Beoordelingen over Hotel & Restaurant Weidumerhout 3-sterren

Dekemawei 9, 9024 BE Weidum, Nederland

#1 van de 1 hotels in Weidum

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Voor 1 nacht goed te doen.
    • Standaard Luxekamer

De afwerking van de kamer viel ons een beetje tegen, het leek alsof het nog niet af was. Het bed was wat wankel. De wifi was te zwak om goed te kunnen inloggen. We hebben in het restaurant gedineerd, de kwaliteit was prima, maar de hoeveelheid was te weinig. Een gezonde eter moet zeker 3 a 4 gerechten bestellen om een gevuld gevoel te hebben, en dan ben zo'n 35 / 45 euro p.p kwijt. Voor ons gevoel een beetje uit verhouding.

Leuke sfeer in een oude boerderij.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeker een aanrader !
    • Exclusive Kamer Buiten

Heel slechte wifi verbinding in de buitenkamers

De buitenkamer was fantastisch - we werden met golfkarretje naar de bestemming gebracht. ideaal om te ontstressen midden in de natuur met prachtig uitzicht !! De mogelijkheid om 's avonds ter plaatse de maaltijd te nuttigen was een pluspunt - mooi concept ! Lekker ontbijt met lokale producten.

De buitenkamers hebben een geweldig uitzicht en voldoende...
    • Exclusive Kamer Buiten

Entourage van het restaurant, is nogal gedateerd. Kan ook smaak zijn.

De buitenkamers hebben een geweldig uitzicht en voldoende privacy. Erg leuk concept waardoor je het buitengevoel kan ervaren. Zeker met de deur open (wij hadden mooi weer) hoor en ruik je het boerenland. Heerlijk! Prima kwaliteit 5 gangen diner in het restaurant.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Voor herhaling vatbaar ondanks trapje en afstapjes
    • Standaard Luxekamer

Ontbijt en diner waren uitmuntend ! Onze kamer was erg rustig en zeer comfortabel. De kleine trap (in ons geval) om de kamer te bereiken en de vele op- en afstapjes in het hotel zelf zijn minder handig als je niet goed ter been bent. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en voorkomend. Het personeel prettig bescheiden en uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Fijne ligging, vriendelijk en deskundig personeel, kamers/ontbijt zeer ok.
    • Standaard Luxekamer

Toegang tot hotel niet verzorgd. Nogal veel onkruid tot aan de deur. Veel stof in de gebruiksruimtes. O.a. ramen niet gepoetst.

Ontbijt: eenvoudig maar alles zeer vers. Restaurant: zeer lekker gegeten.

zeer goed voor culinaire lekkerbekken maar logement in het hotel zelf kan beter
    • Standaard Luxekamer

beperkte wijnkaart kamers IN hotel zijn dringend aan een opknapbeurt toe

uitgebreid ontbijtbuffet maar wel elke dag hetzelfde fantastische fijne en moderne keuken/avondeten

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Was een makkelijke uitval basis om Leeuwarden te bezoeken.
    • Exclusive Kamer Buiten

Ontbijt en benadering Vh personeel.... Daarnaast waren de bedden voor ons veel te hard.

De hotelkamer was fijn. Een apart blokje in een weiland waardoor we het gevoel hadden alsof we echt buiten waren.

Het viel tegen.
    • Standaard Luxekamer

Het was niet mogelijk om buiten op het terras te dineren en de restaurantruimte binnen vond ik niet sfeervol om alleen te gaan eten. Daardoor, in tegenstelling tot wens en voornemen, geen gebruik gemaakt van het diner. De hotelkamer rook nog wat naar stallucht. Het reservoir van het toilet maakte een langdurig geluid na het doortrekken. Bij melding hiervan bij de uitcheck werd gezegd dat er naar gekeken zou worden. Een verontschuldiging was wel op zijn plaats geweest. De bedden staan op wieltjes op een tegelvloer en schuiven snel weg.

Het ontvangst was erg vriendelijk. Het was fijn om een eigen terrasje aan de kamer te hebben.

prettige sfeer op elk terrein
    • Standaard Luxekamer

De wifi verbinding kwam moeizaam tot stand en de aparte manier van ontbijt opdienen (voor ons) was van te voren niet aangekondigd: het lijkt een ontbijtbuffet, maar na informatie van medegasten bleek dat we eerst moeten zitten en dan krijgen we brood, koffie etc. op tafel. Het ontbijt was overigens prima!

Het diner

Prima hotel, aardige bediening!
    • Standaard Luxekamer

De gebouwen, die bij hotel horen mogen wel wat onderhoud, de fietsschuur was vies!

Heerlijk ontbijt met persoonlijke bediening, in een mooie natuurlijke omgeving!

Heeft alle potentie om wat moois te zijn maar moet nog wel wat gebeuren.
    • Exclusive Kamer Buiten

Heel veel muggen in de kamer en buiten, geen horren dus raam kon niet open. Vieze onderbroek van vorige gasten tussen de bank. Eigenaar deed daar heel nonchalant over.

Mooi landschap, fijn huisje

Zorgvuldig s en attent. Ze houden van hun vak.
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Erg vriendelijke gastheer en gastvrouw. Of ze je al jaren kende. Heel attent en zorgvuldig. De keuken was top. Erg genoten van de verfijning van de smaak van het eten.

Heerlijk tot rust komen!

Veel muggen

De prachtige plek, in de outside inn kamers. Iedereen heeft vrij zicht over de weilanden of het water, zonder dat je bij elkaar naar binnen kijkt. Ook zijn de kamers erg ruim en is de badkamer erg comfortabel.

Super locatie en uitzicht (outside inn), heerlijk gegeten in...
    • Exclusive Kamer Buiten

De muren konden een likje verf gebruiken, je zag nog precies waar de muggen door de vorige gasten waren plat geslagen.

Super locatie en uitzicht (outside inn), heerlijk gegeten in het restaurant en vriendelijk personeel.

Heerlijk genieten op fietsafstand van Leeuwarden.
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Muggenbestrijding aangewezen in buitenkamers.

Lekker ontbijt, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, super goed restaurant (op reservatie), ideale fietsafstand van Leeuwarden, bereikbaar per boot, kayakbelevenis is ferm!

prima, maar ik vond de beschrijving op booking.com te positief en te fantastisch
    • Standaard Luxekamer

In de kamer bloedvlekken op de muur van de muggen (dit was een voorteken). 's nachts ook wakker geworden van de muggen.

Vriendelijk personeel, mooie plek, vlak bij Leeuwarden. Ik was op het verkeerde been gezet door de plaatjes van de luxe kamers buiten. Ik bleek een kamer in de oude boerderij geboekt te hebben.

Goed verblijf, goed eten, vriendelijk personeel kan je gerust doen
    • Standaard Luxekamer

Geen airco, er waren veel vliegen ondanks de horren in de kamer zou fijn zijn als daar iets voor kwam. De boerderij, restaurant en de luxe standaard kamer zagen er verzorgd uit. Jammer was wel dat het terras buiten en zitje bij kamer ongezellig en niet verzorgd uit zag. Daar ging geen gezelligheid van uit en nodigde niet uit om daar te gaan zitten onkruid kapotte bloembak Geen leuke entree en dat is jammer doen zich hierdoor zelf tekort. Want binnen ziet het er toppie uit.

Het ontbijt was prima van alles genoeg en meer als je dat wilde, De kamer was goed, Het diner was verrassend veel leuke lekkere gerechtjes. En het was schoon. Genoeg parkeer ruimte. Vriendelijk personeel. Advies voor eventuele tochtjes en evenementen werd leuk gegeven. Rustige omgeving maar toch dichtbij de stad. Mooie omgeving voor fietstochtjes en tripjes.

Geweldig, we komen heel graag terug! Zijn benieuwd naar t restaurant
    • Exclusive Kamer Buiten

Ervaring van slapen ‘op het grasland’ was heerlijk. Geweldig uitzicht en ‘s ochtends wakker worden met dauw op t gras. Heerlijk ontbijt en zowel bij aankomst als vertrek werd goed voor onze bagage gezorgd

4,5
    Recensies vonden wij over de top
    • Standaard Luxekamer

Kamerindeling viel tegen. Evenals de bedden. Water in douche liep door tot onder de wastafel. Kamer was niet echt schoon. Dode vliegen in de hal lagen er na 2 dagen nog.

Locatie was goed. Personeel was vriendelijk.

Zeer mooie locatie

Geen negatieve ervaring

Zeer mooie locatie Erg vriendelijke ontvangst Enorm genoten van zowel ontbijt als diner Kamer was prima Heerlijk fietsen gehuurd Kortom echt een aanrader!!!

Prettig! Echte aanrader
    • Standaard Luxekamer

De hor van onze kamer sloot niet goed waardoor we muggen binnen kregen. Om deze reden konden we de deur helaas niet open houden ‘s avonds en bleef de warmte erg binnen hangen. Met een betere (gemaakte) hor zou dit makkelijk verholpen zijn

Aardig personeel, mooie accommodatie (outside inn), goed ontbijt. Het was heerlijk rustig rondom de accomodatie en vlakbij het centrum van Leeuwarden.

Hele fijne plaats om te overnachten en dan lekker leeuwafen in te gaan.
    • Standaard Luxekamer

Alles goed hoor maar er word altijd gezegd dat een douchegordijntje ranzig is maar als alle water uit de douche bijna de slaapkamer en richting wc stroomt prefereer ik toch een (schoon) douchegordijntje😉

Een hotel in een oude boerderij, erg mooi en gezellig.

Heerlijk verblijf in een mooie omgeving en lekker eten.
    • Exclusive Kamer Buiten

Eigenlijk viel niets tegen, wel vroegen we ons af of de kamers in het weiland bij 30 graden ook comfortabel zijn. Het was nu (20 graden) al best warm. Met de deur open geslapen dan was het lekker.

De persoonlijke benadering, mooie omgeving, bijzonder kamer.

Mooie landelijke verblijf

Kamers aan de voorzijde hoofdgebouw krijgen wel wat lawaai van doorgaande weg. Tussen kamers 12 en 13 geluid van draaiende unit (airco of iets soortgelijks)

Prettig ontvangst door gastheer. Hele goede comfortabele bedden. Op een rustig locatie gelegen, met veel natuur omheen. Het ontbijt was ruim voldoende. In en check-out verliep soepel.

Geweldig, helemaal goed
    • Exclusive Kamer Buiten

Alles was boven verwachting. Een TOP locatie met een TOP chef in de keuken. Een bedrijf die echt begrijpt wat gastvrijheid is. Ontbijt was prima en diner ook geweldig. Lekker makkelijk als je een weekend Leeuwarden wilt doen.

De vrije ligging van de tuinkamer in het groen en het...
    • Exclusive Kamer Buiten

Tip: neem oordoppen mee voor het luidruchtige kikkerconcert snachts.

De vrije ligging van de tuinkamer in het groen en het uitzicht. Het uitstekende ontbijt.

Schitterende rustige locatie in mooi gerenoveerde Friese...

Muffe geur in de kamer op de gelijksvloer. Mijn collega's hadden wel betere kamers.

Schitterende rustige locatie in mooi gerenoveerde Friese stal . Super restaurant met leuke originele gerechten.

heerlijk verblijf op fietsafstand van Leeuwarden, midden in de natuur en met een goed restaurant
    • Exclusive Kamer Buiten

beetje vreemd dat er geen deur voor de toilet zit. zou ik wel op prijs gesteld hebben

Mooi concept. Een kamer in een weiland met prachtig uitzicht. Een haas in zijn leger op oogafstand. Goed bed, heerlijk ontbijt. heel goed restaurant.

schitterend
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

ontbijt tijdens week mag wat vroeger starten (suggestie: 8 uur ipv. 8.30 uur)

alles viel mee behalve het weer! stijlvolle accommodatie met oog voor kunst en design, in een prachtige setting. uiterst vriendelijke ontvangst en personeel. mooie en ruime kamer. lunch is een absolute aanrader

Prima plek om te relaxen
    • Exclusive Kamer Buiten

Badjassen op de kamer of te huur voor sauna.

Gastvrije ontvangst, gastheer kon ook veel over omgeving vertellen. Prima keuken. Bijzondere kamers midden in weiland. Sauna privé af te huren.

Leuk om eens te beleven
    • Exclusive Kamer Buiten

We hadden kamer met ontbijt gevraagd en toen we na een lange rit op de locatie aankwamen vermeldde ik mijn naam. Alvorens ik de tijd had om de voucher te nemen, Bracht een vriendelijke dame ons naar de kamer met een flesje bubbels. Toen we een paar uur later, naar de receptie gingen, zei de dame ‘Oh, jullie hadden geen arrangement, ja hoe lossen we dat op? Een arrangement is met een fles bubbels en avondeten en is voor 2 personen € 250 i.p.v. € 145 kamer ent ontbijt. De fles bubbels was inmiddels op en dus bleef geen andere optie dan voor het arrangement te gaan. Gelukkig was het avondeten, 4 gangen, heerlijk en dat maakte alles goed. Wel heb ik geflirt met de gedachte of dit een tactiek was?

De inrichting van de kamer was leuk en proper. Het avondeten in het restaurant was voortreffelijk.

Een trouvaille om te delen !
    • Exclusive Kamer Buiten

Een schitterende kok die zo professioneel werkt dat je je in een Michelinster-restaurant waant. Zalige rust op het domein. Een plek om te koesteren en terug te keren !

De superior kamer was zeer ruim en gezellig ingericht.
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Het ontbijt was ok maar verse seizoensgebonden producten zoals aangekondigd, konden we niet ontdekken.. vers fruitsap ware fijn geweest.

De superior kamer was zeer ruim en gezellig ingericht. Personeel was zeer vriendelijk.

Een paar dagen heerlijk ertussenuit Friesland kunnen verkennen. Goed verzorgd.
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Ontvangst had iets vriendelijker, hartelijker gemogen.

Het ontbijt was goed verzorgd, na communicatie via e-mail hebben ze speciaal enkele veganistische opties geregeld voor het ontbijt. Ook was het geen probleem om zelf meegenomen items te gebruiken (en gekoeld te bewaren), deze werden elke ochtend netjes neergezet! Locatie top, landelijk/rustig maar vlakbij Leeuwarden.

• Standaard Luxekamer

Kamer donker, douche matig doordat bij gebrek aan deur of gordijn het een waterballet wordt. Verder ontbrak er een goede spiegel met verlichting voor de make-up voor mijn vrouw.

enorm genoten van de kamerbeleving die je één laat zijn met de rust van de natuur.
    • Exclusive Kamer Buiten

er mocht voor de prijs die je betaald wel meer afwisseling zitten in het ontbijt als je een paar dagen blijft(eens een roereitje,spiegelei ,spek,ander fruit...)

de kamers outdoors zijn een echte beleving!goeie privacy,prachtig wijds uitzicht vanuit je bed!Het restaurant heeft aparte formule met enkel kleine grechten maar is overheerlijk! zeer warm onthaald en zeker geen hotelgevoel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht vanuit de buitenkamer,...
    • Exclusive Kamer Buiten

Kamer had schoner gekund, we kwamen op verschillende plekken haren tegen. Eigenaar heeft er op verzoek nog een keer gezogen, maar gaf aan zelf geen haren gezien te hebben.

Heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht vanuit de buitenkamer, lekkere bedden. Diner in bijbehorend restaurant ook erg goed.

Erg fijn, relaxed verblijf.
    • Exclusive Kamer Buiten

Het was vooral door de stevige oostenwind een beetje frisjes op de kamer. Maar dit waren dan ook extreme omstandigheden.

Geweldig hotel! Het is heel bijzonder om 'op het weiland' in een hotelkamer te slapen. We werden erg gastvrij ontvangen en kregen goede tips voor ons bezoek aan Leeuwarden. In het restaurant serveren ze mooie én lekkere gerechten. Wij willen zeker nog eens terug!

Laat je hier verwennen, fijne kamer met luxe ontbijt en je kunt er heerlijk dineren!
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Net onder Leeuwarden op het platteland een heerlijke plek voor even weg. Mooi kamer, superschoon, luxe ontbijt! Vriendelijke mensen. Buitenkamers voor de liefhebber zijn bijzonder. Wij zaten in "gewone kamer" met bad, zachte lakens. Hier heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Erg vriendelijk personeel.
    • Exclusive Kamer Buiten

Erg vriendelijk personeel. Buitenkamers erg mooi gelegen met het uitzicht. Inrichting van de kamer was prima, niet super bijzonder. Relatief dichtbij Leeuwarden ook. Ontbijt was top.

Ons verblijf was super warm ondanks de - 8 buiten.

Helemaal niets!!

Het ontbijt was heerlijk net als het diner. De kamer was schoon evenals de badkamer en het toilet. En de ontvangst was super vriendelijk. Hele aardige eigenaars.

Unieke geweldige, rustgevende ervaring!
    • Exclusive Kamer Buiten

Behoorlijke stoflaag onder het bed.

De unieke manier van overnachten. Heerlijk in de vrije natuur, zo op het boere land. Gordijn open en genieten van de zonsopgang en natuur die wakker word. super rustgevend

Uniek in Nederland; outdoor lodges met schitterend uitzicht
    • Exclusive Kamer Buiten

Het restaurant was minder onze smaak. Een grote hoge en donkere ruimte met relatief veel tafels waardoor het weinig intiem aanvoelt, iets wat je juist wel op je kamer ervaart. We zagen veel andere stellen van plaats wisselen, waarschijnlijk ook zoekende. Je zou denken dat eten in je eigen 'lodge' alles oplost, maar dat bleek niet mogelijk. De kaart is ambitieus, maar sprak me minder aan. Ik heb liever een paar hele goede gerechten, dan een vrij grote kaart waarbij ik de gangen als wisselend heb ervaren. En wat is nu het karakter van de keuken? De ene keer is het gerecht lokaal, dan meer Frans, maar ook Oosters getinte bereidingen. Heb zelf een voorkeur voor meer lokaal en meer in één lijn.

De outdoor-kamers zijn werkelijk uniek qua beleving. Heerlijk rustig, schitterend uitzicht. Aan alles merk je dat het met veel liefde bedacht en gemaakt is. Het bed is van topkwaliteit waardoor je er als een vorst ligt. Prijs/kwaliteit helemaal in orde.

Gastvrij onthaal en heerlijk eten.
    • Standaard Luxekamer

Geen opmerkelijke zaken die beter kunnen.

Kleinschalig met aandacht voor de gasten. Prima ontbijt. Vooral het restaurant is perfect met een ruime keuze uit een kaart met allemaal tussengerechten. Ook de vegetariër wordt goed bedacht. Je hoeft niet van te voren te zeggen hoeveel gangen, maar aan het eind werd afgerekend op basis van het aantal gangen. De bediening vriendelijk en behulpzaam!

Bijzondere ervaring in de buitenkamer
    • Exclusive Kamer Buiten

Ventilatie in de kamer was minimaal. Maar dit was niet echt een probleem. Verder was het helemaal perfect!

Het uitzicht was geweldig, de sauna was privé te reserveren (heerlijk), je hebt in de kamer heel veel privacy, unieke ervaring

Alles was gewoon perfect en de ontvangst was heerlijk.
    • Exclusive Kamer Buiten

Niets. Alles was perfect!

Alles was gewoon perfect en de ontvangst was heerlijk. Gastvrouw sprak ook mondje Frans waardoor mn partner zich ook direct thuis voelde!

geweldige plaats vriedelijke eigenaar schone super accomodatie, dramatische restaurant.
    • Exclusive Kamer Buiten

de prijs kwaliteitsverhouding van het diner was ver benedenmaats we hebben 2 maal geprobeerd 2 keer voor de veiligheid kaasfondu echt heel slecht en we betaalde 47 euro voor 2 personen, bakje fondu uit een zakje en wat bruin brood.

de omgeving en het landschap het ontbijt en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Heerlijk ontbijt!
    • Exclusive Kamer Buiten

Schoonmaak kon beter, sanitair was wel prima schoon. Maar er had wel iets beter gestoft en gezogen mogen worden. Bed was vrij hard en niet goed opgemaakt.

Heerlijk ontbijt! Leuke kamers met mooi uitzicht in het weiland, veel privacy!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Bij booking.
    • Standaard Luxekamer

Bij booking.com stond niet dat er betaald moest worden voor de sauna. Voor 3 kwartier hebben we 15 euro af moeten rekenen. De prijs is van te voren niet doorgegeven.

Goed hotel voor een paar overnachtingen
    • Standaard Luxekamer

De kamer (7) mag wel eens gestoft worden (spinrag) Geen douchegordijn/deur Weinig licht boven de wastafel Wifi inlogprocedure niet prettig en moet steeds herhaald worden ivm slaapmodus tablet/telefoon

Rustige omgeving Prima bedden Goed verzorgd ontbijt en persoonlijke benadering

Ontspannend
    • Exclusive Kamer Buiten

Elke ochtend was het ontbijt exact hetzelfde. Een beetje variatie voor mensen met een langer verblijf zou fijn zijn.

Het unieke kader van het buitenverblijf

Een fantastisch en zéér rustig verblijf met prachtig uitzicht, en zeer goede keuken.
    • Exclusive Kamer Buiten

Het ontbijt is ruim voldoende, maar had er meer van verwacht als je dan de kwaliteiten ziet van het avondeten. Voor de poetsploeg, stof ligt ook onder het bed!!!

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. We logeerden in een prachtige buitenkamer. Zeer rustig gelegen, goed bed, knusse badkamer. Het keuze menu van de chef, echt een topper.

Gewedig idee de buitenkamers, mooi uitzicht.
    • Exclusive Kamer Buiten

Er zat geen douchetoilet in de kamer, dit stond wel in de advertentie, erg jammer. Daarnaast zou er wat verlichting en of een verhard pad mogen komen naar de kamers. Verder niets te klagen :)

Gewedig idee de buitenkamers, mooi uitzicht. Ontbijt was goed geregeld en erg lekker.

• Exclusive Kamer Buiten

In de nieuwe kubussen zit geen deur naar het badkamer/toilet gedeelte, dit hoort bij het design. Toch even apart, haha!

De kamer was van alle gemakken voorzien met prachtig uitzicht. Ontbijt was goed en ook 's avonds hebben we lekker in de boerderij gegeten. Zondagochtend windstil in de ochtendzon een kano tocht van ongeveer een uur gemaakt, heerlijk!

Redelijk, maar let op wat je boekt
    • Standaard Luxekamer

Op booking.com dachten wij een kamer 'in het weiland' te hebben geboekt (een apart gebouw). Echter kregen we bij het hotel te horen dat dit niet het geval was. Naar onze mening was dit niet duidelijke aangegeven op booking.com. Tevens dachten we dat de Sauna gratis was, echter bleek bij het afrekenen dat dit niet het geval was (15 euro/uur), terwijl dit nergens vermeld stond of werd gezegd.

het landelijke karakter van het hotel. Tevens was de sfeer en rust in het hotel te prijzen.

We hebben een heerlijk ontspannen kleine vakantie gehad.
    • Standaard Luxekamer

Er is ons niets tegengevallen, integendeel!

Het ontbijt was prima. Opvallend vriendelijk personeel! De kok heeft zelfs kans gezien een defect aan mijn rollator te repareren!!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prima verblijf. Leuke locatie.
    • Standaard Luxekamer

wifiverbinding is zeer traag. Als zakenreiziger dus niet praktisch als je 's avonds nog wil werken en afhankelijk bent van een goede verbinding. Op de TV waren de commerciële zenders niet goed te ontvangen. Continu vielen deze zenders weg.

mooie ruime kamer. lekkere bedden. prima badkamer.

• Standaard Luxekamer

Niets. Je moet wel weten dat er niets in de directe omgeving van het hotel is.

Prachtige ligging. Zeer vriendelijke ontvangst. Mooi uitzicht en lekker ontbijtje.

Schitterende locatie in een van de...
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Schitterende locatie in een van de 'Room-with-a-view'-kamers!!! Uitstekende uitvalsbasis om in de voetsporen van de grote Friese dichter en bard Tsjêbbe Hettinga te lopen!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

gewoonweg prachtig
    • Exclusive Kamer Buiten

de buitenkamers misschien iets te prijzig voor die periode van het jaar . Verder niets op aan te merken

het is moeillijk iets vooruit te schuiven want alles viel enorm goed mee als ik dan toch iets moet aanduiden , dan is het de zeer toffe gastheer en uitstekende keuken . verder een mooie uitvalsbasis voor fietstochten , goed ontbijt , goeie bedden (in de buitenkamers) , en vooral zeer rustig

Friese gastvrijheid op z'n best!
    • Standaard Luxekamer

Er is ook gratis Wifi, maar de verbinding is erg traag waardoor websites als Youtube worden geblokkeerd. Het parkeerterrein is modderig bij slecht weer en het is zoeken naar een plekje als het restaurant vol zit.

Warme ontvangst, prettige ongedwongen sfeer. Kamer is ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Voor slechts €15 kun je een privé sauna boeken, aanrader! De kwaliteit van het eten is erg hoog en is zeker een extra reden om hier te verblijven. Het hotel ligt midden in de weilanden, waardoor je mooie vergezichten hebt vanaf je hotelkamer.

Heerlijk tot rust komen in het glazen huisje middenin het weiland.
    • Exclusive Kamer Buiten

Niets valt tegen in WeidumerHout omdat het zo'n puur, zo'n echt en gemeend concept is.

Het warm onthaal. De hartelijkheid van elk personeelslid. Het vrije gevoel dat we ervaren bij het inslapen en ontwaken in "the room with a view".

Geweldig wat een rust.
    • Exclusive Kamer Buiten

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en een goede keuken. De accommodatie bevind zich in een mooie omgeving met prachtige vergezichten over de landerijen. Daarnaast is het een goede uitvalbasis (door de centrale ligging) om de provincie Friesland te ontdekken.

Romantisch!
    • Exclusive Kamer Buiten

Een hele romantische plek om te overnachten in één van de cabins. Deze zijn nieuw gebouwd en zeer luxe. Het uitzicht is prachtig. Prima bedden en kussens. Lekker ontbijt met fries suikerbrood, een gekookt eitje en enkele soorten beleg.

Super geweest. Heerlijk rustig onder genot van een fries biertje
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Hotel eigenaar en personeel keurig en altijd de tijd om iets te vertellen over de omgeving. Dus er viel voor ons niks tegen

Goede fiets omgeving en heerlijk rustig. Op de fiets 20 minuten in Leeuwarden.

Gezellig hotel voor natuurliefhebbers.
    • Standaard Luxekamer

De trappen naar de eerste verdieping zijn nogal stijl met smalle treden. Nadeel van een landelijke omgeving is de grote hoeveelheid vliegen. Horren voor de ramen zijn geen overbodige luxe.

Het personeel was bijzonder vriendelijk. Het hotel is prachtig gelegen midden tussen de weilanden en de omgeving is dan ook uiterst rustig. Het is een paradijs voor wandelaars en fietsers, maar ook voor culturele uitstapjes zit je hier goed.

Unieke kamer op een unieke locatie
    • Exclusive Kamer Buiten

Alleen geen wifi; waarschijnlijk omdat wij het huisje hadden dat het verst van de boerderij af lag. Maar in de boerderij prima ontvangst.

Wij hadden voor 4 nachten een vrijstaande kamer in het weiland. Geweldige rustige kamer met een mooi uitzicht over het landschap. We hebben 3 dagen gefietst door Friesland (1 dag op Ameland) Fijn om dan steeds terug te komen op deze fijne locatie. Fijn en goed ontbijt.

Een zeer goed verzorgd hotel met een goede keuken waar uitsluitend verse producten worden gebruikt.
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Enig verbeterpuntje is dat we een vloertrekker in de badkamers mistten, waardoor het water voor de inloopdouche bleef staan en voor natte voeten zorgde als je naar de wastafel wilde.

Gezellig en vriendelijk personeel. Bij binnenkomst krijg je meteen een korte rondleiding en wordt je naar je kamer begeleidt. De kamers (2 stuks) waren royaal met goede bedden en leuk ingericht met fleurige design stoelen. De plissé op de dakramen maakten de kamer goed donker. De keuken is zeer goed. Er wordt weinig zout gebruikt, waardoor je de producten zelf goed proeft. De kruiden geven de extra smaak. Bij de boeking aangegeven dat 1 persoon glutenvrij eet. Zowel bij het diner en het ontbijt wist het personeel dit meteen, zonder het te hoeven melden. Alles was perfect geregeld. Zelfs een mandje glutenvrij brood en rijstwafels stond al klaar bij het ontbijt.

Heerlijk tot rust komen met prachtig uitzicht
    • Exclusive Kamer Buiten

Een grotere prullenbak was wel handig geweest in de kamer voor de rest geen aanmerkingen

Prachtig uitzicht, goede service, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

Hier kom ik liever niet meer terug
    • Extra Luxe Kamer met Douche en Bad

Donkere kamer, amper daglicht. Geen uitzicht . Sombere verlichting in kamer, badkamer en hal. Ontbijt saai, 3 dagen hetzelfde. Veel potjes, geen vers fruitsap - nooit iets vers. Sombere ontbijtruimte zonder uitzicht. Teleurstellend

Rustige kamer, goed bed, Gezellig ingericht

Genoten van het verblijf
    • Standaard Luxekamer

Mooie schone kamers. Heerlijk gegeten in het restaurant, uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Hotel en restaurant liggen dichtbij Leeuwarden en Sneek. Mooie verzorgde fietsroutes in de omgeving.

Het buiten leven
    • Exclusive Kamer Buiten

Een van de vrijstaande hotelkamers buiten gahad. Erg leuk! S nachts met de deur open geslapen om de geluiden te horen. Er zitten uilen in de boomgaard. Het ontbijt en dinner waren prima.

Sfeervolle verbouwde boerderij in een prachtige natuurlijke weidse omgeving.
    • Standaard Luxekamer

Wifi deed het niet. Duurde heel lang eer we warm water hadden, zonde, waterverspilling

Prachtige accomodatie (oude boerderij) mooie schone kamer. Restaurant aanwezig op locatie. Vriendelijk personeel.

Top lokatie! Bijzonder en luxe overnachten.
    • Standaard Luxekamer

Eigenlijk niets. We hadden alleen wat last van muggen, ondanks de mooie horren. Waarschijnlijk hadden voor onze komst, de deuren te lang open gestaan. Want er kwamen geen nieuwe muggen meer bij tijdens ons verblijf.

Warm welkom en bijzondere kamers in het veld waar je echt het gevoel krijgt alleen te zijn midden in de natuur.

Aanrader
    • Standaard Luxekamer

geen min punten. Een ijskastje op de kamer en koffie/thee zou interessant zijn, zeker na de grote fietstochten die je in de omgeving kan maken.

locatie en interieur

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel & Restaurant Weidumerhout