Beoordelingen over Hotel Waddenweelde 3-sterren

Hoofdstraat 82, 9968 AG Pieterburen, Nederland

#7 van de 7 hotels in Pieterburen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Nooit meer Waddenweelde. bestaat per gods gratie van Zeehonden Creche

de kamer wij hadden no 35 daar gaan we 2 sloten los in de deur plinten badkamer zitten los. WC bril zit los. Douche bak zit los Tv stoort in de vorm van sneeuw. Lamp stuk WK. Bed komt veer uit. kamer boven in stoffig. Gevaarlijk afstapje gang naar woonkamer Ventilator in douche hangt los van plafond .

Het zg hotel is een restaurant en slapen doe je tegen over het restaurant op 2 lokaties Het eten was prima, maar het is veel te veel de bijlagen 1m1 kan de helft kleiner

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Waddenweelde is een prima en eenvoudig startpunt voor het ondernemen van buitenactiviteiten.

De badkamer was niet handig ingericht. Na het douchen was de halve badkamer nat (inclusief toilet). Dit is ook te zien aan de tegels; ze zijn allemaal wat aangetast. Helaas waren de matrassen voor ons echt te zacht.

Fijn dat er een hotel is aan het eind van het Pieterpad. Op onze kamer was nog een extra bankje en we konden zelf een kopje thee zetten. Het ontbijt is veelzijdig; er is voor elk wat wils.

6,0
    geen waar voor geld

Kamer anders dan getoond werd op internet. Kwalijke zaak In de tekst stond twee tweepersoonsbedden. Dit waren 2 tegen elkaar geschoven 1-persoons bedden. Fan zat vol stof. Hebben we dus maar niet gebruikt. Douche met douchegordijn. Tapijt op de gangen ziet er onhygienisch/versleten uit.

Ontbijt prima.

Veel te heet en veel te duur

Er is niets, maar dan ook werkelijk niets te beleven. Zeehondencreche heb je binnen 2 uur wel gezien en als je niet van wadlopen houdt, is er gewoonweg niets. Om klokslag 22:00 begint de achterbuurman te schreeuwen en te vloeken bij de speelplaats dat de kinderen geen herrie mogen maken, de kamers boven (Onder het schuine dak) zijn veel te heet en benauwd, er zit 1 klein miniraampje in voor zuurstof. Het zwembad is 3x8mtr en als er 6 mensen in zitten is het al druk. de luxe welness is een lachertje en de sauna's staan uit. Het hele hotel is ook meteen het centrum van Pieterburen, zodat ze monopolie hebben op alles. Verre van een aanrader

Het personeel was meer dan vriendelijk, maar wel heel erg jong.

Het is ons slecht bevallen andere jaren was het goed dus komen wij nooit meer terug.

De bediening in het restaurant was slecht,het eten was niet lekker heb nog nooit zo slecht gegeten als nu ,kom al verschillende jaren bij jullie er was dan altijd een heerlijke visplatua maar die was er niet meer we hadden bij Wadden weelde aan zee gevraagd of dat jullie die nog hadden daar zeiden ze van wel en bij jullie nij de receptie hadden we het ook gevraagd toen werdt ons gezegd dat het er nog was maar bleek dus niet zo te zijn daar hebben we 300 kilometer voor gereden omdat dat altijd zo lekker was .

Het ontbijt was heel slecht brood was droog kaas gesmolten. De kamer was oud en versleten de douch was niks en de w c was vies.

Dat de kamer op de begane grond is.

Op kamer 8 zit geen raam. Wel kon de deur op een haakje. Kamer is nogal gehorig.

Dat de kamer op de begane grond is. Eetgelegenheden om de hoek. Pizza overheerlijk. Mijn reisgenoot wilde pasta, staat in de infogids en op het zonnescherm, maar helaas...... Er waren slechts pizza's en friet. En helaas: er was maar 1 crodino. Aanbod: ivm erge rugpijn na één nacht naar huis ipv twee nachten blijven, het aanbod om een ' gratis' nacht te verblijven in het hotel. Heel fijn.

Gedateerd

Het restaurant. Donker gebakken schnitzel Met rabarber! Als groente? ? Enkel 1 a 2 restaurants, verder niks te beleven Ze promoten het hotel voor de waddenzee die er nog 3km vandaan is Gedateerd, badkamer oud, douche kraan hong los Bed was het beste Zeer rumoerig. Ach ja, niet om terug te komen Geen woorden uitgesproken aan onthaal 4u gereden vanuit België voor dit

De zeehonden crèche naast het hotel Zeer interessant is de rondleiding Maakte veel goed Café naast hotel Zeer vriendelijk!

Ontbijt prima.

Het restaurant van het hotel. De tong/schar was verbrand aan de randen en, na de bakplaat, in de visolie verder gebakken. Niet lekker. Het restaurant aan de overkant (De buren van Pieter) serveerde een eveneens geblakerde pizza.

Ontbijt prima. Alles wat je je in redelijkheid kunt wensen was aanwezig. Rustige kamer.

Redelijk

Erg gehorig Wel een waterkoker maar geen stopcontact er naast Ruimte vd komt werd in besl af genomen door 5 bedden terwijl wij met 3 waren Hygiëne kon beter

Alles in 1 kamerontbijt was goed

Wandelen in Groningen

Het hotel kan in sommige gedeeltes wel een opknapbeurt gebruiken. Ook op het gebeid van schoonmaak en hygiene moeten de puntjes op de "i".

De locatie van het hotel is prima, midden in het dorp en aan het begin van het Pieterpad. Wij hebben in het pizza restaurant gegeten, gezellig en lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats. Op de kamer staat een waterkoker, thee en koffie. Heel erg fijn.

Goed. Eenvoudig maar prima gegeten en geslapen.

Alles was een beetje oud en de sanitaire voorzieningen hadden schooner kunnen zijn. Het was niet bepaald vies maar er waren wel kalkvlekken, verkleurde voegen tussen de tegels etc.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De steenovenpizza lijkt meer op een Flammkuchen maar was erg lekker.

Prima verblijf.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik had het wel fijn gevonden als er op de website vermeld had gestaan dat je via hun kaartjes kon kopen. Scheelt toch weer wat geld... De prijzen in het restaurant zijn best prijzig. In de omgeving is niets anders, dus je zit er wel aan gebonden. Het zou fijn zijn als er ook wat goedkopere maaltijden op zouden staan voor mensen met een kleinere portemonnee.

Bij de prijs was het ontbijt en zwembad inbegrepen. Was ideaal met de kinderen. Zwembad was niet groot, maar kids hebben zich er uitstekend vermaakt! Vrijwel direct naast het hotel zit de zeehondenopvang. Bij de receptie kan je hiervoor kaartjes kopen met korting. Op 20 minuten rijden zit Lauwersoog. Leuk om daar langs het strand te lopen.

perfect. komen zeker terug en bevelen het aan bij anderen.

temperatuur in het café. situatie bij deur en rokers zorgt voor veel koude trek.

Ontbijt was ruim voldoende; kamers voldeden aan verwachtingen; personeel is erg vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Zeer prettige manier van omgaan met mensen.

top!! wij gaan zeker nog een keer.

De verwarming op de kamer ging in de nacht uit. De volgende ochtend was het steen koud op de kamer en rond 9.00u is de centrale verwarming pas weer aangegaan. Dat was wel erg jammer.

Het is een leuk stekje. Gezellig restaurant. vriendelijke bediening. mooie omgeving om te zijn.

Prachtig

Accommodatie heeft beste tijd gehad

Heerlijk ontbijt, menu op z'n Hollands maar dan pas besef je hoe hoogstaand de Belgische keuken is. Vriendelijk personeel en steeds behulpzaam. Aan te raden voor wie van rust houd. Zeker de zeehondencrèche bezoeken. Prachtig werk dat die mensen leveren.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Beetje teleurstellend

Hotel is echt onderkomen, tegeltjes afgebladderd, spiegel geroest. Het ontbijt was karig en de hygiene was niet best. De TV zat vast aan de muur en kon dus niet met een beugel gedraaid worden. Vanuit het bed dus geen tv kijken...

De kroeg "De buren van Pieter"

Ik vond de bedden te zacht. Had het gevoel er zomaar uit te rollen. Ook de douch kan veiliger. Een handgreep en een antislipmat doen al veel. Het is een oud pand dus er zal niet veel aan de trap en de opstapjes gedaan kunnen worden. Klinkt allemaal heel negatief maar is meer bedoeld als advies. We hebben er een prima verblijf gehad.

Ja wat zal ik zeggen? Het ontbijt was prima

Een goed verblijf op een goede locatie.

Het was een beetje een donkere kamer. Het licht was ook niet heel sfeervol. Hierdoor kwam het gevoel van de kleine kamer wel meer naar boven. De tv is ook wat klein, maar eigenlijk gebruik je die toch niet veel. We dachten dat we in een hotel met een of meerdere verdiepingen zaten, maar we zaten aan de zijkant op de begane grond en moesten vanuit buiten onze kamer binnen. Dit hadden we niet gedacht, de foto's waren dus iets misleidend, maar verder een prima kamer. Wat het minste van ons verblijf hier was: 'S ochtends werden we om 06:00 gewekt door mensen op de boven verdieping. Het was heel gehorig en je hoorde elke voetstap/deuren etc. Hierdoor konden we vanaf 06:00 niet meer slapen.

Het ontbijt was erg lekker, ook uitgebreid met harde broodjes, boterhammen, gekookt eitje, verschillende soorten beleg en smeerbeleg. Het bed lag heel comfortabel, het kussen en deken waren ook lekker zacht. De hygiëne was ook uitstekend en dit ook in de badkamer, die was ook prima. Dat je de straat moest oversteken voor het ontbijt was ook prima, helemaal niet storend. Fijn dat alles één was, ook met het wadlopen dat je je bij hetzelfde restaurant moest melden enzo.

Een goede Pieterpad start.

Het ontbijt was voor mij op een te laat tijdstip. Men had kunnen voorstellen om iets klaar te zetten.

De kamer was groot genoeg en ondanks dat het aan de doorgaande weg ligt heb je er ( 's nachts) geen last van.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Tof en aangenaam hotel dat waar biedt voor zijn geld.

De bedden zijn eerder matig. Het interieur kan her en der wel wat upgrade doorstaan. Soms wat oudbollig.

Vriendelijke mensen en een prachtige locatie vooral als uitvalbasis om te wandelen of te fietsen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Viel me ZEER tegen !!!!

WAt beter kan vind ik dat ze op de kamers OVERAL zeil leggen dit is beter voor ALLES en IEDEREEN !!!!

Het ontbijt was zo maar La,La en de kamer was ook niet alles er licht n.l Vloerbedekking terwijl er ook honden mogen logeren dit lijkt me niet bevordelijk voor GOEDE hygiene !!!!!!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

het is het allemaal net niet!!

De kamer was erg!! gehorig, buren trekken de wc door, jij hoort dat luid en duidelijk, ook de tv van de buren konden we letterlijk verstaan. Restaurant erg duur, hamburger (van middelmatige kwaliteit) €19,50. Geen kledingophang faciliteiten op de kamer (voor een wadlopen hotel zou dit wel héél handig zijn). Verwarming maakt heel veel herrie (stromend water). Kamerdeur met krakkemikkig slot. Zwembad slecht gefilterd, werd troebel toen er meerdere mensen in zwommen (zelfs met duikbril niets meer te zien) HET IS HET ALLEMAAL NET NIET!! €75,= voor kamer is wat hoog voor kwaliteit die geleverd wordt.

Ik heb het verzoek gedaan voor een speciale kamer, via e-mail, hierop werd direct positief gereageerd. Kids zullen de speelplaats geweldig vinden. Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

De bedden waren uitstekend.

Zwembad en sauna! Receptie onbemand, stond een bord dat het gesloten was ivm schoolzwemmen. Konden er toch in, klopte ook met de info die we bij het hotel kregen. Sauna's waren niet operationeel, dus niet heet en er was niemand om iets te vragen. Het zwembad is wel heel klein voor zoveel mensen. Het hotel zat vol, vooral veel kinderen!

De bedden waren uitstekend. De ruimte was goed te verwarmen. Doucheruimte prima!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Ontbijt goed

Had iets meer van pieterburen verwacht zoals op de tv zag

Ontbijt goed Slaapkamer slechte ventilatie en matrassen waren met bloed en voelde je de vering

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Veel te duur
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer was erg verouderd en duur en we moesten extra dekens vragen; onvoldoende stopcontacten op logische plaatsen; kraanwater was veel te heet afgesteld; stapelbed kraakte enorm; zeer gehorig je kon de buren horen snurken; echt basic kamer maar niet waard om 150! Euro voor te betalen excl gebruik van zwembad dat was nog eens 7 pp extra... duurder dan een gangbaar zwembad ook de kaartjes voor de zeehondencrèche waren bij het hotel 2,50 duurder... heel vreemd.... dus kaartjes gewoon bij de zeehonden crèche kopen ; ontbijt was basic en kwaliteit van het brood erg matig ..,

Dicht bij zeehonden crèche

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

De kamer was heerlijk ruim, geweldig.

Dat we apart moeten betalen voor het zwembad. Er was alleen 'sneeuw ' op tv dus helaas niet kunnen kijken.

De kamer was heerlijk ruim, geweldig. Het ontbijt fantastisch. Vriendelijke, behulpzame receptiejuffrouw en personeel van het restaurant. Fijne, warme zwembad. Overal wifi.Locatie is top ook dichtbij zeehondencentrum!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goede bedden.

Kamer: een styliste is geen overbodige luxe. "Kerstontbijt" hadden we meer van verwacht. Geen sfeerlicht in de kamer, lampen heel fel. Locatie is "onhandig", slapen in éen pand, receptie ergens anders en ontbijt aan de overkant.

Goede bedden.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Ik zou het niet weten.

Het was gewoon SUPER, ook al waren wij er maar 1 nacht. Heerlijk gegeten sàvonds en s`morgens heerlijk ontbijtje gehad. Wij komen zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Behoorlijk gedateerd

Behoorlijk gedateerd

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Als wadloper moet je hier geweest zijn.

De badkamer is écht aan een renovatie toe. Bij het douchen staat de hele badkamer blank.

uiterst vriendelijk, ongecompliceerd, personeel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Verblijf was prettig, kamer en vooral de douche viel tegen.

Vooral de badruimte viel erg tegen. Geen ventilatie, vieze voegen van de tegels.

Het personeel was heel vriendelijk, ontbijt lekker.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het bed

Veel stof in de gordijnen

Het bed

Locatie.

Nog nooit zoveel vliegen gezien op een ontbijtbuffet. Smerig!

Locatie. Goede kamers. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ideale ligging aan start pieterpad, verder ruim voldoende hotel

Spiegel in badkamer erg hoog

de omgeving is mooi en rustgevend.

de omgeving is mooi en rustgevend..

Voldoende

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Lokatie

Raam kon niet open blijven doordat de knip kapot was en het slot van de deur draaide door (maar deed het wel na enig morrelen)

Lokatie

Gedateerde kamer. Erg gehorig. Warm (geen airco) en alles niet zo goed onderhouden.

Het ontbijt was goed verzorgd en lekker kamers erg netjes en...

Het ontbijt was goed verzorgd en lekker kamers erg netjes en schoon

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Top verblijf gehad

Top verblijf gehad

Dinee en ontbijt en de omgeving.

Douch gelegenheid, en mag wel wat fraaiere receptie hebben.

Dinee en ontbijt en de omgeving.quiltroute noord gro ingen

Oude meuk op monopolie positie. Eens maar nooit weer. We zijn inmiddels twee etappes verder.

Oude bende, te duur, oude meuk

De jongen achter de bar. Personeel

grote kamer, faciliteiten allemaal dichtbij

Het warm water werkte niet gedurende ons verblijf

goed ontbijt wordt goed aangevuld

goed ontbijt wordt goed aangevuld

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Prettige start van Pieterpad.

Geen idee.

De locatie aan begin van het Pieterpad en het ontbijt met krant.

Goed hotel voor een kort verblijf

De prijs van het eten vond ik wat te duur

Dat het netjes uitzag

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Super start voor pieterpad

de info over gebruik sauna.

Heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Een leuk verblijf en aardig personeel

Weinig te doen in de omgeving

De zeehondencrèche

Ongedwongen

Gezellig

Heerlijk ontbijt

Heerlijke locatie

Alles was prima

Eigenlijk alles.Maar zijn hier eerder geweest

• Beoordeeld op: 2 september 2017

slecht

de matras was zeer slecht, daardoor ben s,nachts uit bed gevallen en er een bloedende wond aan over gehouden

Zeer aangenaam verblijf

Hygiëne kan beter.

Pieterburen en zeehondenopvangcentrum. Ook de rust daar en de aangename bewoners. Vriendelijk personeel.

dorpis erg verwaarlloosd, geen tuin onderhoud, huizen worden niet onderhouden.

Gewoon goed

was prima

het ontbijtbuffetwas prima

ontbijt goed

Prachtig landschap en vriendelijkheid

Matig onderhoud

Prachtig landschap en vriendelijkheid

Een paar dagen lekker eruit!

Alle faciliteiten op loopafstand.

Gelukkig maar 1 nacht foto op internet volgens mij van jaren geleden

Ruimte kamer klein en warm hygiene minimaal en badkamer muf geen ventilatie mogelijkheden.

Eenvoudig maar netjes en vriendelijk

Netjes, schoon maar enigszins gedateerd

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Fijn hotel in een pittoresk dorpje

Het bed was iets te zacht maar dat is voor ieder anders

Grootte van de kamer. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Leuk, 'basic' hotel voor wandelaars, wadlopers en...

Leuk, 'basic' hotel voor wandelaars, wadlopers en zeehonden-opvang bezoekers.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ruime kamer op de begane grond

Geen uitzicht.

Een ruime kamer op de begane grond. Koffie en thee voorzieningen

• Beoordeeld op: 28 april 2017

keurig verzorgd

nvt

keurig verzorgd

Mooie omgeving, genoeg te doen en zeer vriendelijke mensen.

Vond de kamers vrij duur ivm andere hotels en hotelprijzen.

Mooie omgeving vriendelijke mensen

Geen driesterren hotel, niettemin een prima start voor het Pieterpad.

Het diner was niet goed.

De kamer was matig. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Eenvoudig en prima zo voor een nachtje.

bedden niet echt comfortabel.

Ontbijt en ontvangst prima. Veel tips en informatie.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Er was voldoende parkeerruimte en uitstapjes waren snel en...

Het was een simpele maar schone accommodatie. Helaas wel extreem gehorig en de wifi had regelmatig onvoldoende bereik. Bij de receptie werden we vriendelijk geholpen. Het welkomsdrankje in het naast gelegen restaurant viel tegen aangezien er enkel een alcoholisch drankje was. De bediening en vriendelijkheid in dit restaurant behorende bij het arrangement vielen erg tegen. Het ontbijt was simpel maar zeker goed. Een rondleiding achter de schermen bij Pieterburen is zeker aan te raden.

Er was voldoende parkeerruimte en uitstapjes waren snel en makkelijk geregeld.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

lekker eten in de 2 restaurants, niet heel duur.

de kamer was niet al te schoon. Ook hadden we specifiek om een bad gevraagd, dat lukte niet. jammer. het zwembad is erg klein. je kunt zelf niet lopend op het strand komen.

lekker eten in de 2 restaurants, niet heel duur. skelterbaan voor de kinderen is prima. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Ontbijt was redelijk tot goed.

Afwerking kamers en douches Open elektra in natte ruimte ( Kamer 42 ) Slecht ( schilferend ) schilderwerk Kantelramen kunnen niet open. Restaurant was redelijk prijzig voor wat men echt krijgt. Trap naar kamer 42 zeer stijl en ongelukkig vooral met bagage.

Ontbijt was redelijk tot goed. Familie kamer 42 was ruim

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Leuk klein dorpje, mooie omgeving.

Zonder auto kan je weinig beginnen. De restaurants van Waddengenot (waar je grotendeels op bent aangewezen) waren niet super. Het hotel een beetje outdated. De mooie kamer van de advertentie, met schattig zitje, heb ik niet gezien. Het was s nachts warm en je hoorde een zoem.

Leuk klein dorpje, mooie omgeving. De mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Zoek naar restaurant 't Appeltje: niet van de keten, maar heerlijk om te lunchen of te dineren!

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Het ontbijt was prima en werd vriendelijk geserveerd.

We hadden gelezen dat de kamers wat gehorig waren. 's-Nachts hadden we daar geen last van. Bij het ontwaken was duidelijk merkbaar dat er meer gasten waren.

Het ontbijt was prima en werd vriendelijk geserveerd. Al het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. 's-Avonds prima gegeten.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

kinderen vonden de bedden en het ontbijt helemaal geweldig

wij vonden dat er Veeel stopf op de kamer was ,spinneraggen in de hoeken van de plafonds, de lamp zat veelal onder het stof tegen de muur en de plinten, een gedeelte van de gordijnrail hing los en omdat ik de twee klein haarspeldjes van de grond had geraapt van de vorige gasten hoefde mijn dochter daar niet met haar blote voetjes op te gaan staan , verden de badkamer was wel netje maar een giga wasbak hing voor de ingang van de douche dus je moet geen maat 46 hebben want dan zit je klem en er zoiezo op z'n smalste erdoor ,zelfs voor het afdrogen van kleine kinderen erg ONHANDIG

kinderen vonden de bedden en het ontbijt helemaal geweldig

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 75