Beoordelingen over WestCord Art Hotel Amsterdam 3 stars 3-sterren

Spaarndammerdijk 302, Amsterdam Westerpark, 1013 ZX Amsterdam, Nederland

#108 van de 449 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke inrichting met muurtekeningen. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt in een gezellige ruimte. Rustige kamer.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Luchtventilatie uit, douche aan de korte kant (kwam nu tegen het glas aan), al opgegeven dat ik een rustige kamer wilde en king bed en vroegen ze bij receptie weer. De plastic zakjes met wattenstaafjes in de badkamer waren al open.

Locatie, bus voor de deur

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Kamer was zeer ruim en proper, badkamer met grote...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was zeer ruim en proper, badkamer met grote inloopdouche was een pluspunt. Ontbijt was lekker en voldoende keuze. Gezellige grote bar om 's avonds nog iets te drinken. Bushalte aan het hotel.

Nette kamer , goede verbinding naar centrum stad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden op zaterdagavond iemand achter de receptie die ons een sleutelkaart van een kamer gaf die al bezet bleek te zijn ! We hebben die arme man in de kamer de stuipen op t lijf gejaagd ! Heel vervelend!

Nette kamer , goede verbinding naar centrum stad

Prima en wil er in de zomer ook een keertje terug ... ivm zwembad .

Zie verslag ontbijt …..

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid - koffieapparaat was alleen leeg en duurde heel lang voordat hij bij gevuld werd en bij het inschenken van de koffie sta je ook een behoorlijke tijd te wachten .. vervolgens wordt je na 11 uur _ terwijl we niets meer van het buffet gebruikten en zaten te praten , vriendelijk verzocht de ruimte te verlaten … ik denk dan - haal alles weg qua voedsel ed en laat de gasten met rust . Wel erg vriendelijk behandeld op alle fronten .

Kamers waren netjes.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hulp en vriendelijkheid van het personeel was beneden alle peil. Als je om een gunst vroeg bij het ontbijt was dit niet naar hun zin! De roomservice die we ‘s avonds bestelden diende zélf opgehaald te worden! En toen we terugkwamen van onze daguitstap stond onze kamerdeur gewoon open terwijl de poetsvrouw allang weg was!

Kamers waren netjes.

Het was fijn.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was veel lawaai in de gang van zowel gasten als personeel.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, vriendelijk personeel en bushalte vlak bij de deur van het hotel.

We komen nog wel eens terug!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De prijs van het ontbijt: 20 EUR. Maar daarom hebben we het niet genomen, dus kunnen we over de kwaliteit niets zeggen...

Het geheel is heel net. De parking is een pluspunt (maar heeft een prijs...). De gezinskamer was ruim genoeg. Zwembad was prima! Gezellige bar! Heel vriendelijk personeel.

Prima voor een citytrip met kinderen.

Koelkast niet heel schoon en niet heel koel. Restaurant: wat op de kaart staat komt niet overeen met wat wordt opgediend ("versgeperst" vruchtensap uit een fles?). Zwemweide vol plastic afval.

Supervriendelijke bediening in het restaurant en aan de receptie. Je wordt verwacht: er liggen bvb. voldoende handdoeken klaar, ook voor het extra kind op de kamer. Mooie omgeving met vlotte verbindingen naar bezienswaardigheden in het stadscentrum en daarbuiten.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

TOP
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

24,50€ per nacht aan parkeergelegenheid is wel veel.

Mooi hotel waar je je meteen thuis voelt. Zeer propere kamers, super lekker ontbijt. Ik ga veel op hotel voor mijn werk, maar dit is toch wel één van de beteren.

Vreselijk hotel, ik verblijf hier NOOIT meer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik werd neergezet in een ‘Rokers’ kamer, dit werd niet van tevoren gecommuniceerd (ik rook zelf niet). De kamer stonk vreselijk en het was echt onaangenaam om in de kamer te zijn / slapen. De receptie gaf aan dat er geen andere kamer beschikbaar was en dat ze derhalve ‘niets voor me konden doen’. Het personeel was niet service gericht of beleefd. Ik heb voor 1 nacht €277 betaald en dat is echt absurd veel geld voor een kamer die enorm stinkt. Ik vind het echt schofterig. Verder kwam er een hotel medewerker onaangekondigd mijn kamer binnen en was de Roomservice een culinaire teleurstelling. En de minibar was leeg.

Het ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goede ervaring
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was iets te veel lawaai op de gang. Deuren sluiten automatisch waardoor ze met een redelijke luide bonk sluiten. Ideaal zou zijn om daar een stuk schuim tussen te plaatsen om de luide bonk te verzachten.

De hulp die we ontvangen hebben van de receptie was excellent. Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen. Het personeel aan het ontbijt was ook heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was uitstekend.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel!

Temperatuur was aan de hoge kant in de kamer. En de airco (om het koeler te maken) werkte niet echt naar behoren... We hebben wel een andere kamer gekregen waar de temperatuur al een pak lager was.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel!

Uitstekende lokatie nabij centrum, met fijn personeel en een uitstekend ontbijt!

Kamer was erg warm. Was geen ventilatierooster in het raam ook kon er geen raam open. Airco werkte niet. Daardoor met 3 personen op 1 kamer te warm.

Heerlijk ontbijt. Kamer prima iets krap vanwege bijzetbed.

Lekker ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lekker ontbijt. Met vriendelijke en opgewekt personeel. Hele leuke setting in het hotel met alle kunstwerken. De kamer was heel stil, ook als was er een drukke weg nabijgelegen. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

een aanrader, wij hebben genoten. Dicht bij het centrum, dichtbij rondweg
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

een beetje doolhof in het gedeelte waar wij zaten

goede kamers, bad kamer, bedden, goede faciliteiten. het restaurant en cafe-gedeelte perfect! Vooral de bediening. Receptie ook erg behulpzaam en goed advies voor openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 1 november 2017

aangenaam en comfortabel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de parking voor de auto was volzet, we konden ons wel nog buiten parkeren op het eigendom van het hotel, dit was echter niet beveiligd.

twee verschillende boekingen gedaan en gevraagd aan het hotel om de kamer van de kinderen zo dicht mogelijk bij de onze te zetten. Hotel heeft hiermee rekening gehouden en ons twee kamers naast elkaar gegeven. Ontbijt is uitgebreid en lekker.

De enorme gastvrijheid.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De enorme gastvrijheid. Tijdens de heenreis gebeld of we de auto alvast mochten parkeren. Dit was geen enkel probleem. Bij aankomst gaf de dame achter de receptie aan dat ze na ons telefoontje direct er voor gezorgd had dat de kamer ook beschikbaar was! Top service dus!!!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Mooi hotel, schone comfortabele kamers maar veel te veel 'omgevingsherrie'
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Wij sliepen aan de straatkant op de eerste verdieping en hebben geen oog dichtgedaan door zeer luidruchtige mensen die op ieder moment van de nacht onder ons raam hele discussies / gesprekken gingen voeren. We lagen ook achter de deur die toegang gaf tot alle kamers in dat specifieke gedeelte waar je alleen met je hotelpas in kon en die deur klapte iedere keer erg hard dicht waardoor we, als we al sliepen, daar ook weer van wakker werden. Zelfs mijn oordoppen waren daar niet tegen bestand. Daarnaast waren we met 2 auto's gekomen maar bleek er nog net 1 plekje over te zijn in de parkeergarage en uiteindelijk heeft een personeelslid zijn auto moeten verplaatsen zodat we allebei onze auto's kwijt konden. Ik had een dag van te voren iemand van het hotel gesproken en gevraagd of wij op de dag van het uitchecken onze auto's wat langer in de parkeergarage konden laten staan ivm een groot event dat we hadden in Amsterdam. Dat zou geen enkel probleem zijn. Vervolgens bleek het hotel volledig volgeboekt en moesten we onze auto's alsnog in een parkeergarage verderop parkeren. Nog los van het ongemak betekende dit ook dubbele parkeerkosten aangezien de hotelmedewerker in eerste instantie ook nog de kosten voor 2 parkeerplaatsen in rekening wilde brengen! Maar gelukkig heeft hij daar vanaf gezien en hoefden we geen parkeerkosten voor het hotel te betalen. Dat was wel heel coulant en kon ik zeer waarderen, zeker na een nacht met maar 2 uur slaap...

Wij hadden een kamer voor 4 personen en die hadden ze opgesplitst in 2 kamers waardoor je nog een aparte slaapkamer had voor 2 personen. Erg leuk gedaan! De bedden zijn comfortabel en de badkamer heeft een heerlijke douche. Het was er schoon en ze doen hun naam eer aan (Art hotel) door de manier waarop ze de kamers hebben aangekleed en kleurencombinatie etc.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De kamer had een raar onaangenaam geurtje

De kamer had een raar onaangenaam geurtje Ontbijt matig, eieren waren waterig, er was geen poedersuiker voor de pannekoeken, het personeel wist niet veel...enz enz enz

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan onthaal
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar viel zeer fel tegen: de art-burger was en kipburger waren absoluut niet lekker en sommige personeelsleden waar heel onvriendelijk en kortaf.

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan onthaal propere kamers lekker ontbijt

Top hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

De parkeer garage heeft een ontzettend steile inrit dus met onze lage auto raakten wij de grond met de onderkant, niet prettig!

Heel schoon en vriendelijk personeel.

Heetlijk ontbijt en de wagen mocht gratis blijven staan in...

Dat de parking in het hotel betalend was en wij dit op voorhand niet wisten.

Heetlijk ontbijt en de wagen mocht gratis blijven staan in de ondergrondse parking na het uitchecken.

Aanrader!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De parkeerplaatsen in de garage waren erg krap, maar wel super dat men bij het hotel parkeren kon.

Het ontbijt was heerlijk. De kids hebben na het bezoeken van Nemo lekker kunnen zwemmen. Wij konden ze vanaf het terras van het hotel onder het genot van een drankje goed in de gaten houden. Prima locatie. Was een beetje ver lopen naar het centrum maar toch te doen.

Wij waren met vier vriendinnen en waren allen heel tevreden over deze boeking!

Niets viel ons tegen.

Verzorgd en heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel in de ontbijtruimte! Goed te bereiken met de bus (dankzij tips op site van het hotel).

Oké
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed liep schuin, we rolden steeds naar het midden. Plukken haar van vorige gasten op de vloer. Personeel klopte aan maar wachtte antwoord niet af , terwijl wij ons aan het omkleden waren, om bloem te verversen en minibar te checken

Parkeergarage, mooie ruime kamer. We konden al vroeg inchecken

Prima verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel spreekt je nagenoeg direct in het Engels aan, al zoekend naar woorden en ietwat overbluft bedenk je je dat we toch in Nederland zijn?!

Kamer was prima. Zwembad was welkom met het warme weer. De 24 uurskaart voor bus en tram een prachtige gelegenheid om veel van Amsterdam te zien.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Modern design hotel met vriendelijk personeel en
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen alles was uitstekend !

Goede service, vriendelijk personeel en iets buiten centrum maar auto kan gratis geparkeerd worden en laten staan ondanks uitchecken laatste dag. Mooie moderne designkamers en heerlijk geslapen. Bus halte op 500 m met ov 24 uurskaart perfect geregeld in Amsterdam

Prachtig Herman Brood hotel, overal zie je zijn schilderijen.

De Dekbedden zijn te smal !! Prijs kwaliteit verhouding is wat aan de hoge kant, zeker omdat het ontbijt, wat overigens erg goed was, niet in de kamer prijs is inbegrepen. Incl. ontbijt zou prijs kwaliteit verhouding beter in balans brengen.

De kamers waren zeer ruim en de bedden zeer goed, ook de badkamer is prachtig met een ruime stortdouche. De dekbedden zijn aan de krappe kant. In verhouding vind ik het een vrij duur hotel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

alles ok

zeer vriendelijk personeel, we kregen een upgrade naar het 4* gedeelte. mooie kamer en badkamer. gemakkelijk parkeren onder het hotel. bij het ontbijt was alles aanwezig. wifi van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Kamer zoals verwacht en zeer vriendelijke medewerkers,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rookvrije kamer was zwaar gerookt en lucht moeilijk weg te krijgen; parkeerkosten hoog

Kamer zoals verwacht en zeer vriendelijke medewerkers, netjes, schoon

goede ligging / goede prijs - kwal. verhouding / prima fietsen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

info omtrent tijdelijke slechte bereikbaarheid niet werkende tv / hierin weinig behulpzaam personeel

ruime kamer, goed ontbijt, genoten van fietsverhuur

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Zeer comfortabel schoon en goede service
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Op de informatie stond incl. Bad. We miste dat niet, maar informatie zou wel correct moeten zijn.

Ontbijt was super. Familiekamer zeer mooi. Modern en mooi ingericht en heel schoon.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed hotel, personeel niet goed geïnformeerd of opgeleid?

lawaai, stoelen die zich heel de avond al schuivend verplaatsen boven ons hoofd. Op de website staat vermeld: vertrek van de kamer op zondag tot 15 uur. Mijn kamergenoten werden verplicht om 12 uur de kamer te verlaten! Heel onaangenaam!

bereikbaarheid, omgeving, restaurant en ontbijt

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Kamers zijn heel praktisch en ruim.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

door de werken voor het hotel werden we zeer vroeg 's morgens wakker. Ook de auto werd onderaan en opzij beschadigd want die scheurde over de veel te hoge bumper die ze hadden aangelegd (en we reden er heel traag over, de bumper is gewoon te hoog en slecht aangelegd). De parkingplaatsen waren veel te smal en superduur.

Kamers zijn heel praktisch en ruim. Personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 3 november 2016

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zijn een aantal spullen verdwenen na het schoonmaken van mijn kamer, vandaar ook ontevreden over het schoonmaak personeel het andere personeel heel vriendelijk.

De kamer was super vooral het bed heerlijk geslapen

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prettig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was oké. Vloerbedekking was smoezelig en leek niet gestofzuigd.. Douchemengkraan was defect en kon niet hersteld worden..alleen "kokend" water. Douchen was dus onmogelijk. Bij uitchecken werd wel direct de parkeerkosten in mindering gebracht ter compensatie.

Prima bedden

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Kort verblijf tijdens Amsterdam Dance Event

Het is een relatief duur hotel voor datgene wat er aangeboden wordt (ruimte, faciliteiten, tijden van in/uit checken). De locatie is ver van Amsterdam Centraal (minimaal 20 minuten met de bus) en de omgeving biedt weinig opties (industriegebied). Parkeren is een drama.

De bedden liggen erg goed en de kamers zijn goed geïsoleerd. Sanitair voldoet en is schoon/goed bijgehouden.

Ok hotel. Niet super. Ontbijt viel tegen voor 20,= pp
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel last van de wind. Ontbijt is te duur en matig

Parkeergarage

Mooie kamer met uitzicht op het zwembad, dit was zeer leuk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein beetje wandelen naar de bushalte

Mooie kamer met uitzicht op het zwembad, dit was zeer leuk! Zeer vriendelijk personeel, top :)

Propere ruime kamer.

Propere ruime kamer. Geen geluidshinder van verkeer op de kamer. Bushalte op 20m van hotel en 10min van centraal station.

Heerlijke comfortabele kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke comfortabele kamer. Alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Enige minpuntje is dat er geen mogelijkheid is om handdoeken...

Enige minpuntje is dat er geen mogelijkheid is om handdoeken uit te hangen bij terugkomst van zwembad

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Hotel in buurt van Westergasfabriek

Pasje bij lift en bij duur naar gang nodig. Voelt niet prettig.

Goed verzorgd en uitgebreid ontbijt

Naar volle tevredenheid

n.v.t.

Comfortabele kamer, goede bereikbaarheid en ligging

• Beoordeeld op: 26 april 2018

zalig hotel in een leuke hartelijke stad

het ontbijt

nvt

ontbijt prima, kamer eveneens

Fijn

De bar bediening

Goede kamers en een goed ontbijt

Fijn hotel op een voor ons prima lokatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt, wat overigens wel heerlijk was.

Het bed sliep heerlijk. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Aangenaam verblijf, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

Kleine kamer voor 3 personen

onverwacht nachtje in hotel

ietwat kille ongezellige kamer.

geweldig maar duur ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima kamer

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Bediening bar.

Nette ontvangst, goede receptioniste. Kamers zijn prima, goede bedden.

Prima hotel, centrum makkelijk te bereiken met openbaar...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel, centrum makkelijk te bereiken met openbaar vervoer of ongeveer 45min te voet

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Geweldig ontbijt, vriendelijk ontvangst, keurig schone en...

Geweldig ontbijt, vriendelijk ontvangst, keurig schone en ruime kamer. uitstekend!

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

Neem een fiets mee. Binnen 10 minuten ben je in het hart van de Jordaan
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bijzonder Vriendelijk personeel aan de receptie. Ook de jongeman achter de bar opende op een bijzonder leuke wijze het contact.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Prima overnachtingsplek
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging tov openbaar vervoer. Prima pvernachtingspl

Perfecte kamer goed ontbijt. Prima prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Alles nieuw en verzorgd

Alles nieuw en verzorgd

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Wij zijn ook prima ingelicht over het openbaar vervoer en de mogelijkheden

Alles was perfect

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prima accommodatie op prettige afstand naar centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Geluid 's nachts! Waarvan is niet duidelijk.

De parkeergarage onder het hotel is in Amsterdam een grote pré.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Kamers top

Hygiëne restaurant

Kamers top

Helemaal niets

Prima kamers en behulpzaam vriendelijk personeel Ook leuk was de Herman Brood Art hangend door het hele hotel

Verrassend aangenaam

Het was een aangenaam verblijf met een zeer lekker en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Kamer

Aanrader, alles wat je nodig hebt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat verder van het centrum.

Nette kamer, mooi hotel

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Een aanrader

Het is een mooi hotel, super schoon, uitgebreid ontbijt en héél vriendelijk personeel.

Heerlijk genieten op een steenworp van het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Héérlijk bed! Mooie badkamer met douche én bad. Flatscreen tv. Nespresso op de kamer.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Zeer ontspannen en privé.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers prima! Balie en bar personeel bijzonder vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Skybar

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Uitstekend hotel

Harde matrassen

Kamers en ontbijt waren prima

Heerlijk ontbijt, nespresso op kamer

Heerlijk ontbijt, nespresso op kamer

Prijs kwaliteit goed.

Het was niet echt schoon.

Echt mooie rustige locatie. Goede parkeergarage. Goed restaurant. Heerlijk aan een park. Goed bereikbaar.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van WestCord Art Hotel Amsterdam 3 stars