Beoordelingen over Patten Hotel 3-sterren

Wagenstraat 127-129, Den Haag Centrum, 2512 AT Den Haag, Nederland

#39 van de 40 hotels in Den Haag

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Simpel, voldeed aan de basisbehoefte... maar absoluut tekort aan lucht-circulatie...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Het was héél warm in de kamer, de airco deed het niet, totaal geen 'frisse-lucht' toevoer. We waren hier door het lezen van reviews best op voorbereid, maar ook onze zelf meegenomen vertilator kon daar weinig aan verbeteren. Weinig info aan de balie, zo kwamen we er de laatste dag (en nadat we er zelf naar vroegen) pas achter dat er boven een buitenterras aanwezig was... dit had duidelijk betere tijden gekent...

de locatie is top, je zit echt in t centrum!! dicht bij t openbaar vervoer netjes genoeg

• Beoordeeld op: 13 november 2018

hotel is goed ,kamer ontbijt goed ,personeel kan wel wat meer betrokken zijn op de gasten !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie en het hotel was goed,maar s nachts hoorden we de ene nacht constant deuren dicht slaan ! en de tweede nacht ,steeds mannen praten( bij de buren ? ),dus slapen kwam er niet van !

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Prima verblijf om zo Den Haag te leren kennen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

We hadden bij het reserveren een kamer met tweepersoonsbed geboekt, helaas was deze niet meer beschikbaar. Dit kregen we pas in het hotel te horen, dit was jammer.

Het hotel heeft een perfecte locatie en is erg dichtbij het centrum. Er personeel is vriendelijk en ook het in- en uitchecken ging erg makkelijk.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Ervaring om dit niet meer te doen
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kleine tweepersoonskamer. Het ontbijt was karig

Wij kregen een kamer aan de straatkant. De hele nacht last van het verkeer. Van slapen is niet veel terecht gekomen

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Vriedelijke receptie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Ontbijt viel deels tegen. Geen verse jus de orange. Eitje snotterig. Salami/kaas wat flauwtjes van smaak.

Vriedelijke receptie. Kamer: bed en douche prima

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Sober hotel voor de prijs die we er voor betaald hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was sober. De gordijn rail hing los aan het plafond. Hele slechte matras met kuil in het midden. Bij het ontbijt worden Lidl producten geserveerd in originele verpakking.

De ligging dichtbij het centrum was fijn. alles op loopafstand.

Zeer teleurstellende ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- beschimmelde, vieze en benauwde kamer en smerige douche (Heb tuindeur moeten open zetten in de nacht om kamer geventileerd te krijgen) - koud douchewater bij aankomst - kapotte lampjes boven bed - vies vloerkleed overal

Redelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Super locatie, schone kamers, maar verder niet veel van verwachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Geen kamerraam is echt vreselijk ! Vooral voor meerdere nachten! Dat is echt niet goed voor een mens. Het ontbijt is ook zonder raam, dus je voelt je echt opgesloten. Het ontbijt was ook niet denderend, broodjes waren op en werden niet aangevuld.

De ligging is top!

Ik heb hier niet kunnen slapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Op de site van booking.com stond dat er huisdieren toegestaan waren maar dit was uiteindelijk niet zo. Het personeel gaf me hierover gelijk maar toen booking.com hen hierover contacteerde wisten ze het zogezegd niet meer. Conclusie: geld kwijt

Ik heb hier niet kunnen slapen

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Ontbijt was goed.
    • Suite

Sofa vies en nat geweest en dat de afstandsbediening van de tv beneden gehaald moest worden. We zaten op 4 Dit hadden ze ook mee kunnen geven.

Ontbijt was goed. Kamer was wel lekker ruim. Douche was ook oké.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

De Ligging van het Hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Aan de receptie echt geen vriendelijk personeel. Heel vieze Vloerbedekking vol met Vlekken. Toont echt niet fris. En de Douche bak oogde ook niet echt fris. Als je toch voor dit Hotel gaat, omdat het wel heel gunstig ligt, boek het dan wel bij Patten Hotel zelf. Via Booking.com betaal je echt te veel

De Ligging van het Hotel En een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Toplokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lagen nog snoeppapiertjes tussen bed en nachtkastje. Lag geen afstandbediening in de kamer, zelf opgehaald bij de receptie. Koekjes bij ontbijt waren slap. De hagelslag was over de datum, wit uitgeslagen.

Locatie was super.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

prima geslapen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het tapijt in de gangen zag er uit alsof die 20 jaar verleden al vervangen had moeten worden. hoogpolig tapijt lijkt mij niet de beste keus.

De douche was heel goed, boven verwachting fijn en de bedden sliepen ook prima.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Zeer teleurstellende kwaliteit, niet aan te raden

Ontvangst bij receptie niet vriendelijk. Alles was zeer vies en slecht onderhouden/oud (veel stof, haren, vuil) ook handdoeken roken niet lekker fris, en hadden vlekken) Voor tv eerst afstandsbedieningen ophalen bij recepte, en tv had zeer slecht beeld. WIFI ontvangst was zeer slecht in kamer.

goed bed (qua stevigheid) ruime kamer keuze ontbijt locatie van hotel ten opzicht van centrum is goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Gruwelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb nog nooit zo'n vies hotel bezocht. We kwamen laat aan maar anders waren we meteen weggegaan naar een andere slaapplaats! Vies, te warm, gordijnen die vastzaten, stank vanuit een kleverig vieze vloerbedekking, niet stof gezogen, kleverige vloer. Ik wilde niets aanraken. Sanitair was redelijk, maar de bedden echt gruwelijk!!! Extra slopen gevraagd omdat de kussens bloot lagen, kapotte slopen en vieze matrassen. Het ontbijt is ook echt beneden alle peil!! Harde croissants, we hebben ook het ontbijt laten staan en we zijn weggegaan om ergens anders een gezond en goed broodje te halen. Ik wilde sowieso Booking.com benaderen om dit hotel niet meer te bemiddelen totdat het veranderd. We wilden nog omboeken maar het hele hotel zat al vol (?) dacht het niet! We hebben in het putje van Den Haag geslapen en we hadden ons voor dit geld iets héél anders voorgesteld! Schande!! Dit wil ik dus nooit weer. En ik ben niet verwend en heb al in veel B&B's en hotels geslapen. Dit overtrof alles! We hebben het aan de balie gemeld maar er waren elke keer nieuwe gezichten aan de balie. We kregen twee nieuwe kussens en hebben de slopen om de kussen gebruikt voor de bescherming. Ik heb gecontroleerd op bed-wantsen maar deze zag ik gelukkig niet. Mijn collega denkt hier precies zo over en dit nooit weer! Ik hoop dat er iets met deze klacht wordt gedaan en ik zou ook graag antwoord van jullie willen ontvangen. Hartelijke groet, Anne Stoer en Maartje Ghijsen uit Groningen

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima geslapen: maar 40 euro is een beter prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer, haren, bedden net niet. Schilderwerk bladderde, vloervedekking vol vlekken en er hangt een gekke geur

Foto’s zijn 20 jaar geleden genomen. Het lijkt mooier dan het is. Er sliepen s’avonds mensen in de lobby

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Lekker dicht bij het centrum en toch geen overlast van lawaai snachts. Zeer prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Wc bril was vies aan de onderkant van de bril en en vlekken op de bank, miste roomboter en naturel yoghurt en gewone muesli bij het ontbijt. Maar verder was het prima

Ruime kamer en airco en , ook fijn dat er een lift was. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Een fijn verblijf: kamer netjes en schoon en heerlijk bed. Locatie, China Town, is centraal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Location China Town, not far from Central Station and all the things The Hague has to offer. Check out 12 o'clock, which is later than other hotels. I like the fact you donot have to rush.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Ontevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco was stuk en deze was nodig omdat de temperatuur veel te warm was. De prijs kwaliteit verhouding viel gruwelijk tegen. De kamer en hotel zagen er oud en versleten uit.

Het ontbijt was niet uitgebreid maar voldeed aan de standaard

had niet gezien op de site dat de kamer geen daglicht/...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

geen ramen, een beleefd, maar niet echt een 'warm' ontvangst door baliemedewerkster

had niet gezien op de site dat de kamer geen daglicht/ ramen had. voelde me er tamelijk 'opgesloten'.

Prijs prima, hygiëne laat te wensen over
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne liet lichtelijk te wensen over. Badkamer stoffig, lag nog een scheermesje van een vorige gast op het bovenste plankje. Geld onder de wastafel. Sigaretten verpakking in de hangkast. Stoffig geheel.

Locatie was heel goed, dicht bij Den Haag HS. Prijs is prima voor wat je krijgt.

Kort bij centrum en tram
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Vriendelijkheid bij inchecken door eigenares.

Bij aankomst zeer onvriendelijk onthaald door de eigenares. Heb dit nog nooit meegemaakt vond haar zelfs onbeschoft. Ander personeel zeer vriendelijk. Op zicht alles netjes maar als je op details begint te letten toch maar vuil. Ontbijt redelijk

Prima voor een nachtje, zeer centraal
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren is dichtbij maar erg duur. Hotel voorziet niet in parkeergelegenheid. Vloerbedekking was armoedig en vies Drukke straat, veel lawaai (wisten we!) In hotel was het daarentegen erg rustig.

Zeer centraal in hartje Den Haag! Bedden en badkamer schoon

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Dichtbij station en centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Geen raam in kamer, voelde aan of we in een souterrain sliepen. En de airco stelde niets voor. Veel te benauwd in de kamer.

Dichtbij station en centrum. Goede prijs.

Voor een nacht redelijjk/matig

Ontbijt redelijk/matig Verlichting in kamer slecht Geen ramen > zeer lastig en onfris

De prijs is redelijk Ligging is oké, al is Chinatown geen echt frisse wijk

Het was een vies hotel! Het ontbijt was vreselijk, niet vers en weinig keuze. Voor deze prijs moet de kwaliteit ernstig omhoog!! Absoluut geen aanrader.

Ontzettend smerig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontzettend smerig.. overal vlekken op de muren, tapijt en dekens. Gevraagd of het schoongemaakt kon worden . Daar werd weinig aangedaan door het personeel. Gekeken op een andere kamer .. zelfde verhaal. Receptie niet behulpzaam en geen oplossing gevonden om ons tevreden naar huis e laten gaan. We gaan hier stappen voor ondernemen. Keuringsdienst word er zeker op afgestuurd..

1tweepersoonsbed geboekt en 2enkele bedden gekregen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

1tweepersoonsbed geboekt en 2enkele bedden gekregen. Personeel zeer onvriendelijk . Bedlinnen was niet gewassen! Er zaten zelfs nog slaap plekken in het hoofdkussen. Handdoeken hadden rare geur. Om nooit meer terug te keren.

Bedden waren goed en kamer op tapijt na waren schoon...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het tapijt op De gang is erg smerig en stinkt zitten vieze grote plekken in en is gewoon ranzig. Ontbijt was genoeg maar de crossaints erg droog had het idee dat die van de dag ervoor waren ook de cake.

Bedden waren goed en kamer op tapijt na waren schoon heerlijke douche

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche was niet schoon schimmel op de muren kamer was ook niet schoon smerig tapijt smerige muren er hing een lucht in de gang stonk het en het was erg smerig

Bed was goed douche goed ontbijt goed ontvangst prima

Locatie is ideaal: midden in het centrum dus je bent in een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid: je bent gedwongen om in de nabij gelegen garage je auto te parkeren. Daarnaast mogen de kamers wel wat moderner, helemaal de badkamer kan wel een opfrisser gebruiken. Deze is erg gedateerd en het oogt daarom minder schoon. Ook zit het hotel tegenover een opvanghuis, dus er loopt wel wat vreemd volk rond.... Ik vond de kosten van mijn verblijf uiteindelijk te duur ten opzichte van hetgeen er geboden werd en zou er niet snel nog een kamer boeken.

Locatie is ideaal: midden in het centrum dus je bent in een mum van tijd bij de leukste kroegjes en restaurants. Ook handig om tussendoor even wat tassen te droppen na het shoppen.

Prima voor één nacht
    • Suite

Prijs kamer veel te hoog voor de kwaliteit die je er voor krijgt. Loshangende kabels, het en der stoffig, televisie die niet werkt. Suite geboekt, maar de bank zag er niet uitnodigend uit om op te gaan zitten... Prima voor 1 nacht, maar zeker niet langer!

Ligging hotel zeer goed. Op enkele minuten lopen in hartje Den Haag.

In het centrum dat was fijn en openbaar vervoer fijn .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Dat sommige persoon niet nederlands kunnen .. De meeste kunnen alleen engels. En de badkamer was slecht schoon bruine rande douche kabine.

In het centrum dat was fijn en openbaar vervoer fijn .

De het water van de toiletten en douches van boven hoor je...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

De het water van de toiletten en douches van boven hoor je helemaal dwars door je plafond alsof het zo je kamer in valt. Het ontbijt viel ons zwaar tegen .. broodjes waren super droog .

Mooie locatie, vriendelijk personeel, jammer dat het hotel zo verouderd is.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Erg verouderd hotel. Stoffig en echt toe aan onderhoud (vieze wanden, versleten vloerbedekking, kapotte stopcontacten en gordijnen.

Locatie is perfect. Je loopt de straat uit en je bent in Den Haag centrum. Dichtbij station en tramhalte. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Bed lag heerlijk.

Prima verblijf voor 1 of 2 dagen, op een centrale plek in Den Haag
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Het leek erop dat de schoonmaker niet helemaal klaar was. Het bed was wel netjes en schoon, maar het nachtkastje was niet schoongemaakt (plakkerige vlekken), tandpastavlekken op de kraan, 2 halve wc rollen en onvoldoende badlinnen (werd netjes geleverd toen we ernaar vroegen). Wat ik verder een zeer onhygiënische indruk vond geven, zijn de vlekken in tapijt op de gang. Zo zonde.

De locatie, midden in China town, is ideaal en lekker centraal en vriendelijk personeel.

Nooit weer dit hotel! Afraden voor iedereen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Personeel is zwaar onvriendelijk!! Ook waren de kamer erg vies en zeer onveilig het lijkt wel een kraakpand! (en wij zijn veel gewend) Ontbijt hadden we voor betaald maar na 3 happen hebben we dat neergelegd taaie oven broodjes oud brood en niks werd aangevuld.

Enige plus punt was dat t vlak bij t centrum lag.

Na eerdere recensies gelezen te hebben toch een een beetje...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Na eerdere recensies gelezen te hebben toch een een beetje huiverig Vantevoren . Niks te klagen gehad. Ligt mooi centraal, trein / tram op korte afstand. Kamer op begane grond , indd geen raam maar geen last van gehad. In geval van brand lijkt mij dit toch wel een aandachtspunt . Ontbijt was niet heel uitgebreid maar voldoende .

Heel ontvriendelijje ontvangst in een vuile, verouderde kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de badkamer lagen nog haren en schaamhaar. De plankjes lagen vol stof. Ook het tapijt in de kamer was duidelijk niet gestofzuigd. We hebben dit gemeld aan de receptie. We kregen als antwoord dat ze er niets konden aan doen. Heel onvriendelijk!

Ontbijt zeer slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel zwaar tegen. Het brood was beide dagen niet vers. De eierkoeken waren zelfs uitgedroogd etc. We hadden een kamer aan de straatkant erg onrustig op straat van morgens vroeg tot laat in de nacht, beneden onze kamer een bankje waar een ontmoetingsplek was voor iedereen..erg luidruchtig werd er gesproken.

Het personeel was erg vriendelijk. Je kon er met al je vragen terecht. Het bed was prima.

Voor ons prima. Goed bed! Schoon. Eenvoudig. Prachtig in centrum.(2 vrouwen 60 jr.)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchevloer beetje glad. Eng voor ouderen.interieur kamer wat ouderwets.

Eenvoudig hotel.vooral goed als je veel op pad bent.ontbijt ook eenvoudig maar alles was er.En schoon. Goeie prijs/ kwaliteit .

Mooie plek, jammer van de receptie!

Het personeel achter de receptie (het Chinese meisje was onaardig, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt in een hotel) en de schimmelplekken in de badkamer

Het bed en de televisies op de kamer

Hotel is aan te bevelen, qua ligging, prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst werd ik te woord gestaan door een zeer onvriendelijke Aziatische dame. Later bleek dat zij zich ook bij andere reizigers zo gedroeg. Bleek dat het de manager of eigenaresse was. Wat een afgang. Het licht in de badkamer flikkerde en het raam mocht/kon niet open waardoor het erg warm was in de kamer ondanks de airconditioning.

De kamer en badkamer, met douche, zijn schoon. Prima bed, goed geslapen. Het personeel was (behalve de manager) erg vriendelijk. Het ontbijt was goed verzorgd.

De kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Moest helaas plotseling weg waardoor ik niet optimaal gebruik van hotel kon maken. (Per toeval?) Erg veel lastig gevallen op straat door mannen (Ik was alleen aantal dagen op reis)

De kamer. Ik had een grote, erg schone kamer Aardige mensen als personeel.

4,5
    te duur hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

en niet vrolijke dame als ontvangst . stoffige kamer,,barst in de badkamer spiegel, watervlekken op de spiegel en de kit van de douche was ook hier en daar een beetje zwart. jammer .ik vond de prijs ,kwaliteit verhouding niet kloppen. het was er niet vies maar erg schoon ook weer niet,

het ontbijt was prima verzorgt. . en voldoende.

Goede service
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het raam van de hotelkamer kon niet open. Tijdens ons vertrek werd dit uitgelegd. Het raam was kapot en zou worden gemaakt. De uitleg was prettig.

De service van de mensen in het hotel, het ontbijt en de sanitaire voorziening.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ruime kamer, goede douche.

Ontbijt viel wat tegen: geen espresso koffie, croissants en broodjes waren hard (oud), geen echte boter (alleen margarine) beperkt kaasaanbod. De gebakken eieren waren koud! Op de kamer was de afstandsbediening niet aanwezig (zijn het beneden aan de receptie moeten vragen)

Ruime kamer, goede douche. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie

Mujn verblijf was goed alleen werd ik slecht behandeld

De medewerkers

Slechts behandeld en heel lang laten wachten en ik moest nog 7 euro betalen dat doe je alleen als niet uit denhaag komt ik ben een vast klant mr dat kan echt niet door dat ben ik nu al een maand niet geweest

Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken had er aangegeven moeten worden dat het electrich systeem middels het plaatsten van het kamerkaartje in de houder naast deur ingeschakeld wordt. En had de afstandsbediening meteen moeten worden mee gegeven. Heb lang gezocht naar de ab...toen ik t vervolgens bij de receptie (dus weer naar beneden) kwam rage bleken deze achter de balie te liggen.

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Kleine kamer die prima voldoet. Uitchecktijd tot 12 uur is heerlijk!

gewoon maar dat wisten we en niet al te schoon

de kamers hadden beter schoongemaakt kunnen worden en misschien is iets nieuws op de vloer en een likje verf op de muur al een hele verbetering .

bed was heerlijk en het ontbijt was gewoon maar goed

Betaalbaar hotel dat gunstig is gelegen in Den Haag.
    • Suite

Het ontbijt was eenvoudig, weinig keus in broodjes en gewone filterkoffie. Ook staat tijdens het ontbijt de televisie aan.

Wij hadden een ruime suite met een prima bed en fijne badkamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is fijn dat je vanuit het hotel zo het centrum inloopt.

5,5
    haardrogeraanwezig, zeepjes mooi keurig, genoeg stopcontacten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Vriendelijkheid van het personeel sloeg zwaar tegen. De receptioniste antwoordde toen ik vroeg of ik kon pinnen ..."dat heb ik je toch al meegedeeld" nou ja sorry dan werk je gewoon niet graag in een hospotality sector. Was ook zichtbaar geïrriteerd omdat ik haar iets vroeg terijl ze facturen aan het uitklaren was ofzo. Kan beter!

haardrogeraanwezig, zeepjes mooi keurig, genoeg stopcontacten

Prima verblijf gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Vloerbedekking behoorlijk vies in de gang Muren kunnen wel opgeknapt worden

Personeel erg vriendelijk , omgeving prima, kamer prima We hebben een goed verblijf gehad

Beter twee tientjes meer betalen, het is het meer dan waard

Ontvangst was echt belachelijk, geen boe of ba bij het melden bij de receptie, 10 minuten liet de jonge troela ons wachten terwijl we de enige waren en zij de voorkeur gaf aan het wegzetten van een paar mappen en wat ander geneuzel. De kamer was gelet de prijs voldoende ruim maar had vieze vloerbedekking, vieze muren (op 1 zat een spuugvlek), vieze kussenslopen, half gerepareerde zaken, twee tv's waar je niets mee kon omdat er geen AB op de kamer aanwezig is, de straat voor het hotel ligt/lag opengebroken, ontbijt broodjes zo taai als wat.

De lokatie

Teleurstellend en overpriced hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijskwaliteitverhouding (€80 nacht 2 personen) was erg slecht. Kamer was erg basic, niet heel fris (badkamer was ok). Gang was erg muf en benauwd (chemische tapijtlucht). Ontbijt was genoeg variatie, maar kwaliteit mager. Ik heb in genoeg nul of 1 sterrenhotels geslapen die goedkoper en beter waren. Een grite teleurstelling, was kadootje voor mijn vriendin. We gaan hier niet meer naar terug naar dit hotel.

De locatie is ok.

Shitty, maar niet shitty genoeg om te zeggen dat je er niet zou moeten slapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer ziet er niet uit door miserabel slechte afwerking. Ontbijt is maar gemiddeld.

Grote kamer met mooi uitzicht. Comfortabel bed. Centraal gelegen, op wandelafstand van centrum en beide stations.

Het verblijf in het Patten Hotel Den Haag was verrassend prettig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Het ontbijt was karig voor de €. 12,50 per persoon. Jucedeorange was een aanlenging en niet vers. Gebruik minimaal 100% sap als appelsientje. De Crossaints waren stok droog, zeer jammer. De rest gewoon standaard ontbijt, waarde hooguit 7,5 euro. Helaas. De kamer was klam, vochtig. Verder prima in orde. Dit met de Airco opgelost.

Ligging, prijs. Minpunt: Jammer dat men de straat aan het vernieuwen was, tja, dat hoort erbij. Wordt er wel weer mooier op. Wat een must zou moeten zijn voor de Gemeente is het sluiten van de Coffeeshops in de straat. Dat geeft overlast van drugsverslaafden. De Politie heeft in ons bij zijn, we waren even een kop koffie aan het drinken op de hoek bij het English Tea House wat een super leuke zaak is, tot 2x toe wat dubieuze figuren die voor overlast zorgen opgepakt. Tja, erna wederom geschreeuw en agressief gedrag van drugsverslaafden! Wellicht dat hier wat werk ligt voor China Town, liefst dat de gemeente dit doet. Dit kan men toch " weg poetsen " uit deze mooie wijk?

Slecht!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Personeel was zeer onvriendelijk. Het ontbrak bij hun totaal aan klantvriendelijkheid. De glimlach was ver te zoeken en we voelden ons totaal niet welkom. Ook het ontbijt was erg slecht. Alle broodjes waren hard en de gekookte eieren waren helemaal blauw van binnen en smaakten ook zeer bedorven. Ook de bacon lag er al te lang en was zeer hard. Wij hadden geen raam in de kamer, maar de Airco kon ook alleen aan als je zelf op de kamer was. Jammer dat we hem niet even aan konden zetten als we weg waren, zodat het fris was in de kamer als we terug zouden komen. Al helemaal omdat hij niet aan kan als ik in de ruimte zelf ben wegens mijn ziekte. Verder was de kamer prima en zo op het oog te zien schoon.

fijn en goede ligging in hartje Den Haag
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kraan op de wasbak, deze mocht zeker hoger zijn en / of naar het midden.

de ligging en prijs, in centrum en bij het openbaar vervoer. Ontbijt was goed en kamer was ruim genoeg voor ons twee, met goede bedden.

Prima voor 1 nacht vanwege het gebrek aan een raam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Dat er geen ramen in zaten. We moesten de airco gebruiken voor wat 'frisse' lucht, maar dat was tijdens het slapen weer vervelend.

goede bedden en een prima douche!

Super slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Nacht niet geslapen gezien de kamer erg gehorig was...Deuren werden dichtgeklapt, de hele nacht geluiden lekkage. Waarschijnlijk kletterend water van toilet en douche. Mobieltjes gingen af en snurkende gasten. In de ochtend 6.30/ 7.00 uur harde stemmen vh personeel en rond 8.00 uur was men aan het stofzuigen! De verschillende broodsoorten bij het ontbijt waren droog en beslist niet vers!! Sorry voor deze negatieve reactie maar dit hotel verdient van ons geen positieve review!!!

Gelegen in het Centrum

Douche met grote douchekop en voldoende waterdruk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloer was niet schoon, stopcontacten hingen half los, afbladderende verf. Baliemedewerker was nors, toen we aangaven dat twee lampen niet werkten kregen we als antwoord "okee", verder niets.

Douche met grote douchekop en voldoende waterdruk

Oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

De kamer was erg warm. De airco werkte niet. Het was niet schoon. Het pasje werkte niet, ik zat opgesloten in de hal. Niemand bij de receptie nam de telefoon op.

De locatie, fijn bed met schoon beddengoed..

De locatie was top, daar is dan ook alles mee gezegd.

Het is ongelooflijk muf, de kamer leek niet schoongemaakt, overal op de muren zitten donkere vlekken. Schimmel in de douche en de vloerbedekking liet op diverse plekken los. Zeker geen aanrader, een zware tegenvaller voor dit geld!!

De locatie was top, daar is dan ook alles mee gezegd.

Te klam, vochtig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

De frisheid van de kamers. We hadden twee kamers. Van eentje bleef de airco wel lopen ook al zat het kaartje niet in de kamer. De andere niet. Kamer 17. Deze was dan ook zo vochtig dat de vloerbedekking naast het bed nat was en eenmaal in bed lag je in vochtige lakens, erg onprettig

Het ontbijt was tegen onze verwachting in erg lekker en compleet genoeg.

Leuk verblijf in Den Haag, maar het hotel niet.

De suite die duurder was dan de andere kamers was in slechte staat. Het sanitair was proper maar de zetel was echt schandalig. Hij zat vol vieze plekken waardoor we de reserve dons erop hebben gelegd om erin te zitten. De muren hebben dringend een laagje verf nodig. Er waren ook een kamer bij zonder raam die heel warm en duf was.

De ligging , heel dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 14 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ongeïnteresseerd personeel. We hadden een kamer geboekt met raam: leek ons wel zo fris. Maar helaas: raam was kapot en kon niet open. Ontzettend muf. Na enig aandringen (het zat zogenaamd vol) kregen we toch een andere kamer...: kleiner dan de vorige maar met raam dat open kon en met bijbetaling.... Nooit meer!

was wel oke alleen geen wifi
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het raam en er was geen wifi.

alleen jammer dat er geen raam zat dat helemasl open ging. volgende keer kamer 204 voor mij, want daar zit een raam dat heel goed open kan had ik gezien.

Teveel geld voor te weinig comfort; voor ons een tegenvaller.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne liet te wensen over. Vieze vloerbedekking, niet goed schoon, rammelende stopcontacten. Er is geen parkeerplaats bij het hotel. Je auto in Q-park neerzetten kost je minimaal 30 euro. Het ontbijt was matig: oude broodjes (van de dag daarvoor?).

De bedden waren goed. En het hotel zit middenin het centrum, een goede uitgangspositie.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Prima voor een nachtje Den Haag.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet echt duidelijk van tevoren waar je kan parkeren en de kamer kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Maar daar was de prijs ook naar.

Prima kamer, klein en alles kan een lik verf gebruiken. Maar alles werkt en we hebben er alleen maar geslapen, dus helemaal prima

Erg tegenvallend verblijf en zou het niemand aanraden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

Mijn kamer was ontzettend muf en erg warm. Airco deed het niet goed. Haren aangetroffen in de badkamer en er waren vlekken op het beddengoed. Er was geen raam in de kamer om te ventileren. Ik kon het hotel niet bereiken via telefoon of email (aangezien de telefoon niet aangesloten was en de mailserver een foutmelding gaf).

24 uurs receptie en de locatie

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Lekker slapen in hartje Den Haag

Geen afstandsbediening tv Plastic bekers bij ontbijt Geen verse jus d'orange Geen drinkglazen in de kamer Sobere inrichting kamer Niet superschoon

Goed bed Goed ontbijt

Onhygiënisch en onvriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden zonder Raam

De kamer was zo smerig dat ik er niet ben blijven slapen. Schimmel op het plafond, badkamer (incl. wc) niet schoongemaakt, overal 'druppels' op de badkamervloer. Gelijk uitgecheckt bij een chagrijnig mevrouw die "helaas niks voor me kon doen".

prima voor een weekendje weg, locatie is top, midden in China town

De kamers zijn wel wat verouderd, qua meubilair, tapijt, stopcontacten los, kitranden badkamer

We hadden twee kamers naast elkaar. De kamers waren prima en ruim, wel een beetje muf (in één van de kamers was gerookt . Het was heerlijk stil 's nachts ondanks dat je midden in het centrum van een grote stad zit

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Teleurstellend

Kamer zag er niet uit. Overal vieze vlekken op de muren. Tv's hadden geen afstandsbediening (staat dat die aanwezig zijn) en de schermen waren zelfs stuk. Het water uit de douche gaat van gloeiend heet naar ijskoud en andersom terwijl je niet aan de knop zit en het is een pisstraaltje waarmee je je haar niet fatsoenlijk nat krijgt. Personeel doet zijn werk, maar daar is ook alles mee gezegd. Niet klantvriendelijk.

Ontbijt was oke. Er waren schone handdoeken aanwezig. Het bed was netjes opgemaakt en ligt goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Patten Hotel