Beoordelingen over Hotel De Walvisvaarder 3-sterren

Lies 23, 8895 KP Lies, Nederland

#1 van de 1 hotels in Lies

Prima maar ik had er meer van verwacht nav de advertenties en de website.

Ontbijt was heel beperkt, ouderwets. Sneetjes brood, kaiserbroodjes die heel droog waren, fruit uit blik! Kleine dingen, een welness hotel waar bespaard wordt op goede douchegel in de badkamer. Goedkope tubetjes. Geen föhn in de kamer. Jammer, de prijs is er nl. wel naar.

De lokatie en kamers waren prima. De kamers zijn leuk ingericht, doet veel voor het totaalplaatje.

Geweldig verblijf wat al onze verwachtingen heeft overtroffen!

De afstand naar de kamer en het traplopen is voor minder valide mensen wel een obstakel Maar we hadden het van tevoren beter aan kunnen geven dan hadden ze hier zeker wel rekening mee gehouden.

Ontzettend vriendelijk personeel, geweldig ontbijtbuffet, kamers en sanitair proper! Bed comfortabel.

Top, voor herhaling vatbaar.

Goed ontbijt, gebakken eitje met spek is een advies om eens op te pakken. Ontbijtbuffet tot 11:00 uur is ook een advies. Kan je iets langer uitslapen. Is lekker als je even een keer zonder kinderen weg wilt

Rustige omgeving en goede bediening. Gezellige sfeer.

Prima verblijf, ik had gerust nog langer willen blijven.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Een lagere spiegel in de badkamer was handig geweest, ik ben klein van gestalte en moest op mijn tenen staan om mijn gezicht te kunnen zien.

Mooie en zeer nette kamer, super vriendelijk personeel, heel gevarieerd en lekker ontbijt. Heel gezellige bar en restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijke kamer leuke ontvangst Ze waren zelfs bereid om onze koffer die was vergeten door haantjes ..persoonlijk naar de boot te brengen echt super

Het verblijf in dit hotel, is ons uitstekend bevallen.

Wat ik wel miste naast het bed is een fatsoenlijk nachtkastje.

Het ontbijt was heel goed verzorgd, De bedden waren prima. De kamer werd goed schoongemaakt. De locatie is erg gezellig en ligt aardig centraal. We waren zeer tevreden en komen zeker nog terug. Wat we aanbevelen is de ECO safari, dat was echt super.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ontspannen en ontzorgend, ga zo door daar !

Wij zijn al eerder in Hotel de Walvisvaarder geweest, toen vonden wij het diner/warme eten lekkerder. Gezien de prijs € 26,00 viel dat ons iets tegen. Verder geen commentaar hoor!

Heerlijk , ruim voldoende ontbijtbuffet, vriendelijk behulpzaam personeel, gastvrije ontvangst.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Helemaal goed!

Ontbijt en avond eten uitstekend Was wat mis gegaan met de boeking, uitstekend opgelost. Zeer schone kamers, uiterst vriendelijk personeel, zeer goede ervaring.

Heerlijk weekendje weg.

bij het ontbijt zou wat uitgebakken spek lekker geweest zijn.

Ontbijt is goed: vers sinaasappelsap, ruime keus aan vleeswaren/kaas en zoetigheden. Ruime keuze aan brood, croissantjes e.d. Kamers waren ruim en schoon. Omgeving is prachtig en het is er erg rustig. Heerlijk.

Top verblijf, op een mooie locatie
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

toplocatie, fijne kamer. alles goed geregeld. fietsen die ik vooraf had gevraagd stonden klaar bij aankomst. Eten in het hotel, eerste avond daar gegeten, was zeer lekker. kan geen slechte dingen bedenken.

Gezellig ontvangst, goede faciliteiten, mooie gezellige haard

Op de kamer hadden wij het prettig gevonden als er in ieder geval een waterkokertje koffie/ thee faciliteiten aanwezig was geweest. Wij vonden het een gemis. De stoelen op de kamer vonden wij, boven gemiddeld lange mensen, vreselijk zitten. Op het bed hangen, liggen is dan comfortabeler.

De bediening was prettig, vriendelijk en vooral de man achter de bar (Maarten)was leuk. Hij wist veel over speciale biertjes en drankjes. Erg leuk en gezellig De open haard met de stoelen er rondom heen, waar veel mensen aanschoven omdat het weer wat guur was, voldeed helemaal aan de verwachting. Ontbijt was gezellig druk en genoeg keuze en netjes verzorgd.

Ze hebben alleen een vast 4-gangen menu. Ik was er voor een zakelijke overnachting en dan is dat niet echt leuk in je eentje. Uiteindelijk vonden ze het prima dat ik alleen het hoofdgerecht nam. Echter leverde dat maar 6 euro korting op tov de gehele menuprijs. Daarnaast kon je pas vanaf half 10 uitchecken. Ook niet handig zakelijk gezien. Het handigst is dan om de avond van tevoren al af te rekenen ben ik nu achter.

Aardig personeel en bushalte voor de deur. Het beste was de kamer; ruim, goed bed, bad, balkon. En heel schoon!

Tevreden en komen terug

Diner. Zowat elke dag gebonden soep met roetje wat je ook proefde. Waarom geen heldere soepen?? Iets meer keuze gerechten en dessert zou wenselijk zijn. Ontbijt beperkt.

Een zeer mooie locatie voor rust, fietsen en wandelen.

doordat het zo rustig en stil is op het eiland dat je niets hoort stoorde wel het geluid van het afzuigsysteem. dat was spijtig.

de kamers waren zeer goed en groot. het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. het avond eten was ook lekker.

Heerlijk ontspannen.

Eigenlijk helemaal niets. Misschien een klein koelkastje op de kamer.

Het personeel was erg vriendelijk en de sfeer was super relaxt. Het ontbijt was piekfijn in orde. Mooi terras met een fijne relax hoek. Een hotel waar je zeker nog eens terug wil komen.

Openhaard stank in het restaurant. Dat is niet prettig als je benauwd bent en je kleding stinkt er naar

Heerlijke rustige kamer. Goede voorzieningen voor je fiets en prima ontbijt. Mag iets uitgebreider

Het verblijf was super.

Geen mening

de kamers waren op too date Verder heel goede verzorging. Wanneer je in het hotel terug kwam,werd altijd even door het personeel gevraagd,hoe de dag geweest was.Dit gebeurt niet vaak in andere hotels.

Het ruime en schone appartement.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

De tv in de slaapkamer is veel te klein. Er is een waterkoker, maar geen kopjes, theezakjes en koffie erbij, minpuntje. Het ontbijt niet erg uitgebreid en met name ontbreekt fruit!

Het ruime en schone appartement. Gezellig ingericht, heerlijke badkamer met ligbad.

Viel een beetje tegen. Op de foto's ziet het er mooier uit

Het ontbijt vond ik heel karig. Niet iets om je op te verheugen. Ook weinig informatie over de sauna enz. . Je moet het zelf maar uitzoeken, zodat wij dat niet hebben gedaan. De tv hing ook verkeerd. Je kon er op een stoel naar kijken. In de badkamer zit de wasbak op een verkeerde plaats, zodat je op de wc geen ruimte hebt. Ook kan het plafond wel een schilderbeurt gebruiken. Scheuren in de muur.

De fietsen konden wij opladen en waren in een kelder voor de nacht.

Het gastvrije ontvangst.

Heeel misschien 1 heeel klein puntje. Je hoort soms je bovenburen. Het stoorde ons niet.

Het gastvrije ontvangst. De oprechte belangstelling in jou als gast. Het eten was top! Ontbijt: heerlijk. Diner: heerlijk. Driegangenmenu voor 22,50 euro! En echt goed. Een leuke mix van gezinnetjes, vriendenclubjes en gelukkig ook gezinnen met kinderen. De sauna was heerlijk! Een uurtje vantevoren boeken, sleutel ophalen en..genieten maar. In de lounge kun je heerlijk zitten bij het vuur. Onze fietsen stonden prima in de (grote) fietskelder.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Leuk en gezellig hotelletje in het midden van Terschelling

Het hotel had een stroomstoring tijdens ons verblijf en moest wachten totdat medewerkers van Liander na het weekend met de boot vanaf het vasteland kwamen. Overmacht natuurlijk, maar ik was niet zo blij met de communicatie rondom het probleem. We moesten zelf telkens gaan vragen wat er aan de hand was en het zou fijn zijn geweest als ze wat meer proactief hadden geprobeerd hun gasten op de hoogte te stellen zodat we zelf een zaklamp hadden kunnen gaan kopen en dergelijke.

We kregen een gratis upgrade naar een suite, dat kwam goed uit want we hadden onze zoon van anderhalf bij ons. Hij had nu genoeg ruimte in de kamer om te spelen. Het personeel is erg aardig. Het hotel is groter dan je op het eerste gezicht zou denken. We hebben 1 avoind gebruik gemaakt van het diner en dat was erg lekker. De receptie en bar zijn erg gezellig met open haard. Je kunt je auto kwijt op het parkeerterreintje achter het hotel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Rustig.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Geen tweepersoonsdekbed op een kamer met specifiek kingsize tweepersoonsbed. Geen cappuccino zonder bijbetaling bij ontbijt, gezien kamerprijs een redelijk ‘gewoontjes’ ontbijt. Gekookte eieren waren van de dag ervoor, al blauw. Boter was niet smeerbaar.

Lekkere douche. Goed matras.

Het was lekker

Het afval emmertje in de badkamer daar zit het dekseltje los en dat valt er steeds af!

De sfeer in het hotel!! Gezellig als of je in je eigen huiskamer zit

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Ruime hotelkamer met prima ontbijtbuffet, landelijk gelegen

zeer ruime kamers. Naast het bed was er ook plaats voor een kast, bureau en ook 2 comfortabele fauteuils om 's avonds in te relaxen. Verder was er de mogelijkheid om buiten te zitten bij de hotelkamer. Er was een ruime badkamer met wc, bad/ douche en een wastafel. Tevens was het uitgebreide ontbijtbuffet een pluspunt en er is een mogelijkheid om fietsen bij de accommodatie te huren.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Voor herhaling vatbaar.

Interieur restaurant en ontbijtruimte een beetje oubollig. Verder prima hoor!

Bij aankomst verwacht je niet dat dit hotel nog zoveel kamers heeft (70 stuks) en alles gelijkvloers, ook wel handig. Kamer en ontbijt beide prima.

Heerlijk hotel!

Alles was perfect . Misschien dat het ontbijt wat uitgebreider kan. Het is nu prima maar niet heel uitgebreid . Alles heel standaard

Mooi hotel . Aardig personeel. Heerlijke open haard . Mooie kamers .

Vriendelijk personeel en mooi dat er mogelijkheid tot...

Had iets hipper en mooier gemogen.

Vriendelijk personeel en mooi dat er mogelijkheid tot schoonheidsbehandeling was! Heerlijk dat je er (elektrische) fietsen kon huren en de fietsen weer op een andere plek op het eiland kon achterlaten.

Prettig verblijf ondanks de locatie.

Vroeg uitchecken (10:00) en locatie (Lies) is voor fietsers minder pretttig om bijvoorbeeld naar West Terschelling te gaan.

Personeel was vriendelijk. Fijne kamer door gratis upgrade.

Prima appartement voor een redelijke prijs om even uit te waaien op het strand.

Er zou wel een ijskastje in de kamer mogen zijn en een dienblad met glazen en een waterkoker of iets dergelijks. Dat ontbrak nu naar mijn mening.

Grote kamers, strak ingedeeld. Eigen terras met wijds uitzicht. Prima Wifi, Fijn ontbijtbuffet met vers gekookte eitjes. Fietsverhuur in de kelder voor 8 euro per fiets per dag.

Geweldig.

Wij vonden het jammer dat er geen koffie/theefaciliteiten op de kamer waren. Desnoods betaald.

Het ontbijt was heerlijk. Mijn vrouw heeft een glutenvrij dieet. Daar werd prima voor gezorgd. Ook het diner was prima.

Mooie plek op een heerlijk eiland .
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Geen koffie en thee op de kamer . We hadden liever een ruime bank op de kamer gezien i.p.v. twee grote stoelen die niet echt comfortabel zijn.

Ontbijt was heerlijk en een ruime tuinkamer. Goede badkamer en heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Relaxed

Het interieur was schoon maar ern beetje gedateerd. Liever hadden we een separate douche gehad ipv een fouche in het bad

Wijnhadden een heerlikke grote kamer welke toegankelijk was via een nooduitgang. Dat was heel efficient vlak bij de fieysenstalling

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Geweldig hotel waar we zeker nog eens terugkomen

Helemaal niets!

De huiselijke sfeer in het hotel. De openhaard waar je gezellig omheen kan zitten. Personeel is zeer vriendelijk en geïnteresseerd. De inrichting is geweldig. Een kast vol bordspelletjes. De fietsen zijn super, hele mooie stalling in de kelder.

Uitstekend, we komen zeker nog een keertje terug volgend jaar :-)

Toplocatie, vriendelijk personeel ook. Je kunt je fiets gelijk daar huren dus geen gezoek naar een verhuurder, en zodoende ook 'savond er nog op uit, wat niet kan anders omdat bij de meeste de fiets om 6 uur ingeleverd moet worden weer. In vergelijking met Texel vorig jaar heb je hier vanuit veel meer om te zien en te doen, van bos, duinen, langs de dam, haven bezichtigen en naar het strand, je bent van het een zo bij het ander wat ons enorm aansprak. Ik zou iedereen aanraden hier eens een tijdje door te brengen, het is een locatie waar ik niks negatiefs over kan zeggen, een dikke 10 van mij :-)

• Suite met Uitzicht op de Tuin

Afzuiging maakt lawaai, thermostaatkraan geeft verkeerde temp aan, slecht beeld op tv, raam kan niet open in slaapgedeelte.

Goed bed, luxe badkamer, ruim zitgedeelte, 2 kanten terras en een apart toilet. Lekker eten.

Leuk schoon en vriendelijk hotel echt een aanrader!!

Geen negatieve ervaring

Alles was schoon goed ontbijt en vriendelijk personeel👍 Smorgens in de ontbijtzaal merkte we pas hoe druk het was terwijl je dat verder op de dag/avond niet in het hotel merkte. Er heerst een heerlijke rustige sfeer. Kregen een upgrade naar de bruidssuite😍

helemaal ontstrets dit eiland is een oase van rust de natuur de mensen en de zee eten drinken

ik had graag een koelkastje op de kamer gehad je kon mooi buiten zitten op je eigen terras ,zou leuk zijn als je dan iets uit de koeling kon halen .

normaal ontbijt

De koffie bij het ontbijt kon beter (zoals in de meeste hotels)

Onze kamer was redelijk eenvoudig maar gezellig ingericht. Balkonnetje, tafeltje twee stoeltjes. Het diner niet ultiem culinair, maar zeker smakelijk, de bediening reuze aardig. Ontbijt prima.

Gastvrij hotel midden op Terschelling.

Dat je voor 13 uur moest reserveren voor het restaurant. Jammer dat ik niet op zondag om 12 of 13 uur kon uitchecken.

Fijn vriendelijkogend hotel midden op het eiland. Grote kamer met balkon. Zeer vriendelijk ontvangst met koffie.

Ontspannen verblijf in een prettige en sfeervolle omgeving.

nvt

De vriendelijkheid en hartelijkheid van het personeel. Ondanks de grootte van het hotel blijft het knus en gezellig. Ook de verschillende zitjes in de tuin zijn prettig. De kamer was groot en comfortabel.

Absolute aanrader voor een ieder om vanuit het hotel (Lies, Terschelling) dingen te ondernemen.

De fietsenkelder bleek behoorlijk stijl en glad te zijn, s'avonds bleek de verlichting ook nog eens defect te zijn. Volgende keer beter.

Wij hadden een overnachting geboekt met ontbijt. Heerlijk overnacht (stil/geen overlast), goede bedden, prima sanitair en mogelijkheid om buiten aan een tafeltje te zitten. Daarnaast hebben we besloten gebruik te maken van het diner; dit bleek een uitstekende keuze te zijn zowel prijs/kwaliteit als de sfeer en het zich lekker te goed kunnen doen aan een lopend buffet.

Geweldig en voor herhaling vatbaar!
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Ventilator op de slaap kamer maakte te veel lawaai! En een Senseo ontbrak in de suite terwijl waterkoker wel aanwezig was.

Geweldige tuinsuite met groot balkon, twee slaapkamers en heerlijke zit kamer. Ook goed gedacht aan de kinderen (xbox) Wij hadden update van de gewone tuinkamer naar tuin suite. Personeel super vriendelijk, horeca/ ontvangst ruimte heel gezellig met vele zithoekjes, ook rondom open haard. Ontbijt was iedere dag met andere smaken qua brood, streek product etc! En zeer uitgebreid. Wat wij heerlijk vonden was de keus tussen warme zacht en hard gekookte eitjes. Al met al een super locatie om te verblijven. We zullen ook zeker snel weer boeken!

Ontbijt perfect!

Meerdere keren bij het Hotel geweest. Echter, deze keer waren de badkamer accessoires (toiletpapier en opmaken bedden) minder.

Ontbijt perfect!!! ontvangst personeel.

Lekker ontspannen.

Ontbijt was erg standaard en nogal gericht op brood en weinig variatie of richting gezond. De luie stoelen in de kamer waren erg hoog en daardoor niet comfortabel. Ik verwacht wel een koelkast op kamer e/o koffiezetter. Deed onder voor de gemiddelde van de valk. In de ochtend geluiden van een dalend ruimteschip:-(, waarschijnlijk en hopelijk erg plaatselijk, vermoedelijk de wasserij.

Goed bereikbaar, goede ontvangst, aangenaam hotel, mix van oud en nieuwe stijlen.

Super fijn hotel waar je je meteen thuis voelt.

Het hotel zit niet op loopafstand naar het centrum, in het dorpje Lies, maar daar is geen centrum met terrasjes, e.d.

Heerlijk ontbijt, mooi ruime ruimte om te eten, maar ook om ' s avonds door te brengen.

Terschelling is fantastisch, het hotel shoon en netjes maar wel saai.

Uitgestorven dorp. Het diner in het hotel kan echt niet meer. 3 gangen uit grootmoeders tijd. Accomodatie is netjes en schoon maar erg degelijk. Oudere mensen zullen het wel fantastisch vinden maar wij vonden het ouderwets

Vriendelijk en gastvrij personeel.

Mooie sfeervolle kamers, vriendelijk personeel

Ik vond het jammer dat er geen vers fruit en croissantjes/cake (of andere zoete broodjes) bij het ontbijtbuffet aanwezig was. Verder heerlijk ontbijt. WiFi in de kamer niet bereikbaar. Om 8 uur werd er al begonnen met stofzuigen ergens rondom onze kamer.

Mooie sfeervolle kamers, vriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar!

Gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie plek als uitvalsbasis voor het hele eiland en mooie plek om weer 'thuis' te komen. Prima accommodatie.

Prima verblijf met goed ontbijt

Afzuiging badkamer was storend en niet uit te zetten. Vroege uitchecktijd en was in overleg ook niet aan te passen

Prima ruime en nette kamers. Goed en uitgebreid ontbijt

super !!

de spiegel in badkamer hangt erg hoog voor mensen van 1.60m

comfortabele ruime kamers van alle gemakken voorzien supergastvrije ontvangst door Bram heerlijk bubbelbad en stoomcabine in nette ruime badkamer

Voor herhaling vatbaar!

Een koelkastje op de kamer was leuk geweest, maar geen must.

Het ontbijt was fantastisch, het onthaal hartelijk, het hotel gezellig, het avondmaal prima dankzij het tapas-buffet...

Altijd heerlijk op Terschelling; verder prima verblijf
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Temperatuur in de kamer was niet te regelen,was veel te warm in de kamer om te slapen. We hadden 2 gasten bij het ontbijt, kostte 27 euro, dat is wel erg veel voor een niet extreem goed ontbijt. Ontbijt was wel prima, maar die prijs kwaliteit was niet juist

Prachtige tuinsuite met heerlijk bed.

Het personeel was erg vriendelijk, wij verbleven in een...
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Het personeel was erg vriendelijk, wij verbleven in een suite met tuinuitzicht. Dit was een grote kamer, goede bedden. Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker. Fietsen kun je gelijk bij de accommodatie huren, eventueel zelfs een e-bike. Echt een hartstikke leuke vakantie gehad!

Knus, romantisch en goed verzorgd hotel

De geringe waterdruk van de douche

De gezellige inrichting van alle ruimtes. Hartelijk personeel. Goede huurfietsen. Centrale ligging op het eiland. Ook nog eens de bushalte voor de deur.

Nog nooit zo vriendelijk in een hotel ontvangen,en we werden...

Geen koffie en thee facilliteiten op de kamer. Er werd al vroeg begonnen met de schoonmaak,voor 8 uur.

Nog nooit zo vriendelijk in een hotel ontvangen,en we werden helemaal naar onze kamer gebracht. Prima ontbijt met verse jus

Gastvrij

Gastvrij onthaal in een mooie accommodatie. Ruime kamer met een mooie inrichting. Tevens praktisch dat er fietsen verhuurd werden door de accommodatie.

Geweldig!

Eigenlijk helemaal niets! Maar als er dan toch iets gemeld moet worden, dan de broodjes op maandag bij het ontbijt. Die waren klein en duidelijk zelf afgebakken.

Ontzettend gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijk rustige ligging, ruime kamer en gezellige bar!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Voortreffelijke minivakantie.

Relaxte sfeer. Goede organisatie. Bushalte voor de deur. Fietsverhuur bij het hotel. Goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. Kortom: hier willen we nog wel eens naar toe.

Gevolg alleen geslapen en ontbeten, rest dus buiten het hotel. Gemiste kans Walvisvaarder
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

* Bij aankomst om 17.00 uur geen diner meer mogelijk * Alleen dagelijks vast menu (geen keuzemenu) * Geen a la carte mogelijk * Ontbijt rommelig en druk * Zelf de ontbijtboel afruimen en wegbrengen (Ikea systeem) * Geen bediening op het terras * Op het terras zelf binnen drankjes halen en leeg terugbrengen * In de lobby vol met wachtende en vertrekkende mensen

Kamer

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Rust;

Niet tegen, maar vooraf lazen we in de meeste beoordelingen, dat het ontbijt fantastisch was (is). Het was (is) een "gewoon" ontbijt., zoals dat in vergelijkbare hotels (***) wordt geserveerd.

Rust; onze kamer was(is) in het achterste gedeelte gelegen en dat betekende(betekent) stilte, dus prima nachtrust.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ontbijt: prima;

Geen mogelijkheid om op de kamer zelf een kopje thee/koffie te maken Balkon vuil, wel prettige stoelen

Ontbijt: prima; veel keuze Kamer: licht en ruim, twee lekkere luie stoelen, eigen balkon met zitje Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Volgende keer weer

Bij aankomst op de fiets om 12:30 waren we doornat geregend, de incheck was pas om 13:00. Men had alle begrip voor onze situatie en gingen gelijk kijken voor een vrije kamer. Ook konden onze kleren gedroogd worden in de facilitaire ruimte. Complimenten voor de service!!!

De ligging!

Kamer was gedateerd. Geen föhn aanwezig.Badkamerraam kapot. Licht doorlatend gordijnen. Eetzaal massaal en donker. Sauna erg prijzig.

De ligging! Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

We hebben genoten van de natuur op het eiland.

De prijzen van de boot, de transferbus, de horeca-prijzen in het hotel en op het eiland.

De uiterst vriendelijke ontvangst en gemoedelijke sfeer in het hotel.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Heerlijk verblijf.

Douche in bad.

Goed ontbijt, mooie ruime kamer (oude gedeelte). Heerlijk stil gelegen met een klein balkon. Fietsen konden gratis in de kelder en men kon hier de fietsen gratis opladen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ontbijt, kamer, lunch, kelder garage voor de fietsen met...

Ontbijt, kamer, lunch, kelder garage voor de fietsen met veel oplaad stations voor de electrische fietsen, locatie, gezellige bar,zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. mooie buiten terrassen.

Zeer gastvrij, uitgebreid ontbijt en schoon.

De wifi is overal goed, maar openbaar toegankelijk. Dat is qua security niet verstandig.

Zeer gastvrij, uitgebreid ontbijt en schoon. Het vriendelijke personeel helpt goed als nodig.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

ik geef een 10 het was super en niet te duur.

Het menu was alleen dagmenu anders niet.

Het weer was super het personeel heel vriendelijk en behulpzaam kamer was goed ontbijt was goed. Alleen jammer dat je niet van de kaart kon eten en alleen het dagmenu dat is niet veel keuze maar de rest super.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

De ontspannen sfeer en de vriendelijkheid van het personeel...

Geen op- of aanmerkingen.

De ontspannen sfeer en de vriendelijkheid van het personeel gaven ons het echte vakantiegevoel. De kamer was ruim en schoon en de ligging van het hotel is prima, waardoor we heerlijk van de rust hebben kunnen genieten. Wij hebben het prima naar ons zin gehad !!

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Dat we een 3persoonskamer kregen voor 2 personen.

De verlichting in de badkamer. de verlichting in de slaapkamer had ook iets meer gekund.

Dat we een 3persoonskamer kregen voor 2 personen. Het ontbijtbuffet was erg goed. Bij het diner zat een saladebuffet. Dit was erg goed en gevarieerd. Wat ook heerlijk was was de openhaard. Terug komen en dan heerlijk bij de haard met een drankje. Bediening was erg goed.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Even op adem komen en proosten rond het haardvuur.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Enige, maar dan ook echt enige wat is tegengevallen is de drukte bij het ontbijt. De ontbijtzaal is redelijk groot en gehorig met familie's en kinderen.

Na aankomst bleek dat we een gratis upgrade kregen naar een uitgebreide suite. Personeel was mega vriendelijk, bekwaam en behulpzaam (tips omgeving). Mooie, ruime kamer, zeer gezellige openbare ruimte met bar en haardvuur!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima hotel....een aanrader !

Het enige wat ontzettend onhandig is, zijn de trappen in de gang naar de kamers. Ik was er nog maar net, toen ik door de gang liep stootte ik, omdat ik even niet oplette, heel hard mijn hoofd. Ik was helemaal draaierig daarvan. Ik heb er nog steeds een beetje last van.

Alles was prima in orde. Het eten was voortreffelijk, vooral de saladebar. Personeel heel vriendelijk. De bar heel gezellig !

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ga a.u.b. niet allemaal naar het eiland toe: de relatieve rust is weldadig en dat moet zo blijven.

Van het eiland: Jammer dat er flink geïnvesteerd wordt in het (dure) transport van auto's vanaf het vaste land naar het eiland. In plaats van de straks benodigde (ook dure) verbreding van autowegen liever een fijnmazig, veelzijdig en milieuvriendelijk netwerk van eilandgebonden vervoersvoorzieningen.

Prettig ogend gebouw; ruim opgezet (niet alle gangen). Het personeel was bijzonder klantgericht en vriendelijk. De maaltijden waren goed georganiseerd, gevarieerd en lekker. We voelden ons er thuis en hebben regelmatig 's avonds bij de open haard gezeten. We hebben - ondanks de relatief lage temperatuur - met plezier op het eiland gewandeld en gefietst en genoten van de omgeving.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

• Suite met Uitzicht op de Tuin

Restaurant oogt als een kantine. Het gebruik van dienblad bij het ontbijt is efficient maar versterkt de kantine gedachte. Ontbijt is verder prima maar ook wat sober.

De tuinkamer was mooi ruim van opzet, gezellig ingericht. Waterkoker, koelkastje aanwezig. Prima bedden. Gezellige bar en vriendelijk personeel. Fietsen op locatie beschikbaar met stalling in kelder, goed georganiseerd. Lies is een mooie rustige plek op het eiland. In de buurt (fietsafstand) zijn ook tal van andere leuke restaurants.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

7.5
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Het (avond) eten was vrij simpel en niet super goedkoop. Het personeel was soms wat kort-af of te praktisch ingesteld, maar verder wel vriendelijk.

Ruime kamer, er was goed nagedacht over het interieur en was vrij nieuw. Centraal gelegen, dicht bij supermarkt, stille omgeving.