Beoordelingen over Hotel Van Walsum 3-sterren

Mathenesserlaan 199-201, 3014 HC Rotterdam, Nederland

#23 van de 58 hotels in Rotterdam

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Gastvrij

Deze kamer is geboekt voor zakelijke relaties en zij waren erg tevreden. Er werd ook enorm goed rekening gehouden met de diëetwensen. In dit geval mensen die daadwerkelijk ziek worden als ze iets verkeerds eten.

voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers verouderd. Versleten matras. Badkamer onvoldoende gereinigd, vele haren in het bad. Veel lawaai aan de straatkant (enkel glas)

Ontbijt was goed. Personeel vriendelijk en correct. Locatie dicht bij het centrum en voldoende eetgelegenheden in de buurt.

Vriendelijk personeel in hotel met een inrichting uit vroegere tijden.

Mijn kamer was aan de straatkant. Helaas veel lawaai. De buurt 's avonds niet zo prettig. De kamer heeft een ouderwetse inrichting. Donker houten meubels. Bekleding meubels veel gebruikssporen. Roomwit behang met relief. De badkamer lijkt qua betegeling opgeknapt, maar wel een smoezelig douchegordijn. Geen koelkastje. Geen koffie/thee faciliteit op de kamer. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding hierin wat achterblijven. Voldoende voor 1 nacht om volgende ochtend weer op pad te gaan in de mooie stad.

Mooi oud pand. Goed centraal gelegen in Rotterdam. Op 5 minuten lopen van de metro en enkele meters van de tramlijn. Vriendelijk personeel en prettige ontvangst. Heerlijk ontbijt in lichte en ruime ontbijtzaal / foyer. Uitgebreide keuze. Onder andere vers fruit, verschillende soorten yoghurt, cruesli, brood, harde en zachte bolletjes, ruime keuze in beleg, vlees en kaas. Evenals roerei, bacon, pancakes.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

we komen zeker graag terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vond het matras vh bed wat te hard

Prima stille kamer (maar het 3e bed hadden we niet nodig - verhoogt dat de kamerprijs?) met fijn uitzicht op bomenlaan - goede lift - ontbijt zeer gevarieerd - en zeer prettig(e) bediening/personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het comfort op de kamer.

Er viel niets tegen. Ik had een prima verblijf in dit goede hotel. Ik hoop hier in de toekomst nog vaak gebruik van te kunnen maken.

Het comfort op de kamer. De ligging en de rust.

Ideaal verblijf om Rotterdam te verkennen!

Wij sliepen aan de straatkant en daardoor hoorden we ‘s nachts toch heel goed het lawaai van jongeren.

Warm onthaal, verzorgde ruime kamer met airco en koffie- en theefaciliteiten. Ideaal is de afgesloten parking wat verder in de straat. Lekker ontbijt met alles erop en eraan. Goede uitvalsbasis om Rotterdam te verkennen. In het hotel kun je ook fietsen huren. Zeker een aanrader!

Toppertje!!

Niks!!!...kan geen min puntje vinden!!

Goede locatie met aan sluitng tram/bus, prys kwaliteit verhouding, vriendelyk personeel, hygienisch/schoon, was er al meer geweest dus kende het, eigenlyk alles wel...ga er zeker terug als kan!!

Toppertje

Niks, was me bekend van vorig jaar!!!

Alles!!!...was me heel goed bevallen vorig jaar...goeie locatie vriendelyk personeel was er schoon goed ontbyt...alles hoef er niks aan te voegen...ga er zeker weer terug in dien nodig!!!

Prima uitvalsbasis voor weekendje Rotterdam

Mooie, propere kamers. De vierpersoonskamer was ruim, met een klein zithoekje en een terras. Hoewel de kamer naast de ontbijtruimte was, hebben we geen geluidshinder gehad. Vanuit het hotel ben je in een mum van tijd te voet in de Witte de Withstraat en op de Nieuwe Binnenweg. Prima uitvalsbasis om Rotterdam te bezoeken. Parking van het hotel is ook vlakbij, dus je hebt geen auto of openbaar vervoer nodig. Het ontbijt was uitgebreid en lekker! Wij komen nog eens terug.

Prima verblijf gehad! Zeer tevreden!

nvt

Ruime mooie kamer Schoon, rustig en toch in centrum prima sanitair en ontbijt Flexibele en vriendelijke heer aan receptie Goede bedden Prachtig oud pand met charme van tijden van weleer

Aanrader!

Klein detail: het licht in de gang blijft heel de nacht branden en schemert wat binnen in de kamer

Gemakkelijk te bereiken, private parking, vriendelijk personeel, dichtbij het centrum, lekker ontbijt

Leuke citytrip met aangenaam hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg klein. Het raam kon niet open. Er zouden haakjes voorzien moeten worden om een jas op te hangen.

Het ontbijt was prima met een ruime keuze aan het buffet. De terrastuin was zalig.

Zeer gehorige kamer waarbij je duidelijk de andere gasten de...

Zeer gehorige kamer waarbij je duidelijk de andere gasten de trap hoorde op en afstormen. Tevens lag de kamer aan een zeer drukke weg waar de hele nacht auto's motoren en bussen doorheen scheurden. Slechtw geluidsisolatie van de kamers.

uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nee er is mij niks tegen gevallen.

Het ontbijt was heerlijk en de bedden en kamer ook. Wij moesten naar het Erasmus ziekenhuis en konden dat lopend doen. Daarom was het voor ons een uitstekende locatie.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets eigenlijk we wilden zelfs bij boeken alleen viel het tegen dat dat niet lukte haha

Een zeer gezellig en huiselijke sfeer geeft een warm gevoel. We hebben hotel walsum al meer geboekt en wil geen ander hotel . Het is gezellig en rustig gelegen en je voelt je zeker meer dan welkom .

Het vriendelijke en behulpzaam personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging van hotel vooral de achterkant lijkt wel aso buurt de omgeving vele ongure types in dure auto s klopt volgens ons niet

Het vriendelijke en behulpzaam personeel

Heerlijk verblijf voor Rotterdam wat beter te leren kennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mijn man heeft als een roos geslapen ,zelf vond ik de kamers nogal gehorig ,maar dat los ik de volgende keer op met een paar oordopjes in men koffer te stoppen ,weegt niet op tegen het positieve in het hotel.

Overheerlijk ontbijt ,fijn familiehotel,vriendelijk onthaal ,goede locatie,fijne service ,kortom heerlijk hotel voor een fijne prijs.

Prima, goede locatie tov OV en zou er zo nog eens heengaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn enigzins gedateerd maar wel netjes en schoon.

De vriendelijkheid van het personeel en de mate waarin men extra moeite deed om mijn zoon met zijn allergieen tegemoet te komen !

Zet aan om er terug te keren.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruim en voldoende gevarieerd ontbijt. Kamers geen luxe, maar zeker toereikend (geluidsarm, verzorgd en proper). Vriendelijk en attent personeel. Leuke buurt met voldoende horeca. Ligging vlakbij musea. In een woord: een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima plek voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat het raampje boven de buitendeur niet op verschillende standen open kon. Wij houden erg van frisse lucht tijdens het slapen.

Er was genoeg keuze bij het ontbijt en wat goed dat alles fair-trade was.

Mooie kamer en goed ontbijt

We hadden 4 pers kamer met onze 2 kinderen. De bedden waren heerlijk, mooie ruime kamer die grenst ad tuin, parkeerplaats voor €15 per dag. Vanaf het hotel kun je lopen naar de Euromast, het centrum, etc. Super verblijf gehad!

Ontspannen sfeer zoals wij dat graag zien

Zoals gezegd hierboven, de renovatie van de badkamer is een logische volgende stap.

Grootte en hygiëne van de kamer waren prima. Badkamer was gedateerd, maar die staat op de lijst om vervangen te worden hebben wij begrepen. Ofwel bij een volgend verblijf in R'dam is v. Walsum prima optie.

We hebben heerlijk geslapen en de jongeman van de receptie/bar was leuk en erg behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn nogal gedateerd en de badkamer was erg klein.

Schone kamers met fijne bedden. De jongeman van receptie/bar was leuk! Niets was hem teveel om het ons naar de zin te maken. Top!

We hebben genoten van een gezellig hotel met veel karakter op een super locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldige locatie, super sfeer, vriendelijke mensen. Personeel stond voor ons klaar om te helpen met bijzondere verzoeken, parkeren was goed geregeld, ontbijt was goed.

Je moet er van houden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn echt gedateerd. Alles werkt. Het is goed schoon maar oubollig. De badkamer van de eerste kamer leek wel een studentenbadkamer. Na de kamerwisseling kregen we een moderne badkamer. De hotelkamers die wij gezien hebben waren echter allemaal kneuterig.

Gastvrijheid. Eigen parkeerplaats.

aangename verrassing en aan te bevelen.

HET ONTBIJT WAS ZEER GOED, ruime keuze, vers, heerlijke koffie in alle vormen. Rustige sfeer in het hotel. PERSONEEL ZEER GEDIENSTIG EN VRIENDELIJK.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De mensen waren enorm vriendelijk het uitzicht super, ontbijt wat je er van mag verwachten, dus goed. Voor een kleine vergoeding kregen we een eigen parkeer plek , wij hebben verschillende hotels bezocht in Rotterdam maar dit heeft alles overtroffen. Nuchter / normaal/ en heel erg vriendelijk wij komen hier zeer zeker terug.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Een gezellig centraal gelegen hotel vlakbij het metrostation.

Mooie ruime kamer. Gezellig ingericht. Het ontbijt was goed.We hadden de kamer gereserveerd om naar De vrienden van Amstel live te gaan. Het ligt 3 minuten lopen van het metrostation. We hebben er ongeveer 15 minuten overgedaan om bij Ahoy metrostation te komen. Het is 3 minuten lopen. Echt een goede plek om waar dan ook heen te gaan in Rotterdam.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Topper!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Misschien het wat gedateerde meubilair al heeft dat ook wel weer zn charme. Veel originele zaken zijn gelukkig behouden en niet gemoderniseerd. Kamer had bijv. een prachtig plafond.

Alles. Grote kamer, uitstekend bed, mooie badkamer, alles keurig schoon. Ontbijt had zeer ruime keus. Héérlijke koffie.

De hele ploeg van het personeel is bijzonder vriendelijk en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is een beetje verouderd en kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Maar alles is aanwezig: netjes en ruim genoeg. Het enige wat dringend aan vernieuwing toe is, zijn de bedden. Wanneer deze vernieuwd worden, is dit hotel een echte aanrader.

De hele ploeg van het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het hotel ligt zeer centraal. De ideale plek om Rotterdam te voet te verkennen. Het ontbijt was uitstekend. Alles was aanwezig; heerlijke manier om de dag te starten!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Fijn en relaxed

Niks tegengevallen

Mooi oud pand, ruime kamer, goed bed en kussen, complete badkamer. Uitgebreid ontbijt en op loopafstand van theater, winkels en markthal

Prima verblijf met een goede service.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was perfect, alles was goed geregeld. Mooie schone kamer met een goede badkamer. Goede parkeergelegenheid en het hotel ligt goed t.o.v. het centrum.

Rustig hotel vlakbij hartje Rotterdam . Uitstekende prijs / kwaliteit

Geen opmerkingen ( het weer mocht beter zijn 😉

Grote kamer, vlakbij centrum. Topligging! Parking vlakbij hotel. Ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf gehad..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De afzuiging in de badkamer maakte erg veel lawaai. Deze ging volgens ons automatisch aan in de ochtend.. Dat zou op zondag best wat later kunnen zijn. Wij haden een heerlijk groot bed. Een lits-jumeaux dekbed zou daarom prettiger zijn dan 2 aparte dekbedden.

Uitstekende kamer met een heerlijk bed.. uitstekende douche. Ontbijtbuffet was goed verzorgd. We hebben genoten

Relaxed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Betreft een oud gebouw dat is gerestyled. Het ziet er prima uit maar de geluiden blijf je altijd horen (leidingen die kraken etc)

Locatie centrum Rotterdam is uitstekend voor evenementen. Daarnaast was het ontbijt echt top!

Heerlijk hotel met prima ligging t.o.v. allerlei bezienswaardigheden

Geen idee, wij waren uiterst tevreden

Wij waren met 7 vriendinnen (leeftijd 36-47)en hadden een 3- en 4 persoonskamer geboekt. De 4 persoons was op de BG met uitzicht op de binnen tuin, aan de achterkant dus heerlijk rustig. De 3 pk was op de 3e verdieping aan de voorkant, maar het viel ons reuze mee wat lawaai betreft. De bedden sliepen fantastisch, dat vonden wij allemaal en alles was heerlijk schoon. Ook een lekkere warme douche (douche in bad) Tot 11:00 uur konden wij gebruik maken van een zeer uitgebreid ontbijtbuffet in een leuke eetzaal. Zelfs om 11:10 konden wij nog gewoon een kopje koffie nuttigen en rustig kletsen aan de ontbijttafel. Koffers konden wij laten staan om die aan het eind van de dag weer op te halen.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goede keus voor een stadshotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was groot genoeg. Alles zoals je. n een hotelkamer verwacht. Uitzicht op tuintjes van de achterburen, prima en onverwacht stil zo in het centrum.

Goed, aangenaam en gezellig!

Geen lift en steile trap naar appartement! Geen rookgasdetectoren in appartement.

Het lekkere ontbijt en de upgrading van hotelkamer naar appartement.

fantastisch verblijf

sliepen op de 4 personen kamer badkamer was proper en netjes maar een douche ipv een bad zouden we nog meer waarderen

mooi gezellig hotelletje dicht bij een gezellige buurt gemakkelijk bereikbaar, heerlijk ontbijt en super vriendelijk personeel zeker een aanrader als je Rotterdam wil verkennen

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Fantastisch !

Geen idee, niets.

Warme sfeer, mooie entourage, lekkere bedden, ruime kamer en gesitueerd oo een leuke plek. Ik sprak nog iemand van het schoonmaakteam, zij gaf aan dat ze er met heel veel plezier werkt, dat zegt ook heel veel!

Ruime comfortabele kamer, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime comfortabele kamer, vriendelijk personeel. Het ontbijt heeft alles wat ik van een ontbijt verwacht. Goede veilige parkeerfaciliteit. Ik kom hier graag terug!

We hebben een fijn weekeind gehad in Rotterdam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een langer verblijf is het hotel wat mij betreft iets te simpel. Kamer en badkamer kunnen wel een update gebruiken. tv is analoog, dat kan echt niet meer in deze tijd.

Voor een paar nachten is dit een prima hotel vlak bij het centrum. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima stille kamer.

Prima stille kamer. Uitstekend bed. Privé parkeergelegenheid in hartje Rotterdam is top. Ontbijt helemaal goed. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Ik kom zeker terug

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Even een gezellig vader-zoon weekendje in een prettig familiehotel

2-p. kamer was niet heel groot

Gunstige ligging van het hotel t.o.v. centrum en highlights. Bij mooi weer heerlijk buiten kunnen ontbijten, veel keus bij het ontbijt.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ERG gedateerde, ouderwetse kamer - muffe geur.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt! Handig dat je (tegen betaling) de auto op de privé-parkeerplaats kon parkeren. Hele prima locatie op loopafstand van alle trekpleisters. Balkonnetje bij de kamer. Vriendelijke medewerkers.

Aangenaam familiehotel met aandacht voor de reiziger en een heel gezellige ontbijtruimte.

Qua hygiëne heb ik toch wat opmerkingen: het tapijt was niet grondig gestofzuigd en ik vond het beddengoed en de handdoeken er niet zo heerlijk fris ruiken zoals ik dit in andere hotels wel al opmerkte. Zoals ik al veel meemaakte, is er voor de alleen reizende reiziger bijna altijd een heel kleine kamer voorzien (1-persoonskamer). De badkamer en het interieur vond ik ook wel verouderd en zijn aan wat vernieuwing toe.

Een heel uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan: heel veel variatie en héél lekker allemaal. Fair trade producten, eitjes op verschillende manieren bereid, yoghurt, broodjes, fruit en (glutenvrije) granola. Ik ben glutenintolerant en kreeg wel heel wat verschillende soorten broodjes in mijn weekje vakantie. Een aanrader voor glutenintolerante mensen ook! Heel vriendelijk personeel en een heel gezellige sfeer. Een aanrader op dat punt (behalve de kamer) voor de alleen reizende: je voelt je niet alleen en toch heb je de nodige privacy.

Prima stek in een leuke veelzijdige stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Klein puntje: de toegang naar de parkeerplaats is heel smal.

Prima hotel voor een kort verblijf in Rotterdam. Op loopafstand van het centrum en een aantal musea.Tram en bus voor de deur. Vriendelijk personeel. 's Morgens genoten van een goed ontbijt in de kleine gezellige tuin.

Goede ligging, uitstekend ontbijt maar verouderd en onvriendelijk personeel.

De inrichting is verouderd en het hotel is niet goed onderhouden. Het personeel is onvriendelijk.

Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. De kamer was ruim. Ook de badkamer was uitstekend.

Rotterdam ontdekken vanuit hotel Van Walsum was echt top! Geweldige citytrip!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen echte tegenvallers. Enkel een kleine bemerking misschien toch, met name de inloopdouche in de badkamer: er is geen mogelijkheid om de badkamer na het douchen even met een dweil/aftrekker snel droog te maken.

De vriendelijke huiselijke sfeer heeft ons aangenaam verrast! Het is een kleinschalig hotel, zeer mooi ingerichte ontbijtruimte en het ontbijt is dan ook echt schitterend (alles erop en eraan, je komt echt niets te kort). Het personeel geeft ook leuke tips mee, zoals de oversteek maken met de watertaxi , is een echte aanrader!

Dit hotel is prettig bescheiden van omvang, dus een beetje...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was aan de krappe kant.

Dit hotel is prettig bescheiden van omvang, dus een beetje huiselijk, terwijl de uitstraling toch prima professioneel is. Het ontbijt is goed verzorgd en uitgebreid. De ligging is prima voor uitstapjes naar het centrum en naar de belangrijke musea.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Door ik voor eerst en alleen in hotel kwam

Door ik voor eerst en alleen in hotel kwam Onzeker Was heel geruststellend de eigenaar Gewoon ik voelde mij er direckt thuis Later de meneer van personeel Ook geweldig Als weer kom zou zo weer naar jullie gaan Bedankt😍

Uitstekend hotel op rustige locatie midden in Rotterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel op een rustige locatie in de stad. Metro dichtbij zodat je in no time door de stad kunt reizen. Uitstekend bed. Ontbijt was royaal en het viel op dat de kwaliteit ook uitstekend was.

Vrij goed verblijf

Het ontvangst verliep niet soepel. De medewerker gaf aan dat we met een credit-card betaald hadden en die pas moest getoond worden. Ik ben niet in het bezit van een credit-card. Had niet met een credit-card betaald en kon deze niet tonen. Het duurde lang, al onze ID-kaarten moesten gekopieerd worden. Jammer. In de badkamer was geen ventilatie of afzuiging, dat zou nog beter kunnen.

Het was mooi weer en er was voldoende ruimte om in de tuin te ontbijten. Fijn! Op onze kamer stond een waterkoker, lekker dat we zelf de mogelijkheid hadden om wat te drinken.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Mindere ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer is ouderwets en opgebruikt. Geen douche. deuren en vloer kraken en piepen, niet interressant om goed te kunnen slapen

Standaard ontbijt, goeie ligging vlakbij centrum

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Leuk, centraal gelegen hotel. Ideaal voor een citytrip in Rotterdam. Een aanrader!

Personeel was gewoon vriendelijk, sommigen waren redelijk slordig (kleding).

Goede ligging (in de binnenstad, maar toch rustig genoeg gelegen). Lekker ontbijt-veel keuze (heerlijke koffies - verschillende soorten granola). Bij warm weer kan je ook op het terras ontbijten.

Zeer goed gelegen hotel, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was heel klein, leek eerder op een kamertje in een pensionaat. Dat kwam waarschijnlijk doordat we 2 aparte bedden gevraagd hadden.

Het hotel is heel goed gelegen, vlakbij het Museumplein. Ontbijtbuffet was super! De parking vlakbij het hotel is een extra troef.

Gastvrij, gezellig, knus familiehotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De opstapjes waren lastig met de rollator.

Het ontbijt was geweldig! Voor elk wat wils. Kamer was heel klassiek, lekker knus alsof ik bij mijn oma was. Hotel was heel gezellig, gaf familiegevoel. Prima service, heel gastvrij.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Zo als t was

Gehoorig deuren etc..de myne zeker veer terugslag deur stond strak klapte gewoon dicht moest je tege houden om zo weinig mogelyk geluid te maken!!!

De locactie(ligging) centraal de aansluiting tram/trein...al by al goed!!!

Prima familiehotel waar je je snel thuis voelt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als de buren de deur dicht lieten vallen gaf dat nogal een klap. Verder van geen geluid last gehad.

Kamers zijn ruim en schoon. Prima familiehotel waar je je snel thuis voelt.

We hebben geweldig genoten!

De kamers waren erg warm, maar met een open raam was dat zo goed als opgelost. Warme kamers zijn niet verrassend in een hotel.

Het ontbijt was heerlijk! Het personeel was erg vriendelijk en en de kamers waren mooi.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Bijzonder vriendelijke ontvangst door Robin, gaf meteen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bijzonder vriendelijke ontvangst door Robin, gaf meteen nuttige informatie met behulp van een plattegrond van/over Rotterdam. Mooi hotel in prachtig oud pand, parkeerplaats voor de auto. Prima kamer, met zeer goede bedden. Ontbijt was ook prima. Al met al een aanrader!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was niet top, douchen in bad is niet ideaal. Daarnaast was het niet helemaal schoon en was 1 van de handdoeken oud, kapot en er zat een (inkt)vlek in

De locatie was fantastisch, alles is op loopafstand. De kamer was vrij ruim en het bed was heerlijk stevig. Het ontbijt was ook prima

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Heel gezellig hotel met ruime 3persoonskamer

Wij sliepen aan de straatkant en hoorden toch heel goed het autoverkeer dus misschien betere geluidsisolatie van de ramen voorzien op termijn.

De 3-persoonskamer was zeer ruim en licht en de bedden waren ook heel goed qua slaapkwaliteit. Plus het 3de bed is een volwaardig bed, geen slaapzetel of plooibed ofzo. Een handig opbergmeubel met een kluisje, koelkastje en strijkplank/strijkijzer (!). Verder nog handige leeslampjes aan de 3 bedden en een gezellig zithoekje aan de hoge vensters met comfortabele zetels. En last but not least: het ontbijt was gewoon super lekker en heel veel keuze. Ook niet vergeten: er was een goede wifi-verbinding!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Wat verouderde kamer (bedden wel OK!).

Goed gelegen en aangenaam familiehotel. Weinig show met vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Familiekamer voor 4 personen: ruim en aangenaam wegens op gelijkvloers met "eigen" terrasje en rechtstreekse toegang tot "grote-binnenterras" waar je kan ontbijten (nu te koud) of 's avonds iets drinken. Leuk! Ruime privé-parking iets verderop, afgesloten (wel niet met je Hummer proberen binnen te rijden want de doorgang is wel nogal smal.... grapje!)

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goede ligging maakt alles goed, prijs/kwaliteit te duur
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt - lekkere bakker op de hoek en toch afbakbroodjes geven, geen lekkere confituur geen lekkere fruitsap of koffie. Badkamer echt ouderwets en kleine kamer. Prijs/kwaliteit te duur

Goede ontvangst en ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1 vd kamers lag aan de voorzijde, heb je toch wat hinder van het verkeer. TV ontvangst was slecht. Alleen NPO1 was redelijk te ontvangen. 2e avond hing er een lichte riool lucht op de kamer (kwam vermoedelijk uit de badkamer). Portier 's avonds was niet erg behulpzaam. We wilden rond 22.30 nog een drankje drinken, maar we kregen te horen dat hij op dat moment met andere zaken bezig was. Dat kan ik me voorstellen, maar niet dat je vervolgens 20 minuten met iemand aan de balie door blijft praten, zonder nog naar ons om te kijken. Van het drankje hebben we vervolgens maar afgezien.

Goede ontvangst en ontbijt. Over het geheel genomen zeer vriendelijk personeel (m.u.v. een van de nacht portiers). Personeel was ook zeer behulpzaam bij het uitzoeken van uitstapjes. Dit was ook onze ervaring bij eerdere bezoeken.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Matig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was heel klein en lag niet goed. We zijn niet uitgerust naar huis gegaan. Jammer! Hotel was oké, maar wel verouderd.

Het onbijt was héérlijk! Vriendelijk personeel en goede ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Hotel Van Walsum is een fijne uitvalsbasis om Rotterdam te ontdekken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was geen aparte douche (douche in bad), maar de badkamer was verder prima.

Heerlijke ruime en lichte slaapkamers in een karakteristiek pand, prima bed en een lekker ontbijtbuffet met ruime keus aan brood-en belegsoorten. De medewerkers zijn heel vriendelijk. De locatie ligt aan de rand van het stadscentrum, maar alles is prima beloopbaar. In de directe omgeving zijn diverse gezellige café's en restaurants

Simply thé best!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De stekker in de badkamer werkte niet, maar alle andere stekkers wel. Tja, dit is dan ook het enige minpuntje.

Mooi lekker ontbijtbuffet, vrij ruime kamer, vriendelijk onthaal, kortom: er ontbreekt niets.Centrale ligging bovendien: vlakbij museum Boijmans, de Schouwburg, de oude haven... Alles op wandelafstand.zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Eenvoudig en gezellig hotel. Zeer goed gelegen in Rotterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het geluid van nabij gelegen kamer (water, wc ...) drong soms door. Ook de vloer kraakte op enkele plaatsen. Tv beeld van de belgische zender was slecht.

Eenvoudig rustig hotel. Goed gelegen. Goede parking

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik ben iets vergeten mee te nemen naar huis ( prijzige zaklamp) , dom dom dom, maar tot dusverre heeft het hotel geen contact met me opgenomen om te melden dat ik iets heb laten liggen. Moet zelf bellen.......

Grote kamer

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Goed, zonder meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer viel wat tegen. Onhandige doucheruimte, héél ouderwetse kamer. Niet leuk binnenkomen. Vorige keer hadden we een andere kamer en die was prachtig!

Het ontbijt was heerlijk en het personeel supervriendelijk!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Een kindvriendelijk hotel op wandelafstand van het centrum van Rotterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- De sleutel voor de parking moet steeds meteen teruggegeven worden. Dat is niet zo handig omdat er voor het hotel weinig plaats is om te stationeren.

- Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. - Het ontbijtbuffet is voldoende uitgebreid, het vers fruit is zeker een meerwaarde. - Zowel het centrum als de Euromast zijn op wandelafstand. - Kindvriendelijk

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

ontbijt was heel lekker genoeg keuze vriendelijk enz .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer viel tegen ... zeker niet wat op foto's stond

ontbijt was heel lekker genoeg keuze vriendelijk enz ... plant mag wel vervangen worden zodra verslenst :/

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Aangenaam hotel op fijne locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn wat gedateerd met oudere meubels, maar de bedden zijn goed.

Vriendelijk personeel, prettige sfeer, uitstekend ontbijt in een vriendelijk hotel op een mooie locatie in het centrum van Rotterdam. Kamers zijn schoon, bedden zijn voldoende, de douche/wc-ruimte was prima.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Van Walsum