bar niet open waren, maar centrum was erg dichtbij en daar op terras gezeten en gegeten. Miste het sapje bij het ontbijt, maar dat mag geen naam hebben:)

kamer netjes. Was familiekamer met 5 bedden, Was ruim en met grote badkamer ( met bad). Heel tevreden. Heerlijke bedden.

Verblijf in hotel Waalwijk was zeer goed.

Dat de communicatie tussen booking.com en het hotel en ons beter moet worden, omdat we in een keer geboekt en betaald hadden terwijl we bij aankomst in het hotel te horen kregen dat we van de veertien dagen vijf dagen geen recht hadden op ontbijt.JAMMER!

Het hotel was schoon fris en netjes en wij hadden een zeer rustige kamer ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.ook het ontbijt was prima verzorgd,

Top hotel
    • Deluxe Driepersoonskamer

Geen airco of centrale ventilatie aanwezig op de kamers. Hierdoor word de kamer erg benauwd. Airco kan gehuurd worden tegen een vergoeding.

Hotel ligt centraal gelegen in het gezellige Waalwijk. Op zo 15 minuten rijden ben je in Den Bosch. Met 5 minuten ben je bij de Efteling. Op loop afstand ligt het centrum van Waalwijk en een goed sushi restaurant. De bedden zijn ook goed. Alles is schoon en de badkamer is ruim. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is ook goed en uitgebreid.

Wisselen weekmenu is absoluut een aanrader in het restaurant.

Wisselen weekmenu is absoluut een aanrader in het restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding subliem! Voor mij absoluut de rede om in dit hotel te slapen als ik in de regio moet zijn.

Goed hotel .

De goeie wil van het personeel . Er was een feestje in de feestzaal en op de buitenkoer waarbij er muziek was en het personeel had beloofd om de muziek te laten stoppen om 12u30 en die belofte hebben ze gehouden . Top van het hotel .

Ontbijt goed.

Geen airco op de kamer. Kamer hele dag zon, zonnewering naar beneden moeten laten. Het was niet uit te houden van de warmte.

Ontbijt goed. Restaurant goed. Personeel goed. Omgeving prachtig om te fietsen.

Prima verblijf zonder zorgen.

Beetje warme kamer bij aankomst. Men had godijnen e.d. wel gesloten. Door het raam te openen was dit geen probleem.

Prima bed, tv. Ruime badkamer. Ontbijt uitstekend. Goed uitzicht.

Prima hotel voor een verblijf voor een kleine paar dagen.

Toilet mag iets beter worden schoongemaakt en de bril vaster gezet. Ook de condoleances waar het hotel af en toe geschikt voor werd gemaakt, vond ik niet zo prettig.

Schone ruime kamer, ruime kamer met bad. Kamer was i.v.m. allergieën, extra gestofzuigd/stofvrij gemaakt op mijn vraag tijdens de booking. Kreeg direct antwoord! Perfect! Ontbijt was prima en veel keus. Koffie zeer lekker en gedurende de dag gewoon gratis te pakken in de lobby. Bedden en douche prima, rustige en serene omgeving. Centrum op loopafstand en vlakbij het natuurgebied Loonse & Drunense duinen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Was wel netjes schoon, ontbijt eenvoudig maar compleet,...
    • Deluxe Driepersoonskamer

Beetje verouderd, uitzicht op het dak naast een draaiende airco installatie (gaf nogal lawaai), op onze kamer erg warm

Was wel netjes schoon, ontbijt eenvoudig maar compleet, prima bedden

De kamer was schoon.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Een verouderde hotelkamer. Vijf bedden waren in een kamer gepropt. Daardoor erg smalle doorgang in de kamer. Een ouderwetse inrichting en sterk verouderde badkamer met bruine tegels. Eind lopen naar de kamer en geen lift beschikbaar. Onhandig met jonge kinderen en koffers. Ontbijt was erg eenvoudig.

De kamer was schoon.

Kamer was schoon en netjes, warm op de Kamer dat wel.

Kamer was erg warm jammer dat je daar een Airco moet huren maar er was wel een ventilator.

Kamer was schoon en netjes, warm op de Kamer dat wel.! . ontbijt was prima en voldoende maar niet super de luxe.. schoonmaak ploeg was erg behulpzaam. de receptie was vriendelijk maar kom beter...

Vriendelijk personeel, simpele kamer met ouderwetse...

Ontbijt mocht uitgebreider Veeeeeeeeeel te veel lawaai 's nachts van gasten die op en neer in de gang lopen, dansen, springen en roepen. Naar mijn mening te duur.

Vriendelijk personeel, simpele kamer met ouderwetse inrichting alsook in badkamer maar alle comfort aanwezig. Mooie locatie

Matig, zou niet vaker boeken

Er was feest aan de gang met ontzettend erge harde live muziek, hadden erg veel hinder van. Jammer dat we daar niet van op de hoogte waren gebracht.

Ontbijt was prima.

Slechte ervaring, voor ons nooit meer.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Helaas bij aankomst (samen met mijn man en kindje van 13 maanden), niks bekend over een betaling. Wij hadden een resevering gemaakt via Booking.com, de ochtend van het inchecken. Hiervan ook een bevestiging gehad. Er was geen naam, én geen betaling bekend. Uiteindelijk kamer nr. 122 gekregen en is de betaling opgelost. Eenmaal aangekomen in de hotelkamer bleek al gauw dat hier geen airco aanwezig was, het was (zonder overdrijven) zeker 29 á 30 graden op de kamer, er stond wel een waaier op de kamer maar deze had ook zijn gebreken, maakte veel herrie. Bedden waren helaas erg hard. Wij hadden om een camping bedje gevraagd voor ons zoontje, helaas een camping bed gekregen zonder een matras erin. Wij hadden een Deluxe 3-persoons kamer geboekt, de foto's waren helaas heel anders als in het echt eruit zag. Zeer slechte ervaring, voor ons nooit meer. Een dagje Efteling eindigde op deze manier wel erg jammer. Ontbijt was gelukkig oké de volgende ochtend (niet veel variatie). Slechte prijs/kwaliteit verhouding, wij vonden 125,- voor 1 nacht veel te veel geld voor dit hotel!

Het ontbijt was oké.

Prijs kwaliteit ok

De kamer was ontzettend benauwd . Kon niet gelucht worden . Bedden waren slecht en de kamer was verre van fancy.

Het diner en ontbijt was goed. De bediening vriendelijk maar niet geschoold

We hebben een goed verblijf gehad.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Spijtig dat er geen koffiekoekjes waren bij het ontbijt. Het was heel erg warm op de kamer. De parkeerplaatsen liggen heel erg dicht bij elkaar, moeilijk om eruit te rijden .

De ligging dicht bij theater De Leest. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om buiten te ontbijten.

Voortreffelijke locatie, maar hotelkamers aan vernieuwing toe.

De kamers waren klein en ouderwets en geen airco aanwezig, wat met deze warme dagen heel vervelend is.

Het ontbijt was voortreffelijk. Het personeel is heel vriendelijk. Het hotel is ideaal gelegen om heerlijke fietstochten langs de Maas te organiseren.

Goed ontbijt, aardige receptioniste.

Het was erg warm in de kamers. Een airco had wel gemogen als je 90 euro betaald voor een nacht. Buiten dat is ook een koelkastje zeer gewenst!

Goed ontbijt, aardige receptioniste.

TurnWedstrijd van mijn dochter

Kamer niet. de matrassen waren versleten en ingedeukt en ik had de volgende dag nekpijn. Raam zat los toen ik hem even open wilde doen ivm warmte. Geen airco. Belachelijk dat je er extra voor moet betalen! had aan de medewerker gevraagd of ik een zij ingang mocht gebruiken omdat ik gehandicapt ben en met 2 krukken loop, kwam de zijdeur wel opengooien en toen moest mijn dochter (die volbepakt was) de deur voor mij openhouden. Hele negatieve medewerker en niet klantvriendelijk. Jammer

het eten was goed.

Centraal hotel met genoeg faciliteiten.

Kamer sober. I.t.t. hetgeen op booking.com staat geen thee/koffie op de kamer. Dit is echt bij de receptie vrij verkrijgbaar. Er is veel geluid van de gang, van buiten zittende gasten en van eventuele feestgangers uit de feestzaal.

Kamer is schoon. Personeel was vriendelijk. Centrale locatie.

We hebben een prima verblijf gehad in hotel Waalwijk

Van een vier sterren hotel verwacht ik geen douchegordijn in de badkamer. Daarnaast verwacht ik wel een airco standaard en geen verplaatsbare ventilator.

De ligging en de klantvriendelijkheid van het personeel.

Prima verblijf, centraal gelegen.

Het ontbijt was prima (variatie, versheid). Fijn om ook een keur aan magazines te hebben om op de kamer te lezen. Koffieautomaat bij receptie is een prima idee!

Goed hotel voor een nachtje weg.

Dit hotel krijgt 4 sterren maar of dit terecht is vraag ik me af. Het is redelijk verouderd en heeft een opknapbeurt nodig.

Het hotel ligt dichtbij het centrum. Eigen parkeerplaats.

Goed adres voor een nacht bij bezoek aan efteling.

slot van deur defect. Kon niet binnen met kaart. Iedere keer moesten wij iemand van de receptie aanspreken die de deur voor ons moest opmaken. Gelukkig was dit maar voor 1 nacht.

Fijn weekend achter de rug

De kamers zijn vrij warm, maar er is een ventilator voorzien op iedere kamer (voor 5 euro kan je evt. ook een mobiele airco huren). Of je zet gewoon de raampjes open natuurlijk ;-)

Niet hypermodern, maar wel 2 mooie, nette kamers en een lekker en verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel ook. Vlakbij de Efteling, met de auto ben je er zo.

matig
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

De familie kamer is oud en zeer gedateerd voor die prijs wat ze vragen en we waren er met 28 graden en dan zonder airco erg warm. later kregen we wel een ver rij bare airco toen werd het behaagelijk maar het is geen 160 euro waard voor 1 nacht.

het ontbijt was normaal niet heel veel keuze maar wel goed en vers voordeel het is 7 minuten rijden van de Efteling

Het prima advies van een medewerker om 5 uur in ochtend,...

Het prima advies van een medewerker om 5 uur in ochtend, toen mijn man een hartinfarct kreeg. Door snel op te treden waren we op tijd in het ziekenhuis!!!

Vriendelijk personeel!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Er lag nog een plastiekje op het nachttafeltje met veel stof, het douchegordijn dat tegen je lichaam kleeft tijdens het douchen, vind ik vies.

Vriendelijk personeel!

Prima maar niet bijzonder!
    • Deluxe Driepersoonskamer

De badkamer zeer verouderd. Om de wc mocht wel even gepoetst worden! Uitzicht was tegen een muur.

Een kamer met 3 bedden. Perfect voor ons 3en. We hoefden geen extra kamer bij te boeken. Prima ontbijt.

een moment om nooit meer te vergeten.

op de kamer waar ik lag, was duidelijk te horen dat er mensen in de bar waren, en vroeg in de ochtend liep men met Rolcontainers (o.i.d.) voor de deur langs waardoor ik wakker werd.

Het eten in het restaurant was erg goed.

Matras was scheef en kamer is erg verouderd (enkel glas ramen en geen thermostaatknop in de douche).

Het eten in het restaurant was erg goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk ontbijt.

De eerste kamer die ons toegewezen is was niet op de warme. Big aan wijzing kregen we onmiddelijk even Andersen kamer

Heerlijk ontbijt. Even goddess kamer

Vriendelijke ontvangst, maar geen vier sterren waard.

Inrichting verouderd, zowel in de kamer als in de gangen. Vooral de badkamer kan veel gezelliger mits kleine aanpassingen (verlichting, meubilair, ...).

Het ontbijt was nogal basic en de koffie smaakte niet. Ook was er geen fruitsap. Het vers fruit was wel een plus.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De prijs past goed bij een twee/driesterrenhotel. zeker niet bij een viersterrenhotel.

Kamer was erg warm. Raam viel bijna uit het kozijn. Badkamer was niet erg schoon. Ik hoorde de buren plassen, poepen, sex hebben etc. Aftandse vloerbedekking.

Het personeel was erg hartelijk! Bed lag lekker. Voor de rest viel alles echt tegen.... sorry. Overigens reken ik mezelf dit aan. Ik wilde voor weinig geld terecht komen in een viersterrenhotel.

Helemaal naar de zin.

Prima kamer, uitstekend ontbijt, bijzonder vriendelijk personeel en het bijbehorende restaurant Aubergine heeft een prima menu voor een schappelijk prijs.

Goed geslapen, prima ontbijt
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Inflexibele staff, ik wilde ruim een uur eerder inchecken (13.30 ipv 15.00) maar dat werd direct via booking.com afgewezen omdat het schema en de ‘route’ van de schoonmaakploeg niet gewijzigd konden worden, terwijl uitchecken tot uiterlijk 11.00 kan. Ik heb veel heen en weer moeten mailen om een ‘harde intentie’ los te peuteren dat “het bijna zeker toch wel zou kunnen”, pfffff. Dat moet echt beter!

Keurige kamer, royaal parkeerterrein, rustige wijk, prima ontbijt

De moeite waard om weereens gebruik te maken van het hotel.

Wij misten een WC borstel op het toilet.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Wat wij als heel prettig hebben ervaren de gemoedelijke sfeer van het personeel totaal niet opdringerig.

Aardig maar niet voor herhaling vatbaar op vrijdag.

Grote tegenvallers waren het restaurant en de bar die op vrijdag altijd gesloten blijken te zijn zodat je voor het diner het stadje in moet. Het hotel ligt aan de rand van het stadje en de horeca is lopend (15 min) te bereiken.

Het ontbijt in Hotel Waalwijk was prima. De bedden zijn goed en lang. Heerlijk voor lange mensen zoals ik.

Een goed hotel, met enkele verbeter punten.

De kamers waren erg warm. Ook kwam alles wat gedateerd over. Tevens waren de kamers erg gehorig.

Kamers waren, netjes en schoon. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt was goed, en vers.

Verblijf ok om te slapen zonder meer
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het ontbijt was niet uitgebreid en de kamer was wat verouderd. Vooral de badkamer was sterk verouderd maar wel proper.

Het ontbijt was ok en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Geen airco, ondanks de kou buiten en de kachel die uit stond...
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Veel te warm op de kamer. Niks leuks voor kinderen. Voor die prijs had ik meer luxe verwacht.

Geen airco, ondanks de kou buiten en de kachel die uit stond was het bloedheet in die kamer. Vandaar dat er een vin stond. Heb hierdoor slecht geslapen. Het ontbijt was op zich goed.

Prima, goede locatie dichtbij uitvalswegen, goede bedden, keurige kamer en lekker ontbijtje.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Vriendelijkheid, welkom gevoel ondanks late check inn. Maar hoe vriendelijk de mensen ook zijn, het hotel moet wel aan de verwachtingen voldoen...dat is zeker een feit want hoewel het een klein hotel is zijn alle zaken keurig op orde....geen oudbollige toestand.

Het hotel zag er goed uit ontbijt was lekker.

De deuren maken een hard geluid bij het dicht doen. Ondanks de kou buiten was het binnen warm te warm vooral bij het slapen.

Het hotel zag er goed uit ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Simple schoon maar slecht behandeld door de receptioniste

De Dame aan de receptie. Ongeinteresseert , beetje arrogant . De volgende dag wilde Ik het ontbijt en de drankjes van de voorafgaande avond afrekenen . Wij hadden twee spa rood en een rode wijn . In totaal drie drankjes. Daar kan een Vergissing zijn ontstaan maar de realtor van de jonge dame was dat het op de rekeying stond dus dat dat zo was en dat ze er niets aan kon doen . Ik had geen zin in een argument . Haar houding en Niet van plan zijn om het even te checken. Stuitte mij zo tegen de borst dat Ik het niet genuttigde tweede glas ook heb betaald . Ik voelde me neergezet als een leugenaar en heb me nog behoorlijk na - ge-ergert . Mijn advies in deze . Bij twijfel altijd na vraag doen en zelfs de klant het voordeel van de twijfel geven . Proost!

De parkeergelegenheid en dat we s’avonds nog een drankje linden nuttigen

Rustige en propere familiekamer en heerlijk gegrilde biefstuk in het restaurant.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Ontbijt - voldoende keuze met spek, ei, charcuterie, yoghurt en sapjes, maar het brood is minder lekker. Croissants zijn droog en hard.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prima uitvalsbasis voor Efteling of Jump XL trampolinepark. Zeer rustige en propere familiekamer op tweede verdieping (kamer 251). Prima restaurant Aubergine met heerlijk gegrilde steak en zeer vriendelijke bediening.

prima hotel voor bezoek Efteling

Alles ziet er wat verlopen uit. Alles is wel schoon en heel maar het is net niet meer up to date. De kunst in het hotel is van één kunstenares en is heel erg aan de eigen smaak onderworpen. Avondeten zou ik aanraden niet hier te doen, hoewel de smaak GEWELDIG is, is de snelheid om te janken. Wel gezellige medewerkers gelukkig.

Buitengewoon schone kamer en een simpel maar lekker ontbijt.

Heerlijk verblijf gehad met ons gezin

Een fijn hotel op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel, Nette kamers, gezellige bar en een heerlijk uitgebreid ontbijt! Wij verbleven met twee van onze dochters van 6 en 4 jaar oud. Zeker een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima locatie voor of na een dagje Efteling.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het ontbijt was heel gewoontjes. Miste verse sappen, meer variatie voor in de yoghurt, iets lekkers voor bij de koffie. Ik vind het een redelijk standaard hotel. De prijs van het verblijf vind ik in verhouding tot wat je krijgt, nog best hoog.

Lekker dichtbij de Efteling.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Aangename kamers, vriendelijk personeel

De stop van het bad ging niet helemaal dicht dus douche moeten nemen. Jammer want een warm bad was welkom geweest na een lange regenachtige dag in de Efteling... Het ontbijt was niet slecht, maar ook niet fantastisch. Eieren en spek waren koud. Muren zijn heel dun, dus hebben we van een heel verliefd koppel in de kamer naast ons mogen "meegenieten".

Hele goede bedden en een schone, frisse badkamer, super vriendelijk personeel

Prima.

Ontbijt tot 10 uur is wat vroeg op zondagochtend. Enkelglas. Met het raam open was de temperatuur op de kamer goed te doen. Anders was het te warm geweest.

Prima bedden. Prima ontbijt.

Het personeel is vriendelijk

Het restaurant en bar is op vrijdag gesloten wat wij toch een eigenaardige dag vinden voor een hotel. Wij waren met 8vol en 5 kinderen waardoor het niet makkelijk is om buiten het hotel te eten...

Het personeel is vriendelijk

Ontbijt was goed, bedden slecht lagen in een kuil.

Bedden waren niet echt goed, jammer dat er niks te drinken/eten was na 0100 als je uit de efteling kwam.

Ontbijt was goed, bedden slecht lagen in een kuil.

Het hotel zou vier sterren zijn, maar het hotel is in mijn...

Het hotel zou vier sterren zijn, maar het hotel is in mijn opinie geen vier sterren waard. De kamer en badkamer zijn schoon, maar zeker geen overbodige luxe. Ontbijt is prima, maar had in totaal meer verwacht van een vier sterren hotel.

Matig, prijs/kwaliteitsverhouding kan veel beter.

In verhouding met de prijs/kwaliteit vond ik de kamer te standaard. Wij hadden een minibar, deze was leeg. Voor de prijs die we pp moesten betalen had er wel iets in mogen staan. Het ontbijt ook voor de prijs te gewoontjes naar mijn mening. We moesten 125 voor 2 personen betalen voor één nacht.

Dicht bij de efteling.

Hmmmm.....

2 kamers (1 voor 3 personen en 1 voor 2 personen). Beide kamers echt oude bedoening en daardoor lijkt het ook snel niet heel schoon. Prijs kwaliteit is niet in verhouding.

Aardig personeel, een goed bed en een redelijk goed ontbijt. Dicht bij het centrum van Waalwijk.

Gehorig bad oud en vies

Bijna alles, vooral het ontbijt weinig keuze

Ik heb twee gebeld over info in verband met Efteling of de prijs inclusief Efteling tickets was en de receptionist antwoordde ja en dat ik de tickets bij hun daar de balie dus moet ophalen. En de volgende dag zei ze de tickets horen er niet bij en de kids waren zo teleurgesteld en boos omdat ze toch ander half uur voor niks hebben gereden.

Super! Voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Driepersoonskamer

Erg lage wc op de kamer... 3 persoons kamer maar er waren er maar 2 stoelen om even te kunnen zitten bij het tv kijken... lastig voor de 3e persoon

Heerlijk ontbijt met goeie keuze. Super keurig alles en erg gastvrij

• Beoordeeld op: 24 november 2017

prima vertoeven.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

de mogelijkheid tot een scheidingswandje/gordijn binnen de totale hotelkamer, zou prettig zijn ivm ander tijdstip van gaan slapen. in 1 van de 2 eenpersoonsbedden die tegen elkaar aanstonden, rolde ik naar binnen door een minder matra. de bedden van de kinderen waren steviger, ws minder gebruikt.

ruimte was mooi groot, ook nog fijne stoeltjes aanwezig, ontbijt was prima, ook dat er een bad aanwezig was in de badkamer was leuk voor de kinderen.

Voor een enkele nacht verblijf, uitstekend.

Avond tevoren gedineerd, gezellige restaurant. Ontbijt was prima, niets op aan te merken. Het restaurant echter was bij het ontbijt niet rumourig, maar ronduit lawaaierig. Geen prettige omgeving om rustig te ontbijten. Dit werd veroorzaakt door de aanwezigheid van een paar grote groepen.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Drama

De totale ervaring in combinatie met de prijs maakt het voor ons een mislukt verblijf. Belangrijkste missers: Het inchecken met de nachtportier die we wakker moesten bellen. De warmte in de kamers vanwege leidingen in de vloer die niet uitgeschakeld kunnen worden. Om 2 uur ‘s-nachts vier keer van kamer gewisseld. Overal dezelfde situatie. Op advies van de nachtportier het raam opengeschoven. Vier uur later werden we wakker van de herrie buiten. Verder is hebben de kamers een goedkope en onsamenhangende inrichting met de uitstraling van een 1- sterren motel. De vloerbedekking is zo dun dat je de vouwnaden ziet zitten en het systeemplafond hoort thuis in een kantoor. De matrassen staan bol en zijn daardoor erg oncomfortabel. De minibar is leeg. We slapen normaal in nh waalwijk maar wilden dit hotel proberen vanwege de centrale locatie. Volgende keer weer nh!

Het uitchecken, we waren blij dat we deze wanprestatie achter ons konden laten

Niet voor herhaling vatbaar restaurant personeel is niet punctueel daar scheelde van alles aan.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De kamer was erg warm!!geen verwarming aan was het gebouw zelf en bij het openen van raam had je erg lawaai overlast. Hotel is erg gehorig en badkamer is erg gedateerd. Wij komen zeker nooit weer terug.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima hotel.

Kamer was erg warm (verwarmingsbuis die heet is, ook als de verwarming uit is/raam open staat)

Prima hotel. Dicht bij centrum en theater. Prima gegeten, zowel diner als ontbijt. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel.

Keuze genoeg bij het ontbijt, goed ontvangen aan de receptie...
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Heel warme kamer. In het restaurant 's avonds viel de bediening wat tegen.

Keuze genoeg bij het ontbijt, goed ontvangen aan de receptie, propere kamer.

prima bedden, douchekop erg verkalkt dus sproeide.

zie boven

prima bedden, douchekop erg verkalkt dus sproeide. Prima ontbijt. Het zou prima zijn in dit hotel als het hotel niet zo warm was. Jammer dat dit niet verandert, al meerdere malen opgemerkt. Het is toch niet normaal om in november met het raam open en de ventilator aan te slapen en het dan nog erg warm te hebben. Het komt volgens ons door de vreselijke warme vloerverwarming

Zeer goede prijs-kwaliteit, en mooie familiekamer.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Parkeergelegenheid niet voldoende voor gasten. En in de buurt niet echt mogelijkheid om te parkeren (buurtparkeren).

Zeer goede prijs-kwaliteit, en mooie familiekamer. Personeel zeer behulpzaam!

Prima en voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Driepersoonskamer

Als enige wat ik kan bedenken is dat er geen toiletborstel bij het toilet was

Vriendelijk en behulpzaam personeel hotel mooi aangekleed met fraaie kunstwerken nette kamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Slecht zou hier niet nog eens naar toe gaan!
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Eigenlijk het hele hotel. Slecht eten in het restaurant dit daar ook gemeld te hebben. Zou er iets van de bon gehaald worden maar toen we gingen afrekenen was dit niet gebeurd. De kamer was zwaar gedateerd, zeer warm/ benauwd. Geen airco! Terwijl het buiten niet eens warm was. Douchekraan was stukje en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het ontbijt was redelijk.

Zeker een aanrader

Heerlijk gegeten.Her restaurant was erg prijzig. Bijgerechten zaten niet bij de prijs ingegrepen. Trage bediening. Volgende keer ga ik elders eten. De verwarming stond niet aan, echter de kamer was wel erg warm.Douchecabine met gordijn, niet prettig

Ruime kamer. Ontbijt

tegenvallend

Ontbijt. Wachttijd restaurant. Voorgerecht pas na 5 kwartier. En dat met kleine kinderen

De ontbijttafels werden slecht (of helemaal niet) opgeruimd tijdens ontbijt, waardoor nieuwe ontbijters met een chaotische aanblik werden geconfronteerd. Pas toen er enkele mensen geen ontbijttafel meer hadden werd de ruimte (veels te laat) verruimd. Logistiek van ontbijt liet ook te wensen over. Cappucino (toch behorend bij ontbijt) was er niet. Gebakjes werden niet aangevuld.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

een gezellig hotel met voldoende mogelijkheden in de omgeving voor een (korte) vakantie

voor ons als vegetariërs (geen vlees, vis en kaas) is er weinig keus op de kaart. Ook een borrelkaart met meerdere keuzes zou fijn zijn.

de kamer was schoon en het ontbijt was goed, voldoende keus. het hotel was voor de tweede keer onze keus om mijn partner mee te laten doen aan de 80 van de Langstraat.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een prima verblijf voor het doel: aanwezig zijn bij de 80 van de Langstraat (als publiek).

De sanitaire voorzieningen ogen wat gedateerd, alhoewel alles goed regeld.

Het is een uitstekend bereikbaar en gelegen hotel met schappelijke prijzen, dichtbij het centrum. Het hotel oogt gezellig en biedt voldoende ruimte en privacy.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

redelijk geslapen door de warmte, geen geluid overlast van andere gasten, ondanks dat er een feestje

de warmte in het hotel, het was overal even warm, ook in de slaapkamers. De verwarming stond in de kamer niet aan!!, dus uitzetten was geen optie.

de grote van de kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Waalwijk