Beoordelingen over WestCord Fashion Hotel Amsterdam 4-sterren

Hendrikje Stoffelstraat 1, Slotervaart, 1058 GC Amsterdam, Nederland

#105 van de 450 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Verblijf was verder goed.
    • Grote Tweepersoonskamer

Prijs van ontbijt vond ik erg hoog. Vooral voor een kind dat 1 plakje brood eet en wat cornflakes en een beker melk. Restaurant een uur gewacht op dessert voor mijn dochter dat is wel erg lang. Rare vond ik dat de manager gewoon bier zat te drinken en het niet oploste maar wel soms achter de bar liep.

Verblijf was verder goed. Personeel vooral van inchecken en uitchecken erg aardig en behulpzaam.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Netjes
    • Grote Tweepersoonskamer

De service bij de receptie en de informatie. Bij komende kosten die niet vermeld worden

De kamer was boven mijn verwachtingen. Het bed ligt heerlijk. De ligging is buiten het centrum net te ver lopen dus moesten een taxi staande houden

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Een 4 sterren hotel waardig
    • Grote Tweepersoonskamer

Afstand ov. Goede 10 minuten naar trein/metro Leleylaan en 8 minuten tram/bus. Wanneer het goed weer is, geen probleem maar met regen moet je wel een paraplu mee.

De service voor anti-allergisch beddegoed.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Puur ontspannen
    • Grote Tweepersoonskamer

Het hotel is een echte aanrader. Heel proper, vriendelijk personeel en op wandelafstand van trams die naar het centrum rijden. Wanneer we nog eens naar Amsterdam gaan komen we zeker opnieuw naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Bij de boeking werd er gevraagd of wij met een speciale...
    • Grote Tweepersoonskamer

Bij de boeking werd er gevraagd of wij met een speciale reden kwamen. Ja, wij waren het weekend 24 jaar getrouwd. Bij aankomst was hier uitgebreid aandacht aan gegeven.. allemaal extra dingen zoals rozen, extra versnaperingen, echt super lief. Alles was prima en iedereen was super lief. Ook de wellness was top. Het hotel ligt centraal en alles is met openbaar vervoer goed te bereiken. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

prettig hotel maar owee wat veel geld.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kosten; wat een hoop geld voor een nachtje slapen. Misschien niet in vergelijking met andere hotels in Amsterdam maar geschrokken van de Amsterdamse prijzen. Ik reisde met iemand die slecht ter been is dus we zijn een beetje op een goed hotel aangewezen voor overnachting (ruim, lift etc,). Wat ook tegenviel is de discussie (via de mail) die ik nog moest voeren over de aparte bedden. Ik had een kamer gehuurd met 2 aparte bedden, daarom gereserveerd, maar via de mail kreeg ik te horen dat het nog afwachten zou zijn of die er wel was. Dat gaf stress.

Het hotel was keurig en modern ingericht, de mensen vriendelijk, lekkere bedden, schone en ruime sanitaire voorzieningen, leuke sky bar. Het hotel was ook goed geisoleerd; geen verkeer (naastgelegen A10) of vliegtuig gehoord dus lekker geslapen. Prima ontbijt.

Meest belachelijke ooit , dat je in je eigen hotel word...
    • Grote Tweepersoonskamer

Meest belachelijke ooit , dat je in je eigen hotel word verteld dat je niet de geschikte kleding aan heb , boven in de sky lounge . En dus mag vertrekken . Terwijl je speciaal daarvoor dit hotel uitgekozen heb. Hoe er met je om gegaan word . Alles behalve vriendelijk .

Vriendelijkheid personeel, zeer lekkere en verzorgde...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Redelijk duur ontbijt en parking

Vriendelijkheid personeel, zeer lekkere en verzorgde drankjes in de skybar, groot binnenzwembad, mooie kamer, apart toilet. Zeer blij dat we op vraag vroeger mochten inchecken.

Prettig verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer

Luxe comfortabele kamer, aardig personeel, was geen probleem om de huurfietsen nog te gebruiken na het uitchecken. Na een mooi fiets tochtje door het Vondelpark ben je zo in het centrum.

Heel fijn verblijf dichtbij het centrum
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligt buiten het centrum maar goed bereikbaar met fietsen van het hotel of openbaar vervoer dat vlakbij stopt

Mooie kamers, fijn zwembad, goede service en lekker ontbijt

Tegenvaller!
    • Grote Tweepersoonskamer

Bij aankomst was de ontvangst al een tegenvaller. Ik verblijf erg vaak in dit hotel en de receptionist kwam erg chagrijnig over. Vervolgens op de kamer leek het alsof de kamer in 2 minuten was schoon gemaakt. Geen gevulde minibar, vlekken op het bureau, schimmel in de douche, dubbele zeep maar de rest niet aanwezig. Een erge tegenvaller voor €200 voor 1 nacht!!!

Niet wat het pretendeert te zijn.
    • Grote Tweepersoonskamer

Personeel niet allemaal even servicegericht en capabel, een enkeling zelfs arrogant en betweterig. Geen slecht hotel qua faciliteiten maar enigzins verouderd. Wat pretentieuze spatjes en een misplaatst gevoel van superioriteit bij sommige personeelsleden.

Goede bedden. Aardig barpersoneel.

Snel en luxe manier van ontspanning
    • Grote Tweepersoonskamer

Sauna is tegen betaling, overige wellness is niet inclusief en toch wel prijzig (62€ voor scrub)

Heerlijk ruime kamer met gigantisch bed in het rustigere gedeelte van Amsterdam. Lekker vroeg opgestaan voor een duik in het zwembad om vervolgens in Amsterdam te brunchen.

Personeel was vriendelijk en alles was netjes.
    • Grote Tweepersoonskamer

Groot hotel. Drukte aan de receptie. Badkamer klein en weinig privacy. Lavabo liep niet goed door. Geen overdekte parkeerplaats voor fietsen, ook al verhuurde het hotel zelf fietsen...

Personeel was vriendelijk en alles was netjes. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Verblijf in mooi en makkelijk bereikbaar hotel :een aant accomodaties/services hbbn minder gemaakt
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bad / douche kamer had doorzichtige deur en venster dit vond ik zeer ongemakkelijk als je een kamer deelt met een persoon waarmee je je persoonlijke hygiëne en verzorging niet mee wenst visueel te delen . De eindafrekening niet overzichtelijk , geen duidelijk overzicht met toeristentaks enz ! Factuur vooraf gaf ook niet duidelijk aan wat er te betalen was : ontbijt inclusief of niet ????? Openingsuren zwembad in het weekend niet ruim genoeg ‘ s ochtends ! Koffiemachines lagen op zelfde moment uit : file ! Ober in skyrestaurant te familiair .

Alles was proper en moderne look , Ontbijt zeer verzorgd!

Hotel topper, restaurant minder.
    • Grote Tweepersoonskamer

Meer Personeel in bar en restaurant. Zodat ze je op een aangename manier kunnen bedienen ipv terwijl de ontbijttafel in te dekken.. voor de rest waren ze wel vriendelijk. Het eten in het bargedeelte mag beter. Meer variatie en iets grotere portie..toch voor de prijs.

Mooie en praktische kamers. Bad én douche,mooi afgewerkt en proper. Koffie op de kamer is een topper. Mss wat meer variatie in de minibar,wijn?Spijtig dat we de skyybar zijn vergeten te gaan bezichtigen. Heel behulpzaam aan de receptie.

Super verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer

Bar s' avonds niet lang open,

vriendelijk personeel aan het onthaal, hotel ligt buiten de drukte van de stad, maar toch heel dichtbij, goed bereikbaar met de tram, en met de auto dichtbij de snelweg.

Prima verblijf, welness viel wat tegen
    • Grote Tweepersoonskamer

De wellness was ok. Goede sauna, maar minder groot dan verwacht. Het zwembad viel tegen. Minder warm en minder hygienisch dan gehoopt. Ook weinig olek om even lekker te liggen, maar een stuk of vier ligbedden.

De kamer was erg fijn

Zeer zeeg goed!
    • Executive Tweepersoonskamer

Enkel spijtig bij het kleine ontbijt in de vip lounge dat ze geen sneetje kaas of hal aanwezig was.

Het kleine ontbijt bij de vip lounge was zeer lekker!

Tof hotel in Amsterdam-West.
    • Grote Tweepersoonskamer

Detailkritiek: jammer om een wegwerpwashandje terug te vinden in het schoenpoetsdoosje. Organisatie van restaurant niet optimaal. Dure parking.

Vriendelijk personeel. Handige parkeergarage onder hotel. Tramstation op 10 minuten wandelen. Lekker eten in restaurant. Prima ontbijt. Leuke Sky lounge. Vlot bereikbaar vanaf A10.

We komen terug
    • Grote Tweepersoonskamer

Ruime kamers met klasse. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Aanbod in het restaurant is breed en vers. De formule om je eigen menu samen te stellen met 3, 4, 5 of 3 gerechten is heel redelijk van prijs en van top kwaliteit. Het personeel is uiterst bekwaam, correct en vriendelijk. Hou het stil, het is een Top hotel. Metro en tram op 600 m.

Voor een bezoek aan Amsterdam is dit een super hotel!

Het inrijden van de parkeergarage geeft wel wat verwarring. Dat mag wel iets duidelijker.

Prima hotel met vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Vlakbij de tramhalte. Bij de balie zijn vervoersbewijzen voor de tram te verkrijgen. Super service!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

• Grote Tweepersoonskamer

Niks op aan te merken misschien kan het ontbijd wat uitbundiger zijn

Heel mooie kamers met een heel comfortabel bed. Was hygenisch, personeel was heel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Leuke kamer, slecht personeel!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie mag wat vriendelijker en behulpzamer. Zoals problemen met parkeren en ze laten je aan je lot over. Lopende band werk.

Kamer mooi ingericht en netjes.

Hotel voldeed aan onze wensen
    • Grote Tweepersoonskamer

Het is de tweede keer dat ik in dit hotel verblijft voor een weekendje en kan niets negatiefs benoemen.

Ruime kamers Gescheiden WC and badkamer Locatie Ontbijt was prim Skybar veel faciliteiten om te kunnen ontspannen

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijne&mooie, rustige kamer met prima bedden, goede hoofdkussens.
    • Grote Tweepersoonskamer

De douchekraan is moeilijk in te stellen (is geen thermostaatkraan). Het uitrijden van de parkeergarage (volgens een nieuw systeem) had nog enige kinderziektes. De slagboom reageerde niet (meer) op de creditcard.

Het ontbijt is prima, met ruime keus. Aan de dure kant, maar qua prijs niet afwijkend van andere hotels. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant!

Met 2-personen zou ik dit absoluut aanraden, met 3 personen was de teleurstelling groot

Ik had een 3-persoons kamer geboekt, er stond in de brochure een 2-persoonsbed en een 1-persoonsbed, het 2-persoonsbed was aanwezig, het andere was de zetel waar een laken en een hoofdkussen was opgelegd, op een zetel kan ik overal slapen, wat jammer was want het hotel is geweldig, het personeel is super vriendelijk maar 2 nachten op een zetel slapen is echt niet tof.

Het personeel, het hotel en de ligging zijn fantastisch, net zoals het vorige Westcord hotel ( met de werken van Herma Brood) waar we vorige keer zijn geweest, jammer dat het overschaduwd werd door het ontbreken van het beloofde 1-persoonsbed

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

prachtige kamer, met alle voorzieningen incl strijkplank en...
    • Grote Tweepersoonskamer

prachtige kamer, met alle voorzieningen incl strijkplank en paraplu. Het hotel ligt vlak naast de snelweg en is goed bereikbaar vanuit alle richtingen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Zeer comfortabele bedden.
    • Grote Tweepersoonskamer

Het zwembad was tijdens het verblijf bezet door een school jonge kinderen die zwemles kregen. Geen individuele kleedkamers beschikbaar.

Zeer comfortabele bedden. Ruime kamer. Goeie bar en catering aanwezig in het hotel. Ondergrondse parking is met de lift breikbaar.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

TOP, EEN AANRADER

NIKS!

KAMER WAS GEWELDIG, HEERLIJK BED, HELE FIJNE DOUCHE, LEUK HOTEL OM TE BORRELEN, LUNCHE, AVONDETEN, OF OM NOG TE GENIETEN MET DRANKJE IN DE SKYBAR...SAMENGEVAT HET HOTEL IS EEN AANRADER!!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Tevreden
    • Grote Tweepersoonskamer

In het restaurant wel niet warm, dus niet zo gezellig om er te zitten. In de sky bar nog veel kouder dus deze keer niet geweest.

Ons ontbijt is steeds goed, de kamers zijn ook in orde.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Er is ingebroken in onze auto, ruit ingeslagen.

Er is ingebroken in onze auto, ruit ingeslagen. De politie zei dat deze wijk hiervoor gekend was. We waren graag verwittigd geweest door het hotel dat de buurt onveilig is door inbraken in auto's. Dan hadden we zeker gebruik gemaakt van de parking van het hotel! Na de inbraak heeft het hotel ons wel heel vriendelijk en goed geholpen met alle formaliteiten!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Fijn en ontspannen.
    • Grote Tweepersoonskamer

De minibar vond ik niet kindvriendelijk. Door het touchscherm kon mijn zoon van 1 makkelijk dingen aan drukken er zit namelijk geen bescherming of lock op. Hierdoor heeft hij 3 producten er uit weten te krijgen, dit werd weer afgetrokken van mijn borg. Ik kan natuurlijk op hem letten maar om constant te zeggen niet aan zitten niet doen werkt ook niet als ik bijvoorbeeld even op het toilet ben.

De mensen van de reiniging waren vrijgevig in nieuwe baddoeken !

ideaal hotel voor een korte vakantie . Weg van het centrum maar toch dichtbij .
    • Grote Tweepersoonskamer

zwemlessen in het zwembad voor kleine kinderen. veel lawaai

Prijs kwaliteit goede verhouding . Hotel ligt op de 15 tal minuten van het centrum en is vlot te bereiken via de tramhalte dichtbij het hotel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Gewoon een paar daagjes Amsterdam met gebruik van de eigen fietsen
    • Grote Tweepersoonskamer

Breng je fiets mee of huur een fiets en je fiets in een kwartier via het Vondelpark hartje Amsterdam. De ligging van het hotel aan de A10 zorgt voor een goed bereik van het hotel. Alle faciliteiten zijn zeer goed van dit hotel in het bijzonder de Sky bar.

Het rook overal lekker en het interieur is geweldig
    • Grote Tweepersoonskamer

Meer glutenvrije opties bij het ontbijt zoals bijvoorbeeld croissant of pancake. Er was wel glutenvrij brood. Maar valt in het niet bij de niet glutenvrije opties

Het rook overal lekker en het interieur is geweldig

Gezinsuitje
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kou wanneer je uit de wellness komt. De bedden niet verschoond na 1 nacht. Geen schone theeglazen op de kamer, maar de vieze laten staan.

De kamers met een Nespresso apparaat, het zwembad

Verjaardag van mijn man
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wanneer je van de wellness door de gang naar de kleedkamer loopt is het ijs en ijskoud! Ook de kleedkamers zijn ijskoud! Geen tapijt in de minder valide kamer is beter!

De kamer

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Grote Tweepersoonskamer

Housekeeping maakt enkel de bedden op maar ruimen voor de rest geen rotzooi op zoals lege blikjes, vieze glazen, etc

Mooie kamers en van alle luxe voorzien

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Grote Tweepersoonskamer

Super vriendelijke ontvangst, kreeg cocktailvouchers voor mijn verjaardag, prachtige kamer met alle gemakken voorzien, heerlijk comfortable bed, uitgebreid ontbijt, super grote ondergrondse parkeergarage . Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Als je als hotel besluit kamers te overboeken moet je ook je verlies nemen en gastvrijer zijn.

We hadden een kamer geboekt die overboekt bleek en dus niet beschikbaar. Als alternatief kregen we een kleinere kamer met een stretcher met zogenaamd "korting" maar feitelijk natuurlijk gewoon de prijs van die kamer of misschien wel meer, dat werd ons niet duidelijk. Vonden wij niet netjes. Bovendien was de dame die ons dit vertelde en het alternatief regelde niet professioneel.

Mooie badkamer.

Goed ontbijt, fijne douche
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vooraf het hele bedrag betalen, belachelijk. Geen privacy in de kamer, ramen in de badkamer. Ik reisde met een collega, dan is dit niet wenselijk

Goed ontbijt, fijne douche

Ok hotel, voor die prijs mocht het net iets meer zijn

Vasttapijt overal ... binnen het uur stak mijn astma de kop op. 10€ per pers voor de sauna zou er voor de prijs mogen inzitten. Top ontbijt, helaas geen enkele propere tafel beschikbaar, ondanks het niet super druk was moesten we zelf een tafel afruimen en op zoek naar proper bestek

Vriendelijkheid van het personeel

Westcord Fashion hotel is een heel goede keuze voor een verblijf in Amsterdam. Top hotel met bijzond
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Maaltijd van mijn partner was bijzonder karig de tweede avond. Zeker voor de prijs. De andere maaltijden waren ruim qua portie en super lekker.

Mooie, propere en rustige ruime kamer. Uitstekend ontbijt. Goed restaurant. Leuke bar. Toffe wellnessruimte. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.? Top !

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima hotel ietsje uit centrum Amsterdam

Eigenlijk geen minpunten

Zeer vriendelijk personeel. Mooi verzorgde kamer. Alles zag er schoon en gezellig uit. Zeer mooie bar op bovenste verdieping met ook alweer zeer en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heel modern, stijlvol en netjes.

Iets te ver van het centrum, maar prima te doen met de tram

Heel modern, stijlvol en netjes. Prachtige lounge boven en een ruime ontbijtgelegenheid.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Subliem!
    • Grote Tweepersoonskamer

De koffie, volgens mij was de melk van de cappuccino niet meer helemaal goed. Heb ik niet gemeld aan het personeel vond het niet belangrijk genoeg.

De vriendelijkheid waarmee je word ontvangen.

Super genoten!

Bij het inchecken bevriezing op je visa kaart van aanzienlijk bedrag als waarborg, en wordt niet verrekend bij het definitief betalen, moet men rekening mee houden! Pas véél later rechtzetting hiervan!

Ontbijt super alsook het diner,prijs/kwaliteit! Ook zéér ruime kamer en badkamer. Skybar is ook een meerwaarde. Tram vlak achter de hoek,in 7 min.in het centrum.

Top !
    • Grote Tweepersoonskamer

De afstand naar Amsterdam Centraal was verder dan verwacht, maar als je een tram ticket koopt voor enkele dagen dan sta je op 15 minuten maximum in het centrum.

Heel uitgebreid ontbijt, zeer goede service. De kamer is zeer net en luxevol. Ook de skybar is zeker een bezoek waard!

gezellige ontspannende vakantie
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De onderkant van het bedframe was los en versleten.Het Nespressotoestel werkte niet altijd.Voor deze prijs zou de drank van de minibar inbegrepen mogen zijn.

Het ontbijt was uitgebreid en er werd continue aangevuld.

ontbijt erg goed ,kamers goed.
    • Grote Tweepersoonskamer

Ik heb hier nu 2 keer zakelijk geslapen en ook nu heb ik me weer gestoord aan de privé gesprekken die in de open keuken bij het ontbijtbuffet tussen personeel die het fruit snijdt, en de rest verzorgd voor het ontbijtbuffet. Ze zijn luidruchtig aan het lachen en praten en houden er geen rekening mee dat dit storend is voor gasten die aan een goed ontbijtbuffet deelnemen, en dat we geen belang hebben aan hun prive gesprekken en harde gelach over van alles en nog wat. De rest van het personeel is namelijk wel professioneel en vakkundig bezig ,dus dit valt op.

ontbijt erg goed ,kamers goed.

Aangenaam en praktisch gelegen hotel , modern en proper.
    • Grote Tweepersoonskamer

Heel fijn restaurant maar eten prijzig door Franse chef en wijn per glas is duur. Hotel is nIet geschikt voor ouderen of minder goed te been want eerste tramhalte is op 10min en voor hen te ver.

Goed bed en heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Wellness en fitness met proper zwembad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Praktische tramverbinding en ook te voet richting centrum mooi te doen via Vondelpark.

behoorlijk, maar aan de dure kant;
    • Grote Tweepersoonskamer

De service van het onthaalpersoneel (onvriendelijk, weinig uitleg). Op 21/07 was er een privé event in de skybar (10d verdieping), waardoor wij op de 8ste verdieping wakker gehouden werden door veel te luide muziek (vooral beats) tot na 1 uur 's nachts

Het ontbijt was goed, maar eerder duur (€ 18)

Prima hotel voor weekend weg, maar boek een kamer op een lagere etage
    • Grote Tweepersoonskamer

Vrijdag avond was er party in de roofbar. Wij sliepen op de 8e verdieping en hebben wakker gelegen tot 3 uur van het gebonk van de harde muziek. Zaterdag avond iets minder last, muziek was minder luid en de DJ stopte om 1 uur.

Prima kamer. Goed ontbijt en goede ligging tov openbaar vervoer. Prima zwembad en fitnes ruimte.

Het is het net niet
    • Grote Tweepersoonskamer

De foto's maken het mooier dan dat het in werkelijkheid is! We zaten op de 9 e verdieping en dan heb je last van de skybar, die erg tegen viel! Hiervoor kregen we wel ons parkeergeld terug.

De kamer was prima

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Gezellig verblijf !

Lawaai van skybar ( DJ ) was op 7de verdiep tot in de kamer te horen . 3 de bed was niet zoals verwacht ; was een vouwbed . Geen comfortabel bed zoals bij reservering wel bleek .

Lekker gegeten ; zowel ontbijt als avondmaal !

Bij een verblijf van twee nachten, was er een nacht in het...
    • Grote Tweepersoonskamer

Bij een verblijf van twee nachten, was er een nacht in het weekend enorm veel herrie door slaande deuren van laat terug komende andere hotelgasten. Daar kan het hotel weinig aan doen. De andere nacht was ok. Ontbijt was redelijk, veel keuze maar de kwaliteit niet bijzonder. De koffie is ronduit slecht (uit een automaat). Personeel was super vriendelijk, een dikke pluim voor hun. Kamer was ok. De locatie is naast de snelweg, bij gesloten ramen hoor je daar niets van. Verbinding met de stad is goed, op enkele minuten loopafstand zijn er tram en bushaltes.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Heel goed verblijf gehad
    • Grote Tweepersoonskamer

Het is maar een detail maar de 10 euro opleg als gast voor het gebruik van de wellness vind ik een beetje jammer, de prijzen voor de kamers liggen hoog genoeg om dit als service aan te bieden voor de klanten die hiervan gebruik zouden willen maken.

Vriendelijke ontvangst, mooie kamers en een heerlijk ontbijt.

een hotel dat ik iedereen zou aanraden.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het meest beviel me de attentie die ik kreeg op de kamer ( na dat ik mijn verhaal had gedaan aan de receptie van mijn voorval op de tram met een zakkenroller ) dat vond ik super.

toplocatie om Amsterdam te bezoeken!
    • Grote Tweepersoonskamer

heb ik al verteld in "wat beviel u het meest"

schitterende locatie, ongelooflijk vriendelijk personeel, zowel aan de balie, ontbijt, kortom overal. Het enige wat ik toekomstige hotalgasten zou aanraden is geen kamer te vragen aan de kant van de grote weg (lawaai van verkeer en passanten). Mar dat is dan ook het enige!

Prima business hotel
    • Grote Tweepersoonskamer

Wij kozen voor een standaardkamer en die was voor ons prima, maar de badkamer is te klein. De matras in onze kamer (120) is aan vervanging toe. Het hotel ligt wat ver van het centrum van Amsterdam, maar is met tram 1 & 17 gemakkelijk te bereiken. Reken wel 20 min. tot een half uur bij drukke momenten. Bij een volgend bezoek aan Amsterdam kiezen wij voor een ander hotel omdat wij meer houden van een knus hotel en omdat we het te ver van het centrum vinden.

Vriendelijk onthaal, personeel. Toen we een kwartier op onze kamer waren, kregen we een telefoontje met de vraag of alles OK was, heel attent! Groots opgezet hotel met heel wat faciliteiten. Toilet apart van de badkamer vinden wij ook een pluspunt. Er zijn gratis koffie en theefaciliteiten op de kamer. Wij hebben één maal het ontbijt genomen en dat was ruimschoots voldoende, maar dat mag ook wel voor die prijs.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Uitstekend verblijf in een prachtige kamer op een goede lokatie in Amsterdam!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We blijven € 20,- p.p. voor een "gewoon ontbijtbuffet" echt belachelijk veel vinden.Hebben we ook niet gedaan.Je kunt in de omgeving prima ontbijten voor € 5,-

Geweldige kamer,.goede bedden en kussens.Gunstige ligging en bereikbaarheid.Lekker zwembad en sauna.Kortom we zullen hier zeker nog terugkomen!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Genoten
    • Grote Tweepersoonskamer

De prijs was flink, maar ja dat zijn alle hotels in Amsterdam.

Prima lokatie, goed te bereiken per auto. Fietsen gehuurd een ideaal vervoermiddel door Amsterdam.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

het ontbijt was niet goed.
    • Grote Tweepersoonskamer

het ontbijt was niet goed. Onvoldoende alhoewel we al om negen uur aan de tafel zaten. onvriendelijk personeel (sommigen) Floris Baas was niet vriendelijk. Tafels veegt hij af met de hand????? of zelfs helemaal niet? Wij eten op de papieren onderleggers van de vorige tafelgasten. bestek word op de tafel gelegd en vastgenomen vooraan aan het gedeelte waar wij moeten mee eten??? Bah??? geen sinaasappelsap op tijd aangevuld , geen bruin brood , geen pannekoeken , geen kaas... Om 9uur was dit allemaal al leeg en wordt pas een half uur later aangevuld?? en dat voor een toch redelijk hoge prijs... Aan de balie helpen ze me verder in het engels??? In nederland terwijl ik ook nederlands praat?? er mag ook een fles water op de kamer vind ik gratis aangeboden worden maar alles is er verschrikkelijk duur...3.50 in de frigo van het hotel???

Water Vd douche staat in de hele badkamer
    • Grote Tweepersoonskamer

Water Vd douche staat in de hele badkamer Gelukkig was ik met mijn partner maar als ik met een vriendin of mijn moeder was geweest had ik de glazen deur in de badkamer niet fijn gevonden

Lekker en uitgebreid ontbijt, veel keuze.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine opmerking bij het ontbijt : zacht gekookte eitjes waren prima gekookt, maar koud. Ook de andere 'warme' gerechten (pannenkoekje, spiegeleitje, roerei...) waren koud.

Lekker en uitgebreid ontbijt, veel keuze. Aangename en ruime kamer. Comfortabele badkamer. Vriendelijk personeel, zowel aan de balie, als in het restaurant als in de skybar.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Skylounge
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamer en de onvermijdbare hotte en kapotte airco die ik 2 x heb gevraagd en anagegeven had bijklavht uiteindelijk niet tevreden 0315 vertokke en was pas 23 40.ofsp ingecheckt

Skylounge

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Een echte aanrader!
    • Grote Tweepersoonskamer

Enig minpuntje is dat de ondergrondse parking wat aan de dure kant is. Maar als je wil dat je auto veilig staat, betaal je met plezier ietsje meer!

Heel mooi hotel! Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was dik in orde! Ondergrondse parking was gemakkelijk en is goed beveiligd. De locatie is goed, tram ligt vlakbij en zeer makkelijke verbinding naar het centrum. Nog een klein detail: Ik was jarig tijdens ons verblijf en we kregen vouchers voor een cocktail in de Skyybar. Alsook toen we in de kamer kwamen, stond er een verjaardagskaart met nog een kleine attentie. Heel leuk! Dankjewel Westcord Fashion!!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

komen zeker terug
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de muziek in de skybar mag wel iets minder hard. je kunt elkaar bijna niet verstaan

het ontbijt was heerlijk maar verwacht niet anders voor de prijs ervan

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Absoluut de moeite waard!

Geen opmerkingen.

Kamer zeer netjes en ruim. Ontbijt heerlijk, keuze in overvloed. Personeel heel vriendelijk. Cocktails in de skybar lekker. Zeer goede verbinding naar centrum.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Vriendelijk personeel en goede service.
    • Grote Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel en goede service. Ontbijt gemist, werd zonder te vragen kopje koffie met croissant aangeboden. Bar/horeca met prima kleine kaart de gehele dag verkrijgbaar. Leuke skybar, Kamer prima, sanitair schoon en netjes.

Modern en trendy hotel
    • Grote Tweepersoonskamer

Ik heb het gevoel dat de cocktails in de Sky Lounge vroeger beter waren. Ze waren vroeger al prijzig, maar momenteel vullen ze je glas eerst volledig met ijs zodat er eigenlijk maar weinig drank meer over blijft. Als je dan gemiddeld €12 per cocktail betaald is dat wel aan de hoge kant.

Nette moderne kamers. Groot comfortabel bed met keuze tussen 2 type kussens.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Super service!
    • Grote Tweepersoonskamer

Gratis parkeerservice van Booking.com werkte niet (technisch mankement) Het was een beetje rumoerig op de gang en we hoorden muziek vanuit de bar (wij zaten op 2e etage). Muziek ging gelukkig wel uit na 1 uur. Lokatie dicht bij snelweg

Super service! Vriendelijk personeel Geen probleem toen wij om een andere kamer vroegen vanwege nare geur in de kamer. Direct geregeld. Inrichting hotel en kamers Super hotel!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

voor herhaling vatbaar
    • Grote Tweepersoonskamer

Het TV toestel op de kamer was moeilijk te regelen. TV toestel ging regelmatig uit tijdens het zappen.

Leuke kamers, zeer vriendelijk personeel, goede service, lekker eten, leuk hotel, toffe kamers, toffe skybar leuk restaurant

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Schone mooie hotelkamer met goed bed.
    • Grote Tweepersoonskamer

Redelijk ver van centrum. Er zijn twee sauna's en een stoombad in het hotel aanwezig. Hoewel het in de voorwaarden vermeld stond, vond ik de prijs (10 euro p.p per dag) hiervoor te hoog.

Schone mooie hotelkamer met goed bed. In badkamer zowel douche als bad aanwezig.

Resultaat 1 – 75

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van WestCord Fashion Hotel Amsterdam