Beoordelingen over Van der Valk Hotel Groningen Westerbroek 4-sterren

Rijksweg W11, 9608 PA Westerbroek, Nederland

#2 van de 2 hotels in Westerbroek

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prima hotel om te verblijven.
    • Sunrise Suite

De airco in de suite had wat moeite om de warmte weg te werken, zou dus sterker mogen voor de ruimte.

De suite was erg ruim en comfortabel. Uitgebreide keuze bij het ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

ontspannend.
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Wel jammer dat de stoelen op het terras vastgeketend zijn waardoor je ze niet kon gebruiken. De badstop werkte niet, waardoor het badwater steeds wegliep.

Het ontbijt was goed. Een terras bij de kamer is erg fijn. Een apart bad en douche was ook er prettig.

we komen een keer of 6 per jaar in het weekend naar groningen voor familie bezoek.
    • Standaardkamer met Open Haard

€143,- inclusief ontbijt is best veel geld voor een kamer die zijn beste tijd gehad heeft. We gingen niet meer naar Fletcher omdat die hotels zo afgetrapt zijn. Vorige keer hadden we een prachtige kamer in het nieuwe gebouw. Nu een locatie die meer weg had van een bejaarden aanleunwoning .

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer

Prettige, lichte, ruime kamer. Restaurant met een geode kaart. Gebruik gemaakt van dinnerdeal en dat bleek uitstekende keuze. Ontbijt is uitgebreid, veel keus. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Een fijn verblijf gehad.
    • Standaardkamer met Open Haard

Kamer met ‘parkeerplaatszicht’ last van het voorbij razend verkeer en het getimmer bij een schepenbouwer aan de overkant, zelfs op zaterdagochtend. Badkamer gedateerd, erg warm op de kamer welke bovendien los van het hotel stond. Door de regen naar het ontbijt.

Uitstekend ontbijt, goede keuken en vriendelijke personeel. Startpunt voor mooie fietstochten, vlak bij de stad Groningen.

Gastvrij en een hele rustige omgeving
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Om bij de accommodatie te komen moet je eerst weer naar buiten lopen om bij het hotel deel te komen. Dat is onhandig bij regen of (vries)kou. De inrichting van de hotelkamer is wat gedateerd.

Heerlijk bed, prima ontbijt, ruime badkamer en goede douche. Rustige kamer met een balkonnetje en uitzicht op natuurlijke omgeving.

Mooi hotel in mooie omgeving!
    • Deluxe Kamer

Als ik dan echt moet "zeuren" er zaten 2 gaten in mijn handdoek.. (dit is ook bij receptie gemeld bij uitchecken) maar verder echt geen op of aanmerkingen

Wat een mooi hotel! De ligging is top ondanks dat je dicht bij de stad zit, is het er heerlijk stil, de kamers zijn heel mooi en modern. Ideaal dat je een bad en aparte douche hebt. Ontbijt was ook heel erg uitgebreid. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen bij jullie!

Super fijn, gezellig Van der Valk hotel!
    • Deluxe Kamer

Er was niets wat ons tegenviel, echter wat mij vaker stoort bij hotels zijn de deurdrangers van de kamers. De deuren vallen altijd erg hard dicht wanneer mensen de kamer in of uit komen en niet het fatsoen hebben om deze zacht dicht te doen. Een ander systeem op de deur zou fijn zijn maar dit is bij veel meer Van der Valk hotels zo. Misschien een idee om hier iets mee te doen? Verder echt helemaal niets te klagen! ;-)

De kamer mét airco, de ligging, het uiterst vriendelijke personeel, het eten en dat alles schoon is.

de (comfort) kamer is ruim en van alle noodzakelijke items...
    • Standaard Kamer

Wij hadden 2 aparte bedden, helaas geen kingsize. de locatie heeft deze wel, dus even de receptie bellen!!

de (comfort) kamer is ruim en van alle noodzakelijke items voorzien zoals te verwachten is bij een sterren accomodatie. Het ontbijt is goed en uitgebreid.

• Standaardkamer met Open Haard

Dat de kuisvrouw veel lawaai maakt. Om 8u30 nam ze haar gerief uit de kamer naast ons. Dan begon ze te stofzuigen. Nu we wat langer konden slapen werd dit verstoord.

dit keer tegenvallende kamer.
    • Standaard Kamer

Badkamer viel tegen, doucheputje verstopt, schimmel op diverse plekken. Eerder geweest in dit hotel en toen was alles prima.

Goed restaurant, vriendelijk personeel

Top hotel met verzorgde kamers en heerlijk restaurant!
    • Deluxe Kamer

De kamers waren heel ruim en verzorgd. Ruime badkamer met bad en douche! Het ontbijt was vers en uitgebreid. Het restaurant was heel lekker, ruim aanbod met verse producten en heerlijke desserten! De omgeving is rustig en vlak achter het hotel een mooie wandelroute van 4-tal km. Enkel een klein deel is toegankelijk als je met buggy/rolstoel wilt wandelen.

keurig hotel.
    • Standaard Kamer

Er ligt een scheepswerfje aan de overkant van het hotel, daar waren ze zaterdagochtend vroeg aan het werk, niet echt vervelend, maar wel wat geluid van metaalbewerking.

keurig hotel.

Fantastisch verblijf!!!
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Personeel was vriendelijk, Kamer was mooi, netjes, schoon en balkon beviel ons goed! Het eten in het restaurant was lekkerrrrr....Omgeving was oké.. Deze hotel is vele bezoekjes waard!!! Wij komen hier terug......

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Wij komen zeker nog eens terug!

Weet ik zo snel niet

De kamer was uitstekend en lekker rustig en wij zaten tijdens het diner bij het raam waar ik via internet om gevraagd had en het ontbijt was uitstekend.

Meer dan prima!
    • Superior Kamer

Er werd iets te vroeg op de deur geklopt voor de schoonmaak, maar zij moeten ook hun werk doen, toch!

De kamer was ruim, schoon, modern en comfortabel. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Prachtige locatie.

Eerlijk? Niets !

Prachtige locatie. Tof hotel. Upgrade gekregen naar kamer met prive terras. leuke kamer. Prima bedden. Ongelooflijk vriendelijk personeel en onthaal. Heerlijk uitgebreid ontbijt

• Standaardkamer met Open Haard

De prijs-kwaliteitverhouding. Voor een kamer van 90 euro verwacht je niet in gedateerde bijgebouwtjes terecht te komen. 4 sterren verdient deze accomodatie wat ons betreft zeker niet. Jammer. Het was onze eerste keer in een Van der Valk hotel, waar we toch goede verwachtingen van hadden.

Gastvrij ontvangst ondanks onze late aankomst.
    • Standaard Kamer

‘s nachts waren er onrustige gasten, dit is overigens goed opgelost door het personeel.

Gastvrij ontvangst ondanks onze late aankomst. Hotelkamer is schoon al zou het een kleine onderhoudsbeurt nodig hebben (roest bij de ramen, in de douch is een kleine put ontstaan). Lekker geslapen.

Prima verblijf in een mooie kamer.
    • Superior Kamer

Wat wel vervelend was, was de lichtknop bij het bed, die door beweging van het kussen ervoor zorgde dat de lampen steeds aangingen.

ik kan het eten en drinken niet beoordelen, aangezien ik alleen een ontbijt heb gehad. Informatie over de nabije omgeving was voor mij ook niet van toepassing aangezien ik alleen een overnachting nodig had en pas arriveerde rond 22.00-22.15. De kamer was prima. Waar ik wel aangenaam verrast door was, waren de schuine ramen met uitzicht op de buitenlucht vanuit het bed!

Ruime kamer en het personeel was heel vriendelijk.
    • Standaard Kamer

De badkamer is vergeleken met andere van der Valk hotels wat gedateerd. Maar functioneert prima.

Ruime kamer en het personeel was heel vriendelijk. Het ontbijt was ook heel goed verzorgd en we hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

Plezierige kamer, goede douche en goed ontbijt
    • Superior Kamer

Ander slaapgebouw dat via een (buiten)trap te bereiken is (of een eind omlopen) De toegang is 's avonds vanaf de (donkere) provincialeweg slecht te zien. Verlichting e.d. op de hoeken e.d. zou heel prettig zijn

Plezierige kamer, goede douche en goed ontbijt

Luxe en comfortabel

WiFi was erg langzaam

Prettige ontvangst door vriendelijk personeel. Heerlijk bed, bad en douche. Gezellig elektrische vlammenhaard. TV kon handig gedraaid worden, zodat we comfortabel in bed konden kijken. Bank zat overigens ook prima.

Heerlijk rustig, fraaie kamer, prima bedden, kortom geweldig voor een lekker weekendje weg
    • Standaard Kamer

Mensen zoals wij hebben geen bad nodig maar de douchcel had wel een hoge instap. Daardoor vonden we de toilethoogte ontzettend laag wat voor ouderen wat lastiger is natuurlijk.

De kamer lag in een vrij van het hotel staand gebouw wat ons buitengewoon goed is bevallen. Rustig en van alles wat je nodig hebt was aanwezig.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Rustige en licht gehorige locatie met prima faciliteiten en vriendelijk personeel
    • Standaardkamer met Open Haard

Kussens (zachte te zacht, harde te hard), gehorig (deels vanwege ligging kamer dicht bij ingang, deels vanwege erg dunne muren).

Bedden, badkamer + bad, temperatuur in kamer goed te regelen, uitzicht vanuit de kamer, rustige omgeving, ontbijt op bed

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Mooie kamer.
    • Deluxe Kamer

Zou uitzicht op wei krijgen en 1 groot 2 persoonsbed. Keken uit op parkeerplaats en 2 losse eenpersoonsbedden. De 2e kamer die we hadden was oudbollig!!!

Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Schoon en luxe verblijf
    • Standaard Kamer

Locatie decentraal, personeel aan de receptie was onvriendelijk en koud. In de kamer was er een storend zoemgeluid.

Moderne, grote kamers. Zeer luxe. Goed ontbijt.

tevreden
    • Standaard Kamer

het lawaai van de om de hoek aanwezige verwarminghok : 's nachts toch wel veel lawaai als je niet in slaap kunt komen

lekker ontbijt, heerlijk gedineerd

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima verblijf!
    • Standaardkamer met Open Haard

Even rekening houden met de kamers, liggen buiten het hoofdgebouw, het regende maar hotel heeft paraplu’s ! S ochtends op weg naar Groningen wat verkeer, kost beetje tijd maar viel uiteindelijk erg mee.

Prima kamer, goed geslapen. Aardig personeel, attent. Locatie was voor mij handig dus kom zeker terug. Lekker gegeten.

Wij komen bij gelegenheid beslist weer terug op deze locatie.
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Wij zouden zeggen: Ga zo door!

Het ontbijt was geweldig. Veel keus en variatie. Het diner 's avonds was uitstekend en lekker. Fijne vlotte bediening en ruime sortering ingrediënten.

Prima hotel, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer

Badkamer had ook gerenoveerd mogen worden. Ontbijt viel tegen voor de prijs die we ervoor betaalden. (Moest bijvoorbeeld Mn eigen pancakes en eitjes bakken..)

Prima hotel, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goede ruime kamer
    • Superior Kamer

Van het restaurant en bar via buiten (door de regen) naar de kamer lopen Diverse fouten in rekeningen. 1keer aan de bar werden er een heel aantal glazen wijn te veel op de rekening gezet. Voor een dag werd er 2 * ontbijt op de rekening gezet.. Ietwat prijzig.

Goede ruime kamer Eten was prima

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Standaard Kamer

Fantastisch HOTEL, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer mooie en grote kamers en je kunt er heerlijk eten voor een schappelijke prijs. ik persoonlijk ben geen voorstander van vloerbedekking op de kamer maar dat is persoonlijk

Comfortabele overnachting met prima ontbijt

De comfort kamers in een apart gebouw achter het ontvangst- en zalen deel van het hotel zien er goed verzorgd uit. Ondanks het feit dat de speciale hondenkamer(s) waren bezet, mochten wij hier met een hond overnachten. Het ontbijt was zeer uitgebreid en uitstekend verzorgd.

Via booking.
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Via booking.com aangegeven dat er een extra bed geplaatst moest worden Bij navraag bleek dat dit niet was doorgegeven Het hotel heeft dit netjes opgelost

MOOIE RUSTIGE KAMER

BEDDEN IETS TE ZACHT VOOR ONS. IETS ROKERIGE GEUR IN DE KAMER

MOOIE RUSTIGE KAMER MOOI UITZICHT GOEDE UITVAL VOOR GRONINGEN EN OMGEVING MAKKELIJK EN GRATIS PARKEREN

Het ontbijt en het diner is goed.
    • Deluxe Kamer

Er zitten ontzettend veel vliegen in het hotel. Niet alleen in de kamer, maar ook in het restaurant. Je bent continu bezig de vliegen bij je eten weg te jagen. Dit viel heel erg tegen.

Het ontbijt en het diner is goed. Het personeel is ook heel bekwaam.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Vriendelijk
    • Standaard Kamer

Het Dekbed is in de zomer te warm !!

Eindelijk weer eens Kalfslever gegeten en erg lekker ,is niet in alle v/d Valk restaurants te , .krijgen ,en de ruime plaatsen in een gezellig ingericht restaurant

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

een prima verblijf
    • Standaard Kamer

Dat je niet vanuit het hoofdgebouw binnendoor naar de hotelkamer kunt, bij slecht weer lijkt me dat een probleem, nu niet, want het was mooi weer.

het heerlijke diner, de rust en het uitzicht

Prima verblijf voor eenieder aan te bevelen.
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Bijzonder was dat de kamer (nummer 100) niet aansloot aan de receptie. Door een deur naar buiten, opletten op twee afstapjes en dan weer een trap. Dat hadden we niet verwacht en dan moet je het koffer dragen. Beter zou zijn: een vlak stuk bij de deur en dan met een trap in twee gedeelten naar beneden. of een lange helling maken. Daarnaast zou het fijn zijn als de verbinding overkapt zou zijn. Dat is te realiseren door de parkeervoorziening te laten bereiken door om het hotel te rijden. Bij het ontbijt is één koffie/thee apparaat aanwezig dat is onvoldoende. beter is een losse theevoorziening creëren of een tweede apparaat. het aanvullen van het te snijden brood en de zalm kan beter. Het bakken van een eitje door uw personeel zou zeer prettig overkomen beter dan het gehaspel nu door de gast zelf. Dit is zeker bedoeld als wat opbouwende opmerkingen. Groet.

Goede ontvangst, uitstekende kamer, zeer uitgebreide menukaart, goede bediening en uitstekende kok.

rustig en aangenaam verblijf
    • Standaard Kamer

geen airco in de kamer en dat je voor het ontbijt en een restaurant bezoek naar buiten moet .bij mooi weer is dat geen probleem,bij slecht weer is dat niet aangenaam.

rustig gelegen en niet ver van centrum Groningen welke met de lijn bus uitstekend te bereiken is. ook heeft het hotel een goede keuken

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Het ontbijt was heel goed.
    • Standaard Kamer

We werden om 8.45 uur gewekt door n boring van buitenaf in onze slaapkamer. We zaten leterlijk plotsklaps over eind in bed. Uitslapen zat er dus niet in. Daags van te voren n waarschuwing zou wel prettig geweest zijn.

Het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

• Superior Kamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Opzet rondom ontbijt counter en afstand tot tafels wat groot. Keuze is zeker in orde. Ik had de gehandicapten kamer en dat geeft een ziekenhuis associatie. Dit voor boeking duidelijk maken zou ik gewaardeerd hebben.

Kamer heeft een balkon en het is er zeer rustig. Ik heb goed geslapen dus het bed is in orde.

voor herhaling vatbaar!
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Helaas liggen deze kamers buiten het hoofdgebouw: je moet door de frisse buitenlucht.

prachtige locatie in het Groninger Land. Mooie grote kamers met prachtig uitzicht over de velden. Heerlijk gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Na een intensieve cursusdag was het goed rusten
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Dat is wat al te sterk, maar de mogelijkheid tot aanschaf betaalbare fitnesskleding was fijn geweest.

Heerlijke bedden en rust zowel in het hotel als in de omgeving

Professionele gastvrijheid
    • Deluxe Kamer

De dinerkaart is wel erg uitgebreid.

Professioneel, vriendelijk personeel. Ruime kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Mooi natuurgebiedje achter het hotel. Goed ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

leuk, gezellig, goed hotel met super personeel...en vlak bij Groningen met de fiets denk 15 minuten
    • Standaard Kamer

De badkamer was niet goed ingedeeld..er was een ligbad en douche.dat was fijn..maar de w.c en de douchedeur; zit heel dicht tegen elkaar..iemand met lange benen,.... zoals mijn man ,moet met zijn benen in de douche gaan zitten....

Het vriendelijk ontvangst ..de bereidwilligheid van al het personeel ...top De kamers proper ,groot, gezellig met (nep )open haard en zeer rustig gelegen.. Restaurant en bar is goed en verzorgd....prijs kwaliteit o.k. Parking groot ..

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Uitstekende prijs / kwaliteitverhouding
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Niets, we missen alleen sportfaciliteiten zoals fitness of zwembad

De hartelijke ontvangst, het diner, de ruime, goed uitgeruste, nette slaapkamer en het voortreffeljik uitgebreide ontbijt

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prima hotel - buiten de stad gelegen
    • Deluxe Kamer

Slecht bereikbaar via OV (2 x per uur een bus, na 18:00 1x per uur). Irritante zoem op kamer van airconditioner die niet uit te schakelen was. Slecht geslapen daardoor.

Prima ontbijt met uitgebreide keuzes, voor redelijke prijs. Personeel vriendelijk. Ruime kamers - maar je moet een beetje een geluk hebben om een goede deal te maken. Andere dagen waren beduidend duurder.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

teleurstellend
    • Superior Kamer

De bedden waren slecht, bedienend personeel in restaurant onprofessioneel en niet felxibel

Ontbijt was prima echter prijs/kwaliteitsverhouding niet in verhouding

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Comfortabel en relaxt.
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Bij het ontbijt mis ik wel een gebakken eitje. Zonder dat vind ik € 12,50 wel aan de prijs.

Mooie ruime en comfortabele kamer. Ruime parkeermogelijkheid.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

• Standaard Kamer

Laat diner. De aandacht gaat aan het eind van de avond naar het voorbereiden voor de volgende dag waardoor de bediening soms niet aanwezig is in het restaurant. Zelfs overwogen om zelf naar bar te lopen om een drankje te halen

Vriendelijk personeel Receptioniste stelt zich voor en geeft zelfs een hand. Zeer netjes.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima tijd gehad
    • Superior Kamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Er was weinig in het hotel zelf.

Het ontbijt was fantastisch, de kamers waren netjes en schoon, de locatie was prima (om naar Groningen te rijden) en het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Mooi uitzicht kamer met terras, uitgebreid en gevarieerd...
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Vond het erg warm in de kamer ondanks dat de verwarming uit was, maar dat kan aan mij liggen.

Mooi uitzicht kamer met terras, uitgebreid en gevarieerd ontbijt . Personeel was oprecht vriendelijk. Genoeg parkeerplaatsen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Bijzondere kamer met open haard

Sanitair, wc bevat sporen van vorige bewoner kamer 103, gemeld bij receptie

Bijzondere kamer met open haard

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Geweldig onderkomen voor onze geplande uitstapjes.

Badkamer, bad + douche Zeer comfortabel bed

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Verblijf was prima
    • Deluxe Kamer

Vergaderen terwijl je aan het ontbijten bent

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Geschikt voor een overnachting in buurt van groningen

Het eten

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Tevreden
    • Standaard Kamer

Werkzaamheden naast onze kamer.

Alles was goed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Vriendelijkheid personeel.

Vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

niet echt iets

het eten in het restaurant was super goed

behalve de lucht in badkamer, was het een leuk verblijf

Riool lucht in badkamer.

Restaurant

Het ontbijt was zalig.
    • Standaard Kamer

Zou het niet weten. Ik heb het er prima gehad.

Het ontbijt was zalig. En meer dan genoeg. Zou het niet wete

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Toppie!
    • Superior Kamer

de voorraad plaatselijke pils was op!

zeer behulpzame receptioniste

Kamers, ontbijt, ontvangst en makkelijke ligging tov de weg.

Kamers, ontbijt, ontvangst en makkelijke ligging tov de weg. Nabij afrit A1

Zeer mooie luxe kamer, met prachtige badkamer.
    • Deluxe Kamer

Zeer mooie luxe kamer, met prachtige badkamer. Gewoon perfect

• Standaardkamer met Open Haard

Slechte bediening wc bril los kraan lekt muffe geur in de kamer

• Superior Kamer met Balkon of Terras

Rustige kamer met goede airco. Uitgebreid ontbijt en ook 's avonds lekker gegeten

Prettig verblijf...
    • Standaard Kamer

Badkamer, dispencers allemaal leeg. Beetje oude badkamer....

Prijs/kwaliteit en ambiance/sfeer in algemene ruimtes.

Zeer comfortabel hotel met trendy kamers als goede uitvalsbasis
    • Deluxe Kamer

Zeer vriendelijke service, erg mooi ingerichte kamers.

Comfortabel
    • Standaard Kamer

Dat het warm op de kamer was.

Heerlijk bed

• Standaard Kamer

Aanrader. Je weet wat je jrojgt
    • Deluxe Kamer

Van der valk is bijna altijd zeer goed

Kamer was ruim en netjes, extra kussens, goed ontbijt
    • Standaardkamer met Open Haard

Badkamer beetje verouderd, beetje vreemd dat kamers in ander gebouw zijn

Kamer was ruim en netjes, extra kussens, goed ontbijt

Wat en mooi weids uitzicht
    • Superior Kamer met Balkon of Terras

Het ontbijt, de kamer en het uitzicht