Beoordelingen over WestCord WTC Hotel Leeuwarden 4-sterren

heliconweg 52, 8914 AT Leeuwarden, Nederland

#9 van de 22 hotels in Leeuwarden

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Gewoon goed hotel

Bij het ontbijt ging het er rommelig aan toe. Het was erg druk en m.n. bij de koffiezetapparaten stonden soms flinke rijen. De keuze is uitgebreid maar voor wat we kregen is het iets te duur.

De kamer was schoon, rustig en ruim en er waren geen beschadigingen. Niets mis mee maar ook niet heel bijzonder. Het bed was wel erg goed. Het restaurant is ook goed bevallen.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Schoon, ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Comfort Kamer

Zakelijke accommodatie, 15 min lopen van centrum. Prima voor zakelijk verblijf, niet voor gezellig weekendje weg.

Schoon, ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Verrassend en veilig en prettig verblijf
    • Comfort Kamer

Meisje bok inchecken was geen topper en niet inventief .Mpest zelf aangeven hoe jet handiger kon en dat dat ook mogelijk was. Gaf geen info over de standaard gegevens van jet hotel en mpest alles vragen, Gelukkig daarna Goes geïnformeerd door collega bij de incheck van de vrienden.

De vriendelijkheid van het personeel . Het ontbijt de ruimte van de kamer en in het hotel . Volgende keer in het restaurant boven dineren!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Twee overnachtingen om Friesland beter te leren kennen

Geen koelkastje op de kamer, alleen een mini bar dispenser waar niks ingedaan kon worden en waar geen prijzen bij stonden.

Ontbijt was prima, glutenvrij brood en crackers waren goed geregeld. Kamer was netjes en had 2 mooie relax stoelen. Badkamer was ruim en had zowel een groot bad als een prettige inloopdouche. Bed was een boxspring en lag erg prettig.

Effecient hotel bij WTC met prima ontbijt
    • Comfort Kamer

Kussens zijn van dons en die worden heel plat, al krijg je 2 enorme kussens maar je hebt er niet echt steun aan. Matrassen waren voor ons wat aan de stevige kant.

Ontbijt was prima qua keuzes en kwaliteit, we waren met z'n achten en iedereen heeft lekker ontbeten. En er waren ook grote tafels voor families. Uitstekende koffie van Franke automaat met verse bonen. De kamers zijn heel ruim en ook de badkamer is ruim en mooi met een apart toilet.

Goed en luxe hotel, ideaal voor bezoek naastgelegen Expo hal.
    • City View Deluxe

Ruime kamer, goede bedden, design meubels en inrichting. Heerlijke regendouche. Uitstekend ontbijt. Wij kwamen voor een show op het naastgelegen Expo terrein. Ligging perfect hiervoor.

Ze gaan ons daar terugzien .
    • Comfort Kamer

Dat halverwege het ontbijt het suikerbrood op was ( één van de redenen om naar Friesland te gaan 😉)

Vierden mijn verjaardag met bezoek aan de Stormruiter en een overnachting in het Westcourt WTC hotel en tot mijn verrassing stond er een attentie op de kamer ,verjaardagskaart ,ballonnen en wat lekkers. Ontzettend leuk. De kamer was heel comfortabel alsook de badkamer. Komen zeker nog s terug

Een prima hotel.
    • Comfort Kamer

Eigelijk was er niets dat tegenviel. Aan alles was gedacht.

Prima Hotel, zeer netjes en heel vriendelijk personeel. De inrichting en de sfeer was zakelijk en netjes, niet romantisch of gezellig. Het uitzicht was niet geweldig, maar als er een evenement is in de hallen zeer prettig dichtbij. Voor een stedenreis zou ik de voorkeur geven aan een Hotel in de stad zelf.

Airco in leBrass blies precies in mijn gezicht (in de hoek bij het raam). Daarom de volgende dagen een andere plek gevraagd.

Inrichting kamer, prima ontbijt, mooi uitzicht op 11de verdieping, mooi hotel.

Het ontbijt was NIET HEERLIJK, de ontbijtruimte kil en...
    • Comfort Kamer

Het ontbijt was NIET HEERLIJK, de ontbijtruimte kil en onpersoonlijk, de service in het restaurant liet te wensen over, de jongste (4,5 jaar) van de familie moest één uur op zijn ijsje wachten !!! Bovendien was de verlichting in de badkamer een sfeerverlichting en niet erg efficient voor mensen met een minder zichtsvermogen.

De kamer en het ontbijt waren prima!
    • Comfort Kamer

Jammer dat er niet opgemerkt werd dat ik afgelopen zaterdag jarig was. Dat kleine beetje extra aandacht voor die prijs, was leuk geweest.

De kamer en het ontbijt waren prima!

Dit allemaal

Tv deed het niet gebeld zou iemand komen niemand gezien Vlgde dag waren bedden en badkamer niet schoongemaakt En gordijn hing los Verder kamer goed maar voor zo n prijs mag dat allemaal niet Ook was het niet mogelijk om om 4uur iets in hotel t drinken

• Beoordeeld op: 9 september 2018

goed ontbijt, kamer niet goed schoon, dus daardoor de prijs veel te hoog.

Hygiëne van de kamer. Onder het bed grijs van stof, smartiie onder bed, goot van douche wordt niet goed schoongemaakt. water kon er niet goed in weglopen, dus hele badkamer drijfnat. Doorgegeven aan receptie toen we weggingen. Jammer dat je zo veel geld betaald, maar de schoonmaak zo goedkoop mogelijk moet.

ontbijt prima, grote ruime kamer. nette badkamer erg ruim allemaal.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ontbijt is sterk verbeterd, mooie plek op de begane grond en...
    • Comfort Kamer

Personeel is onvoldoende gericht op contact en veel te zakelijk en afstandelijk. Zeker als je marketing uitlatingen zijn dat je een echte experience gaat ervaren.... dat vind ik zeker een aandachtspunt. Het is opvallend dat het al enkele jaren zo lijkt te zijn, is dit een bewuste keus van de directie?? Ook kan het niet dat het personeel elkaar aanspreekt in het bijzijn en hoorbaar voor de gasten. Mooi als men elkaar scherp wil houden, deze wijze maakt iemand onzeker en zal geen bijdrage leveren aan ontwikkeling of optimalere service. De kamer sleutels werken niet goed en zorgen voor ongemak. Nadat ik deze van de receptie had meegekregen kwam ik mijn kamer niet in en moest ik terug naar de receptie met alle spullen.... Als de receptionist dan even excuses aanbiedt en aangeeft dat het lastig moet zijn voor mij als klant dan zou ik er direct anders instaan.... Nu kreeg ik te horen dat er wel vaker iets mis is gegaan de afgelopen periode.... wat heb ik daar aan? Kortom, zeker aandacht voor servicegerichtheid van de medewerkers, een kleine investering met ene heel groot rendement, alles is verder aanwezig om hier een top beleving te verzorgen. Wellicht een tip is om gasten die een week verblijven gebruik te laten maken van de wellness of fitness ruimte.....

Ontbijt is sterk verbeterd, mooie plek op de begane grond en goed verzorgd, voor ieder wat wils en vers fruit!! prima bedden en verschillende kussens. Koffie en thee staan er voor gebruik.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Schoon, mooie en grote kamer, alles wat je nodig hebt en...
    • Comfort Kamer

Prima te lopen naar het centrum maar minder sfeer qua locatie.

Schoon, mooie en grote kamer, alles wat je nodig hebt en meer. Gratis parkeren bij het hotel.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima en voor herhaling vatbaar.

De kwaliteit van het eten in le brass viel een beetje tegen. Je zou verwachten dat de gerechten verrassender en beter waren omdat le brass een michelinzusje heeft eleve met een gezamenlijke keuken. De porties waren erg ruim. Alle gerechten waren niet heel erg op smaak, een beetje flauw. Ik had er meer van verwacht.

Kamer was zeer comfortabel. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt was prima. Parkeerfaciliteiten ook goed.

Was dicht bij evenement dat we bezochten
    • Comfort Kamer

Door tekort personeel konden we in eerste instantie niet in restaurant terecht, toen we zelf gingen kijken kon het gelukkig wel

Was dicht bij evenement dat we bezochten

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prima hotel met goed restaurant!
    • Business Tweepersoonskamer

Het ontbijtbuffet was op zich goed, maar vers te persen jus d'orange is een aanradertje....Verder zijn we betere cappuccino gewend, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak!!

Prachtige ruime kamer: business room! Mooi groot hotel met een zeer goed restaurant (we hebben gegeten in de brasserie). Extra prettig: pal naast WTC Expo. We kwamen voor 'De Stormruiter' en een hotelovernachting pal ernaast is natuurlijk een extra voordeel. Gratis parkeren (klein eindje lopen) ook goed geregeld. Vriendelijk personeel!!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

functioneel, maar niet warm en gezellig.
    • Comfort Kamer

Stoel en t.v. op de kamer defect. Nachtportier meldde 's-avonds dat bar gesloten was, hetgeen niet klopte. Terreinen rondom WTC zien er verwaarloosd uit.

Ligging t.o.v. voorstelling Stormruiters

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitstekend hotel met goede faciliteiten, waard om te bezoeken
    • Business Tweepersoonskamer

Jammer dat restaurant Élevé op zondag en maandag dicht is, hadden daar graag het Michelin niveau geprobeerd.

Leuk en vriendelijk personeel, goede kamer, prima ontbijt en gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

WTC hotel Leeuwarden, een aanbeveler !
    • Comfort Kamer

1.Ontbreken wasbakje op toilet, 2.douchedrain niet pal onder stortdouche, maar 1 meter verderop, als de drain dan verstopt is, krijg je een overstroming i. v.m. ontbreken keerdrempel

Locatie, de prachtige ruime entree/hal en ontbijtzaal, en last but not least de mooi ingerichte ruime kamer voorzien van een geweldig bed

Verrassend en fantastisch! Een aanrader.
    • Comfort Kamer

Alleen jammer dat het restaurant boven al helemaal vol was en er niet meer gegeten kon worden.

We kregen een gratis upgrade naar de suite! Wauw! Het leek wel een penthouse. Echt heel erg mooi. Prachtig uitzicht. Het ontbijt was prima. Een buffet met ruime mogelijkheden. Heerlijk.

Heerlijk ONTBIJT!

Heerlijk ONTBIJT! Het bruin brood is zo lekker... Al het personeel is vriendelijk. Mooie kamer. Ruime badkamer. Gratis parkeren, waar vindt je dat NOG? Super

De kamer en de ontvangst was prima.

Wij vonden het heel teleurstellend dat wij niets konden reserveren in de restaurants vooral als je slecht ter been bent, wordt je gedwongen je heil ergens anders te zoeken.

Het ontbijt was prima. Zeer goede kamers.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Een overnachting op hoog niveau !

De Wi-Fi verbinding was slecht (9e etage ?) en ik vind de prijs van het ontbijt hoog en heb daarom besloten ergens anders te gaan ontbijten.

De ontvangst en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Zeer ruime en schone en goed geïsoleerde kamers voorzien van...

Het ontbijt wat niet slecht maar is niet helemaal in lijn met het niveau van de kamers.

Zeer ruime en schone en goed geïsoleerde kamers voorzien van alle gemakken. Zeer goede boxspring bedden. Apart toilet. Het hele hotel doet ruime en solide aan. Mooie bar/restaurant op de 11e verdieping.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Mooie kamer met prachtig sanitair .
    • Comfort Kamer

Er lagen veel haren in de douche van de vorige bewoners. Heb daarover een klacht ingediend bij de balie.

Mooie kamer met prachtig sanitair . Ligging t.o.v. van het centrum was redelijk , ca 15 minuten lopen. Bij de uitzonderlijke hitte van toen - ruim 30 graden - een pittige wandeling . Positieve vermelding verdient het gratis ijsje dat werd aangeboden !

Grote kamer
    • Comfort Kamer

Het was zo druk in het restaurant dat we niet konden reserveren ook niet ontbijten ik zat constant klem tussen de liftdeur hij ging te snel dicht

Grote kamer

Kamer was mooi met bureau;
    • City View Deluxe

Dat we moesten betalen voor het gebruik van de fitness; papieren bekertjes bij de koffiefaciliteiten; wij hadden porselein verwacht

Kamer was mooi met bureau; de brasserie was uitstekend

Prima verblijf voor een zakelijke overnachting niet te ver van het leuke centrum van Leeuwarden.
    • Comfort Kamer

Mooie ruimte kamer en mooi gestyleerd ingericht. Heerlijke bedden. Faciliteiten op de kamer zijn compleet en keurig. Naast de badkamer met bad en douche een apart toilet. Dus niet in de badkamer. Wat mij betreft zeker een plus.

Luxehotel, maar financieel alleen doenbaar mits substantiële korting
    • City View Deluxe

De wastafel was niet echt goed schoongemaakt. Parking ligt op relatief grote afstand van het hotel (700 m).

Kamers met prachtig uitzicht op de 5de verdieping over de ganse omgeving. Prijs-kwaliteitsverhouding voor deze luxekamer was uitstekend, al kwam dat wel doordat we een substantiële last minute-korting kregen.

het comfort en de ruimte van de kamer en badkamer.
    • Comfort Kamer

loopafstand naar centrum voor senioren. automatische koelkast is onsympathiek, zelfs koud water moet je kopen of beneden halen bij de receptie.

het comfort en de ruimte van de kamer en badkamer.

Ruime badkamer met separaat toilet.

Koffie en theevoorziening op de kamer echter moeilijk te gebruiken omdat er geen geschikt stopkontakt is. Bij aankomst zeer onvriendelijk receptie.

Ruime badkamer met separaat toilet.

Verder prima
    • Comfort Kamer

Het was veel te koud op de kamer, je kon de airco zelf bedienen stond er maar dat werkte niet, hebben het ook nog doorgegeven maar ook dat hielp niet dat was wel erg jammer!

Het ontbijt was prima, de kamer ook

Friesland in zijn totaliteit is het bezoeken waard en zeker Leeuwarden als culturele hoofdstad 2018

In douchecel ontbreekt een houder om zeepproducten te plaatsen . Voor de toestellen om koffie/thee te zetten ontbreekt een vlot te bereiken stopcontact en voor 2 personen zijn er slechts 3 Nespressocups . Naar de binnenstad is 20 minuten stappen.

Ontbijt was prima. De kamer was ruim en comfortabel. Heerlijke restaurants op de hoogste verdieping. Snelle liften .

Een heerlijk weekend in een fantastisch onderkomen
    • Comfort Kamer

Hygiëne in mindervalide sanitaire ruimte

Eigenlijk was alles perfect; eten zowel ontbijt als diner, hotelfaciliteiten, de ruime kamers, airco, faciliteiten voor mindervaliden namelijk een extra ruimte voor douche en toilet met aanpassingen! Erg fijn!

Mooie kamers, prima locatie, goede service, mooie skybar met...

Extra moeten betalen voor de fitness en wellness vind ik geen service en zou voor hotelgasten vrij toegankelijk moeten zijn. Hiervoor dien je per persoon per dag €7,50 extra te betalen.

Mooie kamers, prima locatie, goede service, mooie skybar met goede keuken en mogelijkheid tot verschillende faciliteiten.

Mooi hotel, vriendelijk personeel matig tot slechte hygiene.
    • Comfort Kamer

Hygiene en schoonmaak zijn beneden de maat. Zeer vuile ventilatieroosters en vloer in toiletruimte. Vieze plekken in woonkamer bij prullenbak op de wanden. Vieze uitwerplade van de minibar. Kraan uitloop wastafel badkamer te kort op wand. Je kunt je handen niet normaal afspoelen.

Vriendelijk personeel en grote kamers. Ook het ontbijt was goed.

• Comfort Kamer

De kamers waren geweldig. We hebben op 2 afzonderlijke dagen in 1 week gelogeerd. De eerste ervaring was uitstekend, maar de 2e kamer heeft alle verwachtingen overtroffen.

Goed, netjes en comfortabel, zij het wat kille sfeer

Aankleding en inrichting, met name 'beneden' waar het ontbijt werd geserveerd. Wat een kille bedoeling....

Prijs kwaliteit, ruime kamer, goede faciliteiten.

Prima voor een paar dagen

Ontvangst was wat zakelijk, onpersoonlijk. Het is meer een conferentiehotel dan iets om met de familie heen te gaan

Prima ontbijt, veel keuze en alles prima in orde. De bar boven was leuk, mooi uitzicht

Fijn hotel je loopt zo naar de stad bus onder hoek en met een taxi kost het 8,60 en fietsverhuur
    • Comfort Kamer

Ontbijt was prima maar iets eerder aanvullen als iets op is en als je iets ging halen b.v een broodje of een koffie waren ze je tafeltje aan het opruimen maar voor de rest heerlijk goeie koffie veel beleg

De kamer had twee douches en een bad een hele grote kluis minibar heerlijke bedden volgende keer neem ik mijn eigen kussen mee maar dat is persoonlijk

Leeuwarden is sowieso leuk, maar heeft nu als Culturele Hoofdstad nog meer te bieden. Hotel is fijne
    • Comfort Kamer

Een paar slordigheden in de kamer (stof op stoelpoten, slecht doorlopende wastafel, minibar geen uitgifte (wel op rekening)

Goede (koele!) kamers, prima ontbijt en zeer klantvriendelijke medewerkers

Uitmuntend hotel!!
    • Comfort Kamer

Prachtig hotel. Zeer mooie verzorgde kamers. Ook de badkamer was geweldig! Zeer lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Ideaal voor een fietsvakantie. Fietsenberging in het hotel zelf!!

de kamer was perfect fris bij aankomst!

minibar in de kamer is steeds een probleem. Aan de receptie weten ze dit echter en daar zijn ze dan ook niet moeilijk om het te corrigeren.. wel irritant elke keer

de kamer was perfect fris bij aankomst!

Familieuitstap naar Europse culturele hoofdstad.
    • Comfort Kamer

Ik was hier met mijn zus en haar gezin. Ik had hun dit weekend aangeboden. Bij het inchechecken rekende ze ineens 145 Euro meer dan waarvoor ik het bij booking.com gereserveerd had. Het kostte de nodige tijd en discvussie om het peroneel zover te krijgen. Ze konden de ooirzaak niet vindenb en bleven maar met elkaar bezig. Ik kreeg het teveel betaade geld uiteindelkijk teug maar vond het allemaal op een zeer onprettige en klantonvriendelijke manier gaan. Ook geen enkele keer een sorry. Dit soort zaken verpest mijn humeur en nik vond het zeer onprettig dat ik bijzijn van mijn zus over de priujs moest gaan praten. Het was immers een cadeau. Echt heel jammer en reden voor mij nooit meer naar eenn hotel van deze keten te gaan,

Het waren prima kamers en de ligging was niet al te ver van het station en stadscentgrum.

Het verblijf is zeer goed meegevallen ,modern mooi hotel met vriendelijk personeel en lekker ontbijt
    • Comfort Kamer

Ik vond het nogal ver van het centrum om te voet te gaan aangezien ik last heb van mijn enkel ,ideaal met de fiets

De kamer was ruim ,mooie designmeubelen en goed bed .Het ontbijt was goed en verzorgd alleen miste ik het vers geperst fruitsap maar dat is persoonlijk .De koffie was lekker

Zo'n luxe hotel op loopafstand van het centrum van Leeuwarden is een ware ontdekking.
    • Comfort Kamer

Parkeerterrein voor hotelgasten ligt relatief ver van de hotelingang. Is niet een echt groot minpunt maar de bezoekers van WTC worden op dit punt beter bediend.

Prachtige royale kamer met luxe bureau en fauteuil. Badkamer overtreft werkelijk alles in luxe en comfort. Goed gevuld koffie- en theeplateau.

Comfortabel hotel buiten het centrum

Het tweepersoonsbed had wegschuivende matrassen. Geen ophanghaken in de badkamer. Op de tweede dag ontbrak het badmatje.

De kamer in dit vrij zakelijke hotel is ruim en licht opgezet. De badkamer heeft een groot diep bad. Er is een gescheiden toilet. Nespresso apparaat. Er kan een klein raam open. Het parkeren op een parkeerterrein is gratis in het weekend. De loopafstand tot het centrum is 15 minuten. Het hotel is rustig gelegen, naast het casino.

Bezoek de culturele hoofdstad van Europa;Leeuwarden en start in dit hotel.
    • Comfort Kamer

Prima hotel,met o.a een 1 sterren restaurant op de 11e verdieping,uitkijkend over Leeuwarden. Service prima, hygiëne prima; fietsen verhuur aanwezig,gemakkelijk parkeren. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie kamer en goede voorzieningen: prima uitvalsplek om Leeuwarden te verkennen.
    • Comfort Kamer

De schoonmaak was niet top: met een keer de stofzuiger er over heen, was het wel prima. Kluisje in kamer deed het niet.

Mooie, ruime kamer met goede bedden. Prettig dat de fietsen ook binnen kunnen staan 's nachts. Goed ontbijt. Ligging tov centrum is goed. Gratis parkeerruimte dichtbij.

Prettig.
    • City View Deluxe

Met de bus naar het centrum was wel tijdrovend. Qua busvervoer, tijden e.d. Geen info in het hotel, alleen de plaats van de bushalte was bekend. Bij aankomst waren 3 lampen kapot in de kamer. Werd, na klacht, snel en afdoende hersteld.

Prima ontbijt, uitstekende airco,veel ruimte,alles goed verzorgd. Heerlijk rustig, in een vol hotel, geen enkele hotelgasten gehoord.

Prachtige kamer.
    • Comfort Kamer

Ontbijt. Voor de prijs vond ik het ontbijt matig to redelijk. Miste de gebakken eieren en de champignons

Prachtige kamer. Vriendelijk personeel. Mooi hotel

Top hotel!!
    • Comfort Kamer

Helemaal niets, echt een top hotel!!!

Heerlijke bedden Hele ruime kamer met echt alles er op en eraan, koelkast, strijkplank, strijkbout, tot zelfs naaigaren aan toe, niet dat ik dat nodig heb gehad, maar je voelt je echt helemaal thuis daar. Super schoon, en heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Hier kan je heel goed zitten voor deze prijs.

Modern, ruim en proper
    • Comfort Kamer

Opvolging kamers, koffie op kamer werd niet bijgevuld, bekertjes badkamer waren koffiebekers. Ventilatie badkamer werkt niet.

Mooie, moderne ruime kamers, goede bedden, lekker en uitgebreid ontbijt. Goeie ligging voor bezoek aan Friesland.

Alles netjes op orde in de kamer

Sfeerloos hotel voor zakenmensen aan de rand van Leeuwarden; geen romantiek of gezelligheid. Kingsize 2 persoons bed gevraagd; gekregen 2 losse bedden naast elkaar met vervelende spleet erin.

Alles netjes op orde in de kamer

ontbijt was standaard.
    • Comfort Kamer

ontbijt was standaard. Ik zou het een 7 geven Het sterrenrestaurant was grandioos Er werd zowel bij het ontbijt als in het restaurant uitstekend gezorgd voor het aangevraagde glutenvrij eten

Prima hotel maar ongezellige locatie , 20 minuten lopen naar het centrum.
    • Comfort Kamer

Bediening tijdens de lunch was erg traag. En beide dagen niet kunnen dineren in het hotel. De twee restaurants en het hotel zouden vol zitten (?) . Van drukte echter niets gemerkt. Gelukkig heeft de stad Leeuwarden genoeg leuke horecazaken.

Kamer erg comfortabel, met luxe badkamer en apart toilet.

• Comfort Kamer

Grote kamer met eigen koelkast, aanrecht, nespresso-apparaat. Grote badkamer, 2de toilet. Uitstekend ontbijt. Centrum van Leeuwarden op loopafstand. Komen zeker nog een keer terug!

Aanrader
    • Comfort Kamer

Het verblijf in dit hotel was boven verwachting ! De kamer was bijzonder ,Ze boden ons de mindervaliden kamer aan. Deze was voorzien van 2 badkamers!! en extra ruime kamer ! Ook het ontbijt was erg goed . Personeel is erg aardig en behulpzaam. We hebben 1 avond bij de Brasserie gegeten. Dat was echt een feestje .! Wat genieten! we wilden de volgende avond weer gaan ,maar jammer genoeg waren beide restaurants volgeboekt !! Wij gaan hier zeker weer terug komen ! Een aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar omdat we Lwrdn ook een erg leuke stad vinden, terrasjes etc. (1e x)
    • Comfort Kamer

Het feit dat er geen wasbakje is in de toiletruimte, is wel een gemis en ook wel on-hygienisch/-handig.

L. S., Kamers zijn geweldig -8e verd.- prachtig uitzicht , ontbijt met o. a. smoothies & diner overheerlijk, uitstekende keuken en heel geslapen op een goed bed.

Zeker nog een keer overnachten
    • Comfort Kamer

Dat mijn zoontje van 4 hetzelfde bedrag moest betalen voor het ontbijt als de volwassenen. Hij eet amper wat vergeleken met een volwassene

Het ontbijt was erg lekker. Kamer zag er goed uit

Ben slecht ter been. Het hotel ligt excentrisch van de binnenstad, waardoor ik veel van het openbaar vervoer gebruik heb gemaakt, dat overigens op korte afstand voldoende beschikbaar was.

Hele mooie ruime kamer met dito badkamer en apart toilet.

De ligging, toch wel een flink eind buiten de stad.

Hele mooie ruime kamer met dito badkamer en apart toilet. Heerlijk groot, stevig bed, Nespresso koffiezetter etc. Allemaal prima. Het restaurant Brasse is ook echte aanbeveling! Je kan gratis parkeren.

prima zakelijk hotel, ook geschikt voor paar daagjes bezoek aan Frieslad.
    • Comfort Kamer

wij troffen de eigenaren van westcard en toen begrepen we waarom niemand van het personeel lacht, zelfs geen glimlach. Als de baas niet lacht...terwijl de faciliteiten, de locatie, ja alles vraagt om een glimlach (en meer)

prachtig hotel met uitstekende restaurants; mooie kaart, excellente wijnen

Royaal en chic
    • Comfort Kamer

We aten 1 avond in het restaurant. Eten was prima, maar we zaten naast een klagend paar waar de bediening overmatig aandacht aan gaf. Eerst een ober die zo'n 5 minuten stond te praten met zijn rug tegen onze tafel, en vervolgens de chef die zelfs op de bank ging zitten vrijwel tegen mijn partner aan. Zal een uitzondering zijn, maar was wel vervelend. De lokatie bij het WTC en Casino is handig voor de zakenreizigers en gokkers, maar wat onhandig als je in de binnenstad wil zijn. De wat kale parkeeraccommodatie ligt wat verder lopen van het hotel, de gokkers hebben kennelijk voorrang.

Heel ruime kamers, mooi ingericht op 1 minpuntje na: fijn als er een aparte wc is, maar daar hoort dan ook een handwasbakje bij - anders moet je met ongewassen handen langs twee deurknoppen.

Heel tevreden, m.u.v. het ontbreken van wifi
    • Comfort Kamer

Geen wifi in de kamer. ik vind echt dat zoiets in deze tijd, waarin mensen voor hun werk of privé omstandigheden aangewezen digitale communicatie moeten kunnen beschikken over wifi in het hele gebouw

Prima kamers. Rustig

Prima hotel! Prijs was ook goed via booking.com, maar de volledige prijs zou ik niet betaald hebben.
    • Comfort Kamer

De locatie net buiten het centrum is centraal, maar mist wat sfeer. De tv werkte niet. En de leren kussens zijn niet echt een aanrader.

Ruime kamer, mooie badkamer, apart toilet. Aandacht voor details; alles aanwezig wat je nodig zou kunnen hebben. Ook fijn: gratis parkeren.

We moesten anderhalf uur wachten op onze kamer die nog niet klaar was en er werd ons niets aangeboden voor het lange wachten..en dat de mensen van het congres voorrang hadden boven de hotelgasten..bv we konden niet in een restaurant eten die was afgehuurd..en voor een 4 sterren hotel geen verse jusorange.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Aan te bevelen. Redelijk dichtbij het centrum, goed te lopen of met de bus.
    • Comfort Kamer

Uitzicht vanuit onze kamers was minder. We keken op de WTC gebouwen, dat was jammer.

Uitgebreid ontbijt. Rustige, ruime kamers. Prima bediening. Ademt wat meer zakelijkheid uit, maar dat is logisch voor een hotel op deze locatie. Bar was prima. Vanaf de 11e verdieping (dineren en bar) een fantastische blik op Leeuwarden.

Mooi en zeer schoon hotel, ruim opgezet en zeer goed...
    • Comfort Kamer

Er zit echt niets in de buurt waar je even snel naar toe kan wandelen

Mooi en zeer schoon hotel, ruim opgezet en zeer goed nagedacht over het interieur en de indeling

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Zakelijk hotel maar niet echt gezellig
    • Comfort Kamer

Informatie op de website over wat wel en niet geboden wordt.

Kamers prima. Ontbijt bleek niet inbegrepen. 15.50 per persoon. Personeel correct maar zakelijk. Fitness en wellness tegen extra betaling en beperkt.

Een zakelijk groot hotel, die meer zou moeten aangeven als de voorzieningen niet beschikbaar zijn.
    • Comfort Kamer

geen diner op aankomstdag te verkrijgen, waardoor we onverwacht weer de stad in moesten. Beneden was niet bekend dat boven ook besloten partij was, daar werden we vergeefs heen gestuurd.'Na een voor ons "lazy sunday"hingen de handdoeken aan de deur en werd het bed niet meer opgemaakt.

Kamers was ruim met een zitje en airco. We hadden echter pech met de 2 restaurants van het hotel, beiden hadden ze besloten partij waardoor we niet konden komen dineren op onze aankomstdag. Dit was onverwacht gezien de grootte van het hotel,

prima, met name door de combinatie van de stad Leeuwarden en het mooie weer.

Parkeergelegenheid, te ver van hotel voor partner die slecht ter been was en tijdelijk parkeren voor de deur beperkt. Verlichting in kamer te donker met name in badkamer, niveauverschil van wc en badkamer naar gang. Ontbijt, warme gerechten lauw of koud, defecte koffieautomaten, geen "echte "boter bij ontbijt na tweede nacht.

Kamer!

Loopafstand van het centrum.
    • Comfort Kamer

Afzuiging in de badkamer hebben we niet kunnen vinden.

Loopafstand van het centrum. Gratis parkeren. Prima kamer, bedden, badkamer, apart toilet. We hebben wel eens in 4 sterrenhotels uitgebreider ontbijt gehad maar het was prima. Fijn dat er een raam open kon. Meestal kan dat niet als er airco is..