Beoordelingen over Golden Tulip Strandhotel Westduin 4-sterren

#6 van de 10 hotels in Koudekerke

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Fijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Prima ontbijt met Verse sinaasappelsap en prima koffie. Diner was van zeer goede kwaliteit. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kamer en badkamer comfortabel

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Mooi hotel in zeer rustige omgeving en direct bij het strand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

niks, behalve dat de te kleine bar vol zat!

Toen we rond de middag arriveerden, kregen we direct een mooie kamer: ruim en met balkon. Het toilet was apart van de badkamer. Ook een moderne inloopdouche. We hadden een arrangement met diner: hier kon je kiezen uit verschillende gerechten. Eten was goed verzorgd en Jules restaurant was aangenaam om te zitten.

was niet zoals verwacht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

kamer te klein voor met rolstoel en had bij reservatie vermeld 1 persoon met rolstoel en de pompen op de deuren ook niet handig voor met rolstoel

ontbijt goed avond eten minder

Het is daar gewoon een wondermooie plek om te verblijven.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Het is daar gewoon een wondermooie plek om te verblijven... Zo dicht bij zee, prachtig om te wandelen.... Een mooie uitvalshoek.... Met héél lieve mensen.... Bedankt allemaal 💕

Sfeervol, top locatie, lekker eten!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Kamers aan westzijde niet prettig (geluid vlaggenpalen en hoofdbord niet prettig voor grote mensen), mochten na 2 nachten gelukkig verhuizen naar Oostvleugel, TOP!

Super goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, kamer in oostvleugel was TOP! Lunch was ook erg lekker, tip! Oplaadpaal voor elektrische auto's aanwezig!

Personeel was vriendelijk en ter zake kundig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Personeel was vriendelijk en ter zake kundig. Dagelijkse onderhoud van de kamer was prima. Goed restaurant, alleen ontbijt was nog wel eens chaotisch.,maar overkomelijk.

Oorspronkelijk budgethotel, nu nog altijd geen vier sterren waard!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Slechte matras (doorgelegen), weinig opbergruimte in de slaapkamer (geen kastjes of tafeltjes naast het bed). De eerste avond hebben we in het hotel-restaurant gegeten. Ik nam gegrilde gamba's. Ik kreeg scampi in een bad van olie zonder kruiding met twee krielaardappeltjes en een beetje zeekraal (prijs was over de 20€)! Wij hadden een kamer op het gelijkvloers aan de parking. Er was geen afscherming tussen de parking en ons terrasje (miniem)

Ideale locatie, voldoende parking, mooi interieur, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, goede bar

Door de locatie een redelijk hotel. Kamers en badkamer erg klein.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Het diner. Weinig afwisseling. Stukken vlees vaak te groot en weinig groentes. Als je er een week verblijft heb je minimaal 2 keer het zelfde keuze menu. Geweldig personeel trouwens. Daar ligt het niet aan.

Ontbijt heel goed. Zeer ruime keus.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Comfortabel relaxen in Zeeland.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Misschien nog een afsluitbare fietsenstalling voor de eigen fietsen.

Ruime kamer met balkon. Tevens een magnetron en koffiemachine aanwezig. Leuk interieur van zowel de kamer als de rest van het hotel.

Een heerlijk strandverblijf met fantastisch restaurant.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De kleerkasten, graag meer gesloten bergruimte.

Overheerlijk en uitgebreid champagne ontbijt. Hotel biedt ook een prima drie gangen diner aan. Zalige matrassen en luxe douche. De ligging is fantastisch, vlak aan een duinovergang naar een uitgestrekt strand met gezellig strandpaviljoen.

Perfecte ligging en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Je betaald voor de locatie, de prijs / kwaliteit voor de kamer is niet in verhouding. Toilet had een nare geur en de deuren van de douche en toilet waren verre van schoon, verder was de kamer wel schoon.

De locatie is een tien direct aan de duinen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd goed aangevuld. Personeel aan balie vriendelijk.

Heel fijn. We blijven terugkomen!

mijn zoon van 17: fitnessruimte. Veel apparaten kapot

Ontbijt heerlijk: verse jus!!! Verzoek om koelkast was binnen 5 minuten op beide kamers geregeld: super! Afstand strand is fijn. Op dag van aankomst alvast je auto neer mogen zetten: ook fijn!

Ik zeg yess doen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De kamer was schitterend kamer nr 84 bijna koninklijk en boven verwachting vanaf het balkon een schitterend uitzicht over de duinen s ochtends de mensen die naar het strand liepen

Uitstekende locatie en geweldig ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

We hadden alleen maar warm water wat uit de wasbak kwam. Ook als je de kraan op koud zet. Heel vervelend als je wil tandenpoetsen of wat water wil drinken. Ook werkte de kluis niet in de kamer. Verder is het ook een heel warm op de kamer en in het gebouw.

Uitstekende locatie en geweldig ontbijt.

Functionele badkamer en zeer goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Het diner had beter gekund . We hadden alleen een hoofdgerecht genomen maar de portie frieten erbij was heel klein, nl. 1 klein kommetje voor 2 personen en de portie grooentjes erbij mocht ook groter.

Functionele badkamer en zeer goed ontbijt

Ik vind de locatie top!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Ik vind de locatie top! Het ontbijt is fantastisch en de kamer is goed! Heel erg naar mijn zin gehad in een fantastische omgeving. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Uitwaaien!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Eigenlijk viel er niets tegen. Het weer was redelijk goed en overdag veel op stap, dus weinig gebruik gemaakt van de voorzieningen.

Locatie is fantastisch! Ontbijt is erg goed. Parkeren is gratis, en het personeel is uitermate vriendelijk.

Prima ontbijt en kort bij het strand
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Kleine kamers maar wel schoon en netjes Het hotel verdiend geen 4 sterren de gangen enz zijn gedateerd Totale uitstraling van het hotel kan veel beter

Prima ontbijt en kort bij het strand

100% tevreden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Het ontbijt was subliem zo uitgebreid nog nooit gehad. Bediening en service buitengewoon. Mossels super. Gezellige bar(keeper) voor een heerlijke aperitief. Prima bedden (boxspring).

goede ligging!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Dag 1 : toegekomen om 12.30u en we wilden graag iets eten en drinken. De jonge blonde jongen die in de zaal stond, wist zelfs niet met wat hij bezig was. Bij de vraag wat de dagsoep was, zei hij dat hij het niet wist. We moesten zelf vragen om dit even te checken. Hij kwam terug en zei dat er dagsoep was vanaf 17u????? We hebben 30 minuten op ons drinken moeten wachten ook al zaten er , buiten ons slechts 3 andere mensen in de bar. We hebben dan gekozen voor de tomatensoep, die hij dat 2x bracht. Ons eerste contact was dus niet super! Gelukkig was het vanaf dag 2 beter. We hebben de jongen ook niet meer in het hotel gezien. Wat ook aan vervanging toe is, zijn de matrassen. We lagen in hangmatten. Niet bevorderlijk voor de rug!

De ligging is super! Vanaf dag 2 was het personeel super vriendelijk en behulpzaam, spijtig van dag 1.

voldeed aan de verwachtingen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

men adverteert met zwembad echter deelt niet mede dat bijna de gehele tijd er zwemlessen zijn voor de buurtkinderen waardoor men niet vrij kan zwemmen.

ontbijt was uitstekend, personeel heel vriendelijk

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Het viel niet echt tegen, maar als je iets koos buiten het driegangenmenu kon je er geen dagsoep of dagdessert bijnemen. Dat was een beetje spijtig.

Het uitgebreide lekkere ontbijt en het driegangen avondmenu.

Perfecte ligging
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Kamer was erg warm in de nacht, terwijl het buiten slechts rond de 20 graden was. Kamers zijn ietwat luidruchtig.

Perfecte ligging Uitstekend ontbijt Mooie kamers

Formidabel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Fantastische locatie, super ontbijt, heel vriendelijk personeel. Klein minpuntje: geen airco op de kamers wat wel nodig was bij deze uitzonderlijk warme zomer. Maar bij het uitchecken kregen we te horen dat we een mobiele ventilator hadden kunnen vragen. Goed om weten dus voor al wie het te warm heeft ‘s nachts.

Prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Wij moesten in augustus €200,- per nacht neertellen. Dit hotel is echt te duur voor wat het biedt. Het zwembad is klein en wordt gebruikt voor zwemlessen aan kinderen van lokale buurtbewoners. Er is geen klimaatbeheersing en kamers te heet bij temperaturen boven de 20 graden. Kamers zijn klein en de beleving van het hele hotel is gedateerd.

Prima ontbijt. Dicht bij het strand.

Ontvangst en organisatie varen in orde
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Kamer is te klein toilet te klein uitzichten op dak niet mooi en ventilatoren op het dak draaide overdag

Het ontbijt was prima De receptie altijd aanwezig. Organisatie extra wensen perfect

Heerlijk weekend gehad
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De prijs was aan de hoge kant. Zwembad vaak in gebruik door zwemles

De super mooie kamers en de service. Eten was lekker, ontbijt en diner. Gezellig bar

Mijn verblijf was oke op de bovenstaande opmerkingen nagelaten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De kamer was niet zo groot. Ik miste een koelkast op de kamer. De kamer was redelijk warm, airco is misschien een oplossing.

Het ontbijt was prima. Het diner was prima. De service was goed. De locatie is geweldig.

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Geen koelkast op de kamer en geen airco. Tijdens de warme dagen boven de 30 graden was het zeer onaangenaam op de kamer. Een airco of een ventilator was toch wel gewenst. zeker voor een prijs per nacht van +/- € 150,-. Prijs kwaliteit voor het restaurant vond ik beneden peil. Voor die prijs en de kwaliteit van het hotel verwacht ik een hoger niveau.

Mooie ruime kamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vers. locatie is natuurlijk perfect zo dicht naast het strand. Parkeergelegenheid was er voldoende. Opslag fietsen was ook een uitkomst.

Voor een ontspannend verblijf aan de Zeeuwse Riviera.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Kamers kunnen beter schoongemaakt worden.

Prima Hotel vlak aan de mooie stranden van de Zeeuwse Riviera, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een weetje: je kunt je koelelementen in de vriezer kwijt. Goede bedden, matrassen. Kamers wat krap maar OK. Indien je een koele kamer wilt aan het einde van de dag, boek landzicht.

echt vakantie gevoel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Het personeel is heel attent, niets is teveel. Zij verhogen vakantiegevoel. het ontbijtbuffet is super, echt heel veel keuze en alles van goede kwaliteit

Ontbijt erg uitgebreid.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Geen airco / ventilator aanwezig. ( daardoor erg warm op de kamer )

Ontbijt erg uitgebreid. Diner ruime keuzemenu. Personeel erg gastvrij/vriendelijk/behulpzaam. Ruime parkeerplaatsen. Comfortabele bedden.

goed hotel voor enkele overnachtingen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

toch wel de hoge prijs(hotel eerder 3 sterren dan 4 sterren waard) kamers wel zeer warm(geen ventilatie of airco)

toplocatie,50m van het strand(wel hoge duin oversteken),3km van vlissingen. ontbijt zeer goed.ruime parking.

Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid. Mooie schone kamers. Zelfs een klein keukentje erin met koelkast. Mooie grote badkamer. En een nespresso apparaat op de kamer met elke dag 3 nieuwe cupjes.

Niet meer wat Golden Tulip ooit was
    • Suite

Geen airco Suite is overrated, €7,50 voor een flesje water + bezorgkosten!!!???) Hotel is gedateerd, wordt helaas geen geld meer in geinvesteerd, dat brengt ook de verwachting dat het niet goed meer gaat met Golden Tulip. Veel vreemde regels, alsook dat we ruim €350,- voor 1 nacht hebben betaald, dit was het absoluut niet waard.

De ligging van het hotel

Ontspannen weekendje aan de Zeeuwse kust!

Airco was fijn geweest.

Het ontbijt was goed, de kamers netjes en schoon,echter niet royaal en erg warm. Badkamer is zelfs klein te noemen,maar wel hygienisch. Prettig was echter het aparte toilet.! Hotel ligt op loopafstand van mooi strand.

Schitterend verblijf, direct aan zee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Geen zonwering op de balkons, waardoor de kamer erg warm werd.

De locatie! Het uitgebreide ontbijtbuffet en het vriendelijke en servicegerichte personeel.

zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

geen minibar geen airco , voor deze categorie hotel , op de terras eten, mocht ook wel iets beter , vb een tafelkleedje, want de tafels zijn nu niet zo aantrekkelijk

het ontbijt

Hotel met prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Wij waren er bij een buitentemperatuur van ca. 33 graden Dan mis je wel een ijskastje op de kamer, en een airco zou zeer welkom zijn Het buitenterras sluit om 22:00 uur Slechts een wijnkeuze indien besteld per glas, zowel wit, rose en rood

Prima ontbijt en de ligging van het hotel

Niet aangenaam!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Prijs van de kamer lag niet in verhouding tot comfort. Kamer was erg klein, geen airco en geen ventilator. Het was in de kamer bij aankomst enorm warm (33 graden) en benauwd en daar kon niets aan gedaan worden. Het was ook niet mogelijk een raam open te doen. Alleen een terrasdeur, maar die kwam uit op de parkeerplaats. Dus dat was geen optie voor voor de nacht.

Was er relaxend, lekker dicht bij zee. Het was wel een hele klim over de duinen ,
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Het waren tropische dagen en helaas geen airco in het hotel

De douche vonden we heel fijn, gewoon een standaard kop, geen fratsen. Koffie tijdens ontbijt, geweldig, zo ook het ontbijt, heel netjes en zeer veel keuze, voldoende croissants etc.

Uitstekend voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

het was snikheet, dus moeilijk om te slapen van de hitte. Daarom was het dubbel spijtig te vernemen bij vertrek dat er mobiele airco aanwezig was maar niet geweten door de klant!!! ( nergens vermeld , niet in brochure , niet aan de receptie...? Diner: steak niet te eten zo taai. Heb wel een andere gekregen die dan weer uitgebakken was.

ligging, ontbijt perfect

Eenvoudig maar goed.Het sanitair heel goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Dat er geen airco aanwezig was.Wij als 80 jarigen kregen een losse airco via aanvraag bij de receptie. Perfect !

Het ontbijt was voortreffelijk,uitgebreid en ruim gesorteerd.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Met het warme weer , was het in de kamers zeer warm , airco mag wel voor deze prijs !

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker ! Je kon ook buiten ontbijten , dat is top!

Kamer was schoon .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Voor de prijs van € 200,- per nacht verwachten wij een ruime kamer en badkamer/toilet. Maar deze waren krap. Daarnaast heeft het hotel een gezellige, maar drukke uitstraling met overal hout , echt een strand hotel. De prijs voor 1 nacht van rond de €100,- zou meer passend zijn.

Kamer was schoon . Ontbijt prima! Bedden goed. Locatie goed, dicht bij het strand.

209€ voor één nacht is te veel zeker zonder minibar, koelkastje of airco.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

De inrichting van de kamer ... alle stijlen door elkaar, dat was even wennen,maar dat is een persoonlijke mening. Geen airco op de kamer dat was zweten ....lawaai van luchtzuigers op het plat dak tegenover het balkon . 3X fout gereden dat de gps het adres niet kon vinden , je belandt dan letterlijk tussen de velden...

Het hotel binnen is mooi ingericht , leuke stijl in de gangen, resto, receptie ,....het ontbijt was uitgebreid en lekker , leuk houten balkon met houten stoelen, mooie badkamer met inloopdouche.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

THeezakjes op de kamer i.p.v. enkel koffie

zeer vriendelijk personeel. Fantastische ligging. Diner was zeer lekker en ontbijt zeer uitgebreid. Pluspunt : vers sinaasappelsap.

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De kamers waren erg klein voor de prijs. Geen airco op de kamer, maar konden wel de deur open zetten, dat was fijn!

Het ontbijt was super! Zeer uitgebreid! Prachtige locatie en genoeg te zien in de buurt!

Uitstekende ligging en prima bed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Ligging van de kamer; zonder airco of ventilator was het veel te warm op de kamer. Voor een viersterrenhotel moet hier een oplossing (kunnen) zijn. De bediening in het restaurant was de eerste dag ondermaats; aperitief pas gebracht na het voorgerecht; verschrikkelijk lang gewacht op ons eten. De tweede dag was dit alles OK!

Uitstekende ligging en prima bed Vriendelijkheid aan de receptie.

Rustig gelegen en heel Walcheren binnen handbereik.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Eigenlijk niets. Bij aankomst vonden wij het hotel er wat oud uit zien, maar binnen was alles verzorgd en de kamers waren dik in orde.

Golden Tulip is een goed hotel met een prachtig ontbijt. Enorm veel keuze. Het restaurant is ook goed. Het hotel is goed gelegen voor een strandbezoek. Ruime parking. Er is wel niet veel in de buurt, maar op wandelafstand is er een Spar supermarkt. Goed uitvalspunt voor wandelingen en fietstochten.

prima, maar prijs-kwaliteit toch duur
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

ontvangst bij receptie op zat.morgen kon vriendelijker. lang moeten wachten op bestelde drank in reestaurant. globaal alles ok, maar wel duur in verhouding tot andere hotels met gelijkaardige kamers en ontbijt. bvb. bij aperitief 's avonds zou er voor de globale prijs wel wat borrelnootjes of een amuse-geule kunnen gegeven worden.

ontbijt was heerlijk, diner ook

De ligging van het hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De route naar de kamer was slecht aangegeven. Geen airco in de kamer

De ligging van het hotel. Mooie kamer met uitstekende bedden. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt.

Ligging nabij de zee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Absoluut geen 4 sterren. Zeer kleine kamer, geen airconditioning (zeer warm), uitzicht duinen stelt niets voor, balkon is zeer klein, bedden niet comfortabel, zeer gedateerd hotel. €185 per nacht is ver boven de prijs/kwaliteit verhouding. Zwembad wordt ook gebruikt voor zwemlessen op heel veel tijdstippen.

Ligging nabij de zee. Ontbijt.

Goed, op zeer goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Fietshuur was niet goed geregeld. Door het warme weer was de kamer wat muf bij aankomst, maar na luchten en ropen raam 'snachts was dit oké.

Locatie net achter de duinen was perfect.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Duidelijkheid over de parkeerkaart die lag gewoon op de kamer bij vertrek zagen wij iets onder de ruitenwisser zitten en bij thuiskomst bleek dat er op stond dat de volgende keer de auto weggesleept zou worden....dus.

Super hotel duin over en daar is de zee. Heerlijke omgeving om rond te fietsen hier krijg je echt sportieve neigingen. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

aangenaam verblijf in een proper hotel met een perfecte ligging.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Wij waren er voordien en toen was het diner verfijnder.

De ligging is super; het ontbijt is heel lekker en de kamers zijn proper en beschikken over goede bedden.

Heerlijk gehad!!!!! Niet zulk geweldig weer gehad, maakt niks uit daar, gewoon een heerlijke plek!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Balkonstoelen te laag Bijna geen ventilatie omdat de deur bijna niet open kon staan met harde wind smalle badkamer voor senioren

Heerlijk perfect verzorgd ontbijt! Gezellige strandatmosfeer in hotel

Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Vlissingen, Zoutelande en Middelburg
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De spiegel van de badkamer is te hoog geplaatst. Door de deur die onze kamer verbond met een 2 de kamer werden de geluiden niet voldoende gedempt.

Bedden, douche, Nespresso automaat en het uitgebreid ontbijt. Heel rustig gelegen.

Prima hotel op fijne locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Kamer vrij klein en ingericht als 'strandhuisje' met eenvoudig meubilair. Kamers gehorig. Gangen op de verdieping doen donker aan. Roerei bij ontbijt niet lekker (de rest wel). Roken op terras of balkon toegestaan (er staan asbakken), kan probleem zijn als je kamer erboven ligt.

Uitgebreid ontbijt met onder meer heerlijk fruit voor yoghurt of kwark en persautomaat voor verse jus d'orange. Direct achter de duinen, dus lopend binnen vijf minuten op het strand. Hele fijne douche met krachtige waterstraal. Toilet en douche ruim en mooi betegeld. Zeer goede bedden. Gratis parkeren bij het hotel.

Heel leuk weekend gehad en heel veel gewandeld.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De kamer was ruim en comfortabel en een uitstekend ontbijtbuffet waarbij men ruime keuze had van eten alsook van drank (er waren zelfs ook bubbels).

In een woord GEWELDIG.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Wat we niet zo mooi en hygiënisch vinden was de afwerking bev in het restaurant met ruw hout. Nu is gerecycled hout niet ieders keuze en zeker niet de onze. Het mag dan in de mode zijn, maar een afgeschaafd kantje aan de houten planken was beter te reinigen geweest. Maar eigenlijk houdt het ons niet tegen om nog eens in dit hotel te boeken. Het is fantastisch.

Moeilijk kiezen wat we het meest waardeerden. De perfecte wifi. De heerlijke regendouche. Het meer dan fantastische ontbijt. Het heerlijke bed. De nespressokoffie.

Uithebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Heeeel klein puntje.In de bsdkamer hing een zandloper. Deze zag er niet uit. Viel ook steeds van de muur

Uithebreid ontbijt. Top locatie aan het strand!

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

De upgrade naar een suite was een aardige verrassing, jammer...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Dat het restaurant een wachttijd had, was een tegenvaller. Maar ja, dat kan gebeuren.

De upgrade naar een suite was een aardige verrassing, jammer genoeg kun je daar met maar een overnachting niet echt van genieten.

Hotel en restaurant prima, kamer en balkon niet
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Jammer dat Golden Tulip niet aan zeepjes doet. Heel heel erg jammer dat ik 5 euro per nacht moest betalen voor een balkon voorkeur i.p.v. terras. Zeker omdat ik uitzicht had op een dak met 2 kleine schoorstenen met afzuiginstallatie met hoop herrie. Daarachter waren pas de duinen te zien. Rustig op balkon genieten lukte niet. Fijn dat in de goede badkamer een goede afzuiginstallatie was. Niet fijn dat deze aanging om 8 uur en pas uitging om 22 uur met toch aardig wat lawaai.

Ik had een 2 persoonskamer met duinzicht met balkon. Lokatie achter de duinen is perfect. Zeer ruime keuze bij ontbijt, zowel warm als koud. Heerlijk goed gedineerd in het restaurant. Goede douche, goede lange bedden. Tv met heel veel digitale zenders. Veel parkeergelegenheid. Heel mooi dat je vouchers kunt verdienen door het schoonmaken van je kamer over te laten slaan.

gezellige korte vakantie in Zeeland!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

matras aan 1 kant van het bed lag scheef! Veroorzaakte af en toe een onrustige slaap (kamer 23).

Ontzettend goed ontbijt! Brede keuze inpandig qua ontspanning/inspanning: fitness, wellness, zwembad, leuke bar, gezellige zitjes etc. Goed restaurant. Kortom: 'bijna' alles naar wens (zie volgende antwoord)!!

heerlijk ontspannen in én het hotel (ondanks de drukte) én de duinen en bij de zee

niets viel echt tegen

voortreffelijk ontbijt met een zeer ruime keuze (alles werd zonodig snel aangevuld bovendien) en personeel dat snel tafels afruimde; bij dit alles viel ons de bijzonder ijverige en klantvriendelijke Jeffrey van Beek op (klasse!)

Het ontbijt was zeer goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Niets viel ons tegen. Alles was naar wens qua slapen en ontbijt. Andere faciliteiten hebben we niet gedaan

Het ontbijt was zeer goed. Het versgeperst fruitsap was een pluspunt.De kamer was netjes en proper zoals het hoort. Blij met het extra hoofdkussen en goede matras

De locatie en het ontbijt zijn uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De (nog) niet gerenoveerde kamernummers 75,76, 77 zijn te klein en sober voor de prijs die wordt gerekend en voldoen niet aan de verwachting van 4 sterren. Extra bed voor kind op de kamer kost bovendien nog eens 25 euro per nacht. Kwaliteit van het matras in kamer 75 is slecht, soort bedbank. Toilet kamer 76 stinkt. Alle kamers zijn anders waardoor de kwaliteit niet constant is! Je betaalt echter hetzelfde. Het zwembad is erg klein en niet altijd beschikbaar ivm zwemlessen. Met een beetje geluk heb je een prima verblijf en anders heb je pech. Met klachten weet men geen raad aan de receptie. Wij waren na een eerder prima verblijf, dit keer erg teleurgesteld. Tip: vraag naar gerenoveerde kamers!

De locatie en het ontbijt zijn uitstekend.

Locatie en de massage
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Jong personeel was ondanks goede bedoelingen pas ingezet maar maakte veel fouten met op rekening zetten. Bij mij klopte het twee keer niet Er werd 's avonds veel glaswerk kapot gegooid hetgeen erg onrustig was. Een paar jaar geleden had het restaurant een keuken op hoog niveau met bijbehorende kaart. Nu was het eten strandtent kwaliteit. Kamers hadden geen enkele luxe met bv open prullenbakje in de badkamer, afvoer wastafel werkte niet goed. Onhygiënisch. Kaas en vleeswaren bij het ontbijt lag in open bakken, erg onhygiënisch

Locatie en de massage

Het ontbijt was helemaal in orde.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

De bediening in het restaurant Jules, viel tegen. Wij kregen onze aperitief, fles wijn en voorgerecht allemaal tegelijk op tafel. Tip: laat de gasten genieten van het aperitief

Het ontbijt was helemaal in orde. Alles was aanwezig.

Gezellig , voor herhaling vatbaar .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht over de Duinen

Kamers waren vrij klein en weinig opbergruimte . Bij zonnig weer is het vrij warm op de kamers . airco ? Een kleine koelkast zou geen overbodige luxe zijn.

Een mooi hotel in een fantastische omgeving. Heel vriendelijk personeel . Leuke deuren .

Leuke omgeving, maar geen suite huren die is prijs kwaliteit NIET in verhouding.
    • Suite

Had voor één keer een suite gehuurd en viel enorm tegen. De badkamer werd omgetoverd in een vijver na het douchen, het water stroomde letterlijk in de slaapkamer. Heb alle handdoeken moeten gebruiken om het in te dammen. Ook het bankirai terras is aan vernieuwing toe !

De bar

Heerlijke dagen gehad. We komen vast weer eens
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Het duurde op een van de avonden heel erg lang voor we bediend werden. We hebben toen 2,5 uur in het restaurant/op het terras gezeten. We hadden al 3 kwartier gezeten voor er een ober kwam voor de bestelling van het drinken. Maar we hadden hier wel lol om.

Heerlijk ontbijt. Fijne bedden en van alles te doen in het hotel. En ook in de buurt van het hotel

Tevreden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Onderhoud kamer...sluiting lavabo defect, water kon praktisch niet weg...bij aankomst was er veel stof op de grond en gedurende verblijf van 8 dagen niet eenmaal gestofzuigd of geveegd....

Ontbijt eersteklas..

Prachtige locatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Landzicht

Relatief kleine en eenvoudige kamers. Ontbijt te basic voor de prijs. Drankjes in de bar aan de prijzige kant.

Prachtige locatie! Vriendelijk personeel. Bar/restaurant heel mooi! Aparte wc op de kamer. Elektrische fiets gehuurd die niet naar behoren werkte. Mooi opgelost door het personeel, we hebben maar voor 1 fiets moeten betalen.