Beoordelingen over Hotel Wienerhof 3-sterren

#12 van de 12 hotels in Den Helder

6,4

6,1

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Ik kom al meerdere jaren in dit Hotel, maar zie het nu hard achteruit gaan.

Het diner was zeer slecht. Naar mijn idee stond er geen profesionele kok in de keuken. De gerechten werden anders uitgeserveerd dan zoals beschreven op de kaart. Volgens mijn is Meneer Bos bezig om zijn Pensioen zo snel mogelijk binnen te halen.

Kamers waren stoffig en voorzien van spinnenraggen.

Hotel met weinig ventilatie in de kamers op de begane grond.

De kamer was te duur in verhouding tot het comfort. Er was nauwelijks ventilatiemogelijkheid, terwijl het erg warm was. Het raam kon maar een heel klein stukje open. Ook het gordijn kon niet open blijven, omdat de kamer op de begane grond aan de straatkant zat. Er was geen airco op de kamer maar zo lang de voorraad strekte wel een ventilator tegen borg te krijgen. Dat was niet afdoende. De afzuiging in de badkamer leek niet te werken.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

Teleurstellend, amper geslapen, duur betaald, maar aardige mensen in de bediening.

Overige personeel was ongeïnteresseerd en deed niets met b.v. de melding dat de douche in onze kamer over liep, zodanig dat we niet langer dan enkele minuten konden douchen voordat het water bijna vanuit de badkamer de kamer in zou lopen. Kamers zijn klein en gedateerd voor de prijs. We hadden kamer 1 & 2 op de begane grond en deze waren als een sauna met dit warme weer. Geen airco en amper mogelijkheid tot het openzetten van ramen in de nacht.

Het bedienend personeel was erg aardig en behulpzaam en de lokatie is super

prima voor 1 nachtje
    • Familiesuite (5 Volwassenen)

Teveel drempels en opstapjes.

I.v.m. een familie uitje van 2 dagen, verbleven wij met 5 volwassenen in de familiekamer en dat was prima voor 1 nachtje, de bedbank lag niet heel comfortabel, maar voldeed. Ontbijt was prima, personeel vriendelijk, kortom voor 1 nachtje prima.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Was voldoende voor een verblijf voor 1 nacht..

Leiding had te weinig onderscheidende uitstraling voor een hotel. Wat verstaat men onder een comfortkamer , met name kamer nr4?

Matrassen waren goed. Personeel heel vriendelijk

nooit weer.

tv deed het niet ,gevraagd om te maken deden ze niet we moesten maar in een 1 persoons kamer zitten te kijken,er was geen overleg tussen de mensen daar want niemand wist wat.het diner was slecht en onverantwoord,kip die niet gaar was,groente van een dag oud,melding gemaakt laten zien,maar probeerden ons met een drankje af te schepen en we moesten niet zeuren zei de kok,bij ontbijt oud bruin fruit met vliegjes erbij,geen suderange meer en werdt niet bij gevuld,op is op.

dat het midden in de stad zat en het station aan de overkant,

Ontvangst door zeer vriendelijk personeel met...
    • Familiesuite (5 Volwassenen)

Jammer van de oude vloerbedekking, hierdoor rook de kamer nogal muf en het zag er niet fris uit

Ontvangst door zeer vriendelijk personeel met welkomstdrankje. Kamer was voor gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen mooi ruim. Kamer was schoon. Bij het ontbijt was de ontvangst wederom zeer vriendelijk en het eten lekker. Prima verhouding kwaliteit - prijs.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Niet geslaagd

Wat is er met de badkamer gebeurd? Geen deur, geen gordijn maar een paar te lage, glazen stenen alleen voor de wasbak en de WC, echt heel slecht. Het commentaar was: oh, dat is nieuw, mooi toch? Nou, nee, vooral niet als je met een collega bent, bizar! Alles was een beetje smoezelig en gedateerd, kruip door sluip door en troep, maar verder prima. Ontbijt wel oke, personeel een beetje opdringerig. Veel te duur voor wat je krijgt.

Dichtbij onze locatie, ruime kamer met twee bedden.

Het was slecht

De douch dat Kout warm Kout warm werd het eten was niet echt lekker saté saus smaakte niet naar saté en was te zout op 1 van de kussens was een vieze plek me eerste keer beviel het beter nu was het echt slecht

De TV viel bij het meest maar ook weer niet

T kon net. Omdat t geboekt was.

Geen overdekte gang naar kamer. Slecht regelbare verwarming. Douche versprong naar heet en dan weer naar koud.

Redelijk rustig gelegen. Ook niet veel gasten.

Eigenlijk te kort, maar ik denk toch dat ik niet nog een keertje kom. Ondanks al de l

De toilet en douche ruimte viel voor mij tegen. Het toilet was te laag en eigenlijk te smal voor mij, een blauwe elleboog was het gevolg. En door mijn beperking kon ik moeilijk douchen, omdat de douchebak te hoog was en het handvat verkeert zat, maar misschien had ik van te voren moeten zeggen dat ik slecht ter been ben.t

De vriendelijke bediening..alles was mooi schoon.

Super sfeer, goed ontbijt!

Het ontbijt was super! Veel variatie. Onze kamer was ruim en schoon, precies goed! De sfeer in het hotel was heel aangenaam, het personeel is behulpzaam en vriendelijk, je voelt je meteen thuis.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

redelijk

Hote is wat gedateerd en ruikt muf. De badkamer is erg klein. De prijs vonden we te hoog voor wat je krijgt.

De ligging, omdat we daar in de buurt moesten zijn. Aardige vrouw bij de receptie en lekker ontbijt. Kamer was groot en bedden lekker.

Verder fantastisch!

Medewerkers die roken en ik hoop wel dat ze hun handen goed hebben gewassen.

Ontbijt is heerlijk, alleen het was vies gezicht te zien dat de medewerkers gingen roken bij de deur terwijl de mensen gaan ontbijten.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Geen echte aanbeveling...

Ontbijt kon beter, koude koffie, koude ruimte, geen vriendelijk personeel, oubollig interieur. Super veel lawaai aan de straatkant. Buiten op het terras mocht er gerookt worden, echter zijn we geen rokers, maar zijn wel wakker geworden van de rookgeur van anderen.

Doelmatig: bed, douche en ontbijt, verder geen aanrader.

Op de eerste verdieping moest je buiten langs over kleddernat kunstgras lopen. De kamer bevond zich in een soort noodcontainers. Bij binnenkomst was daar meteen een afstap had, waardoor ik bijna viel. De kamer was oubollig met dito voorzieningen: er was 1 stopcontact onder een tafel, 1 zender op de tv en een eenpersoons bed. Voor ca 90 euro geen goede prijs kwaliteit. Bij uitchecken werd ook niet gevraagd of alles naar wens was. Dat zei mij genoeg.

De afstand tot het station. Ontbijt was ok.

• Familiesuite (5 Volwassenen)

Supernette kamer. Lekker ontbijt. Top personeel. Een Ipad laten slingeren op het balkon na vertrek en toch weer veilig in ons bezit gekomen dankzij oplettend personeel. Toplocatie. Genoten!

Naast het station.

Absoluut gedateerd hotel, maar alles functioneert. Geen reden om dit niet te boeken. Eenpersoonskamer kijkt uit op een parkeerplaats, maar dat is prima want ik kwam alleen om te slapen.

Net hotel naast het station van Den Helder. Meest handige plek voor een hotel in deze plaats. 24 uur per dag open, dus dat is ook handig. Ontbijt is goed genoeg. Kamer is schoon en eigenaar zeer vriendelijk.

Uur moeten wachten tot we op kamer konden. Terwijl we om 3 uur konden inchecken. Hoteleigenaar zat zijn privegesprekken te voeren waar hotelgasten het kon horen.

Prettig gastvrij hotel

Geen airco op de kamer, wel piepklein lawaaierig ventilatortje

Prima zeer uitgebreid ontbijt, de Oostenrijkse stijl in het hotel was wat over de top. Daar in tegen was zeer meegaand en mochten wij onze fietsen s'nachts stallen in het restaurant. Vriendelijke crew!

Verblijf

Weinig krachtige douche een matig straaltje water En is bijna geen parkeer gelegenheid, het zou handiger zijn als voor het boeken word aangegven dat parkeren een probleem is

Uiterst vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De locatie was prima en het personeel aardig.

Ik verbleef nog nooit in zo een slecht hotel. De kamer was net groot genoeg voor het bed en een zijtafeltje met tv. Ik moest zijwaarts tussen de douchecabine en de wasbak doorschuiven om op de wc te gaan zitten. Daar kon ik net zitten omdat ik een tenger postuur heb. Ik kan mij voorstellen dat iemand die groot en/of dik is daar niet kan zitten. De doucheput was verstopt. Het interieur leek wel op straat te zijn gevonden. EUR 151 voor een nacht in een eenpersoonskamer. Niet voor herhaling vatbaar.

De locatie was prima en het personeel aardig.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

matig, slechte prijs/ kwaliteit verhouding, voor €154 per nacht verwacht ik meer luxe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine badkamer. Kamer was erg warm; geen mogelijkheid om koeler te maken, geen airco/fan oid. Met het raam open was zeer luidruchtig vanaf buiten. Apparaten die draaiden. Koeling vd keuken oid.

De dame die het ontbijt en receptie deed s'ochtends was...

De dame die het ontbijt en receptie deed s'ochtends was erg onvriendelijk, ongeduldig en liep chagrijnig rond. Zei niet eens goedemorgen en vroeg zuchten of we ei "moesten"... Beetje jammer!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Vriendelijk personeel en het ontbijt buffet was goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer viel tegen en sanitair was welliswaar netjes, maar niet comfortabel. Bedden zijn keihard en aan de korte kant.

Vriendelijk personeel en het ontbijt buffet was goed verzorgd.

lekker ontbijt met voldoende keuze, verschillende soorten...

op het eerste zicht bij aankomst is dit een verouderd hotel, de eetruimte doet wat kitcherig aan, maar de kamers waren proper en gemoderniseerd wat dan wel een meevaller was.

lekker ontbijt met voldoende keuze, verschillende soorten broodjes, eitje naar keus, vers fruit

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Fijn groepshuis, beperkte sanitaire voorzieningen

Er was veel kapot en slechts 2 krappe douchecabines voor 20 man.

Mooie locatie, op 100m van de skibus, groot huis, veel slaapkamers, prima bedden, eigen wastafel op kamer

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Voor wie houdt van spreuken, antiek en nostalgie, in een prachtig, vriendelijk en verzorgd hotel

Niets. Alleen de lift was een beetje verouderd. En kaartje op de kamer met de wifi code zou handig zijn.

Zeer hartelijk ontvangst, zelfs midden in de nacht. Zeer vriendelijk personeel. En voor het nostalgisch interieur alleen al zou je willen terug gaan. Het mooie uitzicht van de watertoren op ons balkonnetje.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

het hotel is in de lobby 's avonds gezellig

de water-afvoer leidingen maken erg veel lawaai. ik moest erg vroeg op en rond twaalf uur 's nachts gingen 2 mensen in de (denk ik) kamer boven mij douchen...de leiding liep vlak achter mijn hoofd langs en het water maakte enorm veel lawaai. ook mensen op de gang waren erg luid hoorbaar.

het hotel is in de lobby 's avonds gezellig

Heerlijk ontspannen in een prachtige hotelkamer in hartje Den Helder, alles op loopafstand!
    • Familiesuite (5 Volwassenen)

De aankleding van het restaurant was op zich gezellig, maar erg propperig en een allegaartje. Geen eigen stijl.

Ruime kamer! Heerlijke bedden en een super mooie badkamer met bubbelbad! Heerlijk ontbijt, ruime keus!!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

het wekken is niet gebeurt volgens afspraak en om 23u de TV kijken die deed het niet dat is een min puntje

kamer was goed en netjes en service in het restaurant ook.

Buitenkant zag er beter uit dan dat het van binnen was

De kamers waren er gedateerd net als het hotel zelf,rommelig en in de gang rook het muf

Het eten in het restaurant was goed.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Slechte kok

De Steak bij het Diner was nog rauw

• Beoordeeld op: 7 september 2018

De gemoedelijkheid en vriendelijk personeel.

Weinig comfortabele zitjes. De stoelen zijn erg hard en te hoog voor iemand die vrij klein is.

De gemoedelijkheid en vriendelijk personeel.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

WC bleef soms lopen.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Locatie

Verouderd

Verouderd, gaten in de versleten handdoeken. Kostprijs is te hoog (114€ voor 1 persoon, 1 nacht)

Personeel en ontbijt. :-)

De prijs te hoog voor de accommodatie.

Kamer, via plat dak naar de kamer. Leek een aantal containers op rij.

Personeel erg behulpzaam.

Net niet

Het hotel heeft het net niet. Niet meer van deze tijd.

De ligging en de vriendelijke bediening

kleine en sobere badkamer

kleine en sobere badkamer

Goed gezellige , aangename tijd gehad ..vooral uitstap met fiets naar Texel was super.

Ontbijt was goed .. vriendelijk personeel .. avond eten ook goed.. Prijs - kwaliteit is goed .. Van Hotel uit idiaal om fietstochten te maken .

Voor 1 nacht prima

Herrie op straat bij pin automaat aan de overkant. Kamer warm, badkamer klein.

Kamer schoon en netjes prima matrassen

Ontbijt vanaf 05.

Ontbijt vanaf 05.00. Paste goed in mijn programma

Goed verblijf, wel prijzig(een persoons kamer)

De prijs Vloerbedekking in de kamers

Ontbijt was prima Gezellige sfeer Kamer ok

Te warm op de kamer.

Te warm op de kamer. Buiten temperatuur was 24 graden, waardoor de binnen temperatuur ook te hoog ligt. Geen voorziening op de kamer

Het ontbijt was prima en het diner was ook heerlijk .

De bedden waren niet opgemaakt .

Het ontbijt was prima en het diner was ook heerlijk .

De vriendelijke bediening

De vriendelijke bediening

prettig.
    • Familiesuite (5 Volwassenen)

Het weer, maar daar kan niemand wat aan doen!

ruime kamer. vriendelijk personeel.

kamer en ontbijt was goed.

kamer en ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk maar ze mogen iets spontaner zijn. Kwamen erg verlegen over.

Heel gezellig

De regendouche was heerlijk, maar graag ook een handdouche

Het vriendelijke personeel. De bridgeavond

gedegen

toiletruimtes te klein en matrassen veel te hard

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Erg gehorig

Personeel en ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima voor een nacht

Het hotel is erg gedateerd

Locatie, en schone kamer

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Dichtbij het station

Kwaliteit prijsverhouding

Dichtbij het station

Viel tegen met de vorige keer

Kamer erg koud

Bedden erg hard!

Bedden erg hard!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Het hotel is wel vrij gehorig

Ontbijt was goed, bedden lagen lekker en de douche was fijn

Eten was uitstekend.

Uitzicht

Eten was uitstekend. Personeel was vrolijk. en de service was goed.

• Familiesuite (5 Volwassenen)

alles was netjes schoon, maar was wel heel erg verouderd

Goed ontbijt

Goed ontbijt

Ontbijt was prima, kamers oud, maar schoon.

Ontbijt was prima, kamers oud, maar schoon.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Beetje oubollige kamer maar wel ruim en met goed bed.

Ontbijt was goed, goed geslapen

Mijn kamer had lekkage.

Mijn kamer had lekkage. Hierdoor was mijn hele bed nat. Werd niet veel aan gedaan door het personeel.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ik kom hier niet terug.

Het hele gebouw heeft een opknapbeurt nodig. Het is zwaar verouderd. Een open douche in de kamer vind ik niet prettig.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Heel eenvoudig maar goed.

Kamer comfort

• Beoordeeld op: 1 november 2017

prima voor overnachting op centrale plek in Den Helder

toilet krap

ruime kamer, leuke ontvangst goed ontbijt

geen enkel minpunt.

niets viel tegen

geen enkel minpunt. De familiekamer was geweldig fijn en het personeel erg behulpzaam! Prijs kwaliteit geweldig!

ontbijt was goed

ontvangst had vriendelijker en attenter gekund. Moest formulier invullen met gegevens die al bekend waren via booking.

ontbijt was goed

Alles was prima in orde, alleen de kamer vond ik een beetje...

Alles was prima in orde, alleen de kamer vond ik een beetje somber (donkerrode gordijnen/vloerbedekking). Heb heerlijk en rustig geslapen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Niet nog een keer...

Het was vies en oud, de bedden lagen niet lekker en de douche had een zwak straaltje.

Dichtbij de boot in naar huis te kunnen (Texel)

Redelijk tot goed

De vriendelijkheid van het personeel ze waren niet betrokken met mij als gast

Het ontbijt was goed genoeg keuze aan brood

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Fietsen mochten binnen geplaatst worden.

Fietsen mochten binnen geplaatst worden. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Weinig geslapen

Geluidsoverlast dronken gasten

Het ontbijt en welkoms drankje

Zeer slecht, zullen hier nooit meer naar toe gaan.

Onvriendelijk en onprofessioneel personeel, oud en rommelig pand/kamers, eten zeer matig.

Eigenlijk niets goeds te melden.

Gedateerd

Gedateerd

Prima bevallen , als wij weer naar Den Helder gaan dan boeken wij zeker bij jullie .
    • Familiesuite (5 Volwassenen)

Het 2 persoons bed viel de matras tegen en de kussens waren niet prettig om op te liggen ,te zacht.