Beoordelingen over Golden Tulip Hotel West-Ende 4-sterren

Steenweg 1, 5707 CD Helmond, Nederland

#2 van de 6 hotels in Helmond

Ruime & comfortable kamer, maar door ligging wel kans op hinder verkeerslawaai
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vooral slaapcomfort. Keuze tussen nogal luidruchtige airco en beetje verkeerslawaai met ramen dicht of heel veel verkeerslawaai. Hoewel ik om een rustige kamer had gevraagd, is dit blijkbaar gezien de ligging een echt probleem in dit hotel. Bij het ontbijt was het beleg een echt paradijs voor vliegen, was niet afgedekt. Niet echt smakelijk.

kreeg free upgrade naar De Luxe kamer. Deze is ruim & comfortabel, maar niet overdreven luxe. Badkamer erg fijn, apart bad en douche en voldoende toiletartikelen. Waterdruk douche echter matig. Hotel ligt erg centraal in de stad, met eigen parkeerterrein. Mooi & gezellig buitentterras bij restaurant/bar. Supervriendelijke medewerksters bij ontbijt, goed begin van de dag !

Duur
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen plek om te parkeren dus moesten we de auto half voor de ingang parkeren maar wel de volke prijs voor het parkeerkaarten betalen. We hadden al veel geld voor de kamer betaald dus zelf eten meegenomen. Toen we in de kamer aankwamen deed de koelkast het niet. We hebben naar de receptie gebeld maar die kon het ook niet oplossen. Daarna wouden we een film kijken maar deed de WiFi van het hotel het op de kamer niet. Vervolgens wou bij het uitrijden ook de slagboom niet open. Al met al erg duur en een hoop problemen.

Verassings 2 nachten

Zwembad

Echt een super hotel en perfecte locatie jammer dat er geen zwembad aanwezig was maar ook dat werd gergeld we konden zwemmen in een ander hotel

Kregen ter compensatie een extra nacht maar wel zonder...
    • Bruidssuite

Suite was erg vies personeel hielp niet en voelde me niet welkom veel trappen op zit met mijn schouder sue enorm slecht was wers gevraagd of iemand moest helpen buggy 2 trappen omhoog te sjouwen ok antwoorde dat ik dit zelf niet kon ivm schouder toen moest ik het maar alleen oplossen Airco zit niet overal maar word wel mee geadverteerd bloedheet op de suite geen info over faculteiten en gebruik ervan

Kregen ter compensatie een extra nacht maar wel zonder ontbijt

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.
    • Suite

Dat de poetsdienst de tuinmeubelen begon af te spuiten met de waterslang terwijl ik daar zat te ontbijten. Ik ben dan maar opgestapt want zij had niet in de gaten dat het (vuile) water tot op mijn tafel sprenkelde. Dit was jammer ... ik kon aan haar reactie merken dat zij zich van geen kwaad bewust was.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Nog nooit eerder meegemaakt dat de hostess/bediende tot op de straat kwam om mij te helpen. Ik wou dat ik haar naam wist dan zou ik haar mijn waardering willen uiten.

Matig verblijf

Jammer dat je als gast moet betalen voor het parkeren en kwaliteit prijsverhouding erg aan de prijzige kant voor de standaard kamer en datgene waar ik om had gevraagd!!

Alleen dat het dichtbij het centrum is

Voor ons de ligging:waren op familiebezoek.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets negatiefs te melden!

Voor ons de ligging:waren op familiebezoek. Zeer vriendelijk en onderlegd personeel. Door promotie zeer goede prijs/kwaliteit!

Ik had beter thuis kunnen blijven
    • Suite

De kamer was echt vies (haren in douche en jacuzzi, vuile lakens, stoelen en de vloer onder de kruimels en troep, natte wc-bril). Een tweede kamer welke we te zien kregen was net zo vies. De kamer zou schoongemaakt worden. Echter, toen wij na 3 uur terug kwamen om opnieuw in te checken was het nog net zo smerig. Desondanks werd gezegd dat de kamer schoon was gemaakt. Dit tafereel heeft zichzelf nog een keer herhaald. Personeel kan hier blijkbaar niks mee, aangezien het niet werd opgelost (ik weet niet wat housekeeping daar doet en waarom het niet door een supervisor gecheckt wordt). Het was dat alle hotels in de omgeving volgeboekt waren, anders waren wij vertrokken. Nog een minpunt was dat persoonlijke gegevens van andere hotelgasten met mij gedeeld werden toen ik simpelweg om een nummer van een taxi vroeg (dit werd geschreven op achterkant van een blaadje, wat klaarblijkelijk voor interne doeleinden bestemd was).

Lokatie in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine de luxe kamer. Airconditioning op de kamer koelde nauwelijks en maakt onverwacht lawaai in de nacht. Slechte waterdruk koud water. Drukke weg langs het hotel. Te duur voor de geleverde kwaliteit.

Lokatie in het centrum. Zeer vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Authentiek pand, vriendelijk ontvangst.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer viel tegen, had een deluxekamer geboekt, maar zag eruit als de veel goedkopere comfortkamer. (Bij navraag blijkt dat er oude en nieuwe kamers zijn). Moet er wel bij vertellen dat we mochten verhuizen naar een nieuw type kamer, waar we geen gebruik van hebben gemaakt. De bedden waren voorzien van erg zware (goedkope) dekbedden, wat deed vermoeden dat het winterdekbedden zijn. (28o buiten).Geen kluis op de Deluxekamer en dat vind ik echt niet van deze tijd!

hartelijk ontvangst behulpzaam, professioneel personeel bij de incheckbalie.

Ons verblijf in het Westende hotel is ons zeer goed bevallen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was goed in orde en schoon. Wastafel liep niet door, maar kan komen door niet goed gebruik. Personeel is bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was uitstekend!

De reservering via Booking.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De reservering via Booking.com werd door het hotel anders vertaald/op de rekening gezet. Dat is bij het opmaken van de rekening gemeld. Door de receptie kon niets worden veranderd. Er is notitie gemaakt om het door te kunnen geven aan het management. Ik neem aan dat ik erover zal horen...... Het zou goed zijn wanneer ook Booking.com aandacht besteed.

Prima kamer met uitstekend bed, badkamer met bad en aparte...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine details zoals een loszittend plafond lampje, plint die los zat.

Prima kamer met uitstekend bed, badkamer met bad en aparte douche. Gratis opgewaardeerd naar luxe kamer met balkon.

Zeer goede verblijf

Slaapbank ...Als je junior suite huurt voor 4 pp Etenswaar of lunch of diner ..zeer prijzig

Heel schone verblijf Vriendelijke personeel Aanrader Aan de centrum van Helmond ..100 meter

Prima centraal en modern hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast uitgaand publiek. Geen gordijnen maar rolluiken, dus geen optie om met ramen open te slapen want dan moeten de rolluiken open. Rolluiken open betekent ook geen verduistering dus s ochtends vroeg zon in de kamer. Airco werkte niet goed, maar openen ramen was geen optie ivm geluidsoverlast.

Centrale locatie. Nieuwe, schone en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Wij hebben gewoon een prima verblijf gehad.
    • Bruidssuite

De totale staat van de kamer, sommige dingen zijn toe aan een update. De sfeerhaard was wel erg nep. Dus sommige dingen zijn het net niet. Het ontbijt vind ik duur voor hetgene wat geboden wordt. Het is geen uitgebreid ontbijtbuffet. Wat er stond was wel lekker en vers.

Het bubbelbad en de regendouche waren heerlijk. De sfeer van de kamer was leuk. De receptioniste was erg vriendelijk. Een suite boeken is best aan te raden. Deze zijn niet overdreven duur en de luxe ervaring is fijn. Er liggen slippers en badjassen in de kamer.

Niet geslapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ingeklemd tussen het hart van het uitgaansgebied en de snelweg die dwars door Helmond gaat is het een enorm lawaaiige plek

Ontbijt, personeel, kamers, alles in orde

Zeer goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel kleine tv met niet al te goed beeld maar ach....

Overnachting was prima!. Keurige kamer, Zeer nette badkamer, goede parkeerplaats en perfect ontbijt(prijzig).

Voor ons fijne locatie ivm deelname carnavalsoptocht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd niet vermeld dat we een kamer hadden met een trap. Was voor mijn minder prettig maar het is gelukt.

Voor ons fijne locatie ivm deelname carnavalsoptocht

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Lekker ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche en toilet in nagenoeg één ruimte Kamer moeilijk warm te krijgen Voor een viersterrenhotel vond ik het een beetje gek dat de fanfare mocht komen spelen in de bar, zelfs in een carnavalperiode.

Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

We hebben alleen een nachtje geslapen. Het was wel prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was behoorlijk warm in onze kamer, dus hebben het eerst flink moeten laten luchten en kachel uit moeten zetten. We hadden gevraagd om een bed met 1 matras maar kregen 2 enkele matrassen naast elkaar, dat is vervelend omdat het uit elkaar schuift.

Gezellige knusse kamer. Prima verblijf.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Aanterkkelijk hotel in het centrum van Helmond
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ruime kamer met zowel douche als bad. Eindelijk eens 2 fauteuils op de kamer. Leuk uitzicht. Prima bedden . Airco op de kamer. Goede geluid isolerende ramen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Locatie van het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De handdoeken. Deze waren gerafeld en dun. Je kon er bijna doorheen kijken. Verder het telefoneren en appen van gasten in het restaurant. Heel naar al dat gepiep en gepingel als je rustig wilt eten. Daar mag de bediening wel wat van zeggen.

Locatie van het hotel.

Hotel was mooi en ontbijt was goed.

Wij hadden een junior suite, de kinderen moesten op een bedbank slapen maar dit was geen doen, je voelde de stangen door het matras heen

Hotel was mooi en ontbijt was goed.

Zeer gezellig "retro" hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets, maar bij het Nieuwjaarsontbijt ontbrak wel een flesje bubbels.

Zeer gezellig "retro" hotel. Dicht bij net centrum van Helmond en aan het kanaal. De kamer was zeer netjes, redelijk ruim. Geen problemen met straat lawaai, het was nochtans de overgang van Oud naar Nieuw.

Hotel en restaurant zeker aan te bevelen!
    • Deluxe Appartement

Veel geluidsoverlast van horeca/ uitgaansleven aangezien dit appartement aan de Steenweg was. Parkeren voor hotelgasten zou gratis moeten zijn.

Fantastisch hotel en uitstekende bediening bij ons volgend familiebezoek reserveren wij zeker weer!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Jammer van de kroegenherrie

Erg jammer voor het hotel is dat midden in de nacht, als de kroegen uitgaan, het een enorme herrie op straat is. Kost je echt paar uur nachtrust

Prima kamers, gezellig restaurant

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Het hotel ligt centraal maar is sfeerloos, prijs-kwaliteit vond ik matig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij verbleven er vanwege het kerstdiner bij familie. Sfeerloos hotel, zowel de kamers als de entree. Geen gebruik gemaakt van de bar of het ontbijt. Daarbij vond ik de prijs-kwaliteit matig: simpele kamers voor circa €100 per nacht. Geen hotel voor een romantisch weekendje weg.

De locatie van het hotel is prima, makkelijk te bereiken (en parkeren) met de auto en op loopafstand van het centrum. De bedden sliepen heerlijk en de badkamer was schoon.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een kort verblijf in een mooie kamer met ruim ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was heel koud toen we aankwamen en bleek ook moeilijk te verwarmen. De temperatuur was dus niet ideaal.

Mooie kamers en ligging. Heel ruim ontbijt..., zachte bedden...

erg attent dat sint en piet ook langskwamen (in de vorm van...
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

erg attent dat sint en piet ook langskwamen (in de vorm van een schoenkado)en een persoonlijk gedicht - op rijm - voorzien hadden! perfectie kamer, alles voorzien top!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Mooie locatie, mooie accommodatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kwam voor een congres en het parkeerterrein was vol. Voor meetings met grotere groepen is er (te) weinig parkeergelegenheid.

Mooie locatie, mooie accommodatie. We hadden ook een kamer met bad, wat extra lekker was! Het hotel zit direct aan een winkelstraat en langs het water zijn diverse restaurants met (in de zomer) fijne terrasjes.

Prachtige locatie midden in het centrum van Helmond.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto's van de kamers kloppen niet.

Prachtige locatie midden in het centrum van Helmond. Ondanks de uitgaansgelegenheden in de nabijheid, geen overlast ervaren. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

perfect voor een kortverblijf in Helmond
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

makkelijk bereikbaar en parkeren, efficiente check-in, ruime kamer met comfortabel bed, zeer mooie badkamer. Alleen...voor reizigers die 's avonds nog e.e.a. moeten schrijven op hun PC, zou een comfortabelere stoel aan de schrijftafel zéééér welkom zijn, ipv het zitkrukje dat er nu staat.

Mooi hotel, maar wij hadden pech met onze (zolder)kamer.
    • Suite

Mooi hotel, maar wij hadden pech met onze (zolder)kamer. Heel klein en hokkerig. En dan vind ik het erg prijzig. Weet niet hoe de andere kamers zijn. Ontbijt was erg minimalistisch.

Kamer was echt perfect zo samen met de kinderen.
    • Familiekamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer is aan de kant van de straat. Heel de nacht herrie van de straat. Niet een beetje maar echt erg. Heel jammer. Daardoor slecht geslapen op de juist zo heerlijke bedden:(.

Kamer was echt perfect zo samen met de kinderen. Echt heerlijk groot en van alle gemakken voorzien.

Een goede nasmaak!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen water beschikbaar in de koelkast. Geen safe. De ingangen en onthaalruimte zijn wat en mineur in verhouding met de rest. Donkere sfeer. Ze zijn wel zeer vlot toegankelijk. De verluchting van de gangen aan de kamers kan beter.

Vriendelijk personeel. De hygiëne was perfect. Het ontbijt is koninklijk. Parking en toegang zeer goed.

goed vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed wat ik had besproken was niet aan wezig in deze kamer en dit koste 105 euro meer om de kamer en het bed te krijgen wat wij besproken hadden Jammer.

Het ontbijt was zeer goed .Letop de kamer is niet wat ze beloven

Op. Zijn Helmonds gezegd: keigoed

Alles gratis.......Grapje.....niets viel tegen

Kamers, ontbijt prima. Aangezien ik momenteel problemen heb met lopen was het enigste nadeel de trappen naar het restaurant

Keurig hotel op goede locatie.
    • Deluxe Appartement

Het parkeren is best prijzig.

Een heel mooie hotel met hele mooie kamers. zelfs een bad in de slaapkamer. super luxe. Goed restaurant met leuk terras.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

gastvrij ontvangen, beloftes waargemaakt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitgaansgebied, wel 's nachts veel herrie op straat

nieuw gedeelte gebouwd aan oud, mooi pand, mooie architectuur. Ruime kamer, goede badfaciliteiten, heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prima maar niet goedkoop.

Een koelkastje op kamer dat leeg bleek.

Lokatie prima, mooie badkamer met helaas een zeer matige douchestraal die bovendien niet warm werd (zeiden ook andere gasten!). We hadden een kamer op 7e etage, prachtig uitzicht. Ook fijn dat we al vroeg (1300 uur) konden inchecken.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Goed verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nergens bleek dat de kamer split level was, werd ook niet gezegd. Badkamer beneden, bubbelbad met een klein stroompje water. Ben maar gestopt met het vol te laten lopen, zou een proces van uren zijn geworden. Boven slaapgedeelte, onvoldoende airco. Je zit precies onder het dak. Op het bed een dekbed ook geschikt voor het ijshotel op de Poolcirkel. Minibar leeg, geen kluisje.

Kamer was op de 7e verdieping, mooi uitzicht. Ontbijt was goed tegen een zeer schappelijke prijs.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs. 95 per nacht is veel. Maar de kwaliteit van de kamers is dan ook erg goed.

Echt een super hotel maar wel duur:) maar des al niet te min gaan we volgend jaar weer!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Verblijf was goed, alleen parkeren was duur, en niet werkend parkeersysteem
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren 12,50 per dag, werkte niet zoals zou moeten. Moest iedere keer naar receptie, omdat de kenteken scanner niet werkte , dus slagboom niet reageerde.

Locatie , hartje centrum van Helmond.

Heerlijk weekend Helmond

Alleen maar pluspunten

We hadden een suite geboekt maar mochten bij aankomst (omdat dit mogelijk was) de kamer zelf uitkiezen. Waardoor wij een schitterende kamer kregen. Zeer vriendelijk geholpen.

de locatie ligt prachtig, ontbijt was goed, jammer van airco en kosten parkeren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

al onze gasten hadden een slechte werking van de airco ( dus veels te heet op de kamer) iedereen slecht geslapen ( we hadden 6 kamers geboekt) De parkeergelegenheid kosten waren € 12.50 per auto ( totaal 5 auto's hadden wij met onze gasten )

midden in het centrum

Geen hotel voor de zomermaanden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas geen goede nachtrust door de absurd hoge temperatuur op de kamer. Met raam open slapen was ook geen optie omdat er een hele drukke weg langs loopt. En we sliepen volgens het personeel aan de rustige kant? 'S ochtends bleek dat het temperatuurprobleem bekend was, maar helaas was dit niet vooraf bekend gemaakt! Jammer, want zo hou je een slechte herinnering over aan een verder prima hotel!

De locatie is prima, hartje centrum en goed bereikbaar. Mooi terras buiten en prima ontbijt!

Prima hotel voor stadsbezoek.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima locatie bij centrum, mooie ruime kamer met uitstekende badkamer. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Minpuntje geluidsoverlast jongeren in steeg achter het hotel, hing samen met Drakenrace.

• Bruidssuite

Slecht aanbod televisie zenders, kleine televisie. Bed was enigzins oncomfortabel vanwege de hoge zijranden. Parkeerkosten niet inbegrepen in kamer huur.

Grote Kamer, Goeie service, Perfecte locatie.

Zalig hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig keuze van snacks of borrelhapjes op de kaart. Eten zijn we elders gaan doen omdat de snack (oude kaas, cervelaatworst = dus salami, uitjes) die we hadden genomen tegenviel. Het was niet te weinig, maar presentatie stelde ook niks voor. Parking redelijk duur voor hotelgasten: €12,50. Zou wat mij betreft gratis mogen zijn voor hotelgasten!

Prachtige locatie met een mooi gezellig terras, voor zowel ontbijt, lunch als avondeten. Super badkamer met aparte douche en ligbad. Gratis WiFi!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fijne bedden, ruime kamer, mooi uitzicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat we niet met raam open konden slapen omdat ons balkon aan een drukke weg lag.

Fijne bedden, ruime kamer, mooi uitzicht. Zodra je buiten stapt bij West-End, sta je tussen de gezellige barretjes en restaurants. Erg fijn. Ontvangst was allervriendelijkst.

Lokatie hotel, vlakbij winkelstraat en horecazaken,...
    • Suite

Om toch maar iets persoonlijk te vertellen, het bad is voor een persoon van 1,85 m iets aan de kleine kant. Klein televisiescherm in verhouding met kamer. Wij slapen graag met ons raam open, maar tot een bepaald uur zolang de keuken open is komt de geur de kamer binnen. In de lift staan de drukknoppen van 1 tot 5 (dakterras)van beneden naar boven, op het verklarend bordje staat 1 boven en het dakterras(5) onderaan vermeld (het is maar een detail)

Lokatie hotel, vlakbij winkelstraat en horecazaken, betaalparking is naastgelegen. Goed geslapen, groot bed, hygiene alles was netjes Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Goede locatie, maar veel te duur voor wat wordt geboden.
    • Suite

Suite geboekt. Grootte TV is vergelijkbaar met een Ipad, niet passend bij deze kamer, hotel en prijs. Ontbijt erg matig, uur voor sluiting was er al veel op en rommelig. Veel en veel te duur voor wat wordt geboden.

Suite geboekt, erg ruime kamer en schoon. Locatie ideaal.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prettig verblijf gehad, hotel is een aanrader!

We hadden een 3 persoons kamer geboekt. Ik was met mijn 2 zoons. Bij inchecken hoorden we dat de kamer was ge-upgrate. We verbleven in het nieuwe gedeelte in een appartementje. Dat was wel prettig, mijn zoons sliepen in de kamer met de eenpersoonsbedden en ik in de master bedroom met eigen bad en toilet. Dus veel privacy voor ieder. Heerlijk geslapen!

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie al wel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoals andere Booking.com gasten al hebben opgemerkt, het geluid van de weg. Die is letterlijk onder je raam en ondanks de isolatie van de ramen altijd hoorbaar.

Behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie al wel in de brasserie. Ook fijn was de aparte douche en bad. A/C was stil en deed zijn werk naar behoren. Bed prima. Ik verbleef in de comfort kamer op de 4e etage (406)

Aan klasse moet je werken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst de service met de credit-cart wat wel later recht getrokken is met excuses. Bij ontbijt werd onze tafel met een vuile stinkende doek schoon gemaakt vol met bacterie (dat rook je). Beter gezegd ,,geprobeerd" Was daarna nog niet zichtbaar schoon. Zo,n mooie 4 sterren hotel en en dan staan er plastic bloemen op ontbijt-tafel. Zet dan niets neer dan valt het niet op.

Kamers waren goed ontbijt was uitstekend

West End Helmond
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed te zacht en gėėn fatsoenlijk warm water uit de kraan bij de wastafel. Veel "lawaai" van een afzuiginstallatie. Wel ok voor één nacht maar beslist NIET voor die prijs! Ontbijt is ok, maar ook daar: te duur voor wat het feitelijk is.

Grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Helmond

X

Heerlijk bad. Schone kamers. En een klein koekastje. Bioscoop en winkels op loopafstand. Kasteel van Helmond ook op loopafstand zeker een aanrader. Dag van uitcheck werd onze bagage netjes bewaard zodat we nog even de stad in kunnen.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima voor bezoek aan Helmond
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We werden ontvangen door een stagiair (hopen we), die nog niet helemaal begreep hoe klantvriendelijkheid werkte (je niet aankijken, geen informatie geven waar de lift en de kamer in het hotel te vinden was, en vervolgens na 0.00 uur bellen dat we bepaalde gegevens niet hadden gegeven, die ons eerder niet gevraagd waren...). Alles werd de dag erop echter ruimschoots goedgemaakt door het vaste personeel.

Erg centraal in Helmond, mooi pand, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

We hadden via Booking.
    • Bruidssuite

De geluidshinder van de aangrenzende doorgaande weg. Het leek alsof er een raam openstond maar zelfs de ventilatieroosters waren dicht, desondanks veel herrie. Gemeld bij de receptie maar de reactie kwam over alsof het een bekend probleem was. Gaf zelfs aan: Ja, de mensen aan de andere kant klaagden over herrie van het uitgaanspubliek. Die hebben wij trouwens ook gehoord, maar in veel mindere mate. Groot minpunt.

We hadden via Booking.com een mooie aanbieding gescoord. Qua prijs-kwaliteit daardoor een leuk verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ik heb het wel leuk gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden dat dat geen 2 persoonsbed was maar 2 losse 1 persoonsbedden Veelste weinig wc papier 1 rol maar Het was veelste koud op de kamer

De uitzicht vanuit de kamer

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed hotel in verrassende gemeente met veel te zien
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitleg van verwarmingsbediening beeld van tv was matig

geen ontbijt genoten. als je een "jongerenkamer"krijgt toegewezen specificeer dat, zodat mensen weten dat de accommodatie op 2 verdiepingen is gelegen.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Prijs/kwaliteit zeker ok!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers hebben eens wat onderhoud nodig. Loshangend behang...

vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed dat je 's avonds nog een hapje kan eten! Gratis wifi. ontbijt ok.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

gezellig en sfeervol logeer adres t/o het museum en de binnenstad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vergrotende spiegel voor 45+ ers! parkeren zou goedkoper moeten voor gasten.

De kamer was behaaglijk en netjes, praktisch vonden wij de waterkoker en de minikoelkast te mogen vullen met eigen voedingsmiddelen.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Toplocatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed versleten. Hadden beide ontzettend last van rug gekregen. Bedrijfsleider viel nogal uit tegen receptioniste terwijl we dat konden horen. Was vrij ongepast.

Toplocatie. Midden in centrum

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Uitstekend kwaliteit voor de prijs!
    • Deluxe Appartement

Toch wel een aantal nachten overlast gehad door feestgangers die in de nabij gelegen cafés een drankje kwamen doen. Het bestek was wel wat minder i.v.m. kwaliteit.

Ontbijt smaakte goed, en er ontbrak niets aan de hygiëne, Personeel was zeer vriendelijk. Kamermeiden zeer vriendelijk, kamers waren goed ingericht en straalde rust uit, een bad in je slaapkamer maakt je dag weer compleet. Het was gewoon goed.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Wederom weer super!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoals altijd weer helemaal niets.

Locatie van dit hotel is helemaal geweldig. Fantastische kamer weer gehad met bad in de kamer voorzien van een 2e tv.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Top dat ik als genius van booking.com een kamer upgrade van het personeel heb gekregen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is a/d voorkant, lawaai van uitgaans mogelijkheden a/d overkant tot 03:00 am.

Mooi en schoon hotel. Ontbijt was goed. Genoeg keuze. Locatie is super dichtbij het centrum, heel fijn.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima en aan te bevelen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden voor ouderen iets aan de lage kant en één bed lag een beetje schuin. Jammer dat het parkeertarief niet in de kamerprijs opgenomen is. Staat zo veel vriendelijker: gratis parkeren.

Mooie kamers (alleen ons uitzicht was niet om over naar huis te schrijven) Ontbijt prima. Op een prachtige locatie in Helmond gelegen, direct in het centrum.

De hele goede service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het parkeren is prijzig maar wel lekker dichtbij voor de deur.

De hele goede service. Door een probleem met de tv kreeg ik de allermooiste kamer van het hotel met een jacuzzi in de slaapkamer. Heel erg mooi de nieuwe kamers in dit hotel. Het eten was ook buitengewoon lekker.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Fijn en comfortabel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik ben hier al vaker geweest en het is nog nooit teleurstellend geweest. Dit is gewoon een fijn hotel, met mooi ingerichte kamers (nieuwe gedeelte) en super vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Zeer goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hingen enkel vitrages. Misschien was het een afweging omdat er aan de buitenkant ijzeren rolgordijnen waren. Maar gezien de kou, waren dikke gordijnen toch wel prettig geweest. De kou op de kamer. Ondanks alle standen van de thermostaat (met ventilate erbij) werd het maar niet echt warm (hierover hebben we niet geklaagd, ik neem aan dat het wel opgelost zou zijn als we dit wel hadden gedaan) Meer personeel bij de receptie zou fijn zijn. Het meisje was supervriendelijk, maar stond alleen, daarom rijen bij het inchecken en rijen bij het uitchecken. Parkeerkaart van ca. 13 euro per dag is duur. Overnachtingsprijs is vrij duur, zou fijn zijn als het incl. ontbijt was geweest... En niet dat je dat er los bij moet boeken. Lawaai van de uitgaangsgelegenheden in de buurt. Als je van stappen houdt, dan zul je daar geen last van hebben (dan ga je gewoon gezellig daar zitten ;-)

Midden in de stad. Mooi luxe hotel. Mooie zeer ruime moderne kamer. Bedden waren ook schoon en groot. Heerlijk geslapen. Mooie badkamer, moderne en luxe inrichting. Alles was superschoon! De thee/koffie plus waterkoker en kopjes op de kamer waren fijn. Er waren rolluiken, dus de kamer werd goed donker (lijkt me vooral in de zomer wel prettig) Zeer vriendelijk personeel! Doordat een lift het niet deed, kregen we een voucher voor gratis drankjes aan de bar. Daar konden we genieten van de Brabantse vriendelijkheid en gezelligheid. Ontbijt was super. Uitgebreid, voor ieder wat wils, lekker kleine verse afbakbroodjes, vele soorten kaas en ander beleg. Ook hier heel erg vriendelijk personeel. Een dikke plus en een goede aanwinst voor Helmond!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid en je kon tot laat...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afzuiger van de badkamer was een heel irritant piepend geluid dat niet helemaal uitkom.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid en je kon tot laat ontbijten wat heel fijn is na een late nacht.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Is niet echt voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de derde x geboekt maar onze namen was niet bekend. Wel een koelkast aanwezig maar er zat niets in dus bar was leeg. Eerste kamer leek wel of bed beslapen was. Is wel goed opgelost. We kregen een andere kamer. Volgend dag in ochtend kwam lift maar niet. Eindelijk was het er, stonden er schoonmaak karren in met personeel. Weer tijd wachten kwam de lift voor de 2 de x. Stonden er weer 2 schoonmaak karren in met 4 vrouwelijk personeel. Wij zijn gaan lopen maar dit kan gewoon niet. Je betaald een hoop geld en dan mag het best anders.

De locatie is echt goed. Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima verblijf gehad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keurige kamer prima ontbijt en een uitstekende ligging.