Beoordelingen over Hotel de Weverij 4-sterren

Oostwal 175, 5341 KM Oss, Nederland

#2 van de 7 hotels in Oss

Proma top hotel,

Eigenlijk niets.

Geweldige kamer. Was wel een up grade en duurder dan in eerste instantie afgesproken maar super kamer. Ontbijt uitgebreide mogelijkheden en prettig personeel die zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Prettig hotel in centrum van Oss
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Schoonmaak; in het nachtkastje lag een leeggelopen flacon met plakkerig spul dat kennelijk niet was opgemerkt door de schoonmaakploeg.....

Upgrade naar een juniorsuite en het vriendelijke team van "De Weverij" Uitstekende locatie vlakbij het centrum van Oss.

Prima hotel met wat verbeterpunten.
    • Moderne Deluxe Tweepersoonskamer

Veel te weinig parkeerplaats! Wij hadden een luxe kamer twee persoons. Er waren twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven. Hierdoor lag je heel de nacht in een gat wat niet prettig is.

Vriendelijk personeel en de ruime kamers. Een goede en ruime douche.

Zeker een aanrader
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

De parking is goed. Matig aangegeven waar de parking van het hotel was. De parking van het hotel zelf was ook klein zeker omdat sommige auto's 2 plekken hadden ingenomen. Maar vlak daarnaast ligt een 24 uurs stadsparking die ook uitstekend is

De kamer en ontbijt was heel goed

Prima verblijf waar prettige, enthousiaste mensen werken.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Op ons verzoek kregen wij de klassieke kamer. Deze kamer bleek ver achter te blijven bij de vernieuwde, moderne kamers die wij eerst hadden. Onze indruk was dat deze kamers nog gerenoveerd moeten worden. Bij navraag aan de receptie was dit inderdaad het geval. De volgende keer nemen we weer gewoon de hippe, kleurrijke kamer.

Was erg prettig en aangenaam.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Eigenlijk was alles wel goed maar hing er een wat vochtige lucht op de badkamer. De vloer in de kamers is een soort PVC die wat plakkerig aanvoelde.

Prima ontbijt. Niets spannends maar keurig verzorgt en alles was vers en zag er goed uit. Kamers zijn in vergelijk met wat je betaalt erg groot en luxe.

Zie hierboven
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Toen wij kwamen deed de tv het niet. WIj hebben dit gemeld en wij zijn nog even naar de bar gegaan om iets te drinken. Een medewerker is naar boven geweest en kwam al snel terug. De tv deed het gewoon en wij hadden blijkbaar niet goed opeen knopje gedrukt??? Toen wij naar bed gingen deed de grote lamp, nachtlampjes en de tv het weer niet. Kortsluiting??? Volgende dag kwamen we er achter dat er geen toiletborstel was. Vonden wij heel genant. Als gast wil je het toilet toch schoon achterlaten. Hebben dat aangegeven. WIsten ze daar, maar dat is hun beleid. VOnden wij heel vreemd. Geen 4sterren waard.

Het ontbijt was echt super lekker. Veel keus. PErsoneel erg vriendelijk.

Goede keuze voor een stedentrip
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer was prima, echter de lokatie (kamer 2.06 aan een drukke weg) was minder. Behoorlijk geluid van de voorbij rijdende auto’s.

Prima lokatie en een net hotel. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Parkeren is gratis bij het hotel en wifi werkt prima.

Prima hotel, service gericht en heel aardig personeel, je voelt er echt gast!!

Alweer geen tegenvallers.

Gewoon aardig personeel, service gericht en is er iets dan wordt het direct opgepakt. We hadden deze keer de Bergoss kamer, meer dan een aanrader!!

Prachtig hotel op super locatie met vriendelijk personeel.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Kleine minpuntjes: geen stopcontact bij het bed voor opladen mobiel. Het gordijn had iets meer een verduisterende werking mogen hebben.

Het personeel was erg vriendelijk, steeds bereid om de vragen goed op te lossen. Het ontbijt was erg goed, heel uitgebreid, alles werd ook steeds weer goed aangevuld. De kamer was netjes en schoon, badkamer prima, en iedere dag weer schone handdoeken. Mooi uitzicht over het plein. De bedden lagen goed. De inrichting van het hotel was gezellig en netjes. Hotel ligt in centrum van Oss, je steekt de straat over en je bent bij de winkels en eetgelegenheden. We kwamen hier om te fietsen, en dat kan ook erg goed in deze omgeving. Parkeer gelegenheid bij het hotel was gratis en in het hotel werd een plek gevonden voor onze fietsen. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Heeft aan onze verwachting voldaan
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Er zou meer of duidelijker informatie moeten te vinden zijn over het nemen van de diner in het bijhorende restaurant Cordial of in de eetzaal van het hotel zelf, betreffende prijzen, menu en openingsuren.

De vriendelijkheid van het personeel

Heerlijk eten en ontspannen in Oss
    • Moderne Deluxe Tweepersoonskamer

Mooie kamers, uitstekende douche, heerlijk rustig, vriendelijke bediening, goed ontbijt en ruime keuze. Fijn dat restaurant Cordial bij hotel zit, mooie combinatie van lekker eten en slapen op 1 locatie.

Fijne kamers, heel ruim en alle faciliteiten die je wenst...
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

De parkeermogelijkheid van het hotel zelf is vrij smal, en met een grotere auto (bijvoorbeeld busje of langere sedan) wordt het lastig om er in en uit te komen. positieve kant is dat er een parkeergarage is naast het hotel, dus daar kan je met gemak voor 2,50 per dag ook de auto kwijt.

Fijne kamers, heel ruim en alle faciliteiten die je wenst aanwezig (inclusief ligbad). Vriendelijke medewerkers met kennis van het gebied. Geven je met plezier een uitdraai van de dichtst bijzijnde supermarkt en andere winkels in de buurt.

Verzorgde uitstraling bij binnenkomst.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Kregen een upgrade naar een suite. Vonden de suite erg kaal en onpersoonlijk, wel schoon. Ontbijt lekker maar niet heel uitgebreid.

Verzorgde uitstraling bij binnenkomst.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

bijzonder
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Geen mini-bar aanwezig. Een fauteuil en een kantoorstoel. Als je daar lang op zit krijg je het in je rug. dus graag 2 faulteuils.

Uitstekend ontbijt. vriendelijk personeel. rustig gelegen vlak bij centrum.

Top !
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Helaas bij aankomst was het parkeerterrein vol en garage al dicht, Op zoek gaan naar een parkeerplaats in een onbekende plaats rond half 11 in de avond is niet ideaal.

Ontbijt was werkelijk amazing !!! onze complementen. Ook toen wij onverwacht een extra persoon mee brachten werd dat niet moeilijk over gedaan.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

We waren echt uit!
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Dat we er maar 2 nachten logeerden.....

We kregen een upgrade naar een Bergoss kamer, fantastisch! Mooi hotel in de vroegere Desso tapijtenfabriek met vele oude accenten. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Restaurant Cordial (met Michelinster) serveert zalig eten. Het personeel van zowel hotel als restaurant weet hoe ze met gasten om moeten gaan! 3 Dagen 2 nachten, alles klopte!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

mooi hotel, maar een paar vervelende bijkomstigheden..
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Er was een vervelend fluittoon op de kamer, kwam mede door de harde wind maar was niet te verhelpen.. En wij vonden vervelend dat er door de eetzaal mensen met hun rolkoffer naar de parkeerplaats moesten.

Het ontbijt was prima, mooie kamer, niks mis mee

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Uitstekend hotel met heerlijk ontbijt en grote kamer, dichtbij een leuk centrum.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Zoals in elk hotel vieze koffie op de kamer. Er is echt lekkere koffie te koop in zakjes, ook van de Zulke zakjes nemen we altijd mee als we in een hotel verblijven. Of wiener melange van de Aldi. Water erbij en je hebt heel wat lekkerdere koffie dan in hotels op je kamer. Kleine televisie en slecht ontvangst. Toch een aan te bevelen hotel, grote kamer en uitstekend ontbijt.

Het ontbijt was uitstekend, zalm, verse vruchten, veel soorten brood en lekkere koffie. We hadden bad en douche. Grote kamer en badkamer en gratis parkeren. De weg oversteken en je bent in het centrum. Mooi winkelcentrum trouwens.

Prima hotel ook qua ligging, waren hier al eerder.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Prima douchekop maar erg weinig druk, dus kleine hoeveelheid water. Geen mogelijkheid om spiegelei te laten bakken.

Hotel is prachtig, mix van oude en nieuwe elementen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

slechte hotelkamer
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Behang zat los. Vloerdelen zaten los, leek onlangs lekkage gehad. Muffe geur in kamer. Telefoonhaak viel uitelkaar als je het oppakte, douche afvoer werkte niet goed. Deze kamer eerst opknappen en dan pas weer verhuren. De hotelkamer was wel schoon, en personeel was zeer gastvrij en vriendelijk.

slechte hotelkamer

was goed verzorgd
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

kleine inrit naar parkeer garage met een klein /slecht aanwijsbaar bordje dat je vlug mist als je onbekend bent ter plaatse

prima ontbijt en mooie kamer/badkamer met goed werkende thermostaat kranen , wel hoge instap douche

Prettig
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Had graag een droge verbinding gezien tussen het parkeren en het hotel maar de rest vd faciliteiten maakte dat weer allemaal goed!

Ontbijt was meer dan goed ben van nature zelf geen luxe ontbijter dus ook niet buiten de deur. Kamer goede grootte -parkeerplaatsen voldoende mooi overdekt ook - receptie goede uitleg - leuke bar vriendelijke bediening

Mooi ontvangst, maar matige kamer qua sfeer.
    • Moderne Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer (moderne kamer) vonden wij onpersoonlijk, kil en strak. Oude badkamer, het rook wat muf. Kamer straalde geen sfeer uit, nodigde niet uit om even te relaxen. Dus we hebben de kamer ook puur gebruikt om erin te slapen. Deur had een slot, maar was een oude deur en liep vast op de vloerbedekking. Voelde al met al een beetje gedateerd aan.

Heerlijk ontbijt en goede service van het personeel. Mooie ontvangsthal. Goede bedden.

Topper.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Kleine TV, niet op te kijken. Echt jammer.

Zeer grote schone kamer. Badkamer was zeer schoon. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt was uitmuntend. Al met al een topverblijf gehad.

beoordelingen zijn naar mijn mening een beetje te optimistisch voor dit hotel
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

geen veduisteringgordijnen, geen koelkast op de kamer, veel lawaai afkomstig van toeslaande deuren in de gang, basis ontbijt. Hotelkamer is niet erg modern tapijt in de kamer vind ik wat onhygiënisch.

apart hotel, proper en goed bed, vriendelijk personeel, centraal gelegen

mooi en schoon hotel gelegen in de oude weverij, ontbijt...
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

dekbedden mogen is vervangen worden. Het binnenmateriaal was beetje in elkaar gaan zitten waarschijnlijk door het reinigen van de dekbedden, tweede extra kussen zal ook makkelijk zijn, iets groter tv zal prettiger zijn voor de afstand vanaf het bed. buiten bij de oprit, zal een spiegel makkelijk zijn om te zien of er een auto aankomt. Krappe in en uitrit

mooi en schoon hotel gelegen in de oude weverij, ontbijt goed, grote en schone kamers, goede bedden,privé parking wel beetje smal, rustig hotel ,vriendelijke mensen die daar werken. kun je ook lekker buiten aan tafels zitten bij mooi weer

We hebben met zes personen genoten van het comfort en het eten in het sterren restaurant.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

het uitzicht op de huizen was niet geweldig.

Prima bedden, grote kamer, goed ontbijt, ontspannen sfeer. We konden binnendoor lopen naar het restaurant.

• Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Geen kluisje, oude sleutel ipv pasje past helemaal niet bij moderne uitstraling, parkeren gratis behalve wanneer de eigen parkeergelegenheid vol zit met motto wie het eerst komt ...

Kamers schoon, prima restaurant, ligging ten opzichte van station, vriendelijk personeel. Heel net hotel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Logistieke en praktische locatie van goede kwaliteit
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

De gordijnen zijn niet verduisterend waardoor je vroeg wakker wordt van het licht.

- Het ontbijt was heel uitgebreid en van goede kwaliteit. - Ruime kamer met ene ruime badkamer.

Ruime kamer, centraal gelegen

Zie onderstaande info

De kamer is ruim en goed, maar of het 4 sterren waardig was, dan is het echt de ruimte van de kamer. De plaatsing van de tv was redelijk ver van het bed, en het geluid niet super. Betekent dat je het geluid vrij hard moet zetten, leek ons voor de buren niet zo geweldig. Badkamer goed, maar enigszins gedateerd. Naar de airco moet echt gekeken worden, tikte de hele nacht, uiteindelijk oordoppen in gedaan. Ontbijt niet genomen, omdat ik een voedselintolerantie heb, en de laatste maal dat we hier sliepen was daar geen rekening mee gehouden terwijl het wel vermeld was.

Het personeel was erg vriendelijk.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Het personeel was erg vriendelijk. We kregen bij aankomst een upgrade naar een moderne kamer. Het ontbijt is prima. Hotel is gelegen op 5 min. lopen vanaf het station.

Dicht bij onze feestgelegenheid, had me iets meer luxe...
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer, hij was ongezellig, basic, nare lucht, warm beddengoed (synthetisch)

Dicht bij onze feestgelegenheid, had me iets meer luxe voorgesteld, kamer erg sober, hij rook naar wasserij, niet plezierig, parkeren kon niet op hotelterrein, jammer.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Centraal gelegen hotel met uitmuntend (inpandig) restaurant.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

De kamers zouden een 'update' kunnen gebruiken.

Oude textielfabriek omgebouwd naar hotel met zeer vriendelijke bediening, een uitstekend ontbijt en natuurlijk niet te vergeten het uitmuntende (bijbehorende) restaurant Cordial.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

• Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Parking is aanwezig maar als er al veel plekken bezet zijn moet je goed kunnen manoeuvreren.

Prachtige kamer , lekker uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke personeel. Zeker en vast een aanrader. We hadden reeds gegeten in Den Bosch maar in Oss is het aanbod zeker en vast ook zeer uitgebreid.

Het hotel heeft ruime kamers en lekkere bedden.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Vroeg wakker omdat het geen verduisterende gordijnen zijn en de gang is erg gehorig.

Het hotel heeft ruime kamers en lekkere bedden. Ontbijt was ook goed verzorgd en het personeel zeer vriendelijk en attent, ook bij de receptie.

Super hotel, vriendelijk en rustig een dikke aanrader. Mooie kamer, een pluim voor het personeel.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Koffie bij het ontbijt. Het is mss handiger om de koffie vrij te laten nemen door de gasten. Als er veel volk zit te ontbijten moet er nogal lang gewacht worden om een tweede of derde tas bijgevuld te krijgen.

Goed ontbijt en een heerlijke kamer!
    • Moderne Deluxe Tweepersoonskamer

Goed ontbijt en een heerlijke kamer! We kregen een upgrade naar de moderne kamer de luxe. En dat was top! De dakramen konden automatisch dicht zodat het goed donker was. We hebben heerlijk geslapen!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Dicht bij station, prima personeel - maar een 4* hotel zonder koffie en minibar
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Geen koffie/ heet water op kamer, geen minibar, gewone bar sloot tijdig. Ontbijt op zondag pas va 8 uur

Zeer vriendelijk personeel en dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

personeel
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Geen minibar Inrit parking vervelend en te smal (indien tegenligger moet één auto achteruit terug de weg op zonder uitzicht) handsproeier aan bad stuk Geen plastic zakjes in de vuilnisbakken op de kamer

personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Logeren in Weverij.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Routing naar parkeergarage en gesloten deur in die garage! Ontbijt: Activa yoghurt aanbieden als gewone yoghurt. Heel de maandag last gehad van darmen. Opruimen van ontbijt buffet voor elf uur op zondag. Werd wel gevraagd, maar dan zeg je niet zo gauw nee.

Luxe kamer, vriendelijke ontvangst! Centraal gelegen. Leuke combi van modern hotel met oude fabriek/weverij.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Een toplocatie en restaurant voor er even tussen uit.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Waren verrast in het restaurant ,waar wij a la cart wilden gaan eten. Wisten niet dat het het zo,n luxe restaurant was. Het was voor ons een echt een cadeautje ,en heerlijk gegeten . Goede uitleg van het personeel.

Prachtige locatie ,mooie ruime kamer En een super ontbijt. Vriendelijk personeel . Goede ontvangst.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Personeel,fantastische ontvangst en in het restaurant zeer...
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Personeel,fantastische ontvangst en in het restaurant zeer goede en vriendelijke bediening vooral de dame die ons bedient heeft een 10 met een griffel !!!

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Geboekt bij Booking.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Geboekt bij Booking.com. Aangegeven wordt dat de privéparkeergelegenheid gratis is! Niet wordt aangeven dat het maar een beperkte parkeervoorziening is. Je moet dan op eigen kosten voor de nacht parkeren in de nabij gelegen openbare parkeergarage en hopen dat je bagage de andere dag nog in de auto ligt. Storend was dat men dit euvel bij de receptie lacherig afdeed.

Goed hotel voor mooie prijs
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Toch niet kunnen parkeren bij accommodatie. Was vol, communicatie had duidelijker gekund

Lekker ontbijt, ruime kamer, goede bedden

functioneel over het allegemeen top
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

We hadden wat meer keuze van beleg en drinken verwacht bij het ontbijt, waterdruk van de douche verschild per kamer

kamers ruim voldoende

Ruime kamer
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Inrichting kamer viel tegen met wat er op de foto’s wordt vertoond.kleine tv voor ruime kamer

Ruime kamer

Vriendelijk personeel, nette kamers en een lekker ontbijt.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, nette kamers en een lekker ontbijt.

Zalig ontbijt !
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Helaas geen minibar op de kamer om iets koel te bewaren. De parkingplaatsen zijn beperkt en vooral heel heel smal !

Zalig ontbijt !!

Mooie, ruime kamer
    • Moderne Deluxe Tweepersoonskamer

Een kamer die grenst aan de lift(schacht) is helaas gehorig.

Mooie, ruime kamer

prima hotel en goede locatie vriendelijk personeel en lekker ontbijt

de parking is nogal eng

Heerlijk ontbijt en super vriendelijk personeel

• Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Helaas geen balkonnetje, en de kamer rook muf

Goede douche, vriendelijk personeel en een mooie tuin

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het ontbijt was zeer goed en gevarieerd.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer goed en gevarieerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Dicht bij het centrum, goed gelegen.

heerlijk gegeten en geslapen
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Prettige rustige sfeer, ruime en schone kamers

Bijzonder gastvrij onthaal in een prima hotel
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Buitengewoon vriendelijk en attent geholpen door het personeel. Met name de manier waarop de kinderen welkom werden geheten was geweldig.

Mooi hotel met prachtige kamers. We kregen een gratis upgrade naar een luxe en moderne kamer.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Een ruime, moderne en lichte kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Locatie t.ov. Station en Centrum is zeer goed.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Dat er niet de moeite werd genomen om een spiegeleitje voor het ontbijt te bakken. Hebben wij nog nier eerder mee gemaakt

De locatie.

Heel erg goed

Alles was super !

Goed gelegen.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Goed gelegen. Ruim en mooi gebouw, riante kamers. Prima ontbijt. Museum Jan Cunen dichtbij. Fietsvriendelijk onthaal.

Een hotel na mijn hart!
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Zeer smaakvolle interieur. het personeel was ook zeer gastvrij en behulpzaam.

Kort maar goed verblijf
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Het ontbijt werd klaargezet toen we eerder weg moesten

Erg fijn dat er een aparte bad en douche waren.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Ingang naar de parkeerplaats en de parkeerplaats zelf. Erg krap allemaal

Erg fijn dat er een aparte bad en douche waren.

Prima hotel voor een tot drie dagen. Uitstekend sterrenrestaurant aanwezig.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Schoonmaak was wat oppervlakkig (bv volle prullenbak, afdekplaat centrale afzuiginstallatie vies, etc).

Ontbijt was goed. Niets gemist!!

Keurig modern hotel

Keurig modern hotel

Super accomodatie
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Personeel erg aardig en gastvrij.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Erg kleine tv. Behang laat een beetje los. Beetje muf. Verder prima.

Personeel erg aardig en gastvrij.

Niet terug komen.
    • Moderne Deluxe Tweepersoonskamer

Veel lawaai van buiten . Matige inrichting kamer met slordige wandbekleding. Slecht bereikbare parkeer plaats die laat op de avond vol was .

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Redelijk goed

Prijs kwaliteit erg duur

Uitstekend verblijf
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

In het centrum gevestigd, uitstekend ontbijt

• Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed, heel vriendelijk en attente medewerkers. Heb zelf 30 jaar geleden ruim 15 jaar in Oss gewoond dus ken de buurt en Oss heel goed.

Goedee kamer (we kregen een gratis upgrade omdat het toch...
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Goedee kamer (we kregen een gratis upgrade omdat het toch rustig was), mooie ambiance, wijn was goed, ontbijt redelijk goed

Het was prima, niet bijzonder!

Badkamer

Heerlijk ruime kamer

Fijn hotel
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Geen echte 2 persoonsbedden. Deze waren 2 tegen elkaar geschoven 1 persoonsbedden

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Uitstekend hotel

Alles weer prima

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Het ontbijt was werkelijk heerlijk en top verzorgt.
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Het ontbijt was werkelijk heerlijk en top verzorgt. Het personeel was ook erg vriendelijk en onze kamer was fris en schoon.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Weverij