Beoordelingen over WestCord Hotel Delft 4-sterren

Olof Palmestraat 2, 2616 LM Delft, Nederland

#19 van de 34 hotels in Delft

Voor herhaling vatbaar !!
    • Comfort Kamer

Fantastisch hotel zeer rustig, fijn jong personeel, alles is afgesteld op een rustig verblijf er werd ook gedacht om zonder problemen naar stad te kunnen met behulp van de shuttle. En ook hier weer top mensen. Super gezellig, net hotel . Aanrader voor als je Delft wil verkennen 👍👍👍👍👍

Ge-Wel-Dig

N.v.t.

Ik zou niet één ding kunnen noemen. Alles bevalt heel goed. Een heerlijk hotel met super vriendelijke mensen die niets teveel is. Elk NSJazz weekend verblijven wij in dit hotel. Dat zegt al genoeg... toch!

Goede uitvalsbasis voor dagje strand of Delft.

Geen min punten.

Goede uitvalsbasis voor dagje strand of Delft. Perfecte ligging langs A13 en in 15 minuten bij het strand. Echt super mooie gezinskamers. Praktisch ingericht, schoon, nieuw en modern. Je kunt je geen betere kamer wensen met 2 kinderen (2 en 5 jaar).

Het was zoals altijd geweldig!

niets...

Al de derde keer dat we hier komen...nog steeds super gezellig en tip top in orde. En voor mijn verjaardag een verassing en liedje aan tafel! Top!

Top locatie, top personeel en top kamer.

Kan niets verzinnen.

De kamers (wel met het nieuwe sanitair) waren formidabel. Schoon, ruim, mooi en van alle gemakken voorzien. Stille airco!! Bedden sliepen heerlijk. Ontvangst was zeer persoonlijk en personeel behulpzaam.

de kamer

Het ontbijt is op zondag om 8u en wij moesten om 8u15 al vertrekken naar een voetbaltornooi voor onze zoon. we krijgen een ontbijtpakket ipv ontbijtbuffet maar betaalden hiervoor wel 15,50 PP. Het ontbijtpakket bevat een boterham met ham; kaas een appel,appelsien en een appelsap. Leek me meer een lunchpakket en behoorlijk weinig voor de betaalde prijs.Dit werd uiteindelijk omgewisseld voor paar pistolets en 4 croissants met 2 potjes choco en 3 potjes pindakaas. Geen drank, geen fruit,... valt ons tegen voor zo'n prijs.

de kamer

Fijn
    • Studio

Diner in het restaurant was wat prijs/kwaliteit betreft erg duur. Konden niet inspringen op wensen: we hadden een menu zonder friet/aard. Konden er geen friet bij krijgen. We hadden hier best iets voor willen bijbetalen...

Heerlijke kamer Goed aan te lopen naar Delft centrum

Tussen Delft en Den Haag lekker makkelijk
    • Comfort Kamer

We waren er te kort om echt uitgebreid te beoordelen. Maar leek prima!

Mooie ruime kamer, prima ontbijt en handig gelegen tussen Delft en Den Haag, recht tegenover Ikea

Kans gemist
    • Comfort Kamer

1-Verschil in prijs op de rekening van Westcord en de afgesproken prijs op de bevestiging van Booking.com maar dat is na aandringen recht gezet. Is wel een groot min punt.dus rekening extra goed controleren 2-er was een cadeautje voor mij achtergelaten bij de receptie met mijn naam ..is spontaan "niet meer te vinden " dus nooit iets achterlaten bij de receptie ! Afijn goed hotel maar zal .zeker door punt 1 en 2 ..niet meer in dit hotel terug komen. Kans gemist. Is er eentje voor de @klantenwegjaagclub.

Het Ikea effect..logisch ..het is van Ikea

lekker.

dat er maar 3 koffiecupjes lagen. had ik geweten dat er een nespresso stond had ik van thuis cupjes kunnen meenemen.

De familiekamer was ruim opgezet, met gescheiden slaapgedeeltes. Volledig ingerichte keuken, meer een appartement. erg leuk!.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Weekendje stad en cultuur proeven in Delft prima locatie op ca 10 minuten fietsen van centrum.
    • Comfort Kamer

Prima ontbijt alleen de witte pistoletjes waren wat hard. Kamer had maar één comfortabele stoel, tv geluid was erg slecht.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, Prima ontbijt, geen geluidsoverlast. Hotel op ca 10 minuten fietsen van Delft centrum.

Uitstekende en comfortabele uitvalsbasis voor een bezoek aan Delft en omgeving.
    • Studio

Badkamer aan de kleine kant t.o.v. de rest van de kamer (studio), matrassen vonden wij aan de harde kant, maar dat is een persoonlijke kwestie natuurlijk.

Modern maar ook sfeervol ingericht, prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Zeker de moeite waard

Alles is super netjes, bedden liggen heerlijk, mooie familiekamer met voldoende ruimte, badkamer netjes en prettig dat er een keukentje is met koffie en thee. Ontbijt goed en heerlijk. Wij zouden iedereen dit hotel aanbevelen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Gewoon goed
    • Comfort Kamer

Eigenlijk niets, hebben niet van het ontbijt gebruik gemaakt en verder was alles naar wens

Kamer stonk toen we terug kwamen, gelijk een nieuwe kamer gekregen. Super snel opgelost

Prima en goed vermaakt
    • Comfort Kamer

Er waren geen dingen die ons tegen vielen op de dagen die wij er waren.

Het ontbijt in dit hotel is prima verzorgd. Ook de kamers met de bedden waren goed en netjes. Op loopafstand van het mooie centrum Delft is de ligging van het hotel ook een aanrader.

Heel gezellig met een zeer mooie inkom.

De harde broodjes.

Het ontbijt was echt in orde juist de pistolets waren precies niet heel vers en veel te hard dat was spijtig. De kamer is uitstekend en een zeer nette badkamer met mooie douche.

Familiebezoek
    • Comfort Kamer

Het verbaasde ons dat we een borg van 50,00 moesten betalen, terwijl de kosten voor de kamer al waren betaald. We hebben dit nog nooit meegemaakt bij een hotel, ook niet bij Westcord. Dit zou wel een reden kunnen zijn om in het vervolg voor een ander hotel te kiezen.

Prima overnachting
    • Comfort Kamer

Douchedeur was onpraktisch. Je mist eigenlijk een douchecabine. Was alleen een deur en het water komt door heel de badkamer. Ook bij het toilet....

Alles was prima. Nette Kamers, goede bedden. Ontbijt prima.

Slecht nooit weer
    • Comfort Kamer

2 eenpersoonsbedden waardoor ik er tussenviel, ze kwamen niet met een goede oplossing en personeel is heel onvriendelijk en niet behulpzaam en spraakzaam

Hotel is heel mooi en strak ingericht en rustig

Bezichtiging van Delft
    • Comfort Kamer

Prijs van de comsumpties met name de wijn waren erg prijzig. Tv mag ook wel een paar maatjes groter.

Fijne kamer met mooie badkamer. Dat er parket ligt vind ik een pré.

Overnachting voor bezoek aan Delft.
    • Comfort Kamer

Service bij Diner. Erg lang moeten wachten, terwijl andere gasten later kwamen en eerder hun gangen opgediend kregen. Na opmerking wel excuses maar geen verklaring. Lamsvlees veel te vet. Geen enkele keer gevraagd op het voldeed.

De kamer en algehele opzet.

Overheerlijke koffie!
    • Comfort Kamer

Overheerlijke koffie! Dames achter de bar en receptie enorm vriendelijk en behulpzaam. Alles is op loopafstand( centrum ong 20 min) Bedden liggen heerlijk.

Goed verblijf

Toen we terugkwamen van een feest konden we niet op de parking komen omdat de slagboom niet open werd gedaan. Moesten eerst naar receptie lopen en toen slagboom open , voor 1 auto voor de 2e auto weer slagboom dicht. Weer terug naar receptie , dat was erg vervelend. Het 3e bed was niet opgemaakt terwijl men toch weet dat er 3 personen geboekt hebben, na melding werd het in orde gemaakt.

Prima ontbijt , ruime familiekamer.

Mooi hotel, goede uitstraling.

Kamer was niet schoon (sierkussens en sprei niet schoon, vlek op het laken). Douche onregelmatig van temeperatuur. Klacht in het restauarant is niet opgelost (eten werd koud opgediend) en aan de receptie was er geen belangstelling voor de minpunten van het verblijf.

Mooi hotel, goede uitstraling.

Sauna bij fitness ruimte
    • Comfort Kamer

Veel lawaai door hele hotel van feest in een van zalen. Water op vloeren in kleedkamer/ bij douche./ Sauna, geen goede afwatering. Gratis slippers zou fijn zijn...

Sauna bij fitness ruimte

Een net en erg rustig hotel.
    • Comfort Kamer

De matrassen waren te zacht. Daarnaast maakte de airco lawaai, zefs terwijl deze uit stond.

Een net en erg rustig hotel. Ondanks de ligging naast een snelweg en een IKEA hoor je hier niets van.

heerlijke korte vakantie
    • Comfort Kamer

heerlijk bed, goed ontbijt, 10 minuten fiets afstand centrum, was nuttig ivm het jazz weekend. verder is er voor de verandering ook een goed nagedacht over voorzieningen voor rokers

Prima verblijf gehad, goed bereikbaar in een mooie omgeving
    • Comfort Kamer

we moesten bij het ontbijt ons eigen tafeltje afruimen nadat onze voorgangers waren weggegaan. Dit was even een minpuntje en we moesten op onze kamer even uitzoeken hoe het ging met de verlichting. Daar hadden we geen uitleg over gekregen.

Kamer vonden wij prima. We hebben ook 1 keer gedineerd wat prima was.

Prima studio
    • Studio

Tijdens het Inchecken krijgt het personeel aan de balie telefoon gesprekken die ze vervolgens niet kwijt kunnen aan het back office omdat men daar het gesprek niet wil, hierdoor zadelen ze de balie medewerker op die in een open ruimte het gesprek moet oplossen, niet handig en de gasten staan geërgerd te wachten, geen fout van de medewerker maar van het back office

personeel is uitermate vriendelijk, en bij binnen komst van de studio altijd een bedankje. de studio is van alle gemakken voorzien en heerlijk om je even rustig terug te trekken.

Goed hotel, 1 minpuntje
    • Comfort Kamer

Jammer dat de matrassen flinke kuilen bevatte. Een goede nachtrust is dan onmogelijk.

Rust, ruimte en uitzicht. Je bent zo te voet in t centrum van Delft.

Heel aangenaam verblijf.
    • Comfort Kamer

Ligging van het hotel. Ideaal om delft en den haag met de fiets te ontdekken. Heel propere kamers. Ondanks feit dat dit hotel langs autostrade ligt was er geen geluidsoverlast in de kamer.

Een aanrader voor een korte vakantie
    • Comfort Kamer

We hadden een heerlijke kamer. Wel bij boeking vragen aan terras kant want aan voorkant ligt Ikea. Hier geen last van overigens. Naar het centrum loop je in 10 minuten. Het hotel zelf heeft een goed restaurant met een kleine maar heerlijke kaart. In de hal kun je heerlijk relaxen in de fauteuils met goede tijdschriften. Daar is ook de balie en de bar. Er is parkeer gelegenheid in overvloed en er zijn huurfietsen. Een aanrader voor een korte vakantie.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

We kenden met onze groep een ontspannend en fijn verblijf.
    • Comfort Kamer

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. We hadden ook schitterend weer en konden dus al van 's morgensvroeg genieten van het mooie buitenterras. De lounge was rustgevend en heel gezellig. De kamer was eenvoudig, maar alles was er.

ontbijt en service van medewerkers was top
    • Studio

het verschil tussen de medewerk(st)ers zondag ochtend was opvallend. Terwijl 1 dame heel hard bezig was om alles buiten in orde te brengen, was haar collega aan het klagen dat er 1 kussen niet goed was. Dankzij de goede service van de dame buiten was ons ontbijt nog beter dan verwacht! dank daarvoor. advies aan klagende collega binnen : doe dit niet waar gasten bij zijn.

ontbijt en service van medewerkers was top

Prima ligging.
    • Comfort Kamer

Merkwaardig dat vuile theeglazen niet werden vervangen cq schoongemaakt. Ook was de thee niet aangevuld, de koffie overigens wel. Lastig om de badkamer vloer droog te houden bij het douchen.

Ligging is erg makkelijk, direct aan een afslag van de snelweg, desondanks maar een kwartier lopen naar centrum Delft. Gratis parkeren. Er is een overdekte en 's nachts afgesloten fietsenstalling, ook voor zelf meegebrachte fietsen. In de buurt kan heerlijk gefietst worden in de natuur (de Delftse Hout), maar ook Den Haag is bijvoorbeeld goed te doen per fiets. Het ontbijtbuffet was prima, veel keus en gelegenheid om op het terras te ontbijten. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Zeer aan te raden hotel !!
    • Comfort Kamer

Fantastisch hotel !! ontbijt top !! kamers zeer ruim en netjes !! ligging van het hotel !! personeel heel vriendelijk !! wat moet je meer hebben voor een uitstekende citytrip !!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Modern hotel op goede locatie en heerlijk ontbijt
    • Comfort Kamer

Badkamer inrichting was erg saai, maar wel super schoon

Ruime kamer, heerlijk bed, heerlijk ontbijt, op wandelafstand van centrum Delft, gratis parkeren, dichtbij snelweg

Super goed !
    • Comfort Kamer

Niks ,goede ontvangsten super ontbyt ,mooi wekend ,leuk,gezellig in Delft en prachtige dag in keukenhof !!!

Alles was dik oké mooie moderne kamers ,rustig en super bed en koffie en thee oke

Zeer goede locatie en modern ikea ingericht hotel.
    • Comfort Kamer

Ontbijt was hoewel zeer ruim , eerder slapjes, niet aangevuld en smaakte niet te vers. De warme versie stond met lege potten te pruttelen ca. 9h30 op zondag en niemand in de keuken. De airco op de kamer kon ik niet afzetten. Enkel het raam een beetje openen om de kille droge Airco blazer te omzeilen.

Zeer goede locatie en modern ikea ingericht hotel. Goede huurfietsen. Ruime parkeerplaats voor auto. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige nacht.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Aangenaam verblijf op wandelafstand van centrum Delft
    • Comfort Kamer

Temperatuurregeling in de kamer was niet evident (warm).

Nette kamers, vriendelijk personeel, goede faciliteiten én op wandelafstand van het stadscentrum. Zelf geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar het zag er verzorgd uit. Toplocatie voor Ikea-fans!

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Super. Goed gelegen. Prima prijs - kwaliteit.
    • Comfort Kamer

Heel weinig patatjes bij tonijnsteak of visgerecht. Hebben nog portie frietjes besteld.

De lougeruimte beneden, het vriendelijk en goedlachs personeel, de fitness.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

• Comfort Kamer

Het scherm op de badkamer is wat klein, daardoor onnodig natte delen van de badkamer.

Korte afstand tot de stad Delft en Den Haag. De inrichting van de kamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Mini holiday ; prima
    • Comfort Kamer

Voor het water in het restaurant wordt een te hoge prijs berekend. Op de kamer stroomt het gratis uit de kraan.

Fietsenstalling , koffie op de kamer, sauna, Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Diner dramatisch soep net door de keel stond hoofdgerecht al...
    • Comfort Kamer

Diner dramatisch soep net door de keel stond hoofdgerecht al voor de neus en als je dan opmerking maakt wordt er eigenlijk niets mee gedaan Jammer want eten is wel van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Prima hotel voor een weekend Delft!
    • Comfort Kamer

* De kussens leken dik, maar zakten enorm in. We hebben niet om andere gevraagd, wellicht dat ze wel andere kussens hebben. * De stoelen bij het ontbijt waren niet comfortabel. Doorgezakte zittingen.

* We werden geweldig ontvangen door de receptioniste!! * Het lag op loopafstand van het centrum (ongeveer 20 minuten wandelen). * De kamer was schoon. * Het ontbijt was lekker en had voldoende variatie. * Gratis parkeren. * Fijne inrichting (IKEA)

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Comfortabel hotel met personeel dat altijd met een lach en goede raad voor je klaarstaat.
    • Comfort Kamer

De wand van de douche was niet zo handig in gebruik. Zou beter een vaste scheidingsdeur aan douche zijn.

De kamers zijn comfortabel. Het personeel is super!! Heel vriendelijk en behulpzaam. Niets is te veel. Ideale afstand naar centrum van Delft. Goed bereikbaar met tuk tuk en openbaar vervoer direct aan het hotel. Uitgebreid ontbijt en het eten in restaurant ook lekker. Komen zeker nog eens terug maar dan in de zomer. Kunnen dan van het mooie terras genieten. Hebben nu 's avonds met een lekker drankje genoten bij de gezellige open haard versierd met delfts blauw.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ligging.
    • Comfort Kamer

Felle lamp lantaarnpaal buiten voor het kamerraam (1e verdieping). Geen 2-persoons bedden, de 2 bedden stonden wel naast elkaar maar bleef een enorme spleet tussen. Douchedeur niet praktisch.

Ligging. Goede lounge. Genoeg parkeerruimte. Veel ophanghaakjes op de kamer. Gewoon prima verder.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Ontspannend verblijf
    • Comfort Kamer

Het hele hotel straalde rust en gezelligheid uit. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De kamer was ruim, evenals de badkamer. De gratis en overdekte fietsenstalling was handig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Uitstekend hotel als het binnenklimaat wordt verbeterd.
    • Comfort Kamer

De kamers zijn warm en benauwd, terwijl de aircocapaciteit onder de maat is. Overigens zou de airco niet nodig moeten zijn als het buiten 3 graden is. NB de ramen kunnen wel open maar dan is de herrie van de snelweg niet te harden.

Open binnenruimte was verrassend aardig. De locatie bij de snelweg is geen feest maar wel handig als je zowel dicht bij IKEA als (per leenfiets) de binnenstad wilt zijn. Uitstekend ontbijt, en kwaliteit van de kamer behalve het binnenklimaat.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Super! Alleen die eitjes...
    • Comfort Kamer

Sorry voor de ontbijtchef maar zacht gekookt ei was hard gekookt (en niet alleen het mijne), het spiegelei van partner liet lang op zich wachten en was mislukt (leek op dunne omelet). We hebben tien minuten moeten wachten op aanvulling van het brood. De bananen werden om 10 uur al weggenomen terwijl de ontbijtsessie tot 11 uur was. Ontbijtruimte bleek te klein op zondagochtend en de ruimte oogt kil (Ikea resto). En een zacht gekookt ei leg je dus maar 4.5 minuten in kokend water... Vang de drukke ontbijtspits beter op en dan is het een topper!

De kamer was piekfijn in orde, super netjes. Aangename attenties voor de gasten:Nespresso in de kamer, haarspray en handcrème in de toiletten. Super. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf, we zeggen het zeker aan anderen.
    • Comfort Kamer

Ons bed dat uit 2 delen was, maar ons slaapcomfort was toch goed.

De vriendelijkheid van het personeel. Het lekkere ontbijt, ruime parking, de shuttle . . . Het hotel is in zijn totaliteit zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Heerlijk schone kamers!
    • Comfort Kamer

Bed was enige minpuntje. Beetje een kuil erin. Maar nog te doen.

Heerlijk schone kamers!!! Wij hadden gevraagd om hoog te zitten en ver vd lift en dat werd keurig beantwoord.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

heerlijk geslapen
    • Comfort Kamer

Het ontvangst door de trainee was niet vriendelijk, echter kil en zakelijk.

Het ontbijt was heerlijk, veel diverse producten. Het staande bed in de lounge vonden wij hilarisch.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Leuk hotel.
    • Comfort Kamer

Kamer wat aan de kleine kant gezien prijs. Douche stroomde over.

Leuk hotel. Volledig met Ikea meubelen ingericht, daardoor lichte sfeer. Aardig personeel en goed ontbijt. Op loopafstand van binnenstad.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima dicht bij centrum
    • Comfort Kamer

Niks viel tegen voor ons was het een prima hotel

Kamers waren netjes en ontbijt heerlijk van alles wat lekkere broodjes fruit vleeswaren zoetwaren prima. Rustig zitten in de lounge boekjes te leen lekker ontspannen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

• Studio

Een kamer met balkon lijkt me helemaal geweldig.

De suite was heel mooi. Gezellig ingericht. Het ontbijt was super. En we vonden de escape room heel leuk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Fijn hotel in een mooie omgeving
    • Comfort Kamer

De kwaliteit van het bed vonden we beiden iets minder; we hadden de indruk dat het wat doorgezakt was.

De gemoedelijkheid in het hotel, de rustige sfeer tijdens het (prima verzorgde) ontbijt, de omgeving (Delft heeft een heel gezellig centrum, omgeving van Delft is geweldig om te gaan fietsen), de hygiëne.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Redelijk prettig
    • Comfort Kamer

Verwerking van het ontbijt viel tegen. Wegens te veel gasten werden gasten naar de ontvangst hal gestuurd, waar veel te kort schoot. En dus ook veel en verder gelopen moest worden

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

De vriendelijkheid van het personeel en de netheid van de...
    • Comfort Kamer

Het eten in her restaurant was echt beneden het niveau. Bovendien werkte het personeel in het restaurant niet georganiseerd en daardoor verliep het chaotisch.

De vriendelijkheid van het personeel en de netheid van de kamer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed , maar zorg dat je het juiste personeel op de juiste plaats zet.
    • Comfort Kamer

We hadden een kamer gevraagd met koelkast. Was noodzakelijk daar ik speciale voeding moet. Daar deze niet werkte en ik dit ging melden, werd er eerst door de bediende niet veel gedaan. Dit stoorde me enorm, ze was ook helemaal niet klantvriendelijk. De receptioniste 's avonds vertelde ik nogmaals het probleem en we kregen meteen een andere kamer. Maar helaas mijn eerste dag was dus wel een tegenvaller.

Het ontbijt was prima. Alles was ruim voldoende aanwezig. Proper en correct.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

De caipirinha was lekker en goedkoop.
    • Comfort Kamer

De temperatuur van de sauna,terwijl ze ons wel verzekerd hadden dat hij bleef opstaan.

De caipirinha was lekker en goedkoop. Ruime bar. Shuttle golfautootje naar het centrum.

Kamer was betaald maar niet bekend, slaapbank voor de kids niet opgemaakt.

Stille kamers, goed bed. Centrale ligging hotel.

mooi maar te duur
    • Comfort Kamer

de prijs! gratis P is niet bijzonder ; heb je ook bij Ikea tegenover. hebben geen ontbijt genomen (ook veel te duur)

goed hotel maar erg duur.

Stil goed geïsoleerd uitzicht nette kamer

De prijs 140 euro voor een nacht voor een dergelijke kamer vind ik heel duur

Stil goed geïsoleerd uitzicht nette kamer

Ik heb kunnen ontspannen ! geweldig!

Niet dat Ik weet!

Het is gewoon een fijne hotel, schoon , een beetje luxe , personeel waar je op kan rekenen en je komt tot rust !

Goed, verzorgd, vriendelijk.

Kan niets vertellen

Vriendelijke ontvangst. Goede service. Veel faciliteiten. Ideaal voor privé en zakelijk.

Ontbijt was lekker, de kamer was naar mijn verwachting ideal...
    • Studio

In de kamer was het een beetje warm airco werd niet echt koud.

Ontbijt was lekker, de kamer was naar mijn verwachting ideal voor met kinderen.

5,5
    Slechte erco.

Slechte erco. Erg slappe kussens

kort maar goed.
    • Comfort Kamer

Douchecabine en geluid van de snelweg.

Personeel.

Ruime kamer (suite), rustig gelegen.
    • Studio

Ruime kamer (suite), rustig gelegen.

Prima. Delft is altijd een feest om te bezoeken.
    • Comfort Kamer

Vrienlijkheid, vrolijk personeel. Prima bed en badkamer en ontbijt. Verrassende munttoren

Heerlijk ontbijt Vriendelijk personeel

Genoten van verblijf en vriendelijk personeel.
    • Comfort Kamer

Prijzen in de bar. € 6.00 voor een rose en € 5.00 voor een Affligem Triple. Dan ga je snel naar de kamer.

Prima ontbijtbuffet, mooie kamers

Fijn weekend weg in Delft
    • Comfort Kamer

Helaas te zacht bed voor ons

Zeer vriendelijk personeel

Absolute aanrader
    • Comfort Kamer

De mooie uitgeruste kamers. De kwaliteit van het restaurant. De vriendelijkheid en de gedienstigheid van het personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van WestCord Hotel Delft