Beoordelingen over WestCord Hotel de Wadden 3-sterren

Dorpsstraat 61, 8899 AD Oost-Vlieland, Nederland

#11 van de 18 hotels in Oost-Vlieland

Heerlijke dagen gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kwaliteit van de bedden (scheuren in de skai bekleding, matras doorgezakt) - die zijn echt aan vervanging toe.

Vrolijk en vriendelijk personeel, fijne centrale ligging. Ik ben hier vaker geweest en vind het een fijne plek voor een paar dagen Vlieland!

Mati hotel

Prijs kwaliteit verhouding Eerste nacht €110.- twee nacht €140.- belachelijk dat er prijsverschil tussen de twee nachten zit. Kamers zouden zeezicht hebben en zouden superieur zijn. Nou geen van beiden dus. Als eerst de deur van de badkamer dicht moet voordat je van het toilet gebruik kunt maken dan vind ik dat niet superieur. Je kon er je kont niet keren.

Prettig hotel op een top-locatie.

Wij hadden problemen met de TV op de kamer. Het is niet gelukt om deze tijdens ons verblijf op te lossen.

Fijn hotel, midden in het dorp, op loopafstand van de boot. Vriendelijk personeel en een goed verzorgd ontbijtbuffet.

uitzicht op zee - kamer met balkon en lekker ontbijt +...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het beeld vd tv zenders (publieke kanalen) waren niet al te best en een koelkastje op de kamer zou wel fijn zijn

uitzicht op zee - kamer met balkon en lekker ontbijt + vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Voldeed niet aan onze verwachting door lawaai-overlast, dakvernieuwing boven onze kamer.

Wij (echtpaar) wilden een paar dagen even rust voor een aankomende verbetering aan onze woning. Die rust viel tegen, want boven onze kamer waren ze op het platte dak een groot gedeelte van de dag bezig met dakreparatie. Overlast van de steeds heen en weer lopende en werkende bouwvakkers. Bij vertrek hebben we dit gemeld bij het afrekenen. "Sorry voor de overlast .", was het enige wat we te horen kregen. €120,00 p.d. voor een kamer waar je overdag geen rust kon vinden, vonden we geen goede deal. We hadden thuis nog een extra dag bij geboekt, voor de nodige ontspanning en rust, dit viel wat betreft de kamer dus vies tegen.

Het ontbijt was goed. De omgeving erg mooi, wandelen, fietsen, zee en strand.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De kamer was prima, het ontbijt uitgebreid, we hebben...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg warm. Er was 2x verkoeling beloofd maar dat is niet gebeurd. Bij het open zetten van het raam, vlogen de muggen naar binnen waar we iedere nacht last van hebben gehad. Dat was jammer. Een hor voor de ramen zou dat probleem simpel oplossen.

De kamer was prima, het ontbijt uitgebreid, we hebben heerlijk gegeten bij de drie bijbehorende restaurants.

Prima locatie en, we waren er een paar jaar niet geweest,...

Twee kamers voor dezelfde prijs geboekt maar toch was er een kamer 20 duurder. Is wel weer rechtgezet na mijn opmerking.

Prima locatie en, we waren er een paar jaar niet geweest, mooi opgeknapt. Handig met 3 restaurants

Genoten op Vlieland!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco, was fijn geweest met deze warme zomer.

De locatie, je bent direct in het dorp en aan het Wad. Ontbijt was heerlijk, goede verse producten. Ruime kamer. Fijn dat het uitchecken pas om 11.00 is.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Lekker paar dagen relaxen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg warm op de kamer en jammer dat er geen koelkastje aanwezig is.

Ontbijt was prima...hotel ziet er goed uit..gezellig ook....kamer prima...lekker ruim.

Goede locatie en fijne kamer!

Goede locatie, prima ontbijt en een fijne kamer met een hele ruime badkamer. Hotel grenst aan een gezellige straat met allerlei leuke restaurantjes en winkeltjes in de buurt. En alle natuur (zee, strand, bos) is op loop- en fietsafstand.

hemels!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heerlijk ontbijt, heel divers en erg vers. Supervriendelijk personeel, erg behulpzaam. Top locatie midden in het centrum maar geen lawaai gehoord. Mooie kamer met zee zicht, lekkere douche en bad ruime badkamer

In deze warme zomers, koelen de kamers niet meer af.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In deze warme zomers, koelen de kamers niet meer af. Wel een mini ventilator maar die helpt niets. Eea is niet meer van deze tijd en na onze opmerking hierover kregen we te horen dat het management niet wil investeren. Dit was na jaren in de Wadden dan ook de laatste keer dat we hier hebben verbleven. We zoeken wel een andere locatie, wel op Vlieland want dat blijft leuk.

Mede ook door het mooie weer hebben wij een fantastisch verblijf gehad op Vlieland.

De terrassen van de kamers, wij zaten beneden, mogen wel wat schoner, gezelliger en onkruidvrij gemaakt worden. Tevens is er geen verlichting buiten op het terras. Ook in de kamer miste ik een koelkastje. Sommige plekken in het hotel waren nogal stoffig.

Prachtige ligging aan de dijk van de Waddenzee. Maar ook een gezellige uitstraling in de Dorpsstraat. Ontbijt en diner in de restaurants is prima.

Vriendelijk personeel en prima bedden en nette kamer!

De kamer was ontzettend warm. Uiteraard ook uitzonderlijk weer voor de wadden (juli 2018), maar het was niet te doen!

Vriendelijk personeel en prima bedden en nette kamer!

Uitstekende locatie, mooi in het centrum, en de verzorging was uitmuntend.

We zouden het niet weten.

De kamer was uitstekend van grootte, fijne douche, prima bedden. Heerlijk koele kamer, met TV. Wij zijn er zeer over tevreden, als we in de gelegenheid zijn komen we vast nog wel eens terug.

Goed hotel op prima locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco op de kamer: het werd hierdoor echt te warm op de kamer (kamer lag op de bovenste verdieping).

Locatie, locatie, locatie. Daarnaast prima bedden en goed ontbijt. Vriendelijk personeel, hartelijk ontvangst door enthousiaste receptioniste.

Prettig en geweldig dat men een 2 p kamer biedt zonder 1 p toeslag te berekenen.

Hygiëne kan absoluut veel beter, ook aan het hotel laten weten. Mn achter de cv radiator en op het balkon wordt kennelijk nooit iets gedaan... Afzuigrooster badkamer vol , moet nodig in onderhoud en ....bloedhete kamer , geen airco, pas rond 23 uur te harden qua temperatuur. Gelukkig had ik ook wat bewolkte dagen op vlieland.

Ongestoord elk uur van de dag op mijn kamer kunnen zijn zonder gestoord te worden. Men hield zich echt aan het Do nog Disturb aan de kamerdeur.

Helemaal prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alle zoetwaren apart verpakt. Los in potten of schaaltjes is duurzamer!

Het ontbijt was heerlijk. Vooral heel lekker brood! Maar ook krentenbrood, koffiebroodjes, kaiserbroodjes, sapjes, fruit, yoghurt, roerei met spek en gevarieerd beleg, zowel hartig als zoet. O ja: het kapstokje. Dat vind je bijna nooit ergens!

fijn; na 3 jaar weer terug, hotel is aan het dateren, of we terugkomen is de vraag.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

vuile ramen op de kamer, badkamer die aan een opknapbeurt toe is, sleutel voor kamer: erg ouderwets, overkapping voor fietsen zou niet overbodig zijn, pad achter hotel om met de fiets bij het hotel te komen zou beter begaanbaar moeten bijv. snoeien.

ontbijt was goed en de locatie is top

We hebben het goed naar ons zin gehad, uitstekend gegeten in het restaurant wat erbij hoorde.

De deur naar buiten konmaar op een kleine kier open, de haak was niet langer. Het was erg warm op de kamer, geen airco.

Ontbijt was prima, kamer prima met zeezicht.

Vlieland is een toppertje: volgend 3 daags verblijf is alweer in de maak
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets op het eiland viel ons tegen: het is compact met alles op korte afstand. Hoewel, in onze kamer zat een doodgemepte mug tegen het plafond met de afdruk van de schoenzool eromheen. die had wel even mogen worden schoongeveegd . . . .

Inderdaad heerlijk ontbijt en prima kamer met zicht op het wad. een heerlijk pittoresk straatje met veel terrassen, op en top vakantiesfeer. Bij het hotel 3 restaurants met eigen karakter. Vlieland is eigenlijk al 'buitenland' na ander half uur varen vanaf Harlingen.

Super komen hier zeker terug.

Bediening savonds buiten vd bar duurde wat lang terwijl er genoeg medewerkers waren.er valt meer te verdienden 🤔

Het ontbijt was prima,we hadden een klein hondje bij ons en hadden een perfecte kamer,konden zo naar buiten lopen,super.fijne rustige kamer,met dubbele tussendeur zodat er geen lawaai vd gang kwam.

Prijs kwaliteit is goed. Alleen wat achterstallig onderhoud.

De deuren naar het dakterras waren beide kapot en het was erg warm op de kamer. Douche was erg krap en ook hier wat achterstallig onderhoud.

Prima ontbijt en gastvrij personeel

De kamers waren heel mooi en groot.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren heel mooi en groot. Ook fijn een aparte douche en een heerlijk bad. Ook fijn was dat je zelf koffie of thee kon zetten op de kamer. Ontbijt was uitgebreid en lekker. En het fijne was, omdat wij de vroege boot terug hadden, kregen wij een waardebon voor een ontbijt op de boot, wat ook super was!!

Ik had geen tegenvaller

De ligging op de begane grond en de ruime kamer en omdat we niet van dat mooie weer hadden savonds even gezellig in bar de zeevaart een drankje gedaan.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ok, maar te duur

De aanvraag voor twee eenpersoonsbedden is niet echt gehonoreerd. Het comfort werd van ins bed gehaald de topper. Sliepen dus op niet fijne matrassen.

De badkamer

Goed gelegen in de gezellige Dorpsstraat.

Jammer dat er geen overdekte fietsenstalling was.

Goed gelegen in de gezellige Dorpsstraat. De achterkant grensde aan de waddenzee. Kamer op de begane grond met een terrasje. Prima ontbijt en gezellige bar. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

fantastisch!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij zaten op kamer 21. Een voortreffelijk plekje. Tip even de afscheiding repereren. Er mist een lat in de tussenwand. Daardoor iets minder privacy. Was mooi weer dus veel buiten. We onthouden het nummer😃

Comfort. Vriendelijk en schoon.

Een aan te raden hotel.

Kamer was nogal warm. Een kale witte muur t.o. het bed.

De ontvangst. Balkon en raam met mooi uitzicht op Waddenzee. Fijn bed. Vloerbedekking, dus niet gehorig. Gezellige verlichting. Nespresso en waterkoker.

Heerlijk bed, schone kamer en badkamer, prachtig uitzicht...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heerlijk bed, schone kamer en badkamer, prachtig uitzicht over de wadden en in de zon op het balkon kunnen zitten. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt, wij komen graag nig eens terug!

Heerlijk!

Jammer dat de tuinman om half 8 aan de slag ging. Weinig uitslapen zo. Maar des te langer kunnen genieten van ons verblijf 😃

Prima kamer. Fijn dat je zelf een kopje koffie of thee kunt zetten.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijk verblijf, mooie locatie, voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De temperatuur op de kamers en in gangen mag wel iets lager, het is er erg warm. In de restaurants is het prima

Vriendelijkheid van het personeel, 3 restaurants en bar direct in/aan huis en toch geen geluidsoverlast!

Uitstekend hotel, maar kennelijk niet verstandig om via booking.com te regelen

Boeking met twee kinderen was niet doorgekomen. Schijnt bekend probleem te zijn. Gelukkig kon het personeel nog iets regelen

Aardig personeel en gezellige sfeer

Aardig hotel, maar prijs kwaliteit uit verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Sobere kamer, kale muren, weinig sfeer, geen zelf te regelen verwarming (het was koud in januari). Uitzicht op slecht verzorgde tuin, groene aanslag op balkon. Dat er maar hooguit 5 kamers bezet waren en men dan nog vergeet om de kamer schoon te maken.

Goede locatie, midden dorpstraat, loop afstand veer, uitzicht op waddenzee, goed bed. Bank op kamer. Koffie en thee op kamer, wifi. Goed ontbijt ondanks de weinige gasten.

Heerlijk ontspannen. Grote bonus: het meeneem-ontbijt!

Waterkoker op de kamer zou handig zijn. Theezakjes waren wel aanwezig, maar dus niets om thee mee te zetten. Straaltje uit de douche was nogal armetierig.

De middagboot voer niet vanwege storm, dus waren we genoodzaakt de ochtendboot te nemen. Omdat we het ontbijt moesten missen kregen we een heerlijk ontbijtpakket mee. Super-service!!!

Heerlijk ontspannen en luxe weekend gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er waren wat kleine gebeken, zoals deurschild dat los zat, badkamerdeur die over de grond schuurde en lichtschakelaar die wat haperde.

De locatie (dicht bij de boot en uitzicht op zee) en de inrichting van de kamer waren prima. Het personeel was erg vriendelijk en meegaand in ons verzoek iets langer de kamer te kunnen gebruiken.

Prima op boven genoemde na

Er waren nog een aantal punten die beter of verbeterd konden worden. Deze zijn aan het einde van ons verblijf aan de manager gegeven. De schoonmaakster zette na het opmaken van het bed de buitendeur op het haakje. Deze was/is van buiten gemakkelijk open te maken en dus gevoelig voor inbraak aangezien de kamer aan de achterzijde van het hotel is.

Bed, kamer,

Uitstekende locatie voor een verblijf op Vlieland.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Tip: maak het aantrekkelijk om als gast bij het hotel te eten door bijvoorbeeld korting te geven. Hierdoor hou je de gasten in huis en ga je niet elders zoeken.

Goed ontbijt, uitzicht op de Waddenzee, vriendelijk personeel,

Leuk hotel, behulpzaam personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Leuk hotel, behulpzaam personeel. Gezellige kamers. Hele hotel en kamers zijn wel toe aan wat renovatie. Ook terras/balkon wat verwaarloosd; wel heel mooi uitzicht vanaf het balkon op de Waddenzee. Kamers op eerste verdieping alleen bereikbaar via steile trap; niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gezellige locatie in midden van het dorp

Plezierig hotel met voorkomende gastheer. voor mensen die slecht ter been zijn of rollator/rolstoel afhankelijk zijn alleen de kamers beneden geschikt want er is geen lift en een behoorlijk steile trap. Kamers zijn ook wat klein maar wel gezellig ingericht. Kamers kunnen wel n update gebruiken. Ook tuin zou er verzorgder uit kunnen zien net zoals balkon/terras. Restaurant/ontbijtruimte is sfeervol. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Het geweldige uitzicht vanaf het balkon.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was erg warm ook al was het buiten niet warm. Slechte Wi-Fi op de kamer en weinig goed werkende stopcontacten.

Het geweldige uitzicht vanaf het balkon. (Kamer met zeezicht), grootte van de kamer en locatie hotel. Verder vriendelijk personeel

Heerlijke plek

Niets viel tegen

Prima kamer, heel vriendelijk personeel. Het glutenvrije ontbijt was helemaal geen probleem en prima verzorgd. De locatie is natuurlijk uitstekend midden in het dorp en aan de dijk waar we heerlijk even gelopen hebben. Meteen het gevoel er echt uit te zijn.

Voor een tweepersoonskamer (te) weinig stopcontacten. Als je beide een telefoon hebt en dan ook nog eens E-bike's huurt, heb je een probleem.

Ruime kamer, rustig aan de waddenkant gelegen.

lekker voor de rust van het eiland.

geen idee.

Het hotel lekker midden in het dorpje binnen loop afstand van alles wat je wilt brzoeken op het eiland. als je de loopafstand te groot vind huur je een fiets. allemaal te regelen via het hotel.

Centraal gelegen hotel met uitzicht op de Waddenzee
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De ontvangst van de TV was slecht. Veel storing en ruis in het beeld en geluid bij een aantal zenders. De douchekabine is erg smal en de douchedeur sluit niet goed, waardoor wateroverlast ontstaat in de badkamer. 's nachts hadden wij erg veel last van muggen. Voorgaande gasten ook, gezien het grote aantal muggenlijken dat aan het plafond kleefde.

Het hotel ligt aan de gezellige Dorpstraat, ongeveer 5 minuten lopen vanaf de veerboot. Wij hadden een ruime kamer op de eerste etage met goede bedden. De kamer had een balkon met uitzicht op de Waddenzee! Vriendelijk personeel. Nespresso-automaat aanwezig.

Heel vriendelijke medewerkers, prima ontbijt, relaxte sfeer
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamers zijn vrij gewoontjes (maar wat maakt het uit, je bent op Vlieland - dan ga je toch niet op je hotelkamer zitten?!)

Heel vriendelijke medewerkers, prima ontbijt, relaxte sfeer

Heerlijk uitwaaien op zonnig Vlieland

Kiep deuren naar bakon haperden; Wel WiFi in restaurant, niet op eigen kamer

Prima bed; goede douche. Lekker ontbijt. Gastvrij ontvangst bij de receptie. Zeer klantvriendelijk.

Prima verblijf al vind ik wel dat ze ontbijt incl. de kamerprijs moeten doen

Ik zou het niet weten, en als ik het zou weten dan meld ik het hier niet maar dan zeg ik het daar!!

Gewoon een prima accommodatie, ga er de volgende keer gewoon weer naartoe. aardig personeel die je prima te woord staan. Mooie schone kamer. Je komt er heerlijk tot rust

De locatie was goed!

Prijs/kwaliteit was totaal uit verhouding! Het is een duur hotel (het gaat dan om de locatie in het centrum voor alle duidelijkheid. Niet de andere in de duinen) en het hotel is vreselijk gedateerd! Het lijkt wel filmset van opnames voor een film uit de jaren 50 van de vorige eeuw. Oude kapotte en vieze meubels. TV ontvangst was slecht. We zaten aan de zijkant. Bleek dat de schoorsteen van de keuken daar ook het dak uit komt, dus hele tijd gezoem van afzuiging en vettige lucht. De kamer was ook vreselijk warm. Tot slot bleek dat het personeel alle voorkomende taken in het hotel (en de twee restaurants ernaast) moest uitvoeren, dus schoonmaak, receptie en bediening. Daardoor zat er vaak niemand bij de receptie of was er niemand in de bediening omdat ze dan andere taken aan het uitvoeren waren. Overigens de mensen die er werken zijn ontzettend aardig! Kortom de gevraagde prijs voor dit gedateerde hotel is echt niet ok. Zoek liever een ander hotel voor hetzelfde geld.

De locatie was goed! Midden in het centrum en aan de dijk/zee. Wij konden zo via de achteruitgang meteen de dijk op en lekker in de zon zitten. Het ontbijt was ook zeer goed en uitgebreid!

We hebben het zeer naar onze zin gehad op Vlieland en het Hotel was uitstekend.

's nachts was het eigenlijk te warm. Er waren alleen dekbedden, zou beter zijn als je ook onder een laken zou kunnen slapen

Het ontbijt was heerlijk, de kamers waren goed

Geweldige plek om te logeren voor een kort verblijf op Vlieland

matras kwaliteit kan beter. Geluid van het centrale afvoerkanaal (buiten) hoorbaar in de kamer.

Heerlijk ontbijt, fijne, grote, schone kamer en dito badkamer.

locatie was goed alleen hygiëne niet.

hygiëne was niet zo goed. was niet zo schoon dat was jammer! er lag zelfs kous van vorige bezoeker of nog eerder onder bed. jammer genoeg was het niet opgeruimd. verder zag je vlekken enzovoort.

locatie was goed en Vlieland is echt moeite waard om naartoe te gaan

Een heerlijk weekend in De Wadden op Vlieland

Eigenlijk niets.... nou ja, ik vond de douche wel wat klein.

Het was een heerlijk (maar wel wat prijzig) ontbijt. Het brood was verrukkelijk. En verder was alles waar je 's ochtends zin in kon hebben aanwezig. De kamer was heerlijk ruim met twee gemakkelijke stoelen en je kon een kopje koffie zetten. Verder was er een ruime badkamer die van alle gemakken voorzien was. De bagageservice naar de boot is ook geweldig: je hebt op de laatste dag van je verblijf heerlijk je handen vrij.

Niet twijfelen, gewoon boeken!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Keurige kamer! Alles is netjes en schoon en modern ingericht . Alles tip top in orde. En zeer uitgebreid smakelijk ontbijt. Het hotel staat op een gezellige plek in het dorp. Voor herhaling vatbaar.

Fijn no-nonsens hotel op perfecte locatie.

Er mag gewoon gerookt worden op terras en balkon. Fijn voor de rokers, maar van mij hoeft het niet. Schoonmaak kan wat mij betreft beter. Ondanks dat er op de website staat vermeld dat huisdieren niet zijn toegestaan kwam er tijdens ons verblijf elke dag een gezin met twee honden ontbijten. Verder nog wat aandachtspuntjes, maar die heb ik al bij het hotel gemeld.

De locatie is perfect. Alle gemakken binnen handbereik. Fietsverhuur via hotel stuk voordeliger dan direct bij de verhuurder. Nespresso apparaat is fantastisch, evenals de waterkoker.

Leuk hotel op een mooie locatie

Wij waren er tijdens een aantal warme dagen dan is het erg warm in het hotel ( geen airco/ventilator). Kussens te zacht Ontbijt mag wel iets uitgebreider, iets meer keus.

Mooie locatie in de Dorpsstraat Personeel erg vriendelijk en behulpzaam Bagage service naar de boot Wij hebben het wel naar onze zin gehad.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goed ontbijt

Loopruimte achter bed te krap. Kamer te warm en te benauwd Balkon lawaaierig door afzuiging op het dak en geen mogelijkheid om de zon te weren (eventueel door een parasol)

Goed ontbijt

Super geslaagd hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was stoffig, spinnewebben en stoffige vloer.

Goed bed, ruime kamer en lokatie is centraal in het dorp. Balkon met zicht op zee. Lekker ontbijt met ruime keuze. Het was er heel rustig en geen geluid vanuit andere kamers.

de locatie is top.

de kamer was vies, de ramen niet schoon. kapot gordijn, kapotte lampen in de badkamer, vieze douche. Afspraken waren niet nagekomen. Alles moest meerdere malen gevraagd worden.

de locatie is top. midden in het pittoreske dorpje. boot fietsverhuur restaurants bar alles is vlakbij.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De kamer was ruim en netjes. Zelfs koffie en thee kon je zelf zetten. Aardig terrasje voor ons zelf. De buitentafel had wel even schoon gemaakt kunnen worden. Vriendelijk personeel, goede ligging, geen lawaai. Minpuntje, het balkon boven ons heeft planken, waardoor er een peuk op onze tafel viel. Gordijn zat wat los,, maar ze gaan de kamers nog renoveren

Het personeel en het restaurant waren prima maar het comfort...

Zie boven. Vind het geen 8,5 waard. Gastheer was super!

Het personeel en het restaurant waren prima maar het comfort vond ik matig( qua prijs/kwaliteit verhouding. ) WaterDruk in de douche matig, kleine kamer, wasbak vd douche lekte.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Gezellig en verzorgd
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ruime nette lichte kamers, fijne sfeer, goede lokatie. We waren met zijn 15-en om oma's 80ste verjaardag te vieren. Heerlijk gegeten in het eetcafé en compleet ontbijt. Gezellige bar. Alles klopte.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Heerlijke korte vakantie op vlieland

nvt

prima kamer, vriendelijk personeel, leuke locatie on de dorpsstraat met kamers aan de waddendijk. Mooi eiland wat lopend en fietsend te verkennen is. Twee prachtige strandpaviljoens met heerlijke koffie en eten.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

fijn verblijf, zou weer gaan maar die hitte is echt een groot punt! kamer aan vuurtorenkant was dat

de hitte op de kamers vooral eerste verdieping was vreselijk, kraken houten vloer. kussen dekbedden en bedden toppie!!! mooie badkamer, mooie inrichting ruime kamer mooie vloerbedekking etc etc mis wel aan de voorkant dat je makkelijk binnen loopt. iedereen zet fiets achter maar vind dat lastig veel te klein voetpad achter de dijk beneden.

houten vloeren zijn erg gehorig en het wordt in zomer echt ongelooflijk heet ze hebben echt screens nodig heb de hele nacht opgezeten met deur open...was net zo warm als in een auto. verder alles prima! lampen waren mooi maar niet zo sterk. ramen en deuren kunnen open plus punt! kantelkiep voelt veilig aan en toch ventileren. Maar de hitte is erg men moet het of beterairco installeren of screens voor de tijd dat je binnen kan dus met schoonmaken al naar beneden en niet pas al jij zelf om 15.00 uur in kamer kan. liefst zou ik 1 uur eerder de kamer in gaan. vond ik vrij laat.

fantastische weekend Vlieland!

eigenlijk niets :) de matrassen waren voor ons iets te zacht, maar dat is persoonlijk en hoeft niet slecht te zijn.

alles prima in orde zou hotel de wadden zeker aanraden!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Het was Fantastisch !

We hebben een geweldig Pinksterweekend gehad in Hotel de Wadden. Heerlijk ontbijt en prima kamer! Leuk en vriendelijk personeel! Leuk terras voor hotel waar veel te zien is. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima hotel, op nog geen 5 minuten lopen van de boot.

Enkele details; enkele gordijnhaken waren los, ene matras was groter dan de andere, verlichting badkamer boven de wastafel zeer onvoldoende, wc bril zat los, een wandlamp werkte niet, 1 bedlamp zat vast met ducttape, geen balkontafeltje, 1 van de 2 balkondeuren/ramen kon niet op de kiepstand, deur werkte niet goed. Deze opmerkingen ook doorgegeven. Ondanks deze details prima hotel. Hopelijk doet het hotel hier iets mee.

Mooie grote kamer, prima ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk weekend gehad, zeer goed onderkomen en een zeer prettig verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Over het algemeen is Vlieland qua logies een duur eiland. Dat viel tegen. Bij het ontbijt werd tot 2 keer toe de tafel niet afgeruimd, waardoor de borden van de vorige ontbijters jog op tafel stonden.

Locatie, uitzicht op zee en een heerlijk balkon met stoelen en een tafeltje. Relaxte bank op de kamer en TV. Het hotel heeft een zeer goed ontbijt en een leuk restaurant waar je heenweg lekker kunt eten. Personeel is heel erg vriendelijk en het was geen probleem om de kamer iets langer te houden. We mochten kosteloos om 15u uitchecken.

prima hotel op gezellig waddeneiland

leuke ligging, prima kamers (9), bedden en douche; zeer goed ontbijt, goed diner en borrel. Zeer vriendelijk personeel. Door de surfers onder ons mochten 2 kamers op de dag van vertrek zonder extra kosten gebruikt worden tot 17.00, hulde

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Het uitzicht dat we hadden over de waddenzee was geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt kon misschien een beetje uitgebreider. Het was wel goed de keuze maar ik mistte een tikje meer diversiteit per dag. De koffiekoekjes dat ze serveerden waren wel zeer goed :)

Het uitzicht dat we hadden over de waddenzee was geweldig. je kon de veerboot horen als hij toekwam en dat vind ik niet erg want dat maakt ook vlieland uniek de lange stoot wanneer de veerboot aankomt

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Eigenlijk niets.

Prima service.heel vriendelijk personeel.restaurant was ook van goede kwaliteit.de dames bij het ontbijt waren heel alert wat bij vullen betreft. Prima hotel. Wij komen zeker terug.

Prima hotel, goede service en voldoende faciliteiten.

We hadden 5 kamers en op één van de kamers was het bed niet goed verschoond op de dag dat we aankwamen. Is overigens uitstekend opgelost.

Mooie ruime kamers, waar we overigens maar weinig gebruik van maakten... je bent tenslotte op Vlieland :-), heerlijk ontbijt, en ook het restaurant was uitstekend: Goede wijnkaart en een uitstekend bereide en geserveerde maaltijd. Voor een hotel: Top

Met name de plek waar hee hotel stond.

Geen thee op de kamer. Buitenzitten was lastig. In de gezamelijke tuin doorgezakte stoelen en op het eigen terrasje heel vies meubilair.

Met name de plek waar hee hotel stond. Verder echt vriendelijke bediening.

een heerlijke plek om te relaxen

Het was wat ongezellig dat de kast in de kamer geen DEUR meer had. Die was kennelijk kapot en er zat geen nieuwe in.

Het ontbijt en diner waren heel goed. leuk om bij je kamer buiten hel beschut te kunnen zitten,.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goed hotel met toplocatie op Vlieland.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt is goed, masr niet uitbundig.

Erg goed restaurant met herl redelijke prijzen. Kamer met zitkoekje erg aangenaam en met Nespresso apparaat.